Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.08....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.08.5 «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.0 ...

 

 

110.1336.251217

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»        12            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017509

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1336-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.08.5 «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.08.01.5 «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒՅԾ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2012 Թ. ՄԱՐՏԻ 22-Ի N 201-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 2

 

Միջին մասնագիտական կրթության 0811.08.5 «Անասնաբուծություն»

մասնագիտության 0811.08.01.5 «Անասնաբույծ» որակավորման հիմնական

կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական

կարողությունների համար

 

._____________________________________________________________________.

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ՈՒ ԹՌՉՈՒՆՆԵՐԻ ԱՆԱՏՈՄԻԱ|

|                         ԵՎ ՖԻԶԻՈԼՈԳԻԱ»                              |

|_____________________________________________________________________|

|1. |Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-001                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|2. |Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ        |

|   |                     |գյուղատնտեսական տարբեր կենդանատեսակների    |

|   |                     |կմախքի կառուցվածքի, մարսողական, բազմացման  |

|   |                     |և  այլ օրգան համակարգերի գործունեության    |

|   |                     |վերաբերյալ գիտելիքներ և  ձևավորվել  դրանք  |

|   |                     |գործնականում կիրառելու կարողություն:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|3. |Մոդուլի              |90 ժամ                                     |

|   |տևողությունը         |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|4. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|5. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|6. |Ուսումնառության      |Բնութագրել խոշոր և  մանր գյուղատնտեսական   |

|   |արդյունք 1           |կենդանիների, թռչունների անատոմիական        |

|   |                     |կառուցվածքը                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|7. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է տարբերակում խոշոր եղջերավոր      |

|   |                     |կենդանիների անատոմիական կառուցվածքը,       |

|   |                     |2) ճիշտ է տարբերակում մանր եղջերավոր       |

|   |                     |կենդանիների անատոմիական կառուցվածքը,       |

|   |                     |3) ճիշտ է տարբերակում խոզերի անատոմիական   |

|   |                     |կառուցվածքը,                               |

|   |                     |4) ճիշտ է տարբերակում թռչունների           |

|   |                     |անատոմիական կառուցվածքը:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|8. |Ուսումնառության      |Բնութագրել գյուղատնտեսական տարբեր          |

|   |արդյունք 2           |կենդանիների մարսողական համակարգն ու        |

|   |                     |ֆիզիոլոգիան                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|9. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր եղջերավոր     |

|   |                     |կենդանիների մարսողական համակարգն ու        |

|   |                     |ֆիզիոլոգիան,                               |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մանր եղջերավոր      |

|   |                     |կենդանիների մարսողական համակարգն ու        |

|   |                     |ֆիզիոլոգիան,                               |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի մարսողական   |

|   |                     |համակարգն ու ֆիզիոլոգիան,                  |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների          |

|   |                     |մարսողական համակարգն ու ֆիզիոլոգիան:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|10.|Ուսումնառության      |Բնութագրել գյուղատնտեսական տարբեր          |

|   |արդյունք 3           |կենդանիների բազմացման օրգանները            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|11.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր եղջերավոր     |

|   |                     |կենդանիների բազմացման օրգաններն ու         |

|   |                     |ֆիզիոլոգիան,                               |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մանր եղջերավոր      |

|   |                     |կենդանիների բազմացման օրգաններն ու         |

|   |                     |ֆիզիոլոգիան,                               |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի բազմացման    |

|   |                     |օրգաններն ու ֆիզիոլոգիան,                  |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների          |

|   |                     |բազմացման օրգաններն ու ֆիզիոլոգիան:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|12.|Ուսումնառության      |Բնութագրել գյուղատնտեսական կենդանիների     |

|   |արդյունք 4           |շնչառական, մաշկի և  նրա ածանցյալների,      |

|   |                     |նյարդային, էնդոկրին համակարգերն ու         |

|   |                     |ֆիզիոլոգիան                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|13.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր եղջերավոր     |

|   |                     |կենդանիների` շնչառական, մաշկի և  նրա       |

|   |                     |ածանցյալների, նյարդային, էնդոկրին          |

|   |                     |համակարգերն ու ֆիզիոլոգիան,                |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մանր եղջերավոր      |

|   |                     |կենդանիների շնչառական, մաշկի և  նրա        |

|   |                     |ածանցյալների, նյարդային, էնդոկրին          |

|   |                     |համակարգերն ու ֆիզիոլոգիան,                |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի` շնչառական,  |

|   |                     |մաշկի և  նրա ածանցյալների, նյարդային,      |

|   |                     |էնդոկրին համակարգերն ու ֆիզիոլոգիան,       |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների`         |

|   |                     |շնչառական, մաշկի և  նրա ածանցյալների,      |

|   |                     |նյարդային, էնդոկրին համակարգերն ու         |

|   |                     |ֆիզիոլոգիան:                               |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ՀՅՈՒՍՎԱԾՔԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ» |

|_____________________________________________________________________|

|14.|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-002                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|15.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ        |

|   |                     |գյուղատնտեսական տարբեր կենդանատեսակների    |

|   |                     |օրգան համակարգերի հյուսվածքների կառուցվածքի|

|   |                     |վերաբերյալ գիտելիքներ և  ձևավորվել  դրանք  |

|   |                     |գործնականում կիրառելու կարողություն:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|16.|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|17.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-001               |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական կենդանիների և  թռչունների |

|   |                     |անատոմիա և  ֆիզիոլոգիա» մոդուլը:           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|18.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|19.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել գյուղատնտեսական կենդանիների և  |

|   |արդյունք 1           |թռչունների հյուսվածքների տեսակները         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|20.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կենդանի օրգանիզմի   |

|   |                     |բջիջների կառուցվածքը,                      |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կենդանի օրգանիզմի   |

|   |                     |հյուսվածքների տեսակները,                   |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում կենդանի օրգանիզմի   |

|   |                     |հյուսվածքների տիպերն ու կառուցվածքը:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|21.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել գյուղատնտեսական կենդանիների    |

|   |արդյունք 2           |օրգան համակարգերի հյուսվածքաբանական        |

|   |                     |առանձնահատկությունները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|22.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր ու մանր       |

|   |                     |եղջերավոր կենդանիների օրգան համակարգերի    |

|   |                     |հյուսվածքաբանական առանձնահատկությունները,  |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի օրգան        |

|   |                     |համակարգերի հյուսվածքաբանական              |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների օրգան    |

|   |                     |համակարգերի հյուսվածքաբանական              |

|   |                     |առանձնահատկությունները:                    |

|_____________________________________________________________________|

|          ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱԳՐՈՆՈՄԻԱՅԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|23.|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-003                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|24.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ հողի   |

|   |                     |կառուցվածքի, երկրագործության համակարգերի և |

|   |                     |պարարտացման նորմաների, մշակման,            |

|   |                     |ցանքաշրջանառության վերաբերյալ գիտելիքներ և |

|   |                     |դրանք գործնականում կիրառելու կարողություն: |

|___|_____________________|___________________________________________|

|25.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|26.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|27.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|28.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հողի կառուցվածքը և  մշակման    |

|   |արդյունք 1           |անհրաժեշտությունը                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|29.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հողի կառուցվածքը,   |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հողի մշակման        |

|   |                     |անհրաժեշտությունը,                         |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հողի մշակման        |

|   |                     |տեխնոլոգիական գործընթացները:               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|30.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել երկրագործության համակարգերն ու |

|   |արդյունք 2           |պարարտացման նորմաները                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|31.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում երկրագործության     |

|   |                     |համակարգերը,                               |

|   |                     |2) ճիշտ է տարբերակում պարարտանյութերի      |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |3) ճիշտ է հաշվարկում պարարտացման           |

|   |                     |նորմաները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|32.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ցանքաշրջանառության             |

|   |արդյունք 3           |նշանակությունը                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|33.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կերային, դաշտային և |

|   |                     |հատուկ ցանկաշրջանառության պայմանները,      |

|   |                     |2) հիմնավորում է ջրովի, անջրդի և           |

|   |                     |մելիորացված հողերում կիրառված              |

|   |                     |ցանկաշրջանառությունները,                   |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ցանկաշրջանառության  |

|   |                     |ագրոտեխնիկական հիմնավորումները:            |

|_____________________________________________________________________|

|        ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒԺՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»              |

|_____________________________________________________________________|

|34.|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-004                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|35.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ        |

|   |                     |գյուղատնտեսական կենդանիների և  թռչունների  |

|   |                     |հիվանդությունների, դրանց կանխարգելման,     |

|   |                     |հիվանդ կենդանիների հայտնաբերման և  առաջին  |

|   |                     |բուժօգնություն ցուցաբերելու վերաբերյալ     |

|   |                     |գիտելիքներ և  ձևավորել  դրանք գործնականում |

|   |                     |կիրառելու կարողություն:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|36.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|37.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-001               |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական կենդանիների և  թռչունների |

|   |                     |անատոմիա և  ֆիզիոլոգիա» և  ԱԲԾ-5-17-002    |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական կենդանիների               |

|   |                     |հյուսվածքաբանություն» մոդուլները:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|38.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|39.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել անասնաբուժության ընդհանուր     |

|   |արդյունք 1           |հիմունքները                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|40.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում                     |

|   |                     |անասնաբուժասանիտարական հիմնական            |

|   |                     |միջոցառումները,                            |

|   |                     |2) ճիշտ է իրականացում գյուղատնտեսական      |

|   |                     |կենդանիների և  թռչունների հիվանդությունների|

|   |                     |կանխարգելման միջոցառումները:               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|41.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տավարի հաճախակի հանդիպող ոչ    |

|   |արդյունք 2           |վարակիչ և  վարակիչ հիվանդություններն ու    |

|   |                     |դրանց կանխարգելումը                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|42.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է տարբերակում տավարի հաճախակի      |

|   |                     |հանդիպող ոչ վարակիչ հիվանդությունները,     |

|   |                     |2) ճիշտ է տարբերակում տավարի հաճախակի      |

|   |                     |հանդիպող վարակիչ հիվանդությունները,        |

|   |                     |3) ճիշտ է տարբերակում տավարի հաճախակի      |

|   |                     |հանդիպող մակաբուծային հիվանդությունները,   |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում հիվանդությունների       |

|   |                     |կանխարգելման աշխատանքները:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|43.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ոչխարի հաճախակի հանդիպող ոչ    |

|   |արդյունք 3           |վարակիչ և  վարակիչ հիվանդությունները և     |

|   |                     |դրանց կանխարգելումը                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|44.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է տարբերակում ոչխարի հաճախակի      |

|   |                     |հանդիպող ոչ վարակիչ հիվանդությունները,     |

|   |                     |2) ճիշտ է տարբերակում ոչխարի հաճախակի      |

|   |                     |հանդիպող վարակիչ հիվանդությունները,        |

|   |                     |3) ճիշտ է տարբերակում ոչխարի հաճախակի      |

|   |                     |հանդիպող մակաբուծային հիվանդությունները,   |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում հիվանդությունների       |

|   |                     |կանխարգելման աշխատանքները                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|45.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խոզերի հաճախակի հանդիպող ոչ    |

|   |արդյունք 4           |վարակիչ և  վարակիչ հիվանդությունները և     |

|   |                     |դրանց կանխարգելումը                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|46.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է տարբերակում խոզերի հաճախակի      |

|   |                     |հանդիպող ոչ վարակիչ հիվանդությունները,     |

|   |                     |2) ճիշտ է տարբերակում խոզերի հաճախակի      |

|   |                     |հանդիպող վարակիչ հիվանդությունները,        |

|   |                     |3) ճիշտ է տարբերակում խոզերի հաճախակի      |

|   |                     |հանդիպող մակաբուծային հիվանդությունները,   |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում հիվանդությունների       |

|   |                     |կանխարգելման աշխատանքները:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|47.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել թռչունների հաճախակի հանդիպող ոչ|

|   |արդյունք 5           |վարակիչ և  վարակիչ հիվանդությունները և     |

|   |                     |դրանց կանխարգելումը                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|48.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է տարբերակում թռչունների հաճախակի  |

|   |                     |հանդիպող ոչ վարակիչ հիվանդությունները,     |

|   |                     |2) ճիշտ է տարբերակում թռչունների հաճախակի  |

|   |                     |հանդիպող վարակիչ հիվանդությունները,        |

|   |                     |3) ճիշտ է տարբերակում թռչունների հաճախակի  |

|   |                     |հանդիպող մակաբուծային հիվանդությունները,   |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում հիվանդությունների       |

|   |                     |կանխարգելման աշխատանքները:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|49.|Ուսումնառության      |Հայտնաբերել հիվանդ կենդանիներին և          |

|   |արդյունք 6           |ցուցաբերել առաջին բուժօգնություն           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|50.|Կատարման չափանիշներ  |1) հայտնաբերում է հիվանդ կենդանիներին,     |

|   |                     |2) ճիշտ է իրականացնում առաջին              |

|   |                     |բուժօգնություն,                            |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում կենդանիների ֆիքսումը:   |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԻՎԱՆԴ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԿԵՐԱԿՐՄԱՆ ԵՎ ԽՆԱՄՔԻ         |

|                         ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|51.|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-005                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|52.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ հիվանդ |

|   |                     |կենդանիների խնամքի և  կերակրման վերաբերյալ |

|   |                     |գիտելիքներ և  ձևավորել  դրանք գործնականում |

|   |                     |կիրառելու կարողություն:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|53.|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|54.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-004               |

|   |                     |«Անասնաբուժության հիմունքներ» մոդուլը:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|55.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|56.|Ուսումնառության      |Կազմակերպել հիվանդ կենդանիների խնամքը      |

|   |արդյունք 1           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|57.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ապահովում խնամքի պայմանները ոչ   |

|   |                     |վարակիչ հիվանդությունների բուժման ընթացքում|

|   |                     |2) ճիշտ է ապահովում խնամքի պայմանները      |

|   |                     |վարակիչ հիվանդությունների բուժման ընթացքում|

|   |                     |3) ճիշտ է ապահովում խնամքի պայմանները      |

|   |                     |մակաբուծային հիվանդությունների բուժման     |

|   |                     |ընթացքում:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|58.|Ուսումնառության      |Կազմակերպել հիվանդ կենդանիների կերակրումը  |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|59.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ընտրում համապատասխան             |

|   |                     |կերատեսակներ հիվանդությունների բուժման     |

|   |                     |ժամանակ,                                   |

|   |                     |2) ճիշտ է կազմակերպում հիվանդ կենդանիների  |

|   |                     |կերակրումը բուժման ընթացքում:              |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՐՏԱԴՐԱԿԱՆ ՊՐՈՑԵՍՆԵՐԻ ՄԵՔԵՆԱՅԱՑՈՒՄ ԵՎ ԱՎՏՈՄԱՏԱՑՈՒՄ|

|                     ԱՆԱՍՆԱՊԱՀՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ»                            |

|_____________________________________________________________________|

|60.|Մոդուլի դասիչ        |ԱԲԾ-5-17-006                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|61.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ        |

|   |                     |անասնապահությունում օգտագործվող            |

|   |                     |գյուղատնտեսական մեքենաների, սարքավորումների|

|   |                     |ու ագրեգատների վերաբերյալ գիտելիքներ և     |

|   |                     |ձևավորել  դրանք գործնականում կիրառելու     |

|   |                     |կարողություն:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|62.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|63.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախնական |

|   |                     |գիտելիքներ անհրաժեշտ չէ:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|64.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|65.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել գյուղատնտեսական մեքենաներն ըստ |

|   |արդյունք 1           |նշանակության                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|66.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է տարբերակում հողային              |

|   |                     |աշխատանքներում օգտագործվող գյուղատնտեսական |

|   |                     |մեքենաները,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է տարբերակում անասնապահական        |

|   |                     |ֆերմաներում օգտագործվող գյուղատնտեսական    |

|   |                     |մեքենաները,                                |

|   |                     |3) ճիշտ է տարբերակում կերարտադրությունում  |

|   |                     |օգտագործվող գյուղատնտեսական մեքենաները,    |

|   |                     |4) ճիշտ է ընտրում տնտեսությանն անհրաժեշտ   |

|   |                     |տեխնիկական միջոցները:                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|67.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել անասնապահությունում կիրառվող   |

|   |արդյունք 2           |ջրամատակարարման, ջեռուցման, լուսավորության |

|   |                     |և  օդափոխության համակարգերը                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|68.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում և  շահագործում      |

|   |                     |անասնապահությունում կիրառվող ջրամատակարար- |

|   |                     |ման համակարգը,                             |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում և  շահագործում      |

|   |                     |անասնապահությունում կիրառվող ջեռուցման     |

|   |                     |համակարգը,                                 |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում և  շահագործում      |

|   |                     |անասնապահությունում կիրառվող լուսավորության|

|   |                     |համակարգը,                                 |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում և  շահագործում      |

|   |                     |անասնապահությունում կիրառվող օդափոխության  |

|   |                     |համակարգը:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|69.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կերախոհանոցի, գոմաղբի հեռացման,|

|   |արդյունք 3           |կթի և  խուզի ագրեգատները                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|70.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է շահագործում կերախոհանոցը,        |

|   |                     |2) ճիշտ է շահագործում կերաբաշխիչ           |

|   |                     |մեքենաները,                                |

|   |                     |3) ճիշտ և  ժամանակին է կազմակերպում գոմաղբի|

|   |                     |հեռացման աշխատանքները,                     |

|   |                     |4) ճիշտ է շահագործում կթի ագրեգատները      |

|   |                     |5) ճիշտ է շահագործում խուզի ագրեգատները    |

|_____________________________________________________________________|

|           ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԶՈՈՀԻԳԻԵՆԻԿ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|71.|Մոդուլի դասիչ        |ԱԲԾ-5-17-007                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|72.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ        |

|   |                     |անասնապահական շենքերի նախագծերի,           |

|   |                     |անասնաշենքերի զոոհիգիենիկ նորմերի,         |

|   |                     |միկրոկլիմայի պարամետրերի, գոմաղբի և  կերի  |

|   |                     |մնացորդների հեռացման, կերերի բաշխման, կթի, |

|   |                     |խուզի գործընթացների, կենդանիների տեղափոխման|

|   |                     |զոոհիգիենիկ պահանջների վերաբերյալ          |

|   |                     |գիտելիքներ և  ձևավորել  դրանք գործնականում |

|   |                     |կիրառելու կարողություն:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|73.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|74.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-004               |

|   |                     |«Անասնաբուժության հիմունքներ» և            |

|   |                     |ԱԲԾ-5-17-006 «Արտադրական պրոցեսների        |

|   |                     |մեքենայացում և  ավտոմատացում               |

|   |                     |անասնապահությունում» մոդուլները:           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|75.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|76.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել անասնաշենքի տեղադրության       |

|   |արդյունք 1           |ընտրությունը, արտադրական և  օժանդակ        |

|   |                     |շինությունների տեղաբաշխման պահանջները      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|77.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում անասնապահական       |

|   |                     |շինությունների կառուցման համար հողամասի    |

|   |                     |ընտրության զոոհիգիենիկ պահանջները,         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում անասնապահական       |

|   |                     |շինությունների արտադրական և  օժանդակ շինու-|

|   |                     |թյունների նկատմամբ զոոհիգիենիկ պահանջները, |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր տեսակի       |

|   |                     |գյուղատնտեսական կենդանիների տիպային        |

|   |                     |անասնապահական շինությունների նախագծերը:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|78.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել անասնաշենքերի զոոհիգիենիկ      |

|   |արդյունք 2           |պահանջները և  դրանց վերահսկումը            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|79.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում միկրոկլիմայի        |

|   |                     |պարամետրերը,                               |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում անասնաշենքի օդի          |

|   |                     |ջերմաստիճանը, խոնավությունը,               |

|   |                     |լուսավորությունը, օդի շարժմանը             |

|   |                     |արագությունը, օդի գազային կազմը,           |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում կենդանիների             |

|   |                     |տեղաբաշխումը,                              |

|   |                     |4) ճիշտ է կազմակերպում կենդանիների         |

|   |                     |զբոսանքը,                                  |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում միկրոկլիմայի        |

|   |                     |ազդեցությունը կենդանիների առողջության վրա, |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում հիգիենիկ պահանջները |

|   |                     |արոտավայրերի նկատմամբ և  կազմակերպում      |

|   |                     |արոտավայրերի նախապատրաստումը,              |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում զոոհիգիենիկ         |

|   |                     |պահանջներ կերերի և  կերակրման գործընթացում:|

|___|_____________________|___________________________________________|

|80.|Ուսումնառության      |Զոոհիգիենիկ պահանջներին համապատասխան       |

|   |արդյունք 3           |կազմակերպել և  հսկել գոմաղբի, կերի         |

|   |                     |մնացորդների հեռացման, կերերի բաշխման, կթի  |

|   |                     |և  խուզի գործընթացները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|81.|Կատարման չափանիշներ  |1) ապահովում և  հսկում է գոմաղբի և  կերի   |

|   |                     |մնացորդների հեռացման աշխատանքները,         |

|   |                     |2) ապահովում և  հսկում է կերերի բաշխման,   |

|   |                     |կթի, խուզի գործընթացների հիգիենիկ          |

|   |                     |պահանջները,                                |

|   |                     |3) ապահովում է անասնաշենքի, կերամանների,   |

|   |                     |ջրամանների մաքրությունը:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|82.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել զոոհիգիենիկ պահանջներ          |

|   |արդյունք 4           |կենդանիների տեղափոխման ժամանակ             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|83.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է նախապատրաստում կենդանիներին`     |

|   |                     |տեղափոխման համար,                          |

|   |                     |2) ճիշտ է ընտրում կենդանիների տեղափոխման   |

|   |                     |համար նախատեսված տրանսպորտային միջոցը,     |

|   |                     |3) ճիշտ է իրականացնում անկորուստ և         |

|   |                     |բարեկեցիկ տեղափոխությունը,                 |

|   |                     |4) ճիշտ է կազմակերպում կենդանիների շարժը   |

|   |                     |արտադրական գործընթացներում:                |

|_____________________________________________________________________|

|           ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՆՐԷԱԿԵՆՍԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|84.|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-008                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|85.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ        |

|   |                     |մանրէաբանության, միկրոօրգանիզմների խմբերի  |

|   |                     |դասակարգման, ախտահանության և  վարակազերծման|

|   |                     |վերաբերյալ գիտելիքներ և  ձևավորել  դրանք   |

|   |                     |գործնականում կիրառելու կարողություն:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|86.|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|87.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-007 «Զոոհիգիենիկ  |

|   |                     |պահանջներ» մոդուլը:                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|88.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|89.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հարուցիչ, մանրէ, վիրուս,       |

|   |արդյունք 1           |հակաբիոտիկ և  սունկ հասկացությունները      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|90.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում միկրոօրգանիզմների   |

|   |                     |նշանակությունը բնության մեջ, մարդու և      |

|   |                     |կենդանիների համար,                         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում միկրոօրգանիզմների   |

|   |                     |խմբերը և  դասակարգումը,                    |

|   |                     |3) ճիշտ է տարբերակում տարբեր տիպերի        |

|   |                     |հարուցիչները և  վիրուսները:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|91.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել դեղանյութերի և  ախտահանիչ      |

|   |արդյունք 2           |նյութերի ազդեցությունը մանրէների վրա       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|92.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում միկրոօրգանիզմների   |

|   |                     |զգայունակությունը հակաբիոտիկների նկատմամբ, |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ախտահանիչների       |

|   |                     |ազդեցությունը ախտածին և  վիրուլենտ         |

|   |                     |միկրոօրգանիզմների վրա,                     |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում ախտահանման և            |

|   |                     |վարակազերծման գործընթացը:                  |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ»       |

|_____________________________________________________________________|

|93.|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-009                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|94.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ        |

|   |                     |ագրարային ոլորտում տնտեսվարող սուբյեկտների,|

|   |                     |ընկերությունների, տնտեսությունների         |

|   |                     |կազմակերպման հիմունքների, նրանց            |

|   |                     |կարգավիճակի, բուսաբուծության և             |

|   |                     |անասնաբուծության արտադրության              |

|   |                     |գործընթացների, արտադրանքի իրացման,         |

|   |                     |պահպանման, կազմակերպման խնդիրների,         |

|   |                     |սկզբունքների և  մեթոդների, ինչպես նաև      |

|   |                     |տնտեսության ընդհանուր ռեսուրսային ներուժի  |

|   |                     |օգտագործման կազմակերպման վերաբերյալ        |

|   |                     |գիտելիքներ և  դրանք գործնականում կիրառելու |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|95.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|96.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|97.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|98.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տարբեր կարգավիճակ ունեցող      |

|   |արդյունք 1           |տնտեսությունների կազմակերպման սկզբունքները |

|   |                     |և  դրույթները                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|99.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում տնտեսությունների    |

|   |                     |կազմակերպման կարգավիճակը, դրանց            |

|   |                     |կազմակերպման հիմնական սկզբունքները,        |

|   |                     |2) հստակ սահմանում է կազմակերպման          |

|   |                     |կառուցվածքի տարրերը:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|100|Ուսումնառության      |Հաշվարկել բուսաբուծական ճյուղի կազմակերպման|

|   |արդյունք 2           |համար անհրաժեշտ միջոցների պահանջը,         |

|   |                     |աշխատանքային գործընթացների կազմակերպման    |

|   |                     |սկզբունքներն ու մեթոդները, կազմել          |

|   |                     |մշակաբույսերի մշակության տեխնոլոգիական     |

|   |                     |քարտեր                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|101|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է հաշվարկում սերմերի,              |

|   |                     |պարարտանյութերի, վառելանյութերի պահանջը,   |

|   |                     |որոշում ապահովվածության մակարդակը,         |

|   |                     |2) հստակ ներկայացնում է աշխատանքի          |

|   |                     |կազմակերպման սկզբունքները,                 |

|   |                     |3) ճիշտ է կազմում մշակաբույսերի            |

|   |                     |տեխնոլոգիական քարտեր:                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|102|Ուսումնառության      |Ներկայացնել անասնաբուծական ճյուղի կազմը.   |

|   |արդյունք 3           |աշխատանքային ռեսուրսների, արտադրամիջոցների,|

|   |                     |կերերի պահանջի հաշվարկման կարգը, հիմնական  |

|   |                     |աշխատանքային գործընթացների կազմակերպման    |

|   |                     |սկզբունքները                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|103|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կատարում կթվորների,              |

|   |                     |նախրապահների, օժանդակ, բանվորների քանակի   |

|   |                     |հաշվարկներ,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում կերերի,                 |

|   |                     |էլեկտրաէներգիայի, աշխատանքային             |

|   |                     |գործընթացների մեքենայացման սարքավորումների |

|   |                     |պահանջի հաշվարկներ,                        |

|   |                     |3) ճիշտ է որոշում կերատեսակներով           |

|   |                     |ապահովվածության մակարդակը:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|104|Ուսումնառության      |Ներկայացնել աշխատանքային կոլեկտիվների      |

|   |արդյունք 4           |կազմակերպման սկզբունքները, մեթոդները և     |

|   |                     |հաշվարկել տարբեր կատեգորիայի աշխատողների   |

|   |                     |աշխատանքի վարձատրությունը                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|105|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կոլեկտիվների        |

|   |                     |կազմակերպման հիմնական սկզբունքները,        |

|   |                     |մեթոդները,                                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում անհատական և  խմբային|

|   |                     |եղանակով աշխատանքի վարձատրության ձևերն  ու |

|   |                     |կարգը:                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|106|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տնտեսության ընդհանուր          |

|   |արդյունք 5           |ռեսուրսային ներուժի (հողային, աշխատանքային,|

|   |                     |արտադրական, ֆինանսական) օգտագործման        |

|   |                     |կազմակերպման սկզբունքները                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|107|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հողատեսքերի         |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հողաշինարարության և |

|   |                     |հակաէռոզիոն միջոցառումների, հողի տնօրինման,|

|   |                     |օգտագործման և  վարձակալության կարգը,       |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում արտադրամիջոցների    |

|   |                     |կազմը, կառուցվածքը և  դրանց արդյունավետ    |

|   |                     |օգտագործման ցուցանիշները,                  |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային        |

|   |                     |ռեսուրսների կազմը և  կառուցվածքը, նշված    |

|   |                     |ռեսուրսային ներուժի օգտագործման            |

|   |                     |կազմակերպման սկզբունքները:                 |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ»        |

|_____________________________________________________________________|

|108|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ 5-17-010                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|109|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ        |

|   |                     |կառավարման հասկացության, գործառույթների և  |

|   |                     |մեթոդների, կառավարումը որպես գործընթացի    |

|   |                     |վերաբերյալ գիտելիքներ և  դրանք գործնականում|

|   |                     |կիրառելու կարողություններ:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|110|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|111|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-009     |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական արտադրության կազմակերպում»|

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|112|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|113|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կառավարման օրենքներն ու        |

|   |արդյունք 1           |օրինաչափությունները, կառավարիչի դերը,      |

|   |                     |մոտեցումները, մակարդակները և  ղեկավարման   |

|   |                     |ոճերը                                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|114|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման          |

|   |                     |էությունը, մեթոդաբանությունը, սկզբունքները,|

|   |                     |դերը և  զարգացման փուլերը,                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման          |

|   |                     |հարաբերությունները, կազմակերպության ձևերն  |

|   |                     |ու առանձնահատկությունները,                 |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման          |

|   |                     |մոտեցումները (համակարգային, իրավիճակային և |

|   |                     |գործընթացային), կառավարման մակարդակները,   |

|   |                     |ղեկավարման ոճերը:                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|115|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կառավարման գործառույթները ու   |

|   |արդյունք 2           |դրանց բնութագրերը                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|116|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման          |

|   |                     |գործընթացի էությունը, կառավարման           |

|   |                     |գործառույթների էությունը և  դրանց          |

|   |                     |դասակարգումը,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ռազմավարական        |

|   |                     |պլանավորման գործառույթի նպատակը, ձևերը  և  |

|   |                     |սկզբունքները,                              |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ռազմավարական        |

|   |                     |պլանավորման գործընթացի կազմակերպման        |

|   |                     |մեթոդները և  տեսակները,                    |

|   |                     |4) ճիշտ է բնութագրում ռազմավարական         |

|   |                     |որոշումների ընդունման գործընթացը:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|117|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կառավարման ներքին և  արտաքին   |

|   |արդյունք 3           |միջավայրը, կառավարման որոշումների ընդունման|

|   |                     |և  իրականացման մեթոդները                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|118|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման          |

|   |                     |մեթոդները, կառավարչական որոշումների        |

|   |                     |ընդունման կարգը, տնտեսության հանրային      |

|   |                     |կառավարման համակարգը, կառավարման           |

|   |                     |հիմունքները,                               |

|   |                     |2) բնութագրում է խմբերի կառավարման         |

|   |                     |գործընթացը, իշխանությունը և  առաջնորդումը, |

|   |                     |կազմակերպության արտաքին և  ներքին          |

|   |                     |միջավայրը, արտաքին միջավայրի ուղղակի և     |

|   |                     |անուղղակի ազդեցության գործոնները,          |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ներքին միջավայրի    |

|   |                     |փոփոխականները, կառուցվածքը, խնդիրները,     |

|   |                     |տեխնոլոգիաները և  մարդկային գործոնի        |

|   |                     |նշանակությունը, ներքին և  արտաքին          |

|   |                     |միջավայրերի փոխհարաբերակցությունը:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|119|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ռազմավարական մենեջմենթի        |

|   |արդյունք 4           |մեթոդները, նպատակները, խնդիրները,          |

|   |                     |որոշումների ընդունման գործընթացը           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|120|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ռազմավարական        |

|   |                     |մենեջմենթի մոդելները, մեթոդները,           |

|   |                     |կազմակերպության հիմնական նպատակները և      |

|   |                     |խնդիրները, կարողանում է ճիշտ բնութագրել    |

|   |                     |ռազմավարական որոշումների ընդունման         |

|   |                     |գործընթացի տարրերը, կառավարման             |

|   |                     |բաղադրիչները, ռազմավարության իրականացման   |

|   |                     |հաջորդական քայլերն ու անհրաժեշտ միջոցները, |

|   |                     |2) ճիշտ է գնահատում ռազմավարական           |

|   |                     |պլանավորման և  գյուղատնտեսական բյուջեների  |

|   |                     |կազմման ու կանխատեսման միջև  եղած կապը,    |

|   |                     |3) կատարում է կազմակերպության ներքին       |

|   |                     |ռեսուրսների վերլուծություն:                |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԾԱԳՈՒՄԸ ԵՎ            |

|                   ՑԵՂԱԳՈՅԱՑՄԱՆ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐԸ»                          |

|_____________________________________________________________________|

|121|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-011                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|122|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ            |

|   |                     |գյուղատնտեսական կենդանիների հիմնական       |

|   |                     |տեսակների ծագման, ցեղագոյացման գործոնների, |

|   |                     |ցեղերի դասակարգման վերաբերյալ գիտելիքներ և |

|   |                     |ձևավորել  դրանք գործնականում կիրառելու     |

|   |                     |կարողություն:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|123|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|124|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախնական |

|   |                     |գիտելիքներ անհրաժեշտ չէ:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|125|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|126|Ուսումնառության      |Ներկայացնել գյուղատնտեսական կենդանիների    |

|   |արդյունք 1           |հիմնական տեսակների ծագումը                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|127|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր եղջերավոր     |

|   |                     |կենդանիների ծագումը և  ընտանեկանացումը,    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարների ծագումը և |

|   |                     |ընտանեկանացումը,                           |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի ծագումը և    |

|   |                     |ընտանեկանացումը,                           |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների ծագումը  |

|   |                     |և  ընտանեկանացումը:                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|128|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ցեղը և  ցեղագոյացման գործոնները|

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|129|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բնորոշում ցեղ հասկացությունը,    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ցեղագոյացման        |

|   |                     |գործոնները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|130|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ցեղերի դասակարգումը            |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|131|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ցեղերի              |

|   |                     |դասակարգումը,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ցեղերի կառուցվածքը, |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում նոր ցեղերի ստեղծման |

|   |                     |միտումները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

 

---------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
17.11.2017
N 1336-Ն
Հրաման