Սեղմել Esc փակելու համար:
«ԶՎԱՐԹՆՈՑ» ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԵՎ ԳՅՈՒՄՐՈՒ «ՇԻ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

«ԶՎԱՐԹՆՈՑ» ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԵՎ ԳՅՈՒՄՐՈՒ «ՇԻՐԱԿ» ՕԴԱՆԱՎԱԿԱՅԱՆՆԵՐԻ 2018-2022 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

27 դեկտեմբերի 2018 թվականի N 1532-Ա

 

«ԶՎԱՐԹՆՈՑ» ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԵՎ ԳՅՈՒՄՐՈՒ «ՇԻՐԱԿ» ՕԴԱՆԱՎԱԿԱՅԱՆՆԵՐԻ 2018-2022 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ՄԱՍՏԵՐ ՊԼԱՆԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

7. ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ

 

Սույն մաստեր պլանի շրջանակներում կատարված և կատարվելիք ներդրումները հետևյալն են.

 

._____________________________________________________________________.

|Ներդրումների ցանկը                                         |         |

|___________________________________________________________|_________|

|Զվարթնոց միջազգային օդանավակայան                           |         |

|___________________________________________________________|_________|

|Վերահսկելի գոտու շինություններ                             |         |

|___________________________________________________________|_________|

|Կառամատույցի վերանորոգում                                  |1,500,000|

|___________________________________________________________|_________|

|Ղեկուղի C                                                  |2,500,000|

|___________________________________________________________|_________|

|Վազքուղու աշխատանքներ                                      |9,000,000|

|___________________________________________________________|_________|

|Պարագծի անվտանգություն                                     |1,500,000|

|___________________________________________________________|_________|

|Ոչ վերահսկելի գոտու շինություններ                          |         |

|___________________________________________________________|_________|

|Վառելիքալցավորման կայանի արդիականացում                     |1,000,000|

|___________________________________________________________|_________|

|Հին ուղևորային  համալիրի աշտարակի ամրացում                 |1,000,000|

|___________________________________________________________|_________|

|Օդանավակայանի օժանդակ շինություններ և  այլ ներդրումներ     |         |

|Ենթակառուցվածք և  ծառայություններ                          |         |

|___________________________________________________________|_________|

|Մեքենաների վերանորոգում և  թարմացում                       |8,426,983|

|___________________________________________________________|_________|

|Ներդրումներ հիմնական ակտիվներում                           |1,075,000|

|___________________________________________________________|_________|

|Օդանավակայանի համակարգեր և  ՏՏ                             |3,400,000|

|___________________________________________________________|_________|

|Օդանավակայանի անվտանգություն                               |2,650,000|

|___________________________________________________________|_________|

|Շիրակ օդանավակայան                                         |         |

|___________________________________________________________|_________|

|Հաշվառման սրահի վերանորոգում                               |  100,000|

|___________________________________________________________|_________|

|Նստեցման հատվածի ընդլայնում                                |1,000,000|

|___________________________________________________________|_________|

|ժամանման սրահի ընդլայնում                                  |1,500,000|

|___________________________________________________________|_________|

|Կառամատույցի վերանորոգում                                  |3,000,000|

|___________________________________________________________|_________|

|Այլ ներդրումներ                                            |1,200,000|

._____________________________________________________________________.

 

Վերոնշյալ ներդրումների արդյունքում IRR-ը կկազմի 16.95%:

 

8. ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ

 

Զվարթնոց միջազգային օդանավակայանի IV փուլի հիմնական ներդրումներն ուղղված են օդանավակայանի գործառությունների և հարմարությունների ձևավորմանը և կայուն զարգացմանը: Կկատարվեն նաև կարևոր ներդրումներ օդանավակայանի շահագործումը բարելավելու` օրինակ կառամատույցի և վազքուղու վերանորոգման և ծածկի նորացման, նոր հրշեջ կայանի կառուցման համար:

 

9. ԵՐԿԱՐԱԺԱՄԿԵՏ ՊԼԱՆԱՎՈՐՈՒՄ

 

9.1. Վերահսկվող գոտու շինություններ

 

Երկարաժամկետ պլանավորումը ենթադրում է վերանորոգված, կամ նոր շինությունների վերլուծությունը ըստ մաստերպլանի բոլոր փուլերի` կրիտիկական պահանջների վրա հիմնվելով: Այս պահանջները կարող են առաջանալ երթևեկության պահանջի զգալի աճի, կամ էլ նոր, չնախատեսված հանգամանքների դեպքում: Ցանկացած լայնածավալ փոփոխություն օդանավակայանի նոր միտումների պայմաններում, գործունեության ընդլայնումը և կոմերցիոն զարգացումները նույնպես կհաստատվեն նախագծում:

 

9.2. Վազքուղի 09-27

 

Հիմնվելով չափերի ճշգրտումների վրա, որոնք զետեղված են «Օդանավակայանի հնարավորություններ և ուշացումներ» 150/5060-5 ԴԱԻ-ի խորհրդատվական շրջաբերականում` ներկայիս վազքուղու ենթակառուցվածքը բավարար է ամբողջ կոնցեսիոն ժամանակահատվածի ընթացքում երթևեկության աճը սպասարկելու համար: Կատարվել է վերլուծություն վազքուղու նոր հնարավորությունները և նոր ղեկուղու շահագործումը հաշվարկելու նպատակով, որն ընդգրկված է «Վազքուղու և ղեկուղու հնարավորությունների հաստատում» վերնագրի ներքո: Ամեն դեպքում, երկրորդ վազքուղու հնարավոր ապագա կառուցումը կոնցեսիոն ժամանակահատվածի շրջանակներից դուրս պահանջում է, որպեսզի օդանավակայանի ներքին և հարակից տարածքները զբաղեցված լինեն այս նպատակով:

Պլանավորման բոլոր փուլերի ընթացքում պետք է կատարվի վազքուղու կանխարգելիչ տեխսպասարկում` օդանավակայանի գործունեության շարունակականությունը երաշխավորելու նպատակով: Վազքուղու այլ ընդլայնումներ կամ փոփոխություններ անհրաժեշտ չեն համարվում:

 

9.3. Ծառայողական ճանապարհները և օդանավակայանի պարիսպը

 

Հնարավոր է, որ քննարկվի բեռնային, վառելիքի և վարչական տարածքները միմյանց կապող ավելի արդյունավետ ներքին ճանապարհային համակարգի կառուցման հնարավորությունը: Նոր ներքին ճանապարհային համակարգի կառուցումը օդանավակայանին կապահովի անսահմանափակ մուտքային ճանապարհով դեպի զարգացման ենթակա նոր կոմերցիոն և վարչական տարածքներ` առկա ճանապարհային համակարգը միայն լիազորված անձնակազմի սահմանափակ մուտքի համար թողնելով:

Քանի որ առկա պարիսպը որոշ տարածքներում մասնակիորեն կառուցված է երկաթբետոնից, իսկ մյուսներում` մետաղական ցանցից, այն խոչընդոտում է մուտքը դեպի օդանավակայանի մոտեցման և անցումային գոտի: Այն տարածքներում, որտեղ պարիսպը խոչընդոտ է հանդիսանում այս երկու երևակայական մակերեսների վրա, այն կփոխարինվի ավելի ճկուն մետաղական ցանցով` ինչպես նախատեսված է ԻԿԱՕ-ի շահագործման անվտանգության չափանիշներով:

Կտեղադրվի և կշահագործվի անվտանգության կամ հսկողության համակարգ:

Դրա հետ մեկտեղ կկիրառվի կանխարգելիչ տեխսպասարկման ծրագիր պարսպի և պարագծային ճանապարհի համար` ենթակառուցվածքի պատշաճ պայմաններն ապահովելու նպատակով:

 

9.4. Օդանավակայանային օժանդակ գործընթացներ և ենթակառուցվածքային ուղեցույցեր

 

9.4.1. Բեռնային համալիր

 

Բեռնային համալիրը սպասարկում է տարեկան մոտավորապես 15.000 տոննա բեռ և փոստ, իսկ դրա ամբողջական տարողությունը կարող է նույնիսկ ավելին լինել: Ներկայիս 10,350 քառ. Մետր տարածքի մակերեսը լիովին բավարարում է փոխադրումների պահանջներին, իսկ ընդլայնումների հնարավորությունը կքննարկվի միայն այն դեպքում, եթե երթևեկությունն ավելի մեծ թողունակություն պահանջի: Առկա բեռնային համալիրը կարող է ստորաբաժանվել Ազատ տնտեսական գոտու հնարավոր ստեղծումն ապահովելու համար: Այնուամենայնիվ, անկանխատեսելի բեռնային փոխադրումների աճի հնարավորությունը հաշվի առնելով, զբաղեցվել է օդանավակայանին առընթեր մի տարածք` ապագա ընդլայնման գործողությունները զարգացնելու համար:

 

9.4.2. Յուղի և քիմիական տարրերի տարանջատման համակարգեր

Կներդրվի տարանջատման համակարգ, որը միացած կլինի վազքուղու և կառամատույցի դրենաժային համակարգերին:

Քանի որ դրենաժային համակարգն անմիջականորեն միացված է բնական ջրի կոլեկտորին, համակարգն օդանավերից կամ կառամատույցի սարքավորումներից արտահոսած վառելիքը կամ այլ քիմիական հոսակորուստը կառանձնացնի ջրից մի շարք հատուկ խցերի շնորհիվ:

Քիմիական հեղուկներն այնուհետև կառանձնացվեն և կփոխադրվեն համապատասխան տնօրինման նպատակով «Բնապահպանական վերահսկողության մասին» ՀՀ օրենքի համաձայն:

Պայթյուններից խուսափելու համար` յուղը և քիմիական նյութերը կպահվեն առանձին պահեստարաններում, որոնք կունենան համապատասխան օդափոխանակման և անվտանգության ապահովման միջոցներ:

 

10. ՄԱՍՏԵՐՊԼԱՆԻ IV ԵՎ V ՓՈՒԼԵՐ

 

10.1. Ընդհանուր ամփոփում

Մաստեր պլանի IV փուլ: 12-20-րդ տարիներ, 2018-2021թթ.

Մաստեր պլանի V փուլ: 21-30-րդ տարիներ, 2022-2031թթ.

Մաստեր պլանի III և IV փուլերը ներառում են կոնցեսիայի վերջին տարիները, սկսած 12-րդ տարվանից մինչև 30-րդ տարին` 2013թ մինչև 2031թ:

Նախագծի համար առաջնային են նոր ուղևորային համալիրի IV փուլը, կոմերցիոն կառամատույցի ընդլայնումը, իսկ այլ զարգացումները կորոշարկվեն օդային փոխադրումների փաստացի զարգացումների համաձայն:

Կառամատույցը կվերանորոգվի, կվերափոխվի և կունենա նոր համալիրին կից ինքնաթիռների կայանատեղեր, որոնք կներառվեն նոր համալիրի չորրորդ փուլի ընդլայնման շրջանակներում: IV փուլի վերջում կառամատույցը կունենա չորս (ֆիքսված կայանատեղ, որոնց թիվը հետագայում կհասնի 9-ի` այլընտրանքային նշանագրման կիրառմամբ (ՏՎԳՀ համակարգի փոխտեղադրվածություն 3 կայանատեղերի համար):

Աշխատանքները կիրականացվեն 14,500 ք.մ. մակերեսի վրա:

 

10.2. Ծածկույթներ

 

Տարիների ընթացքում կիրականացվեն վազքուղու, ղեկուղիների և կառամատույցի ծածկույթի վերականգնման աշխատանքներ` կախված ծածկույթի շահագործման գործունեության ժամկետից:

 

10.3. ՈՒղևորային համալիր - Փուլ IV

 

4-րդ փուլում վերահսկելի գոտին կընդլայնվի հետագայում ևս մեկ նստեցման ելք ստեղծելու նպատակով: Այն 6.1 բաժնի համաձայն նախապես կներկայացվի ՀՀ կառավարության քննարկմանը և հաստատմանը:

Մեկնման սրահը կվերաձևավորվի: Նախատեսված է, որ 4-րդ փուլում համալիրի ընդհանուր մակերեսը կկազմի մոտավորապես 4,000 քառակուսի մետր:

 

10.4. Մուտքային ճանապարհներ և մեքենաների կայանատեղեր

 

Կայանատեղիների թիվը կավելանա օդային փոխադրումների պահանջներին համապատասխան: 3-րդ և 4-րդ փուլերի ընթացքում համալիրի դիմաց կարող են կառուցվել նոր շինություններ, որոնք կմիանան ուղևորային համալիրին փակ անցուղիներով:

 

10.5. Ենթակառուցվածք և ծառայություններ

 

Բոլոր ծառայությունների համակարգերի մատակարարման և բաշխման համապատասխան ինժեներական նախագծերը մշակվում են ճարտարապետական նախագծին զուգահեռ:

Բոլոր ենթակառուցվածքային համակարգերը մանրամասնորեն կնկարագրվեն պահանջվող փաստաթղթերում:

 

10.6. Ենթաէլեկտրակայան

 

Վերահսկելի գոտու լուսավորման համակարգի սնուցումն ապահովող ենթաէլեկտրակայանը կտեղափոխվի` ԻԿԱՕ-ի կողմից օդանավակայանի սերտիֆիկացում ստանալու նպատակով:

Կանխարգելիչ տեխսպասարկման աշխատանքներ են իրականացվել ու բոլոր առկա էլեկտրական համակարգերում:

 

11. ՇՐՋԱԿԱ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻ ՎՐԱ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ

 

11.1. Ներածություն

Հաշվի պետք է առնվեն շրջակա միջավայրի վրա ազդեցությանը վերաբերող հարցերը: Օդանավակայանային առումով ընդհանուր բնույթ կրող ազդեցություններից են`

- աղմուկի ազդեցությունը

- մթնոլորտային օդի աղտոտումը

- ջրային ռեսուրսների աղտոտումը

- կոշտ թափոնների տնօրինումը

Զվարթնոց օդանավակայանի Մաստերպլանի մշակման ընթացքում վերլուծվել են առաջարկվող գործողությունները` հաշվի առնելով հնարավոր ազդեցությունը վերը նշված շրջակա միջավայրի գործոնների վրա:

 

11.2. Շրջակա միջավայրը

 

11.2.1. Օդի որակը

Հայաստանի Հանրապետությունում մթնոլորտային օդի պահպանության հարցերը կարգավորվում են «Մթնոլորտային օդի պահպանության մասին» ՀՀ օրենքով և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրական այլ ակտերով: Համաձայն «Մթնոլորտային օդի պահպանության մասին» ՀՀ օրենքի 10-12 հոդվածների` սահմանվում են մթնոլորտային օդն աղտոտող նյութերի սահմանային թույլատրելի խտությունների և ֆիզիկական վնասակար ներգործությունների սահմանային թույլատրելի նորմատիվները:

Զվարթնոց օդանավակայանը չպետք է իր շահագործման օբյեկտներում գերազանցի հաստատված արտանետումների չափաքանակը:

 

11.2.2. Աղմուկի ազդեցությունը

Օդանավի թույլատրելի աղմուկի մակարդակները Հայաստանում հաստատված են օդանավի աղմուկի թիվ 22283-76-ի ուսումնասիրությունում: Բնակելի շենքերով տարածքների համար սահմանված ստանդարտները հետևյալն են`

 

.__________________________________________________________________.

|Օրվա ժամը            |Աղմուկի առավելագույն|   Համարժեք աղմուկի    |

|                     |մակարդակը La(dB)    |մակարդակը (dB LAEQU(dB)|

|                     |                    |                       |

|                     |                    |                       |

|                     |                    |                       |

|_____________________|____________________|_______________________|

|07:00-ից մինչև  23:00|                  85|                     65|

|_____________________|____________________|_______________________|

|23:00-ից մինչև  07:00|                  75|                     55|

.__________________________________________________________________.

 

Դժբախտաբար, օդանավակայանային շրջակայքի համար օդանավի աղմուկի մասին գրառումներ առկա չեն:

 

11.3. Իրավական ոլորտը

 

Սկսած 1990թ.-ից Հայաստանը ստեղծել է շրջակա միջավայրի պահպանության նոր իրավական համակարգ: 1995 թ.-ի սահմանադրությունը պետությանը պարտավորեցնում է պատասխանատվություն կրել շրջակա միջավայրի պահպանության և նրա կայուն զարգացման համար:

Հայաստանի Հանրապետությունում բնապահպանության ոլորտը կարգավորող օրենքներից կարելի է առանձնացնել հետևյալ օրենքները`

 

«Մթնոլորտային օդի պահպանության մասին» ՀՀ օրենք, որն ընդունվել է 01.11.1994թ

«Շրջակա միջավայրի վրա ազդեցության գնահատման և փորձաքննության մասին» ՀՀ օրենք, որն ընդունվել է 21.06.2014թ.

«Բուսական աշխարհի մասին» ՀՀ օրենք, որն ընդունվել է 22.12.1999թ.

«Կենդանական աշխարհի մասին» ՀՀ օրենք, որն ընդունվել է 03.05.2000թ.

«Թափոնների մասին» ՀՀ օրենք, որն ընդունվել է 24.11.2004թ.

«Բնապահպանական վերահսկողության մասին» ՀՀ օրենք, որն ընդունվել է 11.04.2005թ.

Առկա են նաև 4 օրենսգրքեր, որոնք ներառում են շրջակա միջավայրի պահպանությանը վերաբերող հարցեր`

«ՀՀ հողային օրենսգիրք», որն ընդունվել է 02.05.2001 թ.

«ՀՀ ընդերքի մասին օրենսգիրք», որն ընդունվել է 28.11.2011 թ.

«ՀՀ անտառային օրենսգիրք», որն ընդունվել է 24.10.2005 թ.

«ՀՀ ջրային օրենսգիրք», որն ընդունվել է 04.06.2002 թ.

Շրջակա միջավայրի պահպանության հարցերով զբաղվող ազգային լիազոր մարմիններն են ՀՀ Բնապահպանության, ՀՀ Գյուղատնտեսության և ՀՀ Առողջապահության նախարարությունները:

 

11.4. Առաջարկվող գործողություններ և շրջակա միջավայրի վերաբերյալ եզրակացություններ

Զվարթնոց միջազգային օդանավակայանի համար Մաստեր պլանով նախատեսված հիմնական գործողությունները և միջամտությունները կարելի է բաժանել ոչ վերահսկելի և վերահսկելի գոտիների նախագծերի:

Ոչ վերահսկելի գոտի

- նոր ուղևորային համալիր,

- հետիոտների համար նախատեսված տարածքների վերակառուցում և ընդհանուր կանաչապատում,

- կանգառներ և մուտքի ճանապարհներ:

 

Վերահսկելի գոտի

- վազքուղու ծածկույթի նորացում, հարթեցում

- մոտեցման լուսազդանշանային համակարգի որակի բարձրացում և տեսողական նոր սարքեր

- ղեկուղու համակարգի վերանորոգում և նորացում

- կոմերցիոն կառամատույցի վերակառուցում և նորոգում

- կոմերցիոն կառամատույցի կառուցվածքային ձևափոխում

Հաշվի առնելով, որ նոր վազքուղիներ չկան, հիմնական վազքուղու ընդլայնումը, հանրային ճանապարհների զգալի վերափոխումները, որոնք կարող են զգալի աղմուկ առաջացնել, վերը նշված գործողություններն ըստ ԴԱԻ AC 5050/4Ա ստանդարտի որակավորվում են որպես 2-րդ կարգախմբի գործողություններ, ինչը կտրականապես բացառում է նրանց գնահատումը շրջակա միջավայրի վրա ազդեցության տեսանկյունից:

 

11.5. Շրջակա միջավայրի ազդեցության գնահատում (ՇՄԱԳ)

ՇՄԱԳ-ը նպատակ ունի ուսումնասիրել նախագծի հնարավոր ազդեցությունը շրջակա միջավայրի վրա, ինչպես նաև որոշարկելու այն ընթացակարգերը, որոնք հնարավոր է կիրառել մեղմացնելու համար այդ ազդեցությունները: Այս ՇՄԱԳ-ը պետք է նաև որոշարկի այն մեթոդները, որոնք օպտիմալացնում են դրական ազդեցությունը և նվազեցնում են բացասականը:

ՇՄԱԳ-ի հիմնական նպատակն է կանխատեսել նախագծով պայմանավորված ազդեցությունը և նրա պոտենցիալ ազդեցությունը: Այս կանխատեսումները պետք է հաշվի առնեն առաջարկվող նախագծի բոլոր փուլերը:

ՇՄԱԳ-ը համապատասխանում է տեղի իշխանությունների և ֆինանսական հաստատությունների պահանջներին:

2014թ. հունիսի 21-ին ընդունված «Շրջակա միջավայրի վրա ազդեցության գնահատման և փորձաքննության մասին» ՀՀ օրենքի համաձայն օդանավակայանն իրականացրել է ՇՄԱԳ և ստացել է հետևյալ նախագծերի իրագործման համաձայնությունը`

 

* Նոր համալիրի կառուցում (Հ3),

* Զվարթնոց օդանավակայանի վազքուղու մի մասի (1,500 մ) վերակառուցում,

* Գյումրու Շիրակ օդանավակայանի վազքուղու (3,220 մ) վերակառուցում (Մաստեր պլանի II փուլ),

* օդանավակայանի նոր համալիրի շինարարություն (Մաստեր պլանի II փուլ),

* անձրևաջրերի մաքրման կայանների կառուցում:

 

12. ԳՅՈՒՄՐՈՒ ՇԻՐԱԿ ՕԴԱՆԱՎԱԿԱՅԱՆ

 

Շիրակ օդանավակայանը Գյումրին և Շիրակի մարզը սպասարկող միջազգային օդանավակայան է: Այն գտնվում է Գյումրու կենտրոնից մոտավորապես 5 կմ հեռավորության վրա:

Օդանավակայանը բացվել է 1961 թ. և հանդիսանում է երկրի երկրորդ խոշոր օդանավակայանը Երևանի Զվարթնոց միջազգային օդանավակայանից հետո:

 

Համառոտ տեղեկություններ օդանավակայանի մասին

Օդանավակայանի հիմնական բնութագրերը հետևյալն են`

 

ԻԱՏԱ (միջազգային օդային փոխադրումների ասոցիացիա) կոդ` LWN

ԻԿԱՕ կոդ` UDSG

Բարձրությունը` 1.524 մետր

Կորդինատներ: 40օ45՛01»N, 43օ51՛33»E

Վազքուղիներ` 02/20 ասֆալտ, 3.220 x 45 մետր

Ժամանակը UTC+4(+5DT)

Մագնիսական շփումը` 005օ E (05/06)

Եղանակը` -9օ - +22օ

Հաղորդակցություն GYUMRI TWR 120.6; ATIS 128.7; GYUMRI APP 127.7

Navaids Type ID Name Channel Freq Distance From Field Bearing From

Navaid

VOR-DME GRM GYUMRI 081X 113.4 1.4 NM 018.4

NDB GM GYUMRI - 325 1.4 NM 023.7

 

Ուղևորների քանակը`

 

._________________________________________________.

| 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017  |

._______________________|______|______|______|______|______|______|_______|

|Ուղևորափոխադրումներ    |73,578|71,568|66,534|37,857|39,328|12,421|105,664|

|_______________________|______|______|______|______|______|______|_______|

|Աճի ցուցանիշ           |      | -2.73| -7.03|-43.10|  3.89|-68.42| 737.29|

._________________________________________________________________________.

 

Ավիաուղիներ և ուղղություններ` Պոբեդա ավիաընկերությունը սկսել է չվերթներ իրականացնել 2016թ վերջից շաբաթական կատարելով 3 չվերթ դեպի Մոսկվա, Տարոն ավիան 2017 կեսերից Գյումրին դարձրեց իր հենակետային օդանավակայան և սկսեց իրականացնել չվերթներ ռուսական ուղղություններով:

2018-2020թթ ընթացքում ակնկալվող 20% տարեկան աճի, իսկ 2021թ ու 2022թ`10% տարեկան աճի պայմաններում օդանավերի շարժը 2022թ մոտ կհասնի 1,526: Ստորև աղյուսակում ներկայացված են ամբողջ ժամանակահատվածի համար կանխատեսումները:

 

.________________________________________________________________.

|              |   2018  |  2019   |   2020  |   2021  |   2022  |

|______________|_________|_________|_________|_________|_________|

|Օդանավերի շարժ|      896|    1,076|    1,291|    1,420|    1,562|

.________________________________________________________________.

 

Օդանավերի շարժ

_______________________

ԻՐՏԵԿ - պատկերը չի բերվում

 

Ենթադրվում է, որ ուղևորահոսքը մինչև 2020թ կաճի 20%-ով, իսկ 2021-2022թթ.-ին` 10%-ով: Ակնկալվող տարեկան աճը ներկայացված է ստորև:

 

.________________________________________________________________.

|              |   2018  |  2019   |   2020  |   2021  |   2022  |

|______________|_________|_________|_________|_________|_________|

|Ուղևորահոսք   |  126,797|  152,156|  182,587|  200,846|  220,931|

.________________________________________________________________.

 

Ուղևորահոսք

_______________________

ԻՐՏԵԿ - պատկերը չի բերվում

 

Առկա պայմանները

 

Օդանավակայանային շինությունները լավ վիճակում չէին գտնվում: Ավիաուղիները խուսափում էին Շիրակ օդանավակայան/ից թռիչքներ իրականացնելուց` ելնելով շահագործման ռիսկից և գլխավորապես վազքուղու վիճակից:

Վազքուղու ծածկույթը վատ վիճակում էր, սակայն այժմ վերանորոգվել է, դրա ճեղքվածքները, շերտավորումները և քայքայումները վերացվել են:

ՀՀ Կառավարությանն առընթեր Քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչությունը իրականացրել է աշխատանքների առաջին փուլը` օդանավակայանի աերոդրոմի տարրերը սերտիֆիկացվել են ԻԿԱՕ I կարգախմբին համապատասխան:

Օդանավակայանում վերջերս շահագործման է հանձնվել երթևեկությունը կարգավորող նոր սարքավորում: Այն թույլ է տալիս ճանաչել ինքնաթիռները 400 կմ. շառավղի վրա: Սարքավորումը չեխական ընկերության կողմից արտադրված արդի համակարգ է:

 

Նպատակները և խնդիրները

 

Երևանից ընդամենը 110 կմ. հեռավորության վրա գտնվող Շիրակ օդանավակայանի բարելավման աշխատանքների հիմնական նպատակը Զվարթնոց օդանավակայանի համար այլընտրանքային օդանավակայան ստեղծելն է և լոու քոսթ փոխադրողներին խրախուսել կանոնավոր չվերթներ իրականացնել դեպի Շիրակ օդանավակայան:

Հայաստանի Հանրապետության կառավարության հետ ձեռք է բերվել համաձայնություն, որ Գյումրու Շիրակ օդանավակայանից մեկնող ուղևորներից ելքի տուրք չի գանձվելու:

Գյումրու օդանավակայանը նաև կգործի որպես այլընտրանքային օդանավակայան, երբ Զվարթնոց օդանավակայանում եղանակային պայմանները անբարենպաստ են: Չվերթները ապահով կերպով կուղղորդվեն դեպի Շիրակ:

 

Կատարված աշխատանքներ

 

02-20 վազքուղու վրա կատարված աշխատանքները հետևյալն են`

- Վազքուղին ամբողջ երկարությամբ վերանորոգվել է` ելնելով մոտակա տաս տարվա փոխադրումների կանխատեսումներից: Այս աշխատանքների արդյունքում ուղղվել են վազքուղու բոլոր թեքությունները:

- Լուսազդանշանային համակարգ. նորացվել են վերջնամասի ելքի և շեմի լույսերը, 02 սահմանում մագլցող լույսերով մոտեցման լուսային համակարգը, վազքուղու եզրերի լուսավորման համակարգը և ՃՄՈՒՀ (ճշգրիտ մոտեցման ուղեցույց) համակարգը:

Կատարված աշխատանքների շնորհիվ թռիչքադաշտը ներկայումս համապատասխանում է ԻԿԱՕ-ի I կարգախմբին:

Այսպիսով արդեն իրականացվել են կառավարչի կողմից Կոնցեսիոն պայմանագրի թիվ 3 լրացման 5-րդ կետի ա) և բ) ենթակետերով ստանձնված պարտավորությունները: Այն է վերանորոգվել է Գյումրու «Շիրակ» օդանավակայանի վազքուղին և տեղադրվել են լուսատեխնիկական սարքավորումներ, պահպանվել են կառավարության կողմից ստացված շենքերի, շինությունների, ուղևորային համալիրի և օդանավակայանի բնականոն գործունեությունը իրականացնելու համար անհրաժեշտ տեխնիկական միջոցները, իրականացվել է դրանց ընթացիկ տեխնիկական սպասարկումը, կատարվել որոշակի վերանորոգման աշխատանքներ:

Սույն Մաստեր պլանի շրջանակներում Գյումրու Շիրակ օդանավակայանում կատարվելու են հետևյալ աշխատանքները`

 

Աշխատանքների նկարագրություն`

 

Գյումրու Շիրակ օդանավակայանի կառամատույցի վերանորոգումը

Գյումրու Շիրակ օդանավակայանում օդանավերի կայանման պայմանների ապահովման նպատակներով նախատեսվում է իրականացնել ստորև ներկայացված սխեմային համապատասխան կառամատույցի վերանորոգման աշխատանքներ:

 

_______________________

ԻՐՏԵԿ - պատկերը չի բերվում

 

Վերանորոգումից հետո նշված կայանատեղիներում հնարավոր կլինի ապահովել պայմաններ Էյրբաս Ա-320 և Բոյինգ Բ757-200 տեսակի օդանավերի շահագործման համար:

Հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ ծածկը վատ վիճակում է` այն է` քայքայված է, առկա են բազմաթիվ ճաքեր, ֆիքսացիան չի համապատասխանում պահանջներին, նախատեսվում է իրականացնել հետևյալ աշխատանքները`

- առկա ծածկի և հիմքի քանդում,

- նոր հիմքի իրականացում,

- նոր ասֆալտբետոնե ծածկի իրականացում:

Վերանորոգման ենթակա ընդհանուր մակերեսը կազմում է մոտ 34000 մ2:

Կառամատույցի վերանորոգումը կարժենա $ 1,000.000 ԱՄՆ դոլար:

 

Այլ ներդրումներ Շիրակ օդանավակայանում

- Հաշվառման սրահի վերանորոգում (ընդհանուր արժեքը կկազմի $ 100.000 ԱՄՆ դոլար),

- Նստեցման հատվածի ընդլայնում (ընդհանուր արժեքը կկազմի $ 1,000.000 ԱՄՆ դոլար),

- Ժամանման սրահի ընդլայնում (ընդհանուր արժեքը կկազմի $ 1,500.000 ԱՄՆ դոլար)

- Այլ ներդրումներ` $ 1,200,000 ԱՄՆ դոլար (վառելիքալցավորման և ձյուն մաքրող մեքենայի, սկիդոմետրի ձեռքբերում),

- Կառամատույցի վերանորոգում`$ 3,000,000 (ներդրումը կկատարվի 3 փուլով` 2018թ, 2019թ և 2020թ յուրաքանչյուր փուլի արժեքը կկազմի $ 1,000.000 ԱՄՆ դոլար)

Կոնցեսիոները Կառավարության հետ համատեղ կմշտադիտարկի ուղևորահոսքի աճը և օդանավակայանի թողունակությունը և զգալի փոփոխությունների դեպքում կտեղադրի նոր ՃՄՈՒՀ (ճշգրիտ մոտեցման ուղեցույց) նստեցման համակարգ վազքուղու 199 աստիճանի համար, որը կարժենա $ 200,000 ԱՄՆ դոլար:

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
27.12.2018
N 1532-Ա
Որոշում