Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ, ՄԱՍՆ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ, ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ
ՀՐԱՄԱՆ

 

26 հուլիսի 2018 թվականի N 800-Ն

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ, ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2018-2019 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(4-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 7

 

Հակասոցիալական վարք դրսևորած երեխաների հանրակրթական հատուկ

հաստատության ուսումնական պլան

 

.____________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ     |Շաբաթական ժամերի քանակը  |

|                          |_________________________|

|                          |IV | V |VI |VII |VIII|IX |

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Մայրենի                   |  8|  7|  6|   -|   -|  -|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Հայոց լեզու               |  -|  -|  -|   3|   2|  2|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Գրականություն             |  -|  -|  -|   2|   3|  3|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Ռուսաց լեզու              |  3|  3|  3|   3|   3|  3|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Օտար լեզու                |  2|  2|  2|   2|   2|  2|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Մաթեմատիկա                |  4|  5|  5|   -|   -|  -|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Երաժշտություն             |  1|  1|0,5| 0.5|   -|  -|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Կերպարվեստ                |  1|  1|0,5| 0.5|   -|  -|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը      |  2|  -|  -|   -|   -|  -|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Հայրենագիտություն         |  -|  1|  -|   -|   -|  -|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Բնագիտություն             |  -|  2|  2|   -|   -|  -|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Աշխարհագրություն          |  -|  -|  1|   1|   2|  -|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Հայաստանի աշխարհագրություն|  -|  -|  -|   -|   -|  2|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Համաշխարհային պատմություն |  -|  -|  1|   1|   1|  1|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Հայոց պատմություն         |  -|  -|1.5| 1.5| 1.5|1.5|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Հայոց եկեղեցու պատմություն|   |  1|  1|   1|   1|  1|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Հասարակագիտություն        |  -|  -|   |   -|   1|  1|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Հանրահաշիվ                |  -|  -|  -|   3|   3|  3|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Երկրաչափություն           |  -|  -|  -|   2|   2|  2|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Ինֆորմատիկա               |  -|  -|  1|   1|   1|  1|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Ֆիզիկա                    |  -|  -|  -|   2|   2|  2|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Քիմիա                     |  -|  -|  -|   1|   2|  2|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Կենսաբանություն           |  -|  -|  -|   2|   2|  2|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Տեխնոլոգիա                |  1|  1|  1|   2|   -|  -|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|ՆԶՊ                       |  -|  -|  -|   -|   1|  1|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Ֆիզկուլտուրա              |  2|  3|  3|   3|   3|  3|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Շախմատ                    |  2|  -|  -|   -|   -|  -|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Դպրոցական բաղադրիչ        |  2|  2|2.5| 2.5| 2.5|2.5|

|__________________________|___|___|___|____|____|___|

|Ընդամենը                  | 28| 29| 31|  34|  35| 35|

.____________________________________________________.

 

Աղյուսակ 8

 

Մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների արհեստագործական հատուկ

խմբերի ուսումնական պլան

 

.__________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ     |Շաբաթական ժամերի քանակը|

|                          |_______________________|

|                          |X     |XI     |XII     |

|__________________________|______|_______|________|

|Հայոց լեզու, գրականություն|     3|      3|       3|

|__________________________|______|_______|________|

|Մաթեմատիկա                |     3|      3|       3|

|__________________________|______|_______|________|

|Ռուսաց լեզու              |     1|      1|       1|

|__________________________|______|_______|________|

|Սոց. կենցաղ. հմտություններ|     2|      1|       1|

|__________________________|______|_______|________|

|Պատմություն               |     2|      2|       1|

|__________________________|______|_______|________|

|Բնագիտություն             |     2|      2|       2|

|__________________________|______|_______|________|

|Ֆիզկուլտուրա              |     3|      3|       3|

|__________________________|______|_______|________|

|Առողջ ապրելակերպ          |     -|      2|       2|

|__________________________|______|_______|________|

|Հասարակագիտություն        |     1|      1|       1|

|__________________________|______|_______|________|

|Տեխնոլոգիա                |    17|     16|      17|

|__________________________|______|_______|________|

|Ընդամենը                  |    34|     34|      34|

.__________________________________________________.

 

Աղյուսակ 9

 

Տնային և հիվանդանոցային պայմաններում երկարատև բուժվող չափավոր և

ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների անհատական ուսուցման

ուսումնական պլան

 

._______________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ       | Շաբաթական ժամերի քանակը          |

|                            |__________________________________|

|                            |I |II |III|IV| V |VI |VII|VIII|IX |

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Լեզու և  ընթերցանություն    | 3|  3|  3| 3|  3|  3|  3|   3|  3|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Մաթեմատիկա                  | 2|  2|  2| 2|  2|  2|  2|   2|  2|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը        | 1|  2|  2| 2|  1|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Տեխնոլոգիա (Ձեռքի աշխատանք) | 1|  2|  2| 2|  1|  2|  2|   2|  2|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Բնագիտություն               | -|  -|  -| -|  1|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայրենագիտություն           | -|  -|  -| -|  1|  1|  2|   2|  2|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ընդամենը                    | 7|  9|  9| 9|  9| 10| 11|  11| 11|

._______________________________________________________________.

 

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ

 

«ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ, ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2018-2019 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ ՀՐԱՄԱՆԻ ՆԱԽԱԳԾԻ

 

1. Իրավական ակտի ընդունման անհրաժեշտությունը

 

«Հանրակրթական հիմնական ընդհանուր, մասնագիտացված և հատուկ պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների 2018-2019 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանները հաստատելու մասին» Կրթության և գիտության նախարարի հրամանի նախագծի ընդունումը բխում է հանրակրթական ուսումնական հաստատության բնականոն գործընթացի կարգավորման անհրաժեշտությունից:

 

2. Ընթացիկ իրավիճակը և խնդիրները

 

Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների ուսումնական պլանները հաստատվում են 1 տարվա համար: 2018-2019 ուսումնական տարվա համար ուսումնական պլաններ առկա չեն:

 

3. Կարգավորման նպատակը և բնույթը

 

Նախագծի ընդունմամբ կկարգավորվեն հանրակրթական ուսումնական հաստատության` նախագծով նախատեսվող գործընթացները:

 

4. Ակնկալվող արդյունքը`

 

Նախագծի ընդունման արդյունքում կապահովվի հանրակրթական պետական չափորոշիչը, ինչպես նաև` պետական և ոչ պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների միասնական գործելակերպի միասնականությունը:

 

5. Ակտի նորմատիվ բնույթի հիմնավորվածությունը`

 

«Հանրակրթության մասին» ՀՀ օրենքի 14-րդ հոդվածի 2-րդ մասով սահմանված է` «ՈՒսումնական հաստատությունում իրականացվող յուրաքանչյուր հանրակրթական ծրագրի համար կազմվում է առանձին ուսումնական պլան` հանրակրթության պետական չափորոշչի պահանջներին համապատասխան:»

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
26.07.2018
N 800-Ն
Հրաման