110.1336.251217
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«25» 12 2017 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017509
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1336-Ն
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.08.5 «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.08.01.5 «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒՅԾ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2012 Թ. ՄԱՐՏԻ 22-Ի N 201-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(3-րդ մաս)
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|132|Մոդուլի դասիչը |ԱԲԾ-5-17-012 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|133|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |անասնապահությունում իրականացվող աշխատանքի |
| | |անվտանգության պահպանման նորմերի վերաբերյալ |
| | |գիտելիքներ և ձևավորել դրանք գործնականում |
| | |կիրառելու կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|134|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|135|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-006 |
| | |«Արտադրական պրոցեսների մեքենայացում և |
| | |ավտոմատացում անասնապահությունում» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|136|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|137|Ուսումնառության |Ներկայացնել անասնապահությունում իրականացվող|
| |արդյունք 1 |աշխատանքների իրավական նորմերը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|138|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքի իրավական |
| | |և կազմակերպչական նորմերը |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքի և հանգստի|
| | |ռեժիմների իրավական նորմերը, |
| | |3) ճիշտ է հրահանգում աշխատանքի |
| | |անվտանգության նորմերը ելնելով աշխատանքային |
| | |առանձնահատկություններից, |
| | |4) հսկում է աշխատանքի անվտանգությունը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|139|Ուսումնառության |Ներկայացնել մեքենաների և մեխանիզմների |
| |արդյունք 2 |անվտանգ շահագործման պահանջները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|140|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում անվտանգության |
| | |կանոնները արտադրության պայմաններում, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում մեխանիզմների և |
| | |սարքավորումների անվտանգ շահագործման |
| | |կանոնները, |
| | |3) հսկում է աշխատանքի անվտանգությունը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|141|Ուսումնառության |Ներկայացնել կենդանիների հետ աշխատելու |
| |արդյունք 3 |անվտանգության կանոնները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|142|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում կենդանիների հետ |
| | |աշխատելու անվտանգության կանոնները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում կենդանիների ֆիքսման |
| | |ժամանակ աշխատանքի անվտանգության կանոնները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում կենդանիների |
| | |անվտանգության կանոնները արտակարգ |
| | |իրավիճակներում: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԵՐԵՐԻ ԴԱՍԱԿԱՐԳՈՒՄԸ, ՔԻՄԻԱԿԱՆ ԿԱԶՄԸ ԵՎ |
| ՍՆՆԴԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|143|Մոդուլի դասիչը |ԱԲԾ-5-17-013 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|144|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ կերերի |
| | |դասակարգման, քիմիական կազմի, սննդարարության|
| | |վերաբերյալ գիտելիքներ և ձևավորել դրանք |
| | |գործնականում կիրառելու կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|145|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|146|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախնական |
| | |գիտելիքներ անհրաժեշտ չէ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|147|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|148|Ուսումնառության |Ներկայացնել գյուղատնտեսական կենդանիների և |
| |արդյունք 1 |թռչունների կերերի դասակարգումը ըստ ծագման |
|___|_____________________|___________________________________________|
|149|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է տարբերակում գյուղատնտեսական |
| | |կենդանիների և թռչունների համար օգտագործվող|
| | |կերերը, |
| | |2) ճիշտ է կատարում է կերերի դասակարգում |
| | |ըստ ծագման: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|150|Ուսումնառության |Սահմանել տարբեր տեսակի կերերի քիմիական |
| |արդյունք 2 |կազմը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|151|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում կերերի անօրգանական |
| | |նյութերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում կերերի օրգանական |
| | |նյութերը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|152|Ուսումնառության |Ներկայացնել կերերի սննդարարությունը և |
| |արդյունք 3 |մարսելիությունը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|153|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում կերերի ընդհանուր |
| | |սննդարարության գնահատման մեթոդները, |
| | |2) ճիշտ է որոշում կերերի մարսելիությունը և |
| | |նրա գործակիցը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |նյութափոխանակությունը և |
| | |էներգափոխանակությունը: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԵՐԱՅԻՆ ԼՐԱՑԱԿԵՐԵՐԸ ՈՐՊԵՍ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ |
| ՄԹԵՐԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆ ԳՈՐԾՈՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|154|Մոդուլի դասիչը |ԱԲԾ-5-17-014 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|155|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |գյուղատնտեսական կենդանիների և թռչունների |
| | |կերաբաժիններում օգտագործվող լրացակերերի |
| | |վերաբերյալ գիտելիքներ և ձևավորել դրանք |
| | |գործնականում կիրառելու կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|156|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|157|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար անհրաժեշտ|
| | |Է գիտելիքներ ԱԲԾ-5-17-013 «Կերերի |
| | |դասակարգումը, քիմիական կազմը և |
| | |սննդարարությունը» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|158|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|159|Ուսումնառության |Բնութագրել գյուղատնտեսական կենդանիների |
| |արդյունք 1 |տարբեր սեռահասակային խմբերի կերաբաժիններում|
| | |օգտագործվող լրացակերերը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|160|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում կերային |
| | |հակաբիոտիկները, օրգանական թթուները, |
| | |հակաօքսիդանտները և այլ լրացակերերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում կերային լրացակերերի |
| | |տարբեր կենդանիների սեռահասակային խմբերի |
| | |չափաբաժինները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում կերային լրացակերերի |
| | |դերը որպես մթերատվության բարձրացման գործոն:|
|___|_____________________|___________________________________________|
|161|Ուսումնառության |Ներկայացնել թռչունների կերաբաժիններում |
| |արդյունք 2 |օգտագործվող լրացակերերը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|162|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների |
| | |կերաբաժնում տրվող լրացակերերի |
| | |նշանակությունը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների |
| | |կերաբաժնում տրվող լրացակերերը և |
| | |չափաբաժինները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԵՐԱՅԻՆ ՄՇԱԿԱԲՈՒՅՍԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ» |
|_____________________________________________________________________|
|163|Մոդուլի դասիչը |ԱԲԾ-5-17-015 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|164|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ կերային |
| | |մշակաբույսերի մշակման, ցանքի արտադրության |
| | |տեխնոլոգիայի վերաբերյալ գիտելիքներ և |
| | |ձևավորել դրանք գործնականում կիրառելու |
| | |կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|165|Մոդուլի տևողությունը |90 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|166|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-003 |
| | |«Ագրոնոմիայի հիմունքներ» մոդուլը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|167|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|168|Ուսումնառության |Ներկայացնել ցանովի միամյա և բազմամյա |
| |արդյունք 1 |կերային մշակաբույսերի հողատարածքների վար ու|
| | |ցանքի գործընթացների սկզբունքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|169|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում միամյա կերային |
| | |մշակաբույսերի, հողատարածքների մշակման և |
| | |բերքահավաքի գործընթացների սկզբունքները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում բազմամյա կերային |
| | |մշակաբույսերի մշակման և բերքահավաքի |
| | |գործընթացների սկզբունքները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|170|Ուսումնառության |Ներկայացնել բնական արոտների և խոտհարքների |
| |արդյունք 2 |մակերեսային և արմատական բարելավման |
| | |տեխնոլոգիական գործընթացների սկզբունքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|171|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում բնական արոտների և |
| | |խոտհարքների մակերեսային բարելավման |
| | |տեխնոլոգիական գործընթացները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում բնական արոտների և |
| | |խոտհարքների արմատական բարելավման |
| | |տեխնոլոգիական գործընթացների հիմնական |
| | |սկզբունքները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|172|Ուսումնառության | Ներկայացնել տարբեր կերատեսակների |
| |արդյունք 3 |արտադրության սկզբունքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|173|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում կոպիտ, հյութալի, |
| | |խտացրած, հատիկային, համակցված կերերի |
| | |արտադրության սկզբունքները, |
| | |2) ճիշտ է մեկնաբանում կոպիտ կերերի` |
| | |առվույտի, կորընգանի, գարու ծղոտի |
| | |արտադրության սկզբունքները, դրանց |
| | |օգտագործման ձևերը, |
| | |3) ճիշտ է մեկնաբանում հյութալի կերերի` |
| | |սիլոսի, սենաժի, արմատապալարապտուղների |
| | |արտադրության սկզբունքները և դրանց |
| | |օգտագործման ձևերը, |
| | |4) ճիշտ է մեկնաբանում համակցված կերերի |
| | |պատրաստման և օգտագործման ձևերը, |
| | |չափաբաժինները, |
| | |5) ճիշտ է մեկնաբանում հատիկային |
| | |մշակաբույսերի` ցորենի, գարու, եգիպտացորենի,|
| | |սոյայի ստացման և օգտագործման ձևերը և |
| | |չափաբաժինները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԵՐԱՅԻՆ ԿՈՒԼՏՈՒՐԱՆԵՐԻ ԲԵՐՔԱՀԱՎԱՔԸ, ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ, |
| ՊԱՀԱԾՈՅԱՑՈՒՄԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|174|Մոդուլի դասիչը |ԱԲԾ-5-17-016 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|175|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ կերային|
| | |մշակաբույսերի հնձի, հակավորման, տեղափոխման,|
| | |պահեստավորման և պահպանման աշխատանքների, |
| | |սիլոսի և սենաժի պատրաստման եղանակների, |
| | |կերերի որակի վերաբերյալ գիտելիքներ և |
| | |ձևավորել դրանք գործնականում կիրառելու |
| | |կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|176|Մոդուլի տևողությունը | 54 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|177|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-013 |
| | |«Կերերի դասակարգումը, քիմիական կազմը և |
| | |սննդարարությունը» և ԱԲԾ-5-17-015 «Կերային |
| | |մշակաբույսերի արտադրության տեխնոլոգիա» |
| | |մոդուլները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|178|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|179|Ուսումնառության |Ներկայացնել կերային մշակաբույսերի հնձի, |
| |արդյունք 1 |հակավորման, տեղափոխման, պահեստավորման և |
| | |պահպանման աշխատանքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|180|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կազմակերպում և պահպանում կերային|
| | |մշակաբույսերի բերքահավաքի (հնձի) |
| | |ժամկետները, |
| | |2) ճիշտ է կազմակերպում կերային |
| | |մշակաբույսերի հակավորման, տեղափոխման |
| | |գործընթացները, |
| | |3) ճիշտ է կազմակերպում կերերի |
| | |պահեստավորման և որակական հատկանիշների |
| | |պահպանման գործընթացները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|181|Ուսումնառության |Ներկայացնել սիլոսի և սենաժի պատրաստման |
| |արդյունք 2 |եղանակները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|182|Կատարման չափանիշներ |1) պահպանում է սիլոսի պատրաստման |
| | |տեխնոլոգիան, |
| | |2) ճիշտ է կատարում սիլոսացման համար |
| | |օգտագործվող մշակաբույսերի և պահածոյացման |
| | |համար անհրաժեշտ հյութերի ընտրությունը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում սիլոսային |
| | |տարողությունների նախագծերը, |
| | |4) ճիշտ է կատարում սիլոսային |
| | |տարողությունների ծավալների հաշվարկ, |
| | |5) ճիշտ է կազմակերպում վերգետնյա և |
| | |հորերում սիլոսային տարողությունների ծածկման|
| | |աշխատանքները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|183|Ուսումնառության |Որոշել կերերի որակը |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|184|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է որոշում խոտի որակը օրգանոլեպտիկ |
| | |եղանակով, |
| | |2) ճիշտ է որոշում հատիկային կերերի որակը |
| | |օրգանոլեպտիկ եղանակով, |
| | |3) ճիշտ է որոշում արմատապալարապտուղների |
| | |որակը օրգանոլեպտիկ եղանակով, |
| | |4) ճիշտ է որոշում սիլոսի և սենաժի որակը |
| | |օրգանոլեպտիկ եղանակով: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԵՆԴԱՆԱԿԱՆ ԾԱԳՄԱՆ ՄԹԵՐՔՆԵՐԻ ԵՎ ՀՈՒՄՔԻ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄ, |
| ՎԵՐԱՄՇԱԿՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|185|Մոդուլի դասիչը |ԱԲԾ-5-17-017 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|186|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |գյուղատնտեսական կենդանիներից և թռչուններից|
| | |ստացված մթերքների, հումքի նախնական մշակման |
| | |և պահպանման վերաբերյալ գիտելիքներ և |
| | |ձևավորել դրանք գործնականում կիրառելու |
| | |կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|187|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|188|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախնական |
| | |գիտելիքներ անհրաժեշտ չէ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|189|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|190|Ուսումնառության |Ներկայացնել խոշոր եղջերավոր կենդանիներից |
| |արդյունք 1 |ստացվող մթերքների և հումքի նախնական |
| | |մշակումը և պահպանումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|191|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կազմակերպում խոշոր եղջերավոր |
| | |կենդանիներից կաթի ստացման, նախնական մշակման|
| | |և պահպանման հիմնական աշխատանքները, |
| | |2) ճիշտ է կազմակերպում խոշոր եղջերավոր |
| | |կենդանիների սպանդը, |
| | |3) ճիշտ է կազմակերպում խոշոր եղջերավոր |
| | |կենդանիների մսի պաղեցման և սառեցման |
| | |սկզբունքը ու պահպանման գործընթացը, |
| | |4) ճիշտ է կազմակերպում խոշոր եղջերավոր |
| | |կենդանիներից ստացվող կաշվե հումքի նախնական |
| | |մշակման և պահպանման հիմնական աշխատանքները:|
|___|_____________________|___________________________________________|
|192|Ուսումնառության |Ներկայացնել խոզաբուծությունից ստացվող |
| |արդյունք 2 |մթերքների` մսի, ճարպի, կաշվի նախնական |
| | |մշակման և պահպանման գործընթացները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|193|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կազմակերպում խոզերի մորթից |
| | |ստացվող մսի պաղեցման, սառեցման նախնական |
| | |մշակման և պահպանման աշխատանքները, |
| | |2) ճիշտ է կազմակերպում խոզի ճարպի ստացման, |
| | |նախնական մշակման և պահպանման |
| | |գործընթացները, |
| | |3) ճիշտ է կազմակերպում խոզերից ստացվող |
| | |կաշվե հումքի նախնական մշակման և պահպանման |
| | |հիմնական աշխատանքները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|194|Ուսումնառության |Ներկայացնել մանր եղջերավոր կենդանիներից |
| |արդյունք 3 |ստացվող մթերքների և հումքի նախնական |
| | |մշակման ու պահպանման գործընթացները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|195|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կազմակերպում մանր եղջերավոր |
| | |կենդանիներից ստացվող մսեղիքի պաղեցման, |
| | |սառեցման նախնական մշակման ու պահպանման |
| | |աշխատանքները, |
| | |2) ճիշտ է կազմակերպում ոչխարի և այծի կաթի |
| | |ստացման գործընթացը, նրա նախնական մշակման ու|
| | |պահպանման գործընթացը, |
| | |3) ճիշտ է կազմակերպում ոչխարի խուզի |
| | |գործընթացը, բրդի տեսակավորման, հակավորման |
| | |պահպանման գործընթացը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|196|Ուսումնառության |Ներկայացնել թռչնից ստացվող մթերքների և |
| |արդյունք 4 |հումքի նախնական մշակման և պահպանման |
| | |գործընթացները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|197|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կազմակերպում թռչնի մորթը, |
| | |մսեղիքի պահպանումը, |
| | |2) ճիշտ է կազմակերպում ձվի արտադրությունը, |
| | |հավաքը, տեսակավորումը և պահպանումը, |
| | |3) ճիշտ է կազմակերպում փետուրի և աղվամազի |
| | |ստացման գործընթացը, վերամշակումն ու |
| | |պահպանումը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԵՎ ԹՌՉՈՒՆՆԵՐԻ |
| ԿԵՆՍԱԲԱՆԱԿԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|198|Մոդուլի դասիչ |ԱԲԾ-5-17-018 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|199|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |գյուղատնտեսական կենդանիների և թռչունների |
| | |կենսաբանական և տնտեսական |
| | |առանձնահատկությունների վերաբերյալ |
| | |գիտելիքներ և ձևավորել դրանք գործնականում |
| | |կիրառելու կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|200|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|201|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախնական |
| | |գիտելիքներ անհրաժեշտ չէ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|202|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|203|Ուսումնառության |Ներկայացնել տավարի կենսաբանական և |
| |արդյունք 1 |տնտեսական առանձնահատկությունները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|204|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում տավարի կենսաբանական |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում տավարի տնտեսական |
| | |առանձնահատկությունները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|205|Ուսումնառության |Ներկայացնել ոչխարի կենսաբանական և |
| |արդյունք 2 |տնտեսական առանձնահատկությունները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|206|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարի կենսաբանական |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարի տնտեսական |
| | |առանձնահատկությունները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|207|Ուսումնառության |Ներկայացնել խոզերի կենսաբանական և |
| |արդյունք 3 |տնտեսական առանձնահատկությունները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|208|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի կենսաբանական |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի տնտեսական |
| | |առանձնահատկությունները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|209|Ուսումնառության |Ներկայացնել թռչունների կենսաբանական և |
| |արդյունք 4 |տնտեսական առանձնահատկությունները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|210|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների |
| | |կենսաբանական առանձնահատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների |
| | |տնտեսական առանձնահատկությունները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒԾԱԿԱՆ ՍԿԶԲՆԱԿԱՆ ՀԱՇՎԱՌՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|211|Մոդուլի դասիչ |ԱԲԾ-5-17-019 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|212|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |անասնաբուծական սկզբնական հաշվառման, |
| | |համարակալման եղանակների, հաշվառման |
| | |մատյանների լրացման կարգի վերաբերյալ |
| | |գիտելիքներ և ձևավորել դրանք գործնականում |
| | |կիրառելու կարողություններ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|213|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|214|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախնական |
| | |գիտելիքներ անհրաժեշտ չէ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|215|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|216|Ուսումնառության |Ներկայացնել կենդանիների համարակալման |
| |արդյունք 1 |եղանակները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|217|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր տեսակի |
| | |կենդանիների համարակալման ձևերը, |
| | |2) ճիշտ է կատարում համարակալման |
| | |աշխատանքները, |
| | |3) ճիշտ է լրացնում կենդանիների |
| | |նույնականացման փաստաթղթերը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|218|Ուսումնառության |Ներկայացնել անասնաբուծական սկզբնական |
| |արդյունք 2 |հաշվառման փաստաթղթերի և մատյանների լրացման|
| | |կարգը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|219|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է լրացնում կենդանու աճի |
| | |ցուցանիշները համապատասխան մատյաններում, |
| | |2) ճիշտ է լրացնում կենդանու մթերատվության |
| | |ցուցանիշները համապատասխան մատյաններում, |
| | |3) ճիշտ է լրացնում հաշվառման մատյանները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ, ԹՌՉՈՒՆՆԵՐԻ ՊԱՀՎԱԾՔԸ |
| ԵՎ ԽՆԱՄՔԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|220|Մոդուլի դասիչ |ԱԲԾ-5-17-020 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|221|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |գյուղատնտեսական կենդանիների և թռչունների |
| | |պահվածքի համակարգերի և խնամքի վերաբերյալ |
| | |գիտելիքներ և ձևավորել դրանք գործնականում |
| | |կիրառելու կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|222|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|223|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախնական |
| | |գիտելիքներ անհրաժեշտ չէ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|224|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|225|Ուսումնառության |Ներկայացնել տավարի պահվածքի համակարգերը և |
| |արդյունք 1 |խնամքը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|226|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում տավարի պահվածքի |
| | |մսուրաարոտային, շուրջտարյա-մսուրային, |
| | |արոտաճամբարային համակարգերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր սեռահասակային|
| | |խմբերի պահվածքի առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ-ում և արտերկրում|
| | |կիրառվող տավարի պահվածքի նոր |
| | |տեխնոլոգիաները, |
| | |4) ճիշտ է կազմակերպում կովերի, հորթերի և |
| | |ցուլերի խնամքը մեքենայացված և ձեռքով |
| | |աշխատանքի ժամանակ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|227|Ուսումնառության |Ներկայացնել ոչխարի պահվածքի համակարգերը և |
| |արդյունք 2 |խնամքը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|228|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարի պահվածքի |
| | |համակարգերը մսուրային շրջանում, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ-ում և արտերկրում|
| | |կիրառվող ոչխարի պահվածքի տեխնոլոգիաները, |
| | |3) ճիշտ է կազմակերպում ոչխարների խնամքը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|229|Ուսումնառության |Ներկայացնել խոզերի պահվածքի համակարգերը և |
| |արդյունք 3 |խնամքը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|230|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում ազատ զբոսաբակային |
| | |պահվածքը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում անհատական |
| | |վանդակային պահվածքը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում առանց զբոսանքի |
| | |խմբակային պահվածքը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում մերունների ֆիքսված |
| | |պահվածքը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր |
| | |սեռահասակային խմբերի գլխաքանակի չափերը, |
| | |պահվածքի տարբեր եղանակների դեպքում, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ-ում և արտերկրում|
| | |կիրառվող խոզերի պահվածքի ժամանակակից |
| | |տեխնոլոգիաները, |
| | |7) ճիշտ է կազմակերպում խոզամայրերի, |
| | |խոճկորների, վարազների խնամքը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|231|Ուսումնառության |Ներկայացնել թռչունների պահվածքի համակարգերը|
| |արդյունք 4 |և խնամքը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|232|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների |
| | |հատակային և վանդակային պահվածքի |
| | |համակարգերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ-ում և արտերկրում|
| | |կիրառվող թռչունների պահվածքի ժամանակակից |
| | |տեխնոլոգիաները, |
| | |3) ճիշտ է կազմակերպում թռչունների խնամքը` |
| | |պահվածքի տարբեր եղանակների դեպքում: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒԾԱԿԱՆ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ» |
|_____________________________________________________________________|
|233|Մոդուլի դասիչ |ԱԲԾ-5-17-021 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|234|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |անասնապահական մթերքների արտադրության |
| | |տեխնոլոգիաների վերաբերյալ գիտելիքներ և |
| | |ձևավորել դրանք գործնականում կիրառելու |
| | |կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|235|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|236|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-020 |
| | |«Գյուղատնտեսական կենդանիների, թռչունների |
| | |պահվածքը և խնամքը» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|237|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|238|Ուսումնառության |Ներկայացնել տավարի մսի, կաթի արտադրության |
| |արդյունք 1 |տեխնոլոգիաների հիմնական սկզբունքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|239|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում տավարի կաթի |
| | |արտադրության տեխնոլոգիան, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում տավարի մսի |
| | |արտադրության տեխնոլոգիան, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում տավարի կթի |
| | |տեխնոլոգիան: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|240|Ուսումնառության |Ներկայացնել ոչխարի մսի, կաթի, բրդի |
| |արդյունք 2 |արտադրության տեխնոլոգիան |
|___|_____________________|___________________________________________|
|241|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարի կաթի |
| | |արտադրության տեխնոլոգիան, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարի մսի |
| | |արտադրության տեխնոլոգիան, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարի խուզի |
| | |տեխնոլոգիան, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարի բրդի |
| | |տեխնոլոգիան, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարենու և |
| | |գառնենու ստացման եղանակները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|242|Ուսումնառության |Ներկայացնել խոզի մսի արտադրության |
| |արդյունք 3 |տեխնոլոգիան |
|___|_____________________|___________________________________________|
|243|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում խոզի մսի |
| | |արտադրության տեխնոլոգիան փոքր կամ |
| | |արդյունաբերական տնտեսություններում, |
| | |2) ճիշտ է հաշվարկում տարբեր սեռահասակային |
| | |խմբերի բտման աստիճանները և սպանդային |
| | |ելունքի սպասվելիք տոկոսները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|244|Ուսումնառության |Ներկայացնել թռչնամսի և ձվի արտադրության |
| |արդյունք 4 |տեխնոլոգիան |
|___|_____________________|___________________________________________|
|245|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում սննդային ձվի |
| | |արտադրության հիմնական տեխնոլոգիան, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում թռչնամսի |
| | |արտադրության տեխնոլոգիան, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում բրոյլերների աճեցման |
| | |տեխնոլոգիան, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ճտահանությունը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԵՎ ԹՌՉՈՒՆՆԵՐԻ |
| ՄԹԵՐԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ՎՐԱ ԱԶԴՈՂ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|246|Մոդուլի դասիչ |ԱԲԾ-5-17-022 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|247|Մոդուլի նպատակը |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |գյուղատնտեսական կենդանիների և թռչունների |
| | |մթերատվության վրա ազդող գործոնների |
| | |վերաբերյալ գիտելիքներ և ձևավորել դրանք |
| | |գործնականում կիրառելու կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|248|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|249|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-021 |
| | |«Անասնաբուծական արտադրանքի տեխնոլոգիա» |
| | |մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|250|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|251|Ուսումնառության |Ներկայացնել տավարի մսային և կաթնային |
| |արդյունք 1 |մթերատվության վրա ազդող գործոնները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|252|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում տավարի կաթնային |
| | |մթերատվության վրա ազդող գործոնները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում տավարի մսային |
| | |մթերատվության վրա ազդող գործոնները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|253|Ուսումնառության |Ներկայացնել ոչխարի մսային և կաթնային |
| |արդյունք 2 |մթերատվության վրա ազդող գործոնները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|254|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարի մսային |
| | |մթերատվության վրա ազդող գործոնները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարի կաթնային |
| | |մթերատվության վրա ազդող գործոնները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|255|Ուսումնառության |Ներկայացնել խոզերի մսաճարպային |
| |արդյունք 3 |մթերատվության վրա ազդող գործոնները |
| | | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|256|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի մսային |
| | |մթերատվության վրա ազդող գործոնները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի ճարպային |
| | |մթերատվության վրա ազդող գործոնները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|257|Ուսումնառության |Ներկայացնել թռչունների մսային և ձվային |
| |արդյունք 4 |մթերատվության վրա ազդող գործոնները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|258|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում թռչունի մսային |
| | |մթերատվության վրա ազդող գործոնները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում թռչունի ձվային |
| | |մթերատվության վրա ազդող գործոնները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԵՎ ԹՌՉՈՒՆՆԵՐԻ |
| ԱՐՀԵՍՏԱԿԱՆ ՍԵՐՄՆԱՎՈՐՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|259|Մոդուլի դասիչ |ԱԲԾ-5-17-023 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|260|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |գյուղատնտեսական կենդանիների զուգավորման, |
| | |վերարտադրության, արհեստական սերմնավորման, |
| | |կենսատեխնոլոգիական մեթոդների վերաբերյալ |
| | |գիտելիքներ և ձևավորել դրանք գործնականում |
| | |կիրառելու կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|261|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|262|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախնական |
| | |գիտելիքներ անհրաժեշտ չէ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|263|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|264|Ուսումնառության |Ներկայացնել գյուղատնտեսական կենդանիների |
| |արդյունք 1 |զուգավորման եղանակները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|265|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում արհեստական |
| | |սերմնավորման դերն ու նշանակությունը, |
| | |2) ճիշտ է տարբերակում ազատ և ձեռնաքաշ |
| | |զուգավորման եղանակները, |
| | |3) կատարում է ճիշտ վերլուծություններ |
| | |զուգավորման եղանակների թերությունների և |
| | |առավելությունների վերաբերյալ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|266|Ուսումնառության |Կատարել արհեստական սերմնավորում |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|267|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կատարում արհեստական սերմնավորում |
| | |տարբեր մեթոդներով, |
| | |2) ճիշտ է օգտագործում արհեստական |
| | |սերմնավորման իրականացման համար նախատեսված |
| | |անհրաժեշտ գործիքները, |
| | |3) ճիշտ է որոշում ցանկության մեջ գտնվող |
| | |կենդանիներին սերմնավորման համար: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|268|Ուսումնառության |Ժամանակակից կենսատեխնոլոգիական մեթոդների |
| |արդյունք 3 |կիրառումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|269|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում սաղմի ստացման |
| | |մեթոդները: |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում սաղմի փոխպատվաստման |
| | |/տրանսպլանտացիա/ եղանակները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԲՈՒԾՄԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|270|Մոդուլի դասիչը |ԱԲԾ-5-17-024 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|271|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |գյուղատնտեսական կենդանիների ընտրության և |
| | |զուգընտրության, բուծման մեթոդների |
| | |վերաբերյալ գիտելիքներ և ձևավորել դրանք |
| | |գործնականում կիրառելու կարողություն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|272|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|273|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախնական |
| | |գիտելիքներ անհրաժեշտ չէ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|274|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|275|Ուսումնառության |Ներկայացնել կենդանիների ընտրությունն ու |
| |արդյունք 1 |զուգընտրությունը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|276|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում ընտրության ձևերը, |
| | |2) ճիշտ է կատարում կենդանիների համալիր և |
| | |ըստ սերնդի որակի գնահատում, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում զուգընտրության և |
| | |զուգավորման համակարգը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|277|Ուսումնառության |Ներկայացնել կենդանիների բուծման մեթոդները |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|278|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում մաքրացեղ բուծման |
| | |մեթոդը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում միջցեղային |
| | |տրամախաչման մեթոդը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում միջտեսակային |
| | |տրամախաչման մեթոդը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
---------------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում