Սեղմել Esc փակելու համար:
«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 3-ԱՎՏՈ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱ ...

 

 

i

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

12 նոյեմբերի 2018 թվականի թիվ 66-Ն

 

«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 3-ԱՎՏՈ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎՆ ՈՒ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2013 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 4-Ի ԹԻՎ 20-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

i

Ղեկավարվելով «Պաշտոնական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10-րդ հոդվածի 3-րդ մասի 1-ին կետով և 18-րդ հոդվածի 4-րդ մասով, ինչպես նաև «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին մասի դրույթներով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.

1. Հաստատել «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի գործունեության մասին» Ձև 3-ավտո (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության ձևը` համաձայն հավելված 1-ի:

2. Հաստատել «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի գործունեության մասին» Ձև 3-ավտո (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության լրացման հրահանգը` համաձայն հավելված 2-ի:

i

3. Ուժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2013 թվականի հոկտեմբերի 4-ի ««Ավտոմոբիլային տրանսպորտի գործունեության մասին» Ձև 3-ավտո (տարեկան) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևն ու լրացման հրահանգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2010 թվականի հուլիսի 7-ի թիվ 16-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» թիվ 20-Ն որոշումը:

4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում 2019 թվականի հունվարի 1-ից:

 

Հավելված 1

Հայաստանի Հանրապետության

վիճակագրության պետական խորհրդի

2018 թվականի նոյեմբերի 12-ի

թիվ 66-Ն որոշման

 

ՁԵՎ N 3-ավտո

(տարեկան)

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԿՈՄԻՏԵ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ

20 թ.

 

._____________________________________________________________________.

|Ներկայացվում է համաձայն «Պաշտոնական վիճակագրության մասին» օրենքի և   |

|Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2016 թ.      |

|հունիսի 20-ի թիվ 05-Ն որոշման:                                       |

|_____________________________________________________________________|

|Հաշվետվության ներկայացման ժամկետը` մինչև  հաշվետու ժամանակաշրջանին   |

|հաջորդող տարվա փետրվարի 20-ը                                         |

|_____________________________________________________________________|

|Ներկայացնում է __________________________________________________    |

|                       (լրիվ անվանումը)                              |

|Կազմակերպաիրավական տեսակը __________________________________________ |

|Գործունեության իրականացման վայրի                                     |

|Մարզը /ք. Երևան  ____________________________________________________|

|Համայնքը ____________________________________________________________|

|Բնակավայրը/Երևան  քաղաքի վարչական շրջանը ____________________________|

|Հասցեն ___________________________________________    [][][][]       |

|            (փողոցը, շենքը, բնակարանը)              (փոստային դասիչ) |

|                                                                     |

|Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակի           [][][][][]          |

|ծածկագիրը                                      (լրացվում է համաձայն  |

|                                                ՏԳՏԴ դասակարգչի)     |

|                                                                     |

|Պետական ռեգիստրում գրանցման համարը [][][] [][][] [][][][][][][]      |

|                                   (լրացվում է համաձայն գրանցման     |

|                                              վկայականի)             |

|                                                                     |

|Նույնականացման ծածկագիրը                   [][][][][][][][]          |

|                           (լրացվում է համաձայն գրանցման վկայականի)  |

|                                                                     |

|Հարկ վճարողի հաշվառման համարը (ՀՎՀՀ)       [][][][][][][][]          |

|                                                                     |

|Հեռախոսահամար(ներ) ________________________________________________  |

|Էլեկտրոնային փոստ [email protected]_________________ |

|_____________________________________________________________________|

|ՏՐԱՄԱԴՐՎԱԾ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅԱՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՎՈՒՄ Է  |

|ՕՐԵՆՔՈՎ                                                              |

|_____________________________________________________________________|

|Դիտարկումների համար անհրաժեշտ վիճակագրական հաշվետվությունները        |

|սահմանված ժամկետում չներկայացնելու կամ սահմանված կարգի խախտումով (ոչ |

|արժանահավատ տվյալներ, դրանց ոչ ամբողջականորեն արտացոլում և  այլ      |

|աղավաղումներ) ներկայացնելու (անկախ ժամկետից) համար վիճակագրական      |

|հաշվետվություններ ներկայացնողները ենթարկվում են պատասխանատվության`   |

|օրենքով սահմանված կարգով:                                            |

._____________________________________________________________________.

 

1. Կազմակերպության (սեփական և այլ իրավունքներով շահագործվող) շահագործական բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի օգտագործումը

 

._________________________________________________________________________.

|Տողի|Կազմակեր- |       այդ թվում`      |Կազմակեր- |Կարգա-  |Ավտո-  |որից`|

|հա- |պության   |_______________________|պության   |գրում   |մեքենա-|բեռով|

|մարը|տնօրինու- |աշխա-  |պարա-   |պարա- |տնօրինու- |(նարյա- |ների   |     |

|    |թյան տակ  |տանքում|պուր-   |պուր- |թյան տակ  |դում)   |վազք,  |     |

|    |գտնվող    |       |դում`   |դում` |գտնվող    |գտնվելու|ընդա-  |     |

|    |ավտոմեքե- |       |վերանո- |տեխնի-|ավտոմեքե- |ժամա-   |մենը,  |     |

|    |նաների    |       |րոգման  |կապես |նաների    |նակը,   |հազար  |     |

|    |առկայու-  |       |և  դրան |սարքին|առկայու-  |հազար   |կմ     |     |

|    |թյունը,   |       |սպասելու|վիճա- |թյունն    |ավտոմե- |       |     |

|    |ավտոմեքե- |       |վիճակում|կում  |ըստ նրանց |քենա-   |       |     |

|    |նա-օրեր   |       |        |      |բեռնատարո-|ժամեր   |       |     |

|    |(ամբող-   |       |        |      |ղության   |        |       |     |

|    |ջական     |       |        |      |հաշվարկի, |        |       |     |

|    |թվերով)   |       |        |      |հազար     |        |       |     |

|    |(2, 3, 4  |       |        |      |ավտո-     |        |       |     |

|    |սյունակ-  |       |        |      |մեքենա/   |        |       |     |

|    |ների      |       |        |      |տոննա-օր  |        |       |     |

|    |գումարը)  |       |        |      |          |        |       |     |

|____|__________|_______|________|______|__________|________|_______|_____|

| Ա  |    1     |   2   |    3   |  4   |    5     |    6   |   7   |  8  |

|____|__________|_______|________|______|__________|________|_______|_____|

|110 |          |       |        |      |          |        |       |     |

._________________________________________________________________________.

 

2. Շահագործական ուղևորատար ավտոտրանսպորտային միջոցների օգտագործումը (սեփական և այլ իրավունքներով շահագործվող)

2.1. Ավտոբուսներ (ներառյալ միկրոավտոբուսներ)

 

._________________________________________________________________________.

|                     |Տողի|Չափի |Ավտո |որից`|այդ թվում` ըստ փոխադրումների|

|                     |հա- |միա- |բուս |երթու|        տեսակների           |

|                     |մա- |վորը |ներ, |ղային|____________________________|

|                     |րը  |     |ընդա-|ավտո-|ներ- |որից`|ներ- |միջ- |միջ-|

|                     |    |     |մենը |բուս-|հա-  |մար- |մար- |մար- |պետա|

|                     |    |     |(ներ-|ներ  |մայն-|զային|զային|զային|կան |

|                     |    |     |առյալ|(3,  |քային|կենտ-|     |     |    |

|                     |    |     |պատվի|5, 6,|     |րո-  |     |     |    |

|                     |    |     |րած  |7    |     |նում,|     |     |    |

|                     |    |     |ները)|սյու-|     |հան- |     |     |    |

|                     |    |     |     |նակ- |     |րապե-|     |     |    |

|                     |    |     |     |ների |     |տու- |     |     |    |

|                     |    |     |     |գու- |     |թյան-|     |     |    |

|                     |    |     |     |մարը)|     |մայրա|     |     |    |

|                     |    |     |     |     |     |քաղա-|     |     |    |

|                     |    |     |     |     |     |քում |     |     |    |

|_____________________|____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|

|        Ա            |  Բ | Գ   |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7 |

|_____________________|____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|

|Ավտոբուսային         |210 |միա- |  X  |     |     |     |     |     |    |

|(միկրոավտոբուսային)  |    |վոր  |     |     |     |     |     |     |    |

|երթուղիների քանակը   |    |     |     |     |     |     |     |     |    |

|(տարվա վերջին)       |    |     |     |     |     |     |     |     |    |

|_____________________|____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|

|Ավտոբուսային         |220 |կմ   | X   |     |     |     |     |     |    |

|(միկրոավտոբուսային)  |    |     |     |     |     |     |     |     |    |

|երթուղիների          |    |     |     |     |     |     |     |     |    |

|երկարությունը (տարվա |    |     |     |     |     |     |     |     |    |

|վերջին)              |    |     |     |     |     |     |     |     |    |

|_____________________|____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|

|Կազմակերպության      |230 |ավտո-|     |     |     |     |     |     |    |

|տնօրինության տակ     |    |մեքե-|     |     |     |     |     |     |    |

|գտնվող ավտոմեքենաների|    |նա - |     |     |     |     |     |     |    |

|առկայությունը -      |    |օրեր |     |     |     |     |     |     |    |

|ընդամենը (ամբողջական |    |     |     |     |     |     |     |     |    |

|թվերով) (231, 232,   |    |     |     |     |     |     |     |     |    |

|233 տողերի գումարը)  |    |     |     |     |     |     |     |     |    |

|_____________________|____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|

|այդ թվում` աշխատանքի |231 |-»-  |     |     |     |     |     |     |    |

|մեջ                  |    |     |     |     |     |     |     |     |    |

|_____________________|____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|

|պարապուրդում`        |232 |-»-  |     |     |     |     |     |     |    |

|վերանորոգման և  դրան |    |     |     |     |     |     |     |     |    |

|սպասելու վիճակում    |    |     |     |     |     |     |     |     |    |

|_____________________|____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|

|պարապուրդում`        |233 |-»-  |     |     |     |     |     |     |    |

|տեխնիկապես սարքին    |    |     |     |     |     |     |     |     |    |

|վիճակում             |    |     |     |     |     |     |     |     |    |

|_____________________|____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|

|Կազմակերպության      |240 |հազար|     |     |     |     |     |     |    |

|տնօրինության տակ     |    |ավտո-|     |     |     |     |     |     |    |

|գտնվող ավտոմեքենաների|    |մեքե-|     |     |     |     |     |     |    |

|առկայությունը`       |    |նա - |     |     |     |     |     |     |    |

|հաշվարկված նրանց     |    |նստա-|     |     |     |     |     |     |    |

|ուղևորատարողությամբ  |    |տեղ -|     |     |     |     |     |     |    |

|(ըստ նստատեղերի)     |    |օրեր |     |     |     |     |     |     |    |

|_____________________|____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|

|Կարգագրում ավտոմեքե- |250 |հազար|     |     |     |     |     |     |    |

|նաների գտնվելու      |    |ավտո-|     |     |     |     |     |     |    |

|ժամանակը             |    |մեքե-|     |     |     |     |     |     |    |

|                     |    |նա - |     |     |     |     |     |     |    |

|                     |    |ժամեր|     |     |     |     |     |     |    |

|_____________________|____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|

|Ավտոմեքենաների       |260 |հազար|     |     |     |     |     |     |    |

|վազքը - ընդամենը     |    |կմ   |     |     |     |     |     |     |    |

|_____________________|____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|

|որից` ուղևորներով    |261 |-»-  |  X  |     |     |     |     |     |    |

._________________________________________________________________________.

 

2.2. Մարդատար տաքսիների օգտագործումը և աշխատանքը

 

.____________________________________________________________________.

|Տողի|Կազմակերպության|     այդ թվում`      |Կարգագրու- |Ավտո-  |որից`|

|հա- |տնօրինության   |_____________________|թյան մեջ   |մեքենա-|վճա- |

|մարը|տակ գտնվող     |աշխա-|պարա-   |պարա- |(նարյադում)|ների   |րովի |

|    |ավտոմեքենաների |տան- |պուր-   |պուր- |գտնվելու   |վազք,  |     |

|    |քանակը         |քում |դում`   |դում` |ժամանակը,  |ընդա-  |     |

|    |ավտոմեքենա -   |     |վերանո- |տեխնի-|հազար ավտո-|մենը,  |     |

|    |օրեր           |     |րոգման  |կապես |մեքենա-    |հազար  |     |

|    |(ամբողջական    |     |և  դրան |սարքին|ժամեր      |կմ     |     |

|    |թվերով)        |     |սպասելու|վիճա- |           |       |     |

|    |(2, 3, 4       |     |վիճակում|կում  |           |       |     |

|    |սյունակների    |     |        |      |           |       |     |

|    |գումարը)       |     |        |      |           |       |     |

|____|_______________|_____|________|______|___________|_______|_____|

| Ա  |      1        |  2  |    3   |  4   |    5      |   6   |   7 |

|____|_______________|_____|________|______|___________|_______|_____|

|310 |               |     |        |      |           |       |     |

.____________________________________________________________________.

 

3. Շահագործական շարժակազմի առկայությունը, ընդունումը և դուրս գրումը

 

._____________________________________________________________________.

|                      |Տողի|Առկայու|Ընդունվել են|Դուրս են    |Առկայու|

|                      |հա- |թյունը |ավտոմեքենա- |գրվել ավտո- |թյունը |

|                      |մարը|հաշ-   |ներ հաշվետու|մեքենաներ   |հաշ-   |

|                      |    |վետու  |տարվա       |հաշվետու    |վետու  |

|                      |    |տարվա  |ընթացքում   |տարվա       |տարվա  |

|                      |    |սկզբին |            |ընթացքում   |վերջին |

|                      |    |       |____________|____________|       |

|                      |    |       |ընդա-|որից` |ընդա-|որից` |       |

|                      |    |       |մենը |նորերը|մենը |խոտան-|       |

|                      |    |       |     |      |     |ման   |       |

|                      |    |       |     |      |     |հետ   |       |

|                      |    |       |     |      |     |կապված|       |

|______________________|____|_______|_____|______|_____|______|_______|

|          Ա           |  Բ |   1   |  2  |   3  |  4  |  5   |   6   |

|______________________|____|_______|_____|______|_____|______|_______|

|Բեռնատար ավտո-        |410 |       |     |      |     |      |       |

|մեքենաներ, ընդամենը   |    |       |     |      |     |      |       |

|______________________|____|_______|_____|______|_____|______|_______|

|Բոլոր տեսակի          |420 |       |     |      |     |      |       |

|ավտոբուսներ (ներառյալ |    |       |     |      |     |      |       |

|միկրոավտոբուսներ),    |    |       |     |      |     |      |       |

|ընդամենը              |    |       |     |      |     |      |       |

|______________________|____|_______|_____|______|_____|______|_______|

|որից` երթուղային      |421 |       |     |      |     |      |       |

|ավտոբուսներ           |    |       |     |      |     |      |       |

|______________________|____|_______|_____|______|_____|______|_______|

|երթուղային            |422 |       |     |      |     |      |       |

|միկրոավտոբուսներ      |    |       |     |      |     |      |       |

|______________________|____|_______|_____|______|_____|______|_______|

|420 տողից`            |    |       |     |      |     |      |       |

|ԲՈԳԴԱՆ                |423 |       |     |      |     |      |       |

|______________________|____|_______|_____|______|_____|______|_______|

|ՌԵՆՈ                  |424 |       |     |      |     |      |       |

|______________________|____|_______|_____|______|_____|______|_______|

|ԶՈՆԴԱ                 |425 |       |     |      |     |      |       |

|______________________|____|_______|_____|______|_____|______|_______|

|ՊԱԶ                   |426 |       |     |      |     |      |       |

|______________________|____|_______|_____|______|_____|______|_______|

|ՄԵՐՍԵԴԵՍ              |427 |       |     |      |     |      |       |

|______________________|____|_______|_____|______|_____|______|_______|

|ՀՈՆԴԱՅԻ               |428 |       |     |      |     |      |       |

|______________________|____|_______|_____|______|_____|______|_______|

|ՖՈՐԴ                  |429 |       |     |      |     |      |       |

|______________________|____|_______|_____|______|_____|______|_______|

|ԳԱԶԵԼ                 |430 |       |     |      |     |      |       |

|______________________|____|_______|_____|______|_____|______|_______|

|ՌԱՖ                   |431 |       |     |      |     |      |       |

|______________________|____|_______|_____|______|_____|______|_______|

|ԱՅԼ ՄԱԿՆԻՇԻ           |432 |       |     |      |     |      |       |

|______________________|____|_______|_____|______|_____|______|_______|

|Թեթև  մարդատար        |440 |       |     |      |     |      |       |

|ավտոմեքենաներ,        |    |       |     |      |     |      |       |

|ընդամենը              |    |       |     |      |     |      |       |

|______________________|____|_______|_____|______|_____|______|_______|

|որից` թեթև  մարդատար  |441 |       |     |      |     |      |       |

|տաքսիներ              |    |       |     |      |     |      |       |

|______________________|____|_______|_____|______|_____|______|_______|

|Պիկապներ              |450 |       |     |      |     |      |       |

|______________________|____|_______|_____|______|_____|______|_______|

|Հատուկ մեքենաներ,     |460 |       |     |      |     |      |       |

|ներառյալ հատուկ թեթև  |    |       |     |      |     |      |       |

|մարդատար ավտոմեքենաներ|    |       |     |      |     |      |       |

._____________________________________________________________________.

 

4. Աշխատողների միջին տարեկան թվաքանակը

 

._________________________________________________________________.

|Ցուցանիշի անվանումը                   |Տողի  |Չափի   |Ցուցանիշի  |

|                                      |համարը|միավորը|մեծությունը|

|______________________________________|______|_______|___________|

|                   Ա                  |   Բ  |   Գ   |     1     |

|______________________________________|______|_______|___________|

|Ընդամենը                              |510   |մարդ   |           |

|______________________________________|______|_______|___________|

|այդ թվում` բեռնափոխադրումներով զբաղվող|511   |-»-    |           |

|______________________________________|______|_______|___________|

|ուղևորափոխադրումներով  զբաղվող        |512   |-»-    |           |

|(ավտոբուսներով և  միկրոավտոբուսներով) |      |       |           |

|______________________________________|______|_______|___________|

|թեթև  մարդատար տաքսիներով             |513   |-»-    |           |

|______________________________________|______|_______|___________|

|այլ գործունեությամբ զբաղվող           |514   |-»-    |           |

._________________________________________________________________.

 

    Ղեկավար`                   ___________________  _________________

                               (Ազգանուն, անուն)    (Ստորագրություն)

Լրացնող (գլխավոր հաշվապահ  ___________________  _________________

    կամ այլ լիազորված անձ)`    (Ազգանուն, անուն)    (Ստորագրություն)

 

«__»__________20___թ.

 

Հավելված 2

Հայաստանի Հանրապետության

վիճակագրության պետական խորհրդի

2018 թվականի նոյեմբերի 12-ի

թիվ 66-Ն որոշման

 

ՀՐԱՀԱՆԳ

 

«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 3-ԱՎՏՈ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն հրահանգը կարգավորում է «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի գործունեության մասին» Ձև 3-ավտո (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության (այսուհետ` Հաշվետվություն) լրացման կարգի հետ կապված հարաբերությունները:

2. Հաշվետվությունը ներկայացնում են ընդհանուր օգտագործման տրանսպորտով բեռնափոխադրումներ և ուղևորափոխադրումներ, ճանապարհաշինարարական աշխատանքներ իրականացնող իրավաբանական անձինք և անհատ ձեռնարկատերերը (այսուհետ` կազմակերպություններ և անհատ ձեռնարկատերեր), որոնք այդ մասին իրազեկվում են Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2016 թվականի հունիսի 20-ի թիվ 05-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի դրույթներին համապատասխան: Հաշվետվությունը ներկայացնում են սեփականության և այլ իրավունքներով տրանսպորտային միջոցներ շահագործող կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը:

3. Հաշվետվությունների իմաստով փաստացի գործունեության հիմնական տեսակ է համարվում գործունեության այն տեսակը, որը հաշվետու ժամանակաշրջանում հավելյալ արժեքի ընդհանուր ծավալում փաստացի ունեցել է առավել մեծ տեսակարար կշիռ: Առավել մեծ տեսակարար կշռի որոշման համար առաջարկվում է կողմնորոշվել ընդհանուր հասույթի, հավելյալ արժեքի կամ աշխատողների ընդհանուր թվաքանակի մեջ ունեցած բաժնով և այլ համանման բնութագրող ցուցանիշներով:

4. Հաշվետվության դիմային էջի «Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակի» ծածկագիրը լրացնում են հաշվետվություն ներկայացնող իրավաբանական անձինք, հիմնարկները, անհատ ձեռնարկատերերը` համաձայն «Տնտեսական գործունեության տեսակների դասակարգչի» 5-նիշ խմբավորման (տես` http://www.arlis.am/Annexes/4/GT30.1-13page1730-2124ink1392.doc հղումը):

5. Վարձակալության տվող կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը իրենց կողմից ներկայացվող հաշվետվությունում չեն ընդգրկում այլ կազմակերպություններին վարձակալությամբ տրված ավտոմեքենաների քանակը և աշխատանքը բնութագրող տվյալները: Այդ տվյալներն ընդգրկվում են ավտոմեքենաներ վարձակալած կազմակերպությունների և անհատ ձեռնարկատերերի հաշվետվությունում:

6. Բեռնաուղևորափոխադրումներ իրականացնելու համար ավտոմեքենաներ վարձակալած կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը հաշվետվությունը լրացնում են միայն ավտոմեքենան վարձակալած ժամանակաշրջանի համար:

7. Հաշվետվությունում չեն ընդգրկվում կազմակերպության տեխնիկատնտեսական սպասարկման (կազմակերպության կարիքների համար փոխադրված բեռներ, կազմակերպության աշխատողների փոխադրումներ ավտոբուսներով և թեթև մարդատար ավտոմեքենաներով, ծառայողական երթևեկություններ) նպատակով օգտագործված ավտոմեքենաների աշխատանքը բնութագրող տվյալները:

8. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված հարցերը կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:

 

II. ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ

 

9. Օգտագործվող հիմնական հասկացություններն են`

1) ավտոբուս` ավտոմոբիլ, որի նստատեղերի քանակը, բացառությամբ վարորդի նստատեղի, գերազանցում է ութը, 9-17 նստատեղ ունեցող ավտոբուսը, առանց վարորդի նստատեղի, համարվում է միկրոավտոբուս,

2) երթուղի` փոխադրման սկզբնակետից մինչև վերջնակետ ավտոտրանսպորտային միջոցի շարժման համար սահմանված ուղեգիծ,

3) կանոնավոր փոխադրում` սահմանված ուղեգծով ու հաստատված չվացուցակով, առաջարկված փոխադրավարձով, ուղևորների նստեցման և իջեցման հաստատված կանգառներով, ինչպես նաև երթուղային տաքսու ռեժիմով իրականացվող փոխադրում,

4) ներհամայնքային փոխադրում` համայնքի վարչական տարածքի սահմաններում իրականացվող փոխադրում,

5) ներմարզային փոխադրում` մարզի վարչական տարածքի սահմաններում իրականացվող փոխադրում,

6) միջմարզային փոխադրում` մարզերի միջև այլ մարզերի վարչական տարածքների տարանցումով կամ առանց տարանցման իրականացվող փոխադրում,

7) միջպետական փոխադրում` պետությունների միջև այլ պետությունների տարածքների տարանցումով կամ առանց տարանցման իրականացվող փոխադրում:

10. Կազմակերպության տնօրինության տակ գտնվող ավտոմեքենաների առկայությունը (ավտոմեքենա-օրեր) որոշվում է հաշվետու տարվա ընթացքում բոլոր օրացուցային օրերի հանրագումարով, ներառյալ տոնական և հանգստյան օրերը, յուրաքանչյուր մեքենայի համար առանձին (տող 110, սյունակ 1, տող 230, տող 310, սյունակ 1):

11. Ավտոմեքենա-օրեր աշխատանքում (տող 110, սյունակ 2, տող 231, տող 310, սյունակ 2) ցուցանիշը որոշվում է հաշվետու տարվա յուրաքանչյուր օրվա ընթացքում գիծ դուրս եկած բոլոր ավտոմեքենաների թվով, անկախ նրանից, մեքենան աշխատել է լրիվ հերթափոխ, թե` ոչ: Եթե ավտոմեքենան վերադառնում է գծից մինչև չվացուցակով սահմանված ժամկետի լրանալը (անկախ վերադառնալու պատճառից), այն համարվում է մեկ լրիվ աշխատանքային օր: Օրվա երկհերթ կամ եռահերթ աշխատանքի դեպքում, նույնիսկ եթե աշխատանքը ավարտվում է ժամը 24-ից հետո, ապա այն համարվում է 1 ավտոմեքենա-օր աշխատանքում: Օրացուցային օրվա ընթացքում մեքենան մեկից ավելի անգամ գիծ դուրս գալու դեպքում ավտոմեքենա-օր աշխատանքում ցուցանիշը հաշվարկելիս, այդպիսի մեքենան պետք է հաշվարկվի միայն մեկ անգամ:

12. Եթե բեռնատար ավտոմեքենան գիծ է դուրս եկել և բեռ չլինելու պատճառով աշխատանք չի կատարել, ապա այդ օրը համարվում է որպես մեկ աշխատանքային օր: Միջմարզային և միջպետական փոխադրումների, ինչպես նաև պատվերով փոխադրումների դեպքում, երբ երթուղու հեռավորության պատճառով մեքենան չի ավարտել իր աշխատանքը մեկ օրվա ընթացքում, ապա «ավտոմեքենա-օր աշխատանքում» ցուցանիշը հաշվարկվում է պարկից դուրս գալու օրից սկսած մինչև վերադառնալու օրը և ձևակերպվում է որպես գործուղում (բացառությամբ այն օրերի, երբ մեքենան գտնվել է պարապուրդում (տեխնիկապես անսարքության, ճանապարհ չլինելու, բեռը ետ բերելու, վարորդի հանգստի պատճառով և այլն)): Սպորտային մրցույթների և այլ միջոցառումների ուղարկված ավտոմեքենաների ավտոմեքենա-օրերը, որոնք կապված չեն բեռնափոխադրումների և ուղևորափոխադրումների հետ, «ավտոմեքենա-օրեր աշխատանքում» ցուցանիշում չեն արտացոլվում:

13. Ավտոմեքենաների պարապուրդում` վերանորոգման և դրան սպասելու վիճակում գտնվելու ավտոմեքենա-օրերի թիվը (տող 110, սյունակ 3, տող 232, տող 310, սյունակ 3) որոշվում է բոլոր այն օրերի հանրագումարով, որոնց ընթացքում ավտոմեքենաները գտնվել են վերանորոգման մեջ (կապիտալ, ընթացիկ), ինչպես սեփական, այնպես էլ այլ կազմակերպությունների արհեստանոցներում: Աշխատանքի համար ոչ պիտանի ավտոմեքենաները, որոնք դեռևս դուրս չեն գրվել կազմակերպության հաշվեկշռից, համարվում են վերանորոգմանը սպասող ավտոմեքենաներ: Ավտոդողերի բացակայության պատճառով չաշխատող ավտոմեքենաների թիվը լրացվում է «ավտոմեքենա-օրեր պարապուրդում` վերանորոգման և դրան սպասելու վիճակում» տողերում:

14. Ավտոմեքենա-օրերը պարապուրդում` տեխնիկապես սարքին վիճակում (տող 110, սյունակ 4, տող 233, տող 310, սյունակ 4) համարվում են ավտոմեքենա-օրերը պարապուրդում` կապված բեռի, վառելիքի, վարորդի բացակայության, ճանապարհների աներթևեկելիության, ինչպես նաև վարորդների հանգստյան և տոնական օրերի և այլ պատճառների հետ: Ավտոմեքենա-օրերը հաշվարկելու օրինակը բերվում է հավելված 3-ում:

15. Կազմակերպության տնօրինության տակ գտնվող ավտոմեքենաների առկայությունն, ըստ դրանց բեռնատարողության հաշվարկի (հազար ավտոմեքենա-տոննա-օրերով) (տող 110, սյունակ 5), որոշվում է տնտեսությունում առկա յուրաքանչյուր մակնիշի ավտոմեքենայի ավտոմեքենա-օրերի թիվը դրանց բեռնատարողությամբ (ըստ թողարկող գործարանի անձնագրերի) բազմապատկելու միջոցով և գումարելով ստացված արդյունքները: Այդ դեպքում թամբային քարշիչների բեռնատարողությունը որոշվում է դրանց թիվը այդ քարշիչները համալրող կիսակցորդների հիմնական տեսակների բեռնատարողությամբ բազմապատկելու միջոցով: Ավտոմեքենաների առկայությունը տնտեսությունում, ըստ դրանց բեռնատարողության հաշվարկի օրինակը բերվում է հավելված 3-ում: Կազմակերպության տնօրինության տակ գտնվող ավտոբուսների (այդ թվում` երթուղային ավտոբուսներ) առկայությունը, ըստ դրանց ուղևորատարողության հաշվարկի, որոշվում է յուրաքանչյուր մակնիշի ավտոբուսի (այդ թվում` երթուղային ավտոբուսներ) առկայությունը ավտոբուս-օրերով բազմապատկելով դրանց նստատեղերի թվով և գումարելով ստացված արդյունքները:

16. Կարգագրում գտնվելու ժամանակը (տող 110, սյունակ 6, տող 250, տող 310, սյունակ 5) որոշվում է հաշվետու տարում յուրաքանչյուր աշխատանքային օրվա ընթացքում ավտոմեքենաների գծում գտնվելու ժամերը գումարելով: Այս ցուցանիշում չեն ներառվում վարորդների ընդմիջման և հանգստի ժամերը, ինչպես նաև ավտոմեքենան լիցքավորելու և ծառայողական կետում դրանց տեխնիկական վերանայման ժամերը: Միջմարզային և միջպետական փոխադրումների, ինչպես նաև պատվերով փոխադրումների դեպքում ավտոմեքենայի կարգագրում գտնվելու ժամանակը որոշվում է ավտոմեքենայի պարկից դուրս գալու պահից մինչև պարկ վերադառնալու պահն ընկած փաստացի ժամերի քանակով, առանց վարորդի հանգստի, ընդմիջման և տարբեր պատճառներով ավտոմեքենայի շուրջօրյա պարապուրդների ժամերի:

17. Ավտոմեքենաների վազքը - ընդամենը (տող 110, սյունակ 7, տող 260, տող 310, սյունակ 6)` ներկայացնում է բոլոր ավտոմեքենաների բեռով (ուղևորներով), դատարկ և զրոյական վազքերի գումարը: Բեռով վազք է համարվում բեռնման և բեռնաթափման կետերի միջև կատարված բեռնված ավտոմեքենայի յուրաքանչյուր վազքը: ՈՒղևորներով վազք է համարվում երթուղու սկզբնական և վերջնական կետերի միջև կատարված ուղևորներով վազքը` անկախ ուղևորների քանակից: Դատարկ վազք է համարվում բեռնման և բեռնաթափման կետերի միջև ավտոմեքենաների կատարած վազքը (առանց բեռի): Զրոյական վազք է համարվում կազմակերպության ավտոպարկից մինչև բեռնման առաջին կետը և բեռնաթափման վերջին կետից մինչև ավտոպարկ ավտոմեքենայի կատարած վազքը: Ավտոմեքենաների վազքը-ընդամենը որոշվում է գումարելով հաշվետու տարվա ընթացքում գիծ դուրս եկած բոլոր շահագործական վազքերը: Ավտոմեքենայի վազքերը որոշվում են արագաչափի (սպիդոմետրի) միջոցով: Բեռնատար ավտոմեքենաների բեռով վազքի մեծությունը որոշվում է ապրանքատրանսպորտային փաստաթղթերի տվյալների և ուղեգրերի համապատասխան տվյալների հիման վրա:

18. Տնտեսության շահագործական շարժակազմի թվի մեջ ներառվում է ինչպես տվյալ կազմակերպության հաշվեկշռում առկա, այնպես էլ վարձակալությամբ վերցված և այլ իրավունքներով օգտագործվող բոլոր բեռնատար ավտոմեքենաների, ավտոբուսների և թեթև մարդատար տաքսիների քանակը, որոնք գտնվում են աշխատանքում, պահեստում (ռեզերվում) պարապուրդում` տեխնիկապես սարքին վիճակում, վերանորոգման մեջ, վերանորոգմանը սպասելու վիճակում, ինչպես նաև ոչ պիտանի վիճակում, քանի դեռ դուրս չեն գրվել հաշվեկշռից:

19. Բեռնատար ավտոմեքենաներ տողում (տող 410) լրացվում է բոլոր տեսակի բեռնատար ավտոմեքենաների (ներառյալ բեռնատար տաքսոմոտորներ), պիկապների և ավտոկցորդների թիվը:

20. Ավտոբուսներ - ընդամենը տողում (տող 420) լրացվում է տվյալ կազմակերպության բոլոր ավտոբուսների (ներառյալ միկրոավտոբուսներ) թիվը` անկախ դրանց սարքինության վիճակից:

21. Երթուղային ավտոբուսներ (տող 421), երթուղային միկրոավտոբուսներ (տող 422) տողերում լրացվում են միայն այն ավտոբուսների և միկրոավտոբուսների քանակը, որոնք կանոնավոր ձևով աշխատում են ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային տրանսպորտի կանոնավոր փոխադրումների երթուղիներում:

22. Հաշվետվության IV բաժնում լրացվում է աշխատողների միջին տարեկան թվաքանակը: Աշխատողների թվաքանակում ներառվում են անորոշ կամ որոշակի ժամկետով կնքված աշխատանքային պայմանագրի հիման վրա աշխատանք կատարող վարձու աշխատողները: Աշխատողների միջին տարեկան թվաքանակը որոշվում է հաշվետու տարվա բոլոր ամիսների աշխատողների միջին ամսական թվաքանակների հանրագումարը տարվա բոլոր ամիսների թվին բաժանելով (տասնորդական ճշտությամբ): Աշխատողների միջին ամսական թվաքանակը հաշվարկվում է յուրաքանչյուր ամսվա օրացուցային օրերի (ամսի 1-ից մինչև 30(31))-ը, փետրվարի համար` 28(29)-ը աշխատողների թվաքանակի հանրագումարը` ներառյալ ոչ աշխատանքային օրերը, ամսվա օրացուցային օրերի թվին բաժանելով: Աշխատողների թվաքանակը հանգստյան, տոնական կամ հիշատակի (ոչ աշխատանքային) օրերի համար ընդունվում է նախորդ աշխատանքային օրվա թվաքանակին հավասար: Երկու և ավելի ոչ աշխատանքային օրերի առկայության դեպքում այդ օրերից յուրաքանչյուրի համար աշխատողների թվաքանակն ընդունվում է դրանց նախորդող աշխատանքային օրվա թվաքանակին հավասար: Եթե աշխատողների թվաքանակի ամենօրյա հաշվառում չի վարվում, ապա աշխատողների թվաքանակը հաշվետու ամսվա համար հաշվարկվում է նախորդ ամսվա վերջի և հաշվետու ամսվա վերջի աշխատողների թվաքանակների հանրագումարը 2-ի բաժանելով:

23. Հաշվետվության 511, 512 և 513 տողերում լրացվում են համապատասխանաբար բեռնափոխադրումներով, ուղևորափոխադրումներով և թեթև մարդատար տաքսիների գործունեությամբ զբաղվող աշխատողների միջին տարեկան թվաքանակները:

 

ՀԱՎԵԼՎԱԾ 3

 

Օրինակ 1. Հաշվարկ ավտոմեքենա-օրերի առկայության.

Մեկ տարվա ընթացքում կազմակերպությունում առկա են եղել`

2 ավտոմեքենա ԳԱԶ-53 Ա մակնիշի, հունվարի 1-ից մինչև դեկտեմբերի 31-ը,

1 ավտոմեքենա ՄԱԶ-500 մակնիշի, հունվարի 1-ից մինչև մարտի 31-ը,

1 ավտոմեքենա ԶԻԼ-585 մակնիշի, հուլիսի 1-ից մինչև դեկտեմբերի 31-ը,

1 ավտոմեքենա ԶԻԼ-151 մակնիշի մարտի 1-ից մինչև նոյեմբերի 30-ը,

1 ավտոմեքենա ԿՐԱԶ-257 մակնիշի, հուլիսի 1-ից մինչև դեկտեմբերի 31-ը:

Ավտոմեքենա-օրերի առկայությունը կազմակերպությունում կկազմի`

 

.____________________________________________________________________.

|Ավտոմեքենաների|Ավտոմեքենաների|Ավտոմեքենա -|     այդ թվում`          |

|մակնիշները    |ցուցակային    |օրերի թիվը  |_________________________|

|              |թիվը հաշվետու |տնտեսու-    |աշխա-  |վերանո- |պարա-   |

|              |տարվա         |թյունում    |տանքում|րոգման  |պուրդում|

|              |ընթացքում     |            |       |և  դրան |տեխնի-  |

|              |              |            |       |սպասելու|կապես   |

|              |              |            |       |վիճակում|սարքին  |

|              |              |            |       |        |վիճակում|

|______________|______________|____________|_______|________|________|

|ԳԱԶ-53Ա       |       2      |    730     |  480  |   100  |   150  |

|______________|______________|____________|_______|________|________|

|ՄԱԶ-500       |       1      |     90     |   54  |    -   |    36  |

|______________|______________|____________|_______|________|________|

|ԶԻԼ-151       |       1      |    275     |  160  |    50  |    65  |

|______________|______________|____________|_______|________|________|

|ԿՐԱԶ-257      |       1      |    184     |  110  |    25  |    49  |

|______________|______________|____________|_______|________|________|

|Ընդամենը      |       5      |   1279     |  804  |   175  |   300  |

.____________________________________________________________________.

 

Կազմակերպության տնօրինության տակ գտնվող ավտոմեքենաների թիվը-ընդամենը (ավտոմեքենա-օրերով) պետք է հավասար լինի ավտոմեքենա-օրեր աշխատանքում, պարապուրդում, վերանորոգման և դրան սպասելու վիճակում և պարապուրդում սարքին վիճակում ցուցանիշների հանրագումարին: Բերված օրինակում`

 

804 + 175 + 300 = 1279 ավտոմեքենա-օրեր:

 

Օրինակ 2. Հաշվարկ` ավտոմեքենաների առկայությունն, ըստ դրանց բեռնատարողության.

Ավտոմեքենաների առկայությունը տնտեսությունում դրանց բեռնատարողության հաշվարկով (ավտոմեքենա-տոննա-օրերի քանակը), հաշվետու տարում կազմում է.

 

.______________________________________________.

|Ավտոմեքենաների|Բեռնատարո-|Տնտեսու- |Տնտեսու-  |

|տեսակները     |ղությունը |թյունում |թյունում  |

|              |տոննա     |գտնվող   |ավտոմեքենա|

|              |          |ավտոմեքե-|տոննա-օրեր|

|              |          |նա-օրեր  |          |

|______________|__________|_________|__________|

|ԳԱԶ-53 Ա      |   2,5    |   730   |  1825    |

|______________|__________|_________|__________|

|ՄԱԶ-500       |   7,5    |    90   |   675    |

|______________|__________|_________|__________|

|ԿՐԱԶ-257      |  12,0    |   184   |  2208    |

|______________|__________|_________|__________|

|ԶԻԼ-151       |   4,5    |   275   |  1237,5  |

|______________|__________|_________|__________|

|Ընդամենը      |    -     |    -    |  5945,5  |

.______________________________________________.

 

 

pin
Վիճակագրության պետական խորհուրդ
12.11.2018
N 66-Ն
Որոշում