Սեղմել Esc փակելու համար:
«ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ Տ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Չի գործում
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

«ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏ ...

01.01.2014 -ին ուժը կորցրած ակտի տվյալ խմբագրությունը գործել է   01.01.2011  -ից մինչեւ   01.01.2014  -ը:
 

(ուժը կորցրել է 04.10.13 թիվ 27-Ն որոշում)

i

603.0019.060810

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «06»        08            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 60310290

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

7 հուլիսի 2010 թվականի թիվ 19-Ն

 

«ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 65-ԵՐԿԱԹ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎՆ ՈՒ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2007 ԹՎԱԿԱՆԻ ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 14-Ի ԹԻՎ 15-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10-րդ հոդվածի երրորդ մասի ե) կետով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.

1. Հաստատել «Ընդհանուր օգտագործման երկաթուղային տրանսպորտի արտադրանքի մասին» Ձև թիվ 65-ԵՐԿԱԹ (տարեկան) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը` համաձայն հավելված 1-ի:

2. Հաստատել «Ընդհանուր օգտագործման երկաթուղային տրանսպորտի արտադրանքի մասին» Ձև թիվ 65-ԵՐԿԱԹ (տարեկան) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևի լրացման հրահանգը` համաձայն հավելված 2-ի:

i

3. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2007 թվականի սեպտեմբերի 14-ի «Ընդհանուր օգտագործման երկաթուղային տրանսպորտի արտադրանքի մասին» Ձև թիվ 65-ԵՐԿԱԹ (տարեկան) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևն ու լրացման հրահանգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թվականի նոյեմբերի 7-ի թիվ 16-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» թիվ 15-Ն որոշումը:

4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում 2011 թվականի հունվարի 1-ից:

 

Հավելված 1

Հայաստանի Հանրապետության

վիճակագրության պետական խորհրդի

2010 թվականի հուլիսի 7-ի

թիվ 19-Ն որոշման

 

ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ

 

ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

._____________________________________________________________________.

|Ներկայացվում է համաձայն` «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի    |

|Հանրապետության 2000 թ. ապրիլի 4-ի ՀՕ-48 օրենքի, Հայաստանի            |

|Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թ. հոկտեմբերի 3-ի |

|«Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման կարգը հաստատելու մասին»   |

|թիվ 11-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի և  պետական վիճակագրության ոլորտը   |

|կարգավորող այլ իրավական ակտերի                                       |

|_____________________________________________________________________|

| ՏՐԱՄԱԴՐՎԱԾ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅԱՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՎՈՒՄ Է |

|                             ՕՐԵՆՔՈՎ                                 |

._____________________________________________________________________.

._____________________________________________________________________.

|     Ներկայացվում է   |     Ներկայացնում է      |   Հաշվետվության    |

|                      |                         |ներկայացման ժամկետը |

|______________________|_________________________|____________________|

|ՀՀ ազգային            |երկաթուղային տրանսպորտի  |մինչև  հաշվետու     |

|վիճակագրական          |գործունեություն          |տարվան հաջորդող     |

|ծառայություն          |իրականացնող              |մարտի 30-ը          |

|                      |կազմակերպությունները     |                    |

._____________________________________________________________________.

._____________________________________________________________________.

|Ով է ներկայացնում _____________________________ |       ՁԵՎ ԹԻՎ      |

|                         (անվանումը)            |       65-ԵՐԿԱԹ     |

|                                                |      (տարեկան)     |

|Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակը ________ |                    |

|_______________________________________________ |    «Հաստատված է»   |

|                                                |     Հայաստանի      |

|Գտնվելու վայրը ________________________________ |   Հանրապետության   |

|_________________________________   I_I_I_I_I   |   վիճակագրության   |

|                                (փոստային դասիչ)|  պետական խորհրդի   |

|                                                | 2010 թ. հուլիսի 7-ի|

|Մարզը______________ Համայնքը __________________ |  թիվ 19-Ն որոշմամբ |

|                                                |                    |

|Պետական ռեգիստրում      I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I |                    |

|գրանցման համարը                                 |                    |

|                                                |                    |

|Նույնականացման                I_I_I_I_I_I_I_I_I |                    |

|(իդենտիֆիկացիոն) ծածկագիրը                      |                    |

|                                                |____________________|

|Հարկ վճարողի հաշվառման համարը I_I_I_I_I_I_I_I_I |____________________|

|                                                |     Չլրացնել   \|/ |

|Պետական ռեգիստրում գրանցման համարը և            |____________________|

|նույնականացման (իդենտիֆիկացիոն) ծածկագիրը       |ՏԳՏԴ   I_I_I_I_I_I  |

|լրացվում են Հայաստանի Հանրապետության            |                    |

|արդարադատության նախարարության իրավաբանական      |Մարզը        I_I_I  |

|անձանց պետական ռեգիստրի գործակալության կողմից   |                    |

|տրված գրանցման վկայականից                       |Համայնքը   I_I_I_I  |

|_____________________________________________________________________|

|Պետական վիճակագրության մասին օրենսդրության խախտումը վիճակագրական     |

|տեղեկություններ տրամադրողների, ինչպես նաև  պետական վիճակագրություն   |

|իրականացնող մարմնի պաշտոնատար անձանց համար առաջացնում է              |

|պատասխանատվություն` օրենքով սահմանված կարգով:                        |

._____________________________________________________________________.

 

ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ՄԱՍԻՆ

Հունվար - ____________ 201 թ.

._____________________________________________________________________.

|Ցուցանիշի անվանումը                 |Տողի   |Չափի        |Ցուցանիշի  |

|                                    |համարը |միավորը     |մեծությունը|

|____________________________________|_______|____________|___________|

|                   Ա                |   Բ   |     Գ      |     1     |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|ՈՒղևորների  փոխադրումներից ստացված  |  110  | հազար դրամ |           |

|հասույթը (առանց ավելացված արժեքի    |       |            |           |

|հարկի), ընդամենը                    |       |            |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|այդ թվում` ըստ հաղորդակցության      | 110.1 |    «-»     |           |

|տեսակների`                          |       |            |           |

|ներքաղաքային և  մերձքաղաքային       |       |            |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|միջքաղաքային (50 կմ և  ավելի, երկրի | 110.2 |    «-»     |           |

|ներսում)                            |       |            |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|միջազգային (այլ երկրների միջև)      | 110.3 |    «-»     |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|որից` ԱՊՀ երկրներ                   |110.3.1|    «-»     |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|ՈՒղևորների  փոխադրումների հետ կապված|  115  |    «-»     |           |

|ծախսերը                             |       |            |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|ՈՒղեբեռների փոխադրումներից ստացված  |  120  |    «-»     |           |

|հասույթը (առանց ավելացված արժեքի    |       |            |           |

|հարկի), ընդամենը                    |       |            |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|Բեռների փոխադրումներից ստացված      |  125  |    «-»     |           |

|հասույթը (առանց ավելացված արժեքի    |       |            |           |

|հարկի), ընդամենը                    |       |            |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|այդ թվում` ըստ հաղորդակցության      | 125.1 |    «-»     |           |

|տեսակների                           |       |            |           |

|ներքաղաքային և  մերձքաղաքային       |       |            |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|միջքաղաքային (50 կմ և  ավելի, երկրի | 125.2 |    «-»     |           |

|ներսում)                            |       |            |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|միջազգային (այլ երկրների միջև)      | 125.3 |    «-»     |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|որից` ԱՊՀ երկրներ                   |125.3.1|    «-»     |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|ՈՒղեբեռի և  բեռի փոխադրումների հետ  |  130  |    «-»     |           |

|կապված ծախսերը                      |       |            |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|Օժանդակ և  լրացուցիչ երկաթուղային   |  135  |    «-»     |           |

|տրանսպորտի գործունեությունից ստացված|       |            |           |

|հասույթը (առանց ավելացված արժեքի    |       |            |           |

|հարկի), ընդամենը.                   |       |            |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|Փոխադրվել են ուղևորներ,  ընդամենը   |  140  |    հազար   |           |

|                                    |       |   ուղևոր   |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|այդ թվում` ըստ հաղորդակցության      | 140.1 |    «-»     |           |

|տեսակների                           |       |            |           |

|ներքաղաքային և  մերձքաղաքային       |       |            |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|միջքաղաքային (50 կմ և  ավելի, երկրի | 140.2 |    «-»     |           |

|ներսում)                            |       |            |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|միջազգային (այլ երկրների միջև)      | 140.3 |    «-»     |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|որից` ԱՊՀ երկրներ                   |140.3.1|    «-»     |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|Փոխադրվել են ուղեբեռներ             |  145  |հազար տոննա |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|ՈՒղևորաշրջանառություն,  ընդամենը    |  150  |   հազար    |           |

|                                    |       | ուղևոր-կմ  |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|այդ թվում` ըստ հաղորդակցության      | 150.1 |    «-»     |           |

|տեսակների                           |       |            |           |

|ներքաղաքային և  մերձքաղաքային       |       |            |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|միջքաղաքային (50 կմ և  ավելի, երկրի | 150.2 |    «-»     |           |

|ներսում)                            |       |            |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|միջազգային (այլ երկրների միջև)      | 150.3 |    «-»     |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|որից` ԱՊՀ երկրներ                   |150.3.1|    «-»     |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|Փոխադրվել են բեռներ, ընդամենը       |  155  |հազար տոննա |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|այդ թվում` ըստ հաղորդակցության      | 155.1 |    «-»     |           |

|տեսակների                           |       |            |           |

|ներքաղաքային և  մերձքաղաքային       |       |            |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|միջքաղաքային (50 կմ և  ավելի, երկրի | 155.2 |    «-»     |           |

|ներսում)                            |       |            |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|միջազգային (այլ երկրների միջև)      | 155.3 |    «-»     |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|որից` ԱՊՀ երկրներ                   |155.3.1|    «-»     |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|Բեռնաշրջանառություն, ընդամենը       |  160  |   հազար    |           |

|                                    |       | ուղևոր-կմ  |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|այդ թվում` ըստ հաղորդակցության      | 160.1 |    «-»     |           |

|տեսակների                           |       |            |           |

|ներքաղաքային և  մերձքաղաքային       |       |            |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|միջքաղաքային (50 կմ և  ավելի, երկրի | 160.2 |    «-»     |           |

|ներսում)                            |       |            |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|միջազգային (այլ երկրների միջև)      | 160.3 |    «-»     |           |

|____________________________________|_______|____________|___________|

|որից` ԱՊՀ երկրներ                   |160.3.1|    «-»     |           |

._____________________________________________________________________.

 

    Շահագործական գծի երկարությունը         (165) ___________ կմ

 

Աշխատավարձի հաշվարկման համար կիրառվող (170) ___________ մարդ

աշխատողների միջին տարեկան թվաքանակը

 

    Ղեկավար                    ________________     ________________

                               (Ազգանուն, անուն)    (Ստորագրություն)

 

    Լրացնող                    ________________   ______________________

    (գլխավոր հաշվապահ          (Ազգանուն, անուն)  (Ստորագրություն, պաշտոն)

կամ այլ լիազորված անձ)

                               _________________    «__»  __________201_թ.

                               (Հեռախոսահամար(ներ))  (լրացման ամսաթիվը)

 

Էլեկտրոնային փոստ __________@__________

 

Հավելված 2

ՀՀ վիճակագրության պետական

խորհրդի

2010 թվականի հուլիսի 7-ի

թիվ 19-Ն որոշման

 

ՀՐԱՀԱՆԳ «ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 65-ԵՐԿԱԹ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԻ ԵՎ ԼՐԱՑՄԱՆ

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն հրահանգը սահմանում է «ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 65-ԵՐԿԱԹ (ՏԱՐԵԿԱՆ) պետական վիճակագրական հաշվետվության (այսուհետ` հաշվետվություն) լրացման կարգը:

2. Հաշվետվությունը ներկայացնում են երկաթուղային տրանսպորտի գործունեությամբ զբաղվող կազմակերպությունները (այսուհետ` կազմակերպություն), որոնք այդ մասին իրազեկվում են Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թվականի հոկտեմբերի 3-ի «Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման կարգը հաստատելու մասին» թիվ 11-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի դրույթներին համապատասխան:

3. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված այլ հարցերը կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:

 

II. ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ

 

4. ՈՒղևորների փոխադրումներից ստացված հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի), ընդամենը (տող 110) լրացվում է երկաթուղային տրանսպորտով ուղևորների փոխադրումից ստացված հասույթը:

5. 110.1-110.3.1 տողերում ցույց են տրվում երկաթուղային տրանսպորտով ուղևորների փոխադրումներից ստացված հասույթը` ըստ հաղորդակցության տեսակների: 110.1-110.3 տողերի ցուցանիշների հանրագումարը պետք է հավասար լինի 110 տողի ցուցանիշին:

6. ՈՒղեբեռների փոխադրումից ստացված հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի), ընդամենը (տող 120) և բեռների փոխադրումից ստացված հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի), ընդամենը (տող 125) լրացվում են համապատասխանաբար ուղեբեռների և բեռների փոխադրումներից ստացված հասույթը:

7. 125.1-125.3.1 տողերում լրացվում է բեռների փոխադրումներից ստացված հասույթն ըստ հաղորդակցության տեսակների: 125.1-125.3 տողերի ցուցանիշների հանրագումարը պետք է հավասար լինի 125 տողի ցուցանիշին:

8. Օժանդակ և լրացուցիչ երկաթուղային տրանսպորտի գործունեությունից ստացված հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի), ընդամենը (տող 135) ներառում է` բեռների և ուղեբեռների բեռնումից և բեռնաթափումից, բոլոր տեսակի ապրանքների պահումից և պահեստավորումից շտեմարաններում, ընդհանուր նշանակության ապրանքային պահեստներում, պահեստ-սառնարաններում, զետեղարաններում (բունկերներում), տեղեկատու բյուրոների, պահասենյակների, երկաթուղային շարժակազմի տեխնիկական սպասարկման և ընթացիկ նորոգման, գնացքներում տեղի ամրագրման, բեռների փոխադրմանը վերաբերող տրանսպորտային գործակալների միջնորդական ծառայություններից, ինչպես նաև տոմսերի վաճառքի միջնորդավճարների գումարներից և այլն:

Հաշվետվության մեջ առկա բոլոր հասույթները լրացվում են առանց ավելացված արժեքի հարկի` հաշվեգրման սկզբունքով:

9. Փոխադրվել են ուղևորներ, ընդամենը (տող 140) ցուցանիշը ներառում է երկաթուղային բոլոր կայարաններից փոխադրված ուղևորների թվաքանակը (ներառյալ անվճար երթևեկության իրավունքից օգտվողները):

10. Ներքաղաքային և մերձքաղաքային (տող 140.1) փոխադրումները հաղորդակցության այն տեսակն է, երբ ուղևորափոխադրումները կատարվում են մինչև 50 կիլոմետրի սահմաններում:

11. Միջքաղաքային (50 կիլոմետրից ավելի, երկրի ներսում) (տող 140.2) փոխադրումները հաղորդակցության այն տեսակն է, երբ փոխադրումների սկզբնական և վերջնական կետերը գտնվում են Հայաստանի Հանրապետությունում:

12. Միջազգային (տող 140.3) փոխադրումները հաղորդակցության այն տեսակն է, երբ փոխադրման կետերից մեկը գտնվում է Հայաստանի Հանրապետության սահմաններից դուրս (ներառյալ Անկախ Պետությունների Համագործակցության անդամ երկրները):

13. 140.1-140.3 տողերում լրացվում են փոխադրված ուղևորների թվաքանակներն ըստ հաղորդակցության տեսակների:

14. Փոխադրվել են ուղեբեռներ (տող 145) ցույց է տրվում երկաթուղային տրանսպորտով փոխադրված ուղեբեռների քանակը:

15. ՈՒղևորաշրջանառություն, ընդամենը (տող 150) ցուցանիշը որոշվում է տեղափոխված ուղևորների թվաքանակի և համապատասխան շահագործական հեռավորության արտադրյալների հանրագումարով: Այդ ցուցանիշի մեծությունը պետք է հավասար լինի 150.1, 150.2 և 150.3 տողերի ցուցանիշների հանրագումարին:

16. Փոխադրվել են բեռներ, ընդամենը (տող 155) ցույց է տրվում երկաթուղային տրանսպորտով փոխադրված (ներմուծված և առաքված) բեռների քանակը: Այն որոշվում է ներքաղաքային ու մերձքաղաքային (տող 155.1), միջքաղաքային (տող 155.2), միջազգային (ներառյալ Անկախ Պետությունների Համագործակցության անդամ երկրները) (տող 155.3) հաղորդակցությամբ փոխադրված բեռների ծավալների հանրագումարով:

17. Բեռնաշրջանառություն, ընդամենը (տող 160) ցուցանիշը որոշվում է երկաթուղային տրանսպորտով փոխադրված ուղեբեռների, բեռների քանակի և համապատասխան շահագործական հեռավորության արտադրյալների հանրագումարով: Այդ ցուցանիշի մեծությունը պետք է հավասար լինի 160.1 - 160.3 տողերի ցուցանիշների հանրագումարին:

18. Աշխատավարձի հաշվարկման համար կիրառվող աշխատողների միջին տարեկան թվաքանակը (առանց համատեղությամբ աշխատողների) (տող 170) որոշվում է` հաշվետու տարվա բոլոր ամիսների աշխատողների միջին ամսական թվաքանակների հանրագումարը տարվա ամիսների թվին` 12-ի, բաժանելով:

 

 

pin
Վիճակագրության պետական խորհուրդ
07.07.2010
N 19-Ն
Որոշում