Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2018-2019 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ
ՀՐԱՄԱՆ

 

30 հուլիսի 2018 թվականի N 825-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2018-2019 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

i

Հիմք ընդունելով «Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին մասի 3-րդ կետը

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`

 

1. Հաստատել երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցների 2018-2019 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանները` համաձայն հավելվածի:

2. Հսկողությունը վերապահել Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Լուսինե Առաքելյանին:

 

ՀԱՎԵԼՎԱԾ

Հայաստանի Հանրապետության

կրթության և գիտության նախարարի

2018 թվականի հուլիսի 30-ի

N 825-Ն հրամանի

 

ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2018-2019 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ

 

ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Հայաստանի Հանրապետության երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցներում (այսուհետ` դպրոց) ուսումնական տարին սկսվում է սեպտեմբերի 1-ից:

ՈՒսումնական տարվա տևողությունը սահմանվում է 34-40 շաբաթ:

2. Աշնանային, ձմեռային և գարնանային արձակուրդները սահմանվում են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կողմից` պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար սահմանված ժամանակացույցին համապատասխան:

3. Ելնելով մասնագիտական առանձնահատկություններից և շենքային պայմաններից կարող է սահմանվել վեցօրյա ուսումնական շաբաթ:

4. ՈՒսումնադաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպման հիմնական ձևերն են անհատական և խմբային պարապմունքները դպրոցներում` անհատական դասի տևողությունը` 45, խմբակայինը` 40 րոպե է:

5. Դպրոցում գործում է սովորողների գնահատման 10 միավորային համակարգ:

6. ՈՒսումնական տարին բաժանվում է կիսամյակների: Սովորողների ընթացիկ գնահատականների հիման վրա ձևավորվում է 1-ին կիսամյակային, իսկ տարեվերջյան փոխադրական ստուգարքների ու քննությունների արդյունքով` 2-րդ կիսամյակային և տարեկան գնահատականները:

7. Յուրաքանչյուր օրինակելի ուսումնական պլանի «պարզաբանումներ» հատվածում ներկայացված է տվյալ մասնագիտության ուսուցման կազմակերպման գործընթացը:

 

Աղյուսակ 1

 

ԴԱՇՆԱՄՈՒՐ

(6-9 տարեկան ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._________________________________________________________________________.

|N |Առարկայի       |    Դասաժամերի քանակը      |      Ստուգարք    |Քննու- |

|  |անվանումը      |       (շաբաթական)         |                  |թյուն  |

|  |               |___________________________|                  |       |

|  |               |         Դասարաններ        |                  |       |

|  |               |___________________________|__________________|_______|

|  |               | I |II |III|IV | V |VI |VII|I, II, III, V, VI |IV, VII|

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|1.|Դաշնամուր      |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|                  |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|2.|Սոլֆեջո        |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III, IV, V, VI|VII    |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|3.|Երաժշտական     |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|V, VI, VII        |---    |

|  |գրականություն  |   |   |   |   |   |   |   |                  |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|4.|Երգչախումբ կամ |1.0|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|IV, V, VI, VII    |---    |

|  |համույթ        |   |   |   |   |   |   |   |                  |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|5.|Ընտրովի        |---|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|IV, VII           |----   |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|  |Ընդամենը       |4.5|5.0|5.5|7.0|8.0|8.0|8.0|                  |       |

._________________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1-5-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Դաշնամուր» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` թերթից ընթերցում, նվագակցություն, համույթ /անսամբլ/, կոմպոզիցիա և այլն: Ընտրովի առարկայի դասաժամի 0.5 ժամը II-VII դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել թերթից ընթերցմանը, իսկ մյուս 0.5-ը ժամը` III-IV դասարաններում դաշնամուրի համույթին /անսամբլ/, V-VII դասարաններում` նվագակցության ուսուցմանը:

5. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական և իլյուստրատորական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ.

ա. «ընտրովի» առարկայի ցանկից` դաշնամուրի համույթի /անսամբլ/ նվագակցության համար.

բ. դաշնամուրի կոնցերտների կատարման համար.

գ. համույթների կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

7. 20-35 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր երգչախմբի խմբավարի և մեկ միավոր կոնցերտմայստերի համար: Ավելի մեծ երգչախմբի կազմի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

8. Երկրորդ գործիք, երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Մինչև 6 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 2

 

ԼԱՐԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ

(Ջութակ, ալտ, թավջութակ, կոնտրաբաս)

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._________________________________________________________________________.

|N |Առարկայի   |    Դասաժամերի քանակը          |      Ստուգարք    |Քննու- |

|  |անվանումը  |       (շաբաթական)             |                  |թյուն  |

|  |           |_______________________________|                  |       |

|  |           |         Դասարաններ            |                  |       |

|  |           |_______________________________|__________________|_______|

|  |           | I |II |  III  |IV | V |VI |VII|                  |       |

|__|___________|___|___|_______|___|___|___|___|__________________|_______|

|1.|Երաժշտական |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|I, II, III, V, V  |IV, VII|

|  |գործիք     |   |   |   |   |   |   |   |   |                  |       |

|__|___________|___|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|2.|Սոլֆեջո    |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III, IV, V, VI|VII    |

|__|___________|___|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|3.|Երաժշտական |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|V, VI, VII        |---    |

|  |գրականու-  |   |   |   |   |   |   |   |   |                  |       |

|  |թյուն      |   |   |   |   |   |   |   |   |                  |       |

|__|___________|___|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|4.|Նվագախումբ,|1.0|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|2.0|IV, V, VI, VII    |---    |

|  |համույթ կամ|   |   |   |   |   |   |   |   |                  |       |

|  |երգչախումբ |   |   |   |   |   |   |   |   |                  |       |

|__|___________|___|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|5.|Ընտրովի    |---|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|IV, VII           |----   |

|__|___________|___|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|  |Ընդամենը   |4.5|5.0|5.5|7.0|8.0|8.0|8.0|8.0|                  |       |

._________________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1-5-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Ալտի դասարանում ուսումը նպատակահարմար է սկսել V կամ VI դասարանից (մինչ այդ սովորողը ուսումնառում է ջութակի դասարանում): Կոնտրաբասի դասարանում ուսումը նպատակահարմար է սկսել V կամ VI դասարաններից (մինչ այդ սովորողը ուսումնառում է թավջութակի դասարանում):

3. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբային:

4. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

5. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, համույթ /անսամբլ/, կոմպոզիցիա և այլն:

6. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

7. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ. համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

8. Ելնելով համույթի, նվագախմբի կամ երգչախմբի պարապմունքների առանձնահատկություններից` սահմանել`

1) 10-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր նվագախմբի կամ համույթի ղեկավարի համար,

2) 20-35 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր երգչախմբի խմբավարի և մեկ միավոր կոնցերտմայստերի համար:

Ավելի մեծ նվագախմբի կամ երգչախմբի դեպքում համաչափ ավելացնել միավորների թիվը:

9. Երկրորդ գործիք, երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

10. Մինչև 6 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

11. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 3

 

ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

(Դասական, ժողովրդական, էստրադային)

(9-12 տարեկանը ներառյալ ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը | Դասաժամերի քանակը |      Ստուգարք    |Քննու- |

|  |                   |    (շաբաթական)    |                  |թյուն  |

|  |                   |___________________|                  |       |

|  |                   |      Դասարաններ   |                  |       |

|  |                   |___________________|__________________|_______|

|  |                   | I |II |III|IV | V |I, II, III, V, VI |IV, VII|

|__|___________________|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|1.|Մեներգեցողություն  |1.5|1.5|1.5|2.0|2.0|I, II, IV         |III, V |

|__|___________________|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|2.|Սոլֆեջո            |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III, IV       |V      |

|__|___________________|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|3.|Երաժշտական         |---|1.5|1.5|1.5|1.5|III, IV, V        |---    |

|  |գրականություն      |   |   |   |   |   |                  |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|4.|Երգչախումբ կամ     |---|1.0|2.0|2.0|2.0|III, IV, V        |---    |

|  |համույթ            |   |   |   |   |   |                  |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|5.|Դաշնամուր          |1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|III, IV, V        |---    |

|__|___________________|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|  |Ընդամենը           |4.0|6.5|7.5|8.0|8.0|                  |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1-5-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքները և քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Մեներգեցողություն» և «դաշնամուր» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «մեներգեցողություն» առարկայի համար.

բ. երգչախմբերի կամ համույթների խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

6. 20-35 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր երգչախմբի խմբավարի և մեկ միավոր կոնցերտմայստերի համար: Ավելի մեծ երգչախմբի կազմի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

7. Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում «մեներգեցողություն» առարկայի և խմբային պարապմունքների 1 դասաժամը սահմանել 40 րոպե:

8. Երկրորդ գործիք ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Մինչև 9 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 4

 

ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

(Դասական, ժողովրդական, էստրադային)

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._________________________________________________________________________.

|N |Առարկայի       |    Դասաժամերի քանակը      |      Ստուգարք    |Քննու- |

|  |անվանումը      |       (շաբաթական)         |                  |թյուն  |

|  |               |___________________________|                  |       |

|  |               |         Դասարաններ        |                  |       |

|  |               |___________________________|__________________|_______|

|  |               | I |II |III|IV | V |VI |VII|                  |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|1.|Մեներգեցողու-  |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|2.0|2.0|I, II, III, IV, V,|VII    |

|  |թյուն          |   |   |   |   |   |   |   |VI                |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|2.|Սոլֆեջո        |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III, IV, V, VI|VII    |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|3.|Երաժշտական     |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|V, VI, VII        |---    |

|  |գրականություն  |   |   |   |   |   |   |   |                  |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|4.|Երգչախումբ կամ |---|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|IV, V, VI, VII    |---    |

|  |համույթ        |   |   |   |   |   |   |   |                  |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|5.|Դաշնամուր      |1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|III, IV, V, VI,VII|---    |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|  |Ընդամենը       |4.0|5.0|5.0|6.5|7.5|8.0|8.0|                  |       |

._________________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1-5-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Մեներգեցողություն» և «դաշնամուր» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «մեներգեցողություն» առարկայի համար.

բ. երգչախմբերի կամ համույթների խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

6. Երգչախմբի խմբավարի և կոնցերտմայստերի համար սահմանել մեկ միավոր` 20-35 սովորողի դեպքում: Ավելի մեծ երգչախմբի կազմի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

7. Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում «մեներգեցողություն» առարկայի և խմբային պարապմունքների 1 դասաժամը սահմանել 40 րոպե:

8. Երկրորդ գործիք ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Մինչև 6 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 5

 

ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ

(9-12 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը        | Դասաժամերի քանակը |Ստուգարք   |Քննու- |

|  |                          |    (շաբաթական)    |           |թյուն  |

|  |                          |___________________|           |       |

|  |                          |      Դասարաններ   |           |       |

|  |                          |___________________|___________|_______|

|  |                          | I |II |III|IV | V |           |       |

|__|__________________________|___|___|___|___|___|___________|_______|

|1.|Երաժշտական գործիք         |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|I, II, IV  |III, V |

|__|__________________________|___|___|___|___|___|___________|_______|

|2.|Սոլֆեջո                   |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III, IV|V      |

|__|__________________________|___|___|___|___|___|___________|_______|

|3.|Երաժշտական գրականություն  |---|1.5|1.5|1.5|1.5|III, IV, V |---    |

|__|__________________________|___|___|___|___|___|___________|_______|

|4.|Նվագախումբ, համույթ կամ   |1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|III, IV, V |---    |

|  |երգչախումբ                |   |   |   |   |   |           |       |

|__|__________________________|___|___|___|___|___|___________|_______|

|5.|Ընտրովի                   |---|1.0|1.0|1.0|1.0|III, V     |----   |

|__|__________________________|___|___|___|___|___|___________|_______|

|  |Ընդամենը                  |4.5|7.0|8.0|8.0|8.0|           |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1-5-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, համույթ /անսամբլ/, կոմպոզիցիա և այլն:

5. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ. համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

7. Ելնելով համույթի նվագախմբի կամ երգչախմբի պարապմունքների առանձնահատկություններից` սահմանել`

1) 10-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր նվագախմբի կամ համույթի ղեկավարի համար,

2) 20-35 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր երգչախմբի խմբավարի և մեկ միավոր կոնցերտմայստերի համար:

Ավելի մեծ նվագախմբի կամ երգչախմբի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

8. Երկրորդ գործիք կամ երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Մինչև 9 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 6

 

ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._________________________________________________________________________.

|N |Առարկայի       |    Դասաժամերի քանակը      |      Ստուգարք    |Քննու- |

|  |անվանումը      |       (շաբաթական)         |                  |թյուն  |

|  |               |___________________________|                  |       |

|  |               |         Դասարաններ        |                  |       |

|  |               |___________________________|__________________|_______|

|  |               | I |II |III|IV | V |VI |VII|                  |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|1.|Երաժշտական     |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|I, II, III, V, VI |IV, VII|

|  |գործիք         |   |   |   |   |   |   |   |                  |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|2.|Սոլֆեջո        |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III, IV, V, VI|VII    |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|3.|Երաժշտական     |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|V, VI, VII        |---    |

|  |գրականություն  |   |   |   |   |   |   |   |                  |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|4.|Նվագախումբ,    |0.5|0.5|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|IV, V, VI, VII    |---    |

|  |համույթ կամ    |   |   |   |   |   |   |   |                  |       |

|  |երգչախումբ     |   |   |   |   |   |   |   |                  |       |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|5.|Ընտրովի        |---|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|IV, VII           |----   |

|__|_______________|___|___|___|___|___|___|___|__________________|_______|

|  |Ընդամենը       |4.0|4.5|5.5|7.0|8.0|8.0|8.0|                  |       |

._________________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1-5-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, համույթ /անսամբլ/, կոմպոզիցիա և այլն:

5. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ. համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

7. Ելնելով համույթի նվագախմբի կամ երգչախմբի պարապմունքների առանձնահատկություններից` սահմանել`

1) 10-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր նվագախմբի կամ համույթի ղեկավարի համար,

2) 20-35 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր երգչախմբի խմբավարի և մեկ միավոր կոնցերտմայստերի համար:

Ավելի մեծ նվագախմբի կամ երգչախմբի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

8. Երկրորդ գործիք կամ երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Մինչև 6 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 7

 

ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ

(10-12 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը            | Դասաժամերի քանակը |Ստուգարք|Քննու-|

|  |                              |    (շաբաթական)    |        |թյուն |

|  |                              |___________________|        |      |

|  |                              |    Դասարաններ     |        |      |

|  |                              |___________________|________|______|

|  |                              | I  | II |III | IV |        |      |

|__|______________________________|____|____|____|____|________|______|

|1.|Գծանկար                       | 3.0| 3.0| 4.0| 4.0|II, III |IV    |

|__|______________________________|____|____|____|____|________|______|

|2.|Գունանկար                     | 3.0| 3.0| 3.0| 3.0|II, III |IV    |

|__|______________________________|____|____|____|____|________|______|

|3.|Կոմպոզիցիա (ստեղծագործական    | 2/1| 2/1| 2/1| 2/1|II, III |IV    |

|  |թեմատիկ նկարչություն)         |    |    |    |    |        |      |

|  |հաստոցային/կիրառական          |    |    |    |    |        |      |

|__|______________________________|____|____|____|____|________|______|

|4.|Քանդակ կամ դեկորատիվ-կիրառական| 2.0| 2.0| 1.0| 1.0|II, III |IV    |

|  |արվեստ                        |    |    |    |    |        |      |

|__|______________________________|____|____|____|____|________|______|

|5.|Արվեստի պատմություն           | 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|IV      |---   |

|__|______________________________|____|____|____|____|________|______|

|6.|Ընտրովի                       | 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|II, IV  |---   |

|__|______________________________|____|____|____|____|________|______|

|  |Ընդամենը                      |13.0|13.0|13.0|13.0|        |      |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1-6-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է IV դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է IV դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

3. Դպրոցի հայեցողությամբ «կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` հեռանկարչություն, անատոմիա, ճեպանկար բնորդից, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա և այլն: Ընտրովի առարկայի դասաժամի 0.25-ը I-IV դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել «ճեպանկար բնորդից» առարկային:

5. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել մինչև 5 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) ժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ժամեր բնորդի վարձատրության համար` ոչ ավելի, քան յուրաքանչյուր առարկային տրամադրվող ժամաքանակի 30%-ը.

3) մանկավարժական աշխատանքի լրացուցիչ 56 ժամ տարեկան` պլեներային դասերն ըստ խմբերի անցկացման համար: Այդ դասաժամերը կարող են օգտագործվել ուսումնական տարվա տարբեր ժամանակահատվածներում:

7. Մինչև 10 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

8. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 8

 

ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ

(6-10 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._________________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը |    Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք  |Քննու- |

|  |                   |       (շաբաթական)             |          |թյուն  |

|  |                   |_______________________________|          |       |

|  |                   |         Դասարաններ            |          |       |

|  |                   |_______________________________|__________|_______|

|  |                   | I |II |III| IV | V  | VI |VII |          |       |

|__|___________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|1.|Կերպարվեստի        |2.0|2.0|2.0| -  | -  |  - |  - |III       |       |

|  |հիմունքներ և       |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|  |նկարչություն       |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|__|___________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|2.|Կիրառական արվեստ   |2.0|2.0|2.0| -  |  - |  - |  - |III       |       |

|__|___________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|3.|Ծեփագործություն    |2.0|2.0|2.0| -  |  - |  - |  - |III       |       |

|__|___________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|4.|Գծանկար            |---|---|---| 3.0| 3.0| 4.0| 4.0|IV, V, VI |VII    |

|__|___________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|5.|Գունանկար          |---|---|---| 3.0| 3.0| 3.0| 3.0|IV, V, VI |VII    |

|__|___________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|6.|Կոմպոզիցիա         |---|---|---| 2/1| 2/1| 2/1| 2/1|IV, V, VI |VII    |

|  |(ստեղծագործական    |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|  |թեմատիկ            |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|  |նկարչություն)      |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|  |հաստոցային/        |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|  |կիրառական          |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|__|___________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|7.|Քանդակ կամ         |---|---|---|2.0 |2.0 |1.0 |1.0 |IV, V, VI |VII    |

|  |կիրառական արվեստ   |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|__|___________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|8.|Արվեստի պատմություն|---|---|-- |1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |V, VI, VII|----   |

|__|___________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|9.|Ընտրովի            |0.5|0.5|1.0|1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |IV, VII   |--     |

|__|___________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|  |Ընդամենը           |6.5|6.5|7.0|13.0|13.0|13.0|13.0|          |       |

._________________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1-9-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

3. Դպրոցի հայեցողությամբ «կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` հեռանկարչություն, անատոմիա, ճեպանկար բնորդից, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա և այլն: «Ընտրովի» առարկայի դասաժամի 0.25-ը III-VI դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել «ճեպանկար բնորդից» առարկային:

5. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել մինչև 5 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) ժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ժամեր բնորդի վարձատրության համար` ոչ ավելի քան յուրաքանչյուր առարկային տրամադրվող ժամաքանակի 30%-ը.

3) մանկավարժական աշխատանքի լրացուցիչ 56 ժամ տարեկան` պլեներային դասերն ըստ խմբերի անցկացման համար: Այդ դասաժամերը կարող են օգտագործվել ուսումնական տարվա տարբեր ժամանակահատվածներում:

7. Մինչև 6 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

8. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 9

 

ՊԱՐԱՐՎԵՍՏ

(9 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը | Դասաժամերի քանակը     |  Ստուգարք    |Քննու- |

|  |                   |    (շաբաթական)        |              |թյուն  |

|  |                   |_______________________|              |       |

|  |                   |      Դասարաններ       |              |       |

|  |                   |_______________________|______________|_______|

|  |                   | I | II |III |IV  | V  |              |       |

|__|___________________|___|____|____|____|____|______________|_______|

|1.|Դասական պար        |3.0|4.5 |4.5 |4.5 |4.5 |II, III, IV   |V      |

|__|___________________|___|____|____|____|____|______________|_______|

|2.|Հայկական պար       |-- |3.0 |3.0 |3.0 |3.0 |III, IV       |V      |

|__|___________________|___|____|____|____|____|______________|_______|

|3.|Ժամանակակից        |---|--- |1.5 |1.5 |1.5 |III, IV       |V      |

|  |պարահանդեսային պար |   |    |    |    |    |              |       |

|__|___________________|___|____|____|____|____|______________|_______|

|4.|Պատմակենցաղային պար|---|1.5 |--- |--- |--- |II            |--     |

|__|___________________|___|____|____|____|____|______________|_______|

|5.|Ժողովուրդներին     |---|--- |1.5 |1.5 |1.5 |III, IV       |V      |

|  |բնորոշ բեմական պար |   |    |    |    |    |              |       |

|__|___________________|___|____|____|____|____|______________|_______|

|6.|Ռիթմիկա            |1.0|1.0 |--- |--- |--- |II            |--     |

|__|___________________|___|____|____|____|____|______________|_______|

|7.|Մարմնամարզություն  |1.0|--- |--- |--- |--- |--            |--     |

|  |(պարտեր)           |   |    |    |    |    |              |       |

|__|___________________|___|____|____|____|____|______________|_______|

|8.|Երաժշտության       |1.0|0.5 |0.5 |0.5 |0.5 |V             |--     |

|  |գրագիտություն և    |   |    |    |    |    |              |       |

|  |ունկնդրում         |   |    |    |    |    |              |       |

|__|___________________|___|____|____|____|____|______________|_______|

|9.|Արվեստի պատմություն|---|1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |V             |--     |

|__|___________________|___|____|____|____|____|______________|_______|

|10|Բեմական            |0.5|0.5 |0.5 |0.5 |0.5 |--            |--     |

|  |փորձառություն      |   |    |    |    |    |              |       |

|  |(պրակտիկա)         |   |    |    |    |    |              |       |

|__|___________________|___|____|____|____|____|______________|_______|

|  |Ընդամենը           |6.5|12.0|12.5|12.5|12.5|              |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1-10-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Բոլոր առարկաները նախատեսվում է ուսուցանել խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 9-ի 10-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է արվեստի կամ պարարվեստի դպրոցների տնօրինությանը:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Դասական պար», «հայկական պար», «ժամանակակից պարահանդեսային պար», «պատմակենցաղային պար», «ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար» առարկաների պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 8-12, իսկ «ռիթմիկա և պար», «մարմնամարզություն /պարտեր/» «երաժշտության գրագիտություն և ունկնդրում» և «արվեստի պատմություն» առարկաների խմբերում առնվազն 10-16: Առանձին դեպքերում առարկաների ուսուցումը կարող է իրականացվել առանձնացված` տղաների և աղջիկների խմբերով (տղաների խմբում թվաքանակը թույլատրելի է` սկսած 4-ից):

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի` անհրաժեշտ է մանկավարժական աշխատանքի ժամեր նախատեսել նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար:

6. ՈՒսումնական պլանի կատարման նպատակով անհրաժեշտ է նախատեսել նվագակցության ժամեր.

1) սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 9-ի 1-6-րդ կետերի առարկաների` խմբային և «բեմական փորձառություն» առարկայի անհատական պարապմունքների շաբաթական դասաժամերին հավասար.

2) նախաելույթային միացյալ պարապմունքների համար:

7. 5-ամյա կրթության դեպքում` III, IV, V դասարաններում խմբի համալրման դեպքում «հայկական պար» և «ժամանակակից պարահանդեսային պար» առարկաների շաբաթական դասաժամերի գումարային քանակը` 4.5 ժամ, դպրոցի մանկավարժական խորհրդի թույլտվությամբ կարող է տրամադրվել այդ առարկաներից որևէ մեկի ուսուցմանը` ըստ սովորողների նախասիրության (համապատասխանաբար մյուսը բացառելով ուսումնական պլանից):

8. Դպրոցի ֆինանսական հնարավորությունից ելնելով և հիմնադրի կողմից հաստատված ուսման վարձի լրավճարով կարող է պլանավորվել յուրաքանչյուր աշակերտին շաբաթական 0.5-1.5 ժամ «ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն, ստեպ, դերասանի վարպետություն և այլն:

9. Մինչև 9 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 10

 

ՊԱՐԱՐՎԵՍՏ

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._________________________________________________________________________.

|N |Առարկայի         |    Դասաժամերի քանակը           |Ստուգարք     |Քննու|

|  |անվանումը        |       (շաբաթական)              |             |թյուն|

|  |                 |________________________________|             |     |

|  |                 |         Դասարաններ             |             |     |

|  |                 |________________________________|_____________|_____|

|  |                 | I |II |III | IV | V  | VI |VII |             |     |

|__|_________________|___|___|____|____|____|____|____|_____________|_____|

|1.|Դասական պար      | - |-- |4.5 |4.5 |4.5 |4.5 |4.5 |III,IV, V, VI|VII  |

|__|_________________|___|___|____|____|____|____|____|_____________|_____|

|2.|Հայկական պար     |   |---|3.0 |3.0 |3.0 |3.0 |3.0 |III,IV, V, VI|VII  |

|__|_________________|___|___|____|____|____|____|____|_____________|_____|

|3.|Ժամանակակից      |---|---|--- |--- |1.5 |1.5 |1.5 |V, VI        |VII  |

|  |պարահանդեսային   |   |   |    |    |    |    |    |             |     |

|  |պար              |   |   |    |    |    |    |    |             |     |

|__|_________________|___|___|____|____|____|____|____|_____________|_____|

|4.|Պատմակենցաղային  |---|---|1.5 |1.5 |    |    |    |III, IV      |--   |

|  |պար              |   |   |    |    |    |    |    |             |     |

|__|_________________|___|___|____|____|____|____|____|_____________|_____|

|5.|Ժողովուրդներին   |---|---|--- |1.5 |1.5 |1.5 |1.5 |IV, V, VI    |VII  |

|  |բնորոշ բեմական   |   |   |    |    |    |    |    |             |     |

|  |պար              |   |   |    |    |    |    |    |             |     |

|__|_________________|___|___|____|____|____|____|____|_____________|_____|

|6.|Ռիթմիկա և  պար   |4.0|4.0|--- |--- |--- |--- |--- |II           |--   |

|__|_________________|___|___|____|____|____|____|____|_____________|_____|

|7.|Մարմնամարզություն|1.0|1.0|--- |--- |--- |--- |--- |II           |--   |

|__|_________________|___|___|____|____|____|____|____|_____________|_____|

|8.|Երաժշտության     |1.0|1.0|1.0 |0.5 |0.5 |0.5 |0.5 |VI           |--   |

|  |գրագիտություն և  |   |   |    |    |    |    |    |             |     |

|  |ունկնդրում       |   |   |    |    |    |    |    |             |     |

|__|_________________|___|___|____|____|____|____|____|_____________|_____|

|9.|Արվեստի          |---|---|--  |1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |V, VI, VII   |--   |

|  |պատմություն      |   |   |    |    |    |    |    |             |     |

|__|_________________|___|___|____|____|____|____|____|_____________|_____|

|10|Բեմական          |---|0.5|0.5 |0.5 |0.5 |0.5 |0.5 |     --      |  -- |

|  |փորձառություն    |   |   |    |    |    |    |    |             |     |

|  |(պրակտիկա)       |   |   |    |    |    |    |    |             |     |

|__|_________________|___|___|____|____|____|____|____|_____________|_____|

|  |Ընդամենը         |6.0|6.5|10.5|12.5|12.5|12.5|12.5|             |     |

._________________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1-10-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքները և քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Բոլոր առարկաները նախատեսվում է ուսուցանել խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 10-ի 10-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է արվեստի կամ պարարվեստի դպրոցների տնօրինությանը:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Դասական պար», «հայկական պար», «ժամանակակից պարահանդեսային պար», «պատմակենցաղային պար», «ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար» առարկաների պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 8-12, իսկ «ռիթմիկա և պար», «մարմնամարզություն /պարտեր/» «երաժշտության գրագիտություն և ունկնդրում» և «արվեստի պատմություն» առարկաների խմբերում առնվազն 10-16: Առանձին դեպքերում առարկաների ուսուցումը կարող է իրականացվել առանձնացված` տղաների և աղջիկների խմբերով (տղաների խմբում թվաքանակը թույլատրելի է` սկսած 4-ից):

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի` անհրաժեշտ է մանկավարժական աշխատանքի ժամեր նախատեսել նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար:

6. ՈՒսումնական պլանի կատարման նպատակով անհրաժեշտ է նախատեսել նվագակցության ժամեր.

1) սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 10-ի թիվ 1-6-րդ կետերի առարկաների` խմբակային և «Բեմական փորձառություն» առարկայի անհատական պարապմունքների շաբաթական դասաժամերին համահավասար.

2) նախաելույթային միացյալ պարապմունքների համար:

7. 7-ամյա կրթության դեպքում` V, VI, VII դասարաններում խմբի համալրման դեպքում «հայկակաան պար» և «ժամանակակից պարահանդեսային պար» առարկաների շաբաթական դասաժամերի գումարային քանակը` 4.5 ժամ, դպրոցի մանկավարժական խորհրդի թույլտվությամբ կարող է տրամադրվել այդ առարկաներից որևէ մեկի ուսուցմանը` ըստ սովորողների նախասիրության (համապատասխանաբար մյուսը բացառելով ուսումնական պլանից):

8. Դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից ելնելով և հիմնադրի կողմից հաստատված ուսման վարձի լրավճարով կարող է պլանավորվել յուրաքանչյուր սովորողին շաբաթական 0.5-1.5 ժամ «ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկայի ցանկը` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն, ստեպ, դերասանի վարպետություն և այլն:

9. Մինչև 6 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

Աղյուսակ 11

 

ԹԱՏԵՐԱՐՎԵՍՏ

(9-12 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը    | Դասաժամերի քանակը     |  Ստուգարք |Քննու- |

|  |                      |    (շաբաթական)        |           |թյուն  |

|  |                      |_______________________|           |       |

|  |                      |      Դասարաններ       |           |       |

|  |                      |_______________________|___________|_______|

|  |                      | I | II |III |IV  | V  |           |       |

|__|______________________|___|____|____|____|____|___________|_______|

|1.|Դերասանի վարպետություն|2.0|2.0 |2.0 |3.0 |3.0 |II, III, IV|V      |

|__|______________________|___|____|____|____|____|___________|_______|

|2.|Բեմական խոսք          |1.0|1.0 |1.0 |0.5 |0.5 |II, III, IV|V      |

|__|______________________|___|____|____|____|____|___________|_______|

|3.|Բեմական շարժում       |---|1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |---        |---    |

|__|______________________|___|____|____|____|____|___________|_______|

|4.|Արվեստի պատմություն   |---|1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |III, V     |---    |

|__|______________________|___|____|____|____|____|___________|_______|

|5.|Պար                   |-- |1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |III, V     |---    |

|__|______________________|___|____|____|____|____|___________|_______|

|6.|Ռիթմիկա               |1.0|--- |--- |--- |--- |---        |---    |

|__|______________________|___|____|____|____|____|___________|_______|

|7.|Երաժշտական            |1.0|0.5 |0.5 |0.5 |0.5 |V          |---    |

|  |գրականություն և       |   |    |    |    |    |           |       |

|  |ունկնդրում            |   |    |    |    |    |           |       |

|__|______________________|___|____|____|____|____|___________|_______|

|8.|Բեմական փորձառություն |0.5|0.5 |0.5 |0.5 |0.5 |---        |---    |

|  |(պրակտիկա)            |   |    |    |    |    |           |       |

|__|______________________|___|____|____|____|____|___________|_______|

|9.|Ընտրովի               |1.0|1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |III, V     |---    |

|__|______________________|___|____|____|____|____|___________|_______|

|  |Ընդամենը              |6.5|8.0 |8.0 |8.5 |8.5 |           |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1-9-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքները և քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Բոլոր առարկաները նախատեսվում է ուսուցանել խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 11-ի 9-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է արվեստի դպրոցների տնօրինությանը:

3. «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, երգեցողություն, գեղարվեստական խոսքը, տիկնիկային թատրոն, պար և այլն:

4. Խմբային պարապմունքների խմբերի սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12 սովորող, «բեմական խոսք» առարկայի համար` մինչև 5 սովորող:

5. «Բեմական փորձառություն /պրակտիկա/» առարկայով նախատեսված մանկավարժական աշխատանքի ժամերը պլանավորվում են մեկ սովորողի համար շաբաթական 0.5 դասաժամի չափով: Դպրոցների տնօրինությանը տրվում է այդ դասաժամերի ընդհանուր քանակը բաշխելու իրավունքը:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) նվագակցողի հաստիք ընտրովի առարկաների /բացի դաշնամուր, ակորդեոն, տավիղ, կիթառ գործիքների/ համար:

7. Մինչև 9 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

8. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 12

 

ԹԱՏԵՐԱՐՎԵՍՏ

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._________________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը |Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք      |Քննու- |

|  |                   |  (շաբաթական)              |              |թյուն  |

|  |                   |___________________________|              |       |

|  |                   |    Դասարաններ             |              |       |

|  |                   |___________________________|______________|_______|

|  |                   | I |II |III|IV | V | VI|VII|              |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|1.|Դերասանի           |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|3.0|3.0|II, III, V, VI|IV, VII|

|  |վարպետություն      |   |   |   |   |   |   |   |              |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|2.|Բեմական խոսք       |1.0|1.0|1.0|0.5|0.5|0.5|0.5|II, III, V, VI|IV, VII|

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|3.|Բեմական շարժում    |---|---|---|1.0|1.0|1.0|1.0|     ---      |  ---  |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|4.|Արվեստի պատմություն|---|---|---|1.0|1.0|1.0|1.0|V, VII        |  ---  |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|5.|Պար                |---|---|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|IV, VII       |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|6.|Ռիթմիկա            |1.0|1.0|---|---|---|---|---|      ---     |  ---  |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|7.|Երաժշտության       |---|---|0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|VII           |  ---  |

|  |գրագիտություն և    |   |   |   |   |   |   |   |              |       |

|  |ունկնդրում         |   |   |   |   |   |   |   |              |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|8.|Բեմական            |0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|    ---       |  ---  |

|  |փորձառություն      |   |   |   |   |   |   |   |              |       |

|  |(պրակտիկա)         |   |   |   |   |   |   |   |              |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|9.|Ընտրովի            |0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|IV, VII       |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|______________|_______|

|  |Ընդամենը           |5.0|5.5|6.0|7.5|7.5|8.5|8.5|              |       |

._________________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1-9-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքները և քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Բոլոր առարկաները նախատեսվում է ուսուցանել խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 12-ի 9-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է արվեստի դպրոցների տնօրինությանը:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, երգեցողություն, գեղարվեստական խոսք, տիկնիկային թատրոն, պար և այլն:

5. Խմբային պարապմունքների խմբերի սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12 աշակերտ «Բեմական խոսք» առարկայի համար` մինչև 5 սովորող:

6. «Բեմական փորձառություն /պրակտիկա/» առարկայով նախատեսված մանկավարժական աշխատանքի ժամերը պլանավորվում են մեկ սովորողի համար շաբաթական 0.5 դասաժամի չափով: Դպրոցների տնօրինությանը տրվում է այդ դասաժամերի ընդհանուր քանակը բաշխելու իրավունքը:

7. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) նվագակցողի հաստիք ընտրովի առարկաների /բացի դաշնամուր, ակորդեոն, տավիղ, կիթառ գործիքների/ համար:

8. Մինչև 6 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

9. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
30.07.2018
N 825-Ն
Հրաման