Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.08....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.08.5 «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.0 ...

 

 

110.1336.251217

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»        12            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017509

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1336-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.08.5 «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.08.01.5 «ԱՆԱՍՆԱԲՈՒՅԾ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2012 Թ. ՄԱՐՏԻ 22-Ի N 201-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(4-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՄԱԿԱԶՄՎԱԾՔԻ ԵՎ ԱՐՏԱԿԱԶՄՎԱԾՔԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ         |

| ՄԵԹՈԴՆԵՐԸ»                                                          |

|_____________________________________________________________________|

|279|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-025                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|280|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ            |

|   |                     |գյուղատնտեսական կենդանիների համակազմվածքի  |

|   |                     |և  արտակազմվածքի, սնվածության վերաբերյալ   |

|   |                     |գիտելիքներ և  ձևավորել  դրանք գործնականում |

|   |                     |կիրառելու կարողություն:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|281|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|282|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-024     |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական կենդանիների բուծման       |

|   |                     |հիմունքներ» մոդուլը:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|283|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|284|Ուսումնառության      |Ներկայացնել գյուղատնտեսական կենդանիների    |

|   |արդյունք 1           |համակազմվածքն ու արտակազմվածքը             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|285|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում համակազմվածքը,      |

|   |                     |դասակարգումը,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում համակազմվածքի       |

|   |                     |ձևավորման  վրա ազդող գործոնները,           |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում արտակազմվածքը և     |

|   |                     |գնահատման մեթոդները,                       |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում արտակազմվածքի           |

|   |                     |գնահատումը:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|286|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կենդանիների սնվածությունը      |

|   |արդյունք 2           |(կոնդիցիա)                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|287|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում սնվածության         |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում տավարի սնվածության       |

|   |                     |աստիճանը:                                  |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԱՃԸ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄԸ,  |

|                     ՀԱՇՎԱՌՄԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐԸ»                            |

|_____________________________________________________________________|

|288|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-026                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|289|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ            |

|   |                     |գյուղատնտեսական կենդանիների աճի և          |

|   |                     |զարգացման օրինաչափությունների, աճի         |

|   |                     |ուսումնասիրման և  հաշվառման մեթոդների,     |

|   |                     |հասունության, տնտեսական օգտագործման և      |

|   |                     |կյանքի տևողության  վերաբերյալ գիտելիքներ և |

|   |                     |ձևավորել  դրանք գործնականում կիրառելու     |

|   |                     |կարողություն:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|290|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|291|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-020     |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական կենդանիների, թռչունների   |

|   |                     |պահվածքը և  խնամքը» մոդուլը:               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|292|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|293|Ուսումնառության      |Ներկայացնել աճի և  զարգացման               |

|   |արդյունք 1           |օրինաչափությունները գյուղատնտեսական        |

|   |                     |կենդանիների մոտ                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|294|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խոշոր եղջերավոր     |

|   |                     |կենդանիների աճի և  զարգացման               |

|   |                     |օրինաչափությունները,                       |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մանր եղջերավոր      |

|   |                     |կենդանիների աճի և  զարգացման               |

|   |                     |օրինաչափությունները,                       |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի աճի և        |

|   |                     |զարգացման օրինաչափությունները,             |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների աճի և    |

|   |                     |զարգացման օրինաչափությունները:             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|295|Ուսումնառության      |Ներկայացնել աճի ուսումնասիրման և  հաշվառման|

|   |արդյունք 2           |մեթոդները                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|296|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում աճի ուսումնասիրման  |

|   |                     |կշռային, չափումային ծավալային եղանակները,  |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում բացարձակ, միջին օրական և |

|   |                     |հարաբերական քաշաճերը:                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|297|Ուսումնառության      |Ներկայացնել գյուղատնտեսական կենդանիների աճի|

|   |արդյունք 3           |ու զարգացման վրա ազդող գործոնները          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|298|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում աճի ու զարգացման վրա|

|   |                     |ազդող ժառանգական գործոնները,               |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում աճի ու զարգացման վրա|

|   |                     |ազդող ֆիզիոլոգիական գործոնները,            |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում աճի ու զարգացման վրա|

|   |                     |ազդող արտաքին պայմանները:                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|299|Ուսումնառության      |Ներկայացնել գյուղատնտեսական կենդանիների    |

|   |արդյունք 4           |հասունության, տնտեսական օգտագործման և      |

|   |                     |կյանքի տևողությունը                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|300|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր տեսակի       |

|   |                     |գյուղատնտեսական կենդանիների հասունության և |

|   |                     |տնտեսական օգտագործման տևողությունը,        |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր տեսակի       |

|   |                     |գյուղատնտեսական կենդանիների կյանքի         |

|   |                     |տևողությունը:                              |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԵՎ ԹՌՉՈՒՆՆԵՐԻ        |

|   ԿԵՐԱԿՐՈՒՄԸ, ԿԵՐԱԿՐՄԱՆ ՆՈՐՄԱՆԵՐԸ ԵՎ ԿԵՐԱԲԱԺԻՆՆԵՐ ԿԱԶՄԵԼՈՒ          |

|                        ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|301|Մոդուլի դասիչ        |ԱԲԾ-5-17-027                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|302|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ            |

|   |                     |գյուղատնտեսական կենդանիների և  թռչունների  |

|   |                     |կերակրման առանձնահատկությունների, կերակրման|

|   |                     |նորմաների, կերաբաժիններ կազմելու վերաբերյալ|

|   |                     |գիտելիքներ և  ձևավորել  դրանք գործնականում |

|   |                     |կիրառելու կարողություն:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|303|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|304|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-014     |

|   |                     |«Կերային լրացակերերը որպես կենդանիների     |

|   |                     |մթերատվության բարձրացման գործոն» մոդուլը:  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|305|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|306|Ուսումնառության      |Ներկայացնել գյուղատնտեսական կենդանիների և  |

|   |արդյունք 1           |թռչունների կերակրման առանձնահատկությունները|

|___|_____________________|___________________________________________|

|307|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է տարբերակում տավարի կերակրման     |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է տարբերակում ոչխարների կերակրման  |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |3) ճիշտ է տարբերակում խոզերի կերակրման     |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |4) ճիշտ է տարբերակում թռչունների կերակրման |

|   |                     |առանձնահատկությունները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|308|Ուսումնառության      |Ներկայացնել գյուղատնտեսական կենդանիների և  |

|   |արդյունք 2           |թռչունների կերակրման նորմաները             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|309|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում լիարժեք կերակրման   |

|   |                     |նշանակությունը, կենսապահ կերակրում,        |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կերանորման:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|310|Ուսումնառության      |Ցուցաբերել գյուղատնտեսական կենդանիների և   |

|   |արդյունք 3           |թռչունների համար կերաբաժիններ կազմելու     |

|   |                     |հմտություններ                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|311|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կազմում կերաբաժիններ տավարի      |

|   |                     |տարբեր սեռահասակային խմբերի համար,         |

|   |                     |2) ճիշտ է կազմում կերաբաժիններ ոչխարի      |

|   |                     |տարբեր սեռահասակային խմբերի համար,         |

|   |                     |3) ճիշտ է կազմում կերաբաժիններ խոզի տարբեր |

|   |                     |սեռահասակային խմբերի համար,                |

|   |                     |4) ճիշտ է կազմում կերաբաժիններ թռչունների  |

|   |                     |տարբեր սեռահասակային խմբերի համար:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|312|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կերաբաժնի կառուցվածքը,         |

|   |արդյունք 4           |կերակրման տիպը                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|313|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կերաբաժնի           |

|   |                     |կառուցվածքը,                               |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կերակրման տիպը:     |

|_____________________________________________________________________|

|             ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԱՎԱՐԱԲՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ»                   |

|_____________________________________________________________________|

|314|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-028                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|315|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ տավարի |

|   |                     |մթերատվության հիմնական տեսակների, ցեղերի,  |

|   |                     |բուծման տեխնիկայի, մատղաշի աճեցման, տավարի |

|   |                     |բտման, արդյունաբերական տեխնոլոգիան         |

|   |                     |տավարաբուծության մեջ, տոհմային աշխատանքի   |

|   |                     |հիմունքների վերաբերյալ գիտելիքներ և        |

|   |                     |ձևավորել  դրանք գործնականում կիրառելու     |

|   |                     |կարողություն:  Մոդուլի յուրացումը          |

|   |                     |հնարավորություն կընձեռի ուսանողին          |

|   |                     |ինքնուրույն կազմակերպելու տավարաբուծության |

|   |                     |տեխնոլոգիան:                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|316|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|317|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-011     |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական կենդանիների ծագումը և     |

|   |                     |ցեղագոյացման գործոնները» և  ԱԲԾ-5-17-024   |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական կենդանիների բուծման       |

|   |                     |հիմունքներ» մոդուլները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|318|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|319|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տավարի կաթնային                |

|   |արդյունք 1           |մթերատվությունը, կաթնային մթերատվության վրա|

|   |                     |ազդող գործոնները, կիթերի պլանավորումը,     |

|   |                     |յուղի և  սպիտակուցի պարունակությունը կաթի  |

|   |                     |մեջ, տավարի մսային մթերատվությունը         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|320|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում տավարի կաթնային     |

|   |                     |մթերատվությունը,                           |

|   |                     |2) ճիշտ ներկայացնում կիթերի պլանավորումը,  |

|   |                     |3) ճիշտ ներկայացնում յուղի և  սպիտակուցի   |

|   |                     |պարունակությունը կաթի մեջ,                 |

|   |                     |4) ճիշտ ներկայացնում տավարի մսային         |

|   |                     |մթերատվությունը:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|321|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տավարի հիմնական ցեղերը         |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|322|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կաթնատու ուղղության |

|   |                     |ցեղերը,                                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կրկնակի             |

|   |                     |մթերատվության ցեղերը,                      |

|   |                     |3) ճիշտ ներկայացնում մսատու ուղղության     |

|   |                     |ցեղերը:                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|323|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տավարի բուծման տեխնիկան        |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|324|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կենդանիների         |

|   |                     |զուգավորման տարիքը,                        |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում սեռական ցանկությունը|

|   |                     |և  սեռական ցիկլը,                          |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում կովերի ստերջությունը|

|   |                     |և  ստերջության դեմ պայքարի միջոցները,      |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում զուգավորման         |

|   |                     |եղանակները,                                |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում հղիության           |

|   |                     |տևողությունը  և  ծնի պլանավորումը,         |

|   |                     |6) ճիշտ է կազմակերպում ծնի նախապատրաստական |

|   |                     |և  հետծննդյան աշխատանքները, իրականացնում   |

|   |                     |ծննդօգնությունը,                           |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում նախրի կառուցվածքը և |

|   |                     |շարժը:                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|325|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մատղաշի աճեցումը               |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|326|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հորթերի աճեցումը    |

|   |                     |կաթնային շրջանում,                         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հորթերի աճեցումը    |

|   |                     |հետկաթնային շրջանում                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|327|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տավարի բտումը                  |

|   |արդյունք 5           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|328|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ ներկայացնում մատղաշի ինտենսիվ      |

|   |                     |աճեցումը մսի համար,                        |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մսուրային բտման     |

|   |                     |հիմնական տեսակները:                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|329|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տոհմային աշխատանքի հիմունքները |

|   |արդյունք 6           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|330|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում բոնիտավորումը,      |

|   |                     |2) ճիշտ ներկայացնում կենդանիների           |

|   |                     |սերմնավորման պլանի կազմումը:               |

|_____________________________________________________________________|

|             ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՈՉԽԱՐԱԲՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ»                   |

|_____________________________________________________________________|

|331|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-029                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|332|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ        |

|   |                     |ոչխարների նրանց ցեղերի, մթերատվության      |

|   |                     |տեսակների, հոտի վերարտադրության և          |

|   |                     |ոչխարների բուծման տեխնիկայի, գառնածնության |

|   |                     |անցկացման և  մատղաշի աճեցման,              |

|   |                     |ոչխարաբուծությունում իրականացվող տոհմային  |

|   |                     |աշխատանքների վերաբերյալ գիտելիքներ և       |

|   |                     |ձևավորել  դրանք գործնականում կիրառելու     |

|   |                     |կարողություն:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|333|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|334|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-011     |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական կենդանիների ծագումը և     |

|   |                     |ցեղագոյացման գործոնները» և  ԱԲԾ-5-17-024   |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական կենդանիների բուծման       |

|   |                     |հիմունքներ» մոդուլները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|335|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|336|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ոչխարների մթերատվության        |

|   |արդյունք 1           |տեսակները                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|337|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարների բրդային   |

|   |                     |մթերատվությունը,                           |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարենիների և      |

|   |                     |գառնենիների մթերատվությունը,               |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարների մսային    |

|   |                     |մթերատվությունը,                           |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարների կաթնային  |

|   |                     |մթերատվությունը:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|338|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ոչխարի հիմնական ցեղերը         |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|339|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում նրբագեղմ ցեղերը,    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կիսանրբագեղմ ցեղերը,|

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում կիսակոպտաբուրդ      |

|   |                     |ցեղերը,                                    |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում կոպտաբուրդ ցեղերը:  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|340|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հոտի վերարտադրությունը և       |

|   |արդյունք 3           |ոչխարների բուծման տեխնիկան                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|341|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարների           |

|   |                     |զուգավորումը,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարների տնտեսական |

|   |                     |օգտագործման ժամկետը:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|342|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ոչխարների գառնածնության        |

|   |արդյունք 4           |անցկացումը և  մատղաշի աճեցումը             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|343|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում գառնածնության       |

|   |                     |ժամկետները,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է կազմակերպում ծնի նախապատրաստական |

|   |                     |և  հետծննդյան աշխատանքները, իրականացնում   |

|   |                     |ծննդօգնությունը,                           |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում մատղաշի աճեցման     |

|   |                     |տեխնոլոգիան:                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|344|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ոչխարաբուծությունում           |

|   |արդյունք 5           |իրականացվող տոհմային աշխատանքները          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|345|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարաբուծությունում|

|   |                     |կիրառվող բուծման մեթոդները,                |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ոչխարաբուծությունում|

|   |                     |կիրառվող ընտրությունը և  զուգընտրությունը, |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում տոհմային աշխատանքի  |

|   |                     |կազմակերպումը ոչխարաբուծական               |

|   |                     |տնտեսություններում:                        |

|_____________________________________________________________________|

|             ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԵՂՎԱԲՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ»                    |

|_____________________________________________________________________|

|346|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-030                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|347|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ        |

|   |                     |մեղվանոցների կազմակերպման                  |

|   |                     |առանձնահատկությունների, մեղրատու մեղուների |

|   |                     |ցեղերի, տարվա ընթացքում մեղվանոցում տարվող |

|   |                     |աշխատանքների, մեղվաբուծական մթերքների      |

|   |                     |դասակարգման, մեղուների հիվանդությունների   |

|   |                     |վերաբերյալ գիտելիքներ և  ձևավորել  դրանք   |

|   |                     |գործնականում կիրառելու կարողություն:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|348|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|349|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախնական |

|   |                     |գիտելիքներ անհրաժեշտ չէ:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|350|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|351|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մեղվանոցների կազմակերպման      |

|   |արդյունք 1           |առանձնահատկությունները և  մեղրատու         |

|   |                     |մեղուների ցեղերը                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|352|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մեղվաընտանիքների    |

|   |                     |հաշվարկը և  տեղանքի մեղվապաշարը,           |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մեղվանոցի դասակար-  |

|   |                     |գումը և  տեղի ընտրությունը, փեթակների      |

|   |                     |տեսակները և  կառուցվածքը,                  |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում մեղրատու մեղուների  |

|   |                     |ցեղերը:                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|353|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տարվա ընթացքում մեղվանոցում    |

|   |արդյունք 2           |կատարվելիք աշխատանքների                    |

|   |                     |առանձնահատկությունները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|354|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մեղվանոցում         |

|   |                     |կատարվող գարնանային, ամառային աշխատանքները,|

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մեղվանոցում         |

|   |                     |կատարվող աշնանային և  ձմեռային             |

|   |                     |աշխատանքները:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|355|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մեղվաբուծական մթերքների        |

|   |արդյունք 3           |դասակարգումը                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|356|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում այն մթերքները,      |

|   |                     |որոնք մեղուն հավաքում է բույսերից,         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մեղվաբուծությունից  |

|   |                     |ստացվող հիմնական մթերքները:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|357|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մեղուների հիվանդությունները    |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|358|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մեղուների տարածված  |

|   |                     |հիվանդությունները,                         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մեղուների տարածված  |

|   |                     |հիվանդությունների կանխարգելիչ              |

|   |                     |միջոցառումները:                            |

|_____________________________________________________________________|

|              ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԽՈԶԱԲՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ»                    |

|_____________________________________________________________________|

|359|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-031                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|360|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողներին տալ     |

|   |                     |խոզերի մթերատվության և  ավելացման ուղիների,|

|   |                     |խոզերի հիմնական ցեղերի, հոտի               |

|   |                     |վերարտադրության և  զուգավորման հասակի,     |

|   |                     |խոզերի բտման, խոզերի ծնի կազմակերպման և    |

|   |                     |նրանց հետ տարվող տոհմային աշխատանքներ      |

|   |                     |վերաբերյալ գիտելիքներ և  դրանք գործնականում|

|   |                     |կիրառելու կարողություն:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|361|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|362|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-011     |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական կենդանիների ծագումը և     |

|   |                     |ցեղագոյացման գործոնները» և  ԱԲԾ-5-17-024   |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական կենդանիների բուծման       |

|   |                     |հիմունքներ» մոդուլները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|363|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|364|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խոզի մսի արտադրության ավելացման|

|   |արդյունք 1           |ուղիները                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|365|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խոզի մսի ավելացման  |

|   |                     |արտադրության ավելացման ուղիները,           |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում խոզի մսի քիմիական   |

|   |                     |կազմը և  որակական ցուցանիշները,            |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում մսային              |

|   |                     |մթերատվությունը բնութագրող ցուցանիշները:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|366|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խոզերի հիմնական ցեղերի         |

|   |արդյունք 2           |նկարագրությունը                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|367|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բնութագրում մսային ուղղության    |

|   |                     |ցեղերը,                                    |

|   |                     |2) ճիշտ է բնութագրում մսաճարպային          |

|   |                     |ուղղության ցեղերը,                         |

|   |                     |3) ճիշտ է բնութագրում ճարպային ուղղության  |

|   |                     |ցեղերը,                                    |

|   |                     |4) ճիշտ է բնութագրում ՀՀ-ում բուծվող խոզերի|

|   |                     |հիմնական ցեղերը:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|368|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հոտի վերարտադրությունը         |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|369|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հոտի կառուցվածքի    |

|   |                     |տարբերակները,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է կազմում հոտի շարժը,              |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում մայրական հոտի       |

|   |                     |կառուցվածքը:                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|370|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խոզերի զուգավորման հասակը      |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|371|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խոզերի սեռական և    |

|   |                     |ֆիզիոլոգիական տարիքը,                      |

|   |                     |2) ճիշտ է տարբերակում սեռահասակային խմբերը,|

|   |                     |3) ճիշտ է որոշում մերունների հղիության     |

|   |                     |շրջանը,                                    |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում զուգավորման         |

|   |                     |եղանակները,                                |

|   |                     |5) ճիշտ է բացատրում զուգավորման            |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում տոհմային աշխատանքի  |

|   |                     |կազմակերպումը:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|372|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խոզերի բտումը                  |

|   |արդյունք 5           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|373|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կազմակերպում մսային բտումը,      |

|   |                     |2) ճիշտ է կազմակերպում բեկոնային բտումը,   |

|   |                     |3) ճիշտ է կազմակերպում խոտանված խոզերի     |

|   |                     |բտումը:                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|374|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խոզերի ծնի կազմակերպման        |

|   |արդյունք 6           |աշխատանքները                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|375|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում ծնի նախապատրաստական    |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է իրականացնում ծննդօգնությունը,    |

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում հետծննդյան             |

|   |                     |աշխատանքները:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|376|Ուսումնառության      |Ներկայացնել խոզաբուծությունում իրականացվող |

|   |արդյունք 7           |տոհմային աշխատանքները                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|377|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խոզաբուծությունում  |

|   |                     |կիրառվող բուծման մեթոդները,                |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում խոզաբուծությունում  |

|   |                     |կիրառվող ընտրությունը և  զուգընտրությունը, |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում տոհմային աշխատանքի  |

|   |                     |կազմակերպումը խոզաբուծական                 |

|   |                     |տնտեսություններում:                        |

|_____________________________________________________________________|

|             ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԹՌՉՆԱԲՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ»                    |

|_____________________________________________________________________|

|378|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-032                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|379|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողներին տալ     |

|   |                     |թռչունի ձվային և  մսային մթերատվության,    |

|   |                     |նրանց տեսակների և  ցեղերի, տոհմային        |

|   |                     |աշխատանքի վերաբերյալ գիտելիքներ և          |

|   |                     |ձևավորել  դրանք գործնականում կիրառելու     |

|   |                     |կարողություն:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|380|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|381|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախապես  |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԲԾ-5-17-011     |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական կենդանիների ծագումը և     |

|   |                     |ցեղագոյացման գործոնները» և  ԱԲԾ-5-17-024   |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական կենդանիների բուծման       |

|   |                     |հիմունքներ» մոդուլները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|382|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|383|Ուսումնառության      |Ներկայացնել թռչունի ձվային և  մսային       |

|   |արդյունք 1           |մթերատվությունը                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|384|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հավի ձվային         |

|   |                     |մթերատվությունը,                           |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մսային              |

|   |                     |մթերատվությունը և  բրոյլերների աճեցումը:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|385|Ուսումնառության      |Ներկայացնել թռչունների տեսակները և  ցեղերը |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|386|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հավերի ցեղերը,      |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հնդկահավերի ցեղերը, |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում բադերի ցեղերը,      |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում սագերի ցեղերը:      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|387|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տոհմային աշխատանքը             |

|   |արդյունք 3           |թռչնաբուծությունում                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|388|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում տոհմային աշխատանքի  |

|   |                     |կազմակերպումը թռչնաբուծությունում,         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում թռչունի գնահատումը  |

|   |                     |և  ընտրությունը,                           |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում թռչունի             |

|   |                     |վերարտադրությունը,                         |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում թռչունների բուծումը |

|   |                     |և  հիբրիդացումը:                           |

|_____________________________________________________________________|

|              ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՁԵՌՆԵՐԵՑՈՒԹՅՈՒՆ»                    |

|_____________________________________________________________________|

|389|Մոդուլի դասիչը       |ԱԲԾ-5-17-033                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|390|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |բիզնես գործունեություն իրականացնելու համար |

|   |                     |անհրաժեշտ գործնական հմտություններ: Դրանք   |

|   |                     |ներառում են ինքնուրույն բիզնես             |

|   |                     |կազմակերպելու և  վարելու համար անհրաժեշտ   |

|   |                     |գործողությունների իրականացման              |

|   |                     |հմտություններ, որոնցում հաշվի է առնված     |

|   |                     |ինչպես գործարար ոլորտին հատուկ             |

|   |                     |սկզբունքները, այնպես էլ բիզնես             |

|   |                     |գործունեությունը կարգավորող իրավական դաշտի |

|   |                     |առանձնահատկությունները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|391|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|392|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլի 1 և  2 ուսումնառության         |

|   |                     |արդյունքներն ուսումնասիրելու համար         |

|   |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:|

|   |                     |Մյուս ուսումնառության արդյունքների         |

|   |                     |ուսումնասիրությունը նպատակահարմար է        |

|   |                     |իրականացնել որոշակի մասնագիտական մոդուլներ |

|   |                     |յուրացնելուց հետո, որպեսզի դրանց գործնական |

|   |                     |ձեռքբերումները օգտագործվեն համապատասխան    |

|   |                     |ծրագրեր մշակելու համար:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|393|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|394|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հիմնավորված բիզնես-գաղափարի    |

|   |արդյունք 1           |ձևավորման  գործընթացը                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|395|Կատարման չափանիշներ  |1) բիզնես-գործունեության էությունը ճիշտ է  |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |2) բիզնես-գործունեության տեսլականը,        |

|   |                     |նպատակը և  ռազմավարությունը ճիշտ է         |

|   |                     |սահմանում,                                 |

|   |                     |3) բիզնես-գործունեության համար նախընտրելի  |

|   |                     |անձնային հատկանիշների կարևորությունը       |

|   |                     |հիմնավորում է,                             |

|   |                     |4) բիզնես-գործունեության համար սեփական     |

|   |                     |հնարավորությունների գնահատումը ճիշտ է,     |

|   |                     |5) բիզնես-գաղափարի էությունը ճիշտ է        |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |6) բիզնես-գաղափարի ձևավորման  գործընթացի   |

|   |                     |բաղադրիչների իմաստը ճիշտ է մեկնաբանում,    |

|   |                     |7) ըստ իրավիճակների հիմնավորում է          |

|   |                     |ձևավորված  բիզնես-գաղափարները,             |

|   |                     |8) բիզնես-գաղափարի տարբերակի գնահատումը    |

|   |                     |ճիշտ է:                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|396|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կազմակերպության ստեղծման և     |

|   |արդյունք 2           |գրանցման կարգը, կառավարման գործընթացը      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|397|Կատարման չափանիշներ  |1) կազմակերպության կազմակերպչաիրավական     |

|   |                     |ձևերի  բնութագիրը ճիշտ է,                  |

|   |                     |2) կազմակերպության աշխատանքը կարգավորող    |

|   |                     |իրավական ակտերի պահանջների ընկալումը ճիշտ  |

|   |                     |է,                                         |

|   |                     |3) կազմակերպության ստեղծման քայլերի        |

|   |                     |հաջորդականությունը ճիշտ է մեկնաբանում,     |

|   |                     |4) կազմակերպության ստեղծման համար          |

|   |                     |պահանջվող փաստաթղթերի ձևավորումը  ճիշտ է,  |

|   |                     |5) կազմակերպության կառավարման              |

|   |                     |անհրաժեշտությունը և  խնդիրները ճիշտ է      |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |6) կառավարման ֆունկցիաների բնութագրերը     |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |7) կառավարման ոճերի բնութագրերը ճիշտ է,    |

|   |                     |8) կառավարման ֆունկցիոնալ բաժինների        |

|   |                     |ձևավորման  մոտեցումները ճիշտ է,            |

|   |                     |9) աշխատատեղերի ձևավորման  և               |

|   |                     |պարտականությունների բաշխման մոտեցումները   |

|   |                     |հիմնավոր է,                                |

|   |                     |10) աշխատողների ընտրության կարգը հիմնավոր  |

|   |                     |է,                                         |

|   |                     |11) կազմակերպության կառավարմանն առնչվող    |

|   |                     |փաստաթղթերի ձևավորումը  ամբողջական և       |

|   |                     |հիմնավոր է,                                |

|   |                     |12) կնքվելիք պայմանագրերի կազմը և          |

|   |                     |բովանդակությունը իրավաբանորեն ճիշտ է,      |

|   |                     |13) կառավարման արդյունավետության գնահատման |

|   |                     |մոտեցումները հիմնավոր է:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|398|Ուսումնառության      |Կատարել շուկայի հետազոտման և  գնահատման    |

|   |արդյունք 3           |գործողություններ                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|399|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է մեկնաբանում «շուկա»              |

|   |                     |հասկացությունը,                            |

|   |                     |2) շուկայի հետազոտման անհրաժեշտությունը    |

|   |                     |հիմնավորում է,                             |

|   |                     |3) շուկայի հետազոտման հիմնական             |

|   |                     |ուղղությունները բացահայտում է,             |

|   |                     |4) շուկայի հետազոտման գործընթացի փուլերը   |

|   |                     |ճիշտ է բնութագրում,                        |

|   |                     |5) ըստ փուլերի շուկայի հետազոտման մեթոդների|

|   |                     |ընտրությունը հիմնավոր է,                   |

|   |                     |6) շուկայական պահանջարկի ծավալի            |

|   |                     |բացահայտման մոտեցումները ճիշտ է,           |

|   |                     |7) շուկայի վրա ազդող գործոնների և  գնորդի  |

|   |                     |վարքագծի գնահատումը ճիշտ է,                |

|   |                     |8) շուկայական մրցակցության գնահատումը      |

|   |                     |հիմնավոր է,                                |

|   |                     |9) շուկայի հատվածավորումը իրատեսական է,    |

|   |                     |10) մարքեթինգի գաղափարների /4P և  7P/      |

|   |                     |նշանակությունը ճիշտ է բացահայտում,         |

|   |                     |11) մարքեթինգային ռազմավարության մշակման   |

|   |                     |մոտեցումները հիմնավորված է:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|400|Ուսումնառության      |Բնութագրել կազմակերպության ռեսուրսները և   |

|   |արդյունք 4           |գնահատել օգտագործման արդյունավետությունը   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|401|Կատարման չափանիշներ  |1) կազմակերպության ռեսուրսների կազմը և     |

|   |                     |կառուցվածքը ճիշտ է բացահայտում,            |

|   |                     |2) կազմակերպության ռեսուրսների խմբերի միջև |

|   |                     |օպտիմալ հարաբերակցության ապահովման         |

|   |                     |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,           |

|   |                     |3) նյութական ռեսուրսների խմբերի            |

|   |                     |տնտեսագիտական բնութագրերը ճիշտ է,          |

|   |                     |4) աշխատանքային ռեսուրսների բնութագիրը և   |

|   |                     |դրանց առնչվող ցուցանիշների                 |

|   |                     |մեկնաբանությունը ճիշտ է,                   |

|   |                     |5) աշխատանքի տեխնիկական նորմավորման        |

|   |                     |էությունը ճիշտ է բացատրում, նորմաների      |

|   |                     |մեծության ձևավորման  մեխանիզմը ճիշտ է      |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |6) ֆինանսական ռեսուրսների հետ կապված       |

|   |                     |հասկացությունների բացատրությունը ճիշտ է,   |

|   |                     |7) ֆինանսական ռեսուրսների համալրման        |

|   |                     |աղբյուրների առանձնահատկությունները ճիշտ է  |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |8) ռեսուրսների պահանջվելիք մեծության       |

|   |                     |հաշվարկման մոտեցումները հիմնավոր է,        |

|   |                     |9) հիմնական կապիտալի առանձին խմբերի        |

|   |                     |օգտագործման արդյունավետության ցուցանիշների |

|   |                     |հաշվարկը և  արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,|

|   |                     |10) շրջանառու կապիտալի օգտագործման         |

|   |                     |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և  |

|   |                     |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,            |

|   |                     |11) աշխատանքային ռեսուրսների օգտագործման   |

|   |                     |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և  |

|   |                     |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,            |

|   |                     |12) ռեսուրսների օգտագործման վերաբերյալ պարզ|

|   |                     |վերլուծական գործողությունները և  ըստ       |

|   |                     |արդյունքների եզրահանգումները հիմնավոր է:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|402|Ուսումնառության      |Կատարել ծախսերի հաշվարկ, ձևավորել  ապրանքի |

|   |արդյունք 5           |/ծառայության/ գինը                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|403|Կատարման չափանիշներ  |1) «ծախս» հասկացության բովանդակությունը    |

|   |                     |ճիշտ է մեկնաբանում,                        |

|   |                     |2) տարբերակում է ծախսերի խմբերը,           |

|   |                     |3) ծախսերը հիմնավորող փաստաթղթերի տեսակները|

|   |                     |և  վավերապայմանները ճիշտ է ներկայացնում,   |

|   |                     |4) ծախսերի տարբեր խմբերի հաշվապահական      |

|   |                     |ձևակերպումները  ճիշտ է,                    |

|   |                     |5) ապրանքների տարբեր տեսակների և           |

|   |                     |ծառայությունների տարբեր խմբերի համար       |

|   |                     |պահանջվող ծախսերի կազմը հիմնավոր է         |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |6) ապրանքի կամ ծառայության ինքնարժեքի մեջ  |

|   |                     |ներառվող ծախսերի հոդվածները ճիշտ է         |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |7) ինքնարժեքի տարբեր հոդվածների մեծության  |

|   |                     |հաշվարկման մեթոդաբանությունը ճիշտ է        |

|   |                     |կիրառում,                                  |

|   |                     |8) հաշվում է ապրանքի կամ ծառայության       |

|   |                     |միավորի ինքնարժեքը,                        |

|   |                     |9) ինքնարժեքի իջեցման հնարավորությունները  |

|   |                     |ճիշտ է գնահատում,                          |

|   |                     |10) ինքնարժեք-շուկայական գին մարժայի       |

|   |                     |տարբերության հիմնավորումը ճիշտ է,          |

|   |                     |11) անհատական գնից շուկայական գնի անցման   |

|   |                     |տրամաբանությունը բացատրում է:              |

|___|_____________________|___________________________________________|

 

---------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
17.11.2017
N 1336-Ն
Հրաման