Սեղմել Esc փակելու համար:
«ԲԱՑ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆ» ՆԱԽ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

«ԲԱՑ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆ» ՆԱԽԱՁԵՌՆՈՒԹՅԱՆ ՇՐՋԱՆԱԿՆԵՐՈՒՄ ՀՀ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆ ...

 

 

040.1307.231118

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

15 նոյեմբերի 2018 թվականի N 1307-Լ

 

«ԲԱՑ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆ» ՆԱԽԱՁԵՌՆՈՒԹՅԱՆ ՇՐՋԱՆԱԿՆԵՐՈՒՄ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՉՈՐՐՈՐԴ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

._____________________________________________________________________.

|9. Բաց առողջապահություն. Պետական պատվերի շրջանակում բուժման և        |

|ախտորոշման նպատակով առցանց հերթագրում                                |

|_____________________________________________________________________|

|Պարտավորության մեկնարկի  |Պարտավորության մեկնարկ` փետրվար, 2019թ.    |

|և  ավարտի ժամկետները     |Պարտավորության ավարտ` օգոստոս, 2020թ.      |

|_________________________|___________________________________________|

|Լիազոր մարմինը           |Առողջապահության նախարարություն             |

|_________________________|___________________________________________|

|Լիազոր մարմնի            |Ծաղկանուշ Սարգսյան                         |

|պատասխանատու անձը        |                                           |

|_________________________|___________________________________________|

|Պաշտոնը, վարչությունը    |Առողջապահության նախարարի խորհրդական        |

|_________________________|___________________________________________|

|էլ. հասցեն               |[email protected]օհ.am                         |

|_________________________|___________________________________________|

|Հեռախոսահամարը           |(+374 60) 80-80-03 / 1130                  |

|_________________________|___________________________________________|

|Այլ շահագրգիռ |Այլ       |Աշխատանքի և  սոցիալական հարցերի            |

|մարմիններ     |շահագրգիռ |նախարարություն և  այլ պետական կառավարման   |

|              |պետական   |մարմիններ:                                 |

|              |մարմիններ |                                           |

|              |__________|___________________________________________|

|              |Քաղաքա-   |Առողջապահական և  սոցիալական ոլորտի ՀԿ-ներ  |

|              |ցիական    |                                           |

|              |հասարակու-|                                           |

|              |թյուն,    |                                           |

|              |մասնավոր  |                                           |

|              |հատված    |                                           |

|_________________________|___________________________________________|

|Կարգավորման ենթակա խնդիրը|Ներկայումս պարզելու համար թե ուղեգիր       |

|                         |ստանալուց հետո որ բժշկական                 |

|                         |կազմակերպությունում կարող է հերթագրվել և   |

|                         |ստանալ պետության կողմից երաշխավորված անվճար|

|                         |և  արտոնյալ պայմաններով բժշկական օգնություն|

|                         |և  սպասարկում` քաղաքացին ստիպված է լինում  |

|                         |բժշկական կազմակերպությունից բժշկական       |

|                         |կազմակերպություն գնալ, հերթերի մեջ կանգնել,|

|                         |լավագույն դեպքում` զանգահարել և  բժշկական  |

|                         |կազմակերպությունը կարող է սխալ             |

|                         |տեղեկատվություն տրամադրել, որը պարունակում |

|                         |է կոռուպցիոն ռիսկերի վտանգ:                |

|_________________________|___________________________________________|

|Հիմնական նպատակը         |Բժշկական կազմակերպություններում առաջացող   |

|                         |հերթերի կարգավորում` ֆինանսավորման         |

|                         |սահմանաչափերի առցանց տրամադրման,           |

|                         |էլեկտրոնային ուղեգրերի և  հերթագրման       |

|                         |միջոցով, կրճատելով նաև  դրա հետ կապված     |

|                         |անհարմարությունները` պացիենտի ժամանակի և   |

|                         |ֆինանսական ծախսերը` հատկապես մարզերում     |

|                         |բնակվող քաղաքացիների համար:                |

|_________________________|___________________________________________|

|Պարտավորության հակիրճ    |Այս պահին պետության կողմից երաշխավորված    |

|նկարագրությունը          |անվճար և  արտոնյալ պայմաններով բժշկական    |

|                         |օգնություն և  սպասարկում իրականացնող       |

|                         |բժշկական կազմակերպություններում փաստացի    |

|                         |կատարված աշխատանքների, առկա տեղերի և       |

|                         |հերթագրումների մասին հանրությանը իրազեկելու|

|                         |և  թափանցիկ դարձնելու համար ստեղծվել է     |

|                         |հttps://www.armed.am/govlimits/ կայքը,     |

|                         |որտեղ երեք գույնով ցուցադրվում են վերը     |

|                         |նշված տվյալները կարմիր (սպառված), դեղին    |

|                         |(հերթագրված) և  կանաչ (առկա) և  ֆինանսական |

|                         |սահմանաչափերը: Սահմանաչափերի ցուցադրման    |

|                         |աղբյուրը հանդիսանում է պետական պատվերի     |

|                         |շրջանակում յուրաքանչյուր բժշկական          |

|                         |կազմակերպության համար համակարգում          |

|                         |մուտքագրվող տվյալները: Քաղաքացու համար     |

|                         |ավելի կհստակեցվի և  կպարզեցվի տվյալների    |

|                         |աղբյուրը (այս ծառայությունները խմբավորված  |

|                         |են, քանի որ դրանց նպատակը սահմանաչափն ու   |

|                         |ֆինասավորումն է բժշկական կազմակերպության   |

|                         |համար):                                    |

|                         |Կստեղծվի նաև  առցանց հերթագրումների        |

|                         |հնարավորություն: ՈՒղեգիր տրամադրող բժիշկը  |

|                         |համակարգում կմուտքագրի ուղեգրի համարը և    |

|                         |անհրաժեշտության դեպքում կկցվի նաև  դեպքի   |

|                         |հետ առնչություն ունեցող հավելյալ           |

|                         |փաստաթղթեր: Պացիենտը առկա համակարգի իր էջից|

|                         |կհերթագրվի` ընտրելով բժշկական              |

|                         |կազմակերպությունը, կցելով ուղեգիրը: Ընտրած |

|                         |բժշկական կազմակերպությունում ըստ հայտի     |

|                         |կիրականացվի հերթագրում և  դրա մասին        |

|                         |կտեղեկացվի պացիենտին: Հերթագրման ժամանակ   |

|                         |համակարգը կիրականացնի ուղեգրի համարի       |

|                         |ստուգում` կեղծումներից խուսափելու համար:   |

|                         |Քաղաքացին կստանա տեղեկատվություն տվյալ     |

|                         |բժշկական կազմակերպությունում բժշկական      |

|                         |օգնություն ստանալու օրվա մասին և  կունենա  |

|                         |հնարավորություն գնահատելու տվյալ           |

|                         |գործառույթը իր էջից:                       |

|_________________________|___________________________________________|

|ԲԿԳ ո՞ր մարտահրավերից է  |Հանրային վստահության բարելավում, հանրային  |

|բխում պարտավորությունը   |ծառայությունների հասանելիության            |

|                         |թափանցիկության ապահովում և  որակի          |

|                         |բարելավում, կոռուպցիոն ռիսկերի նվազեցում   |

|_________________________|___________________________________________|

|Համապատասխանությունը ԲԿԳ |Թափանցիկություն. ֆինանսական սահմանաչափերի  |

|արժեքներին               |մասին տեղեկատվության առցանց տրամադրումը    |

|                         |կապահովի պետության կողմից երաշխավորված     |

|                         |անվճար և  արտոնյալ պայմաններով բժշկական    |

|                         |օգնություն և  սպասարկում իրականացնող       |

|                         |բժշկական կազմակերպություններում կատարված   |

|                         |աշխատանքների թափանցիկություն:              |

|                         |Մասնակցություն և  նորարարություն. առցանց   |

|                         |հերթագրման և  հետադարձ կապի                |

|                         |հնարավորությունը կապահովի քաղաքացիների     |

|                         |մասնակցությունը առողջապահության ոլորտում`  |

|                         |գնահատելով մատուցված ծառայությունը,        |

|                         |կբարձրացնի բժշկական կազմակերպությունների   |

|                         |պատասխանատվությունը և  կբարելավի մատուցվող |

|                         |ծառայության որակը:                         |

|_________________________|___________________________________________|

|Հավակնություն            |Հանձնառությունը կապահովի բժշկական          |

|                         |կազմակերպություններում պետական պատվերի     |

|                         |շրջանակներում մատուցվող ծառայությունների   |

|                         |վերահսկումը, թափանցիկությունը:             |

|_________________________|___________________________________________|

|Կայուն զարգացման ո՞ր     |3.8 Հասնել առողջապահության համընդհանուր    |

|նպատակների, կամ թիրախների|ընդգրկմանը, այդ թվում` պաշտպանություն      |

|իրականացմանն է աջակցում  |ֆինանսական ռիսկերից, որակյալ էական         |

|                         |առողջապահական ծառայությունների             |

|                         |հասանելիություն և  անվտանգ, արդյունավետ,   |

|                         |որակյալ և  մատչելի էական դեղորայքի և       |

|                         |պատվաստանյութերի հասանելիություն բոլորի    |

|                         |համար:                                     |

|_____________________________________________________________________|

|Պարտավորության կատարման ստուգելի և  չափելի        |Մեկնարկ  |  Ավարտ |

|չափանիշներ                                        |         |        |

|__________________________________________________|_________|________|

|Ընթացիկ գործողություններ                          |         |        |

|__________________________________________________|_________|________|

|1. Հերթագրման համակարգի տեխնիկական առաջադրանքի    |2019     |2019    |

|մշակում                                           |փետրվար  |ապրիլ   |

|__________________________________________________|_________|________|

|2. Համակարգում սահմանաչափերի աղյուսակների և       |2019     |2019    |

|էլեկտրոնային ուղեգրերի տրամադրման տվյալների բլոկի |ապրիլ    |օգոստոս |

|բարելավում և  հերթագրման բլոկի ստեղծում           |         |        |

|հttps://armed.am կայքի www.eհealtհ.am համակարգում:|         |        |

|__________________________________________________|_________|________|

|3. Ստեղծված համակարգի պիլոտային փորձարկում մի քանի|2019     |2019    |

|բժշկական կազմակերպությունում:                     |օգոստոս  |սեպտեմ- |

|                                                  |         |բեր     |

|__________________________________________________|_________|________|

|4. Պիլոտի ժամանակ վերհանված թերությունների շտկում |2019     |2019    |

|համակարգում: Իրավական փաստաթղթերի վերանայում:     |հոկտեմբեր|նոյեմբեր|

|__________________________________________________|_________|________|

|5. Հետադարձ կապի ներդրում և  հանրային իրազեկում   |2019     |2020    |

|                                                  |նոյեմբեր |օգոստոս |

._____________________________________________________________________.

 

._____________________________________________________________________.

|10. Հանրագրեր ներկայացնելու էլեկտրոնային միասնական հարթակի ստեղծում  |

|_____________________________________________________________________|

|Պարտավորության մեկնարկի  |Պարտավորության մեկնարկ` նոյեմբեր, 2018թ.   |

|և  ավարտի ժամկետները     |Պարտավորության ավարտ` օգոստոս, 2020թ.      |

|_________________________|___________________________________________|

|Լիազոր մարմինը           |Արդարադատության նախարարություն             |

|_________________________|___________________________________________|

|Լիազոր մարմնի            |Աննա Հարությունյան                         |

|պատասխանատու անձը        |                                           |

|_________________________|___________________________________________|

|Պաշտոնը, վարչությունը    |Արդարադատության նախարարության աշխատակազմի  |

|                         |Էլեկտրոնային արդարադատության և  ինովացիոն  |

|                         |ծրագրերի իրականացման բաժնի գլխավոր մասնագետ|

|_________________________|___________________________________________|

|էլ. հասցեն               |հarսtyս[email protected]                 |

|_________________________|___________________________________________|

|Հեռախոսահամարը           |+ 374 10 59 41 59                          |

|_________________________|___________________________________________|

|Այլ շահագրգիռ |Այլ       |Վարչապետի աշխատակազմ                       |

|մարմիններ     |շահագրգիռ |                                           |

|              |պետական   |                                           |

|              |մարմիններ |                                           |

|              |__________|___________________________________________|

|              |Քաղաքա-   |«Ներդաշնակ զարգացում» ՀԿ (համաձայնությամբ),|

|              |ցիական    |«Արմավիրի զարգացման կենտրոն» ՀԿ            |

|              |հասարակու-|                                           |

|              |թյուն,    |                                           |

|              |մասնավոր  |                                           |

|              |հատված    |                                           |

|_________________________|___________________________________________|

|Կարգավորման ենթակա խնդիրը|«Հանրագրերի մասին» ՀՀ օրենքի ընդունման     |

|                         |արդյունքում յուրաքանչյուր անձ իրավունք ունի|

|                         |հանրային նշանակություն ունեցող հարցերով    |

|                         |ներկայացնել գրություն, պետական և  տեղական  |

|                         |ինքնակառավարման մարմինների ու պաշտոնատար   |

|                         |անձանց գործունեության թերությունների մասին |

|                         |հաղորդում կամ պետական և  տեղական           |

|                         |ինքնակառավարման մարմինների ու պաշտոնատար   |

|                         |անձանց գործունեության բարելավման,          |

|                         |տնտեսական, քաղաքական, սոցիալական և         |

|                         |հասարակական կյանքի այլ ոլորտների վերաբերող |

|                         |հարցերի կարգավորման կամ գործող             |

|                         |իրավակարգավորումների կատարելագործման       |

|                         |վերաբերյալ առաջարկություն: Միաժամանակ վերը |

|                         |նշված օրենքով որպես հանրագրերի ներկայացման |

|                         |եղանակ առանձնացվում է ինչպես գրավոր ձևը,   |

|                         |այնպես էլ էլեկտրոնային եղանակը: Ըստ այդմ,  |

|                         |սահմանադրորեն ամրագրված այս իրավունքի      |

|                         |իրացումը առավել արդյունավետ և  երաշխավորված|

|                         |կլինի հանրագրեր ներկայացնելու էլեկտրոնային |

|                         |միասնական հարթակի ստեղծման արդյունքում:    |

|_________________________|___________________________________________|

|Հիմնական նպատակը         |Հանրագրեր ներկայացնելու արդյունավետ        |

|                         |գործընթացի ապահովում, հանրագրերի քննարկման |

|                         |բաց, հաշվետու և  թափանցիկ գործընթացի       |

|                         |ապահովում, պետական մարմինների              |

|                         |գործունեության թափանցիկության և            |

|                         |հաշվետվողականության բարձրացում, պետական    |

|                         |կառավարման բարելավում, պետություն-մասնավոր |

|                         |հատված համագործակցության խթանում           |

|_________________________|___________________________________________|

|Պարտավորության հակիրճ    |Կստեղծվի հանրագրեր ներկայացնելու           |

|նկարագրությունը          |էլեկտրոնային միասնական հարթակ              |

|_________________________|___________________________________________|

|ԲԿԳ ո՞ր մարտահրավերից է  |Հանրային վստահության բարելավում, հանրային  |

|բխում պարտավորությունը   |օրինավորության խթանում, տեղեկատվության     |

|                         |մատչելիություն                             |

|_________________________|___________________________________________|

|Համապատասխանությունը ԲԿԳ |Հարթակի ստեղծումը կհանգեցնի պետական        |

|արժեքներին               |մարմինների գործունեության թափանցիկությանը, |

|                         |հաշվետվողականությանը, մասնակցային          |

|                         |ժողովրդավարության և  նորարարության խթանմանը|

|_________________________|___________________________________________|

|Հավակնություն            |Հարթակի ստեղծումը կապահովի կապահովի        |

|                         |պետական մարմինների գործունեության          |

|                         |թափանցիկությունը և  հաշվետվողականությունը  |

|_________________________|___________________________________________|

|Կայուն զարգացման ո՞ր     |16.7 Ապահովել որոշումների կայացման         |

|նպատակների, կամ թիրախների|արձագանքող, ներառական, մասնակցային և       |

|իրականացմանն է աջակցում  |ներկայացուցչական գործընթաց բոլոր           |

|                         |մակարդակներում                             |

|_____________________________________________________________________|

|Պարտավորության կատարման ստուգելի և  չափելի        |Մեկնարկ  |  Ավարտ |

|չափանիշներ                                        |         |        |

|__________________________________________________|_________|________|

|Ընթացիկ գործողություններ                          |         |        |

|__________________________________________________|_________|________|

|Միջազգային փորձի ուսումնասիրման հիման վրա         |2018     |2019    |

|տեխնիկական առաջադրանքի մշակում` պետական շահագրգիռ |նոյեմբեր |հունվար |

|կողմերի և  քաղհասարակության կազմակերպությունների  |         |        |

|հետ համատեղ:                                      |         |        |

|__________________________________________________|_________|________|

|Հարթակի ներդրում և  փորձարկում                    |2019     |2019    |

|                                                  |հուլիս   |հոկտեմ- |

|                                                  |         |բեր     |

|__________________________________________________|_________|________|

|Հարթակի լիարժեք գործարկում                        |2019     |2020    |

|                                                  |դեկտեմբեր|օգոստոս |

._____________________________________________________________________.

 

._____________________________________________________________________.

|11. Հանրային ծառայությունների հետադարձ կապ ապահովում                 |

|_____________________________________________________________________|

|Պարտավորության մեկնարկի  |Պարտավորության մեկնարկ` հունվար, 2019թ.    |

|և  ավարտի ժամկետները     |Պարտավորության ավարտ` օգոստոս, 2020թ.      |

|_________________________|___________________________________________|

|Լիազոր մարմինը           |Վարչապետի աշխատակազմ                       |

|_________________________|___________________________________________|

|Լիազոր մարմնի            |Սարգիս Խանդանյան                           |

|պատասխանատու անձը        |                                           |

|_________________________|___________________________________________|

|Պաշտոնը, վարչությունը    |Վարչապետի աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալ     |

|_________________________|___________________________________________|

|էլ. հասցեն               |sargis.kհ[email protected]օv.am                   |

|_________________________|___________________________________________|

|Հեռախոսահամարը           |(+37410) 51-57-06                          |

|_________________________|___________________________________________|

|Այլ շահագրգիռ |Այլ       |ՀՀ պետական կառավարման համակարգի մարմիններ  |

|մարմիններ     |շահագրգիռ |                                           |

|              |պետական   |                                           |

|              |մարմիններ |                                           |

|              |__________|___________________________________________|

|              |Քաղաքա-   |ՄԱԶԾ հայաստանյան գրասենյակ, ՏՏ և  ՀԿ       |

|              |ցիական    |կազմակերպություններ                        |

|              |հասարակու-|                                           |

|              |թյուն,    |                                           |

|              |մասնավոր  |                                           |

|              |հատված    |                                           |

|_________________________|___________________________________________|

|Կարգավորման ենթակա խնդիրը|Հանրային ծառայությունները հազվադեպ են      |

|                         |մշակվում քաղաքացու անմիջական մասնակցությամբ|

|                         |և  նրա կարիքների հիման վրա:  Քաղաքացին     |

|                         |չունի ծառայությունների վերաբերյալ կարծիք   |

|                         |հայտնելու կամ բարելավումներ առաջարկելու    |

|                         |գործուն մեխանիզմ: Էլեկտրոնային կառավարման  |

|                         |ռեսուրսներում առկա հետադարձ կապի           |

|                         |մեխանիզմները թույլ չեն տալիս համակարգված   |

|                         |տեղեկություն հավաքել քաղաքացու կարիքների և |

|                         |կարծիքների վերաբերյալ:  Հավաքագրված        |

|                         |տեղեկությունը չի անցնում համակարգված       |

|                         |մշակում, որպեսզի փոխանցվի որոշում          |

|                         |կայացնողներին, և  հետագա քաղաքականությունը |

|                         |հիմնված լինի փաստերի և  կուտակված գիտելիքի |

|                         |վրա                                        |

|                         |Հնարավորություն տալ քաղաքացիներին պարզեցված|

|                         |հետադարձ կապի միջոցով գնահատել իրենց       |

|                         |մատուցված հանրային ծառայությունները, ինչպես|

|                         |նաև  ներկայացնել առաջարկություններ դրանց   |

|                         |վերաբերյալ, ինչը կնպաստի մասնակցայնությանը |

|                         |և  հանրային ծառայությունների որակի         |

|                         |բարելավմանը: Գնահատումն իրականացվում է թե՛ |

|                         |քանակական, թե՛ որակական չափորոշիչներով (օր`|

|                         |որքա՞ն է տևել  ծառայության մատուցումը և    |

|                         |որքանո՞վ է քաղաքացին բավարարված            |

|                         |ծառայությամբ):                             |

|                         |Քաղաքացի-պետություն երկխոսության համար     |

|                         |հատկապես կարևոր  է յուրաքանչյուր օգտատիրոջ |

|                         |ակտիվ մասնակցությունը ծառայությունների     |

|                         |մշակման և  գնահատման փուլերում: Օգտատերերի |

|                         |կարծիքի հավաքագրումը ոչ միայն նպաստում է   |

|                         |հանրային մասնակցության բարելավմանը, այլև   |

|                         |կարճաժամկետ կտրվածքում թույլ է տալիս       |

|                         |գործադիրին բարելավել տրամադրվող հանրային   |

|                         |ծառայությունները` հիմնվելով անընդհատ       |

|                         |հետադարձ կապի արդյունքների վրա:            |

|                         |Հաշվետու և  մասնակցային հանրային           |

|                         |կառավարումը որպես ժողովրդավարական          |

|                         |կառավարման և  տնտեսական զարգացման          |

|                         |առանցքային գործոն ճանաչելը համահունչ է     |

|                         |ինչպես վերջերս մշակված` ՄԱԿ-ի կայուն       |

|                         |զարգացման նպատակների, այնպես նաև  Եվրոպական|

|                         |հարևանության  (ԵՀ) քաղաքականության         |

|                         |սկզբունքներին: Առանցքային դեր ունի         |

|                         |քաղաքացու մասնակցությունը հանրային         |

|                         |կառավարման ոլորտում, մասնավորապես հանրային |

|                         |ծառայությունների մշակման և  մատուցման      |

|                         |գործընթացում հաշվետվողականություն          |

|                         |ապահովելու առումով: ՍԻԳՄԱ-ն ԵՀ-ի հետ սերտ  |

|                         |համագործակցությամբ մանրամասն սահմանել է    |

|                         |հանրային կառավարման առանցքային ոլորտներից  |

|                         |յուրաքանչյուրը «Հանրային կառավարման        |

|                         |սկզբունքները. շրջանակ ԵՀՔ երկրների համար»  |

|                         |փաստաթղթում:                               |

|                         |Այս փաստաթուղթն ամրագրում և  կարևորում  է  |

|                         |քաղաքացու անմիջական մասնակցությունը        |

|                         |հանրային ծառայությունների գնահատման և      |

|                         |հետադարձ կապի ապահովման գործում և  լինելու |

|                         |է ՀՀ հանրային ծառայությունների գնահատման   |

|                         |հիմնական ուղենիշը առաջիկա տարիներին:       |

|_________________________|___________________________________________|

|Հիմնական նպատակը         |Հանձնառությունն ունի երկու ասպեկտ նախ`     |

|                         |քաղաքացին ստանում է մասնակցության մատչելի  |

|                         |գործիք` հանրային ծառայությունները ամենօրյա |

|                         |ռեժիմով մշակելու և  գնահատելու համար,      |

|                         |երկրորդ` գործադիրն ունենում է քաղաքացիների |

|                         |գնահատականի և  վերհանած խնդիրների          |

|                         |համապարփակ մշակված պատկեր` տվյալների       |

|                         |վիզուալիզացման միջոցով, ինչը               |

|                         |հնարավորություն է տալիս ավելի տեղեկացված և |

|                         |տվյալների վրա հիմնված որոշումներ ընդունել: |

|                         |Գործադիրը ստանձնում է պատասխանատվություն`  |

|                         |արձագանքելու և  համապատասխան լուծումներ    |

|                         |տալու հանրային ծառայությունների վերաբերյալ |

|                         |քաղաքացիների կարծիքներին և  վերհանած       |

|                         |խնդիրներին:                                |

|                         |Գնահատվող ծառայությունների ցանկը և  ծավալը |

|                         |կհստակեցվի հանձնառության նախնական փուլում  |

|                         |արվող հետազոտության միջոցով:               |

|_________________________|___________________________________________|

|Պարտավորության հակիրճ    |Գործարկել հանրային ծառայությունների        |

|նկարագրությունը          |վերաբերյալ հետադարձ կապի առցանց հարթակ, որ |

|                         |թույլ կտա հավաքագրել, տեսակավորել և        |

|                         |վերլուծել քաղաքացիների գնահատականները և    |

|                         |առաջարկները:                               |

|                         |Մշակել մարդակենտրոն և  մատչելի հարթակ, որ  |

|                         |կխրախուսի քաղաքացիների մասնակցությունը     |

|                         |հանրային ծառայությունների մշակման և        |

|                         |գնահատման գործընթացում: Միատեղել քանակական |

|                         |և  որակական արձագանքի հավաքագրումը:        |

|                         |Գործող առցանց հարթակներից մեկում           |

|                         |ինտեգրել/ստեղծել քաղաքացիների              |

|                         |գնահատականների հավաքագրման, տեսակավորման և |

|                         |վերլուծության գործիք:                      |

|_________________________|___________________________________________|

|ԲԿԳ ո՞ր մարտահրավերից է  |Հանրային վստահության բարելավում, հանրային  |

|բխում պարտավորությունը   |մասնակցության խթանում                      |

|_________________________|___________________________________________|

|Համապատասխանությունը ԲԿԳ |Հանրային ծառայությունների բարելավում,      |

|արժեքներին               |հանրային օրինավորության և  մասնակցության   |

|                         |խթանում                                    |

|_________________________|___________________________________________|

|Հավակնություն            |Հանձնառությունը թույլ է տալիս առաջին անգամ |

|                         |ստեղծել ուղիղ հաղորդակցային հարթակ`        |

|                         |հանրային ծառայությունների վերաբերյալ       |

|                         |քաղաքացու ընկալումը և  գնահատականը         |

|                         |հավաքագրելու, մշակելու և  փաստահեն         |

|                         |քաղաքականության պլանավորման համար          |

|                         |օգտագործելու համար:                        |

|_________________________|___________________________________________|

|Կայուն զարգացման ո՞ր     |16.6.2 Հանրային ծառայություններից վերջին   |

|նպատակների, կամ թիրախների|անգամ օգտվելիս բավարարված բնակչության      |

|իրականացմանն է աջակցում  |համամասնությունը                           |

|                         |16.7 Ապահովել որոշումների կայացման         |

|                         |արձագանքող, ներառական, մասնակցային և       |

|                         |ներկայացուցչական գործընթաց բոլոր           |

|                         |մակարդակներում                             |

|_____________________________________________________________________|

|Պարտավորության կատարման ստուգելի և  չափելի        |Մեկնարկ  |  Ավարտ |

|չափանիշներ                                        |         |        |

|__________________________________________________|_________|________|

|Ընթացիկ գործողություններ                          |         |        |

|__________________________________________________|_________|________|

|1. Քաղաքացիների համար հանրային կառավարմանը        |2019     |2019    |

|մասնակցային գործընթացի ապահովման, համաստեղծման և  |հունվար  |հունիս  |

|քաղաքացիների կողմնորոշված հանրային կառավարման     |         |        |

|միջազգային օրինակների ուսումնասիրություն          |         |        |

|__________________________________________________|_________|________|

|2. Քաղաքացիներից ստացած գնահատականների օգտագործման|2019     |2020    |

|հիման վրա հանրային ծառայությունների մատուցման     |հուլիս   |մարտ    |

|որակի վերահսկման մեթոդաբանության վերաբերյալ մի    |         |        |

|շարք բարձր մակարդակի առաջարկներ (ներառյալ         |         |        |

|պատասխանատու հաստատությունները, հաճախականությունը,|         |        |

|մոնիթորինգի հաճախականությունը, արդյունքների հիման |         |        |

|վրա կատարողական համակարգը)                        |         |        |

|Ապահովել քաղաքացու դիմումի ընթացքի թափանցիկություն|         |        |

|և  հսկելիություն (tracking): Ապահովել դիմումների  |         |        |

|արձագանքի վերահսկողության մեխանիզմ` բոլոր         |         |        |

|ծառայություն մատուցողների նկատմամբ:               |         |        |

|__________________________________________________|_________|________|

|3. Քաղաքացիների դիմում-բողոքների/գնահատականների   |2020     |2020    |

|հավաքագրման մեխանիզմի մոդելի ստեղծում, որը        |հունվար  |օգոստոս |

|համատեղելի է գոյություն ունեցող տվյալների         |         |        |

|լուծումների հետ (e-gov.am, igov)                  |         |        |

|__________________________________________________|_________|________|

|4. Մեխանիզմի գործարկում` հանրության ներգրավվմամբ  |2020     |2020    |

|և  հանրային իրազեկման արշավ                       |հունվար  |օգոստոս |

._____________________________________________________________________.

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
15.11.2018
N 1307-Լ
Որոշում