Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՊԵՏԱԿԱՆ ԵԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՊԵՏԱԿԱՆ ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐԻ ԿՈՄԻ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐԻ ԿՈՄԻՏԵ ՆԱԽԱԳԱՀ
ՀՐԱՄԱՆ

 

30 հունվարի 2023 թվականի N 76-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՊԵՏԱԿԱՆ ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐԻ ԿՈՄԻՏԵԻ ՆԱԽԱԳԱՀԻ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 30-Ի N 298-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 33-րդ և 34-րդ հոդվածներով`

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`

 

1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր պետական եկամուտների կոմիտեի նախագահի 2016 թվականի դեկտեմբերի 30-ի «Ավելացված արժեքի հարկի և ակցիզային հարկի միասնական հաշվարկի ձևը և դրա լրացման կարգը հաստատելու մասին» N 298-Ն հրամանում (այսուհետ` հրաման) կատարել հետևյալ փոփոխությունները`

i

1) հրամանով հաստատված հավելվածի` ավելացված արժեքի հարկի և ակցիզային հարկի միասնական հաշվարկի ձևում 29-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

 

«._____________________________________________________________________.

|29. Ակցիզային հարկից ազատված գործարքների հարկման բազան, այդ թվում`   |

|_____________________________________________________________________|

|Հարկային օրենսգրքի  |Ծածկագիրն |Ակցիզային|Հարկման|Մատակա- |Սպիրտայ-  |

|հոդված              |ըստ ԱՏԳ ԱԱ|հարկով   |բազայի |րարված  |նության   |

|____________________|          |հարկման  |միավորը|ապրանք- |աստիճանը, |

|հոդված|մաս   |կետ   |          |ենթակա   |       |ների    | %        |

|      |      |      |          |ապրանքի  |       |քանակը  |          |

|      |      |      |          |անվանումը|       |(ծավալը)|          |

|______|______|______|__________|_________|_______|________|__________|

|[29.1]|[29.2]|[29.3]|[29.4]    |[29.5]   |[29.6] |[29.7]  |[29.8]    |

|______|______|______|__________|_________|_______|________|__________|

|______|______|______|__________|_________|_______|________|__________|

._____________________________________________________________________.

:»,

2) հրամանով հաստատված հավելվածի` ավելացված արժեքի հարկի և ակցիզային հարկի միասնական հաշվարկի ձևի լրացման կարգում`

i

ա. 8-րդ կետի երկրորդ նախադասությունը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ` «Հարկային օրենսգրքի 75-րդ հոդվածի 3-րդ մասի համաձայն միասնական հաշվարկ ներկայացվելու դեպքում միասնական հաշվարկի 4-րդ կետում լրացվում է ոչ ռեզիդենտ կազմակերպության լրիվ անվանումը:»,

բ. 33-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

i

«33. Միասնական հաշվարկի 29-րդ կետում լրացվում է հաշվետու ժամանակաշրջանում Հարկային օրենսգրքի 89-րդ հոդվածի 2-րդ մասով սահմանված` ակցիզային հարկից ազատված գործարքների հարկման բազան: Ընդ որում, միասնական հաշվարկի 29-րդ կետի`

1) [29.1], [29.2] և [29.3] սյունակներում լրացվում է Հարկային օրենսգրքի այն հոդվածը, մասը և կետը, որի համաձայն ակցիզային հարկով հարկման օբյեկտ համարվող` ակցիզային հարկով հարկման ենթակա ապրանքների մատակարարման գործարքները համարվում են ակցիզային հարկից ազատված գործարքներ,

2) [29.4] և [29.5] սյունակներում լրացվում են հաշվետու ժամանակաշրջանում մատակարարված` ակցիզային հարկով հարկման ենթակա ապրանքների ծածկագրերը և անվանումները` ըստ ԱՏԳ ԱԱ դասակարգչի: Ընդ որում, ծածկագրի նիշերի թիվը պետք է համապատասխանի Հարկային օրենսգրքի 88-րդ հոդվածի 1-ին մասի աղյուսակում նշված ծածկագրերի նիշերի քանակին,

3) [29.6] սյունակում լրացվում է տվյալ ապրանքների համար Հարկային օրենսգրքի 88-րդ հոդվածի 1-ին մասով սահմանված հարկման բազայի չափման միավորները,

4) [29.7] սյունակում լրացվում է մատակարարված ապրանքների քանակը (ծավալը)` արտահայտված Հարկային օրենսգրքի 88-րդ հոդվածով սահմանված` չափման միավորներով,

5) [29.8] սյունակը լրացվում է միայն ԱՏԳ ԱԱ 2207 և 2208 ծածկագրերին դասվող ապրանքների համար:»:

2. Սույն հրամանն ուժի մեջ է մտնում 2023 թվականի ապրիլի 1-ից:

 

    Ժամանակավոր պաշտոնակատար               Ա. Մանուկյան

 

Պաշտոնական հրապարակման օրը` 2 փետրվարի 2023 թվական:

 

 

pin
Պետական եկամուտների կոմիտե
30.01.2023
N 76-Ն
Հրաման