ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
ՈՐՈՇՈՒՄ
24 մայիսի 2019 թվականի թիվ 27-Ն
«ՉԱՐՏԵՐԱՅԻՆ ՉՎԵՐԹՆԵՐԻ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԳԾՈՎ ԿԱՏԱՐՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 1-ՉԱՐՏԵՐ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎՆ ՈՒ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ 11-Ի ԹԻՎ 06-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
i
Ղեկավարվելով «Պաշտոնական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10-րդ հոդվածի 3-րդ մասի 1-ին կետով և 18-րդ հոդվածի 4-րդ մասով, ինչպես նաև «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին մասի դրույթներով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
1. Հաստատել «Չարտերային չվերթների և դրանց գծով կատարված աշխատանքների մասին» ձև 1-չարտեր (տարեկան) վիճակագրական ամփոփ հաշվետվության ձևը` համաձայն հավելված 1-ի:
2. Հաստատել «Չարտերային չվերթների և դրանց գծով կատարված աշխատանքների մասին» ձև 1-չարտեր (տարեկան) վիճակագրական ամփոփ հաշվետվության լրացման հրահանգը` համաձայն հավելված 2-ի:
i
3. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2016 թվականի հուլիսի 11-ի ««Չարտերային չվերթների և դրանց գծով կատարված աշխատանքների մասին» ձև 1-չարտեր (տարեկան) պետական վիճակագրական ամփոփ հաշվետվության ձևն ու լրացման հրահանգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2014 թվականի մայիսի 19-ի թիվ 21-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» թիվ 06-Ն որոշումը:
4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման տասներորդ օրը:
Նախագահ` Ս. Մնացականյան
Հավելված 1
Հայաստանի Հանրապետության
վիճակագրության պետական խորհրդի
2019 թվականի մայիսի 24-ի
թիվ 27-Ն որոշման
Ձև 1-չարտեր
(տարեկան)
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԿՈՄԻՏԵ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ ՉԱՐՏԵՐԱՅԻՆ ՉՎԵՐԹՆԵՐԻ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԳԾՈՎ ԿԱՏԱՐՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ
20 թ.
._____________________________________________________________________.
|Ներկայացվում է համաձայն «Պաշտոնական վիճակագրության մասին» օրենքի և |
|Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2016 թ. |
|հունիսի 20-ի թիվ 05-Ն որոշման: |
|_____________________________________________________________________|
|Հաշվետվության ներկայացման ժամկետը` մինչև հաշվետու ժամանակաշրջանին |
|հաջորդող տարվա ապրիլի 1-ը |
|_____________________________________________________________________|
|Ներկայացնում է __________________________________________________ |
| (լրիվ անվանումը) |
|Կազմակերպաիրավական տեսակը __________________________________________ |
|Գործունեության իրականացման վայրի |
|Մարզը /ք. Երևան ____________________________________________________|
|Համայնքը ____________________________________________________________|
|Բնակավայրը/Երևան քաղաքի վարչական շրջանը ____________________________|
|Հասցեն ___________________________________________ [][][][] |
| (փողոցը, շենքը, բնակարանը) (փոստային դասիչ) |
| |
|Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակի [][][][][] |
|ծածկագիրը (լրացվում է համաձայն |
| ՏԳՏԴ դասակարգչի) |
| |
|Պետական ռեգիստրում գրանցման համարը [][][] [][][] [][][][][][][] |
| (լրացվում է համաձայն գրանցման |
| վկայականի) |
| |
|Նույնականացման ծածկագիրը [][][][][][][][] |
| (լրացվում է համաձայն գրանցման վկայականի) |
| |
|Հարկ վճարողի հաշվառման համարը (ՀՎՀՀ) [][][][][][][][] |
| |
|Հեռախոսահամար(ներ) ________________________________________________ |
|Էլեկտրոնային փոստ ________________________________@_________________ |
|_____________________________________________________________________|
|ՏՐԱՄԱԴՐՎԱԾ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅԱՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՎՈՒՄ Է |
|ՕՐԵՆՔՈՎ |
|_____________________________________________________________________|
|Դիտարկումների համար անհրաժեշտ վիճակագրական հաշվետվությունները |
|սահմանված ժամկետում չներկայացնելու կամ սահմանված կարգի խախտումով (ոչ |
|արժանահավատ տվյալներ, դրանց ոչ ամբողջականորեն արտացոլում և այլ |
|աղավաղումներ) ներկայացնելու (անկախ ժամկետից) համար վիճակագրական |
|հաշվետվություններ ներկայացնողները ենթարկվում են պատասխանատվության` |
|օրենքով սահմանված կարգով: |
._____________________________________________________________________.
1. Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական ավիացիայի ինքնաթիռներով
._____________________________________________________________________.
|Ցուցանիշի անվանումը |Չափի |Տողի |Ցուցա-|Ըստ ինքնաթիռ- |
| |միավորը |հա- |նիշի |ների տեսակների|
| | |մարը |մեծու-| |
| | | |թյունը| |
|_____________________________|___________|_____|______|______________|
| Ա | Բ | Գ | 1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Կատարված է ինքնաթիռ-կմ |հազար |110 | | | | | | |
| |ինքնաթիռ-կմ| | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Ինքնաթիռների չվերթների քանակը|միավոր |111 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Փոխադրվել են ուղևորներ |հազար մարդ |112 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Փոխադրվել են բեռներ |հազար տոննա|113 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|դրանից` փոստային |«-» |113.1| | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Ուղևորաշրջանառություն |միլիոն |114 | | | | | | |
| |ուղևոր-կմ | | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Բեռնաշրջանառություն |հազար |115 | | | | | | |
| |տոննա-կմ | | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Տոննա-կիլոմետրաժ |«-» |116 | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
1) Այդ թվում` Հայաստանի Հանրապետության և այլ երկրների միջև
._____________________________________________________________________.
| Ա | Բ | Գ | 1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Կատարված է ինքնաթիռ-կմ |հազար |120 | | | | | | |
| |ինքնաթիռ-կմ| | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Ինքնաթիռների չվերթների քանակը|միավոր |121 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Փոխադրվել են ուղևորներ |հազար մարդ |122 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Փոխադրվել են բեռներ |հազար տոննա|123 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|դրանից` փոստային |«-» |123.1| | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Ուղևորաշրջանառություն |միլիոն |124 | | | | | | |
| |ուղևոր-կմ | | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Բեռնաշրջանառություն |հազար |125 | | | | | | |
| |տոննա-կմ | | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Տոննա-կիլոմետրաժ |«-» |126 | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
2) Հայաստանի Հանրապետության և Անկախ Պետությունների Համագործակցության երկրների միջև
._____________________________________________________________________.
| Ա | Բ | Գ | 1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Կատարված է ինքնաթիռ-կմ |հազար |130 | | | | | | |
| |ինքնաթիռ-կմ| | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Ինքնաթիռների չվերթների քանակը|միավոր |131 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Փոխադրվել են ուղևորներ |հազար մարդ |132 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Փոխադրվել են բեռներ |հազար տոննա|133 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|դրանից` փոստային |«-» |133.1| | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Ուղևորաշրջանառություն |միլիոն |134 | | | | | | |
| |ուղևոր-կմ | | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Բեռնաշրջանառություն |հազար |135 | | | | | | |
| |տոննա-կմ | | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Տոննա-կիլոմետրաժ |«-» |136 | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
3) Ներհանրապետական փոխադրումներ
._____________________________________________________________________.
| Ա | Բ | Գ | 1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Կատարված է ինքնաթիռ-կմ |հազար |140 | | | | | | |
| |ինքնաթիռ-կմ| | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Ինքնաթիռների չվերթների քանակը|միավոր |141 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Փոխադրվել են ուղևորներ |հազար մարդ |142 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Փոխադրվել են բեռներ |հազար տոննա|143 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|դրանից` փոստային |«-» |143.1| | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Ուղևորաշրջանառություն |միլիոն |144 | | | | | | |
| |ուղևոր-կմ | | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Բեռնաշրջանառություն |հազար |145 | | | | | | |
| |տոննա-կմ | | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Տոննա-կիլոմետրաժ |«-» |146 | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
2. Վարձակալած ինքնաթիռներով չվերթների և դրանց գծով կատարված աշխատանքների մասին
._____________________________________________________________________.
|Ցուցանիշի անվանումը |Չափի |Տողի |Ցուցա-|Ըստ ինքնաթիռ- |
| |միավորը |հա- |նիշի |ների տեսակների|
| | |մարը |մեծու-| |
| | | |թյունը| |
|_____________________________|___________|_____|______|______________|
| Ա | Բ | Գ | 1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Կատարված է ինքնաթիռ-կմ |հազար |210 | | | | | | |
| |ինքնաթիռ-կմ| | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Ինքնաթիռների չվերթների քանակը|միավոր |211 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Փոխադրվել են ուղևորներ |հազար մարդ |212 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Փոխադրվել են բեռներ |հազար տոննա|213 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|դրանից` փոստային |«-» |213.1| | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Ուղևորաշրջանառություն |միլիոն |214 | | | | | | |
| |ուղևոր-կմ | | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Բեռնաշրջանառություն |հազար |215 | | | | | | |
| |տոննա-կմ | | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Տոննա-կիլոմետրաժ |«-» |216 | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
1) Այդ թվում` Հայաստանի Հանրապետության և այլ երկրների միջև
._____________________________________________________________________.
| Ա | Բ | Գ | 1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Կատարված է ինքնաթիռ-կմ |հազար |220 | | | | | | |
| |ինքնաթիռ-կմ| | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Ինքնաթիռների չվերթների քանակը|միավոր |221 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Փոխադրվել են ուղևորներ |հազար մարդ |222 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Փոխադրվել են բեռներ |հազար տոննա|223 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|դրանից` փոստային |«-» |223.1| | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Ուղևորաշրջանառություն |միլիոն |224 | | | | | | |
| |ուղևոր-կմ | | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Բեռնաշրջանառություն |հազար |225 | | | | | | |
| |տոննա-կմ | | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Տոննա-կիլոմետրաժ |«-» |226 | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
2) Հայաստանի Հանրապետության և Անկախ Պետությունների Համագործակցության երկրների միջև
._____________________________________________________________________.
| Ա | Բ | Գ | 1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Կատարված է ինքնաթիռ-կմ |հազար |230 | | | | | | |
| |ինքնաթիռ-կմ| | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Ինքնաթիռների չվերթների քանակը|միավոր |231 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Փոխադրվել են ուղևորներ |հազար մարդ |232 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Փոխադրվել են բեռներ |հազար տոննա|233 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|դրանից` փոստային |«-» |233.1| | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Ուղևորաշրջանառություն |միլիոն |234 | | | | | | |
| |ուղևոր-կմ | | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Բեռնաշրջանառություն |հազար |235 | | | | | | |
| |տոննա-կմ | | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Տոննա-կիլոմետրաժ |«-» |236 | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
3) Ներհանրապետական փոխադրումներ
._____________________________________________________________________.
| Ա | Բ | Գ | 1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Կատարված է ինքնաթիռ-կմ |հազար |240 | | | | | | |
| |ինքնաթիռ-կմ| | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Ինքնաթիռների չվերթների քանակը|միավոր |241 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Փոխադրվել են ուղևորներ |հազար մարդ |242 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Փոխադրվել են բեռներ |հազար տոննա|243 | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|դրանից` փոստային |«-» |243.1| | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Ուղևորաշրջանառություն |միլիոն |244 | | | | | | |
| |ուղևոր-կմ | | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Բեռնաշրջանառություն |հազար |245 | | | | | | |
| |տոննա-կմ | | | | | | | |
|_____________________________|___________|_____|______|__|__|__|__|__|
|Տոննա-կիլոմետրաժ |«-» |246 | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
Ղեկավար` __________________ _________________
(Ազգանուն, անուն) (Ստորագրություն)
Լրացնող (գլխավոր հաշվապահ
կամ այլ լիազորված անձ)` __________________ _________________
(Ազգանուն, անուն) (Ստորագրություն)
«___»_________20___թ.
Հավելված 2
Հայաստանի Հանրապետության
վիճակագրության պետական խորհրդի
2019 թվականի մայիսի 24-ի
թիվ 27-Ն որոշման
ՀՐԱՀԱՆԳ «ՉԱՐՏԵՐԱՅԻՆ ՉՎԵՐԹՆԵՐԻ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԳԾՈՎ ԿԱՏԱՐՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 1-ՉԱՐՏԵՐ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ
I ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Սույն հրահանգը սահմանում է «Չարտերային չվերթների և դրանց գծով կատարված աշխատանքների մասին» ձև 1-չարտեր (տարեկան) վիճակագրական ամփոփ հաշվետվության (այսուհետ` Հաշվետվություն) լրացման կարգը:
2. Հաշվետվությունը ներկայացնում է Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեն, որն այդ մասին նախապես իրազեկվում է Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2016 թվականի հունիսի 20-ի թիվ 05-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի դրույթներին համապատասխան:
3. Հաշվետվությունների իմաստով փաստացի գործունեության հիմնական տեսակ է համարվում գործունեության այն տեսակը, որը հաշվետու ժամանակաշրջանում հավելյալ արժեքի ընդհանուր ծավալում փաստացի ունեցել է առավել մեծ տեսակարար կշիռ: Առավել մեծ տեսակարար կշռի որոշման համար առաջարկվում է կողմնորոշվել ընդհանուր հասույթի, հավելյալ արժեքի կամ աշխատողների ընդհանուր թվաքանակի մեջ ունեցած բաժնով և այլ համանման բնութագրող ցուցանիշներով:
4. Հաշվետվության դիմային էջի «Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակի» ծածկագիրը լրացնում են հաշվետվություն ներկայացնող իրավաբանական անձինք, հիմնարկները, անհատ ձեռնարկատերերը` համաձայն «Տնտեսական գործունեության տեսակների դասակարգչի» 5-նիշ խմբավորման (տես` http://www.arlis.am/Annexes/4/GT30.1-13page1730-2124ink1392.doc հղումը):
5. Հաշվետվությունը ներկայացվում է Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրական կոմիտեին` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի կողմից հաստատվող պետական վիճակագրական աշխատանքների տարեկան ծրագրերով սահմանված ժամկետներում և պարբերականությամբ:
6. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված այլ հարցերը կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:
II ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
7. Ոչ կանոնավոր չվերթներ (չարտերային) են համարվում չարտերային (պատվերով) թռիչքները և հատուկ չվերթները, այսինքն` պայմանագրային հիմունքներով իրականացվող չվերթները, որոնք չեն արտահայտված կանոնավոր փոխադրումներում, ինչպես նաև զբոսաշրջային չվերթները:
8. Կատարված է ինքնաթիռ-կմ ցուցանիշը որոշվում է չվերթների քանակի և համապատասխան շահագործական հեռավորության արտադրյալների հանրագումարով:
9. Շահագործական հեռավորությունը տվյալ չվերթի կետերի միջև ընկած հեռավորությունն է:
10. Ինքնաթիռների չվերթների քանակը ներկայացնում է ինքնաթիռների մեկնումների և ժամանումների թվի հանրագումարը:
11. Փոխադրվել են ուղևորներ ցուցանիշը ներկայացնում է ՀՀ օդանավակայաններից մեկնած և ՀՀ օդանավակայաններ ժամանած ուղևորների քանակը:
12. Փոխադրվել է բեռ ցուցանիշը ներառում է բոլոր տեսակի ինքնաթիռներով փոխադրված բեռները (նաև` վճարովի ուղեբեռները):
13. Փոխադրվել է փոստ ցուցանիշը ներառում է փոստային առաքումների ոչ կանոնավոր փոխադրման ծավալը` փոստային և սուրհանդակային կազմակերպությունների հանձնարարությամբ:
14. ՈՒղևորաշրջանառություն ցուցանիշը ներկայացնում է յուրաքանչյուր չվերթի ընթացքում տեղափոխված ուղևորների փաստացի քանակի և այդ չվերթի համապատասխան շահագործական հեռավորության արտադրյալի հանրագումարը:
15. Բեռնաշրջանառությունը որոշվում է յուրաքանչյուր չվերթով փոխադրված բեռների փաստացի քանակի և համապատասխան շահագործական հեռավորության արտադրյալների հանրագումարով:
16. Տոննա-կիլոմետրաժ ցուցանիշը ներկայացնում է տոննա-կիլոմետրաժների հանրագումարն` ըստ փոխադրումների և ինքնաթիռների տեսակների:
17. ՈՒղևորատար տոննա-կիլոմետրաժը ստացվում է ուղևոր-կիլոմետրը 0,09 գործակցով բազմապատկելու միջոցով:
18. Բեռնատար (փոստային) տոննա-կիլոմետրաժը ներկայացնում է յուրաքանչյուր չվերթի ընթացքում բեռի և համապատասխան թռիչքի շահագործական հեռավորության արտադրյալների հանրագումարը: