110.1336.251217
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«25» 12 2017 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017509
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1336-Ն
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.08.5 «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.08.01.5 «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒՅԾ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2012 Թ. ՄԱՐՏԻ 22-Ի N 201-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(2-րդ մաս)
Աղյուսակ 2
Միջին մասնագիտական կրթության 0811.08.5 «Անասնաբուծություն»
մասնագիտության 0811.08.01.5 «Անասնաբույծ» որակավորման հիմնական
կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական
կարողությունների համար
._____________________________________________________________________.
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ՈՒ ԹՌՉՈՒՆՆԵՐԻ ԱՆԱՏՈՄԻԱ|
| ԵՎ ՖԻԶԻՈԼՈԳԻԱ» |
|_____________________________________________________________________|
|1. |Մոդուլի դասիչը |ԱԲԾ-5-17-001 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|2. |Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |գյուղատնտեսական տարբեր կենդանատեսակների |
| | |կմախքի կառուցվածքի, մարսողական, բազմացման |
| | |և այլ օրգան համակարգերի գործունեության |
| | |վերաբերյալ գիտելիքներ և ձևավորվել դրանք |
| | |գործնականում կիրառելու կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|3. |Մոդուլի |90 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|4. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|
| | |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|5. |Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|6. |Ուսումնառության |Բնութագրել խոշոր և մանր գյուղատնտեսական |
| |արդյունք 1 |կենդանիների, թռչունների անատոմիական |
| | |կառուցվածքը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|7. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է տարբերակում խոշոր եղջերավոր |
| | |կենդանիների անատոմիական կառուցվածքը, |
| | |2) ճիշտ է տարբերակում մանր եղջերավոր |
| | |կենդանիների անատոմիական կառուցվածքը, |
| | |3) ճիշտ է տարբերակում խոզերի անատոմիական |
| | |կառուցվածքը, |
| | |4) ճիշտ է տարբերակում թռչունների |
| | |անատոմիական կառուցվածքը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|8. |Ուսումնառության |Բնութագրել գյուղատնտեսական տարբեր |
| |արդյունք 2 |կենդանիների մարսողական համակարգն ու |
| | |ֆիզիոլոգիան |
|___|_____________________|___________________________________________|
|9. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր եղջերավոր |
| | |կենդանիների մարսողական համակարգն ու |
| | |ֆիզիոլոգիան, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում մանր եղջերավոր |
| | |կենդանիների մարսողական համակարգն ու |
| | |ֆիզիոլոգիան, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի մարսողական |
| | |համակարգն ու ֆիզիոլոգիան, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների |
| | |մարսողական համակարգն ու ֆիզիոլոգիան: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|10.|Ուսումնառության |Բնութագրել գյուղատնտեսական տարբեր |
| |արդյունք 3 |կենդանիների բազմացման օրգանները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|11.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր եղջերավոր |
| | |կենդանիների բազմացման օրգաններն ու |
| | |ֆիզիոլոգիան, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում մանր եղջերավոր |
| | |կենդանիների բազմացման օրգաններն ու |
| | |ֆիզիոլոգիան, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի բազմացման |
| | |օրգաններն ու ֆիզիոլոգիան, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների |
| | |բազմացման օրգաններն ու ֆիզիոլոգիան: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|12.|Ուսումնառության |Բնութագրել գյուղատնտեսական կենդանիների |
| |արդյունք 4 |շնչառական, մաշկի և նրա ածանցյալների, |
| | |նյարդային, էնդոկրին համակարգերն ու |
| | |ֆիզիոլոգիան |
|___|_____________________|___________________________________________|
|13.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր եղջերավոր |
| | |կենդանիների` շնչառական, մաշկի և նրա |
| | |ածանցյալների, նյարդային, էնդոկրին |
| | |համակարգերն ու ֆիզիոլոգիան, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում մանր եղջերավոր |
| | |կենդանիների շնչառական, մաշկի և նրա |
| | |ածանցյալների, նյարդային, էնդոկրին |
| | |համակարգերն ու ֆիզիոլոգիան, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի` շնչառական, |
| | |մաշկի և նրա ածանցյալների, նյարդային, |
| | |էնդոկրին համակարգերն ու ֆիզիոլոգիան, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների` |
| | |շնչառական, մաշկի և նրա ածանցյալների, |
| | |նյարդային, էնդոկրին համակարգերն ու |
| | |ֆիզիոլոգիան: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ՀՅՈՒՍՎԱԾՔԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|14.|Մոդուլի դասիչը |ԱԲԾ-5-17-002 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|15.|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |գյուղատնտեսական տարբեր կենդանատեսակների |
| | |օրգան համակարգերի հյուսվածքների կառուցվածքի|
| | |վերաբերյալ գիտելիքներ և ձևավորվել դրանք |
| | |գործնականում կիրառելու կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|16.|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|17.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|
| | |է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-001 |
| | |«Գյուղատնտեսական կենդանիների և թռչունների |
| | |անատոմիա և ֆիզիոլոգիա» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|18.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|19.|Ուսումնառության |Ներկայացնել գյուղատնտեսական կենդանիների և |
| |արդյունք 1 |թռչունների հյուսվածքների տեսակները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|20.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում կենդանի օրգանիզմի |
| | |բջիջների կառուցվածքը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում կենդանի օրգանիզմի |
| | |հյուսվածքների տեսակները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում կենդանի օրգանիզմի |
| | |հյուսվածքների տիպերն ու կառուցվածքը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|21.|Ուսումնառության |Ներկայացնել գյուղատնտեսական կենդանիների |
| |արդյունք 2 |օրգան համակարգերի հյուսվածքաբանական |
| | |առանձնահատկությունները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|22.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր ու մանր |
| | |եղջերավոր կենդանիների օրգան համակարգերի |
| | |հյուսվածքաբանական առանձնահատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի օրգան |
| | |համակարգերի հյուսվածքաբանական |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների օրգան |
| | |համակարգերի հյուսվածքաբանական |
| | |առանձնահատկությունները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱԳՐՈՆՈՄԻԱՅԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|23.|Մոդուլի դասիչը |ԱԲԾ-5-17-003 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|24.|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ հողի |
| | |կառուցվածքի, երկրագործության համակարգերի և |
| | |պարարտացման նորմաների, մշակման, |
| | |ցանքաշրջանառության վերաբերյալ գիտելիքներ և |
| | |դրանք գործնականում կիրառելու կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|25.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|26.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|
| | |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|27.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|28.|Ուսումնառության |Ներկայացնել հողի կառուցվածքը և մշակման |
| |արդյունք 1 |անհրաժեշտությունը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|29.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում հողի կառուցվածքը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում հողի մշակման |
| | |անհրաժեշտությունը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում հողի մշակման |
| | |տեխնոլոգիական գործընթացները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|30.|Ուսումնառության |Ներկայացնել երկրագործության համակարգերն ու |
| |արդյունք 2 |պարարտացման նորմաները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|31.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում երկրագործության |
| | |համակարգերը, |
| | |2) ճիշտ է տարբերակում պարարտանյութերի |
| | |տեսակները, |
| | |3) ճիշտ է հաշվարկում պարարտացման |
| | |նորմաները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|32.|Ուսումնառության |Ներկայացնել ցանքաշրջանառության |
| |արդյունք 3 |նշանակությունը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|33.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում կերային, դաշտային և |
| | |հատուկ ցանկաշրջանառության պայմանները, |
| | |2) հիմնավորում է ջրովի, անջրդի և |
| | |մելիորացված հողերում կիրառված |
| | |ցանկաշրջանառությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ցանկաշրջանառության |
| | |ագրոտեխնիկական հիմնավորումները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒԺՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|34.|Մոդուլի դասիչը |ԱԲԾ-5-17-004 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|35.|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |գյուղատնտեսական կենդանիների և թռչունների |
| | |հիվանդությունների, դրանց կանխարգելման, |
| | |հիվանդ կենդանիների հայտնաբերման և առաջին |
| | |բուժօգնություն ցուցաբերելու վերաբերյալ |
| | |գիտելիքներ և ձևավորել դրանք գործնականում |
| | |կիրառելու կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|36.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|37.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|
| | |է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-001 |
| | |«Գյուղատնտեսական կենդանիների և թռչունների |
| | |անատոմիա և ֆիզիոլոգիա» և ԱԲԾ-5-17-002 |
| | |«Գյուղատնտեսական կենդանիների |
| | |հյուսվածքաբանություն» մոդուլները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|38.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|39.|Ուսումնառության |Ներկայացնել անասնաբուժության ընդհանուր |
| |արդյունք 1 |հիմունքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|40.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |անասնաբուժասանիտարական հիմնական |
| | |միջոցառումները, |
| | |2) ճիշտ է իրականացում գյուղատնտեսական |
| | |կենդանիների և թռչունների հիվանդությունների|
| | |կանխարգելման միջոցառումները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|41.|Ուսումնառության |Ներկայացնել տավարի հաճախակի հանդիպող ոչ |
| |արդյունք 2 |վարակիչ և վարակիչ հիվանդություններն ու |
| | |դրանց կանխարգելումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|42.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է տարբերակում տավարի հաճախակի |
| | |հանդիպող ոչ վարակիչ հիվանդությունները, |
| | |2) ճիշտ է տարբերակում տավարի հաճախակի |
| | |հանդիպող վարակիչ հիվանդությունները, |
| | |3) ճիշտ է տարբերակում տավարի հաճախակի |
| | |հանդիպող մակաբուծային հիվանդությունները, |
| | |4) ճիշտ է կատարում հիվանդությունների |
| | |կանխարգելման աշխատանքները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|43.|Ուսումնառության |Ներկայացնել ոչխարի հաճախակի հանդիպող ոչ |
| |արդյունք 3 |վարակիչ և վարակիչ հիվանդությունները և |
| | |դրանց կանխարգելումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|44.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է տարբերակում ոչխարի հաճախակի |
| | |հանդիպող ոչ վարակիչ հիվանդությունները, |
| | |2) ճիշտ է տարբերակում ոչխարի հաճախակի |
| | |հանդիպող վարակիչ հիվանդությունները, |
| | |3) ճիշտ է տարբերակում ոչխարի հաճախակի |
| | |հանդիպող մակաբուծային հիվանդությունները, |
| | |4) ճիշտ է կատարում հիվանդությունների |
| | |կանխարգելման աշխատանքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|45.|Ուսումնառության |Ներկայացնել խոզերի հաճախակի հանդիպող ոչ |
| |արդյունք 4 |վարակիչ և վարակիչ հիվանդությունները և |
| | |դրանց կանխարգելումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|46.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է տարբերակում խոզերի հաճախակի |
| | |հանդիպող ոչ վարակիչ հիվանդությունները, |
| | |2) ճիշտ է տարբերակում խոզերի հաճախակի |
| | |հանդիպող վարակիչ հիվանդությունները, |
| | |3) ճիշտ է տարբերակում խոզերի հաճախակի |
| | |հանդիպող մակաբուծային հիվանդությունները, |
| | |4) ճիշտ է կատարում հիվանդությունների |
| | |կանխարգելման աշխատանքները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|47.|Ուսումնառության |Ներկայացնել թռչունների հաճախակի հանդիպող ոչ|
| |արդյունք 5 |վարակիչ և վարակիչ հիվանդությունները և |
| | |դրանց կանխարգելումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|48.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է տարբերակում թռչունների հաճախակի |
| | |հանդիպող ոչ վարակիչ հիվանդությունները, |
| | |2) ճիշտ է տարբերակում թռչունների հաճախակի |
| | |հանդիպող վարակիչ հիվանդությունները, |
| | |3) ճիշտ է տարբերակում թռչունների հաճախակի |
| | |հանդիպող մակաբուծային հիվանդությունները, |
| | |4) ճիշտ է կատարում հիվանդությունների |
| | |կանխարգելման աշխատանքները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|49.|Ուսումնառության |Հայտնաբերել հիվանդ կենդանիներին և |
| |արդյունք 6 |ցուցաբերել առաջին բուժօգնություն |
|___|_____________________|___________________________________________|
|50.|Կատարման չափանիշներ |1) հայտնաբերում է հիվանդ կենդանիներին, |
| | |2) ճիշտ է իրականացնում առաջին |
| | |բուժօգնություն, |
| | |3) ճիշտ է կատարում կենդանիների ֆիքսումը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԻՎԱՆԴ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԿԵՐԱԿՐՄԱՆ ԵՎ ԽՆԱՄՔԻ |
| ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|51.|Մոդուլի դասիչը |ԱԲԾ-5-17-005 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|52.|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ հիվանդ |
| | |կենդանիների խնամքի և կերակրման վերաբերյալ |
| | |գիտելիքներ և ձևավորել դրանք գործնականում |
| | |կիրառելու կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|53.|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|54.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|
| | |է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-004 |
| | |«Անասնաբուժության հիմունքներ» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|55.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|56.|Ուսումնառության |Կազմակերպել հիվանդ կենդանիների խնամքը |
| |արդյունք 1 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|57.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ապահովում խնամքի պայմանները ոչ |
| | |վարակիչ հիվանդությունների բուժման ընթացքում|
| | |2) ճիշտ է ապահովում խնամքի պայմանները |
| | |վարակիչ հիվանդությունների բուժման ընթացքում|
| | |3) ճիշտ է ապահովում խնամքի պայմանները |
| | |մակաբուծային հիվանդությունների բուժման |
| | |ընթացքում: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|58.|Ուսումնառության |Կազմակերպել հիվանդ կենդանիների կերակրումը |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|59.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ընտրում համապատասխան |
| | |կերատեսակներ հիվանդությունների բուժման |
| | |ժամանակ, |
| | |2) ճիշտ է կազմակերպում հիվանդ կենդանիների |
| | |կերակրումը բուժման ընթացքում: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՐՏԱԴՐԱԿԱՆ ՊՐՈՑԵՍՆԵՐԻ ՄԵՔԵՆԱՅԱՑՈՒՄ ԵՎ ԱՎՏՈՄԱՏԱՑՈՒՄ|
| ԱՆԱՍՆԱՊԱՀՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|60.|Մոդուլի դասիչ |ԱԲԾ-5-17-006 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|61.|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |անասնապահությունում օգտագործվող |
| | |գյուղատնտեսական մեքենաների, սարքավորումների|
| | |ու ագրեգատների վերաբերյալ գիտելիքներ և |
| | |ձևավորել դրանք գործնականում կիրառելու |
| | |կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|62.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|63.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախնական |
| | |գիտելիքներ անհրաժեշտ չէ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|64.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|65.|Ուսումնառության |Ներկայացնել գյուղատնտեսական մեքենաներն ըստ |
| |արդյունք 1 |նշանակության |
|___|_____________________|___________________________________________|
|66.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է տարբերակում հողային |
| | |աշխատանքներում օգտագործվող գյուղատնտեսական |
| | |մեքենաները, |
| | |2) ճիշտ է տարբերակում անասնապահական |
| | |ֆերմաներում օգտագործվող գյուղատնտեսական |
| | |մեքենաները, |
| | |3) ճիշտ է տարբերակում կերարտադրությունում |
| | |օգտագործվող գյուղատնտեսական մեքենաները, |
| | |4) ճիշտ է ընտրում տնտեսությանն անհրաժեշտ |
| | |տեխնիկական միջոցները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|67.|Ուսումնառության |Ներկայացնել անասնապահությունում կիրառվող |
| |արդյունք 2 |ջրամատակարարման, ջեռուցման, լուսավորության |
| | |և օդափոխության համակարգերը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|68.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում և շահագործում |
| | |անասնապահությունում կիրառվող ջրամատակարար- |
| | |ման համակարգը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում և շահագործում |
| | |անասնապահությունում կիրառվող ջեռուցման |
| | |համակարգը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում և շահագործում |
| | |անասնապահությունում կիրառվող լուսավորության|
| | |համակարգը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում և շահագործում |
| | |անասնապահությունում կիրառվող օդափոխության |
| | |համակարգը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|69.|Ուսումնառության |Ներկայացնել կերախոհանոցի, գոմաղբի հեռացման,|
| |արդյունք 3 |կթի և խուզի ագրեգատները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|70.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է շահագործում կերախոհանոցը, |
| | |2) ճիշտ է շահագործում կերաբաշխիչ |
| | |մեքենաները, |
| | |3) ճիշտ և ժամանակին է կազմակերպում գոմաղբի|
| | |հեռացման աշխատանքները, |
| | |4) ճիշտ է շահագործում կթի ագրեգատները |
| | |5) ճիշտ է շահագործում խուզի ագրեգատները |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԶՈՈՀԻԳԻԵՆԻԿ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|71.|Մոդուլի դասիչ |ԱԲԾ-5-17-007 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|72.|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |անասնապահական շենքերի նախագծերի, |
| | |անասնաշենքերի զոոհիգիենիկ նորմերի, |
| | |միկրոկլիմայի պարամետրերի, գոմաղբի և կերի |
| | |մնացորդների հեռացման, կերերի բաշխման, կթի, |
| | |խուզի գործընթացների, կենդանիների տեղափոխման|
| | |զոոհիգիենիկ պահանջների վերաբերյալ |
| | |գիտելիքներ և ձևավորել դրանք գործնականում |
| | |կիրառելու կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|73.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|74.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|
| | |է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-004 |
| | |«Անասնաբուժության հիմունքներ» և |
| | |ԱԲԾ-5-17-006 «Արտադրական պրոցեսների |
| | |մեքենայացում և ավտոմատացում |
| | |անասնապահությունում» մոդուլները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|75.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|76.|Ուսումնառության |Ներկայացնել անասնաշենքի տեղադրության |
| |արդյունք 1 |ընտրությունը, արտադրական և օժանդակ |
| | |շինությունների տեղաբաշխման պահանջները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|77.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում անասնապահական |
| | |շինությունների կառուցման համար հողամասի |
| | |ընտրության զոոհիգիենիկ պահանջները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում անասնապահական |
| | |շինությունների արտադրական և օժանդակ շինու-|
| | |թյունների նկատմամբ զոոհիգիենիկ պահանջները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր տեսակի |
| | |գյուղատնտեսական կենդանիների տիպային |
| | |անասնապահական շինությունների նախագծերը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|78.|Ուսումնառության |Ներկայացնել անասնաշենքերի զոոհիգիենիկ |
| |արդյունք 2 |պահանջները և դրանց վերահսկումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|79.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում միկրոկլիմայի |
| | |պարամետրերը, |
| | |2) ճիշտ է որոշում անասնաշենքի օդի |
| | |ջերմաստիճանը, խոնավությունը, |
| | |լուսավորությունը, օդի շարժմանը |
| | |արագությունը, օդի գազային կազմը, |
| | |3) ճիշտ է կատարում կենդանիների |
| | |տեղաբաշխումը, |
| | |4) ճիշտ է կազմակերպում կենդանիների |
| | |զբոսանքը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում միկրոկլիմայի |
| | |ազդեցությունը կենդանիների առողջության վրա, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում հիգիենիկ պահանջները |
| | |արոտավայրերի նկատմամբ և կազմակերպում |
| | |արոտավայրերի նախապատրաստումը, |
| | |7) ճիշտ է ներկայացնում զոոհիգիենիկ |
| | |պահանջներ կերերի և կերակրման գործընթացում:|
|___|_____________________|___________________________________________|
|80.|Ուսումնառության |Զոոհիգիենիկ պահանջներին համապատասխան |
| |արդյունք 3 |կազմակերպել և հսկել գոմաղբի, կերի |
| | |մնացորդների հեռացման, կերերի բաշխման, կթի |
| | |և խուզի գործընթացները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|81.|Կատարման չափանիշներ |1) ապահովում և հսկում է գոմաղբի և կերի |
| | |մնացորդների հեռացման աշխատանքները, |
| | |2) ապահովում և հսկում է կերերի բաշխման, |
| | |կթի, խուզի գործընթացների հիգիենիկ |
| | |պահանջները, |
| | |3) ապահովում է անասնաշենքի, կերամանների, |
| | |ջրամանների մաքրությունը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|82.|Ուսումնառության |Ներկայացնել զոոհիգիենիկ պահանջներ |
| |արդյունք 4 |կենդանիների տեղափոխման ժամանակ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|83.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է նախապատրաստում կենդանիներին` |
| | |տեղափոխման համար, |
| | |2) ճիշտ է ընտրում կենդանիների տեղափոխման |
| | |համար նախատեսված տրանսպորտային միջոցը, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում անկորուստ և |
| | |բարեկեցիկ տեղափոխությունը, |
| | |4) ճիշտ է կազմակերպում կենդանիների շարժը |
| | |արտադրական գործընթացներում: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՆՐԷԱԿԵՆՍԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|84.|Մոդուլի դասիչը |ԱԲԾ-5-17-008 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|85.|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |մանրէաբանության, միկրոօրգանիզմների խմբերի |
| | |դասակարգման, ախտահանության և վարակազերծման|
| | |վերաբերյալ գիտելիքներ և ձևավորել դրանք |
| | |գործնականում կիրառելու կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|86.|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|87.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|
| | |է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-007 «Զոոհիգիենիկ |
| | |պահանջներ» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|88.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|89.|Ուսումնառության |Ներկայացնել հարուցիչ, մանրէ, վիրուս, |
| |արդյունք 1 |հակաբիոտիկ և սունկ հասկացությունները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|90.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում միկրոօրգանիզմների |
| | |նշանակությունը բնության մեջ, մարդու և |
| | |կենդանիների համար, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում միկրոօրգանիզմների |
| | |խմբերը և դասակարգումը, |
| | |3) ճիշտ է տարբերակում տարբեր տիպերի |
| | |հարուցիչները և վիրուսները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|91.|Ուսումնառության |Ներկայացնել դեղանյութերի և ախտահանիչ |
| |արդյունք 2 |նյութերի ազդեցությունը մանրէների վրա |
|___|_____________________|___________________________________________|
|92.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում միկրոօրգանիզմների |
| | |զգայունակությունը հակաբիոտիկների նկատմամբ, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ախտահանիչների |
| | |ազդեցությունը ախտածին և վիրուլենտ |
| | |միկրոօրգանիզմների վրա, |
| | |3) ճիշտ է կատարում ախտահանման և |
| | |վարակազերծման գործընթացը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|93.|Մոդուլի դասիչը |ԱԲԾ-5-17-009 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|94.|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |ագրարային ոլորտում տնտեսվարող սուբյեկտների,|
| | |ընկերությունների, տնտեսությունների |
| | |կազմակերպման հիմունքների, նրանց |
| | |կարգավիճակի, բուսաբուծության և |
| | |անասնաբուծության արտադրության |
| | |գործընթացների, արտադրանքի իրացման, |
| | |պահպանման, կազմակերպման խնդիրների, |
| | |սկզբունքների և մեթոդների, ինչպես նաև |
| | |տնտեսության ընդհանուր ռեսուրսային ներուժի |
| | |օգտագործման կազմակերպման վերաբերյալ |
| | |գիտելիքներ և դրանք գործնականում կիրառելու |
| | |կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|95.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|96.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|
| | |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|97.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|98.|Ուսումնառության |Ներկայացնել տարբեր կարգավիճակ ունեցող |
| |արդյունք 1 |տնտեսությունների կազմակերպման սկզբունքները |
| | |և դրույթները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|99.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում տնտեսությունների |
| | |կազմակերպման կարգավիճակը, դրանց |
| | |կազմակերպման հիմնական սկզբունքները, |
| | |2) հստակ սահմանում է կազմակերպման |
| | |կառուցվածքի տարրերը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|100|Ուսումնառության |Հաշվարկել բուսաբուծական ճյուղի կազմակերպման|
| |արդյունք 2 |համար անհրաժեշտ միջոցների պահանջը, |
| | |աշխատանքային գործընթացների կազմակերպման |
| | |սկզբունքներն ու մեթոդները, կազմել |
| | |մշակաբույսերի մշակության տեխնոլոգիական |
| | |քարտեր |
|___|_____________________|___________________________________________|
|101|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է հաշվարկում սերմերի, |
| | |պարարտանյութերի, վառելանյութերի պահանջը, |
| | |որոշում ապահովվածության մակարդակը, |
| | |2) հստակ ներկայացնում է աշխատանքի |
| | |կազմակերպման սկզբունքները, |
| | |3) ճիշտ է կազմում մշակաբույսերի |
| | |տեխնոլոգիական քարտեր: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|102|Ուսումնառության |Ներկայացնել անասնաբուծական ճյուղի կազմը. |
| |արդյունք 3 |աշխատանքային ռեսուրսների, արտադրամիջոցների,|
| | |կերերի պահանջի հաշվարկման կարգը, հիմնական |
| | |աշխատանքային գործընթացների կազմակերպման |
| | |սկզբունքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|103|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կատարում կթվորների, |
| | |նախրապահների, օժանդակ, բանվորների քանակի |
| | |հաշվարկներ, |
| | |2) ճիշտ է կատարում կերերի, |
| | |էլեկտրաէներգիայի, աշխատանքային |
| | |գործընթացների մեքենայացման սարքավորումների |
| | |պահանջի հաշվարկներ, |
| | |3) ճիշտ է որոշում կերատեսակներով |
| | |ապահովվածության մակարդակը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|104|Ուսումնառության |Ներկայացնել աշխատանքային կոլեկտիվների |
| |արդյունք 4 |կազմակերպման սկզբունքները, մեթոդները և |
| | |հաշվարկել տարբեր կատեգորիայի աշխատողների |
| | |աշխատանքի վարձատրությունը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|105|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում կոլեկտիվների |
| | |կազմակերպման հիմնական սկզբունքները, |
| | |մեթոդները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում անհատական և խմբային|
| | |եղանակով աշխատանքի վարձատրության ձևերն ու |
| | |կարգը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|106|Ուսումնառության |Ներկայացնել տնտեսության ընդհանուր |
| |արդյունք 5 |ռեսուրսային ներուժի (հողային, աշխատանքային,|
| | |արտադրական, ֆինանսական) օգտագործման |
| | |կազմակերպման սկզբունքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|107|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում հողատեսքերի |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում հողաշինարարության և |
| | |հակաէռոզիոն միջոցառումների, հողի տնօրինման,|
| | |օգտագործման և վարձակալության կարգը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում արտադրամիջոցների |
| | |կազմը, կառուցվածքը և դրանց արդյունավետ |
| | |օգտագործման ցուցանիշները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային |
| | |ռեսուրսների կազմը և կառուցվածքը, նշված |
| | |ռեսուրսային ներուժի օգտագործման |
| | |կազմակերպման սկզբունքները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|108|Մոդուլի դասիչը |ԱԲԾ 5-17-010 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|109|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |կառավարման հասկացության, գործառույթների և |
| | |մեթոդների, կառավարումը որպես գործընթացի |
| | |վերաբերյալ գիտելիքներ և դրանք գործնականում|
| | |կիրառելու կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|110|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|111|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-009 |
| | |«Գյուղատնտեսական արտադրության կազմակերպում»|
| | |մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|112|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|113|Ուսումնառության |Ներկայացնել կառավարման օրենքներն ու |
| |արդյունք 1 |օրինաչափությունները, կառավարիչի դերը, |
| | |մոտեցումները, մակարդակները և ղեկավարման |
| | |ոճերը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|114|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման |
| | |էությունը, մեթոդաբանությունը, սկզբունքները,|
| | |դերը և զարգացման փուլերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման |
| | |հարաբերությունները, կազմակերպության ձևերն |
| | |ու առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման |
| | |մոտեցումները (համակարգային, իրավիճակային և |
| | |գործընթացային), կառավարման մակարդակները, |
| | |ղեկավարման ոճերը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|115|Ուսումնառության |Ներկայացնել կառավարման գործառույթները ու |
| |արդյունք 2 |դրանց բնութագրերը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|116|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման |
| | |գործընթացի էությունը, կառավարման |
| | |գործառույթների էությունը և դրանց |
| | |դասակարգումը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ռազմավարական |
| | |պլանավորման գործառույթի նպատակը, ձևերը և |
| | |սկզբունքները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ռազմավարական |
| | |պլանավորման գործընթացի կազմակերպման |
| | |մեթոդները և տեսակները, |
| | |4) ճիշտ է բնութագրում ռազմավարական |
| | |որոշումների ընդունման գործընթացը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|117|Ուսումնառության |Ներկայացնել կառավարման ներքին և արտաքին |
| |արդյունք 3 |միջավայրը, կառավարման որոշումների ընդունման|
| | |և իրականացման մեթոդները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|118|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման |
| | |մեթոդները, կառավարչական որոշումների |
| | |ընդունման կարգը, տնտեսության հանրային |
| | |կառավարման համակարգը, կառավարման |
| | |հիմունքները, |
| | |2) բնութագրում է խմբերի կառավարման |
| | |գործընթացը, իշխանությունը և առաջնորդումը, |
| | |կազմակերպության արտաքին և ներքին |
| | |միջավայրը, արտաքին միջավայրի ուղղակի և |
| | |անուղղակի ազդեցության գործոնները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ներքին միջավայրի |
| | |փոփոխականները, կառուցվածքը, խնդիրները, |
| | |տեխնոլոգիաները և մարդկային գործոնի |
| | |նշանակությունը, ներքին և արտաքին |
| | |միջավայրերի փոխհարաբերակցությունը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|119|Ուսումնառության |Ներկայացնել ռազմավարական մենեջմենթի |
| |արդյունք 4 |մեթոդները, նպատակները, խնդիրները, |
| | |որոշումների ընդունման գործընթացը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|120|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում ռազմավարական |
| | |մենեջմենթի մոդելները, մեթոդները, |
| | |կազմակերպության հիմնական նպատակները և |
| | |խնդիրները, կարողանում է ճիշտ բնութագրել |
| | |ռազմավարական որոշումների ընդունման |
| | |գործընթացի տարրերը, կառավարման |
| | |բաղադրիչները, ռազմավարության իրականացման |
| | |հաջորդական քայլերն ու անհրաժեշտ միջոցները, |
| | |2) ճիշտ է գնահատում ռազմավարական |
| | |պլանավորման և գյուղատնտեսական բյուջեների |
| | |կազմման ու կանխատեսման միջև եղած կապը, |
| | |3) կատարում է կազմակերպության ներքին |
| | |ռեսուրսների վերլուծություն: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԾԱԳՈՒՄԸ ԵՎ |
| ՑԵՂԱԳՈՅԱՑՄԱՆ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|121|Մոդուլի դասիչը |ԱԲԾ-5-17-011 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|122|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |գյուղատնտեսական կենդանիների հիմնական |
| | |տեսակների ծագման, ցեղագոյացման գործոնների, |
| | |ցեղերի դասակարգման վերաբերյալ գիտելիքներ և |
| | |ձևավորել դրանք գործնականում կիրառելու |
| | |կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|123|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|124|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախնական |
| | |գիտելիքներ անհրաժեշտ չէ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|125|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|126|Ուսումնառության |Ներկայացնել գյուղատնտեսական կենդանիների |
| |արդյունք 1 |հիմնական տեսակների ծագումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|127|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր եղջերավոր |
| | |կենդանիների ծագումը և ընտանեկանացումը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարների ծագումը և |
| | |ընտանեկանացումը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի ծագումը և |
| | |ընտանեկանացումը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների ծագումը |
| | |և ընտանեկանացումը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|128|Ուսումնառության |Ներկայացնել ցեղը և ցեղագոյացման գործոնները|
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|129|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է բնորոշում ցեղ հասկացությունը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ցեղագոյացման |
| | |գործոնները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|130|Ուսումնառության |Ներկայացնել ցեղերի դասակարգումը |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|131|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում ցեղերի |
| | |դասակարգումը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ցեղերի կառուցվածքը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում նոր ցեղերի ստեղծման |
| | |միտումները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
---------------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում