110.1335.251217
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«25» 12 2017 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017508
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1335-Ն
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.02.5 «ԳՅՈՒՂԱՑԻԱԿԱՆ (ՖԵՐՄԵՐԱՅԻՆ) ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.02.01.5 «ՖԵՐՄԵՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2012Թ. ՄԱՐՏԻ 22-Ի N 205-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(4-րդ մաս)
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲԱՆՋԱՐԱԲՈՍՏԱՆԱՅԻՆ ՄՇԱԿԱԲՈՒՅՍԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ |
|ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ» |
|_____________________________________________________________________|
|187|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԿ-5-17-014 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|188|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել բաց և պաշտպանված գրունտի |
| | |պայմաններում բանջարաբոստանային |
| | |մշակաբույսերի աճման և զարգացման |
| | |առանձնահատկությունների, բերքի ձևավորման |
| | |հիմնական օրինաչափությունների, բույսերի |
| | |մշակության, բերքահավաքի տեղափոխման և |
| | |պահպանման ժամանակակից տեխնոլոգիաների, |
| | |բանջարաբոստանային մշակաբույսերի |
| | |սպասվելիք բերքի հնարավոր մակարդակի |
| | |ծրագրավորման, այդ մակարդակի ապահովման |
| | |համար ագրոնոմիական և կազմակերպչական |
| | |միջոցառումների մշակման վերաբերյալ |
| | |գիտելիքները գործնականում կիրառելու |
| | |կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|189|Մոդուլի տևողությունը |102 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|190|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ |
| | |անհրաժեշտ է ԳՏԿ-5-17-002 «Հողի մշակման |
| | |համակարգերը» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|191|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|192|Ուսումնառության |Ներկայացնել բանջարաբոստանային մշակաբույսերի|
| |արդյունք 1 |հիմնական տեսակները, նրանց կենսաբանական |
| | |առանձնահատկությունները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|193|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում բանջարաբոստանային |
| | |մշակաբույսերի տեսակները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում բանջարաբոստանային |
| | |մշակաբույսերի կենսաբանական |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում բանջարաբոստանային |
| | |մշակաբույսերի աճին անհրաժեշտ պահանջները` |
| | |ըստ զարգացման փուլերի: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|194|Ուսումնառության |Ներկայացնել բանջարաբոստանային մշակաբույսերի|
| |արդյունք 2 |առանձին սորտերի վեգետացիայի տևողությունը |
| | |և մշակության ժամկետները |
| | | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|195|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում բանջարաբոստանային |
| | |մշակաբույսերի առանձին սորտերի վեգետացիայի |
| | |տևողությունը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում առանձին սորտերի |
| | |մշակության ժամկետները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|196|Ուսումնառության |Ներկայացնել աճի տարբեր փուլերում ունեցած |
| |արդյունք 3 |պահանջները կախված բաց և պաշտպանված |
| | |գրունտի պայմաններից |
|___|_____________________|___________________________________________|
|197|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում բանջարաբոստանային |
| | |մշակաբույսերի աճի տարբեր փուլերում ունեցած |
| | |պահանջները բաց գրունտի պայմաններում, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում բանջարաբոստանային |
| | |մշակաբույսերի աճի տարբեր փուլերում |
| | |ունեցած պահանջները փակ գրունտի |
| | |պայմաններում: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|198|Ուսումնառության |Ներկայացնել բերքահավաքի ժամկետները, |
| |արդյունք 4 |բերքահավաքի, բերքի տեղափոխման և |
| | |պահեստավորման գործընթացները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|199|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում բերքահավաքի |
| | |ժամկետների որոշման ձևերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում բերքահավաքի |
| | |գործընթացները, կազմակերպչական, տեխնիկական |
| | |և օժանդակ միջոցները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում բերքի տեղափոխման |
| | |տրանսպորտային, բեռնող և բեռնաթափող |
| | |միջոցները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում պահեստավորման |
| | |համար անհրաժեշտ պայմանները և ռեժիմները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|200|Ուսումնառության |Ներկայացնել բանջարաբոստանային |
| |արդյունք 5 |մշակաբույսերի մշակության մեքենայացման և |
| | |խնամքի գործընթացները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|201|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում հողի նախապատրաստման`|
| | |հողի հիմնական, մակերեսային և միջշարային |
| | |մշակման գործընթացները, անհրաժեշտ մեքենաներն|
| | |ու գործիքները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի |
| | |պաշտպանության, սնուցման գործընթացները և |
| | |անհրաժեշտ տեխնիկական միջոցները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|202|Ուսումնառության |Ներկայացնել փակ գրունտում մշակաբույսերի |
| |արդյունք 6 |ցանքսի, մշակման և սածիլների ձևով աճեցման |
| | |գործընթացները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|203|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում մշակաբույսերի |
| | |սերմերի նախապատրաստման գործընթացը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր |
| | |մշակաբույսերի ցանքսի նորմաները և ցանքսի |
| | |ձևերը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում սածիլների մշակման |
| | |ագրոտեխնիկական պահանջները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում սածիլների աճեցման |
| | |գործընթացները, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում փակ գրունտից |
| | |սածիլների հանման, տեղափոխման և սածիլման |
| | |գործընթացները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲՈՒՅՍԵՐԻ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|204|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԿ-5-17-015 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|205|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել գյուղատնտեսական մշակաբույսերի |
| | |տարածված հիվանդությունների և վնասատուների |
| | |տեսակների, պայքարի միջոցառումների, |
| | |թունաքիմիկատների հատկությունների, |
| | |թունանյութի պատրաստման տեխնոլոգիաների, |
| | |դրանց հետ աշխատելու ձևերի, անվտանգության |
| | |կանոնների և նոր արտադրված բուժանյութերի |
| | |վերաբերյալ գիտելիքները գործնականում |
| | |կիրառելու կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|206|Մոդուլի տևողությունը |102 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|207|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԿ-5-17-007 |
| | |«Պտղի և խաղողի արտադրության տեխնոլոգիա» |
| | |մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|208|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|209|Ուսումնառության |Ներկայացնել բույսերի հիվանդությունները և |
| |արդյունք 1 |նրա դեմ պայքարի մեթոդները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|210|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում հացահատիկային |
| | |մշակաբույսերի, բանջարաբոստանային |
| | |մշակաբույսերի, տեխնիկական մշակաբույսերի, |
| | |պտղատուների, խաղողի վազի և կարտոֆիլի |
| | |հիվանդությունները և իրականացնում պայքարի |
| | |համապատասխան միջոցառումները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում սնկային և |
| | |ինֆեկցիոն հիվանդությունները և պայքարը |
| | |հարուցիչների դեմ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|211|Ուսումնառության |Ներկայացնել բույսերի վնասատուները և նրա |
| |արդյունք 2 |դեմ պայքարի մեթոդները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|212|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր |
| | |մշակաբույսերի, վնասատուները և կարողանում |
| | |է իրականացնել նրանց դեմ պայքարի |
| | |միջոցառումներ, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում կորիզավորների, |
| | |հնդավորների վնասատուների և նրանց դեմ |
| | |պայքարի միջոցառումները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|213|Ուսումնառության |Ներկայացնել թունաքիմիկատների |
| |արդյունք 3 |հատկությունները, դրանց հետ աշխատելու |
| | |ձևերն ու անվտանգության կանոնները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|214|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում թունաքիմիկատների |
| | |հատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում թունանյութի |
| | |պատրաստման տեխնոլոգիաները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում թունաքիմիկատների |
| | |հետ աշխատելու ձևերն ու անվտանգության |
| | |կանոնները, |
| | |4) գիտի ժամանակակից սերնդի բուժանյութերի |
| | |տեսակները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|215|Ուսումնառության |Ներկայացնել հացահատիկի, բանջարեղենի և |
| |արդյունք 4 |կարտոֆիլի հիվանդությունները պահպանման |
| | |ժամանակ և պայքար դրանց դեմ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|216|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում ֆիզիոլոգիական և |
| | |կենսաբանական պրոցեսները հացահատիկի, |
| | |բանջարեղենի և կարտոֆիլի պահպանման |
| | |ընթացքում և պայքարի միջոցառումները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում միկրոբիոլոգիական |
| | |պրոցեսների դեմ հացահատիկի, բանջարեղենի և |
| | |կարտոֆիլի պահպանման ընթացքում: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՑԱՆՔԱՇՐՋԱՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԸ ԵՎ ՆՐԱՆՑ |
|ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|217|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԿ-5-17-016 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|218|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել ցանքաշրջանառության մեջ տարբեր |
| | |մշակաբույսերի և ցելերի նշանակության, |
| | |մենամշակաբույսի վնասակարության, նախորդող |
| | |մշակաբույսի ընտրության, ցանքաշրջանառության |
| | |ագրոտեխնիկայի, կերային դաշտային և հատուկ |
| | |ցանքաշրջանառությունների կիրառման |
| | |պայմանների, ջրովի, անջրդի և մելիորացված |
| | |հողերում կիրառվող ցանքաշրջանառությունների, |
| | |նրանց սահմանման և նախագծման վերաբերյալ |
| | |գիտելիքները գործնականում կիրառելու |
| | |կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|219|Մոդուլի տևողությունը |84 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|220|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԿ-5-17-002 |
| | |«Հողի մշակման համակարգերը» մոդուլը: |
|221|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|222|Ուսումնառության |Ներկայացնել մենամշակաբույսի |
| |արդյունք 1 |վնասակարությունը և նախորդող մշակաբույսի |
| | |դերը և ընտրությունը |
| | | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|223|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում նույն դաշտում |
| | |անընդմեջ նույն մշակաբույսի մշակման |
| | |վնասակարությունը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում նախորդող մշակաբույսի|
| | |դերը և ընտրությունը և նրանց ազդեցությունը|
| | |հողի բերրիության վրա: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|224|Ուսումնառության |Ներկայացնել ցանքաշրջանառությունների |
| |արդյունք 2 |տեսակները և նրանց կիրառման պայմանները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|225|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |ցանքաշրջանառությունների տեսակները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |ցանքաշրջանառությունների կիրառման |
| | |պայմանները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|226|Ուսումնառության |Ներկայացնել ցանքաշրջանառության |
| |արդյունք 3 |ագրոտեխնիկական հիմնավորումները և |
| | |տնտեսական արդյունավետության ցուցանիշները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|227|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում ցանքաշրջանառության |
| | |ագրոտեխնիկական հիմնավորումները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |ցանքաշրջանառությունների տնտեսական |
| | |արդյունավետության ցուցանիշները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|228|Ուսումնառության |Ներկայացնել կերային, դաշտային և հատուկ |
| |արդյունք 4 |ցանքաշրջանառությունների կիրառման պայմանները|
| | |և նշանակությունը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|229|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում կերային, դաշտային |
| | |և հատուկ ցանքաշրջանառությունների կիրառման |
| | |պայմանները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում կերային, դաշտային |
| | |և հատուկ ցանքաշրջանառությունների |
| | |նշանակությունը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|230|Ուսումնառության |Ներկայացնել ջրովի, անջրդի և մելիորացված |
| |արդյունք 5 |հողերում կիրառվող ցանքաշրջանառությունները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|231|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում ջրովի և անջրդի |
| | |պայմաններում կիրառվող |
| | |ցանքաշրջանառությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում մելիորացված հողերում|
| | |կիրառվող ցանքաշրջանառությունները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆԸ ՎՆԱՍ ՊԱՏՃԱՌՈՂ ԲՆԱԿԱՆ ԵՎ |
|ՄԱՐԴԱԾԻՆ ԱՂԵՏՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|232|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԿ-5-17-017 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|233|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել գյուղատնտեսությանը վնաս պատճառող |
| | |բնական և մարդածին աղետների, |
| | |գյուղատնտեսությունը սպառնացող աղետների |
| | |դեմ պայքարի ու կանխարգելման միջոցների, |
| | |այդ աղետների ռիսկերի նվազման (կանխարգելման)|
| | |գործընթացների վերաբերյալ գիտելիքները |
| | |գործնականում կիրառելու և |
| | |գյուղատնտեսությանը վնաս պատճառող բնական և |
| | |մարդածին աղետների ռիսկայնությունը |
| | |գնահատելու կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|234|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|235|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳՏԿ-5-17-008 |
| | |«Մելիորատիվ աշխատանքներ և ոռոգման |
| | |համակարգեր» և ԳՏԿ-5-17-015 «Բույսերի |
| | |պաշտպանություն» մոդուլները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|236|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|237|Ուսումնառության |Ներկայացնել գյուղատնտեսությանը սպառնացող |
| |արդյունք 1 |բնական և մարդածին աղետները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|238|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում հողերի էրոզիայի |
| | |տեսակները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում անապատացման բնական |
| | |գործոնները` երաշտներն ու խորշակները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ցրտահարության |
| | |տեսակները և առաջացումը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում կարկտահարության |
| | |երևույթը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում սողանքների, |
| | |փլուզումների և քարաթափում առաջացման |
| | |պատճառները, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում սելավ, ամպրոպ և |
| | |կայծակ երևույթները, |
| | |7) ճիշտ է ներկայացնում բնական հրդեհների, |
| | |ուժեղ քամիների առաջացումը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|239|Ուսումնառության |Նկարագրել գյուղատնտեսությանը սպառնացող |
| |արդյունք 2 |բնական և մարդածին աղետների դեմ պայքարի |
| | |ու կանխարգելման միջոցները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|240|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է նկարագրում հողերի էրոզիայի դեմ |
| | |պայքարի միջոցները, |
| | |2) ճիշտ է նկարագրում անապատացման բնական |
| | |գործոնների դեմ պայքարի միջոցները, |
| | |3) ճիշտ է նկարագրում ցրտահարության դեմ |
| | |պայքարի միջոցները, |
| | |4) ճիշտ է նկարագրում հակակարկտային |
| | |մեթոդները, |
| | |5) ճիշտ է նկարագրում սողանքների |
| | |կանխարգելման միջոցառումները, |
| | |6) ճիշտ է նկարագրում սողանքների |
| | |հակասելավային միջոցառումները, |
| | |7) ճիշտ է նկարագրում բնական հրդեհների, |
| | |ուժեղ քամիների դեմ պայքարի միջոցառումները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|241|Ուսումնառության |Գնահատել տնտեսությանը վնաս պատճառող |
| |արդյունք 3 |բնական և մարդածին աղետների ռիսկայնությունը|
|___|_____________________|___________________________________________|
|242|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է նկարագրում գյուղատնտեսությանը |
| | |սպառնացող հիմնական բնական վտանգները, |
| | |2) ճիշտ է նկարագրում Հայաստանի |
| | |գյուղատնտեսությանը սպառնացող հիմնական |
| | |բնական վտանգները, |
| | |3) ճիշտ է բնութագրում կլիմայի փոփոխության |
| | |հետևանքով աղետների հաճախականության և |
| | |ինտենսիվության ավելացումը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում Հայաստանում |
| | |գյուղատնտեսական ռիսկերի համառոտ |
| | |վերլուծություն, |
| | |5) ճիշտ է գնահատում վտանգավոր երևույթների |
| | |պատճառով գյուղատնտեսությանը հասցված վնասի |
| | |չափը: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆԱՍՆԱՊԱՀԱԿԱՆ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|243|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԿ-5-17-018 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|244|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել գյուղատնտեսական կենդանիների և |
| | |թռչունների տեսակների աճեցման ու զարգացման |
| | |գործընթացների, անասնաբուծության |
| | |ճյուղերում արտադրվող հիմնական մթերքների և |
| | |օժանդակ արտադրանքների ստացման |
| | |տեխնոլոգիական գործընթացների վերաբերյալ |
| | |գիտելիքները գործնականում կիրառելու |
| | |կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|245|Մոդուլի տևողությունը |102 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|246|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական|
| | |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|247|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|248|Ուսումնառության |Ներկայացնել տավարաբուծության կազմակերպման |
| |արդյունք 1 |գործընթացները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|249|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր եղջերավոր |
| | |անասունների առանձին ցեղերի մթերատվության |
| | |ուղղությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր եղջերավոր |
| | |անասունների բնական և արհեստական |
| | |վերարտադրության կազմակերպման |
| | |գործընթացները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |տավարաբուծությունից ստացվող կաթի, մսի |
| | |օժանդակ արտադրանքների ստացման |
| | |տեխնոլոգիական գործընթացները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում կաթի, մսի |
| | |արտադրության կազմակերպման գործընթացները, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում տավարի մատղաշի |
| | |բուծման կազմակերպման գործընթացները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|250|Ուսումնառության |Ներկայացնել խոզաբուծության կազմակերպման |
| |արդյունք 2 |գործընթացները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|251|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է բնութագրում խոզերի ցեղերի |
| | |տեսակները և դրանց առանձնահատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի բնական և |
| | |արհեստական վերարտադրության կազմակերպման |
| | |գործընթացները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի բտման |
| | |տեսակները և կազմակերպման գործընթացները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի պահվածքի |
| | |եղանակները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|252|Ուսումնառության |Ներկայացնել ոչխարաբուծության կազմակերպման |
| |արդյունք 3 |գործընթացները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|253|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է բնութագրում ՀՀ-ում տարածված |
| | |ոչխարների ցեղերը և դրանց մթերատվության |
| | |հատկանիշները, |
| | |2)ճիշտ է ներկայացնում ոչխարների և |
| | |այծերի բնական և արհեստական |
| | |վերարտադրության կազմակերպման |
| | |գործընթացները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարների |
| | |սեռահասակային խմբերը և պահվածքի |
| | |եղանակները, |
| | |4) կարողանում է կազմակերպել առանձին |
| | |արտադրական խմբեր, |
| | |5) ճիշտ է հաշվարկում ոչխարաբուծական ճյուղից|
| | |ստացվող մթերքների տնտեսական |
| | |արդյունավետությունը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|254|Ուսումնառության |Ներկայացնել թռչնաբուծության կազմակերպման |
| |արդյունք 4 |գործընթացները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|255|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է բնութագրում թռչունների տեսակները,|
| | |ցեղերը և դրանց մթերատվության հատկանիշները,|
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների պահվածքի |
| | |եղանակները և հիմնական տեխնոլոգիական |
| | |գործընթացները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում թռչնաբուծության |
| | |հիմնական աշխատանքային գործընթացները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|256|Ուսումնառության |Ներկայացնել ձկնաբուծության կազմակերպման |
| |արդյունք 5 |գործընթացները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|257|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է բնութագրում ՀՀ-ում տարածված |
| | |ձկնատեսակները և դրանց շուկայական |
| | |գնահատականը: |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ձկնաբուծության |
| | |հիմնական գործընթացները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ձկան արտադրության |
| | |կազմակերպման գործընթացները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|258|Ուսումնառության |Ներկայացնել մեղվաբուծության կազմակերպման |
| |արդյունք 6 |գործընթացները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|259|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է բնութագրում ՀՀ-ում տարածված |
| | |ձկնատեսակները և դրանց շուկայական |
| | |գնահատականը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ձկնաբուծության |
| | |հիմնական գործընթացները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ձկան արտադրության |
| | |կազմակերպման գործընթացները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԿԵՐԱԿՐՈՒՄ ԵՎ ԽՆԱՄՔ» |
|_____________________________________________________________________|
|260|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԿ-5-17-019 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|261|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել գյուղատնտեսական կենդանիների |
| | |պահվածքի, խնամքի, կերակրման գործընթացների, |
| | |տարբեր արտադրական ուղղություն ունեցող |
| | |ֆերմաներում առանձին սեռահասակային խմբերի |
| | |խնամքի և պահվածքի տեխնոլոգիաների |
| | |վերաբերյալ գիտելիքները գործնականում |
| | |կիրառելու կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|262|Մոդուլի տևողությունը |84 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|263|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|
| | |է ուսումնասիրել ԳՏԿ-5-17-018 «Անասնապահական|
| | |արտադրություն կազմակերպում» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|264|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|265|Ուսումնառության |Ներկայացնել տավարի պահվածքի տեխնոլոգիաները |
| |արդյունք 1 |և խնամքը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|266|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում տավարի պահվածքի |
| | |մսուրաարոտային և շուրջ տարվա-մսուրային |
| | |համակարգերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում տավարի (արտադրող |
| | |ցուլեր, կովեր, մատղաշ) պահվածքի տիպերը և |
| | |խնամքի աշխատանքները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում տավարի տարբեր |
| | |սեռահասակային խմբերի կերակրման և խնամքի |
| | |առանձնահատկությունները: |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում հորթերի խնամքի և |
| | |կերակրման գործընթացները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|267|Ուսումնառության |Ներկայացնել մանր եղջերավոր կենդանիների |
| |արդյունք 2 |պահվածքի տեխնոլոգիաները և խնամքը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|268|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում մանր եղջերավոր |
| | |կենդանիների պահվածքի տեխնոլոգիաները, |
| | |խնամքը և կերակրման առանձնահատկությունները,|
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր սեռահասակային|
| | |խմբերի պահվածքի և խնամքի |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում գառների խնամքի, |
| | |կերակրման գործընթացները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|269|Ուսումնառության |Ներկայացնել խոզերի պահվածքի |
| |արդյունք 3 |տեխնոլոգիաները և խնամքը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|270|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում մայր խոզերի |
| | |խնամքի և կերակրման տեխնոլոգիաները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր արտադրական |
| | |ուղղություն ունեցող խոզերի խնամքի ու |
| | |կերակրման պահանջները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի առանձին |
| | |սեռահասակային խմբերի կերակրման |
| | |տեխնոլոգիաները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|271|Ուսումնառության |Ներկայացնել թռչունների պահվածքի |
| |արդյունք 4 |տեխնոլոգիաները և խնամքը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|272|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների առանձին |
| | |տեսակների խնամքի և պահվածքի |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ածան հավերի |
| | |խնամքի և կերակրման տեխնոլոգիական հիմնական |
| | |պահանջները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում մսային և մսաձվային |
| | |ուղղություն ունեցող թռչնատեսակների |
| | |կերակրման և խնամքի գործընթացները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|273|Ուսումնառության |Ներկայացնել մեղուների պահվածքի |
| |արդյունք 5 |տեխնոլոգիաները և խնամքը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|274|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում մեղվաընտանիքի |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում մեղուների առանձին |
| | |տեսակների խնամքի և պահվածքի |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում մեղուների խնամքի |
| | |և կերակրման տեխնոլոգիական հիմնական |
| | |պահանջները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|275|Ուսումնառության |Ներկայացնել ձկների պահվածքի տեխնոլոգիաները |
| |արդյունք 6 |և խնամքը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|276|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում ձկների |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ձկների կերակրման |
| | |համար օգտագործվող կերերի տեսակները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ջերմասեր և սառջրյա |
| | |ձկների տարբեր սեռահասակային խմբերի |
| | |կերակրման տեխնոլոգիաները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒԾԱԿԱՆ ԾԱԳՈՒՄ ՈՒՆԵՑՈՂ ՄԹԵՐՔՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄ |
|ԵՎ ՎԵՐԱՄՇԱԿՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|277|Մոդուլի դասիչը |ԳՏԿ-5-17-020 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|278|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել անասնաբուծական մթերքների |
| | |պահպանման, վերամշակման տեխնոլոգիական |
| | |գործընթացների և առանձնահատկությունների |
| | |վերաբերյալ գիտելիքները գործնականում |
| | |կիրառելու կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|279|Մոդուլի տևողությունը |90 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|280|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|
| | |է ուսումնասիրել ԳՏԿ-5-17-019 |
| | |«Գյուղատնտեսական կենդանիների կերակրում և |
| | |խնամք» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|281|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|282|Ուսումնառության |Ներկայացնել տավարաբուծական |
| |արդյունք 1 |արտադրամթերքների պահպանման տեխնոլոգիաները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|283|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում կաթնամթերքի |
| | |պահպանման տեխնոլոգիական գործընթացները և |
| | |հիմնական պահանջները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում տավարաբուծական |
| | |օժանդակ արտադրանքների տեխնոլոգիական |
| | |գործընթացները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում տավարի մսի պահպանման|
| | |և վերամշակման տեխնոլոգիաները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում կաշվի մշակման և |
| | |պահպանման եղանակները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|284|Ուսումնառության |Ներկայացնել խոզաբուծական մթերքների |
| |արդյունք 2 |պահպանման տեխնոլոգիան |
|___|_____________________|___________________________________________|
|285|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում խոզի մսի, ճարպի |
| | |պահպանման և վերամշակման տեխնոլոգիաները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում խոզի կաշվի |
| | |նախնական մշակման և պահպանման եղանակները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|286|Ուսումնառության |Ներկայացնել մանր եղջերավոր կենդանիներից |
| |արդյունք 3 |ստացված մթերքների պահպանման տեխնոլոգիան |
|___|_____________________|___________________________________________|
|287|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում մանր եղջերավոր |
| | |կենդանիներից ստացվող կաթի, մսի պահպանման |
| | |և վերամշակման տեխնոլոգիաները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում բրդի և մորթու |
| | |նախնական մշակման և պահպանման |
| | |տեխնոլոգիաները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|288|Ուսումնառության |Ներկայացնել թռչնամթերքների պահպանման |
| |արդյունք 4 |տեխնոլոգիան |
|___|_____________________|___________________________________________|
|289|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում թռչնամսի ստացումն` |
| | |մորթի գործընթացը, մսի վերամշակման և |
| | |պահպանման տեխնոլոգիան, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում հավի ձվի և մսի |
| | |որակական ցուցանիշները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում թռչնափետուրի և |
| | |աղվամազի ստացման գործընթացի սկզբունքները, |
| | |վերամշակումն ու պահպանումը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|290|Ուսումնառության |Ներկայացնել մեղվամթերքների` մեղրի |
| |արդյունք 5 |պահպանման տեխնոլոգիան |
|___|_____________________|___________________________________________|
|291|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում մեղվամթերքի |
| | |արտադրության տեխնոլոգիական կառուցվածքը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում վերամշակման |
| | |ենթակա մեղրամթերքը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ապրանքային մեղրի |
| | |պահպանման և պահեստավորման |
| | |առանձնահատկությունները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|292|Ուսումնառության |Ներկայացնել ձկնամթերքի պահպանման |
| |արդյունք 6 |տեխնոլոգիան |
|___|_____________________|___________________________________________|
|293|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում ձկնամսի ստացման, |
| | |վերամշակման և պահպանման տեխնոլոգիան, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ձկնամսի որակական |
| | |ցուցանիշները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ՀԻՎԱՆԴՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ |
|ԲՈՒԺՄԱՆ և ՎԱՐԱԿԻ ՏԱՐԱԾՄԱՆ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|294|Մոդուլի դասիչը |ԳԿՏ 5-17-021 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|295|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել գյուղատնտեսական կենդանիների |
| | |հիվանդությունների բուժման և վարակի |
| | |տարածման կանխարգելման պայքարի |
| | |միջոցառումների կազմակերպման վերաբերյալ |
| | |գիտելիքները գործնականում կիրառելու |
| | |կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|296|Մոդուլի տևողությունը |90 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|297|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԳԿՏ-5-17-020 |
| | |«Անասնաբուծական ծագում ունեցող մթերքների |
| | |պահպանում և վերամշակում» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|298|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|299|Ուսումնառության |Ներկայացնել խոշոր եղջերավոր և մանր |
| |արդյունք 1 |եղջերավոր կենդանիների ինֆեկցիոն, |
| | |ինվազիոն, վիրաբուժական, գինեկոլոգիական և |
| | |թերապևտիկ հիվանդությունների բուժման և |
| | |վարակի տարածման կանխարգելիչ աշխատանքների |
| | |կազմակերպումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|300|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր եղջերավոր |
| | |կենդանիների հիվանդությունների ախտորոշման |
| | |նշանները, բուժման և կանխարգելման |
| | |աշխատանքային գործընթացները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր եղջերավոր |
| | |կենդանիների ինֆեկցիոն և ինվազիոն |
| | |հիվանդությունների ժամանակ անհրաժեշտ |
| | |կանխարգելիչ միջոցառումները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում արոտային պահվածքի |
| | |ժամանակ հաճախ հանդիպող վիրաբուժական և |
| | |թերապևտիկ հիվանդությունների բուժման և |
| | |կանխարգելման գործողությունները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|301|Ուսումնառության |Ներկայացնել խոզերի ինֆեկցիոն, ինվազիոն, |
| |արդյունք 2 |գինեկոլոգիական և թերապևտիկ |
| | |հիվանդությունների բուժման և վարակի |
| | |տարածման կանխարգելիչ աշխատանքների |
| | |կազմակերպումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|302|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի |
| | |հիվանդությունների ախտորոշման նշանները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի վարակի |
| | |կանխարգելման համար նախատեսված աշխատանքային |
| | |գործընթացները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|303|Ուսումնառության |Ներկայացնել թռչունների ինֆեկցիոն, ինվազիոն |
| |արդյունք 3 |և թերապևտիկ հիվանդությունների բուժման և |
| | |վարակի տարածման կանխարգելիչ աշխատանքների |
| | |կազմակերպումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|304|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների |
| | |հիվանդությունների ախտորոշման նշանները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների վարակի |
| | |կանխարգելման համար նախատեսված աշխատանքային |
| | |գործընթացները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|305|Ուսումնառության |Ներկայացնել մեղուների հիվանդությունների |
| |արդյունք 4 |բուժման և վարակի տարածման կանխարգելիչ |
| | |աշխատանքների կազմակերպումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|306|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում մեղուների |
| | |հիվանդությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում մեղուների |
| | |հիվանդությունների դեմ պայքարի |
| | |միջոցառումները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|307|Ուսումնառության |Ներկայացնել ձկների հիվանդությունների |
| |արդյունք 5 |բուժման և վարակի տարածման կանխարգելիչ |
| | |աշխատանքների կազմակերպումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|308|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում ձկների |
| | |հիվանդությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ձկների |
| | |հիվանդությունների ախտանիշները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ձկների |
| | |հիվանդությունների դեմ ուղղված կանխարգելման |
| | |միջոցառումները: |
|_____________________________________________________________________|
---------------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում