Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.08....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.08.5 «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.0 ...

 

 

110.1336.251217

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»        12            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017509

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1336-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.08.5 «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.08.01.5 «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒՅԾ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2012 Թ. ՄԱՐՏԻ 22-Ի N 201-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|         ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ»                |

|_____________________________________________________________________|

|132|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-012                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|133|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ        |

|   |                     |անասնապահությունում իրականացվող աշխատանքի  |

|   |                     |անվտանգության պահպանման նորմերի վերաբերյալ |

|   |                     |գիտելիքներ և  ձևավորել  դրանք գործնականում |

|   |                     |կիրառելու կարողություն:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|134|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|135|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-006     |

|   |                     |«Արտադրական պրոցեսների մեքենայացում և      |

|   |                     |ավտոմատացում անասնապահությունում» մոդուլը: |

|___|_____________________|___________________________________________|

|136|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|137|Ուսումնառության      |Ներկայացնել անասնապահությունում իրականացվող|

|   |արդյունք 1           |աշխատանքների իրավական նորմերը              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|138|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքի իրավական  |

|   |                     |և  կազմակերպչական նորմերը                  |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքի և  հանգստի|

|   |                     |ռեժիմների իրավական նորմերը,                |

|   |                     |3) ճիշտ է հրահանգում աշխատանքի             |

|   |                     |անվտանգության նորմերը ելնելով աշխատանքային |

|   |                     |առանձնահատկություններից,                   |

|   |                     |4) հսկում է աշխատանքի անվտանգությունը:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|139|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մեքենաների և  մեխանիզմների     |

|   |արդյունք 2           |անվտանգ շահագործման պահանջները             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|140|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում անվտանգության       |

|   |                     |կանոնները արտադրության պայմաններում,       |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մեխանիզմների և      |

|   |                     |սարքավորումների անվտանգ շահագործման        |

|   |                     |կանոնները,                                 |

|   |                     |3) հսկում է աշխատանքի անվտանգությունը:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|141|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կենդանիների հետ աշխատելու      |

|   |արդյունք 3           |անվտանգության կանոնները                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|142|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կենդանիների հետ     |

|   |                     |աշխատելու անվտանգության կանոնները,         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կենդանիների ֆիքսման |

|   |                     |ժամանակ աշխատանքի անվտանգության կանոնները, |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում կենդանիների         |

|   |                     |անվտանգության կանոնները արտակարգ           |

|   |                     |իրավիճակներում:                            |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԵՐԵՐԻ ԴԱՍԱԿԱՐԳՈՒՄԸ, ՔԻՄԻԱԿԱՆ ԿԱԶՄԸ ԵՎ           |

|                       ՍՆՆԴԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ»                             |

|_____________________________________________________________________|

|143|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-013                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|144|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ կերերի |

|   |                     |դասակարգման, քիմիական կազմի, սննդարարության|

|   |                     |վերաբերյալ գիտելիքներ և  ձևավորել  դրանք   |

|   |                     |գործնականում կիրառելու կարողություն:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|145|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|146|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախնական |

|   |                     |գիտելիքներ անհրաժեշտ չէ:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|147|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|148|Ուսումնառության      |Ներկայացնել գյուղատնտեսական կենդանիների և  |

|   |արդյունք 1           |թռչունների կերերի դասակարգումը ըստ ծագման  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|149|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է տարբերակում գյուղատնտեսական      |

|   |                     |կենդանիների և  թռչունների համար օգտագործվող|

|   |                     |կերերը,                                    |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում է կերերի դասակարգում    |

|   |                     |ըստ ծագման:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|150|Ուսումնառության      |Սահմանել տարբեր տեսակի կերերի քիմիական     |

|   |արդյունք 2           |կազմը                                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|151|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կերերի անօրգանական  |

|   |                     |նյութերը,                                  |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կերերի օրգանական    |

|   |                     |նյութերը:                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|152|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կերերի սննդարարությունը և      |

|   |արդյունք 3           |մարսելիությունը                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|153|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կերերի ընդհանուր    |

|   |                     |սննդարարության գնահատման մեթոդները,        |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում կերերի մարսելիությունը և |

|   |                     |նրա գործակիցը,                             |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում                     |

|   |                     |նյութափոխանակությունը և                    |

|   |                     |էներգափոխանակությունը:                     |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԵՐԱՅԻՆ ԼՐԱՑԱԿԵՐԵՐԸ ՈՐՊԵՍ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ             |

|               ՄԹԵՐԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆ ԳՈՐԾՈՆ»                      |

|_____________________________________________________________________|

|154|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-014                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|155|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ        |

|   |                     |գյուղատնտեսական կենդանիների և  թռչունների  |

|   |                     |կերաբաժիններում օգտագործվող լրացակերերի    |

|   |                     |վերաբերյալ գիտելիքներ և  ձևավորել  դրանք   |

|   |                     |գործնականում կիրառելու կարողություն:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|156|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|157|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար անհրաժեշտ|

|   |                     |Է գիտելիքներ ԱԲԾ-5-17-013 «Կերերի          |

|   |                     |դասակարգումը, քիմիական կազմը և             |

|   |                     |սննդարարությունը» մոդուլը:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|158|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|159|Ուսումնառության      |Բնութագրել գյուղատնտեսական կենդանիների     |

|   |արդյունք 1           |տարբեր սեռահասակային խմբերի կերաբաժիններում|

|   |                     |օգտագործվող լրացակերերը                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|160|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կերային             |

|   |                     |հակաբիոտիկները, օրգանական թթուները,        |

|   |                     |հակաօքսիդանտները և  այլ լրացակերերը,       |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կերային լրացակերերի |

|   |                     |տարբեր կենդանիների սեռահասակային խմբերի    |

|   |                     |չափաբաժինները,                             |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում կերային լրացակերերի |

|   |                     |դերը որպես մթերատվության բարձրացման գործոն:|

|___|_____________________|___________________________________________|

|161|Ուսումնառության      |Ներկայացնել թռչունների կերաբաժիններում     |

|   |արդյունք 2           |օգտագործվող լրացակերերը                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|162|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների          |

|   |                     |կերաբաժնում տրվող լրացակերերի              |

|   |                     |նշանակությունը,                            |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների          |

|   |                     |կերաբաժնում տրվող լրացակերերը և            |

|   |                     |չափաբաժինները:                             |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԵՐԱՅԻՆ ՄՇԱԿԱԲՈՒՅՍԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ»   |

|_____________________________________________________________________|

|163|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-015                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|164|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ կերային    |

|   |                     |մշակաբույսերի մշակման, ցանքի արտադրության  |

|   |                     |տեխնոլոգիայի վերաբերյալ գիտելիքներ և       |

|   |                     |ձևավորել  դրանք գործնականում կիրառելու     |

|   |                     |կարողություն:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|165|Մոդուլի տևողությունը |90 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|166|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-003     |

|   |                     |«Ագրոնոմիայի հիմունքներ» մոդուլը           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|167|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|168|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ցանովի միամյա և  բազմամյա      |

|   |արդյունք 1           |կերային մշակաբույսերի հողատարածքների վար ու|

|   |                     |ցանքի գործընթացների սկզբունքները           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|169|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում միամյա կերային      |

|   |                     |մշակաբույսերի, հողատարածքների մշակման և    |

|   |                     |բերքահավաքի գործընթացների սկզբունքները,    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բազմամյա կերային    |

|   |                     |մշակաբույսերի մշակման և  բերքահավաքի       |

|   |                     |գործընթացների սկզբունքները:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|170|Ուսումնառության      |Ներկայացնել բնական արոտների և  խոտհարքների |

|   |արդյունք 2           |մակերեսային և  արմատական բարելավման        |

|   |                     |տեխնոլոգիական գործընթացների սկզբունքները   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|171|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում բնական արոտների և   |

|   |                     |խոտհարքների մակերեսային բարելավման         |

|   |                     |տեխնոլոգիական գործընթացները,               |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բնական արոտների և   |

|   |                     |խոտհարքների արմատական բարելավման           |

|   |                     |տեխնոլոգիական գործընթացների հիմնական       |

|   |                     |սկզբունքները:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|172|Ուսումնառության      | Ներկայացնել տարբեր կերատեսակների          |

|   |արդյունք 3           |արտադրության սկզբունքները                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|173|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կոպիտ, հյութալի,    |

|   |                     |խտացրած, հատիկային, համակցված կերերի       |

|   |                     |արտադրության սկզբունքները,                 |

|   |                     |2) ճիշտ է մեկնաբանում կոպիտ կերերի`        |

|   |                     |առվույտի, կորընգանի, գարու ծղոտի           |

|   |                     |արտադրության սկզբունքները, դրանց           |

|   |                     |օգտագործման ձևերը,                         |

|   |                     |3) ճիշտ է մեկնաբանում հյութալի կերերի`     |

|   |                     |սիլոսի, սենաժի, արմատապալարապտուղների      |

|   |                     |արտադրության սկզբունքները և  դրանց         |

|   |                     |օգտագործման ձևերը,                         |

|   |                     |4) ճիշտ է մեկնաբանում համակցված կերերի     |

|   |                     |պատրաստման և  օգտագործման ձևերը,           |

|   |                     |չափաբաժինները,                             |

|   |                     |5) ճիշտ է մեկնաբանում հատիկային            |

|   |                     |մշակաբույսերի` ցորենի, գարու, եգիպտացորենի,|

|   |                     |սոյայի ստացման և  օգտագործման ձևերը  և     |

|   |                     |չափաբաժինները:                             |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԵՐԱՅԻՆ ԿՈՒԼՏՈՒՐԱՆԵՐԻ ԲԵՐՔԱՀԱՎԱՔԸ, ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ,   |

|                        ՊԱՀԱԾՈՅԱՑՈՒՄԸ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|174|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-016                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|175|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ կերային|

|   |                     |մշակաբույսերի հնձի, հակավորման, տեղափոխման,|

|   |                     |պահեստավորման և  պահպանման աշխատանքների,   |

|   |                     |սիլոսի և  սենաժի պատրաստման եղանակների,    |

|   |                     |կերերի որակի վերաբերյալ գիտելիքներ և       |

|   |                     |ձևավորել  դրանք գործնականում կիրառելու     |

|   |                     |կարողություն:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|176|Մոդուլի տևողությունը | 54 ժամ                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|177|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-013     |

|   |                     |«Կերերի դասակարգումը, քիմիական կազմը և     |

|   |                     |սննդարարությունը» և  ԱԲԾ-5-17-015 «Կերային |

|   |                     |մշակաբույսերի արտադրության տեխնոլոգիա»     |

|   |                     |մոդուլները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|178|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|179|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կերային մշակաբույսերի հնձի,    |

|   |արդյունք 1           |հակավորման, տեղափոխման, պահեստավորման և    |

|   |                     |պահպանման աշխատանքները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|180|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կազմակերպում և  պահպանում կերային|

|   |                     |մշակաբույսերի բերքահավաքի (հնձի)           |

|   |                     |ժամկետները,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է կազմակերպում կերային             |

|   |                     |մշակաբույսերի հակավորման, տեղափոխման       |

|   |                     |գործընթացները,                             |

|   |                     |3) ճիշտ է կազմակերպում կերերի              |

|   |                     |պահեստավորման և  որակական հատկանիշների     |

|   |                     |պահպանման գործընթացները:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|181|Ուսումնառության      |Ներկայացնել սիլոսի և  սենաժի պատրաստման    |

|   |արդյունք 2           |եղանակները                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|182|Կատարման չափանիշներ  |1) պահպանում է սիլոսի պատրաստման           |

|   |                     |տեխնոլոգիան,                               |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում սիլոսացման համար        |

|   |                     |օգտագործվող մշակաբույսերի և  պահածոյացման  |

|   |                     |համար անհրաժեշտ հյութերի ընտրությունը,     |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում սիլոսային           |

|   |                     |տարողությունների նախագծերը,                |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում սիլոսային               |

|   |                     |տարողությունների ծավալների հաշվարկ,        |

|   |                     |5) ճիշտ է կազմակերպում  վերգետնյա և        |

|   |                     |հորերում սիլոսային տարողությունների ծածկման|

|   |                     |աշխատանքները:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|183|Ուսումնառության      |Որոշել կերերի որակը                        |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|184|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է որոշում խոտի որակը օրգանոլեպտիկ  |

|   |                     |եղանակով,                                  |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում հատիկային կերերի որակը   |

|   |                     |օրգանոլեպտիկ եղանակով,                     |

|   |                     |3) ճիշտ է որոշում արմատապալարապտուղների    |

|   |                     |որակը օրգանոլեպտիկ եղանակով,               |

|   |                     |4) ճիշտ է որոշում սիլոսի և  սենաժի որակը   |

|   |                     |օրգանոլեպտիկ եղանակով:                     |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԵՆԴԱՆԱԿԱՆ ԾԱԳՄԱՆ ՄԹԵՐՔՆԵՐԻ ԵՎ ՀՈՒՄՔԻ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄ,  |

|                          ՎԵՐԱՄՇԱԿՈՒՄ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|185|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-017                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|186|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ        |

|   |                     |գյուղատնտեսական կենդանիներից և  թռչուններից|

|   |                     |ստացված մթերքների, հումքի նախնական մշակման |

|   |                     |և  պահպանման վերաբերյալ գիտելիքներ և       |

|   |                     |ձևավորել  դրանք գործնականում կիրառելու     |

|   |                     |կարողություն:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|187|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|188|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախնական |

|   |                     |գիտելիքներ անհրաժեշտ չէ:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|189|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|190|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խոշոր եղջերավոր կենդանիներից   |

|   |արդյունք 1           |ստացվող մթերքների և  հումքի նախնական       |

|   |                     |մշակումը և  պահպանումը                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|191|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կազմակերպում խոշոր եղջերավոր     |

|   |                     |կենդանիներից կաթի ստացման, նախնական մշակման|

|   |                     |և  պահպանման հիմնական աշխատանքները,        |

|   |                     |2) ճիշտ է կազմակերպում խոշոր եղջերավոր     |

|   |                     |կենդանիների սպանդը,                        |

|   |                     |3) ճիշտ է կազմակերպում խոշոր եղջերավոր     |

|   |                     |կենդանիների մսի պաղեցման և  սառեցման       |

|   |                     |սկզբունքը ու պահպանման գործընթացը,         |

|   |                     |4) ճիշտ է կազմակերպում խոշոր եղջերավոր     |

|   |                     |կենդանիներից ստացվող կաշվե հումքի նախնական |

|   |                     |մշակման և  պահպանման հիմնական աշխատանքները:|

|___|_____________________|___________________________________________|

|192|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խոզաբուծությունից ստացվող      |

|   |արդյունք 2           |մթերքների` մսի, ճարպի, կաշվի նախնական      |

|   |                     |մշակման և  պահպանման գործընթացները         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|193|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կազմակերպում խոզերի մորթից       |

|   |                     |ստացվող մսի պաղեցման, սառեցման նախնական    |

|   |                     |մշակման և  պահպանման աշխատանքները,         |

|   |                     |2) ճիշտ է կազմակերպում խոզի ճարպի ստացման, |

|   |                     |նախնական մշակման և  պահպանման              |

|   |                     |գործընթացները,                             |

|   |                     |3) ճիշտ է կազմակերպում խոզերից ստացվող     |

|   |                     |կաշվե հումքի նախնական մշակման և  պահպանման |

|   |                     |հիմնական աշխատանքները:                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|194|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մանր եղջերավոր կենդանիներից    |

|   |արդյունք 3           |ստացվող մթերքների և  հումքի նախնական       |

|   |                     |մշակման ու պահպանման գործընթացները         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|195|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կազմակերպում մանր եղջերավոր      |

|   |                     |կենդանիներից ստացվող մսեղիքի պաղեցման,     |

|   |                     |սառեցման նախնական մշակման ու պահպանման     |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է կազմակերպում ոչխարի և  այծի կաթի |

|   |                     |ստացման գործընթացը, նրա նախնական մշակման ու|

|   |                     |պահպանման գործընթացը,                      |

|   |                     |3) ճիշտ է կազմակերպում ոչխարի խուզի        |

|   |                     |գործընթացը, բրդի տեսակավորման, հակավորման  |

|   |                     |պահպանման գործընթացը:                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|196|Ուսումնառության      |Ներկայացնել թռչնից ստացվող մթերքների և     |

|   |արդյունք 4           |հումքի նախնական մշակման և  պահպանման       |

|   |                     |գործընթացները                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|197|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կազմակերպում թռչնի մորթը,        |

|   |                     |մսեղիքի պահպանումը,                        |

|   |                     |2) ճիշտ է կազմակերպում ձվի արտադրությունը, |

|   |                     |հավաքը, տեսակավորումը և  պահպանումը,       |

|   |                     |3) ճիշտ է կազմակերպում փետուրի և  աղվամազի |

|   |                     |ստացման գործընթացը, վերամշակումն ու        |

|   |                     |պահպանումը:                                |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԵՎ ԹՌՉՈՒՆՆԵՐԻ        |

|             ԿԵՆՍԱԲԱՆԱԿԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ»                    |

|_____________________________________________________________________|

|198|Մոդուլի դասիչ        |ԱԲԾ-5-17-018                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|199|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ        |

|   |                     |գյուղատնտեսական կենդանիների և  թռչունների  |

|   |                     |կենսաբանական և  տնտեսական                  |

|   |                     |առանձնահատկությունների վերաբերյալ          |

|   |                     |գիտելիքներ և  ձևավորել  դրանք գործնականում |

|   |                     |կիրառելու կարողություն:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|200|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|201|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախնական |

|   |                     |գիտելիքներ անհրաժեշտ չէ:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|202|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|203|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տավարի կենսաբանական և          |

|   |արդյունք 1           |տնտեսական առանձնահատկությունները           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|204|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում տավարի կենսաբանական |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում տավարի տնտեսական    |

|   |                     |առանձնահատկությունները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|205|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ոչխարի կենսաբանական և          |

|   |արդյունք 2           |տնտեսական առանձնահատկությունները           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|206|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարի կենսաբանական |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարի տնտեսական    |

|   |                     |առանձնահատկությունները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|207|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խոզերի կենսաբանական և          |

|   |արդյունք 3           |տնտեսական առանձնահատկությունները           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|208|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի կենսաբանական |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի տնտեսական    |

|   |                     |առանձնահատկությունները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|209|Ուսումնառության      |Ներկայացնել թռչունների կենսաբանական և      |

|   |արդյունք 4           |տնտեսական առանձնահատկությունները           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|210|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների          |

|   |                     |կենսաբանական առանձնահատկությունները,       |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների          |

|   |                     |տնտեսական առանձնահատկությունները:          |

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒԾԱԿԱՆ ՍԿԶԲՆԱԿԱՆ ՀԱՇՎԱՌՈՒՄ»           |

|_____________________________________________________________________|

|211|Մոդուլի դասիչ        |ԱԲԾ-5-17-019                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|212|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ        |

|   |                     |անասնաբուծական սկզբնական հաշվառման,        |

|   |                     |համարակալման եղանակների, հաշվառման         |

|   |                     |մատյանների լրացման կարգի վերաբերյալ        |

|   |                     |գիտելիքներ և  ձևավորել  դրանք գործնականում |

|   |                     |կիրառելու կարողություններ:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|213|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|214|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախնական |

|   |                     |գիտելիքներ անհրաժեշտ չէ:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|215|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|216|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կենդանիների համարակալման       |

|   |արդյունք 1           |եղանակները                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|217|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր տեսակի       |

|   |                     |կենդանիների համարակալման ձևերը,            |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում համարակալման            |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |3) ճիշտ է լրացնում կենդանիների             |

|   |                     |նույնականացման փաստաթղթերը:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|218|Ուսումնառության      |Ներկայացնել անասնաբուծական սկզբնական       |

|   |արդյունք 2           |հաշվառման փաստաթղթերի և  մատյանների լրացման|

|   |                     |կարգը                                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|219|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է լրացնում կենդանու աճի            |

|   |                     |ցուցանիշները համապատասխան մատյաններում,    |

|   |                     |2) ճիշտ է լրացնում կենդանու մթերատվության  |

|   |                     |ցուցանիշները համապատասխան մատյաններում,    |

|   |                     |3) ճիշտ է լրացնում հաշվառման մատյանները:   |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ, ԹՌՉՈՒՆՆԵՐԻ ՊԱՀՎԱԾՔԸ  |

|                          ԵՎ ԽՆԱՄՔԸ»                                 |

|_____________________________________________________________________|

|220|Մոդուլի դասիչ        |ԱԲԾ-5-17-020                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|221|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ        |

|   |                     |գյուղատնտեսական կենդանիների և  թռչունների  |

|   |                     |պահվածքի համակարգերի և  խնամքի վերաբերյալ  |

|   |                     |գիտելիքներ և  ձևավորել  դրանք գործնականում |

|   |                     |կիրառելու կարողություն:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|222|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|223|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախնական |

|   |                     |գիտելիքներ անհրաժեշտ չէ:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|224|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|225|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տավարի պահվածքի համակարգերը և  |

|   |արդյունք 1           |խնամքը                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|226|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում տավարի պահվածքի     |

|   |                     |մսուրաարոտային, շուրջտարյա-մսուրային,      |

|   |                     |արոտաճամբարային համակարգերը,               |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր սեռահասակային|

|   |                     |խմբերի պահվածքի առանձնահատկությունները,    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ-ում և  արտերկրում|

|   |                     |կիրառվող տավարի պահվածքի նոր               |

|   |                     |տեխնոլոգիաները,                            |

|   |                     |4) ճիշտ է կազմակերպում կովերի, հորթերի և   |

|   |                     |ցուլերի խնամքը մեքենայացված և  ձեռքով      |

|   |                     |աշխատանքի ժամանակ:                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|227|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ոչխարի պահվածքի համակարգերը և  |

|   |արդյունք 2           |խնամքը                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|228|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարի պահվածքի     |

|   |                     |համակարգերը մսուրային շրջանում,            |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ-ում և  արտերկրում|

|   |                     |կիրառվող ոչխարի պահվածքի տեխնոլոգիաները,   |

|   |                     |3) ճիշտ է կազմակերպում ոչխարների խնամքը:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|229|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խոզերի պահվածքի համակարգերը և  |

|   |արդյունք 3           |խնամքը                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|230|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ազատ զբոսաբակային   |

|   |                     |պահվածքը,                                  |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում անհատական           |

|   |                     |վանդակային պահվածքը,                       |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում առանց զբոսանքի      |

|   |                     |խմբակային պահվածքը,                        |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում մերունների ֆիքսված  |

|   |                     |պահվածքը,                                  |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր              |

|   |                     |սեռահասակային խմբերի գլխաքանակի չափերը,    |

|   |                     |պահվածքի տարբեր եղանակների դեպքում,        |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ-ում և  արտերկրում|

|   |                     |կիրառվող խոզերի պահվածքի ժամանակակից       |

|   |                     |տեխնոլոգիաները,                            |

|   |                     |7) ճիշտ է կազմակերպում խոզամայրերի,        |

|   |                     |խոճկորների, վարազների խնամքը:              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|231|Ուսումնառության      |Ներկայացնել թռչունների պահվածքի համակարգերը|

|   |արդյունք 4           |և  խնամքը                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|232|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների          |

|   |                     |հատակային և  վանդակային պահվածքի           |

|   |                     |համակարգերը,                               |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ-ում և  արտերկրում|

|   |                     |կիրառվող թռչունների պահվածքի ժամանակակից   |

|   |                     |տեխնոլոգիաները,                            |

|   |                     |3) ճիշտ է կազմակերպում թռչունների խնամքը`  |

|   |                     |պահվածքի տարբեր եղանակների դեպքում:        |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒԾԱԿԱՆ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ»          |

|_____________________________________________________________________|

|233|Մոդուլի դասիչ        |ԱԲԾ-5-17-021                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|234|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ        |

|   |                     |անասնապահական մթերքների արտադրության       |

|   |                     |տեխնոլոգիաների վերաբերյալ գիտելիքներ և     |

|   |                     |ձևավորել  դրանք գործնականում կիրառելու     |

|   |                     |կարողություն:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|235|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|236|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-020     |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական կենդանիների, թռչունների   |

|   |                     |պահվածքը և  խնամքը» մոդուլը:               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|237|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|238|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տավարի մսի, կաթի արտադրության  |

|   |արդյունք 1           |տեխնոլոգիաների հիմնական սկզբունքները       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|239|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում տավարի կաթի         |

|   |                     |արտադրության տեխնոլոգիան,                  |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում տավարի մսի          |

|   |                     |արտադրության տեխնոլոգիան,                  |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում տավարի կթի          |

|   |                     |տեխնոլոգիան:                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|240|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ոչխարի մսի, կաթի, բրդի         |

|   |արդյունք 2           |արտադրության տեխնոլոգիան                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|241|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարի կաթի         |

|   |                     |արտադրության տեխնոլոգիան,                  |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարի մսի          |

|   |                     |արտադրության տեխնոլոգիան,                  |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարի խուզի        |

|   |                     |տեխնոլոգիան,                               |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարի բրդի         |

|   |                     |տեխնոլոգիան,                               |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարենու և         |

|   |                     |գառնենու ստացման եղանակները:               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|242|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խոզի մսի արտադրության          |

|   |արդյունք 3           |տեխնոլոգիան                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|243|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խոզի մսի            |

|   |                     |արտադրության տեխնոլոգիան փոքր կամ          |

|   |                     |արդյունաբերական տնտեսություններում,        |

|   |                     |2) ճիշտ է հաշվարկում տարբեր սեռահասակային  |

|   |                     |խմբերի բտման աստիճանները և  սպանդային      |

|   |                     |ելունքի սպասվելիք տոկոսները:               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|244|Ուսումնառության      |Ներկայացնել թռչնամսի և  ձվի արտադրության   |

|   |արդյունք 4           |տեխնոլոգիան                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|245|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում սննդային ձվի        |

|   |                     |արտադրության հիմնական տեխնոլոգիան,         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում թռչնամսի            |

|   |                     |արտադրության տեխնոլոգիան,                  |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում բրոյլերների աճեցման |

|   |                     |տեխնոլոգիան,                               |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ճտահանությունը:     |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԵՎ ԹՌՉՈՒՆՆԵՐԻ        |

|              ՄԹԵՐԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ՎՐԱ ԱԶԴՈՂ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐԸ»                    |

|_____________________________________________________________________|

|246|Մոդուլի դասիչ        |ԱԲԾ-5-17-022                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|247|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ        |

|   |                     |գյուղատնտեսական կենդանիների և  թռչունների  |

|   |                     |մթերատվության վրա ազդող գործոնների         |

|   |                     |վերաբերյալ գիտելիքներ և  ձևավորել  դրանք   |

|   |                     |գործնականում կիրառելու կարողություն:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|248|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|249|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-021     |

|   |                     |«Անասնաբուծական արտադրանքի տեխնոլոգիա»     |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|250|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|251|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տավարի մսային և  կաթնային      |

|   |արդյունք 1           |մթերատվության վրա ազդող գործոնները         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|252|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում տավարի կաթնային     |

|   |                     |մթերատվության վրա ազդող գործոնները,        |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում տավարի մսային       |

|   |                     |մթերատվության վրա ազդող գործոնները:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|253|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ոչխարի մսային և  կաթնային      |

|   |արդյունք 2           |մթերատվության վրա ազդող գործոնները         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|254|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարի մսային       |

|   |                     |մթերատվության վրա ազդող գործոնները,        |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարի կաթնային     |

|   |                     |մթերատվության վրա ազդող գործոնները:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|255|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խոզերի մսաճարպային             |

|   |արդյունք 3           |մթերատվության վրա ազդող գործոնները         |

|   |                     |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|256|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի մսային       |

|   |                     |մթերատվության վրա ազդող գործոնները,        |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի ճարպային     |

|   |                     |մթերատվության վրա ազդող գործոնները:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|257|Ուսումնառության      |Ներկայացնել թռչունների մսային և  ձվային    |

|   |արդյունք 4           |մթերատվության վրա ազդող գործոնները         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|258|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում թռչունի մսային      |

|   |                     |մթերատվության վրա ազդող գործոնները,        |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում թռչունի ձվային      |

|   |                     |մթերատվության վրա ազդող գործոնները:        |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԵՎ ԹՌՉՈՒՆՆԵՐԻ        |

|                   ԱՐՀԵՍՏԱԿԱՆ ՍԵՐՄՆԱՎՈՐՈՒՄ»                          |

|_____________________________________________________________________|

|259|Մոդուլի դասիչ        |ԱԲԾ-5-17-023                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|260|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ            |

|   |                     |գյուղատնտեսական կենդանիների զուգավորման,   |

|   |                     |վերարտադրության, արհեստական սերմնավորման,  |

|   |                     |կենսատեխնոլոգիական մեթոդների վերաբերյալ    |

|   |                     |գիտելիքներ և  ձևավորել  դրանք գործնականում |

|   |                     |կիրառելու կարողություն:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|261|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|262|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախնական |

|   |                     |գիտելիքներ անհրաժեշտ չէ:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|263|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|264|Ուսումնառության      |Ներկայացնել գյուղատնտեսական կենդանիների    |

|   |արդյունք 1           |զուգավորման եղանակները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|265|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում արհեստական          |

|   |                     |սերմնավորման դերն ու նշանակությունը,       |

|   |                     |2) ճիշտ է տարբերակում ազատ և  ձեռնաքաշ     |

|   |                     |զուգավորման եղանակները,                    |

|   |                     |3) կատարում է ճիշտ վերլուծություններ       |

|   |                     |զուգավորման եղանակների թերությունների և    |

|   |                     |առավելությունների վերաբերյալ:              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|266|Ուսումնառության      |Կատարել արհեստական սերմնավորում            |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|267|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կատարում արհեստական սերմնավորում |

|   |                     |տարբեր մեթոդներով,                         |

|   |                     |2) ճիշտ է օգտագործում արհեստական           |

|   |                     |սերմնավորման իրականացման համար նախատեսված  |

|   |                     |անհրաժեշտ գործիքները,                      |

|   |                     |3) ճիշտ է որոշում ցանկության մեջ գտնվող    |

|   |                     |կենդանիներին սերմնավորման համար:           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|268|Ուսումնառության      |Ժամանակակից կենսատեխնոլոգիական մեթոդների   |

|   |արդյունք 3           |կիրառումը                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|269|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում սաղմի ստացման       |

|   |                     |մեթոդները:                                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում սաղմի փոխպատվաստման |

|   |                     |/տրանսպլանտացիա/ եղանակները:               |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԲՈՒԾՄԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»  |

|_____________________________________________________________________|

|270|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-024                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|271|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ            |

|   |                     |գյուղատնտեսական կենդանիների ընտրության և   |

|   |                     |զուգընտրության, բուծման մեթոդների          |

|   |                     |վերաբերյալ գիտելիքներ և  ձևավորել  դրանք   |

|   |                     |գործնականում կիրառելու կարողություն:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|272|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|273|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախնական |

|   |                     |գիտելիքներ անհրաժեշտ չէ:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|274|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|275|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կենդանիների ընտրությունն ու    |

|   |արդյունք 1           |զուգընտրությունը                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|276|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ընտրության ձևերը,   |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում կենդանիների համալիր և   |

|   |                     |ըստ սերնդի որակի գնահատում,                |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում զուգընտրության և    |

|   |                     |զուգավորման համակարգը:                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|277|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կենդանիների բուծման մեթոդները  |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|278|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մաքրացեղ բուծման    |

|   |                     |մեթոդը,                                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում միջցեղային          |

|   |                     |տրամախաչման մեթոդը,                        |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում միջտեսակային        |

|   |                     |տրամախաչման մեթոդը:                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

 

---------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
17.11.2017
N 1336-Ն
Հրաման