Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2015 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2015 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑ ...

 

 

040.0111.200315

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

15 հունվարի 2015 թվականի N 111-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2015 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ԵՎ ԳԵՐԱԿԱ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(8-րդ մաս)

 

|___________|________________|_____________________|_________________|

|           |60. Բժշկասոցիա- |Բժշկասոցիալական      |ՀՀ կառավարության |

|           |լական           |փորձաքննության       |2014 թ. մայիսի   |

|           |փորձաքննության  |գործընթացում նոր     |19-ի N 511-Ա     |

|           |գործընթացում    |մեխանիզմների         |որոշման հավելվածի|

|           |ֆունկցիաների    |փորձնական կիրառում`  |2.4.1-ին կետի    |

|           |միջազգային      |1. ֆունկցիաների      |քսաներորդ        |

|           |դասակարգման     |միջազգային           |պարբերություն    |

|           |սկզբունքների    |դասակարգման հիման վրա|                 |

|           |ներդրում        |մշակված չափորոշիչների|                 |

|           |                |փորձարկում           |                 |

|           |                |բժշկասոցիալական      |                 |

|           |                |փորձաքննության       |                 |

|           |                |գործակալությունում   |                 |

|           |                |2. փորձարկման        |                 |

|           |                |արդյունքների         |                 |

|           |                |վերլուծության հիման  |                 |

|           |                |վրա չափորոշիչների    |                 |

|           |                |լրամշակում և         |                 |

|           |                |փորձարկում ընտրված   |                 |

|           |                |բժշկասոցիալական      |                 |

|           |                |փորձաքննության       |                 |

|           |                |հանձնաժողովներում    |                 |

|           |                |3. փորձարկումների    |                 |

|           |                |արդյունքների         |                 |

|           |                |վերլուծություն և     |                 |

|           |                |հաշվետվության        |                 |

|           |                |ներկայացում          |                 |

|           |                |4. լրամշակված        |                 |

|           |                |չափորոշիչների        |                 |

|           |                |վերաբերյալ           |                 |

|           |                |բժշկասոցիալական      |                 |

|           |                |փորձաքննության       |                 |

|           |                |գործընթացներում      |                 |

|           |                |ներգրավված           |                 |

|           |                |աշխատողների          |                 |

|           |                |վերապատրաստում       |                 |

|___________|________________|_____________________|_________________|

|           |61. Երեխայի     |Երեխայի իրավունքների |ՀՀ կառավարության |

|           |իրավունքների    |պաշտպանության        |2014 թ. մայիսի   |

|           |պաշտպանության   |պետական              |19-ի N 511-Ա     |

|           |համակարգի       |քաղաքականության      |որոշման հավելվածի|

|           |բարեփոխումների  |վերանայում` ուղղված  |2.4.1-ին կետի    |

|           |իրականացում     |երեխայի` ընտանիքում  |քսաներեքերորդ    |

|           |                |ապրելու իրավունքի    |պարբերություն    |

|           |                |ապահովմանը`          |                 |

|           |                |1. երեխաների խնամքի  |                 |

|           |                |և  պաշտպանության     |                 |

|           |                |հաստատություններում  |                 |

|           |                |խնամվող երեխաների և  |                 |

|           |                |նրանց ընտանիքների    |                 |

|           |                |կարիքների գնահատման  |                 |

|           |                |մեթոդաբանության      |                 |

|           |                |հաստատում            |                 |

|           |                |2. երեխաների խնամքի  |                 |

|           |                |համակարգի            |                 |

|           |                |բարեփոխումների       |                 |

|           |                |ուղեցույցի (գլխավոր  |                 |

|           |                |պլանի) և             |                 |

|           |                |ժամանակացույցի       |                 |

|           |                |մշակում և  հաստատում |                 |

|___________|________________|_____________________|_________________|

|ՀՀ արդարա- |62. Շարունակել  |- փակ տեսակի ուղղիչ  |ՀՀ կառավարության |

|դատության  |ազատազրկված     |հիմնարկի ստեղծում,   |2014 թվականի     |

|նախարարու- |անձանց պահման   |այդ թվում` «Արմավիր» |մայիսի 19-ի      |

|թյուն      |պայմանները      |քրեակատարողական      |N 511-Ա որոշման  |

|           |միջազգային      |հիմնարկի` 800        |հավելվածի 2.3-րդ |

|           |չափանիշներին    |լրակազմով նախատեսված |գլուխ            |

|           |համապատասխանեց- |մասնաշենքի           |                 |

|           |նելը`           |շինարարության        |                 |

|           |ազատազրկման     |շարունակում          |                 |

|           |վայրերում մարդու|- դատապարտյալների և  |                 |

|           |իրավունքների    |կալանքի տակ գտնվող   |                 |

|           |պաշտպանության   |անձանց պահելու       |                 |

|           |բարձր մակարդակ  |վայրերում պայմանների |                 |

|           |ապահովելու      |բարելավման անհրաժեշտ |                 |

|           |նպատակով        |միջոցառումների       |                 |

|           |                |իրականացում` հիմք    |                 |

|           |                |ընդունելով           |                 |

|           |                |Խոշտանգումների և     |                 |

|           |                |անմարդկային կամ      |                 |

|           |                |արժանապատվությունը   |                 |

|           |                |նվաստացնող           |                 |

|           |                |վերաբերմունքի կամ    |                 |

|           |                |պատժի կանխարգելման   |                 |

|           |                |մասին Եվրոպական      |                 |

|           |                |կոմիտեի (CPT) 2011   |                 |

|           |                |թվականի զեկույցը     |                 |

|           |                |(շարունակական)       |                 |

|___________|________________|_____________________|_________________|

|           |63. Ապահովել    |- շարժական գույքի    |«Շարժական գույքի |

|           |շարժական գույքի |նկատմամբ ապահովված   |նկատմամբ         |

|           |նկատմամբ        |իրավունքների         |ապահովված        |

|           |ապահովված       |էլեկտրոնային գրանցում|իրավունքների     |

|           |իրավունքների    |իրականացնելու համար  |գրանցման մասին»  |

|           |էլեկտրոնային    |ՀՀ արդարադատության   |ՀՀ օրենքի 10-րդ, |

|           |գրանցման        |նախարարության        |12-րդ, 23-րդ     |

|           |իրականացումը`   |աշխատակազմում        |հոդվածներ        |

|           |ներառյալ ստեղծել|առանձնացված          |                 |

|           |ինստիտուցիոնալ  |ստորաբաժանման        |                 |

|           |կարողություններ |ստեղծում             |                 |

|           |                |- շարժական գույքի    |                 |

|           |                |նկատմամբ ապահովված   |                 |

|           |                |իրավունքների         |                 |

|           |                |գրանցման առանձնացված |                 |

|           |                |ստորաբաժանման և      |                 |

|           |                |էլեկտրոնային         |                 |

|           |                |համակարգի գործարկում |                 |

|___________|________________|_____________________|_________________|

|           |64. Ապահովել    |- անձնական տվյալների |ՀՀ կառավարության |

|           |անձնական        |պաշտպանությունն      |2014 թ. փետրվարի |

|           |տվյալների       |իրականացնելու համար  |27-ի N 303-Ն     |

|           |պաշտպանությունը`|ՀՀ արդարադատության   |որոշման հավելվածի|

|           |ներառյալ ստեղծել|նախարարության        |23-րդ կետ        |

|           |ինստիտուցիոնալ  |աշխատակազմում        |                 |

|           |կարողություններ |առանձնացված          |                 |

|           |                |ստորաբաժանման        |                 |

|           |                |ստեղծում             |                 |

|           |                |- անձնական տվյալների |                 |

|           |                |պաշտպանության լիազոր |                 |

|           |                |մարմնի և             |                 |

|           |                |էլեկտրոնային         |                 |

|           |                |համակարգի գործարկում |                 |

|___________|________________|_____________________|_________________|

|           |65. Հայաստանի   |- պրոբացիոն          |ՀՀ Նախագահի 2012 |

|           |Հանրապետությու- |ծառայության կողմից   |թվականի հունիսի  |

|           |նում ներդնել    |խորհրդատվական        |30-ի ՆԿ-96-Ա     |

|           |պրոբացիոն       |զեկույցների          |կարգադրությամբ   |

|           |ծառայություն    |ներկայացում և        |հաստատված        |

|           |                |այլընտրանքային       |միջոցառումների   |

|           |                |պատժատեսակների       |ցանկի 2.3-րդ կետ |

|           |                |կատարում             |ՀՀ պաշտպանության |

|           |                |                     |նախարարություն   |

|___________|________________|_____________________|_________________|

|           |66. Հայաստանի   |գործընթացի ապահովման |ՀՀ կառավարության |

|           |Հանրապետության  |համար պատասխանատու   |2014 թ. մայիսի   |

|           |պաշտպանության   |միջգերատեսչական      |19-ի N 511-Ա     |

|           |ռազմավարական    |բնույթ ունեցող       |որոշման հավելվածի|

|           |վերանայման      |հանձնաժողովի և       |2.1.1-ին կետի    |

|           |գործընթացի 2015 |օժանդակ փորձագիտական |չորրորդ          |

|           |թվականի         |խմբերի գործունեության|պարբերություն    |

|           |շրջափուլի       |արդյունքում          |                 |

|           |իրականացում     |«Զորային կառույց`    |                 |

|           |                |զինված ուժերի կազմ,  |                 |

|           |                |կառուցվածք» փաստաթղթի|                 |

|           |                |մշակում              |                 |

|           |                |- Հայաստանի          |                 |

|           |                |Հանրապետության զինված|                 |

|           |                |ուժերի զարգացման     |                 |

|           |                |պլանի մշակում        |                 |

|           |                |- պաշտպանության      |                 |

|           |                |ռազմավարական         |                 |

|           |                |վերանայման           |                 |

|           |                |գործընթացից բխող     |                 |

|           |                |պաշտպանության ոլորտը |                 |

|           |                |կանոնակարգող նորմատիվ|                 |

|           |                |իրավական ակտերի      |                 |

|           |                |վերանայման           |                 |

|           |                |հայեցակարգային       |                 |

|           |                |մոտեցումների մշակում |                 |

|___________|________________|_____________________|_________________|

|ՀՀ արտաքին |67. Հայաստանի   |ՀՀ արտաքին գործերի   |ՀՀ Նախագահի      |

|գործերի    |Հանրապետության  |նախարարությունը      |նախընտրական      |

|նախարարու- |Նախագահի կողմից |շարունակելու է       |ծրագրի 2-րդ      |

|թյուն      |ուրվագծված      |Հայաստանի            |գլուխ (արտաքին   |

|           |արտաքին         |Հանրապետության       |հարաբերություններ|

|           |քաղաքական       |արտաքին              |և                |

|           |ուղենիշների,    |անվտանգության հետագա |անվտանգություն)  |

|           |տրված հանձնա-   |ամրապնդման, զարգացման|և  ՀՀ Նախագահի   |

|           |րարականների և   |համար անհրաժեշտ      |նախընտրական      |

|           |ՀՀ              |արտաքին բարենպաստ    |ծրագրի 3-րդ      |

|           |կառավարության   |պայմանների ու        |գլուխ            |

|           |ծրագրի կատարում |երաշխիքների          |(մրցակցային,     |

|           |                |ապահովման,           |նորամուծական     |

|           |                |համաշխարհային և      |տնտեսություն)    |

|           |                |տարածաշրջանային      |ՀՀ Նախագահի      |

|           |                |գործընթացներում      |ելույթներ և      |

|           |                |առավել ընդգրկման,    |տրված մամլո      |

|           |                |բարեկամ և  գործընկեր |ասուլիսներ       |

|           |                |երկրների հետ երկկողմ |ՀՀ Նախագահի      |

|           |                |ու բազմակողմ         |Եվրոպայի երկրներ |

|           |                |հարաբերությունների   |կատարած մի շարք  |

|           |                |առավել զարգացման ու  |այցերի ընթացքում |

|           |                |ամրապնդման,          |արված հայտարարու-|

|           |                |միջազգային կազմակեր- |թյուններ         |

|           |                |պություններում       |                 |

|           |                |գործուն մասնակցության|ՀՀ կառավարության |

|           |                |ապահովման արտաքին    |2014 թվականի     |

|           |                |քաղաքական ուղեգիծը`  |մայիսի 19-ի      |

|           |                |առաջնահերթ քայլերը   |N 511-Ա որոշման  |

|           |                |նպատակաուղղելով`     |հավելվածի        |

|           |                |- Արցախյան հիմնախնդրի|2.1.2-րդ կետ     |

|           |                |խաղաղ կարգավորմանը   |                 |

|           |                |- արտաքին            |2013 թ.          |

|           |                |անվտանգության        |Վիլնյուսում      |

|           |                |ռազմաքաղաքական       |կայացած Արևելյան |

|           |                |բաղադրիչի ամրապնդմանը|գործընկերության  |

|           |                |- Հայոց              |գագաթնաժողովի    |

|           |                |ցեղասպանության       |համատեղ հռչակագիր|

|           |                |միջազգային ճանաչմանն |                 |

|           |                |ու դատապարտմանը      |Հայաստանի և  ԵՄ-ի|

|           |                |- Ռուսաստանի հետ     |միջև  2013 թ.    |

|           |                |դաշնակցային          |նոյեմբերին       |

|           |                |փոխգործակցության և   |Վիլնյուսում      |

|           |                |ռազմավարական         |ընդունված համատեղ|

|           |                |հարաբերությունների   |հայտարարություն  |

|           |                |առավել խորացմանն ու  |                 |

|           |                |ընդլայնմանը          |                 |

|           |                |- Ամերիկայի Միացյալ  |                 |

|           |                |Նահանգների հետ       |                 |

|           |                |բարեկամական          |                 |

|           |                |գործընկերության      |                 |

|           |                |ամրապնդմանը          |                 |

|           |                |- Եվրոպական երկրների |                 |

|           |                |հետ երկկողմ          |                 |

|           |                |համագործակցության    |                 |

|           |                |հետագա զարգացմանն ու |                 |

|           |                |ամրապնդմանը          |                 |

|           |                |- անմիջական          |                 |

|           |                |հարևանների`          |                 |

|           |                |Վրաստանի և  Իրանի հետ|                 |

|           |                |հարաբերությունների   |                 |

|           |                |հետագա               |                 |

|           |                |զարգացմանը           |                 |

|           |                |- փոխշահավետ         |                 |

|           |                |համագործակցության    |                 |

|           |                |ծավալման ուղղությամբ |                 |

|           |                |իրական քայլեր        |                 |

|           |                |ձեռնարկող ԱՊՀ        |                 |

|           |                |մասնակից             |                 |

|           |                |պետությունների հետ   |                 |

|           |                |հարաբերությունների   |                 |

|           |                |խորացմանը            |                 |

|           |                |- հայ-թուրքական      |                 |

|           |                |հարաբերությունների`  |                 |

|           |                |առանց նախապայմանների |                 |

|           |                |կարգավորմանը         |                 |

|           |                |- Չինաստանի,         |                 |

|           |                |Հնդկաստանի, Ճապոնիայի|                 |

|           |                |և  Ասիայի այլ        |                 |

|           |                |երկրների, Աֆրիկայի   |                 |

|           |                |պետությունների հետ   |                 |

|           |                |համագործակցության    |                 |

|           |                |զարգացմանը           |                 |

|           |                |- Կանադայի և         |                 |

|           |                |Հարավային Ամերիկայի  |                 |

|           |                |երկրների հետ         |                 |

|           |                |համագործակցության    |                 |

|           |                |զարգացմանը           |                 |

|           |                |- Մերձավոր Արևելքի   |                 |

|           |                |ավանդական գործընկեր  |                 |

|           |                |երկրների հետ         |                 |

|           |                |փոխգործակցության     |                 |

|           |                |զարգացմանը           |                 |

|           |                |- Եվրասիական         |                 |

|           |                |տնտեսական միության   |                 |

|           |                |շրջանակներում        |                 |

|           |                |ծավալվող             |                 |

|           |                |համագործակցության    |                 |

|           |                |ակտիվ                |                 |

|           |                |մասնակցությանը       |                 |

|           |                |- ՀԱՊԿ-ի շրջանակում  |                 |

|           |                |համագործակցության    |                 |

|           |                |շարունակական         |                 |

|           |                |խորացմանը            |                 |

|           |                |- Եվրոպական միության |                 |

|           |                |հետ                  |                 |

|           |                |հարաբերությունների   |                 |

|           |                |շարունակական         |                 |

|           |                |զարգացմանն ու        |                 |

|           |                |ընդլայնմանը, ԵՄ-ի    |                 |

|           |                |հետ երկկողմ          |                 |

|           |                |համագործակցության    |                 |

|           |                |նոր իրավական շրջանակի|                 |

|           |                |ձևավորմանը           |                 |

|           |                |- ԱՊՀ շրջանակներում  |                 |

|           |                |ընթացող              |                 |

|           |                |գործընթացներին ակտիվ |                 |

|           |                |մասնակցությանը       |                 |

|           |                |- ՄԱԿ-ում, ԵԱՀԿ-ում, |                 |

|           |                |ԵԽ-ում և  այլ        |                 |

|           |                |միջազգային կազմակեր- |                 |

|           |                |պություններում առավել|                 |

|           |                |ակտիվ                |                 |

|           |                |ներգրավվածությանը և  |                 |

|           |                |ՀՀ շահերի            |                 |

|           |                |պաշտպանությանը       |                 |

|           |                |- ՆԱՏՕ -ի հետ        |                 |

|           |                |քաղաքական            |                 |

|           |                |երկխոսության         |                 |

|           |                |շարունակմանը,        |                 |

|           |                |Անհատական            |                 |

|           |                |գործընկերության      |                 |

|           |                |գործողությունների    |                 |

|           |                |ծրագրի հետևողական    |                 |

|           |                |իրականացմանը         |                 |

|           |                |- միջազգային և       |                 |

|           |                |տարածաշրջանային      |                 |

|           |                |տնտեսական և          |                 |

|           |                |ֆինանսական           |                 |

|           |                |կառույցների հետ      |                 |

|           |                |հարաբերությունների   |                 |

|           |                |զարգացմանը           |                 |

|           |                |- Հայաստանի տնտեսական|                 |

|           |                |անվտանգության        |                 |

|           |                |ապահովմանը,          |                 |

|           |                |հաղորդակցության      |                 |

|           |                |ուղիների             |                 |

|           |                |ապաշրջափակմանը,      |                 |

|           |                |զարգացմանն ու        |                 |

|           |                |դիվերսիֆիկացմանը,    |                 |

|           |                |հայրենական արտադրանքի|                 |

|           |                |արտահանման համար նոր |                 |

|           |                |շուկաների            |                 |

|           |                |բացահայտմանը և       |                 |

|           |                |արտաքին ներդրումների |                 |

|           |                |խրախուսմանը          |                 |

|           |                |- մշակութային        |                 |

|           |                |համագործակցության    |                 |

|           |                |խթանմանը, հայկական   |                 |

|           |                |մշակութային          |                 |

|           |                |ժառանգության         |                 |

|           |                |պահպանմանը           |                 |

|           |                |- միջազգային         |                 |

|           |                |ասպարեզում ՀՀ արտաքին|                 |

|           |                |քաղաքականության      |                 |

|           |                |դիրքորոշումներն ավելի|                 |

|           |                |լսելի և  ընկալելի    |                 |

|           |                |դարձնելուն ուղղված   |                 |

|           |                |քայլերի իրականացմանը |                 |

|           |                |- արտերկրում         |                 |

|           |                |Հայաստանի            |                 |

|           |                |քաղաքացիների և       |                 |

|           |                |իրավաբանական անձանց  |                 |

|           |                |իրավունքների ու      |                 |

|           |                |շահերի պաշտպանությանը|                 |

|___________|________________|_____________________|_________________|

|ՀՀ կառավա- |68. Համայնքային |- համայնքային        |ՀՀ կառավարության |

|րությանն   |ոստիկանության   |ոստիկանության 6      |2013 թ. փետրվարի |

|առընթեր ՀՀ |գործունեության  |հենակետի ստեղծում,   |7-ի N 109-Ն      |

|ոստիկանու- |ընդլայնում      |անհրաժեշտ գույքի և   |որոշման N 2      |

|թյուն      |                |տեխնիկական միջոցների |հավելվածի 1-ին   |

|           |                |ձեռքբերմանն ուղղված  |կետ              |

|           |                |աշխատանքների         |                 |

|           |                |իրականացում          |                 |

|           |                |- համայնքներում      |                 |

|           |                |քաղաքացիների         |                 |

|           |                |խորհրդակցական խմբերի |                 |

|           |                |ստեղծում             |                 |

|           |                |- համայնքային        |                 |

|           |                |ոստիկանության        |                 |

|           |                |ծառայողների          |                 |

|           |                |վերապատրաստում       |                 |

|___________|________________|_____________________|_________________|

|           |69. ՀՀ Կոտայքի  |- Կոտայքի մարզում    |ՀՀ կառավարության |

|           |և  Տավուշի      |հաշվառման-քննական    |2013 թ. փետրվարի |

|           |մարզերում       |ստորաբաժանման        |7-ի N 109-Ն      |

|           |տրանսպորտային   |վարչական շենքի և     |որոշման N 2      |

|           |միջոցի գրանցման |քննական ավտոդրոմի    |հավելվածի 25-րդ  |

|           |և  հաշվառման    |շահագործման հանձնում |կետ              |

|           |գործողություն-  |- Կոտայքի մարզում    |                 |

|           |ների            |հաշվառման-քննական    |                 |

|           |իրականացման,    |ստորաբաժանումներում  |                 |

|           |ինչպես նաև      |տրանսպորտային        |                 |

|           |վարորդական      |միջոցների գրանցման և |                 |

|           |վկայականների    |հաշվառման իրականացում|                 |

|           |հատկացման       |«հոսքագծի» եղանակով  |                 |

|           |գործընթացի      |- Տավուշի մարզում    |                 |

|           |կատարելագործում |հաշվառման-քննական    |                 |

|           |                |ստորաբաժանման        |                 |

|           |                |վարչական շենքի և     |                 |

|           |                |քննական ավտոդրոմի    |                 |

|           |                |շահագործման համար    |                 |

|           |                |անհրաժեշտ            |                 |

|           |                |նախագծահաշվարկային   |                 |

|           |                |աշխատանքների         |                 |

|           |                |ապահովում, անհրաժեշտ |                 |

|           |                |շինարարական          |                 |

|           |                |աշխատանքների նախնական|                 |

|           |                |փուլի իրականացում    |                 |

.____________________________________________________________________.

 

Հավելված N 3

i

ՀՀ կառավարության

2015 թվականի հունվարի 15-ի

N 111-Ն որոշման

 

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2015 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐ

 

._____________________________________________________________________.

|NN  |Հիմնավորումներ                                                  |

|ը/կ |                                                                |

|_____________________________________________________________________|

|Հայաստանի Հանրապետության էներգետիկայի և  բնական պաշարների            |

|նախարարություն                                                       |

|_____________________________________________________________________|

|1.  |«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2006 ԹՎԱԿԱՆԻ ՕԳՈՍՏՈՍԻ   |

|    |31-Ի N 1399-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ         |

|    |ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇՄԱՆ ՆԱԽԱԳԾԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ    |

|    |                                                                |

|    |1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                    |

|    |ՀՀ կառավարության 2006 թվականի օգոստոսի 31-ի «Էներգետիկ          |

|    |փորձաքննության իրականացման կարգը հաստատելու և  Հայաստանի        |

|    |Հանրապետության կառավարության 2005 թվականի դեկտեմբերի 9-ի N      |

|    |2200-Ն որոշման մեջ փոփոխություն կատարելու մասին» N 1399-Ն       |

|    |որոշման մեջ կատարվող փոփոխություններն ու լրացումները            |

|    |կհստակեցնեն գործող կարգում փորձաքննություն իրականացնող          |

|    |կազմակերպությունների իրավական կարգավիճակը, դրանց հավատարմագրման |

|    |և  դրանց կողմից համապատասխան սերտիֆիկատներ տալու                |

|    |գործառույթները:                                                 |

|    |1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա        |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |«Հավատարմագրման մասին», «Տեխնիկական կանոնակարգման մասին» և      |

|    |«Չափումների միասնականության ապահովման մասին» ՀՀ օրենքների       |

|    |ընդունմամբ` անհրաժեշտություն է առաջացել նշված օրենքների         |

|    |պահանջներին էներգետիկ փորձաքննության իրականացման կարգի          |

|    |համապատասխանեցման:                                              |

|    |1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                      |

|    |Հստակեցնել էներգետիկ փորձաքննություն իրականացնող                |

|    |կազմակերպությունների լիազորություններն ու գործառույթները:       |

|    |2. Կարգավորման առարկան                                          |

|    |Օրենսդրական դաշտի կատարելագործում:                              |

|    |3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը           |

|    |Էներգետիկ փորձաքննության իրականացման կարգը կհամապատասխանեցվի    |

|    |«Հավատարմագրման մասին», «Տեխնիկական կանոնակարգման մասին» և      |

|    |«Չափումների միասնականության ապահովման մասին» ՀՀ օրենքների       |

|    |պահանջներին:                                                    |

|____|________________________________________________________________|

|2.  |«ԷՆԵՐԳԱՍՊԱՌՈՂ ՍԱՐՔԵՐԻ ԵՎ ՍԱՐՔՎԱԾՔՆԵՐԻ ԷՆԵՐԳԱԽՆԱՅՈՂՈՒԹՅԱՆ        |

|    |ՊԻՏԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇՄԱՆ   |

|    |ՆԱԽԱԳԾԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ                                              |

|    |                                                                |

|    |1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                    |

|    |Հայաստանի Հանրապետությունում էներգասպառող սարքերի և             |

|    |սարքվածքների էներգախնայողության պիտակավորման կարգ գոյություն    |

|    |չունի, ինչն «Էներգախնայողության և  վերականգնվող էներգետիկայի    |

|    |մասին» ՀՀ օրենքի պահանջ է:  ՈՒստի, ելնելով նշվածից, անհրաժեշտ է |

|    |մշակել ՀՀ կառավարության նորմատիվ որոշման նախագիծ, ինչը թույլ    |

|    |կտա ներդնել էներգասպառող սարքերի և  սարքվածքների պիտակավորման   |

|    |ինստիտուտը:                                                     |

|    |1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա        |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |Ներկայումս Հայաստանի Հանրապետությունում էներգասպառող սարքերի և  |

|    |սարքվածքների էներգախնայողության պիտակավորման կարգ գոյություն    |

|    |չունի և,  հետևաբար,  սպառողը հնարավորություն չունի հստակ        |

|    |իմանալու իր կողմից օգտագործվող կամ գնվող արտադրանքի             |

|    |էներգախնայողության աստիճանը:                                    |

|    |1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                      |

|    |ՀՀ օրենսդրության շրջանակներում նոր նորմատիվ իրավական ակտի       |

|    |մշակում:                                                        |

|    |2. Կարգավորման առարկան                                          |

|    |Օրենսդրական դաշտի կատարելագործում:                              |

|    |3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը           |

|    |Կսահմանվեն էներգասպառող սարքերի և  սարքվածքների պիտակավորման    |

|    |կարգը և  պիտակի ձևը,  ինչը զերծ կպահի սպառողներին               |

|    |թյուրիմացության մեջ գցող գործոններից և  կտնտեսի զգալի           |

|    |վառելիքաէներգետիկ պաշարներ:                                     |

|____|________________________________________________________________|

|3.  |«ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆ ԷՆԵՐԳԻԱՅԻ ԲԱՇԽՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄ ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆ ԷՆԵՐԳԻԱՅԻ  |

|    |ԱՊՕՐԻՆԻ ՍՊԱՌՄԱՆ ԴԵՊՔՈՒՄ ՍՊԱՌՎԱԾ ԷԼԵԿՏՐԱԷՆԵՐԳԻԱՅԻ ՔԱՆԱԿԻ         |

|    |ՀԱՇՎԱՐԿՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ        |

|    |ՈՐՈՇՄԱՆ ՆԱԽԱԳԾԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ                                      |

|    |                                                                |

|    |1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                    |

|    |Հայաստանի Հանրապետությունում էլեկտրական էներգիայի բաշխման       |

|    |համակարգում տեղի ունեցած պատահարների ընթացքում էլեկտրական       |

|    |էներգիայի արտահոսքի ժամանակ կատարված էլեկտրական էներգիայի       |

|    |կորուստների հաշվարկման մեթոդաբանություն գոյություն չունի:       |

|    |ՈՒստի, ելնելով նշվածից, անհրաժեշտ է մշակել ՀՀ կառավարության     |

|    |նորմատիվ որոշման նախագիծ, ինչը կարգավորող մարմնին և  շահագործող |

|    |կազմակերպությանը հնարավորություն կտա էլեկտրական էներգիայի       |

|    |սակագների հաշվարկի ժամանակ տարանջատելու անխուսափելի կորուստներն |

|    |այլ կորուստներից:                                               |

|    |1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա        |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |Ներկայումս Հայաստանի Հանրապետությունում էլեկտրական էներգիայի    |

|    |բաշխման համակարգում տեղի ունեցած պատահարների ընթացքում          |

|    |էլեկտրական էներգիայի արտահոսքի ժամանակ կատարված էլեկտրական      |

|    |էներգիայի կորուստների հաշվարկման մեթոդաբանություն գոյություն    |

|    |չունի և,  հետևաբար,  հնարավոր չէ որոշել արտահոսած էլեկտրական    |

|    |էներգիայի քանակությունը վթարների դեպքում:                       |

|    |1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                      |

|    |ՀՀ օրենսդրության շրջանակներում նոր նորմատիվ իրավական ակտի       |

|    |մշակում:                                                        |

|    |2. Կարգավորման առարկան                                          |

|    |Օրենսդրական դաշտի կատարելագործում:                              |

|    |3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը           |

|    |Կսահմանվի էլեկտրական էներգիայի բաշխման համակարգում կատարված     |

|    |ապօրինի սպառման ընթացքում սպառված էլեկտրական էներգիայի ծավալի   |

|    |հաշվարկման միացյալ մեթոդաբանությունը:                           |

|____|________________________________________________________________|

|4.  |«ԱՐԵՎԵԼՅԱՆ ՖՈՏՈՎՈԼՏԱՅԻԿ (ՖՎ) ԿԱՅԱՆԻ (ԿԱՅԱՆՆԵՐԻ) ԿԱՌՈՒՑՄԱՆ       |

|    |ՆԵՐԴՐՈՒՄԱՅԻՆ ԾՐԱԳՐԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ |

|    |ԱՐՁԱՆԱԳՐԱՅԻՆ ՈՐՈՇՄԱՆ ՆԱԽԱԳԾԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ                         |

|    |                                                                |

|    |1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                    |

|    |ՀՀ կառավարության 2014 թվականի հուլիսի 31-ի N 836-Ն որոշման      |

|    |հավելվածի 10-րդ կետի պահանջն է` Վերականգնվող էներգետիկայի       |

|    |ընդլայնման ծրագրի (SREP) շրջանակներում արդյունաբերական մասշտաբի |

|    |արևային  ՖՎ կայանի (կայանների) կառուցումը: ՀՀ կառավարության     |

|    |որոշմամբ արևային  ՖՎ կայանի (կայանների) կառուցման ներդրումային  |

|    |ծրագրի հաստատումը կխթանի Հայաստանի Հանրապետության համար         |

|    |ընդունելի արևային  ՖՎ կայանների սակագնի և  այլ տեխնիկատնտեսական |

|    |ցուցանիշների սահմանման աշխատանքները, ինչպես նաև  կնպաստի        |

|    |համապատասխան ներդրումները նպատակային օգտագործելու               |

|    |աշխատանքներին:                                                  |

|    |1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա        |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |ՀՀ էլեկտրաէներգետիկ համակարգում բացակայում են արևային  ՖՎ       |

|    |կայանները:                                                      |

|    |1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                      |

|    |Առաջարկվում է ՀՀ կառավարության որոշմամբ հաստատել արևային  ՖՎ    |

|    |կայանի (կայանների) կառուցման ներդրումային ծրագիրը:              |

|    |2. Կարգավորման առարկան                                          |

|    |Արևային  ՖՎ կայանի (կայանների) կառուցման ապահովումը:            |

|    |3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը           |

|    |«Արևային  ֆոտովոլտայիկ (ՖՎ) կայանի (կայանների) կառուցման        |

|    |ներդրումային ծրագիրը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության         |

|    |արձանագրային որոշումը խթան կհանդիսանա ներդրումներ ներգրավելու և |

|    |դրանք նպատակային օգտագործելու համար` հետագայում էլեկտրաէներգետիկ|

|    |համակարգում տարեկան լրացուցիչ մինչև  100 մլն կՎտ/ժ              |

|    |էլեկտրաէներգիայի արտադրության հնարավորությամբ: Այդ կայանների    |

|    |կառուցման արդյունքում կնվազի Հայաստանի Հանրապետության           |

|    |կախվածությունը ներկրվող էներգակիրներից:                         |

|    |                                                                |

|_____________________________________________________________________|

|Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների նախարարություն                   |

|_____________________________________________________________________|

|5.  |ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐԿԱՅԻՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ           |

|    |ԱՆՀՐԱԺԵՇՏՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ                                      |

|    |                                                                |

|    |1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                    |

|    |Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքի ընդունման           |

|    |անհրաժեշտությունը պայմանավորվում է նրանով, որ այն               |

|    |հնարավորություն կընձեռի համախմբելու հարկային օրենսդրությունը և  |

|    |հարկային հարաբերություններ կարգավորող այլ հիմնական իրավական     |

|    |ակտերը` դրանով իսկ նպաստելով հարկային հարաբերություններ         |

|    |կարգավորող տարբեր իրավական ակտերում առկա կարգավորումների միջև   |

|    |տարընթերցումների ու տարբեր մեկնաբանությունների պատճառ           |

|    |հանդիսացող դրույթների վերացմանը: Բացի դրանից, հարկային օրենսգրքի|

|    |ներդրմամբ հնարավոր կլինի նկատելիորեն պարզեցնել գործող հարկային  |

|    |օրենսդրությունը:                                                |

|    |1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա        |

|    |խնդիրները Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսդրության մաս   |

|    |կազմող հիմնական օրենքներն ընդունվել են ավելի քան 15 տարի առաջ,  |

|    |և  դրանց ընդունումից մինչև  հիմա այդ օրենքներում անընդհատ       |

|    |կատարվել են փոփոխություններ ու լրացումներ:  Ընդ որում, նշված    |

|    |օրենսդրական փոփոխությունները ոչ միշտ են կատարվել համակարգված    |

|    |ձևով:  Արդյունքում` հիմնական հարկատեսակների մասին գործող        |

|    |օրենքները ծանրաբեռնվել ու բարդացել են:                          |

|    |1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                      |

|    |Առաջարկվում է Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքի       |

|    |շրջանակներում համախմբել գործող հարկային օրենսդրությունը և       |

|    |հարկային հարաբերություններ կարգավորող այլ իրավական ակտերը:      |

|    |Միաժամանակ, նախատեսվում են Հայաստանի Հանրապետության հարկային    |

|    |օրենսգրքի մշակման շրջանակներում առանձին ուղղություններով        |

|    |միջազգային լավագույն փորձի ուսումնասիրություն, հարկման բազայի ու|

|    |հարկման դրույքաչափերի օպտիմալացում, հարկման ընթացակարգերի       |

|    |կատարելագործում:                                                |

|    |2. Կարգավորման առարկան                                          |

|    |Նախագծի կարգավորման առարկան հարկային հարաբերություններն են:     |

|    |3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը           |

|    |Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքի ընդունումը հարկային |

|    |հարաբերություններ կարգավորող օրենսդրությունը նորովի             |

|    |վերախմբագրելու և  առավել համակարգված ձևով  ներկայացնելու        |

|    |հնարավորություն կընձեռի: Հայաստանի Հանրապետության հարկային      |

|    |օրենսգրքի ընդունումը դրականորեն կանդրադառնա նաև  գործարար և     |

|    |ներդրումային միջավայրի վրա` հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ    |

|    |տնտեսավարող սուբյեկտները հաճախ դժվարություններ են ունենում`     |

|    |կապված որոշակի հարկային հարաբերություններ կարգավորող իրավական   |

|    |ակտերի բազմազանության մեջ կողմնորոշվելու, այդ իրավական ակտերով  |

|    |ամրագրված կարգավորումները միմյանց հետ համադրելու հետ: Այս       |

|    |իմաստով, Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքի` որպես     |

|    |հարկային հարաբերություններ կարգավորող հիմնական իրավական ակտի    |

|    |ուսումնասիրությամբ հնարավոր կլինի պարզել հարկային               |

|    |հարաբերությունների բոլոր տեսակի կարգավորումները: Բացի դրանից,   |

|    |Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքի ընդունումը կարևոր   |

|    |ներդրում կլինի հարկային համակարգի հետագա զարգացման,             |

|    |կայունության ապահովման և  կանխատեսելի գործարար միջավայրի        |

|    |ձևավորման  գործում, ինչը նույնպես շատ կարևոր  է` հատկապես       |

|    |տնտեսական աճի ապահովման ու օտարերկրյա ներդրումների ներգրավման   |

|    |տեսանկյունից:                                                   |

|_____________________________________________________________________|

|Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտի և  կապի նախարարություն           |

|_____________________________________________________________________|

|6.  |«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ   |

|    |ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ 2015-2025 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՄԱՆ       |

|    |ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇՄԱՆ     |

|    |ՆԱԽԱԳԾԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ                                              |

|    |                                                                |

|    |1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                    |

|    |«Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային   |

|    |ճանապարհների պահպանման 2015-2025 թվականների ֆինանսավորման       |

|    |ռազմավարությունը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման     |

|    |նախագծի ընդունման անհրաժեշտությունը պայմանավորված է ՀՀ          |

|    |վարչապետի 2014 թվականի փետրվարի 24-ի N 134-Ա որոշմամբ հաստատված`|

|    |Հայաստանի Հանրապետության կառավարության և  Ասիական զարգացման     |

|    |բանկի միջև  2013 թվականի դեկտեմբերի 2-ին ստորագրված`            |

|    |Ենթակառուցվածքների կայունության աջակցության ծրագրի փոխըմբռնման  |

|    |հուշագրով նախատեսված գործողությունների կատարման ժամանակացույցի  |

|    |3-րդ կետի 1-ին ենթակետի պահանջի ապահովմամբ:                     |

|    |1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա        |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |ՀՀ կառավարությունն ընդունել է Հայաստանի Հանրապետության 2014-2025|

|    |թվականների հեռանկարային զարգացման ռազմավարական ծրագիրը          |

|    |(այսուհետ` ՀԶԾ), սակայն մշակված չէ դրանից բխող` ճանապարհային    |

|    |ոլորտին վերաբերող ծրագրային փաստաթուղթ, որը կներկայացնի այն     |

|    |միջոցները և  ուղիները, որոնք թույլ կտան ճանապարհային ցանցը      |

|    |պահպանել ճանապարհային որակյալ երթևեկության  պայմաններ ապահովող  |

|    |վիճակում (ճանապարհային ծածկի հարթություն, ճանապարհների բավարար  |

|    |ամրություն և  թողունակություն, երթևեկության  անվտանգություն,    |

|    |շուրջտարյա հասանելիություն)` հասնելով ՀԶԾ-ով սահմանված          |

|    |թիրախներին:                                                     |

|    |1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                      |

|    |Առաջարկվող լուծումներն են`                                      |

|    |1) ճանապարհների ընթացիկ պահպանման և  հիմնանորոգման համար        |

|    |հատկացվող պետական միջոցների ծավալների ընդլայնումը ճանապարհային  |

|    |ցանցում պետական ներդրումների օպտիմալ մակարդակի ապահովման,       |

|    |բյուջետային հատկացումների արդյունավետության բարձրացմանն ուղղված |

|    |կառավարման ժամանակակից համակարգերի ներդրման, ճանապարհային       |

|    |տնտեսության ֆինանսավորման այլընտրանքային մոտեցումների և         |

|    |աղբյուրների կիրառման միջոցով.                                   |

|    |2) հատկացվող պետական միջոցների ծախսման արդյունավետության        |

|    |բարձրացումը ճանապարհների կառավարման բարելավման միջոցով, որը     |

|    |հիմնականում ներառում է`                                         |

|    |ա. ճանապարհային ցանցի իրական վիճակի մասին տեղեկատվության        |

|    |հավաքագրման և  վերլուծության մեխանիզմի կատարելագործումը,        |

|    |բ. ճանապարհների վիճակի և  պահպանման ստանդարտների                |

|    |կատարելագործումը,                                               |

|    |գ. աշխատանքների առաջնահերթությունների որոշման և  ընտրության     |

|    |համակարգի կատարելագործումը,                                     |

|    |դ. ծրագրերի իրագործման թիրախների և  կատարողական չափելի          |

|    |ցուցանիշների համակարգի սահմանումն ու ներդրումը,                 |

|    |ե. որակի կառավարման բարելավումը.                                |

|    |3) ճանապարհաշինական և  պահպանման կարողությունների զարգացումը:   |

|    |2. Կարգավորման առարկան                                          |

|    |Նախագծով սահմանվում են այն միջոցները և  ուղիները, որոնք թույլ   |

|    |կտան Հայաստանի Հանրապետության 2014-2015 թվականների հեռանկարային |

|    |զարգացման ռազմավարական ծրագրով որդեգրված քաղաքականությանը       |

|    |համահունչ` ճանապարհային ցանցը պահպանել ճանապարհային որակյալ     |

|    |երթևեկության  պայմաններ ապահովող վիճակում (ճանապարհային ծածկի   |

|    |հարթություն, ճանապարհների բավարար ամրություն և  թողունակություն,|

|    |երթևեկության  անվտանգություն, շուրջտարյա հասանելիություն)`      |

|    |հասնելով սահմանված թիրախներին:                                  |

|    |3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը           |

|    |Պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ պահպանման և          |

|    |հիմնանորոգման համար հատկացվող պետական միջոցների ծավալների       |

|    |ընդլայնում և  դրանց ծախսման արդյունավետության բարձրացում:       |

|    |                                                                |

|____|________________________________________________________________|

|7.  |«ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ՕՐԵՆՔԻ ՆԱԽԱԳԾԻ           |

|    |ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ                                                      |

|    |                                                                |

|    |1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                    |

|    |«Տրանսպորտային անվտանգության մասին» Հայաստանի Հանրապետության    |

|    |օրենքի նախագծի ընդունման անհրաժեշտությունը պայմանավորված է      |

|    |Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2014 թվականի մարտի 13-ի  |

|    |«Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտային անվտանգության ապահովման |

|    |ազգային ռազմավարության դրույթների իրականացումն ապահովող         |

|    |2014-2017 թվականների միջոցառումների ծրագիր-ժամանակացույցը       |

|    |հաստատելու մասին» N 305-Ն որոշման հավելվածի 23-րդ կետի          |

|    |պահանջներով:                                                    |

|    |1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա        |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |Ներկայումս տրանսպորտային համակարգում առկա են բազմաթիվ խնդիրներ` |

|    |կապված անվտանգության մակարդակի և  տարբեր բնույթի ռիսկերի        |

|    |նվազեցման, տրանսպորտի համակարգում անօրինական միջամտության       |

|    |գործողությունների կանխարգելման և  տրանսպորտային ծառայությունների|

|    |որակի բարձրացման հետ: Այդ առումով կարևոր  նախապայման է          |

|    |տրանսպորտի անվտանգության բնագավառի իրավական կարգավորումը:       |

|    |1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                      |

|    |Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի 2013 թվականի հոկտեմբերի 23-ի  |

|    |N 183-Ն կարգադրությամբ հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության     |

|    |տրանսպորտային անվտանգության ապահովման ազգային ռազմավարությունը, |

|    |որի պահանջներին համապատասխան մշակվել և  ընդունվել է Հայաստանի   |

|    |Հանրապետության կառավարության 2014 թվականի մարտի 13-ի «Հայաստանի |

|    |Հանրապետության տրանսպորտային անվտանգության ապահովման ազգային    |

|    |ռազմավարության դրույթների իրականացումն ապահովող 2014-2017       |

|    |թվականների միջոցառումների ծրագիր-ժամանակացույցը հաստատելու      |

|    |մասին» N 305-Ն որոշումը:                                        |

|    |2. Կարգավորման առարկան                                          |

|    |Օրենքի նախագծի նպատակն է`                                       |

|    |1) տրանսպորտային անվտանգության ապահովման բնագավառի              |

|    |նորմատիվ-իրավական կարգավորումը.                                 |

|    |2) անօրինական միջամտության գործողությունների իրականացման        |

|    |սպառնալիքների որոշումը.                                         |

|    |3) տրանսպորտային միջոցների ու ենթակառուցվածքների օբյեկտների     |

|    |խոցելիության աստիճանի գնահատումը և  դասակարգումը.               |

|    |4) տրանսպորտային անվտանգության ապահովմանը ներկայացվող պահանջների|

|    |սահմանումը.                                                     |

|    |5) տրանսպորտային անվտանգության ապահովման բնագավառում            |

|    |հսկողության և  վերահսկողության իրականացումը.                    |

|    |6) տրանսպորտային անվտանգության ապահովման բնագավառում            |

|    |տրանսպորտային ենթակառուցվածքների սուբյեկտների և  փոխադրողների   |

|    |իրավունքների ու պարտականությունների սահմանումը.                 |

|    |7) տրանսպորտային անվտանգության ապահովման ուժերի վերապատրաստման  |

|    |և  ատեստավորման գործընթացի կազմակերպումը.                       |

|    |8) տրանսպորտային անվտանգության նյութատեխնիկական, գիտատեխնիկական |

|    |և  տեղեկատվական ապահովումը:                                     |

|    |3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը           |

|    |Օրենքի նախագծի ընդունման դեպքում ակնկալվում է տրանսպորտային     |

|    |համակարգի կայուն և  անվտանգ գործունեության ապահովում և          |

|    |տրանսպորտային համակարգում անօրինական միջամտության               |

|    |գործողություններից անձի, հասարակության և  պետության շահերի      |

|    |պաշտպանություն:                                                 |

|____|________________________________________________________________|

|8.  |«ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ   |

|    |ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ      |

|    |ՕՐԵՆՔԻ ՆԱԽԱԳԾԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ                                       |

|    |                                                                |

|    |1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                    |

|    |Նախատեսվում է օրենքում հստակեցնել նախարարության գործառույթներն  |

|    |էլեկտրոնային հաղորդակցության ոլորտում:                          |

|    |1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա        |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |Վերջին տարիներին ՀՀ-ում կազմակերպված զորավարժությունների        |

|    |արդյունքները ցույց տվեցին, որ պետությունը, ի դեմս ՀՀ տրանսպորտի |

|    |և  կապի նախարարության, իրական ժամանակում չի տիրապետում ՀՀ-ում   |

|    |կապի ցանցերի տեղակայման սխեմաներին, դրանցում շահագործվող        |

|    |ռադիոհաղորդիչ սարքավորումների տեխնիկական տվյալներին, ինչը       |

|    |կխոչընդոտի արտակարգ իրավիճակում կամ ռազմական դրության ժամանակ   |

|    |արագ արձագանքմանը և  տարածքում անհրաժեշտ կապով ապահովմանը:      |

|    |Միաժամանակ, նախատեսվում է նաև  ռադիոհաղորդիչ միջոցների          |

|    |օգտագործման հնարավոր խանգարումներից խուսափելու նպատակով` նախքան |

|    |ռադիոհաճախականության օգտագործման թույլտվության տրամադրումն      |

|    |ապահովել տեխնիկական նախագծերի փորձաքննությունը:                 |

|    |1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                      |

|    |Նախատեսվում է օրենքում լրացումներ և  փոփոխություններ կատարելու  |

|    |միջոցով ապահովել Հայաստանի Հանրապետությունում էլեկտրոնային      |

|    |հաղորդակցության ոլորտի զարգացումը` պետության կողմից իրականացվող |

|    |քաղաքականությանը համահունչ:                                     |

|    |2. Կարգավորման առարկան                                          |

|    |Նախագծի կարգավորման առարկան է ռադիոսարքավորումների օգտագործման  |

|    |անվտանգությունը և  իրավասու մարմնի գործառույթների հստակեցումն   |

|    |էլեկտրոնային հաղորդակցության ոլորտում:                          |

|    |3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը           |

|    |Արտակարգ իրավիճակում կամ ռազմական դրության ժամանակ էլեկտրոնային |

|    |հաղորդակցության ցանցերի կառավարման օպերատիվ արձագանքում:        |

|    |                                                                |

|____|________________________________________________________________|

 

----------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
15.01.2015
N 111-Ն
Որոշում