Սեղմել Esc փակելու համար:
ՁԵՎ ԹԻՎ 1-ԷԼԵԿՏՐՈ (ՏԱՐԵԿԱՆ) «ՏՐԱՄՎԱՅ-...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Չի գործում
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՁԵՎ ԹԻՎ 1-ԷԼԵԿՏՐՈ (ՏԱՐԵԿԱՆ) «ՏՐԱՄՎԱՅ-ՏՐՈԼԵՅԲՈՒՍԱՅԻ ...

01.01.2013 -ին ուժը կորցրած ակտի տվյալ խմբագրությունը գործել է   12.02.2004  -ից մինչեւ   01.01.2013  -ը:
 

(ուժը կորցրել է 01.01.13 թվականից` 09.07.12 թիվ 18-Ն որոշում)

i

603.0023.251203

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»         12           2003 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 60303413

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

7 նոյեմբերի 2003 թվականի N 23-Ն

 

ՁԵՎ ԹԻՎ 1-ԷԼԵԿՏՐՈ (ՏԱՐԵԿԱՆ) «ՏՐԱՄՎԱՅ-ՏՐՈԼԵՅԲՈՒՍԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԵՎ ՃՈՊԱՆՈՒՂՈՒ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՄԱՍԻՆ» ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԸ ԵՎ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10 հոդվածի երրորդ մասի ե) կետով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.

Հաստատել Ձև թիվ 1-էլեկտրո (տարեկան) «Տրամվայ-տրոլեյբուսային տրանսպորտի և ճոպանուղու աշխատանքի մասին» պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը` համաձայն հավելված 1-ի:

 

Հավելված 1

 

Հաստատված է

Հայաստանի Հանրապետության

վիճակագրության պետական խորհրդի

7 նոյեմբերի 2003 թ.

թիվ 23-Ն որոշմամբ

 

ՀՐԱՀԱՆԳ

 

«ՏՐԱՄՎԱՅ-ՏՐՈԼԵՅԲՈՒՍԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԵՎ ՃՈՊԱՆՈՒՂՈՒ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 1-ԷԼԵԿՏՐՈ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ

 

1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1.1. Սույն հրահանգը սահմանում է «ՏՐԱՄՎԱՅ-ՏՐՈԼԵՅԲՈՒՍԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԵՎ ՃՈՊԱՆՈՒՂՈՒ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 1-ԷԼԵԿՏՐՈ (ՏԱՐԵԿԱՆ) պետական վիճակագրական հաշվետվության լրացման կարգը:

1.2. Հաշվետվությունը ներկայացնում են տրամվայ-տրոլեյբուսային տրանսպորտով և ճոպանուղով ուղևորափոխադրումներ իրականացնող կազմակերպությունները (այսուհետ` կազմակերպություն), որոնք այդ մասին նախապես տեղեկացվում են:

1.3. Հաշվետվությունը ներկայացվում է Հայաստանի Հանրապետության Ազգային վիճակագրական ծառայությանը տարեկան մեկ անգամ, սահմանված ժամկետում:

1.4. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված այլ հարցերը կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:

 

2. ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ

 

Հաշվետվությունը կազմված է 5 բաժնից. Ծառայություններ (բաժին 1), Շարժակազմը (բաժին 2), Շարժակազմի աշխատանքը (բաժին 3), Գծային տնտեսություն (բաժին 4), Էներգոտնտեսություն (բաժին 5):

2.1. «Տեղափոխվել են ուղևորներ»- ընդամենը (տող 110) ցուցանիշը որոշվում է վաճառված երթևեկության բոլոր տեսակի փաստաթղթերի (մեկանգամյա տոմսերի, երկարաժամկետ աբոնեմենտային տոմսերի) քանակով:

2.2. «ՈՒղևորաշրջանառությունը»- ընդամենը (տող 120) որոշվում է տեղափոխված ուղեվորների քանակի և 1 ուղևորի տեղափոխման միջին հեռավորության արտադրյալների հանրագումարով: 1 ուղևորի տեղափոխման միջին հեռավորությունը որոշվում է ուղևորների հոսքի մեկանգամյա դիտարկումների հիման վրա և համարվում է հաստատուն մեծություն մինչև հաջորդ դիտարկումը:

2.3. «ՈՒղևորների փոխադրումներից ստացված հասույթը (ներառյալ ավելացված արժեքի հարկը)»- ընդամենը (տող 130) ցուցանիշը լրացվում է երթևեկության բոլոր տեսակի փաստաթղթերի (մեկանգամյա տոմսերի, երկարաժամկետ աբոնեմենտային տոմսերի) վաճառքից գոյացած փաստացի հասույթի գումարը` վճարված ինչպես բնակչության, այնպես էլ կազմակերպությունների կողմից:

2.4. «ՈՒղևորների փոխադրումներից ստացված հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի)»- ընդամենը (տող 140) լրացվում է 130 տողի գումարը առանց ավելացված արժեքի հարկի:

2.5. «Սուբսիդիա բյուջեից» (տող 150) ցույց է տրվում տվյալ կազմակերպության բոլոր տեսակի վնասները փոխհատուցելու համար բյուջեից հատկացված գումարները:

2.6. «Աշխատողների միջին ցուցակային թվաքանակը» (տող 160) որևէ ժամանակաշրջանի համար որոշելու համար տարվում է ցուցակային կազմի աշխատողների թվաքանակի ամենօրյա հաշվառում, որը պետք է ճշգրտվի աշխատանքի ընդունման, այլ աշխատանքի փոխադրման և աշխատանքային պայմանագրերի դադարեցման հրամանների (կարգադրությունների) հիման վրա: Եթե աշխատողների ցուցակային թվաքանակի ամենօրյա հաշվառում չի տարվում, աշխատողների միջին ցուցակային թվաքանակը հաշվետու ամսվա համար հաշվարկվում է նախորդ ամսվա վերջի և հաշվետու ամսվա վերջի ցուցակային կազմի աշխատողների թվաքանակների գումարը 2-ի վրա բաժանելու միջոցով:

Աշխատողների միջին ցուցակային թվաքանակը տարվա համար հաշվարկվում է հաշվետու տարվա ամիսների միջին ցուցակային թվաքանակների գումարը բաժանելով 12-ի:

Աշխատողների միջին ցուցակային թվաքանակն ամսվա համար հաշվարկվում է հաշվետու ամսվա յուրաքանչյուր օրացուցային օրվա (ամսի 1-ից մինչև 30 (31), փետրվարի համար` 28 (29)` ներառյալ տոն (ոչ աշխատանքային) և հանգստյան օրերը) ցուցակային կազմի աշխատողների թվաքանակի գումարը բաժանելով հաշվետու ամսվա օրացուցային օրերի թվի վրա:

2.7. «ՈՒղևորների և ուղեբեռների հետ կապված ծախսերը» (տող 170) լրացվում է հաշվետու ժամանակաշրջանում ուղևորափոխադրումների հետ կապված բոլոր ծախսերը (նյութական ծախսեր, աշխատավարձ և դրան հավասարեցված այլ վճարումներ, սոցիալական ապահովության վճարներ, ամորտիզացիոն մասհանումներ):

2.8. «ՈՒղևորատար շարժակազմի քանակը հաշվետու տարվա սկզբին» (տող 210) ցուցանիշը ներառում է տվյալ կազմակերպության հաշվեկշռում առկա բոլոր տրամվայների վագոնների և տրոլեյբուսների այն քանակը, որը գտնվում է աշխատանքում, պահեստում, պարապուրդում` տեխնիկապես սարքին վիճակում, վերանորոգման մեջ, վերանորոգմանը սպասելու վիճակում, ինչպես նաև աշխատանքին ոչ պիտանի, սակայն հաշվեկշռից դեռ դուրս չգրված:

2.9. «Շարժակազմի ընդհանուր տեղատարողությունը հաշվետու տարվա վերջին»- ընդամենը (տող 250) ցուցանիշը որոշվում է ըստ շարժակազմի տեսակների քանակի և նրանց տեխնիկական անձնագրերին համապատասխան տեղատարողության արտադրյալների հանրագումարով (հաշվի առնելով նստատեղերի քանակը` ավելացրած ազատ հարթակի 1 քառ. մ-ի վրա 5 կանգնած ուղևոր):

2.10. «այդ թվում` նստատեղեր» (տող-251) ցուցանիշը որոշվում է շարժակազմի քանակը (ըստ տեսակների) և տեխնիկական անձնագրում նշված համապատասխան նստատեղերի քանակի արտադրյալով:

2.11. «Կապիտալ վերանորոգված շարժակազմը տարվա ընթացքում» (տող 260) ցուցանիշը լրացվում է տարվա ընթացքում կապիտալ վերանորոգման ենթարկված վագոնների քանակը:

2.12. «Հատուկ նշանակության շարժակազմի քանակը» (տող 270) ցուցանիշը ներառում է հատուկ նպատակների համար օգտագործվող վագոնների քանակը (վերանորոգման, ուսումնական վագոններ): Շարժակազմի այս քանակը չի ներառվում «ուղևորատար շարժակազմի քանակը» տողի մեջ:

2.13. «Երթուղիների քանակը» (տող 310) լրացվում է տվյալ կազմակերպությունում գործող բոլոր երթուղիների թիվը:

2.14. «Երթուղիների երկարությունը» (տող 320) լրացվում է տրանսպորտային կազմակերպություններում գործող բոլոր երթուղիների երկարությունների հանրագումարը:

2.15. «Տնտեսության տնօրինության տակ շարժակազմի գտնվելու օրերը»- ընդամենը (տող 330) լրացվում է տրանսպորտային կազմակերպության տնօրինության տակ գտնվող վագոնների առկայությունը` վագոն-օրերը, որը որոշվում է հաշվետու տարվա ընթացքում բոլոր օրացուցային օրերի թվի հանրագումարով, ներառյալ տոնական և հանգստյան օրերը` յուրաքանչյուր վագոնի համար առանձին:

2.16. «այդ թվում` շարժման մեջ» (տող 331) ցուցանիշը որոշվում է հաշվետու տարվա յուրաքանչյուր օրվա ընթացքում գիծ դուրս եկած բոլոր վագոնների թվի հանրագումարով, անկախ նրանից, թե այդ վագոնը (մեքենան) լրիվ հերթափոխը կատարել է, թե ոչ: Եթե վագոնը (մեքենան) վերադառնում է գծից մինչև չվացուցակով սահմանված ժամկետի լրանալը, անկախ վերադառնալու պատճառից, այն համարվում է մեկ լրիվ աշխատանքային օր: Օրվա ընթացքում երկհերթ կամ եռահերթ աշխատանքի դեպքում, նույնիսկ եթե աշխատանքը վերջանում է ժամը 24-ից հետո, այն համարվում է 1 վագոն-օր աշխատանքում: Օրացուցային օրվա ընթացքում վագոնը (մեքենան) մեկից ավելի անգամ գիծ դուրս գալու դեպքում վագոն-օր աշխատանքում ցուցանիշը հաշվարկելիս, այդպիսի վագոնը (մեքենան) պետք է հաշվարկվի միայն մեկ անգամ: Եթե վագոնը (մեքենան) գիծ է դուրս եկել և աշխատանք չունենալու պատճառով չի աշխատել, ապա այդ օրը համարվում է որպես մեկ աշխատանքային օր:

2.17. «անսարք վիճակում» (տող 332) ցուցանիշը որոշվում է բոլոր օրերի հանրագումարով, որոնց ընթացքում վագոնները գտնվել են վերանորոգման մեջ (կապիտալ, ընթացիկ):

2.18. «ՈՒղևորատար շարժակազմի շարժման մեջ գտնվելու ժամանակը-ընդամենը» (տող 340) ցուցանիշը որոշվում է հաշվետու տարում յուրաքանչյուր աշխատանքային օրվա ընթացքում շարժակազմի գծում եղած ժամերի հանրագումարով: Այդ ցուցանիշի մեջ չեն մտնում վարորդների ընդմիջման և հանգստի ժամերը:

2.19. «ՈՒղևորատար շարժակազմի վազքը» (տող 350) լրացվում է բոլոր վագոնների ուղեվորներով, դատարկ և զրոյական վազքերը (վագոն-կմ):

2.20. «Շարժակազմի վազքը, վերածված տեղատարողությամբ» (տող 360) որոշվում է վագոնների փաստացի վազքը (վագոն-կմ) բազմապատկելով յուրաքանչյուր վագոնի տեսակի համար սահմանված տեղատարողության ցուցանիշով (տես բաժին 2, տող 250):

2.21. «Ճանապարհների (գծերի) բացված երկարությունը միակողմանի հաշվարկով հաշվետու տարվա սկզբին» (տող 410) ցուցանիշը ներառում է կազմակերպությունների հաշվեկշռում հաշվետու տարվա վերջում առկա ուղևորատար, ինչպես նաև բեռնատար, դեպոների (վագոնների նորոգման կայան), հանգույցների, շրջադարձային օղակների, ուղեբաժանքի գծերի երկարությունները: Ճանապարհների (գծերի) բացված երկարությունը որոշվում է միակողմանի (միագիծ) հաշվարկով: Տրամվային և տրոլեյբուսային ճանապարհների (գծերի) երկարությունը միակողմանի հաշվարկով որոշելիս անհրաժեշտ է միակողմանի տեղամասերի երկարությանը գումարել երկկողմանի (երկգիծ) տեղամասերի երկարությունների կրկնապատիկը: Այդ դեպքում տրամվայի միակողմանի ճանապարհի ուղեբաժանքի գիծը հաշվարկվում է որպես երկկողմանի տեղամաս:

Շարժման համար փակ գծերը (քանդման ենթակա), չեն հաշվառվում և ցույց չեն տրվում 410 տողում:

2.22. «ՈՒղևորատար ճանապարհների (գծերի) շահագործական երկարությունը երկկողմանի (երկգծային) հաշվարկով տարվա վերջին»- ընդամենը (տող 460) ցուցանիշը ներառում է ճոպանուղու, տրամվային և տրոլեյբուսային ճանապարհների (գծերի) ընդհանուր տեղամասային երկարությունը` ներառյալ ուղեբաժանքի գծերը, շրջադարձային օղակները և որոշվում է երկկողմանի (երկգիծ) հաշվարկով: Եթե շարժումը սկզբնակետից վերջնակետ և հակադարձ ուղղությամբ կատարվում է տարբեր փողոցներով, ապա երկու ճանապարհների (գծերի) երկարությունը պետք է գումարել և բաժանել երկուսի:

2.23. «Դեպոների (վագոնների նորոգման կայան) քանակը տարվա վերջին» (տող 470) ցուցանիշը որոշվում է կազմակերպության հաշվեկշռում հաշվետու տարվա վերջին առկա դեպոների քանակով:

2.24. «Նախագծային հզորությունը, տեղատարողությունը» (տող 480) ցուցանիշն իրենից ներկայացնում է տրամվայների (տրոլեյբուսների) այն քանակը, որն ըստ արտադրական տարածքների և սարքավորումների առկայության ապահովվում է տեխնիկական սպասարկմամբ վերանորոգմամբ և կանգնման տեղերով` համաձայն դեպոների սպասարկման և նորոգման նորմաների:

2.25. «Քարշային կերպափոխիչ էլեկտրական ենթակայանների թիվը» (տող 510) լրացվում է կազմակերպության հաշվեկշռում առկա քարշային կերպափոխիչ էլեկտրական ենթակայանների թիվը: Այն քարշային էլեկտրական ենթակայանները, որոնք էլեկտրաէներգիա են մատակարարում տրամվային և տրոլեյբուսային շարժմանը միաժամանակ, հաշվետվության մեջ արտացոլվում են մեկ անգամ (միայն տրամվային կազմակերպության գծով):

2.26. «Քարշային ենթակայանների ընդհանուր սահմանված հզորությունը» (տող 520) ցուցանիշը որոշվում է քարշային կերպափոխիչ ենթակայաններում տեղակայված բոլոր աշխատող և պահեստային էլեկտրական ուղղիչների հզորությունների հանրագումարով: Էլեկտրական ենթակայանների հզորությունը, որոնք էլեկտրաէներգիա են մատակարարում տրամվային և տրոլեյբուսային հաղորդակցություններին միաժամանակ, բաժանվում են նրանց միջև համամասնորեն` ըստ դրանց կողմից սպառված էլեկտրաէներգիայի քանակի:

2.27. «Հաստատուն հոսանքի սնուցող և արտածծող ցանցի երկարությունը»- ընդամենը (տող 530) որոշվում է բոլոր ստորգետնյա մալուխների և օդային լարային ցանցի երկարությունների հանրագումարով` ըստ կազմակերպության հաշվեկշռի տվյալների: Կոնտակտային ցանցի երկարությունը չի ներառվում հաստատուն հոսանքի սնուցող և արտածծող ցանցի ընդհանուր երկարության մեջ:

 

ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ

 

ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

 

._________________________________________________________________________.

|Ներկայացվում է համաձայն` «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի        |

|Հանրապետության 2000թ. ապրիլի 4-ի ՀՕ-48 օրենքի, օրենքով սահմանված կարգով` |

|Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի կողմից հաստատվող |

|«Պետական վիճակագրական աշխատանքների տարեկան ծրագրի» և  Հայաստանի          |

|Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003թ. հոկտեմբերի 3-ի      |

|«Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման կարգը հաստատելու մասին»       |

|թիվ 11-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի                                        |

|_________________________________________________________________________|

|  ՏՐԱՄԱԴՐՎԱԾ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅԱՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՎՈՒՄ Է    |

|                                ՕՐԵՆՔՈՎ                                  |

|_________________________________________________________________________|

|     Ներկայացվում է     |     Ներկայացնում են       |   Հաշվետվության    |

|                        |                           |ներկայացման ժամկետը`|

|________________________|___________________________|____________________|

|Ազգային վիճակագրական    |տրամվայ-տրոլեյբուսային     |մինչև  հաշվետու     |

|ծառայություն            |տրանսպորտով և  ճոպանուղով  |տարվան հաջորդող     |

|                        |ուղևորափոխադրումներ        |հունվարի 30-ը       |

|                        |իրականացնող                |                    |

|                        |կազմակերպությունները       |                    |

|____________________________________________________|____________________|

|                                                    |      ՁԵՎ ԹԻՎ       |

|Ով է ներկայացնում _________________________________ |     1-ԷԼԵԿՏՐՈ      |

|                           (անվանումը)              |     (տարեկան)      |

|Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակը ____________ |                    |

|___________________________________________________ |   «Հաստատված է»    |

|                                                    |     Հայաստանի      |

|Գտնվելու վայրը ____________________________________ |   Հանրապետության   |

|____________________________________I_I_I_I_I_I_I_I |   վիճակագրության   |

|                                    (փոստային դասիչ)|   պետական խորհրդի  |

|Մարզը ____________________ Համայնքը _______________ | 7 նոյեմբերի 2003 թ.|

|                                                    | թիվ 23-Ն որոշմամբ  |

|Պետական ռեգիստրում գրանցման համարը I_I_I_I_I_I_I_I_I|                    |

|                                                    |____________________|

|Նույնականացման (իդենտիֆիկացիոն) ծածկագիրը I_I_I_I_I |____________________|

|                                                    |      Չլրացնել      |

|Հարկ վճարողի հաշվառման համարը I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I |____________________|

|                                                    |                    |

|Պետական ռեգիստրում գրանցման համարը և  նույնականացման|ՏԳՏԴ I_I_I_I_I_I_I  |

|(իդենտիֆիկացիոն) ծածկագիրը լրացվում են Հայաստանի    |                    |

|Հանրապետության արդարադատության նախարարության        |Մարզը    I_I_I_I_I  |

|իրավաբանական անձանց պետական ռեգիստրի գործակալության |                    |

|կողմից տրված գրանցման վկայականից                    |Համայնքը I_I_I_I_I  |

|_________________________________________________________________________|

|Պետական վիճակագրության մասին օրենսդրության խախտումը վիճակագրական         |

|տեղեկություններ տրամադրողների, ինչպես նաև  պետական վիճակագրություն       |

|իրականացնող մարմնի պաշտոնատար անձանց համար առաջացնում է                  |

|պատասխանատվություն` օրենքով սահմանված կարգով:                            |

._________________________________________________________________________.

 

ՏՐԱՄՎԱՅ-ՏՐՈԼԵՅԲՈՒՍԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԵՎ ՃՈՊԱՆՈՒՂՈՒ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՄԱՍԻՆ

200_ թ. համար

 

._________________________________________________________________________.

|            Ցուցանիշի անվանումը            | Տողի |   Չափի   | Ցուցանիշի |

|                                           |համարը|  միավորը |մեծությունը|

|___________________________________________|______|__________|___________|

|                     Ա                     |   Բ  |    Գ     |     1     |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|            1.Ծառայություններ              |  110 |  հազար   |           |

|Տեղափոխվել են ուղևորներ  - ընդամենը        |      | ուղևոր   |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|ՈՒղևորաշրջանառությունը  - ընդամենը         |  120 |  հազար   |           |

|                                           |      |ուղևոր-կմ |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|ՈՒղևորների  և  ուղեբեռների                 |  130 |  հազար   |           |

|փոխադրումներից ստացված հասույթը (ներառյալ  |      |  դրամ    |           |

|ավելացված արժեքի հարկը) - ընդամենը         |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|ՈՒղևորների  և  ուղեբեռների                 |  140 |   -»-    |           |

|փոխադրումներից ստացված հասույթը (առանց     |      |          |           |

|ավելացված արժեքի հարկի) - ընդամենը         |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Սուբսիդիա բյուջեից                         |  150 |  հազար   |           |

|                                           |      |  դրամ    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Աշխատողների միջին ցուցակային թվաքանակը     |  160 |  մարդ    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|այդ թվում` վարորդների                      |  161 |   -»-    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|ՈՒղևորների  և  ուղեբեռների                 |  170 |  հազար   |           |

|փոխադրումների հետ կապված ծախսերը           |      |  դրամ    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|              2. Շարժակազմը                |  210 |   հատ    |           |

|Ուղևորատար  շարժակազմի քանակը հաշվետու     |      |          |           |

|տարվա սկզբին                               |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Ընդունվել է շարժակազմ հաշվետու տարվա       |  220 |   -»-    |           |

|ընթացքում - ընդամենը                       |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|այդ թվում` նորերը                          |  221 |   -»-    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Դուրս է գրվել շարժակազմ հաշվետու տարվա     |  230 |   -»-    |           |

|ընթացքում - ընդամենը                       |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|այդ թվում` դուրս է գրվել խոտանման պատճառով |  231 |   -»-    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Ուղևորատար  շարժակազմի քանակը հաշվետու     |  240 |   -»-    |           |

|տարվա վերջին ընդամենը  (տող 210 + տող      |      |          |           |

|220 - տող 230)                             |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|այդ թվում` միակցվածներ                     |  241 |   -»-    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|240 տողից - 30 և  ավելի նստատեղ ունեցող    |  242 |   -»-    |           |

|շարժակազմի քանակը                          |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Շարժակազմի ընդհանուր տեղատարողությունը     |  250 |   տեղ    |           |

|հաշվետու տարվա վերջին - ընդամենը           |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|այդ թվում` նստատեղեր                       |  251 |   -»-    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Կապիտալ վերանորոգված շարժակազմը տարվա      |  260 |   հատ    |           |

|ընթացքում                                  |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|240 տողից` շարժակազմի քանակն ըստ           |  243 |   -»-    |           |

|շահագործման ժամկետի`                       |      |          |           |

|մինչև  5 տարի                              |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|5-ից մինչև  10                             |  244 |   -»-    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|10-ից մինչև  15                            |  245 |   -»-    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|15-ից մինչև  20                            |  246 |   -»-    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|20-ից մինչև  25                            |  247 |   -»-    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|25 և  ավելի                                |  248 |   -»-    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Հատուկ նշանակության շարժակազմի քանակը      |  270 |   -»-    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|        3. Շարժակազմի աշխատանքը            |  310 |  միավոր  |           |

|Երթուղիների քանակը                         |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Երթուղիների երկարությունը                  |  320 |    կմ    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Տնտեսության տնօրինության տակ               |  330 |  վագոն   |           |

|շարժակազմի գտնվելու օրերը - ընդամենը       |      |(մեքենա)- |           |

|                                           |      |   օրեր   |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|այդ թվում` շարժման մեջ                     |  331 |   -»-    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|անսարք վիճակում                            |  332 |   -»-    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Ուղևորատար  շարժակազմի շարժման մեջ         |  340 |  հազար   |           |

|գտնվելու ժամանակը - ընդամենը               |      |  վագոն   |           |

|                                           |      |(մեքենա)- |           |

|                                           |      |  ժամեր   |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Ուղևորատար  շարժակազմի վազքը               |  350 |  հազար   |           |

|                                           |      |  վագոն   |           |

|                                           |      |(մեքենա)- |           |

|                                           |      |    կմ    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|ՈՒղևորատար  շարժակազմի վազքը, վերածված     |  360 |  հազար   |           |

|տեղատարողությամբ                           |      |  տեղ-կմ  |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Ռելսերից վագոնների դուրս ընկնելու դեպքերի  |  370 |  միավոր  |           |

|թիվը (կոնտակտային ցանցի ընդհատումը)        |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Գնացքների (տրոլեյբուսների) վերադարձի       |  380 |   -»-    |           |

|դեպքերի թիվը տեխնիկական անսարքության       |      |          |           |

|պատճառով                                   |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|         4. Գծային տնտեսություն            |  410 |   կմ     |           |

|Ճանապարհների (գծերի) բացված երկարությունը  |      |          |           |

|միակողմանի հաշվարկով հաշվետու տարվա սկզբին |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Ավելացվել է տարվա ընթացքում                |  420 |   -»-    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|այդ թվում` նոր շինարարության  հաշվին       |  421 |   -»-    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Հանվել է տարվա ընթացքում                   |  430 |   կմ     |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Հաշվետու տարվա վերջում - ընդամենը          |  440 |   -»-    |           |

|(տող 410 + տող 420 - տող 430)              |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|այդ թվում` տրամվայի առանց կցվածքի          |  441 |   -»-    |           |

|ճանապարհներ                                |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Տրամվայի ճանապարհներ երկաթբետոնյա          |  450 |   -»-    |           |

|փայտակոճերի (շպալ) վրա                     |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Ուղևորատար  ճանապարհների (գծերի)           |  460 |   -»-    |           |

|շահագործական երկարությունը երկկողմանի      |      |          |           |

|(երկգծային) հաշվարկով տարվա վերջին -       |      |          |           |

|ընդամենը                                   |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Դեպոների (վագոնների նորոգման կայան)        |  470 |  միավոր  |           |

|քանակը տարվա վերջին                        |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Նախագծային հզորությունը, տեղատարողությունը |  480 |   տեղ    |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|   5. Էներգոտնտեսությունը (տարվա վերջին)   |  510 |   հատ    |           |

|Քարշային կերպափոխիչ էլեկտրական             |      |          |           |

|ենթակայանների թիվը                         |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Քարշային ենթակայանների ընդհանուր           |  520 |   կվտ    |           |

|սահմանված հզորությունը                     |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|Հաստատուն հոսանքի սնուցող և  արտածծող      |  530 |   կմ     |           |

|ցանցի երկարությունը - ընդամենը             |      |          |           |

|___________________________________________|______|__________|___________|

|այդ թվում` օդային ցանցի                    |  531 |   -»-    |           |

._________________________________________________________________________.

 

    Ղեկավար            _____________________     _______________________

                         (Ազգանուն, անուն)          (Ստորագրություն)

 

    Լրացնող            _____________________     ________________________

    (գլխավոր հաշվապահ    (Ազգանուն, անուն)       (Ստորագրություն, պաշտոն)

կամ այլ լիազորված

անձ)

                       _____________________     «___»___________200__թ.

                       (Հեռախոսահամար(ներ))        (լրացման ամսաթիվը)

 

Էլեկտրոնային փոստ _______________@________________

 

 

pin
Վիճակագրության պետական խորհուրդ
07.11.2003
N 23-Ն
Որոշում