040.0111.200315
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
15 հունվարի 2015 թվականի N 111-Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2015 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ԵՎ ԳԵՐԱԿԱ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(8-րդ մաս)
|___________|________________|_____________________|_________________|
| |60. Բժշկասոցիա- |Բժշկասոցիալական |ՀՀ կառավարության |
| |լական |փորձաքննության |2014 թ. մայիսի |
| |փորձաքննության |գործընթացում նոր |19-ի N 511-Ա |
| |գործընթացում |մեխանիզմների |որոշման հավելվածի|
| |ֆունկցիաների |փորձնական կիրառում` |2.4.1-ին կետի |
| |միջազգային |1. ֆունկցիաների |քսաներորդ |
| |դասակարգման |միջազգային |պարբերություն |
| |սկզբունքների |դասակարգման հիման վրա| |
| |ներդրում |մշակված չափորոշիչների| |
| | |փորձարկում | |
| | |բժշկասոցիալական | |
| | |փորձաքննության | |
| | |գործակալությունում | |
| | |2. փորձարկման | |
| | |արդյունքների | |
| | |վերլուծության հիման | |
| | |վրա չափորոշիչների | |
| | |լրամշակում և | |
| | |փորձարկում ընտրված | |
| | |բժշկասոցիալական | |
| | |փորձաքննության | |
| | |հանձնաժողովներում | |
| | |3. փորձարկումների | |
| | |արդյունքների | |
| | |վերլուծություն և | |
| | |հաշվետվության | |
| | |ներկայացում | |
| | |4. լրամշակված | |
| | |չափորոշիչների | |
| | |վերաբերյալ | |
| | |բժշկասոցիալական | |
| | |փորձաքննության | |
| | |գործընթացներում | |
| | |ներգրավված | |
| | |աշխատողների | |
| | |վերապատրաստում | |
|___________|________________|_____________________|_________________|
| |61. Երեխայի |Երեխայի իրավունքների |ՀՀ կառավարության |
| |իրավունքների |պաշտպանության |2014 թ. մայիսի |
| |պաշտպանության |պետական |19-ի N 511-Ա |
| |համակարգի |քաղաքականության |որոշման հավելվածի|
| |բարեփոխումների |վերանայում` ուղղված |2.4.1-ին կետի |
| |իրականացում |երեխայի` ընտանիքում |քսաներեքերորդ |
| | |ապրելու իրավունքի |պարբերություն |
| | |ապահովմանը` | |
| | |1. երեխաների խնամքի | |
| | |և պաշտպանության | |
| | |հաստատություններում | |
| | |խնամվող երեխաների և | |
| | |նրանց ընտանիքների | |
| | |կարիքների գնահատման | |
| | |մեթոդաբանության | |
| | |հաստատում | |
| | |2. երեխաների խնամքի | |
| | |համակարգի | |
| | |բարեփոխումների | |
| | |ուղեցույցի (գլխավոր | |
| | |պլանի) և | |
| | |ժամանակացույցի | |
| | |մշակում և հաստատում | |
|___________|________________|_____________________|_________________|
|ՀՀ արդարա- |62. Շարունակել |- փակ տեսակի ուղղիչ |ՀՀ կառավարության |
|դատության |ազատազրկված |հիմնարկի ստեղծում, |2014 թվականի |
|նախարարու- |անձանց պահման |այդ թվում` «Արմավիր» |մայիսի 19-ի |
|թյուն |պայմանները |քրեակատարողական |N 511-Ա որոշման |
| |միջազգային |հիմնարկի` 800 |հավելվածի 2.3-րդ |
| |չափանիշներին |լրակազմով նախատեսված |գլուխ |
| |համապատասխանեց- |մասնաշենքի | |
| |նելը` |շինարարության | |
| |ազատազրկման |շարունակում | |
| |վայրերում մարդու|- դատապարտյալների և | |
| |իրավունքների |կալանքի տակ գտնվող | |
| |պաշտպանության |անձանց պահելու | |
| |բարձր մակարդակ |վայրերում պայմանների | |
| |ապահովելու |բարելավման անհրաժեշտ | |
| |նպատակով |միջոցառումների | |
| | |իրականացում` հիմք | |
| | |ընդունելով | |
| | |Խոշտանգումների և | |
| | |անմարդկային կամ | |
| | |արժանապատվությունը | |
| | |նվաստացնող | |
| | |վերաբերմունքի կամ | |
| | |պատժի կանխարգելման | |
| | |մասին Եվրոպական | |
| | |կոմիտեի (CPT) 2011 | |
| | |թվականի զեկույցը | |
| | |(շարունակական) | |
|___________|________________|_____________________|_________________|
| |63. Ապահովել |- շարժական գույքի |«Շարժական գույքի |
| |շարժական գույքի |նկատմամբ ապահովված |նկատմամբ |
| |նկատմամբ |իրավունքների |ապահովված |
| |ապահովված |էլեկտրոնային գրանցում|իրավունքների |
| |իրավունքների |իրականացնելու համար |գրանցման մասին» |
| |էլեկտրոնային |ՀՀ արդարադատության |ՀՀ օրենքի 10-րդ, |
| |գրանցման |նախարարության |12-րդ, 23-րդ |
| |իրականացումը` |աշխատակազմում |հոդվածներ |
| |ներառյալ ստեղծել|առանձնացված | |
| |ինստիտուցիոնալ |ստորաբաժանման | |
| |կարողություններ |ստեղծում | |
| | |- շարժական գույքի | |
| | |նկատմամբ ապահովված | |
| | |իրավունքների | |
| | |գրանցման առանձնացված | |
| | |ստորաբաժանման և | |
| | |էլեկտրոնային | |
| | |համակարգի գործարկում | |
|___________|________________|_____________________|_________________|
| |64. Ապահովել |- անձնական տվյալների |ՀՀ կառավարության |
| |անձնական |պաշտպանությունն |2014 թ. փետրվարի |
| |տվյալների |իրականացնելու համար |27-ի N 303-Ն |
| |պաշտպանությունը`|ՀՀ արդարադատության |որոշման հավելվածի|
| |ներառյալ ստեղծել|նախարարության |23-րդ կետ |
| |ինստիտուցիոնալ |աշխատակազմում | |
| |կարողություններ |առանձնացված | |
| | |ստորաբաժանման | |
| | |ստեղծում | |
| | |- անձնական տվյալների | |
| | |պաշտպանության լիազոր | |
| | |մարմնի և | |
| | |էլեկտրոնային | |
| | |համակարգի գործարկում | |
|___________|________________|_____________________|_________________|
| |65. Հայաստանի |- պրոբացիոն |ՀՀ Նախագահի 2012 |
| |Հանրապետությու- |ծառայության կողմից |թվականի հունիսի |
| |նում ներդնել |խորհրդատվական |30-ի ՆԿ-96-Ա |
| |պրոբացիոն |զեկույցների |կարգադրությամբ |
| |ծառայություն |ներկայացում և |հաստատված |
| | |այլընտրանքային |միջոցառումների |
| | |պատժատեսակների |ցանկի 2.3-րդ կետ |
| | |կատարում |ՀՀ պաշտպանության |
| | | |նախարարություն |
|___________|________________|_____________________|_________________|
| |66. Հայաստանի |գործընթացի ապահովման |ՀՀ կառավարության |
| |Հանրապետության |համար պատասխանատու |2014 թ. մայիսի |
| |պաշտպանության |միջգերատեսչական |19-ի N 511-Ա |
| |ռազմավարական |բնույթ ունեցող |որոշման հավելվածի|
| |վերանայման |հանձնաժողովի և |2.1.1-ին կետի |
| |գործընթացի 2015 |օժանդակ փորձագիտական |չորրորդ |
| |թվականի |խմբերի գործունեության|պարբերություն |
| |շրջափուլի |արդյունքում | |
| |իրականացում |«Զորային կառույց` | |
| | |զինված ուժերի կազմ, | |
| | |կառուցվածք» փաստաթղթի| |
| | |մշակում | |
| | |- Հայաստանի | |
| | |Հանրապետության զինված| |
| | |ուժերի զարգացման | |
| | |պլանի մշակում | |
| | |- պաշտպանության | |
| | |ռազմավարական | |
| | |վերանայման | |
| | |գործընթացից բխող | |
| | |պաշտպանության ոլորտը | |
| | |կանոնակարգող նորմատիվ| |
| | |իրավական ակտերի | |
| | |վերանայման | |
| | |հայեցակարգային | |
| | |մոտեցումների մշակում | |
|___________|________________|_____________________|_________________|
|ՀՀ արտաքին |67. Հայաստանի |ՀՀ արտաքին գործերի |ՀՀ Նախագահի |
|գործերի |Հանրապետության |նախարարությունը |նախընտրական |
|նախարարու- |Նախագահի կողմից |շարունակելու է |ծրագրի 2-րդ |
|թյուն |ուրվագծված |Հայաստանի |գլուխ (արտաքին |
| |արտաքին |Հանրապետության |հարաբերություններ|
| |քաղաքական |արտաքին |և |
| |ուղենիշների, |անվտանգության հետագա |անվտանգություն) |
| |տրված հանձնա- |ամրապնդման, զարգացման|և ՀՀ Նախագահի |
| |րարականների և |համար անհրաժեշտ |նախընտրական |
| |ՀՀ |արտաքին բարենպաստ |ծրագրի 3-րդ |
| |կառավարության |պայմանների ու |գլուխ |
| |ծրագրի կատարում |երաշխիքների |(մրցակցային, |
| | |ապահովման, |նորամուծական |
| | |համաշխարհային և |տնտեսություն) |
| | |տարածաշրջանային |ՀՀ Նախագահի |
| | |գործընթացներում |ելույթներ և |
| | |առավել ընդգրկման, |տրված մամլո |
| | |բարեկամ և գործընկեր |ասուլիսներ |
| | |երկրների հետ երկկողմ |ՀՀ Նախագահի |
| | |ու բազմակողմ |Եվրոպայի երկրներ |
| | |հարաբերությունների |կատարած մի շարք |
| | |առավել զարգացման ու |այցերի ընթացքում |
| | |ամրապնդման, |արված հայտարարու-|
| | |միջազգային կազմակեր- |թյուններ |
| | |պություններում | |
| | |գործուն մասնակցության|ՀՀ կառավարության |
| | |ապահովման արտաքին |2014 թվականի |
| | |քաղաքական ուղեգիծը` |մայիսի 19-ի |
| | |առաջնահերթ քայլերը |N 511-Ա որոշման |
| | |նպատակաուղղելով` |հավելվածի |
| | |- Արցախյան հիմնախնդրի|2.1.2-րդ կետ |
| | |խաղաղ կարգավորմանը | |
| | |- արտաքին |2013 թ. |
| | |անվտանգության |Վիլնյուսում |
| | |ռազմաքաղաքական |կայացած Արևելյան |
| | |բաղադրիչի ամրապնդմանը|գործընկերության |
| | |- Հայոց |գագաթնաժողովի |
| | |ցեղասպանության |համատեղ հռչակագիր|
| | |միջազգային ճանաչմանն | |
| | |ու դատապարտմանը |Հայաստանի և ԵՄ-ի|
| | |- Ռուսաստանի հետ |միջև 2013 թ. |
| | |դաշնակցային |նոյեմբերին |
| | |փոխգործակցության և |Վիլնյուսում |
| | |ռազմավարական |ընդունված համատեղ|
| | |հարաբերությունների |հայտարարություն |
| | |առավել խորացմանն ու | |
| | |ընդլայնմանը | |
| | |- Ամերիկայի Միացյալ | |
| | |Նահանգների հետ | |
| | |բարեկամական | |
| | |գործընկերության | |
| | |ամրապնդմանը | |
| | |- Եվրոպական երկրների | |
| | |հետ երկկողմ | |
| | |համագործակցության | |
| | |հետագա զարգացմանն ու | |
| | |ամրապնդմանը | |
| | |- անմիջական | |
| | |հարևանների` | |
| | |Վրաստանի և Իրանի հետ| |
| | |հարաբերությունների | |
| | |հետագա | |
| | |զարգացմանը | |
| | |- փոխշահավետ | |
| | |համագործակցության | |
| | |ծավալման ուղղությամբ | |
| | |իրական քայլեր | |
| | |ձեռնարկող ԱՊՀ | |
| | |մասնակից | |
| | |պետությունների հետ | |
| | |հարաբերությունների | |
| | |խորացմանը | |
| | |- հայ-թուրքական | |
| | |հարաբերությունների` | |
| | |առանց նախապայմանների | |
| | |կարգավորմանը | |
| | |- Չինաստանի, | |
| | |Հնդկաստանի, Ճապոնիայի| |
| | |և Ասիայի այլ | |
| | |երկրների, Աֆրիկայի | |
| | |պետությունների հետ | |
| | |համագործակցության | |
| | |զարգացմանը | |
| | |- Կանադայի և | |
| | |Հարավային Ամերիկայի | |
| | |երկրների հետ | |
| | |համագործակցության | |
| | |զարգացմանը | |
| | |- Մերձավոր Արևելքի | |
| | |ավանդական գործընկեր | |
| | |երկրների հետ | |
| | |փոխգործակցության | |
| | |զարգացմանը | |
| | |- Եվրասիական | |
| | |տնտեսական միության | |
| | |շրջանակներում | |
| | |ծավալվող | |
| | |համագործակցության | |
| | |ակտիվ | |
| | |մասնակցությանը | |
| | |- ՀԱՊԿ-ի շրջանակում | |
| | |համագործակցության | |
| | |շարունակական | |
| | |խորացմանը | |
| | |- Եվրոպական միության | |
| | |հետ | |
| | |հարաբերությունների | |
| | |շարունակական | |
| | |զարգացմանն ու | |
| | |ընդլայնմանը, ԵՄ-ի | |
| | |հետ երկկողմ | |
| | |համագործակցության | |
| | |նոր իրավական շրջանակի| |
| | |ձևավորմանը | |
| | |- ԱՊՀ շրջանակներում | |
| | |ընթացող | |
| | |գործընթացներին ակտիվ | |
| | |մասնակցությանը | |
| | |- ՄԱԿ-ում, ԵԱՀԿ-ում, | |
| | |ԵԽ-ում և այլ | |
| | |միջազգային կազմակեր- | |
| | |պություններում առավել| |
| | |ակտիվ | |
| | |ներգրավվածությանը և | |
| | |ՀՀ շահերի | |
| | |պաշտպանությանը | |
| | |- ՆԱՏՕ -ի հետ | |
| | |քաղաքական | |
| | |երկխոսության | |
| | |շարունակմանը, | |
| | |Անհատական | |
| | |գործընկերության | |
| | |գործողությունների | |
| | |ծրագրի հետևողական | |
| | |իրականացմանը | |
| | |- միջազգային և | |
| | |տարածաշրջանային | |
| | |տնտեսական և | |
| | |ֆինանսական | |
| | |կառույցների հետ | |
| | |հարաբերությունների | |
| | |զարգացմանը | |
| | |- Հայաստանի տնտեսական| |
| | |անվտանգության | |
| | |ապահովմանը, | |
| | |հաղորդակցության | |
| | |ուղիների | |
| | |ապաշրջափակմանը, | |
| | |զարգացմանն ու | |
| | |դիվերսիֆիկացմանը, | |
| | |հայրենական արտադրանքի| |
| | |արտահանման համար նոր | |
| | |շուկաների | |
| | |բացահայտմանը և | |
| | |արտաքին ներդրումների | |
| | |խրախուսմանը | |
| | |- մշակութային | |
| | |համագործակցության | |
| | |խթանմանը, հայկական | |
| | |մշակութային | |
| | |ժառանգության | |
| | |պահպանմանը | |
| | |- միջազգային | |
| | |ասպարեզում ՀՀ արտաքին| |
| | |քաղաքականության | |
| | |դիրքորոշումներն ավելի| |
| | |լսելի և ընկալելի | |
| | |դարձնելուն ուղղված | |
| | |քայլերի իրականացմանը | |
| | |- արտերկրում | |
| | |Հայաստանի | |
| | |քաղաքացիների և | |
| | |իրավաբանական անձանց | |
| | |իրավունքների ու | |
| | |շահերի պաշտպանությանը| |
|___________|________________|_____________________|_________________|
|ՀՀ կառավա- |68. Համայնքային |- համայնքային |ՀՀ կառավարության |
|րությանն |ոստիկանության |ոստիկանության 6 |2013 թ. փետրվարի |
|առընթեր ՀՀ |գործունեության |հենակետի ստեղծում, |7-ի N 109-Ն |
|ոստիկանու- |ընդլայնում |անհրաժեշտ գույքի և |որոշման N 2 |
|թյուն | |տեխնիկական միջոցների |հավելվածի 1-ին |
| | |ձեռքբերմանն ուղղված |կետ |
| | |աշխատանքների | |
| | |իրականացում | |
| | |- համայնքներում | |
| | |քաղաքացիների | |
| | |խորհրդակցական խմբերի | |
| | |ստեղծում | |
| | |- համայնքային | |
| | |ոստիկանության | |
| | |ծառայողների | |
| | |վերապատրաստում | |
|___________|________________|_____________________|_________________|
| |69. ՀՀ Կոտայքի |- Կոտայքի մարզում |ՀՀ կառավարության |
| |և Տավուշի |հաշվառման-քննական |2013 թ. փետրվարի |
| |մարզերում |ստորաբաժանման |7-ի N 109-Ն |
| |տրանսպորտային |վարչական շենքի և |որոշման N 2 |
| |միջոցի գրանցման |քննական ավտոդրոմի |հավելվածի 25-րդ |
| |և հաշվառման |շահագործման հանձնում |կետ |
| |գործողություն- |- Կոտայքի մարզում | |
| |ների |հաշվառման-քննական | |
| |իրականացման, |ստորաբաժանումներում | |
| |ինչպես նաև |տրանսպորտային | |
| |վարորդական |միջոցների գրանցման և | |
| |վկայականների |հաշվառման իրականացում| |
| |հատկացման |«հոսքագծի» եղանակով | |
| |գործընթացի |- Տավուշի մարզում | |
| |կատարելագործում |հաշվառման-քննական | |
| | |ստորաբաժանման | |
| | |վարչական շենքի և | |
| | |քննական ավտոդրոմի | |
| | |շահագործման համար | |
| | |անհրաժեշտ | |
| | |նախագծահաշվարկային | |
| | |աշխատանքների | |
| | |ապահովում, անհրաժեշտ | |
| | |շինարարական | |
| | |աշխատանքների նախնական| |
| | |փուլի իրականացում | |
.____________________________________________________________________.
Հավելված N 3
i
ՀՀ կառավարության
2015 թվականի հունվարի 15-ի
N 111-Ն որոշման
ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2015 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐ
._____________________________________________________________________.
|NN |Հիմնավորումներ |
|ը/կ | |
|_____________________________________________________________________|
|Հայաստանի Հանրապետության էներգետիկայի և բնական պաշարների |
|նախարարություն |
|_____________________________________________________________________|
|1. |«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2006 ԹՎԱԿԱՆԻ ՕԳՈՍՏՈՍԻ |
| |31-Ի N 1399-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ |
| |ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇՄԱՆ ՆԱԽԱԳԾԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ |
| | |
| |1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| |ՀՀ կառավարության 2006 թվականի օգոստոսի 31-ի «Էներգետիկ |
| |փորձաքննության իրականացման կարգը հաստատելու և Հայաստանի |
| |Հանրապետության կառավարության 2005 թվականի դեկտեմբերի 9-ի N |
| |2200-Ն որոշման մեջ փոփոխություն կատարելու մասին» N 1399-Ն |
| |որոշման մեջ կատարվող փոփոխություններն ու լրացումները |
| |կհստակեցնեն գործող կարգում փորձաքննություն իրականացնող |
| |կազմակերպությունների իրավական կարգավիճակը, դրանց հավատարմագրման |
| |և դրանց կողմից համապատասխան սերտիֆիկատներ տալու |
| |գործառույթները: |
| |1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա |
| |խնդիրները |
| |«Հավատարմագրման մասին», «Տեխնիկական կանոնակարգման մասին» և |
| |«Չափումների միասնականության ապահովման մասին» ՀՀ օրենքների |
| |ընդունմամբ` անհրաժեշտություն է առաջացել նշված օրենքների |
| |պահանջներին էներգետիկ փորձաքննության իրականացման կարգի |
| |համապատասխանեցման: |
| |1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| |Հստակեցնել էներգետիկ փորձաքննություն իրականացնող |
| |կազմակերպությունների լիազորություններն ու գործառույթները: |
| |2. Կարգավորման առարկան |
| |Օրենսդրական դաշտի կատարելագործում: |
| |3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| |Էներգետիկ փորձաքննության իրականացման կարգը կհամապատասխանեցվի |
| |«Հավատարմագրման մասին», «Տեխնիկական կանոնակարգման մասին» և |
| |«Չափումների միասնականության ապահովման մասին» ՀՀ օրենքների |
| |պահանջներին: |
|____|________________________________________________________________|
|2. |«ԷՆԵՐԳԱՍՊԱՌՈՂ ՍԱՐՔԵՐԻ ԵՎ ՍԱՐՔՎԱԾՔՆԵՐԻ ԷՆԵՐԳԱԽՆԱՅՈՂՈՒԹՅԱՆ |
| |ՊԻՏԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇՄԱՆ |
| |ՆԱԽԱԳԾԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ |
| | |
| |1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| |Հայաստանի Հանրապետությունում էներգասպառող սարքերի և |
| |սարքվածքների էներգախնայողության պիտակավորման կարգ գոյություն |
| |չունի, ինչն «Էներգախնայողության և վերականգնվող էներգետիկայի |
| |մասին» ՀՀ օրենքի պահանջ է: ՈՒստի, ելնելով նշվածից, անհրաժեշտ է |
| |մշակել ՀՀ կառավարության նորմատիվ որոշման նախագիծ, ինչը թույլ |
| |կտա ներդնել էներգասպառող սարքերի և սարքվածքների պիտակավորման |
| |ինստիտուտը: |
| |1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա |
| |խնդիրները |
| |Ներկայումս Հայաստանի Հանրապետությունում էներգասպառող սարքերի և |
| |սարքվածքների էներգախնայողության պիտակավորման կարգ գոյություն |
| |չունի և, հետևաբար, սպառողը հնարավորություն չունի հստակ |
| |իմանալու իր կողմից օգտագործվող կամ գնվող արտադրանքի |
| |էներգախնայողության աստիճանը: |
| |1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| |ՀՀ օրենսդրության շրջանակներում նոր նորմատիվ իրավական ակտի |
| |մշակում: |
| |2. Կարգավորման առարկան |
| |Օրենսդրական դաշտի կատարելագործում: |
| |3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| |Կսահմանվեն էներգասպառող սարքերի և սարքվածքների պիտակավորման |
| |կարգը և պիտակի ձևը, ինչը զերծ կպահի սպառողներին |
| |թյուրիմացության մեջ գցող գործոններից և կտնտեսի զգալի |
| |վառելիքաէներգետիկ պաշարներ: |
|____|________________________________________________________________|
|3. |«ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆ ԷՆԵՐԳԻԱՅԻ ԲԱՇԽՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄ ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆ ԷՆԵՐԳԻԱՅԻ |
| |ԱՊՕՐԻՆԻ ՍՊԱՌՄԱՆ ԴԵՊՔՈՒՄ ՍՊԱՌՎԱԾ ԷԼԵԿՏՐԱԷՆԵՐԳԻԱՅԻ ՔԱՆԱԿԻ |
| |ՀԱՇՎԱՐԿՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ |
| |ՈՐՈՇՄԱՆ ՆԱԽԱԳԾԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ |
| | |
| |1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| |Հայաստանի Հանրապետությունում էլեկտրական էներգիայի բաշխման |
| |համակարգում տեղի ունեցած պատահարների ընթացքում էլեկտրական |
| |էներգիայի արտահոսքի ժամանակ կատարված էլեկտրական էներգիայի |
| |կորուստների հաշվարկման մեթոդաբանություն գոյություն չունի: |
| |ՈՒստի, ելնելով նշվածից, անհրաժեշտ է մշակել ՀՀ կառավարության |
| |նորմատիվ որոշման նախագիծ, ինչը կարգավորող մարմնին և շահագործող |
| |կազմակերպությանը հնարավորություն կտա էլեկտրական էներգիայի |
| |սակագների հաշվարկի ժամանակ տարանջատելու անխուսափելի կորուստներն |
| |այլ կորուստներից: |
| |1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա |
| |խնդիրները |
| |Ներկայումս Հայաստանի Հանրապետությունում էլեկտրական էներգիայի |
| |բաշխման համակարգում տեղի ունեցած պատահարների ընթացքում |
| |էլեկտրական էներգիայի արտահոսքի ժամանակ կատարված էլեկտրական |
| |էներգիայի կորուստների հաշվարկման մեթոդաբանություն գոյություն |
| |չունի և, հետևաբար, հնարավոր չէ որոշել արտահոսած էլեկտրական |
| |էներգիայի քանակությունը վթարների դեպքում: |
| |1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| |ՀՀ օրենսդրության շրջանակներում նոր նորմատիվ իրավական ակտի |
| |մշակում: |
| |2. Կարգավորման առարկան |
| |Օրենսդրական դաշտի կատարելագործում: |
| |3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| |Կսահմանվի էլեկտրական էներգիայի բաշխման համակարգում կատարված |
| |ապօրինի սպառման ընթացքում սպառված էլեկտրական էներգիայի ծավալի |
| |հաշվարկման միացյալ մեթոդաբանությունը: |
|____|________________________________________________________________|
|4. |«ԱՐԵՎԵԼՅԱՆ ՖՈՏՈՎՈԼՏԱՅԻԿ (ՖՎ) ԿԱՅԱՆԻ (ԿԱՅԱՆՆԵՐԻ) ԿԱՌՈՒՑՄԱՆ |
| |ՆԵՐԴՐՈՒՄԱՅԻՆ ԾՐԱԳՐԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ |
| |ԱՐՁԱՆԱԳՐԱՅԻՆ ՈՐՈՇՄԱՆ ՆԱԽԱԳԾԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ |
| | |
| |1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| |ՀՀ կառավարության 2014 թվականի հուլիսի 31-ի N 836-Ն որոշման |
| |հավելվածի 10-րդ կետի պահանջն է` Վերականգնվող էներգետիկայի |
| |ընդլայնման ծրագրի (SREP) շրջանակներում արդյունաբերական մասշտաբի |
| |արևային ՖՎ կայանի (կայանների) կառուցումը: ՀՀ կառավարության |
| |որոշմամբ արևային ՖՎ կայանի (կայանների) կառուցման ներդրումային |
| |ծրագրի հաստատումը կխթանի Հայաստանի Հանրապետության համար |
| |ընդունելի արևային ՖՎ կայանների սակագնի և այլ տեխնիկատնտեսական |
| |ցուցանիշների սահմանման աշխատանքները, ինչպես նաև կնպաստի |
| |համապատասխան ներդրումները նպատակային օգտագործելու |
| |աշխատանքներին: |
| |1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա |
| |խնդիրները |
| |ՀՀ էլեկտրաէներգետիկ համակարգում բացակայում են արևային ՖՎ |
| |կայանները: |
| |1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| |Առաջարկվում է ՀՀ կառավարության որոշմամբ հաստատել արևային ՖՎ |
| |կայանի (կայանների) կառուցման ներդրումային ծրագիրը: |
| |2. Կարգավորման առարկան |
| |Արևային ՖՎ կայանի (կայանների) կառուցման ապահովումը: |
| |3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| |«Արևային ֆոտովոլտայիկ (ՖՎ) կայանի (կայանների) կառուցման |
| |ներդրումային ծրագիրը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության |
| |արձանագրային որոշումը խթան կհանդիսանա ներդրումներ ներգրավելու և |
| |դրանք նպատակային օգտագործելու համար` հետագայում էլեկտրաէներգետիկ|
| |համակարգում տարեկան լրացուցիչ մինչև 100 մլն կՎտ/ժ |
| |էլեկտրաէներգիայի արտադրության հնարավորությամբ: Այդ կայանների |
| |կառուցման արդյունքում կնվազի Հայաստանի Հանրապետության |
| |կախվածությունը ներկրվող էներգակիրներից: |
| | |
|_____________________________________________________________________|
|Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների նախարարություն |
|_____________________________________________________________________|
|5. |ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐԿԱՅԻՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ |
| |ԱՆՀՐԱԺԵՇՏՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ |
| | |
| |1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| |Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքի ընդունման |
| |անհրաժեշտությունը պայմանավորվում է նրանով, որ այն |
| |հնարավորություն կընձեռի համախմբելու հարկային օրենսդրությունը և |
| |հարկային հարաբերություններ կարգավորող այլ հիմնական իրավական |
| |ակտերը` դրանով իսկ նպաստելով հարկային հարաբերություններ |
| |կարգավորող տարբեր իրավական ակտերում առկա կարգավորումների միջև |
| |տարընթերցումների ու տարբեր մեկնաբանությունների պատճառ |
| |հանդիսացող դրույթների վերացմանը: Բացի դրանից, հարկային օրենսգրքի|
| |ներդրմամբ հնարավոր կլինի նկատելիորեն պարզեցնել գործող հարկային |
| |օրենսդրությունը: |
| |1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա |
| |խնդիրները Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսդրության մաս |
| |կազմող հիմնական օրենքներն ընդունվել են ավելի քան 15 տարի առաջ, |
| |և դրանց ընդունումից մինչև հիմա այդ օրենքներում անընդհատ |
| |կատարվել են փոփոխություններ ու լրացումներ: Ընդ որում, նշված |
| |օրենսդրական փոփոխությունները ոչ միշտ են կատարվել համակարգված |
| |ձևով: Արդյունքում` հիմնական հարկատեսակների մասին գործող |
| |օրենքները ծանրաբեռնվել ու բարդացել են: |
| |1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| |Առաջարկվում է Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքի |
| |շրջանակներում համախմբել գործող հարկային օրենսդրությունը և |
| |հարկային հարաբերություններ կարգավորող այլ իրավական ակտերը: |
| |Միաժամանակ, նախատեսվում են Հայաստանի Հանրապետության հարկային |
| |օրենսգրքի մշակման շրջանակներում առանձին ուղղություններով |
| |միջազգային լավագույն փորձի ուսումնասիրություն, հարկման բազայի ու|
| |հարկման դրույքաչափերի օպտիմալացում, հարկման ընթացակարգերի |
| |կատարելագործում: |
| |2. Կարգավորման առարկան |
| |Նախագծի կարգավորման առարկան հարկային հարաբերություններն են: |
| |3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| |Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքի ընդունումը հարկային |
| |հարաբերություններ կարգավորող օրենսդրությունը նորովի |
| |վերախմբագրելու և առավել համակարգված ձևով ներկայացնելու |
| |հնարավորություն կընձեռի: Հայաստանի Հանրապետության հարկային |
| |օրենսգրքի ընդունումը դրականորեն կանդրադառնա նաև գործարար և |
| |ներդրումային միջավայրի վրա` հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ |
| |տնտեսավարող սուբյեկտները հաճախ դժվարություններ են ունենում` |
| |կապված որոշակի հարկային հարաբերություններ կարգավորող իրավական |
| |ակտերի բազմազանության մեջ կողմնորոշվելու, այդ իրավական ակտերով |
| |ամրագրված կարգավորումները միմյանց հետ համադրելու հետ: Այս |
| |իմաստով, Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքի` որպես |
| |հարկային հարաբերություններ կարգավորող հիմնական իրավական ակտի |
| |ուսումնասիրությամբ հնարավոր կլինի պարզել հարկային |
| |հարաբերությունների բոլոր տեսակի կարգավորումները: Բացի դրանից, |
| |Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքի ընդունումը կարևոր |
| |ներդրում կլինի հարկային համակարգի հետագա զարգացման, |
| |կայունության ապահովման և կանխատեսելի գործարար միջավայրի |
| |ձևավորման գործում, ինչը նույնպես շատ կարևոր է` հատկապես |
| |տնտեսական աճի ապահովման ու օտարերկրյա ներդրումների ներգրավման |
| |տեսանկյունից: |
|_____________________________________________________________________|
|Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտի և կապի նախարարություն |
|_____________________________________________________________________|
|6. |«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ |
| |ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ 2015-2025 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՄԱՆ |
| |ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇՄԱՆ |
| |ՆԱԽԱԳԾԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ |
| | |
| |1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| |«Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային |
| |ճանապարհների պահպանման 2015-2025 թվականների ֆինանսավորման |
| |ռազմավարությունը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման |
| |նախագծի ընդունման անհրաժեշտությունը պայմանավորված է ՀՀ |
| |վարչապետի 2014 թվականի փետրվարի 24-ի N 134-Ա որոշմամբ հաստատված`|
| |Հայաստանի Հանրապետության կառավարության և Ասիական զարգացման |
| |բանկի միջև 2013 թվականի դեկտեմբերի 2-ին ստորագրված` |
| |Ենթակառուցվածքների կայունության աջակցության ծրագրի փոխըմբռնման |
| |հուշագրով նախատեսված գործողությունների կատարման ժամանակացույցի |
| |3-րդ կետի 1-ին ենթակետի պահանջի ապահովմամբ: |
| |1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա |
| |խնդիրները |
| |ՀՀ կառավարությունն ընդունել է Հայաստանի Հանրապետության 2014-2025|
| |թվականների հեռանկարային զարգացման ռազմավարական ծրագիրը |
| |(այսուհետ` ՀԶԾ), սակայն մշակված չէ դրանից բխող` ճանապարհային |
| |ոլորտին վերաբերող ծրագրային փաստաթուղթ, որը կներկայացնի այն |
| |միջոցները և ուղիները, որոնք թույլ կտան ճանապարհային ցանցը |
| |պահպանել ճանապարհային որակյալ երթևեկության պայմաններ ապահովող |
| |վիճակում (ճանապարհային ծածկի հարթություն, ճանապարհների բավարար |
| |ամրություն և թողունակություն, երթևեկության անվտանգություն, |
| |շուրջտարյա հասանելիություն)` հասնելով ՀԶԾ-ով սահմանված |
| |թիրախներին: |
| |1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| |Առաջարկվող լուծումներն են` |
| |1) ճանապարհների ընթացիկ պահպանման և հիմնանորոգման համար |
| |հատկացվող պետական միջոցների ծավալների ընդլայնումը ճանապարհային |
| |ցանցում պետական ներդրումների օպտիմալ մակարդակի ապահովման, |
| |բյուջետային հատկացումների արդյունավետության բարձրացմանն ուղղված |
| |կառավարման ժամանակակից համակարգերի ներդրման, ճանապարհային |
| |տնտեսության ֆինանսավորման այլընտրանքային մոտեցումների և |
| |աղբյուրների կիրառման միջոցով. |
| |2) հատկացվող պետական միջոցների ծախսման արդյունավետության |
| |բարձրացումը ճանապարհների կառավարման բարելավման միջոցով, որը |
| |հիմնականում ներառում է` |
| |ա. ճանապարհային ցանցի իրական վիճակի մասին տեղեկատվության |
| |հավաքագրման և վերլուծության մեխանիզմի կատարելագործումը, |
| |բ. ճանապարհների վիճակի և պահպանման ստանդարտների |
| |կատարելագործումը, |
| |գ. աշխատանքների առաջնահերթությունների որոշման և ընտրության |
| |համակարգի կատարելագործումը, |
| |դ. ծրագրերի իրագործման թիրախների և կատարողական չափելի |
| |ցուցանիշների համակարգի սահմանումն ու ներդրումը, |
| |ե. որակի կառավարման բարելավումը. |
| |3) ճանապարհաշինական և պահպանման կարողությունների զարգացումը: |
| |2. Կարգավորման առարկան |
| |Նախագծով սահմանվում են այն միջոցները և ուղիները, որոնք թույլ |
| |կտան Հայաստանի Հանրապետության 2014-2015 թվականների հեռանկարային |
| |զարգացման ռազմավարական ծրագրով որդեգրված քաղաքականությանը |
| |համահունչ` ճանապարհային ցանցը պահպանել ճանապարհային որակյալ |
| |երթևեկության պայմաններ ապահովող վիճակում (ճանապարհային ծածկի |
| |հարթություն, ճանապարհների բավարար ամրություն և թողունակություն,|
| |երթևեկության անվտանգություն, շուրջտարյա հասանելիություն)` |
| |հասնելով սահմանված թիրախներին: |
| |3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| |Պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ պահպանման և |
| |հիմնանորոգման համար հատկացվող պետական միջոցների ծավալների |
| |ընդլայնում և դրանց ծախսման արդյունավետության բարձրացում: |
| | |
|____|________________________________________________________________|
|7. |«ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ՕՐԵՆՔԻ ՆԱԽԱԳԾԻ |
| |ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ |
| | |
| |1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| |«Տրանսպորտային անվտանգության մասին» Հայաստանի Հանրապետության |
| |օրենքի նախագծի ընդունման անհրաժեշտությունը պայմանավորված է |
| |Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2014 թվականի մարտի 13-ի |
| |«Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտային անվտանգության ապահովման |
| |ազգային ռազմավարության դրույթների իրականացումն ապահովող |
| |2014-2017 թվականների միջոցառումների ծրագիր-ժամանակացույցը |
| |հաստատելու մասին» N 305-Ն որոշման հավելվածի 23-րդ կետի |
| |պահանջներով: |
| |1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա |
| |խնդիրները |
| |Ներկայումս տրանսպորտային համակարգում առկա են բազմաթիվ խնդիրներ` |
| |կապված անվտանգության մակարդակի և տարբեր բնույթի ռիսկերի |
| |նվազեցման, տրանսպորտի համակարգում անօրինական միջամտության |
| |գործողությունների կանխարգելման և տրանսպորտային ծառայությունների|
| |որակի բարձրացման հետ: Այդ առումով կարևոր նախապայման է |
| |տրանսպորտի անվտանգության բնագավառի իրավական կարգավորումը: |
| |1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| |Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի 2013 թվականի հոկտեմբերի 23-ի |
| |N 183-Ն կարգադրությամբ հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության |
| |տրանսպորտային անվտանգության ապահովման ազգային ռազմավարությունը, |
| |որի պահանջներին համապատասխան մշակվել և ընդունվել է Հայաստանի |
| |Հանրապետության կառավարության 2014 թվականի մարտի 13-ի «Հայաստանի |
| |Հանրապետության տրանսպորտային անվտանգության ապահովման ազգային |
| |ռազմավարության դրույթների իրականացումն ապահովող 2014-2017 |
| |թվականների միջոցառումների ծրագիր-ժամանակացույցը հաստատելու |
| |մասին» N 305-Ն որոշումը: |
| |2. Կարգավորման առարկան |
| |Օրենքի նախագծի նպատակն է` |
| |1) տրանսպորտային անվտանգության ապահովման բնագավառի |
| |նորմատիվ-իրավական կարգավորումը. |
| |2) անօրինական միջամտության գործողությունների իրականացման |
| |սպառնալիքների որոշումը. |
| |3) տրանսպորտային միջոցների ու ենթակառուցվածքների օբյեկտների |
| |խոցելիության աստիճանի գնահատումը և դասակարգումը. |
| |4) տրանսպորտային անվտանգության ապահովմանը ներկայացվող պահանջների|
| |սահմանումը. |
| |5) տրանսպորտային անվտանգության ապահովման բնագավառում |
| |հսկողության և վերահսկողության իրականացումը. |
| |6) տրանսպորտային անվտանգության ապահովման բնագավառում |
| |տրանսպորտային ենթակառուցվածքների սուբյեկտների և փոխադրողների |
| |իրավունքների ու պարտականությունների սահմանումը. |
| |7) տրանսպորտային անվտանգության ապահովման ուժերի վերապատրաստման |
| |և ատեստավորման գործընթացի կազմակերպումը. |
| |8) տրանսպորտային անվտանգության նյութատեխնիկական, գիտատեխնիկական |
| |և տեղեկատվական ապահովումը: |
| |3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| |Օրենքի նախագծի ընդունման դեպքում ակնկալվում է տրանսպորտային |
| |համակարգի կայուն և անվտանգ գործունեության ապահովում և |
| |տրանսպորտային համակարգում անօրինական միջամտության |
| |գործողություններից անձի, հասարակության և պետության շահերի |
| |պաշտպանություն: |
|____|________________________________________________________________|
|8. |«ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ |
| |ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ |
| |ՕՐԵՆՔԻ ՆԱԽԱԳԾԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ |
| | |
| |1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| |Նախատեսվում է օրենքում հստակեցնել նախարարության գործառույթներն |
| |էլեկտրոնային հաղորդակցության ոլորտում: |
| |1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա |
| |խնդիրները |
| |Վերջին տարիներին ՀՀ-ում կազմակերպված զորավարժությունների |
| |արդյունքները ցույց տվեցին, որ պետությունը, ի դեմս ՀՀ տրանսպորտի |
| |և կապի նախարարության, իրական ժամանակում չի տիրապետում ՀՀ-ում |
| |կապի ցանցերի տեղակայման սխեմաներին, դրանցում շահագործվող |
| |ռադիոհաղորդիչ սարքավորումների տեխնիկական տվյալներին, ինչը |
| |կխոչընդոտի արտակարգ իրավիճակում կամ ռազմական դրության ժամանակ |
| |արագ արձագանքմանը և տարածքում անհրաժեշտ կապով ապահովմանը: |
| |Միաժամանակ, նախատեսվում է նաև ռադիոհաղորդիչ միջոցների |
| |օգտագործման հնարավոր խանգարումներից խուսափելու նպատակով` նախքան |
| |ռադիոհաճախականության օգտագործման թույլտվության տրամադրումն |
| |ապահովել տեխնիկական նախագծերի փորձաքննությունը: |
| |1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| |Նախատեսվում է օրենքում լրացումներ և փոփոխություններ կատարելու |
| |միջոցով ապահովել Հայաստանի Հանրապետությունում էլեկտրոնային |
| |հաղորդակցության ոլորտի զարգացումը` պետության կողմից իրականացվող |
| |քաղաքականությանը համահունչ: |
| |2. Կարգավորման առարկան |
| |Նախագծի կարգավորման առարկան է ռադիոսարքավորումների օգտագործման |
| |անվտանգությունը և իրավասու մարմնի գործառույթների հստակեցումն |
| |էլեկտրոնային հաղորդակցության ոլորտում: |
| |3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| |Արտակարգ իրավիճակում կամ ռազմական դրության ժամանակ էլեկտրոնային |
| |հաղորդակցության ցանցերի կառավարման օպերատիվ արձագանքում: |
| | |
|____|________________________________________________________________|
----------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում