Սեղմել Esc փակելու համար:
ԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ԳԻՏԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ԳԻՏԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԲԱԶԱՅԻՆ, ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

13 փետրվարի 2025 թվականի N 156-Ն

 

ԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ԳԻՏԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԲԱԶԱՅԻՆ, ՆՊԱՏԱԿԱՅԻՆ-ԾՐԱԳՐԱՅԻՆ, ԳԻՏԱԿԱՆ ԴՐԱՄԱՇՆՈՐՀԱՅԻՆ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՄԱՆ ՁԵՎԵՐՈՎ ՊԵՏԱԿԱՆ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՄԱՆ ԿԱՐԳԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 23-րդ հոդվածի 5-րդ մասով և «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին մասով` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հաստատել`

1) գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության բազային ֆինանսավորման ձևով պետական ֆինանսավորման կարգը` համաձայն N 1 հավելվածի.

2) գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության նպատակային-ծրագրային ֆինանսավորման ձևով պետական ֆինանսավորման կարգը` համաձայն N 2 հավելվածի.

3) գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության գիտական դրամաշնորհային ֆինանսավորման ձևով պետական ֆինանսավորման կարգը` համաձայն N 3 հավելվածի:

i

2. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2001 թվականի նոյեմբերի 17-ի «Գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության պայմանագրային (թեմատիկ) ֆինանսավորման կարգը հաստատելու մասին» N 1122 և «Գիտական և գիտատեխնիկական պետական ծրագրերի նպատակային-ծրագրային ֆինանսավորման կարգը հաստատելու մասին» N 1123 որոշումները:

3. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից և տարածվում է 2025 թվականի հունվարի 1-ից հետո ծագած հարաբերությունների վրա:

 

Հայաստանի Հանրապետության

    փոխվարչապետ                  Մ. Գրիգորյան

 

2025 թ. փետրվարի 14

Երևան

 

Հավելված N 1

ՀՀ կառավարության

2025 թվականի փետրվարի 13-ի

N 156-Ն որոշման

 

ԿԱՐԳ

ԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ԳԻՏԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԲԱԶԱՅԻՆ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՄԱՆ ՁԵՎՈՎ ՊԵՏԱԿԱՆ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՄԱՆ

 

1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն կարգով կարգավորվում են գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության բազային ֆինանսավորման (այսուհետ` բազային ֆինանսավորում) հետ կապված հարաբերությունները:

2. Սույն կարգը նկարագրում է նաև բազային ֆինանսավորման ողջ գործընթացը` հայտերի ներկայացման, քննարկման և հաստատման փուլերը, պայմանագրերի կնքումը, հաշվետվությունների ընդունումը, վերջնարդյունքների հաշվառումը և դրանց ազդեցությունը կատարողականի վրա հիմնված ֆինանսավորման հաջորդ փուլերի վրա:

3. Բազային ֆինանսավորումը հատկացվում է Հայաստանի Հանրապետության գիտական պետական կազմակերպություններում ու բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում (այսուհետ` կազմակերպություն) հիմնարար և կարևորագույն նշանակություն ունեցող կիրառական հետազոտությունների իրականացման ծրագրի, գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության ենթակառուցվածքի` կազմակերպության կենտրոնների, լաբորատորիաների և այլ կառուցվածքային ստորաբաժանումների պահպանման ու զարգացման և գիտական հետազոտությունների ու մշակումների իրականացման ծրագրի, ազգային արժեք ներկայացնող գիտական օբյեկտների պահպանման ծրագրի, գիտական կադրերի պատրաստման ծրագրի իրականացման (այսուհետ` ծրագիր) նպատակով:

4. Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը ծրագրերի և դրանց ֆինանսական նախահաշիվների համաձայն մշակում է Հայաստանի Հանրապետության հաջորդ տարվա պետական բյուջեի նախագիծը:

5. Ծրագրում ներգրավված գիտական և ճարտարագիտատեխնիկական պաշտոններում աշխատողների դրույքաչափի նվազագույն չափի հաշվարկի համար որպես բազային աշխատավարձ 2025 թվականի հունվարի 1-ից սահմանել 66 140 դրամ:

6. 2025 թվականի հունվարի 1-ից յուրաքանչյուր տարակարգի աշխատավարձի նվազագույն չափը, Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ նախատեսված աշխատաժամանակի նորմալ տևողությամբ աշխատողների համար հաշվարկվում է սույն հավելվածի N 1 ձևով նախատեսված աղյուսակով (այսուհետ` աղյուսակ) սահմանված գործակցի և բազային աշխատավարձի արտադրյալով:

7. Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ նախատեսված աշխատաժամանակի ոչ լրիվ կամ կրճատ տևողությամբ աշխատողների համար որպես աշխատավարձի նվազագույն չափի հաշվարկի գործակից ընդունել աղյուսակով սահմանված գործակցի նորմավորված արժեքը:

 

2. ԾՐԱԳՐԻ ՀԱՅՏԻ ՏԵՍԱԿՆԵՐԸ, ԴՐԱՆՑ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՄԸ, ՍՏՈՒԳՈՒՄԸ ԵՎ ԱՄՓՈՓՈՒՄԸ

 

8. Կազմակերպությունը սույն կարգով մինչև յուրաքանչյուր բյուջետային տարվա առաջին ամսվա երրորդ տասնօրյակ Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի (այսուհետ` կոմիտե) առցանց համակարգի (այսուհետ` համակարգ) միջոցով ներկայացնում է իր կողմից մշակված ծրագրերի հայտը (այսուհետ` հայտ):

9. Հայտի տեսակներն են`

1) գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության ենթակառուցվածքի պահպանման ու զարգացման ծրագիր` ներառյալ հիմնարար և կարևորագույն նշանակություն ունեցող կիրառական հետազոտությունների իրականացման ծրագիրը.

2) ազգային արժեք ներկայացնող գիտական օբյեկտների պահպանման ծրագիր` ներառյալ հիմնարար և կարևորագույն նշանակություն ունեցող կիրառական հետազոտությունների իրականացման ծրագիրը.

3) հիմնարար և կարևորագույն նշանակություն ունեցող կիրառական հետազոտությունների իրականացման ծրագիր.

4) գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության ենթակառուցվածքի պահպանման ու զարգացման ծրագիր.

5) կազմակերպություններում գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության ենթակառուցվածքի զարգացման ծրագրեր` միտված կազմակերպությունները ժամանակակից սարքավորումներով վերազինելուն:

10. Հայտերը ներկայացվում են յուրաքանչյուր տարի` մեկից հինգ տարի ժամկետով:

11. Գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության ենթակառուցվածքի պահպանման ու զարգացման և ազգային արժեք ներկայացնող գիտական օբյեկտների պահպանման ծրագրերը պետք է պարունակեն կազմակերպության կառուցվածքի, վարչասպասարկող անձնակազմի, այլ ծախսերի` համապատասխան բացվածքով, ֆինանսավորման ծավալների վերաբերյալ տեղեկություններ:

12. Հիմնարար և կարևորագույն նշանակություն ունեցող կիրառական հետազոտությունների իրականացման ծրագրերը պետք է պարունակեն տեղեկություններ արդիականության և ուղղության (ուղղությունների) գիտական կամ գիտատեխնիկական կարևորության, նպատակների և խնդիրների, հիմնարար, կարևորագույն նշանակություն ունեցող կիրառական հետազոտությունների` կազմակերպության ռազմավարությանը և գիտական կամ գիտակրթական ուղղություններին համապատասխանության, կատարման ժամկետների ու ծավալների, ակնկալվող արդյունքների, ավարտական ձևերի (հաշվետվություն, արտոնագիր, ներդրման հաշվետվություն և այլն) և ֆինանսավորման ծավալների վերաբերյալ:

13. Սույն կարգի 9-րդ կետի 1-ին, 2-րդ և 3-րդ ենթակետերով նախատեսվող հայտերում կարող է ներառվել նաև գիտական կադրերի պատրաստման համար նախորդ տարվա հաստատված բյուջեի նկատմամբ լրացուցիչ ֆինանսավորում (այսուհետ` լրացուցիչ ֆինանսավորում)` համապատասխան հիմնավորմամբ:

14. Սույն կարգի 9-րդ կետի 1-ին, 2-րդ, 3-րդ և 4-րդ ենթակետերով նախատեսված բազային ֆինանսավորման հայտերը և լրացուցիչ ֆինանսավորման ծավալները քննարկելու համար ձևավորվում է կոմիտեի նախագահին կից աշխատանքային խումբ (այսուհետ` աշխատանքային խումբ): Աշխատանքային խմբի թվաքանակը, անհատական կազմը և աշխատակարգը հաստատվում են կոմիտեի նախագահի կողմից:

15. Սույն կարգի 9-րդ կետի 5-րդ ենթակետով նախատեսված գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության ենթակառուցվածքի զարգացման ծրագրերի շրջանակներում կազմակերպությունը ժամանակակից սարքավորումներով վերազինելու նպատակով գիտական սարքերի/սարքավորումների գնման հայտերի մրցույթի հրավերի փաթեթը (մրցույթի անցկացման կարգը, մրցույթի հայտարարության տեքստը, ստացված հայտերի ընտրության համար ձևավորվող մրցութային հանձնաժողովի կազմը, մրցութային հանձնաժողովի աշխատակարգը, հայտերի գնահատման թերթիկը) և մրցույթի արդյունքները հաստատում է Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարը (այսուհետ` նախարար):

16. Սույն կարգի 15-րդ կետում նշված մրցութային հանձնաժողովը ձևավորվում է ստացված հայտերի գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության բնագավառներին համապատասխան գիտական աշխատողներից` բացառելով շահերի բախումները:

17. Աշխատանքային խումբը, հիմք ընդունելով հաջորդ տարվա բազային ֆինանսավորման հայտը և նախորդ տարվա հաշվետվությունը, ինչպես նաև ընթացիկ տարվա բազային ֆինանսավորման պայմանագիրը, քննարկում և երկամսյա ժամկետում կոմիտե է ներկայացնում հայտերի ֆինանսավորման չափը նույնը թողնելու, լրացուցիչ ֆինանսավորման չափի, ֆինանսավորման կրճատման կամ ֆինանսավորման դադարեցման վերաբերյալ առաջարկություն:

18. Ծրագրերը հաստատելու և ֆինանսական ծավալները որոշելու նպատակով նախարարի հրամանով ձևավորվում է միջգերատեսչական հանձնաժողով (այսուհետ` հանձնաժողով):

19. Հանձնաժողովի նախագահն ի պաշտոնե նախարարն է: Հանձնաժողովի կազմում ընդգրկվում է կոմիտեի, Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիայի ու գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության մեջ ներգրավված` Հայաստանի Հանրապետության պետական կառավարման մարմինների առնվազն մեկական ներկայացուցիչ: Հանձնաժողովի կազմի թվաքանակը և անհատական կազմը հաստատվում են նախարարի կողմից:

20. Կոմիտեն համակարգում է աշխատանքային խմբի աշխատանքները և հայտերի ցանկը ներկայացնում է հանձնաժողով:

21. Հանձնաժողովը, հիմք ընդունելով աշխատանքային խմբի, ինչպես նաև հանձնաժողովի անդամների առաջարկությունները, քննարկում, արձանագրում և հաստատում է ֆինանսավորման երաշխավորված հայտերի ցանկը և յուրաքանչյուր հայտի ֆինանսական ծավալները: Ֆինանսավորման երաշխավորված հայտերը ներառվում են Հայաստանի Հանրապետության հաջորդ տարվա պետական բյուջեի նախագծում:

 

3. ԲԱԶԱՅԻՆ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՈՒՄ ՏՐԱՄԱԴՐԵԼՈՒ ՆՊԱՏԱԿՈՎ ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԵՐԻ ԿՆՔՈՒՄԸ ԵՎ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՄԸ

 

22. «Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի մասին» օրենքի ընդունումից և վերջինիս կատարումն ապահովող միջոցառումների մասին Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշման հաստատումից հետո գիտական և գիտատեխնիկական հետազոտությունների ծրագրով նախատեսված միջոցառումների իրականացման համար կոմիտեն համապատասխան կազմակերպության հետ կնքում է բազային ֆինանսավորման համապատասխան ծրագրի պայմանագիր (այսուհետ` պայմանագիր):

23. Պայմանագրում, բացի Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված պարտադիր պահանջներից, նշվում են համապատասխան ծրագրի անվանումը, իրականացման ժամկետները, ֆինանսավորման չափը, պայմանները և ժամկետները, ինչպես նաև իրականացվող ծրագրի ընթացիկ (տարեկան) և ավարտված ծրագրի ամփոփիչ հաշվետվությունների ձևերը, դրանց ներկայացման ժամկետները և ծրագրի առանձնահատկությունից բխող այլ կետեր:

24. Ենթակառուցվածքի պահպանման ու զարգացման և ազգային արժեք ներկայացնող գիտական օբյեկտների պահպանման համար Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեից ֆինանսավորում հատկացվում է պայմանագրային հիմունքներով որպես օգտագործման հանձնված գույքի պահպանման ծախս:

25. Կազմակերպությունը պայմանագրում նշված ժամկետներում համակարգի միջոցով կոմիտե է ներկայացնում ծրագրի իրականացման ընթացիկ (տարեկան) և ամփոփիչ հաշվետվություններ:

26. Կոմիտեն բազային ֆինանսավորման ծրագրերի իրականացման ընթացիկ (տարեկան) հաշվետվությունները տրամադրում է աշխատանքային խմբին: Աշխատանքային խումբը քննարկում է հաշվետվությունները և երկամսյա ժամկետում կոմիտե է ներկայացնում առաջարկություն, որը հիմք է հանդիսանում բազային ֆինանսավորման ծրագրերի հետագա ֆինանսավորումը շարունակելու կամ դադարեցնելու, լրացուցիչ ֆինանսավորման չափի կամ ֆինանսավորման կրճատման ծավալները որոշելու համար:

27. Բազային ֆինանսավորման ծրագրերի հետագա ֆինանսավորումը դադարեցնելու առաջարկության համար պետք է հիմք հանդիսանա ծրագրի պայմաններով և պայմանագրով նախատեսված նվազագույն վերջնարդյունքները կազմակերպության կողմից չապահովելը:

 

4. ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆԻ ՎՐԱ ՀԻՄՆՎԱԾ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՈՒՄԸ

 

28. Կազմակերպության կատարողականի վրա հիմնված ֆինանսավորում տրամադրելու նպատակով կազմակերպությունում հիմնարար և կարևորագույն նշանակություն ունեցող կիրառական հետազոտությունների իրականացմանն ուղղված յուրաքանչյուր ծրագիր հինգ տարվա ընթացքում առնվազն մեկ անգամ գնահատվում է ըստ կատարողականի, որի արդյունքում, յուրաքանչյուր ծրագրի արդյունավետությամբ պայմանավորված, կազմակերպությունն ընդգրկվում է հետևյալ կատեգորիաներից որևէ մեկում`

1) 1-ին կատեգորիա` ծրագիրն իրականացնում է գերազանց արդյունավետությամբ, և հաջորդ տարվա բազային ֆինանսավորումը կարող է ավելանալ տվյալ տարվա հաստատված բյուջեի 20 տոկոսի չափով.

2) 2-րդ կատեգորիա` ծրագիրն իրականացնում է լավ արդյունավետությամբ, և հաջորդ տարվա բազային ֆինանսավորումը կարող է ավելանալ տվյալ տարվա հաստատված բյուջեի 10 տոկոսի չափով.

3) 3-րդ կատեգորիա` ծրագիրն իրականացնում է բավարար արդյունավետությամբ, և հաջորդ տարվա բազային ֆինանսավորումը չի կարող ավելանալ.

4) 4-րդ կատեգորիա` ծրագիրն իրականացնում է ցածր արդյունավետությամբ, և հաջորդ տարվա բազային ֆինանսավորումը կարող է պակասել տվյալ տարվա հաստատված բյուջեի 10 տոկոսի չափով.

5) 5-րդ կատեգորիա` ծրագիրն իրականացնում է ոչ բավարար արդյունավետությամբ, քննարկվում է որպես առանձին միավոր ծրագրի հետագա գործունեությունը կամ ֆինանսավորման դադարեցումը:

29. Կատարողականի գնահատման համար նախարարը հաստատում է մասնագիտական փորձագիտական խորհրդի (այսուհետ` խորհուրդ) կազմի թվաքանակը, անհատական կազմը և աշխատակարգը:

30. Կոմիտեն հիմնարար, կարևորագույն նշանակություն ունեցող կիրառական հետազոտությունների ծրագրերի հինգ տարվա հաշվետվությունները տրամադրում է խորհրդին: Խորհուրդը քննարկում է հաշվետվությունները և մինչև հինգ ամսվա ընթացքում կոմիտե է ներկայացնում եզրակացություն` հիմնարար, կարևորագույն նշանակություն ունեցող կիրառական հետազոտությունների ծրագրերի հաշվետվությունների վերաբերյալ, որը հիմք է հանդիսանում իրականացվող հիմնարար, կարևորագույն նշանակություն ունեցող կիրառական հետազոտությունների ծրագրերի հետագա ֆինանսավորումը շարունակելու կամ դադարեցնելու, լրացուցիչ ֆինանսավորման չափի կամ ֆինանսավորման կրճատման ծավալները որոշելու համար:

31. Կատարողականի վրա հիմնված ֆինանսավորման ծավալները որոշելու համար հիմք են հանդիսանում կազմակերպության նախորդ հինգ տարվա հաշվետվությունները: Կոմիտեն անհրաժեշտության դեպքում կազմակերպությունից կարող է պահանջել լրացուցիչ փաստաթղթեր:

32. Գնահատման համար հիմք են հանդիսանալու կազմակերպության գիտաչափական տվյալները, հաշվետվության գիտական փորձաքննության (այսուհետ` փորձաքննություն) արդյունքները, կադրային ներուժը, միջազգային համագործակցությունը, ենթակառուցվածքի հագեցվածության աստիճանը, գիտական դրամաշնորհները, ներպետական և միջազգային համագործակցությունն արդյունաբերության հետ, գիտական ուղղությունների համապատասխանությունը գիտության ոլորտի զարգացման ռազմավարական ծրագրի հետ, ինովացիոն գործունեությունը, սոցիալ-տնտեսական ազդեցությունը, գիտակրթական տարածք ինտեգրվելու մակարդակը (ներպետական և միջազգային), ինչպես նաև կազմակերպության գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության առանձնահատկություններից բխող այլ չափանիշներ:

33. Կոմիտեի և Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիայի համատեղ առաջարկությունների հիման վրա նախարարի հրամանով սահմանվում են կատարողականի վրա հիմնված ֆինանսավորման մեթոդաբանությունը` գնահատման չափանիշները, յուրաքանչյուր չափանիշի առավելագույն գնահատականը, կատեգորիաների շեմային միավորներն ըստ գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության յուրաքանչյուր բնագավառի և մասնագիտության:

34. Ծրագրի գիտաչափական տվյալների (միջազգային գիտատեղեկատվական շտեմարաններում ընդգրկված գիտական հրապարակումներ, հղումներ, մենագրություններ և այլն) ընդհանուր գնահատականը չի կարող գերազանցել տվյալ բնագավառի առավելագույն գնահատականի 40 տոկոսը և չի կարող փոքր լինել տվյալ բնագավառի առավելագույն գնահատականի 20 տոկոսից:

35. Հաշվետվությունների փորձաքննության ընդհանուր գնահատականը կազմում է տվյալ բնագավառի առավելագույն գնահատականի 30 տոկոսը:

36. Եթե կազմակերպությունում առկա են մեկից ավելի հիմնարար և կարևորագույն նշանակություն ունեցող կիրառական հետազոտությունների իրականացվող ծրագրեր, ապա կազմակերպությունը դասակարգվում է տարբեր կատեգորիաների` ըստ գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության բնագավառների:

 

Ձև N 1

 

ԱՂՅՈՒՍԱԿ ԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՊԱՇՏՈՆՆԵՐՈՒՄ ԱՇԽԱՏՈՂՆԵՐԻ ՆՎԱԶԱԳՈՒՅՆ ԴՐՈՒՅՔԱՉԱՓԻ ՀԱՇՎԱՐԿՄԱՆ ԳՈՐԾԱԿԻՑՆԵՐ

 

._____________________________________________________________________.

|                            Պաշտոն                          |Գործակից|

|_____________________________________________________________________|

|1. Գիտական պաշտոններ`                                                |

|_____________________________________________________________________|

|1)|կրտսեր գիտաշխատող-Գ1.                                    |    3.18|

|__|_________________________________________________________|________|

|2)|գիտաշխատող-Գ2.                                           |    4.17|

|__|_________________________________________________________|________|

|3)|ավագ գիտաշխատող-Գ3.                                      |    5.19|

|__|_________________________________________________________|________|

|4)|առաջատար գիտաշխատող-Գ4.                                  |    6.71|

|__|_________________________________________________________|________|

|5)|գլխավոր գիտաշխատող-Գ5.                                   |    8.36|

|__|_________________________________________________________|________|

|6)|պատվավոր առաջատար գիտաշխատող-ՊԳ1.                        |    5.19|

|__|_________________________________________________________|________|

|7)|պատվավոր գլխավոր գիտաշխատող-ՊԳ2.                         |    6.71|

|__|_________________________________________________________|________|

|8)|գիտական խմբի ղեկավար-Ղ1.                                 |     6.2|

|__|_________________________________________________________|________|

|9)|գիտական ստորաբաժանման ղեկավար (լաբորատորիայի վարիչ, բաժնի|    7.21|

|  |վարիչ, սեկտորի վարիչ, բաժանմունքի ղեկավար/վարիչ, կենտրոնի|        |

|  |ղեկավար և  այլն)-Ղ2.                                     |        |

|_____________________________________________________________________|

|2. Ճարտարագիտատեխնիկական պաշտոններ`                                  |

|_____________________________________________________________________|

|1)|լաբորանտ-Լ1 կամ ճարտարագետ-Ճ1.                           |    2.09|

|__|_________________________________________________________|________|

|2)|ավագ լաբորանտ-Լ2 կամ ավագ ճարտարագետ-Ճ2.                 |    2.71|

._____________________________________________________________________.

 

Հավելված N 2

ՀՀ կառավարության

2025 թվականի փետրվարի 13-ի

N 156-Ն որոշման

 

ԿԱՐԳ

ԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ԳԻՏԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՆՊԱՏԱԿԱՅԻՆ-ԾՐԱԳՐԱՅԻՆ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՄԱՆ ՁԵՎՈՎ ՊԵՏԱԿԱՆ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՄԱՆ

 

1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն կարգը սահմանում է գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության նպատակային-ծրագրային ֆինանսավորման (այսուհետ` նպատակային ծրագիր) հետ կապված հարաբերությունները:

2. Սույն կարգը նկարագրում է նաև նպատակային ֆինանսավորման ողջ գործընթացը` հայտերի ներկայացման, քննարկման և հաստատման փուլերը, պայմանագրերի կնքումը, հաշվետվությունների ընդունումը:

3. Նպատակային-ծրագրային ֆինանսավորումն իրականացվում է մրցութային հիմունքներով և ուղղված է գիտության ու տեխնիկայի առաջնային ուղղություններին համապատասխանող գիտատեխնիկական պետական ծրագրերի կատարմանը:

 

2. ՆՊԱՏԱԿԱՅԻՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՄԸ ԵՎ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

4. Հայաստանի Հանրապետության պետական կառավարման համակարգի մարմինները (այսուհետ` պետական մարմիններ) սույն կարգով մինչև յուրաքանչյուր տարվա առաջին ամսվա երրորդ տասնօրյակ Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի (այսուհետ` կոմիտե) կողմից սահմանված ձևաչափով ներկայացնում են իրենց ոլորտներում առկա ռազմավարական խնդիրների լուծմանը, ինչպես նաև իրենց գործունեության արդյունավետ կազմակերպմանը միտված նպատակային ծրագրերի անվանումները և առաջարկությունների հակիրճ նկարագրությունը (այսուհետ` ծրագրի առաջարկ):

5. Միևնույն պետական մարմինը մեկից ավելի նպատակային ծրագրի առաջարկ ներկայացնելու դեպքում պետք է դրանք շարադրի ըստ առաջնահերթության:

6. Ստացված նպատակային ծրագրերի առաջարկները քննարկելու, խմբագրելու, խմբավորելու, նոր առաջարկներ ավելացնելու, պակասեցնելու և նպատակային ծրագրերի առաջարկների ցանկը (այսուհետ` ցանկ) ձևավորելու կամ համալրելու նպատակով կոմիտեն ստեղծում է աշխատանքային խմբեր (այսուհետ` աշխատանքային խմբեր)` ըստ առանձին ոլորտների:

7. Աշխատանքային խմբերում ներառվում են ստացված հայտերի բնագավառներին համապատասխան գիտական աշխատողներ` բացառելով շահերի բախումները, և պետական մարմինների ներկայացուցիչներ` պահպանելով գիտական աշխատողների մեծամասնությունը:

8. Աշխատանքային խմբերը վեց ամսվա ընթացքում ձևավորում կամ համալրում են ցանկը: Վերջինս մեկամսյա ժամկետում գրավոր կերպով համաձայնեցվում է պետական մարմինների հետ:

9. Յուրաքանչյուր տարվա չորրորդ եռամսյակի առաջին ամսում համաձայնեցված ցանկում ներառված ծրագրերի առաջարկների ուղղությամբ` Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի (այսուհետ` նախարար) հրամանով կազմակերպվում է նպատակային-ծրագրային ֆինանսավորման մրցույթ (այսուհետ` մրցույթ):

10. Մրցույթի մասին հայտարարությունը հրապարակվում է կոմիտեի ինտերնետային կայքում: Մրցույթի հայտարարությունը պարունակում է համառոտ տեղեկություններ մրցույթի անցկացման նպատակի, հրավերի և մրցույթին մասնակցելու պայմանների մասին:

11. Մրցույթի հրավերը պետք է պարունակի`

1) մրցութային ծրագրի առաջարկը.

2) մրցույթի անցկացման նպատակը.

3) մրցույթի իրականացման ժամկետները.

4) ակնկալվող արդյունքների պահանջները.

5) հայտի ձևը և դրա լրացման և ներկայացման ընթացակարգը.

6) հայտի ֆինանսական նախահաշվի ձևը:

12. Մրցույթին մասնակցում են գիտական կազմակերպություններն ու բուհերը (այսուհետ` կազմակերպություն)` ներկայացնելով նպատակային ծրագրի հայտ (այսուհետ` հայտ):

13. Հայտերը ներկայացվում են երկամսյա ժամանակահատվածում` մինչև հինգ տարի ժամկետով:

14. Հայտը պետք է պարունակի`

1) ընդհանուր տեղեկություններ ռազմավարական հիմնախնդրի, դրա արդիականության, կարևորության և նպատակային ծրագրի իրականացմամբ լուծման հնարավորությունների մասին.

2) տեղեկություններ նպատակային ծրագրի հիմնական թիրախների, իրականացման ժամկետների, նախադրյալների, ֆինանսական ծավալների, ակնկալվող արդյունքների, ավարտական ձևերի (գիտական հրապարակումներ, փորձնական նմուշներ, արտոնագրեր, ներդրման վկայագրեր, հաշվետվություններ և այլն), պետական մարմինների կողմից դրանց կիրառության և պետության կարիքների բավարարմանն ուղղված լինելու մասին:

15. Եթե մրցույթին ներկայացված հայտը ներառված չէ ցանկում, ապա հայտի հետ պետք է ներկայացվի նաև առնվազն մեկ պետական մարմնի պաշտոնական գրություն իրենց ոլորտներում առկա ռազմավարական խնդիրների լուծմանը, ինչպես նաև իրենց գործունեության արդյունավետ կազմակերպմանը միտված նպատակային հայտի նպատակահարմարության վերաբերյալ:

16. Ներկայացված հայտերի գիտական փորձաքննության նպատակով կոմիտեն ձևավորում է մասնագիտական փորձագիտական խորհուրդ (այսուհետ` խորհուրդ): Խորհրդի կազմի թվաքանակը, անհատական կազմը և աշխատակարգը հաստատվում են կոմիտեի նախագահի կողմից:

17. Խորհուրդը ուսումնասիրում և գնահատում է նպատակային ծրագրերի հայտերը, դրանց գիտական հենքը, համապատասխանությունը պետական մարմինների կողմից դրանց կիրառությանը և պետության կարիքների բավարարմանը, ծրագրերի իրականացման նախադրյալները (կադրային կազմ, նյութատեխնիկական բազա), ավարտական ձևերն ու տեխնիկատնտեսական ցուցանիշները և ըստ ֆինանսավորման և իրականացման անհրաժեշտության` ձևավորում է վարկանիշային ցանկ` գնահատականների նվազման կարգով, և եռամսյա ժամկետում ներկայացնում է կոմիտե:

18. Խորհրդի կողմից ներկայացված առաջարկության և ձևավորված վարկանիշային ցանկի հիման վրա և ելնելով հաջորդ տարվա համար նպատակային ֆինանսավորման համար պետական հատկացումների ծավալից` նախարարի հրամանով հաստատվում է նպատակային ծրագրերի ցանկը, որը ներառվում է Հայաստանի Հանրապետության հաջորդ տարվա պետական բյուջեի նախագծում:

 

3. ՆՊԱՏԱԿԱՅԻՆ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՈՒՄ ՏՐԱՄԱԴՐԵԼՈՒ ՆՊԱՏԱԿՈՎ ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԵՐԻ ԿՆՔՈՒՄԸ ԵՎ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՄԸ

 

19. «Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի մասին» օրենքի և վերջինիս կատարումն ապահովող միջոցառումների մասին Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշման ընդունումից հետո կոմիտեն նպատակային ծրագիր իրականացնող կազմակերպությունների հետ կնքում է պայմանագրեր (այսուհետ` պայմանագիր):

20. Պայմանագրում, բացի Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված պարտադիր պահանջներից, նշվում են համապատասխան նպատակային ծրագրի անվանումը, իրականացնող կազմակերպության անվանումը, իրականացման ժամկետները, ֆինանսավորման չափը, վճարման պայմանները և ժամկետները, ինչպես նաև ընթացիկ (տարեկան) ու ամփոփիչ հաշվետվությունների ներկայացման ժամկետները:

21. Նպատակային ծրագիրն իրականացնող կազմակերպությունը պայմանագրում նշված ժամկետներում կոմիտեի կողմից սահմանված ընթացակարգով ներկայացնում է նպատակային ծրագրի իրականացման վերաբերյալ հաշվետվություն:

22. Կոմիտեն ընթացիկ (տարեկան) ու ամփոփիչ հաշվետվությունները 15-օրյա ժամկետում տրամադրում է խորհրդի քննարկմանը, և վերջինս եռամսյա ժամկետում տալիս է եզրակացություն` նպատակային ծրագրերի իրականացման ընթացիկ (տարեկան) և ամփոփիչ հաշվետվությունների վերաբերյալ, որը հիմք է հանդիսանում իրականացվող նպատակային ծրագրերի հետագա ֆինանսավորումը շարունակելու կամ դադարեցնելու համար, իսկ ավարտվող նպատակային ծրագրերի պարագայում` ամփոփիչ հաշվետվությունն ընդունելու համար:

23. Իրականացվող նպատակային ծրագրերի ֆինանսավորումը շարունակվում է խորհրդի կողմից ընթացիկ (տարեկան) հաշվետվությունների վերաբերյալ դրական եզրակացության հիման վրա: Իրականացվող նպատակային ծրագրի ընթացիկ հաշվետվության վերաբերյալ խորհրդի բացասական եզրակացության հիման վրա նպատակային ծրագրի ֆինանսավորումը դադարեցվում է:

24. Նպատակային ծրագրերի ընթացիկ հաշվետվության վերաբերյալ խորհրդի բացասական եզրակացության համար պետք է հիմք հանդիսանա գիտական ծրագրի իրականացման արդյունքում նախանշված վերջնարդյունքները չապահովելու հանգամանքը:

 

Հավելված N 3

ՀՀ կառավարության

2025 թվականի փետրվարի 13-ի

N 156-Ն որոշման

 

ԿԱՐԳ

ԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ԳԻՏԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԳԻՏԱԿԱՆ ԴՐԱՄԱՇՆՈՐՀԱՅԻՆ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՄԱՆ ՁԵՎՈՎ ՊԵՏԱԿԱՆ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՄԱՆ

 

1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն կարգով կարգավորվում են «Գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության մասին» օրենքով սահմանված գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության գիտական դրամաշնորհային ֆինանսավորման (այսուհետ` դրամաշնորհային ֆինանսավորում) հետ կապված հարաբերությունները:

2. Սույն կարգը նկարագրում է նաև դրամաշնորհային ֆինանսավորման ողջ գործընթացը` հայտերի ներկայացման, քննարկման, գիտական փորձաքննության (այսուհետ` փորձաքննություն) և հաստատման փուլերը, պայմանագրերի կնքումը, հաշվետվությունների ընդունումը, վերջնարդյունքների հաշվառումը:

3. Դրամաշնորհային ֆինանսավորումն ուղղված է գիտական հետազոտությունների կամ գիտատեխնիկական մշակումների հանգեցնող, գիտնականների և հետազոտական խմբերի (կոլեկտիվների) նախաձեռնությամբ հետազոտական նախագծերի (այսուհետ` հետազոտական նախագիծ) իրականացմանը:

4. Հետազոտական նախագծերի ֆինանսավորման նպատակով Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեն (այսուհետ` կոմիտե) կազմակերպում է մրցույթ (այսուհետ` մրցույթ)` ըստ գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության բնագավառների:

5. Մրցույթի մասին հայտարարությունը հրապարակվում է կոմիտեի ինտերնետային կայքում: Մրցույթի հայտարարությունը պարունակում է համառոտ տեղեկություններ մրցույթի անցկացման նպատակի, հրավեր ստանալու և մրցույթին մասնակցելու պայմանների մասին:

6. Մրցույթի հրավերը պետք է պարունակի`

1) մրցութային ծրագրի անվանումը.

2) մրցույթի անցկացման նպատակը.

3) մրցույթի իրականացման ժամկետները.

4) հետազոտական խմբին (կոլեկտիվին), ղեկավարին և անդամներին ներկայացվող որակավորման պահանջները.

5) հետազոտական նախագիծն իրականացնելու համար գիտական կազմակերպությանը կամ բարձրագույն ուսումնական հաստատությանը (այսուհետ` կազմակերպություն) ներկայացվող պահանջները.

6) ակնկալվող արդյունքների պահանջները.

7) հայտի լրացման և ներկայացման կարգը, ինչպես նաև տեղեկություններ`

ա. հայտով ներկայացվող հետազոտական նախագծի նպատակի հիմնավորման, խնդիրների, դրանց լուծման նախադրյալների և ուղիների, հետազոտական նախագծի կատարման ժամկետների, դրա կատարման նպատակով առկա և ձեռք բերվող սարքավորումների, նյութերի, միջոցների, նախատեսվող արշավախմբերի, գիտագործնական միջոցառումների անհրաժեշտության ու դրանց համար անհրաժեշտ գումարների մասին,

բ. կազմակերպության կարողությունների վերաբերյալ` ներառյալ համապատասխան լաբորատորիայի, սարքերի, սարքավորումների, միջոցների, նյութերի և այլնի մասին.

8) հայտի ֆինանսական նախահաշվի ձևը.

9) հայտերի ընտրության, փորձաքննության ձևը.

10) մրցույթի արդյունքների հրապարակման հավանական ժամկետը.

11) գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության տվյալ բնագավառի առանձնահատկություններից բխող այլ տեղեկատվություն:

7. Հայաստանի Հանրապետության յուրաքանչյուր տարվա պետական բյուջեի նախագծում գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության գիտական դրամաշնորհային ֆինանսավորման համար հատկացումները որպես դրամաշնորհներ նախատեսվում են ուղղել մրցութային կարգով ընտրված ու կոմիտեի կողմից հաստատված հետազոտական նախագծերի ֆինանսավորմանը:

 

2. ՀԵՏԱԶՈՏԱԿԱՆ ՆԱԽԱԳԾԻ ՀԱՅՏԵՐ ՆԵՐԿԱՅԱՑՆԵԼԸ ԵՎ ՄՐՑՈՒԹԱՅԻՆ ԿԱՐԳՈՎ ԴՐԱՆՑ ՓՈՐՁԱՔՆՆՈՒԹՅՈՒՆԸ, ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒ ՀԱՍՏԱՏՈՒՄԸ

 

8. Մրցույթին մասնակցելու նպատակով գիտնականների և հետազոտական խմբերի (կոլեկտիվների) կողմից հետազոտական նախագծի հայտը (այսուհետ` հայտ) ներկայացվում է կոմիտեի առցանց համակարգի (այսուհետ` համակարգ) միջոցով` ըստ մրցույթի հրավերով սահմանված կարգի:

9. Հետազոտական նախագծերի իրականացման նպատակահարմարության և ֆինանսական ծավալների վերաբերյալ անհրաժեշտ առաջարկություններ ստանալու նպատակով կոմիտեն ձևավորում է հետազոտական նախագծերի հայտերի երաշխավորման ու հաշվետվությունների ընդունման հանձնաժողով (այսուհետ` հանձնաժողով):

10. Կոմիտեն հանձնաժողովի միջոցով կազմակերպում է հայտերի փորձաքննություն` ըստ մրցույթի հրավերով սահմանված կարգի, վերջինով նախատեսված լինելու պարագայում` ներգրավելով անկախ փորձագետների:

11. Փորձաքննության ժամանակ գնահատվում է հայտը` գիտական և գիտատեխնիկական նորույթը և արդիականությունը, գիտնականների և հետազոտական խմբի (կոլեկտիվի) ձեռքբերումները տվյալ բնագավառում և նրանց մասնագիտական որակավորման համապատասխանությունը հետազոտական նախագիծ իրականացնելու համար, երիտասարդ (մինչև 35 տարեկան) մասնագետների ընդգրկվածությունը, հետազոտական նախագծի իրականացման նախադրյալները, փուլերը և ժամկետները, պահանջվող ֆինանսական միջոցների հիմնավորվածությունը և մրցույթի առանձնահատկություններից բխող այլ հարցեր:

12. Փորձաքննության արդյունքների հիման վրա կոմիտեն գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության յուրաքանչյուր մասնագիտության համար 15 աշխատանքային օրվա ընթացքում ձևավորում է հայտերի վարկանիշային ցանկ` փորձաքննության վերջնական գնահատականների նվազման կարգով, և ներկայացնում է հանձնաժողովին:

13. Հանձնաժողովը հաստատում է հայտերի վարկանիշային ցանկը և տալիս է առաջարկություն հետազոտական նախագծի ֆինանսավորման նպատակահարմարության և ծավալների մասին:

14. Կոմիտեն, ելնելով Հայաստանի Հանրապետության` տվյալ տարվա պետական բյուջեով գիտական դրամաշնորհային ֆինանսավորման համար նախատեսված հատկացումների չափից, երեք աշխատանքային օրվա ընթացքում Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հաստատմանն է ներկայացնում հետազոտական նախագծերի ցանկը:

15. Կոմիտեն հայտի ղեկավարին է տրամադրում նրա հայտի փորձաքննության վերջնական գնահատականն ու գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության տվյալ մասնագիտության շեմային գնահատականը:

 

3. ԴՐԱՄԱՇՆՈՐՀԱՅԻՆ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՈՒՄ ՏՐԱՄԱԴՐԵԼՈՒ ՆՊԱՏԱԿՈՎ ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԵՐԻ ԿՆՔՈՒՄԸ, ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՄԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄԸ

 

16. Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով կնքվում են պայմանագրեր`

1) կոմիտեի, կազմակերպության և սույն կարգի 12-րդ կետում նշված ցանկում ընդգրկված հետազոտական նախագծի ղեկավարի միջև.

2) հետազոտական նախագծի ղեկավարի և կատարողների միջև:

17. Պայմանագրերում, բացի Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված պարտադիր պահանջներից, նշվում են նաև համապատասխան հետազոտական նախագծի անվանումը, ղեկավարի անունը, ազգանունը, կազմակերպության անվանումը, որտեղ պետք է իրականացվի հետազոտական նախագիծը, վերջինիս իրականացման ժամկետներն ու պայմանները, ֆինանսավորման չափը, հաշվետվության ներկայացման ժամկետները, ինչպես նաև մրցույթի առանձնահատկություններից բխող այլ կետեր:

18. Հետազոտական նախագծի իրականացման մասին պայմանագրով նախատեսված ժամկետներում կազմվում են ընթացիկ (տարեկան) և ամփոփիչ հաշվետվություններ: Վերջիններս գնահատվում են` հաշվի առնելով արդյունքների նորույթը և դրանց նշանակությունը, հրապարակումների կամ այլ վերջնական արդյունքների գիտական մակարդակը, դրանցում կատարողների ներգրավվածության աստիճանը:

19. Գիտական թեմայի ընթացիկ (տարեկան) հաշվետվությունները ներկայացվում են իրականացման ժամկետի սկզբից հաշված յուրաքանչյուր 12-րդ ամսվա վերջին աշխատանքային օրը, եթե մրցույթի հրավերի փաթեթով այլ պայմաններ նախատեսված չեն:

20. Կոմիտեն ընթացիկ (տարեկան) կամ ամփոփիչ հաշվետվությունները հնգօրյա ժամկետում ներկայացնում է հանձնաժողով: Հանձնաժողովը հաշվետվությունները ստանալուց հետո 15-օրյա ժամկետում քննարկում է ընթացիկ (տարեկան) կամ ամփոփիչ հաշվետվությունները և կոմիտե է ներկայացնում հետազոտական նախագծի հետագա ֆինանսավորման նպատակահարմարության (ընթացիկ հաշվետվություն) կամ ընդունման (ամփոփիչ հաշվետվություն) մասին առաջարկություն:

21. Հանձնաժողովի առաջարկության հիման վրա կոմիտեն որոշում է ընդունում հետազոտական նախագծի հետագա ֆինանսավորման կամ դրա դադարեցման մասին:

22. Հետազոտական նախագծերի ընթացիկ հաշվետվության վերաբերյալ հանձնաժողովի բացասական եզրակացության համար պետք է հիմք հանդիսանա նախագծով նախատեսված գիտական ծրագրի իրականացման արդյունքում նախանշված վերջնարդյունքները հետազոտական խմբի կողմից չապահովելու հանգամանքը:

 

Պաշտոնական հրապարակման օրը` 14 փետրվարի 2025 թվական:

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
13.02.2025
N 156-Ն
Որոշում