ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՐՏԱՔԻՆ ԳՈՐԾԵՐԻ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՀՐԱՄԱՆ
21 դեկտեմբերի 2023 թվականի N 3471-Ն
ԴԻՎԱՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՆՁՆԱԳԻՐԸ ՏՐԱՄԱԴՐԵԼՈՒ, ՀԱՇՎԱՌԵԼՈՒ, ՏՐԱՄԱԴՐՈՒՄԸ ՄԵՐԺԵԼՈՒ, ՀԵՏ ՎԵՐՑՆԵԼՈՒ ԵՎ ԱՆՎԱՎԵՐ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ԿԱՐԳԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՐՏԱՔԻՆ ԳՈՐԾԵՐԻ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2010 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 29-Ի «ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԴԻՎԱՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՆՁՆԱԳՐԵՐ ՏԱԼՈՒ, ՀԱՇՎԱՌԵԼՈՒ ԵՎ ՀԵՏ ՎԵՐՑՆԵԼՈՒ ԿԱՐԳԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» N 2/757-Ն ՀՐԱՄԱՆՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հիմք ընդունելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 37-րդ հոդվածը և ղեկավարվելով «Դիվանագիտական ծառայության մասին» օրենքի 50-րդ հոդվածի 5-րդ մասով`
ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ
1. Սահմանել Հայաստանի Հանրապետության դիվանագիտական անձնագիրը տրամադրելու, հաշվառելու, տրամադրումը մերժելու, հետ վերցնելու և անվավեր ճանաչելու կարգը` համաձայն հավելվածի:
2. Սույն հրամանի կատարման հսկողությունը վերապահել Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարության գլխավոր քարտուղարին:
3. Ուժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարի 2010 թվականի դեկտեմբերի 29-ի «Հայաստանի Հանրապետության դիվանագիտական անձնագրեր տալու, հաշվառելու և հետ վերցնելու կարգը սահմանելու մասին» N 2/757-Ն հրամանը:
4. Սույն հրամանն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:
ՆԱԽԱՐԱՐ Ա. ՄԻՐԶՈՅԱՆ
Հավելված
Արտաքին գործերի նախարարի
2023 թվականի դեկտեմբերի 21-ի
N 3471-Ն հրամանի
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԴԻՎԱՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՆՁՆԱԳԻՐ ՏՐԱՄԱԴՐԵԼՈՒ, ՀԱՇՎԱՌԵԼՈՒ, ՏՐԱՄԱԴՐՈՒՄԸ ՄԵՐԺԵԼՈՒ, ՀԵՏ ՎԵՐՑՆԵԼՈՒ ԵՎ ԱՆՎԱՎԵՐ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ԿԱՐԳ
1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Սույն կարգով կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության դիվանագիտական անձնագիրը (այսուհետ` դիվանագիտական անձնագիր) տրամադրելու, հաշվառելու, տրամադրումը մերժելու, անվավեր ճանաչելու և հետ վերցնելու իրավահարաբերությունները, ինչպես նաև սահմանվում է դիվանագիտական անձնագիր ստանալու մասին դիմումի և դիվանագիտական անձնագրերի հաշվառման էլեկտրոնային գրանցամատյանի ձևը:
2. ԴԻՎԱՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՆՁՆԱԳԻՐ ՏՐԱՄԱԴՐԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՇՎԱՌԵԼՈՒ ԿԱՐԳԸ
2. Դիվանագիտական անձնագիրը Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարության (այսուհետ` նախարարություն) կողմից տրամադրվում է «Դիվանագիտական ծառայության մասին» օրենքի (այսուհետ` Օրենք) 49-րդ հոդվածում նշված անձանց` ծառայողական գործուղումների նպատակով` Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացու անձնագրի հիման վրա առավելագույնը հինգ տարի վավերականության ժամկետով, բայց ոչ ավելի, քան «Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացու անձնագրի մասին» օրենքի 4-րդ հոդվածի 2-րդ մասով սահմանված ժամկետով.
1) իրավասու մարմնի աշխատակազմից նախարարության գլխավոր քարտուղարին ուղղված գրության հիման վրա,
2) Հանրապետության պաշտոնաթող նախագահի գրասենյակի ղեկավարի` նախարարության գլխավոր քարտուղարին ուղղված գրության հիման վրա,
3) դիվանագետի ստորաբաժանման ղեկավարից կամ նախարարությանը ենթակա մարմնի ղեկավարից գլխավոր քարտուղարին ուղղված զեկուցագրի հիման վրա,
4) օտարերկրյա պետությունում դիվանագիտական ծառայության գործուղվող դիվանագետին և նրա ընտանիքի անդամներին` գործուղման մասին համապատասխան հրամանի հիման վրա,
5) Օրենքի 49-րդ հոդվածի 2-րդ մասով նախատեսված դեպքերում` վարչապետի աշխատակազմի ղեկավարից արտաքին գործերի նախարարին ուղղված գրության հիման վրա:
3. Դիվանագիտական անձնագիր ստանալու համար անհրաժեշտ է նախարարության հյուպատոսական վարչություն (այսուհետ` հյուպատոսական վարչություն) ներկայացնել.
1) Դիվանագիտական անձնագիր ստանալու մասին դիմում` համաձայն սույն կարգի Ձև N 1-ի,
2) Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացու վավեր անձնագրի կամ նույնականացման քարտի պատճենը,
3) 35 x 45 մմ չափսի մինչև վեց ամսվա վաղեմության երկու գունավոր լուսանկար, բացառությամբ կենսաչափական տվյալներ պարունակող անձնագրի դեպքում,
4) ընտանիքի անդամների համար առաջին անգամ դիվանագիտական անձնագիր ստանալու դեպքում ներկայացվում է`
ա. ամուսնու համար` սույն կարգի 3-րդ կետում նշված փաստաթղթերը և ամուսնության վկայականը,
բ. 16 տարեկանը չլրացած երեխաների դեպքում` սույն կարգի 3-րդ կետում նշված փաստաթղթերը, ծննդյան վկայականը, Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացու վավեր անձնագրի պատճենը,
գ. նախազորակոչային տարիքի քաղաքացիների համար` նախազորակոչային տարիքի քաղաքացու զինվորական հաշվառման գրքույկ, զորակոչային տարիքի և պարտադիր զինվորական ծառայության զորակոչից օրենքով սահմանված կարգով տարկետում ստացած քաղաքացիների համար` զորակոչային տարիքի քաղաքացու զինվորական հաշվառման գրքույկ, պարտադիր զինվորական կամ այլընտրանքային ծառայության զորակոչված քաղաքացիների դեպքում` զինվորական գրքույկ կամ զինվորական հաշվառման փաստը հավաստող տեղեկանք:
4. Սույն կարգի 3-րդ կետում նշված փաստաթղթերը ստուգվում են հյուպատոսական վարչությունում 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում: Սույն կարգի 3-րդ կետում նշված փաստաթղթերը չներկայացնելու դեպքում դիմողին եռօրյա ժամկետում տեղեկացվում է բացակայող փաստաթղթերը ներկայացնելու անհրաժեշտության մասին:
5. Դիվանագիտական անձնագիրը տրվում է սույն կարգով սահմանված փաստաթղթերը ներկայացնելուց հետո առավելագույնը 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում:
6. Անձնագիրը տպագրելու համար ներկայացված փաստաթղթերից և տպագրված անձնագրի պատճենից կազմվում են անձնական գործեր` էլեկտրոնային եղանակով, որոնք պահվում են հյուպատոսական վարչությունում` ըստ անձնագրի տրամադրման տարեթվի, ամսի, ամսաթվի:
7. Տպված դիվանագիտական անձնագրերը հյուպատոսական վարչության պատասխանատու աշխատակցի կողմից անմիջապես հաշվառվում են էլեկտրոնային գրանցամատյանում (այսուհետ` գրանցամատյան)` համաձայն սույն կարգի Ձև N 2-ի:
8. Տպագրված անձնագիրը հյուպատոսական վարչության պատասխանատու աշխատակցի կողմից հանձնվում է անձնագրի անվանատիրոջը կամ նրա կողմից լիազորված անձին, իսկ անչափահասի դեպքում` վերջինիս օրինական ներկայացուցչին: Անձնագիրը ստացողն իր ստորագրությամբ հաստատում է անձնագիրը ստանալու փաստը: Ստորագրության հետ նշվում է նաև օրը, ամիսը և տարեթիվը: Դիվանագիտական անձնագիր ստանալու մասին դիմումի «Դիմող» և «Ստացա» տողերում ստորագրում է անձնագրի անվանատերը, իսկ 16 տարին չլրացած անչափահասի դեպքում` վերջինիս օրինական ներկայացուցիչը:
3. ԴԻՎԱՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՆՁՆԱԳՐԻ ՏՐԱՄԱԴՐՈՒՄԸ ՄԵՐԺԵԼՈՒ, ՀԵՏ ՎԵՐՑՆԵԼՈՒ ԵՎ ԱՆՎԱՎԵՐ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ԸՆԹԱՑԱԿԱՐԳ
9. Դիվանագիտական անձնագրի տրամադրումը մերժվում է Օրենքով նախատեսված հիմքերի առկայության պարագայում:
10. Պաշտոնավարման ավարտից հետո Օրենքի 49-րդ հոդվածում նշված անձինք, ինչպես նաև օտարերկրյա պետությունում գործող դիվանագիտական ծառայության մարմնում դիվանագետը, իրենց դիվանագիտական անձնագրերը 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում անձամբ կամ ներկայացուցչի միջոցով հանձնում են հյուպատոսական վարչություն:
11. Օտարերկրյա պետությունում դիվանագիտական ծառայության ավարտից հետո Հայաստանի Հանրապետություն վերադառնալուց հետո` հնգօրյա ժամկետում, վերադարձած դիվանագետների ընտանիքի անդամներն իրենց դիվանագիտական անձնագրերն ի պահ են հանձնում Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարություն:
12. Կորած, կեղծված կամ օրենքի պահանջների խախտմամբ ձեռք բերված դիվանագիտական անձնագրերը, ինչպես նաև սույն կարգի 10-րդ կետով սահմանված կարգով նախարարություն չհանձնված դիվանագիտական անձնագիրն արտաքին գործերի նախարարությունը ճանաչում է անվավեր.
1) պաշտոնավարման կամ դիվանագետի ծառայության ավարտից հետո 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում,
2) դիվանագիտական անձնագիրը սույն կարգի պահանջների խախտմամբ տրված լինելու փաստը հաստատվելուց հետո` 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում:
13. Անվավեր ճանաչված դիվանագիտական անձնագրերն անմիջապես հյուպատոսական վարչության կողմից մուտքագրվում են սահմանային էլեկտրոնային կառավարման տեղեկատվական համակարգ (ՍԷԿՏ), որից հետո 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում անվավեր ճանաչված անձնագրերի ցանկը գրավոր փոխանցվում է Հայաստանի Հանրապետության ներքին գործերի նախարարության ոստիկանության Հայաստանի Հանրապետությունում Ինտերպոլի ազգային կենտրոնական բյուրո` Ինտերպոլի գլխավոր քարտուղարության կորած, գողացված, ուժը կորցրած, անվավեր ճանաչված փաստաթղթերի «ՍԼԹԴ» («SLTD») պահոցում հաշվառելու նպատակով:
14. Ժամկետանց դիվանագիտական անձնագիրն ի պահ է հանձնվում հյուպատոսական վարչությանը կամ անվանատիրոջ ցանկությամբ կարող է թողնվել իրեն` դակելուց հետո:
15. Անձնագրի անվանատերն անձնագրի կորստի մասին գրավոր տեղեկացնում է նախարարությանը: Նրան տրվում է նոր անձնագիր` սույն կարգով սահմանված ընթացակարգով:
16. Դիվանագիտական խոտանված անձնագրի մասին գրանցամատյանում անմիջապես կատարվում է «խոտանված է» նշում և դիվանագիտական խոտանված անձնագրի գրքույկը մարվում է` դակելով կամ երկու անկյունները կտրելով:
17. Կորած և այնուհետև գտնված դիվանագիտական անձնագրերը հանձնվում են հյուպատոսական վարչություն:
18. Պաշտոնավարման ժամկետի ավարտից հետո հյուպատոսական վարչությանը հանձնված, կորստի հիմքով անվավեր ճանաչված, գտնված և հյուպատոսական վարչություն հանձնված, խոտանված և օգտագործման համար ոչ պիտանի դարձած, վարչություն հանձնված ժամկետանց դիվանագիտական անձնագրերը հինգ տարին մեկ անգամ ակտավորվում են հյուպատոսական վարչության առնվազն երեք աշխատակիցներից բաղկացած հանձնաժողովի կողմից և ոչնչացվում այրման կամ մանրացման եղանակով: Ոչնչացման ակտը հաստատվում է հյուպատոսական վարչության պետի կողմից և պահվում օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:
Ձև N 1
._________.
Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի | |
նախարարության հյուպատոսական վարչություն |Լուսանկար|
| |
._________.
ԴԻՄՈՒՄ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԴԻՎԱՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՆՁՆԱԳԻՐ ՍՏԱՆԱԼՈՒ ՀԱՄԱՐ
Խնդրում եմ ինձ տրամադրել դիվանագիտական անձնագիր
Իմ մասին հայտնում եմ հետևյալ տեղեկությունները`
1.__________________ 2. _________________ 3._____________________
(ազգանունը) (անունը) (հայրանունը)
4. Ծնվել եմ ____ ______________ ______ թ.
______________________________________________________________________
(երկիրը, մարզը, քաղաքը, գյուղը)
5. Սեռը _______________________
6. Ազգությունը _______________________
7. Հեռախոսահամարը _______________________
8. Էլ-փոստի հասցեն _______________________
Դիմող _______________________ ____ ___________ 20 թ.
(ստորագրությունը)
Գործ N ________
Պաշտոնատար անձ ______________________________ Կ.Տ.
(ստորագրությունը, ազգանունը)
____ ________________ 20 թ.
Ստացա անձնագիրը ____________________________
(ստորագրություն, ամսաթիվ)
Ձև N 2
ԳՐԱՆՑԱՄԱՏՅԱՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԴԻՎԱՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՆՁՆԱԳՐԵՐԻ ՀԱՇՎԱՌՄԱՆ
._________________________________________________________________________.
|N |Ազգա-|Անուն|Հայրա-|Անձնա-|Տրված|Վավեր|Ծնված|Սեռ|ՀԾՀ|Կազմա-|Պաշտոն|Նը- |
| |նուն | |նուն |գրի N | |է | | | |կերպու| |շում|
| | | | | | | | | | |թյուն | | |
|__|_____|_____|______|______|_____|_____|_____|___|___|______|______|____|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| 11 | 12 | 13 |
|__|_____|_____|______|______|_____|_____|_____|___|___|______|______|____|
|__|_____|_____|______|______|_____|_____|_____|___|___|______|______|____|
|__|_____|_____|______|______|_____|_____|_____|___|___|______|______|____|
|__|_____|_____|______|______|_____|_____|_____|___|___|______|______|____|
._________________________________________________________________________.
Պաշտոնական հրապարակման օրը` 29 դեկտեմբերի 2023 թվական: