(ուժը կորցրել է 19.02.2019 թիվ 13-Ն որոշում)
i
603.0186.121102
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«12» 11 2002 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 60302284
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
ՈՐՈՇՈՒՄ
19 օգոստոսի 2002 թվականի N 186-Ն
«ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ, ԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ, ՄԱՆԿԱՊԱՏԱՆԵԿԱՆ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 1-ԵԳԱԴ ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԸ ԵՎ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Պետական վիճակագրության մասին» ՀՀ օրենքի 10 հոդվածի 3-րդ մասի ե/ կետով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
Հաստատել «Հաշվետվություն երաժշտական, գեղարվեստի, արվեստի դպրոցների, մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնների մասին» Ձև թիվ 1-եգադ պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը համաձայն թիվ 1 հավելվածի:
Հավելված 1
Հաստատված է
Հայաստանի Հանրապետության
վիճակագրության պետական խորհրդի
19 օգոստոսի 2002 թվականի
թիվ 186-Ն որոշմամբ
ՀՐԱՀԱՆԳ «ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ, ԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ, ՄԱՆԿԱՊԱՏԱՆԵԿԱՆ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ N 1-ԵԳԱԴ ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Հրահանգը սահմանում է «Երաժշտական, գեղարվեստի, արվեստի դպրոցների, մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնների մասին» ձև N 1-եգադ պետական վիճակագրական տարեկան հաշվետվության լրացման կարգը:
2. Հաշվետվությունը կազմում են երաժշտական, գեղարվեստի, արվեստի դպրոցները և մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնները, որոնք այդ մասին նախապես տեղեկացվում են:
3. Հաշվետվությունը ներկայացվում է Հայաստանի Հանրապետության Ազգային վիճակագրական ծառայության մարզային գործակալության տարածքային բաժին մինչև նոյեմբերի 5-ը, որն ամփոփը` Հայաստանի Հանրապետության Ազգային վիճակագրական ծառայություն` մինչև դեկտեմբերի 5-ը:
4. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված խնդիրները կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:
II. ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
Բաժին 1. Ուսուցիչների թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների
5. Սյունակ Ա-ում բերվում է ուսուցիչների մասնագիտությունների անվանումը:
6. Ուսուցիչների ընդհանուր թվաքանակը բերվում է սյունակ 1-ում, որից սյունակ 2-ում առանձնացվում է կանանց թվաքանակը:
7. Ուսուցիչների ընդհանուր թվաքանակից առանձնացվում են հիմնական հաստիքով աշխատող ուսուցիչների թվաքանակը (սյունակ 3), որից սյունակ 4-ում առանձնացվում է կանանց թվաքանակը, իսկ բարձրագույն և միջին մասնագիտական կրթություն ունեցող ուսուցիչների թվաքանակները բերվում են համապատասխանաբար սյունակներ 5-ում և 7-ում:
8. Ուսուցիչների թափուր տեղերի քանակը բերվում է սյունակ 7-ում:
Բաժին 2. Աշակերտների թվաքանակը
9. Դասարանների կամ բաժանմունքների անվանումները բերվում են Բ սյունակի տողեր 201-224-ում:
10. Աշակերտների ընդհանուր թվաքանակը բերվում է 225 տողում, որից առանձնացվում են տեղափոխվածները (տող 226), ավարտական դասարաններում մնացածները (տող 227) և մաղվածները (տող 228):
11. Պետպատվերով սովորողների ընդհանուր թվաքանակը բերվում է սյունակ 1-ում, որից աղջիկներինը` սյունակ 2-ում: Աշակերտների ընդհանուր թվաքանակից առանձնացվում է ավարտական դասարաններում սովորողների ընդհանուր թվաքանակը (սյունակ 3), նրանցից աղջիկներինը` սյունակ 4-ում: Նույն սկզբունքով լրացվում են 5-8 սյունակները վճարովի հիմունքներով սովորողների համար:
12. Մրցույթների, փառատոների մասնակիցների ընդհանուր թվաքանակը բերվում է սյունակ 9-ում, որից աղջիկներինը` սյունակ 10-ում: Իսկ սյունակ 11-ում բերվում է մրցանակակիրների թվաքանակը, որից աղջիկներինը` սյունակ 12-ում:
Բաժին 3. Աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ սեռատարիքային կազմի
13. Այս բաժնում բերվում է աշակերտների թվաքանակի սեռատարիքային բաշխվածությունն ըստ դասարանների:
Բաժին 4. Աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսման դիմաց վճարաչափի
14. Սյունակ 1-ում բերվում է ուսման դիմաց վճարողների ընդհանուր թվաքանակը (տող 401), նրանցից աղջիկներինը` տող 402-ում:
15. Սյունակներ 2-5-ում բերվում է աշակերտների թվաքանակն ըստ համապատասխան վճարաչափերի:
Բաժին 5. Աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի
16. Սյունակ 1-ում բերվում է կրթաթոշակ ստացող աշակերտների ընդհանուր թվաքանակը (տող 501), նրանցից աղջիկներինը` տող 502-ում:
17. Սյունակներ 2-6-ում բերվում է աշակերտների թվաքանակն ըստ համապատասխան կրթաթոշակի չափերի:
Բաժին 6. Շենքային պայմանները
24. Սյունակ 1-ում բերվում է դպրոցի շենքի ընդհանուր մակերեսը, իսկ սյունակ 2-ում` ուսումնական մասի մակերեսը:
25. Շենքի տեսակն ըստ տիպերի բերվում է սյունակներ 3-ում (տիպային) և 4-ում (ոչ տիպային), ընդ որում, եթե շենքը սեփական է` համապատասխան սյունակում գրվում է «1», եթե վարձակալված է` «0»:
26. 5-րդ սյունակում բերվում է շենքի տեխնիկական վիճակը` նշելով համապատասխան կոդը (բավարար վիճակում է -1, կարիք ունի հիմնավերանորոգման -2, վթարային է -3):
Բաժին 7. Ֆինանսական միջոցների ստացումը և օգտագործումը ուսումնական հաստատություններում
27. Ցուցանիշները լրացնելիս ֆինանսական տարին ընդունել հաշվետու տարվա հունվարի 1-ից դեկտեմբերի 31-ը:
28. Սյունակ 1-ում բերվում է ընդհանուր ֆինանսական միջոցները:
29. Սյունակ 2-ում բերվում է ֆինանսական միջոցների մնացորդը տարեսկզբին:
30. Ընթացիկ տարվա ֆինանսական մուտքերի մասին տվյալները բերվում են սյունակներ 3-11-ում:
31. Սյունակ 12-ում բերվում է ընդհանուր ֆինանսական ծախսերը, որից առանձնացվում են.
1) «նյութական ծախսեր» սյունակ 13-ում բերվում է ընթացիկ նորոգման աշխատանքների և ծախսված նյութերի արժեքը, տեխնիկայի անվտանգության և աշխատանքի պահպանության ծախսերը, արտահագուստի, փոքրարժեք և արագամաշ գույքի մաշվածությունը, վառելիքի, էլեկտրաէներգիայի և այլ նմանատիպ ծախսերը,
2) «ոչ նյութական ծառայությունների վճարումներ» սյունակ 14-ում բերվում է աշխատողների մասնագիտական պատրաստմանն ուղղված վճարումները, շենքերի, մեքենաների և սարքավորումների վարձակալական վճարումները, գիտահետազոտական և փորձարարական աշխատանքների, ֆինանսական, իրավաբանական, պահակային և հակահրդեհային ծառայությունների վճարումները, ներկայացուցչական, գովազդային, լիցենզավորման և սերտիֆիկացման ծախսերը և այլն,
3) «գործուղման ծախսեր» սյունակ 15-ում բերվում է հաստիքացուցակում ընդգրկված աշխատողների աշխատանքի մշտական վայրից դուրս որոշակի ժամկետով այլ վայրում հանձնարարություն կատարելու համար տրվող վճարները,
4) «աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումներ» սյունակ 16 բերվում է ինչպես հիմնական, այնպես էլ պայմանագրային աշխատողների կողմից փաստացի կատարված աշխատանքների դիմաց հաշվարկված աշխատավարձը, ներառյալ խթանող և փոխհատուցող վճարները: Խթանող վճարներ են համարվում, մասնավորապես, արտադրական ցուցանիշների, տարվա աշխատանքի արդյունքների համար պարգևատրումները, մասնագիտական վարձատրության համար տրվող հավելումները, երկարամյա ծառայության համար աշխատողներին տրվող միանվագ պարգևատրումները: Փոխհատուցող վճարներ (կապված աշխատանքային ռեժիմի և պայմանների հետ) են համարվում գիշերային աշխատանքի, արտաժամյա աշխատանքի, հանգստյան և տոն (ոչ աշխատանքային) օրերին, բազմահերթ ռեժիմով աշխատանքի, մասնագիտությունների համատեղման, սպասարկման գոտիների ընդլայնման, ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով ծանր, վնասակար և խիստ վնասակար համարվող աշխատանքի պայմաններում աշխատանքի համար աշխատավարձի նկատմամբ սահմանված հավելավճարներն ու լրավճարները: Աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումների մեջ են ներառվում նաև հերթական (ամենամյա) և լրացուցիչ արձակուրդների վարձատրությունները (չօգտագործված արձակուրդի համար փոխհատուցումը) և աշխատողների աշխատանքի վարձատրությանն ուղղված այլ վճարումները,
5) սյունակ 17-ում բերվում է աշակերտներին տրված կրթաթոշակի չափը,
6) աշխատանքի վարձատրությանն ուղղվող միջոցներից զբաղվածության, կենսաթոշակային, պարտադիր սոցիալական ապահովագրության համար կատարված վճարները բերվում է սյունակ 18-ում,
7) սյունակ 19-ում բերվում է ուսումնական հաստատության կողմից կատարված շենքերի և շինությունների, ինչպես նաև մեքենաների և սարքավորումների ձեռք բերման և վերանորոգման ծախսերը,
8) վերը նշված տողերում չընդգրկված և ընթացիկ գործունեության հետ կապված այլ ծախսերը բերվում է սյունակ 20-ում:
32. Սյունակ 21-ում բերվում է ֆինանսական միջոցների մնացորդը տարեվերջին:
ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ
ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ
ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ
ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ
._________________________________________________________________________.
|Ներկայացվում է համաձայն «Պետական վիճակագրության մասին» ՀՀ օրենքի, |
|սահմանված կարգով հաստատված «Պետական վիճակագրական աշխատանքների ծրագրի» և |
|«Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման» կարգի |
|_________________________________________________________________________|
|Ում է ներկայացվում |Տրամադրված տեղեկությունների |
|______________________________________ |գաղտնիության պահպանումը |
| (անվանումը) |երաշխավորվում է օրենքով |
|Ով է ներկայացնում |________________________________|
|______________________________________ | Ձև N 1-եգադ |
| (անվանումը) | տարեկան |
|ՀՀ իրավաբ. անձանց պետռեգիստրում գրանցման| |
|համարը * |Հաստատված է` ՀՀ վիճակագրության |
| ._____________________. |պետական խորհրդի |
|Նույնականացման (իդենտիֆիկացիոն) կոդը * | 19 օգոստոսի 2002 թ. |
| | թիվ 186-Ն որոշմամբ |
| ._______________. | |
| |Ներկայացվում է` |
|Մարզը________________________ .___. |ՀՀ Ազգային վիճակագրական |
|Գտնվելու վայրը ______________________ |ծառայության (ՀՀ ԱՎԾ) մարզային |
|Էլեկտրոնային փոստի հասցեն |գործակալություն տարածքային բաժին|
|_____________________________________ |մինչև նոյեմբերի 5-ը, որն |
|*լրացվում է իրավաբանական անձանց |ամփոփը` ՀՀ ԱՎԾ մարզային |
|ռեգիստրի կողմից տրված գրանցման |գործակալություն մինչև նոյեմբերի|
|վկայականից |25-ը, որն ամփոփը` ՀՀ ԱՎԾ մինչև |
|________________________________________|դեկտեմբերի 5-ը |
|Պետական վիճակագրական դիտարկումների համար| |
|անհրաժեշտ վիճակագրական տեղեկատվություն |Ներկայացնում են` |
|չներկայացնելը կամ սահմանված կարգի |երաժշտական, գեղարվեստի, արվեստի |
|խախտումով (ոչ արժանահավատ տվյալներ, |դպրոցները |
|դրանց ոչ ամբողջական արտացոլում և | |
|աղավաղումներ) ներկայացնելը վիճակագրական | |
|տեղեկություններ տրամադրողների համար | |
|առաջացնում է պատասխանատվություն` ՀՀ | |
|օրենքով սահմանված կարգով: | |
._________________________________________________________________________.
ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ
ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ, ԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ, ՄԱՆԿԱՊԱՏԱՆԵԿԱՆ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ
200... թ. համար
Բաժին 1. Ուսուցիչների թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների, մարդ
._________________________________________________________________________.
|Մասնա- | Ուսուցիչների| այդ թվում`|նրանցից ունեն մասնագիտական |Ուսուցիչ-|
|գիտութ-| թվաքանակը | հիմնական |կրթություն |ների |
|յուններ|______________|____________|___________________________|թափուր |
| |ընդա-|այդ |ընդա-|այդ |բարձրագույն |միջին |տեղերի |
| |մենը |թվում |մենը |թվում`| |մասնագիտական |քանակը |
| | |կանայք | |կանայք|_____________|_____________| |
| | | | | |ընդա-|այդ |ընդա-|այդ | |
| | | | | |մենը |թվում` |մենը |թվում` | |
| | | | | | |կանայք | |կանայք | |
|_______|_____|________|_____|______|_____|_______|_____|_______|_________|
| Ա | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|_______|_____|________|_____|______|_____|_______|_____|_______|_________|
|_______|_____|________|_____|______|_____|_______|_____|_______|_________|
|_______|_____|________|_____|______|_____|_______|_____|_______|_________|
|_______|_____|________|_____|______|_____|_______|_____|_______|_________|
|Ընդամե-| | | | | | | | | |
|նը | | | | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
Բաժին 2. Աշակերտների թվաքանակն առ 01.11.200...թ.
.____________________________________________________________.
|Տողի |Բաժանմունքները | Պետպատվեր |
|համարը| /դասարաններ/ |___________________________________|
| | | աշակերտների | այդ թվում` |
| | | թվաքանակը | ավարտական |
| | | | դասարաններում |
| | |_________________|_________________|
| | |ընդամենը|աղջիկներ|ընդամենը|աղջիկներ|
|______|_________________|________|________|________|________|
| Ա | Բ | 1 | 2 | 3 | 4 |
|______|_________________|________|________|________|________|
| 201 |Դաշնամուր | | | | |
|______|_________________|________|________|________|________|
| 202 |Ժողովրդական | | | | |
| |գործիքներ | | | | |
|______|_________________|________|________|________|________|
| 203 |Լարային գործիքներ| | | | |
|______|_________________|________|________|________|________|
| 204 |Փողային գործիքներ| | | | |
|______|_________________|________|________|________|________|
|______|_________________|________|________|________|________|
|______|_________________|________|________|________|________|
| 225 |Ընդամենը | | | | |
|______|_________________|________|________|________|________|
| |այդ թվում` | | | | |
|______|_________________|________|________|________|________|
| 226 |տեղափոխվածներ | | | | |
|______|_________________|________|________|________|________|
| 227 |մնացել են | | | | |
| |ավարտական | | | | |
| |դասարաններում | | | | |
|______|_________________|________|________|________|________|
| 228 |մաղվածներ | | | | |
.____________________________________________________________.
._________________________________________________________________________.
|Տողի|Բաժանմունքները | Վճարովի ուսուցում |Մրցույթների, փառատոների|
|հա- | /դասարաններ/ |__________________________|_______________________|
|մարը| |աշակերտների |այդ թվում` |մասնակիցներ|մրցանակա- |
| | | թվաքանակը |ավարտական | |կիրներ |
| | | |դասարաններում|___________|___________|
| | |____________|_____________|ընդա-|աղ- |ընդա-|աղ- |
| | |ընդա-|աղջիկ-|ընդա-|աղջիկ- |մենը |ջիկ- |մենը |ջիկ- |
| | |մենը |ներ |մենը |ներ | |ներ | |ներ |
|____|_________________|_____|______|_____|_______|_____|_____|_____|_____|
| Ա | Բ | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
|____|_________________|_____|______|_____|_______|_____|_____|_____|_____|
| 201|Դաշնամուր | | | | | | | | |
|____|_________________|_____|______|_____|_______|_____|_____|_____|_____|
| 202|Ժողովրդական | | | | | | | | |
| |գործիքներ | | | | | | | | |
|____|_________________|_____|______|_____|_______|_____|_____|_____|_____|
| 203|Լարային գործիքներ| | | | | | | | |
|____|_________________|_____|______|_____|_______|_____|_____|_____|_____|
| 204|Փողային գործիքներ| | | | | | | | |
|____|_________________|_____|______|_____|_______|_____|_____|_____|_____|
|____|_________________|_____|______|_____|_______|_____|_____|_____|_____|
|____|_________________|_____|______|_____|_______|_____|_____|_____|_____|
| 225|Ընդամենը | | | | | | | | |
|____|_________________|_____|______|_____|_______|_____|_____|_____|_____|
| |այդ թվում` | | | | | | | | |
|____|_________________|_____|______|_____|_______|_____|_____|_____|_____|
| 226|տեղափոխվածներ | | | | | | | | |
|____|_________________|_____|______|_____|_______|_____|_____|_____|_____|
| 227|մնացել են | | | | | | | | |
| |ավարտական | | | | | | | | |
| |դասարաններում | | | | | | | | |
|____|_________________|_____|______|_____|_______|_____|_____|_____|_____|
| 228|մաղվածներ | | | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
Բաժին 3. Աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ սեռատարիքային կազմի
._________________________________________________________________________. Տա
| Տարիքը | | Բաժանմունքներ /դասարաններ |Ընդամենը |
| | |____________________________________________| |
| | | | | | | | | | | | | |
|_________|________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| Մինչև |ընդամենը| | | | | | | | | | | |
| 7 |________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |աղջիկներ| | | | | | | | | | | |
|_________|________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |ընդամենը| | | | | | | | | | | |
| 7 |________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |աղջիկներ| | | | | | | | | | | |
|_________|________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |ընդամենը| | | | | | | | | | | |
| 8 |________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |աղջիկներ| | | | | | | | | | | |
|_________|________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |ընդամենը| | | | | | | | | | | |
| 9 |________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |աղջիկներ| | | | | | | | | | | |
|_________|________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |ընդամենը| | | | | | | | | | | |
| 10 |________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |աղջիկներ| | | | | | | | | | | |
|_________|________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |ընդամենը| | | | | | | | | | | |
| 11 |________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |աղջիկներ| | | | | | | | | | | |
|_________|________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |ընդամենը| | | | | | | | | | | |
| 12 |________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |աղջիկներ| | | | | | | | | | | |
|_________|________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |ընդամենը| | | | | | | | | | | |
| 13 |________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |աղջիկներ| | | | | | | | | | | |
|_________|________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |ընդամենը| | | | | | | | | | | |
| 14 |________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |աղջիկներ| | | | | | | | | | | |
|_________|________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |ընդամենը| | | | | | | | | | | |
| 15 |________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |աղջիկներ| | | | | | | | | | | |
|_________|________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |ընդամենը| | | | | | | | | | | |
| 16 |________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |աղջիկներ| | | | | | | | | | | |
|_________|________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |ընդամենը| | | | | | | | | | | |
| 17 |________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |աղջիկներ| | | | | | | | | | | |
|_________|________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |ընդամենը| | | | | | | | | | | |
| 18 |________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |աղջիկներ| | | | | | | | | | | |
|_________|________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
|19 և |ընդամենը| | | | | | | | | | | |
|ավելի |________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |աղջիկներ| | | | | | | | | | | |
|_________|________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |ընդամենը| | | | | | | | | | | |
|Ընդամենը |________|____|___|___|___|___|___|___|____|____|_____|_________|
| |աղջիկներ| | | | | | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
Բաժին 4. Աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսման դիմաց վճարաչափի
._________________________________________________________________________.
|Տողի| |Ընդամենը| այդ թվում` ըստ վճարաչափերի, դրամ|
|հա- | | |__________________________________|
|մարը| | |մինչև |2001-5000|5001-7000|7001 և |
| | | | 2000 | | | ավելի |
|____|________________________|________|______|_________|_________|_______|
| Ա | Բ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|____|________________________|________|______|_________|_________|_______|
|401 |Վճարողների թվաքանակը, | | | | | |
| |ընդամենը | | | | | |
|____|________________________|________|______|_________|_________|_______|
|402 |այդ թվում` աղջիկներ | | | | | |
._________________________________________________________________________.
Բաժին 5. Աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի
._________________________________________________________________________.
|Տողի| |Ընդա-| նրանցից` ստանում են կրթաթոշակ |
|հա- | |մենը |_______________________________________|
|մարը| | |մինչև |2001-3000|3001-4000|4001 |անվա- |
| | | |2000 |դրամ |դրամ |դրամ |նական |
| | | |դրամ | | |և |կրթա- |
| | | | | | |ավելի|թոշակ |
|____|______________________|_____|______|_________|_________|_____|______|
| Ա | Բ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|____|______________________|_____|______|_________|_________|_____|______|
|501 |Կրթաթոշակ ստացող | | | | | | |
| |աշակերտների թվաքանակը | | | | | | |
|____|______________________|_____|______|_________|_________|_____|______|
|502 |այդ թվում` աղջիկներ | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
Բաժին 6. Շենքային պայմանները
._________________________________________________________________________.
|Շենքի մակերեսը, | Շենքը` |Շենքի տեխնիկական վիճակը` |
|քառ. մ | սեփական է -1 |բավարար վիճակում է -1 |
| |վարձակալված է -0 |կարիք ունի հիմնավերանորոգման -2 |
| | |վթարային է -3 |
|_____________________|__________________| |
|ընդհանուր|ուսումնական|տիպային|ոչ տիպային| |
|_________|___________|_______|__________|________________________________|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|_________|___________|_______|__________|________________________________|
._________________________________________________________________________.
Բաժին 7. Ֆինանսական միջոցների ստացումը և օգտագործումը ուսումնական հաստատություններում
._________________________________________________________________________.
| Ֆինանսական միջոցների առկայությունը |
|_________________________________________________________________________|
| | այդ թվում |
|ընդա-|___________________________________________________________________|
|մենը | | ընթացիկ տարվա մուտքերը |
| |մնա- |____________________________________________________________|
| |ցորդը |ընդա-| այդ թվում |
| |տարե- |մենը |______________________________________________________|
| |սկզբին| |բյու-|իրա-|բնակ- |բնակչու-|այլ |նվի- |վարձա-|այլ |
| | | |ջեից |վա- |չութ- |թյանը |վճա- |րատվու-|կալու-|եկա- |
| | | |(պե- |բա- |յունից|մատուց- |րովի |թյուն- |թյուն-|մուտ- |
| | | |տա- |նա- | |ված ծա- |ծառա-|ներ |ից |ներ |
| | | |կան |կան-| |ռայութ- |յութ-| | | |
| | | |և |ան- | |յուն- |յուն-| | | |
| | | |հա- |ձան-| |ներից |ների | | | |
| | | |մայն-|ցից | | | | | | |
| | | |քային| | | | | | | |
|_____|______|_____|_____|____|______|________|_____|_______|______|______|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|_____|______|_____|_____|____|______|________|_____|_______|______|______|
| | | | | | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
(հազ. դրամ)
.________________________________________________________________________.
| Ֆինանսական ծախսեր | |
|_______________________________________________________________| |
|ընդա-| այդ թվում |ֆինանսա-|
|մենը |_________________________________________________________|կան մի- |
| |նյու- |ոչ |գոր- |աշխա- |պարտա-|կրթա- |հիմնա- |այլ |ջոցների |
| |թական |նյութական |ծուղ-|տավարձ|դիր |թոշակ |վերա- |ծախ-|մնացորդը|
| |ծախսեր|ծառայութ- |ման |և |սոցիա-| |նորոգ- |սեր |տարեվեր-|
| | |յունների |ծախ- |դրան |լական | |ման, | |ջին |
| | |վճարումներ|սեր |հավա- |ապահո-| |սարքա- | | |
| | | | |սարեց-|վագրա-| |վորում-| | |
| | | | |ված |կան | |ների և | | |
| | | | |վճա- |վճար- | |գույքի | | |
| | | | |րում- |ներ | |ձեռք | | |
| | | | |ներ | | |բերման | | |
|_____|______|__________|_____|______|______|______|_______|____|________|
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
|_____|______|__________|_____|______|______|______|_______|____|________|
| | | | | | | | | | |
.________________________________________________________________________.
Կատարող_______________ Ղեկավար
Հեռ. ________________ Անուն, ազգանուն________________
«___» ___________200..թ. Պաշտոն ________________________
Ստորագրություն ________________