Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԵՎ ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՄԻՋ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Վավերացման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԵՎ ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՀԻՄՆԱ ...

 

 

040.0715.070801

«ՎԱՎԵՐԱՑՆՈՒՄ ԵՄ»
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՆԱԽԱԳԱՀ Ռ. ՔՈՉԱՐՅԱՆ

 

«7» օգոստոսի 2001 թ.

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

7 օգոստոսի 2001 թվականի N 715

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՀԻՄՆԱԴՐԱՄԻ ՄԻՋԵՎ 2001 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՊՐԻԼԻ 30-ԻՆ ՍՏՈՐԱԳՐՎԱԾ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐ» ՓՈԽԱՌՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՁԱՅՆԱԳԻՐՆ ՈՒԺԻ ՄԵՋ ՄՏՆԵԼՈՒ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության և Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի միջև 2001 թվականի ապրիլի 30-ին ստորագրված ու 2001 թվականի հունիսի 30-ին Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի կողմից վավերացված «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագիր» փոխառության համաձայնագիրը գործողության մեջ դնելու նպատակով և նշված համաձայնագրի 7.01-րդ հոդվածին համապատասխան` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Ընդունել ի գիտություն, որ Հայաստանի Հանրապետության գյուղատնտեսության նախարարությունը նշանակվել է որպես Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի գլխավոր գործակալություն և պատասխանատու է նշված ծրագրի իրականացման համար:

2. Ստեղծել Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի կառավարման խորհուրդ:

3. Հաստատել Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի կառավարման խորհրդի կանոնադրությունը և կազմը (կցվում են):

4. Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի վարչական, ֆինանսական և գործառնական աշխատանքներն իրականացնելու նպատակով ստեղծել «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի կոորդինացման գրասենյակ» պետական հիմնարկ:

5. Հաստատել «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի կոորդինացման գրասենյակ» պետական հիմնարկի կանոնադրությունը (կցվում է):

6. Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի «Ոռոգման զարգացում» բաղադրիչի «Ջրօգտագործողների սպառողական կոոպերատիվների (ՋՍԿ) և ՋՍԿ-ների ֆեդերացիաների (ՋՍԿՖ) ձևավորում և զարգացում» ենթաբաղադրիչի աշխատանքները կազմակերպելու նպատակով ստեղծել «Ջրօգտագործողների միավորումներին աջակցության կենտրոն» պետական հիմնարկ:

7. Հաստատել «Ջրօգտագործողների միավորումներին աջակցության կենտրոն» պետական հիմնարկի կանոնադրությունը (կցվում է):

 

Հաստատված է

ՀՀ կառավարության 2001 թ.

օգոստոսի 7-ի N 715 որոշմամբ

 

ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի (այսուհետև` ծրագիր) կառավարման խորհուրդը (այսուհետև` խորհուրդ) հասարակական հիմունքներով աշխատող մարմին է: Խորհուրդն ստեղծվել է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2001 թվականի օգոստոսի 7-ի «Հայաստանի Հանրապետության և Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի միջև 2001 թվականի ապրիլի 30-ին ստորագրված «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագիր» փոխառության համաձայնագիրն ուժի մեջ մտնելու միջոցառումների մասին» N 715 որոշման համաձայն:

2. Խորհուրդն իր գործունեության ընթացքում ղեկավարվում է Հայաստանի Հանրապետության ու Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի (այսուհետև` ԳԶՄՀ) միջև ստորագրված փոխառության համաձայնագրով, Հայաստանի Հանրապետության օրենքներով, Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի հրամանագրերով, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշումներով և սույն կանոնադրությամբ:

3. Խորհրդի և ծրագրի բաղադրիչներն իրականացնող բոլոր մասնակիցների միջև հարաբերությունները կարգավորվում են ծրագրի փոխառության համաձայնագրով, Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ և սույն կանոնադրությամբ:

4. Խորհրդի լրիվ անվանումն է` Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի կառավարման խորհուրդ:

 

II. ԽՈՐՀՐԴԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏԸ, ՆՊԱՏԱԿԸ ԵՎ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ

 

5. Խորհրդի գործունեության հիմնական նպատակը ԳԶՄՀ-ի կողմից Հայաստանի Հանրապետությանը տրամադրված վարկային ծրագրի իրականացման ապահովումն է:

6. Խորհուրդը հանդես չի գալիս որպես ծրագրի իրականացնող կազմակերպության կառավարման մարմին:

7. Խորհրդի խնդիրներն են`

ա) ծրագրի իրականացման ընթացքում վարկային համաձայնագրում փոփոխություններ կատարելու անհրաժեշտության դեպքում` առաջարկվող 100.0 հազ. ԱՄՆ-ի դոլար գումարից ավելի փոփոխությունները` համապատասխան հիմնավորումներով, հաստատելը, որոնք պետք է ներկայացվեն Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն` նախապես համաձայնեցնելով վարկատուի հետ.

բ) «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի կոորդինացման գրասենյակ» պետական հիմնարկի (այսուհետև` ԾԿԳ) կողմից ծրագրի իրականացման քաղաքականության ապահովումը.

գ) փոխառության համաձայնագիրն ստորագրվելուց և Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի կողմից վավերացվելուց հետո ԾԿԳ-ի մշակած ծրագրի շրջանակներում իրականացվող աշխատանքների տարեկան ժամանակացույցի և ծրագրի բյուջեի քննարկումը և հաստատումը.

դ) ծրագրով նախատեսված և խորհրդի կողմից հաստատված ծրագրի շրջանակներում աշխատանքների իրականացման ժամանակացույցին ու ծրագրի բյուջեին համապատասխան` խորհրդի կողմից սահմանված կարգով և ձևով հաշվետվությունների հաստատումը.

ե) ծրագրի շրջանակներում տնտեսված միջոցների օգտագործման, ինչպես նաև միջոցների վերաբաշխման վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն առաջարկություններ ներկայացնելը` համաձայնեցնելով ԳԶՄՀ-ի հետ.

զ) ծրագրի ավարտից հետո ծրագրի արդյունքների ամփոփումը և ծրագրի արդյունքների մասին Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն զեկուցագիր ներկայացնելը:

 

III. ԽՈՐՀՐԴԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ

 

8. Խորհուրդն իր աշխատանքները կազմակերպում է նիստերի միջոցով, որոնք գումարվում են առնվազն տարեկան 2 անգամ` ծրագրի իրականացման ընթացքի և հաստատված աշխատանքային ժամանակացույցի կատարման մասին ԾԿԳ-ի տնօրենի զեկույցը լսելու և քննարկելու նպատակով, ինչպես նաև արտահերթ նիստերի միջոցով` սույն կանոնադրությամբ սահմանված կարգով: Խորհրդի նիստերն արձանագրվում են:

9. Խորհուրդն իր արտահերթ նիստերը գումարում է ծրագրի իրականացման ընթացքում առաջացած հարցերի և խնդիրների լուծման համար` խորհրդի նախագահի նախաձեռնությամբ, խորհրդի անդամների առնվազն 1/3-ի կամ ԾԿԳ-ի տնօրենի առաջարկությամբ:

10. Խորհրդի նիստն իրավազոր է, եթե դրան մասնակցում է խորհրդի անդամների կեսից ավելին:

11. Խորհրդի նիստը վարում է խորհրդի նախագահը, իսկ նախագահի բացակայության դեպքում` նրա հանձնարարությամբ` խորհրդի անդամներից մեկը: Խորհրդի որոշումներն ընդունվում են ձայների պարզ մեծամասնությամբ: Ձայների հավասարության դեպքում խորհրդի նախագահի ձայնը վճռորոշ է:

12. Խորհրդի նիստի օրակարգը կազմվում և համապատասխան փաստաթղթերի հետ միասին տրամադրվում է խորհրդի անդամներին` ԾԿԳ-ի կողմից գումարվող նիստից հինգ օր առաջ:

13. Հարցի քննարկման ընթացքում լրացուցիչ նյութեր կամ տեղեկատվություն պահանջվելու դեպքում հարցի քննարկումը տեղափոխվում է խորհրդի հաջորդ նիստ: ԾԿԳ-ի տնօրենը պարտավոր է ապահովել պահանջվող նյութերի տրամադրումը:

14. Խորհրդի նիստը տեղի է ունենում խորհրդի նախագահի մոտ, եթե խորհրդի նախագահը նիստի կայացման տեղի վերաբերյալ այլ որոշում չի ընդունում:

15. Յուրաքանչյուր նիստ սկսվում է նիստի օրակարգի հաստատմամբ և նախորդ նիստում ընդունված որոշումների կատարման ընթացքի մասին զեկուցմամբ:

16. Խորհրդի որոշումներն ստորագրում են խորհրդի նախագահը և քարտուղարը:

17. Խորհրդի նիստերին խորհրդակցական ձայնի իրավունքով կարող են մասնակցել հրավիրված պետական պաշտոնյաներ, ինչպես նաև ծրագրի բաղադրիչներն իրականացնող կազմակերպությունների ղեկավարներ:

18. Խորհրդի նիստերին մասնակցելու համար անհրաժեշտության դեպքում կարող են հրավիրվել օրակարգի հարցերին առնչվող համապատասխան կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ:

 

IV. ԽՈՐՀՐԴԻ ՆԱԽԱԳԱՀԸ

 

19. Խորհրդի նախագահը Հայաստանի Հանրապետության գյուղատնտեսության նախարարն է:

20. Խորհրդի նախագահը`

ա) պատասխանատու է խորհրդի աշխատանքների արդյունավետ իրականացումը կազմակերպելու համար.

բ) ներկայացնում է խորհուրդը Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունում և միջազգային կազմակերպություններում:

 

V. ԽՈՐՀՐԴԻ ԱՆԴԱՄՆԵՐԸ

 

21. Խորհրդի անդամները հաստատվում են Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշմամբ: Խորհրդի անդամներ կարող են լինել ծրագրի իրականացման տարածքի մարզերի մարզպետներ, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության աշխատակազմի, Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարության, Հայաստանի Հանրապետության գյուղատնտեսության նախարարության ներկայացուցիչներ: ԾԿԳ-ի տնօրենը հանդես է գալիս որպես խորհրդի քարտուղար: Խորհրդի կազմում կարող են ընդգրկվել նաև Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի պատգամավորներ (համաձայնությամբ):

22. Խորհրդի անդամների թեկնածություններն առաջարկում է համապատասխան նախարարը:

23. Խորհրդի անդամը հիմնական աշխատանքից ազատվելու պահից դադարում է հանդիսանալ խորհրդի անդամ:

24. Խորհրդի անդամի պարտականությունները կարող են դադարեցվել համապատասխան նախարարի առաջարկությամբ` Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշմամբ:

25. Խորհրդի այն անդամը, որը համաձայն չէ խորհրդի ընդունած որոշմանը, ներկայացնում է իր գրավոր հատուկ կարծիքը, որը կցվում է որոշմանը և գրառվում խորհրդի նիստի արձանագրության մեջ:

26. Խորհրդի անդամը, եթե համաձայն չէ խորհրդի որոշմանը, խորհրդի նիստի արդյունքների մասին զեկուցագիր է ներկայացնում իր վերադասին:

 

VI. ԽՈՐՀՐԴԻ ՔԱՐՏՈՒՂԱՐԸ

 

27. Խորհրդի քարտուղարը ԾԿԳ-ի տնօրենն է:

28. ԾԿԳ-ի տնօրենը ծրագրի իրականացման ընթացքում առաջնորդվում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ, վարկային պայմանագրի դրույթներով, ԳԶՄՀ-ի հանձնարարականներով և խորհրդի որոշումներով:

29. Ծրագրի շրջանակներում առաջացող հարցերը, ԾԿԳ-ի տնօրենի ներկայացմամբ, մեկշաբաթյա ժամկետում քննարկվում են խորհրդի նիստերում:

30. Խորհրդի քարտուղարը`

ա) արձանագրում է խորհրդի նիստի քննարկումները և դրանց հիման վրա կազմում որոշման նախագծեր.

բ) նախապատրաստում է նիստի օրակարգին վերաբերող համապատասխան նյութերը և կազմակերպում դրանց տրամադրումը խորհրդի անդամներին.

գ) հետևում է խորհրդի որոշումների կատարմանը և խորհրդի նիստում զեկուցում դրանց կատարման ընթացքի մասին.

դ) վարում է խորհրդի աշխատանքների հետ կապված գործավարությունը.

ե) գրանցում է խորհրդի անդամների ներկայացրած կարծիքները.

զ) կազմակերպում է խորհրդի որոշումների համարակալումը և որոշումների պատճենները տրամադրում խորհրդի անդամներին.

է) խորհրդի որոշումները և նիստի արձանագրություններն ուղարկում է համապատասխան նախարարություններ և գերատեսչություններ:

 

VII. ԽՈՐՀՐԴԻ ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ ԿԱՐԳԸ

 

31. Խորհրդի կանոնադրության մեջ լրացումներ և փոփոխություններ կատարելու վերաբերյալ առաջարկությունները` համապատասխան հիմնավորումներով, խորհրդի որոշմամբ ներկայացվում են Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն:

 

VIII. ԽՈՐՀՐԴԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԴԱԴԱՐՈՒՄԸ

 

32. Խորհրդի գործունեությունը դադարում է ծրագրի ավարտից հետո և (կամ) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշմամբ, ԳԶՄՀ-ի համաձայնությամբ:

 

Հաստատված է

Հայաստանի Հանրապետության

կառավարության 2003 թվականի

օգոստոսի 8-ի N 1049-Ն որոշման

 

ԿԱԶՄ

i

ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ

 

    Դ. Լոքյան      - ՀՀ գյուղատնտեսության նախարար (խորհրդի նախագահ)

    Հ. Հակոբյան    - ՀՀ Ազգային ժողովի պատգամավոր (համաձայնությամբ)

Ռ. Գրիգորյան   - ՀՀ Ազգային ժողովի պատգամավոր (համաձայնությամբ)

Վ. Տերտերյան  - ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների

գործունեությունը համակարգող նախարարի տեղակալ

Ս. Ավետիսյան  - ՀՀ գյուղատնտեսության նախարարի առաջին տեղակալ

    Ս. Գալստյան    - ՀՀ գյուղատնտեսության նախարարի տեղակալ

Է. Բարսեղյան   - ՀՀ Սյունիքի մարզպետ

Գ. Գյոզալյան  - ՀՀ Արագածոտնի մարզպետ

Ա. Ղուլարյան  - ՀՀ Տավուշի մարզպետ

Ռ. Մանուկյան  - ՀՀ Շիրակի մարզպետ

    Հ. Քոչինյան    - ՀՀ Լոռու մարզպետ

    Ս. Սարգսյան    - ՀՀ Վայոց ձորի մարզպետ

    Կ. Քոչարյան    - ՀՀ կառավարությանն առընթեր ջրային տնտեսության պետական

                     կոմիտեի նախագահի առաջին տեղակալ

    Ռ. Դավթյան     - ՀՀ ֆինանսների և  էկոնոմիկայի նախարարության ճյուղային

                     տնտեսական ծրագրերի վարչության պետ

Գ. Մաթևոսյան  - «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի կոորդինացման

գրասենյակ» պետական հիմնարկի տնօրեն (խորհրդի քարտուղար)

 

(կազմը փոփ. 21.02.02 թիվ 156, 08.08.03 թիվ 1049-Ն որոշումներ)

 

Հաստատված է

ՀՀ կառավարության 2001 թ.

օգոստոսի 7-ի N 715 որոշմամբ

 

ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԻ ԿՈՈՐԴԻՆԱՑՄԱՆ ԳՐԱՍԵՆՅԱԿ» ՊԵՏԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱՐԿԻ

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի կոորդինացման գրասենյակ» պետական հիմնարկը (այսուհետև` ԾԿԳ) իրավաբանական անձի կարգավիճակ չունեցող կազմակերպություն է: ԾԿԳ-ն ստեղծվել է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության (այսուհետև` հիմնադիր) 2001 թվականի օգոստոսի 7-ի «Հայաստանի Հանրապետության և Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի միջև 2001 թվականի ապրիլի 30-ին ստորագրված «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագիր» փոխառության համաձայնագիրն ուժի մեջ մտնելու միջոցառումների մասին» N 715 որոշման և Հայաստանի Հանրապետության ու Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի միջև ստորագրված «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագիր» փոխառության համաձայնագրի համաձայն:

2. ԾԿԳ-ն իր գործունեության ընթացքում ղեկավարվում է Հայաստանի Հանրապետության և Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի (այսուհետև` ԳԶՄՀ) միջև ստորագրված փոխառության համաձայնագրով, Հայաստանի Հանրապետության օրենքներով, սույն կանոնադրությամբ և այլ իրավական ակտերով:

3. Հիմնադրի և ԾԿԳ-ի միջև հարաբերությունները կարգավորվում են փոխառության համաձայնագրով, Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ և սույն կանոնադրությամբ:

4. ԾԿԳ-ն և դրա ամբողջ գույքը սեփականության իրավունքով պատկանում են հիմնադրին:

5. ԾԿԳ-ի անվանումն է`

հայերեն լրիվ` «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի կոորդինացման գրասենյակ» պետական հիմնարկ

ռուսերեն լրիվ` «Բյուռո պո կոոռդինացիի պռոգռամմի սելսկոխոզյայստվեննիխ ուսլուգ» գոսուդառստվեննոե ուչրեժդենիե

անգլերեն լրիվ` Agricultural Services Project Coordination Unit Government Organization

հայերեն կրճատ` ԳԾ ԾԿԳ ՊՀ

ռուսերեն կրճատ` ԲԿՊ ՍՈՒ ԳՈՒ

անգլերեն կրճատ` AS PCU GO

6. ԾԿԳ-ի գտնվելու վայրն է` քաղ. Երևան, Վաղարշյան 12, 601

 

II. ԾԿԳ-Ի ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՆԵՐՆ ՈՒ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԸ

 

7. ԾԿԳ-ի գործունեության հիմնական նպատակը Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի կողմից Հայաստանի Հանրապետությանը փոխառության համաձայնագրով նախատեսված Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի (այսուհետև` ծրագիր) իրականացման աշխատանքների կատարումը, դրանց կոորդինացումը, ֆինանսական կառավարումը, մոնիտորինգը և գնահատումն են:

8. ԾԿԳ-ի խնդիրներն են`

ա) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության անունից Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրով նախատեսված աշխատանքների պատվիրատուի գործառնությունների իրականացումը.

բ) ծրագրում ընդգրկված գործունեության շրջանակներում աշխատանքների կատարման տարեկան աշխատանքային պլանի և ծրագրի բյուջեի կազմումը.

գ) անհրաժեշտության դեպքում մրցույթների անցկացումը, առաջարկների գնահատումն ու վերլուծումը, եթե դրանք Հայաստանի Հանրապետության գյուղատնտեսության նախարարության բացառիկ իրավասությունը չեն.

դ) ծրագրի իրականացման հետ կապված բոլոր տեսակի պայմանագրերի նախապատրաստումը և ստորագրումը` համաձայն փոխառության համաձայնագրով սահմանված կանոնակարգի.

ե) ծրագրի իրականացման մոնիտորինգը, հաշվետվությունները, միջանկյալ ուսումնասիրությունները, ավարտական զեկույցը, գնահատումները` ներառյալ ԳԶՄՀ-ի համար ընդունելի ձևով հաշվետվություններ պատրաստելն ու ներկայացնելը.

զ) ծրագրով նախատեսված աշխատանքների կատարման նկատմամբ վերահսկողությունը.

է) ծրագրով նախատեսված ապրանքների, աշխատանքների, ծառայությունների (այդ թվում` խորհրդատվական) ձեռքբերումը.

ը) ծրագրով նախատեսված մասհանումների համար անհրաժեշտ դիմումները նախապատրաստելն ու ներկայացնելը.

թ) ԾԿԳ-ի գործունեության համար անհրաժեշտ նախագծային աշխատանքների, փորձագիտական գնահատումների պատվիրումն ու իրականացումը.

ժ) ծրագրի իրականացման հետ կապված վճարումները:

 

III. ԾԿԳ-Ի ԻՐԱՎԱՍՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

9. ԾԿԳ-ն օգտվում է միջազգային համաձայնագրերով սահմանված արտոնություններից:

10. ԾԿԳ-ի իրավունակությունը ծագում է փոխառության համաձայնագիրն ուժի մեջ մտնելու և սույն կանոնադրությունը հաստատվելու պահից:

11. ԾԿԳ-ի իրավունքները և պարտականությունները սահմանվում են փոխառության համաձայնագրով, սույն կանոնադրությամբ, պայմանագրերով և այլ համաձայնագրերով:

12. ԾԿԳ-ն իր հիմնադրի անունից, սույն կանոնադրությամբ նախատեսված գործունեության նպատակներին համապատասխան, կարող է ունենալ քաղաքացիական իրավունքներ և կրել այդ գործունեության հետ կապված քաղաքացիական պարտականություններ: ԾԿԳ-ին պատկանող քաղաքացիական իրավունքները, ներառյալ դրա պաշտպանության իրավունքը, ԾԿԳ-ն իրականացնում է հիմնադրի հայեցողությամբ` նրա անունից:

13. ԾԿԳ-ն ունի անվանում, օգտագործում է հիմնադրի անունից իրեն ամրագրված գույքը, Հայաստանի Հանրապետության զինանշանի պատկերով կլոր կնիք, դրոշմակնիք, հաշիվներ բանկերում` Հայաստանի Հանրապետության արժույթով և արտարժույթով:

14. ԾԿԳ-ն հիմնադրի անունից իրավունք ունի`

ա) ձեռք բերելու և իրականացնելու գույքային ու անձնական ոչ գույքային իրավունքներ, կրելու պարտականություններ.

բ) դատարանում հանդես գալու որպես հայցվոր կամ պատասխանող.

գ) Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով կնքելու պայմանագրեր և կրելու պարտավորություններ:

15. ԾԿԳ-ի իրավունքները կարող են սահմանափակվել օրենքով նախատեսված դեպքերում և սահմանված կարգով, ինչպես նաև հիմնադրի որոշմամբ, եթե դրանք չեն հակասում փոխառության համաձայնագրին:

16. ԾԿԳ-ի պարտավորությունների համար պատասխանատվություն է կրում հիմնադիրը` օրենքով սահմանված կարգով:

17. ԾԿԳ-ն պարտավոր է`

ա) փոխառության համաձայնագրի պահանջներին համապատասխան, օրենքով և այլ իրավական ակտերով սահմանված կարգով վարել հաշվապահական հաշվառում և ներկայացնել հաշվետվություններ.

բ) ապահովել ԾԿԳ-ի փաստաթղթերի (ԾԿԳ-ի կանոնադրություն, գույքի նկատմամբ գույքային իրավունքները հաստատող փաստաթղթեր, ԾԿԳ-ի ներքին փաստաթղթեր, տարեկան հաշվետվություններ, հաշվապահական հաշվառման փաստաթղթեր, կառավարման մարմինների նիստերի արձանագրություններ, օրենքով և այլ իրավական ակտերով նախատեսված այլ փաստաթղթեր) պահպանումը.

գ) պայմանագրեր կնքել ծրագրի բաղադրիչներն իրականացնող կազմակերպությունների հետ.

դ) իր իրավասությունների սահմաններում վերահսկել ծրագրի իրականացման ընթացքը և անհրաժեշտության դեպքում առաջարկել փոփոխություններ:

 

IV. ԾԿԳ-Ի ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄԸ

 

18. ԾԿԳ-ի հիմնադրին է պատկանում ԾԿԳ-ի կառավարման և գործունեության վերաբերյալ ցանկացած հարցի վերջնական լուծման իրավունքը, որը պետք է համաձայնեցված լինի ԳԶՄՀ-ի հետ:

19. ԾԿԳ-ի հիմնադրի իրավասության հարցերն են`

ա) ԾԿԳ-ի կանոնադրության հաստատումը, դրանում փոփոխությունների ու լրացումների կատարումը.

բ) ԾԿԳ-ի գործունեության դադարումը` ԳԶՄՀ-ի համաձայնությամբ:

20. Ծրագրի գլխավոր գործակալության իրավասության հարցերն են`

ա) ԾԿԳ-ի տնօրենին պաշտոնի նշանակելը և պաշտոնից ազատելը` ԳԶՄՀ-ի համաձայնությամբ.

բ) ԾԿԳ-ի կառուցվածքը որոշելը և աշխատանքների վարձատրության ֆոնդը սահմանելը:

21. ԾԿԳ-ի ղեկավար պաշտոնատար անձը տնօրենն է, որին պաշտոնի է նշանակում գլխավոր գործակալը` ԳԶՄՀ-ի համաձայնությամբ:

22. ԾԿԳ-ի տնօրենը գործում է սույն կանոնադրության, գլխավոր գործակալի և ԳԶՄՀ-ի հանձնարարականների համաձայն: Հանձնարարականներով կարող են սահմանվել տնօրենի այլ իրավունքներ, պարտականություններ, պատասխանատվություն և փոխհարաբերություններ գլխավոր գործակալության ու կոլեկտիվի հետ և այլ դրույթներ, որոնք անհրաժեշտ կհամարեն գլխավոր գործակալությունը և ԳԶՄՀ-ն:

23. ԾԿԳ-ի տնօրենը`

ա) տնօրինում է ԾԿԳ-ի գույքը (այդ թվում` ֆինանսական միջոցները), գործարքներ կնքում հիմնադրի անունից.

բ) պատասխանատու է վարկային ծրագրի իրականացման աշխատանքների կոորդինացման համար.

գ) ներկայացնում է ԾԿԳ-ն Հայաստանի Հանրապետությունում և արտասահմանում.

դ) փոխառության համաձայնագրով սահմանված կարգով ծրագրի համապատասխան բաղադրիչներն իրականացնող գործակալությունների հետ կնքում է համաձայնագրեր, որոնցում նախանշվում են ծրագրի բաղադրիչի իրականացման նպատակներն ու գործունեության ոլորտը` ներառյալ աշխատակարգի մշակումը և ֆինանսական փոխհարաբերությունները.

ե) գործում է առանց լիազորագրի.

զ) տալիս է լիազորագրեր.

է) սահմանված կարգով կնքում է պայմանագրեր (այդ թվում` աշխատանքային).

ը) բանկերում բացում է ԾԿԳ-ի հաշվարկային (այդ թվում` տարադրամային) և այլ հաշիվներ.

թ) իր իրավասության սահմաններում արձակում է հրամաններ, հրահանգներ, տալիս է կատարման համար պարտադիր ցուցումներ և վերահսկում դրանց կատարումը.

ժ) մրցութային կարգով (բացառությամբ սպասարկող աշխատակազմի) աշխատանքի ընդունում և աշխատանքից ազատում է ԾԿԳ-ի աշխատողներին.

ժա) ԾԿԳ-ի աշխատողների նկատմամբ կիրառում է խրախուսման և կարգապահական պատասխանատվության միջոցներ.

ժբ) իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ, փոխառության համաձայնագրով, սույն կանոնադրությամբ, գլխավոր գործակալության և ԳԶՄՀ-ի հանձնարարականներով նախատեսված այլ լիազորություններ:

24. ԾԿԳ-ի գործունեության նկատմամբ վերահսկողությունն իրականացվում է հիմնադրի և ԳԶՄՀ-ի կողմից սահմանված կարգով:

 

V. ԾԿԳ-Ի ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԸ

 

25. ԾԿԳ-ի աշխատակազմի աշխատողներն աշխատանքի են նշանակվում տնօրենի կողմից` պայմանագրային հիմունքներով:

26. ԾԿԳ-ի աշխատակազմի աշխատողների ընտրությունը կատարվում է տնօրենի կողմից` ազատ հաստիքների համար հրապարակային հայտարարությունից հետո:

27. ԾԿԳ-ի աշխատակազմը (բացառությամբ սպասարկող աշխատակազմի) նշանակումից առաջ պետք է հաստատվի ԳԶՄՀ-ի և գլխավոր գործակալության կողմից:

 

VI. ԾԿԳ-Ի ՄԻՋՈՑՆԵՐԸ

 

28. ԾԿԳ-ն իր հիմնադրից առանձնացված գույք չունի: ԾԿԳ-ի գույքը սեփականության իրավունքով պատկանում է հիմնադրին:

29. ԾԿԳ-ի գույքային իրավունքների օբյեկտներն են`

ա) գույքը` ներառյալ դրամական միջոցները, արժեթղթերը և գույքային իրավունքները,

բ) աշխատանքները և ծառայությունները,

գ) տեղեկատվությունը,

դ) ոչ նյութական արժեքները:

30. ԾԿԳ-ի տնօրինությանը կարող է պատկանել ցանցային գույք` բացառությամբ գույքի առանձին տեսակների, որոնք օրենքին համապատասխան չեն կարող պատկանել ԾԿԳ-ին: ԾԿԳ-ի տնօրինությանը պատկանող գույքի թիվն ու արժեքը չեն սահմանափակվում` բացառությամբ օրենքով և փոխառության համաձայնագրով նախատեսված դեպքերի:

31. ԾԿԳ-ի գույքը գտնվում է Հայաստանի Հանրապետության պաշտպանության ներքո:

 

VII. ԾԿԳ-Ի ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԴԱԴԱՐՈՒՄԸ

 

32. ԾԿԳ-ի գործունեությունը կարող է դադարել ծրագրի ավարտից հետո կամ հիմնադրի որոշմամբ` ԳԶՄՀ-ի համաձայնությամբ:

33. ԾԿԳ-ի հիմնադիրը կազմակերպության գործունեության դադարման մասին որոշման ընդունումից հետո ստեղծում է լուծարման հանձնաժողով, սահմանում լուծարման կարգն ու ժամկետները: ԾԿԳ-ի լուծարման ժամկետը չի կարող 2 ամսվանից պակաս լինել:

34. ԾԿԳ-ի գործունեությունը համարվում է դադարած` հիմնադրի սահմանած օրվանից:

 

Հաստատված է

ՀՀ կառավարության 2001 թ.

օգոստոսի 7-ի N 715 որոշմամբ

 

ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ «ՋՐՕԳՏԱԳՈՐԾՈՂՆԵՐԻ ՄԻԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆ» ՊԵՏԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱՐԿԻ

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. «Ջրօգտագործողների միավորումներին աջակցության կենտրոն» պետական հիմնարկը (այսուհետև` ՋՄԱԿ) իրավաբանական անձի կարգավիճակ չունեցող կազմակերպություն է: ՋՄԱԿ-ն ստեղծվել է Հայաստանի Հանրապետության ու Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի միջև ստորագրված «Գյուղատնտեսության զարգացման ծրագիր» փոխառության համաձայնագրի և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության (այսուհետև` հիմնադիր) 2001 թվականի օգոստոսի 7-ի «Հայաստանի Հանրապետության և Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի միջև 2001 թվականի ապրիլի 30-ին ստորագրված «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագիր» փոխառության համաձայնագիրն ուժի մեջ մտնելու միջոցառումների մասին» N 715 որոշման համաձայն:

2. ՋՄԱԿ-ն իր գործունեության ընթացքում ղեկավարվում է Հայաստանի Հանրապետության և Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի միջև ստորագրված փոխառության համաձայնագրով, Հայաստանի Հանրապետության օրենքներով, սույն կանոնադրությամբ և այլ իրավական ակտերով:

3. Հիմնադրի և ՋՄԱԿ-ի միջև հարաբերությունները կարգավորվում են փոխառության համաձայնագրով, Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ և սույն կանոնադրությամբ:

4. ՋՄԱԿ-ը և դրա ամբողջ գույքը սեփականության իրավունքով պատկանում են հիմնադրին:

5. ՋՄԱԿ-ի անվանումն է`

հայերեն լրիվ` «Ջրօգտագործողների միավորումներին աջակցության կենտրոն» պետական հիմնարկ

ռուսերեն լրիվ` «Ցենտռ սոդեյստվիյա օռգանիզացիյամ վոդոպոլզովատելեյ» գոսուդառստվեննոե ուչրեժդենիե

անգլերեն լրիվ` «Center for Assistance to the Water Users' Organizations» State Agency

հայերեն կրճատ` ՋՄԱԿ ՊՀ

ռուսերեն կրճատ` ՑՍՕՎ ԳՈՒ

անգլերեն կրճատ` CAWUO SA

6. ՋՄԱԿ-ի գտնվելու վայրն է`

 

II. ՋՄԱԿ-Ի ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՆԵՐՆ ՈՒ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԸ

 

7. ՋՄԱԿ-ի գործունեության հիմնական նպատակը Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի (ԳԶՄՀ) և Հայաստանի Հանրապետության կողմից իրականացվող Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի (այսուհետև` ծրագիր) «Ոռոգման զարգացում» բաղադրիչի ջրի կառավարման ենթաբաղադրիչով նախատեսվող ՋՍԿ-ների, դրանց տարբեր միավորումների և ֆեդերացիաների ստեղծումը, զարգացումը և կայունացումն է` տեխնիկական աջակցություն և ուսուցում տրամադրելու միջոցով:

8. ՋՄԱԿ-ի խնդիրներն են`

ա) ԳԶՄՀ-ի կողմից իրականացվող ծրագրի շրջանակներում և տարածքում ջուր սպառողների կազմավորումների` ջուր սպառողների կոոպերատիվների (ՋՍԿ), դրանց միությունների (ՋՍԿՄ) և ֆեդերացիաների (ՋՍԿՖ) կազմակերպմանն աջակցումը.

բ) ՋՍԿ-ների կազմակերպման նպատակով տարածքներ ընտրելը` համաձայնեցնելով տեղական ինքնակառավարման մարմինների հետ, և ՋՄԱԿ-ի տնօրենի հաստատմանը ներկայացնելը.

գ) ՋՍԿ-ների, ՋՍԿՄ-ների, ՋՍԿՖ-ների կազմակերպման նպատակով քարոզչություն վարելը, դրանց կազմավորման ժամանակ կազմակերպչական և իրավական աջակցություն տրամադրելը.

դ) ջրօգտագործման, ջրաչափության, ոռոգման ցանցերի շահագործման կանոնների, աշխատանքների պլանավորման և կազմակերպման, ֆինանսական կառավարման, հաշվապահության, իրավական, կառավարման ու այլ բնագավառներում շարունակական և նպատակային ուսուցում կազմակերպելը.

ե) ՋՍԿ-ների, ՋՍԿՄ-ների և ՋՍԿՖ-ների շարունակական համագործակցությունը, մոնիտորինգն ու մեթոդական աջակցությունը.

զ) ոռոգման ցանցերի վերականգնման նախագծեր պատրաստելը, այդ թվում` ՋՍԿ-ների հետ համատեղ` պահանջվող աշխատանքների կազմը որոշելը, նախագծային առաջադրանքներ կազմելը, նախագծային կազմակերպություններ ընտրելը, պայմանագրեր կնքելը, նախագծային աշխատանքների մոնիտորինգը, նախագծերի փորձաքննություն և ՋՍԿ-ների հետ քննարկում կազմակերպելը:

Նշված խնդիրների լուծման նպատակով ՋՄԱԿ-ը կազմում և տնօրենի հաստատմանն է ներկայացնում իր տարեկան աշխատանքային պլանները` ներառյալ մանրամասն ժամանակացույցերը:

Ծրագրի շարունակական առաջընթացն ապահովելու նպատակով ՋՄԱԿ-ն իրականացնում է`

ա) ծրագրի «Ոռոգման զարգացում» բաղադրիչի ջրի կառավարման ենթաբաղադրիչի մոնիտորինգը, ԳԶՄՀ-ին ընդունելի ձևերով պարբերաբար կազմում է հաշվետվություններ, կազմակերպում և կատարում է միջանկյալ ուսումնասիրություններ ու գնահատումներ.

բ) իր իրավասության սահմաններում կազմում և կնքում է պայմանագրեր` ներգրավված իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց հետ:

 

III. ՋՄԱԿ-Ի ԻՐԱՎԱՍՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

9. ՋՄԱԿ-ը համարվում է ծրագրի «Ոռոգման զարգացում» բաղադրիչի ջրի կառավարման ենթաբաղադրիչի իրականացնողը և, որպես այդպիսին, օգտվում է միջազգային համաձայնագրերով սահմանված արտոնություններից:

10. ՋՄԱԿ-ի իրավունակությունը ծագում է վարկային համաձայնագիրն ուժի մեջ մտնելու և սույն կանոնադրությունը հաստատելու պահից:

11. ՋՄԱԿ-ի իրավունքներն ու պարտականությունները սահմանվում են փոխառության համաձայնագրով, պայմանագրով, այլ համաձայնագրերով և սույն կանոնադրությամբ:

12. ՋՄԱԿ-ն իր հիմնադրի անունից, սույն կանոնադրությամբ նախատեսված գործունեության նպատակներին համապատասխան, կարող է ունենալ քաղաքացիական իրավունքներ և կրել այդ գործունեության հետ կապված քաղաքացիական պարտականություններ: ՋՄԱԿ-ին պատկանող քաղաքացիական իրավունքները, ներառյալ դրա պաշտպանության իրավունքը, ՋՄԱԿ-ն իրականացնում է հիմնադրի հայեցողությամբ` նրա անունից:

13. ՋՄԱԿ-ն ունի անվանում, վարկային ծրագրով իրեն ամրագրված գույք Հայաստանի Հանրապետության զինանշանի պատկերով կլոր կնիք, դրոշմակնիք, հաշիվներ բանկերում` Հայաստանի Հանրապետության արժույթով և արտարժույթով:

14. ՋՄԱԿ-ն օրենքի սահմաններում, իր կանոնադրությամբ նախատեսված ոլորտների և խնդիրների լուծման համար իրավունք ունի`

ա) ձեռք բերելու և իրականացնելու գույքային ու անձնական ոչ գույքային իրավունքներ, կրելու պարտականություններ.

բ) դատարանում հանդես գալու որպես հայցվոր կամ պատասխանող.

գ) Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով կնքելու պայմանագրեր և կրելու պարտավորություններ:

15. ՋՄԱԿ-ի իրավունքները կարող են սահմանափակվել օրենքով նախատեսված դեպքերում և սահմանված կարգով, ինչպես նաև հիմնադրի որոշմամբ, եթե դրանք չեն հակասում փոխառության համաձայնագրին:

16. ՋՄԱԿ-ի պարտավորությունների համար պատասխանատվություն է կրում հիմնադիրը` օրենքով սահմանված կարգով:

17. ՋՄԱԿ-ը պարտավոր է`

ա) փոխառության համաձայնագրի պահանջներին համապատասխան, օրենքով ու այլ իրավական ակտերով սահմանված կարգով վարել հաշվապահական հաշվառում և ներկայացնել հաշվետվություններ.

բ) ապահովել ՋՄԱԿ-ի փաստաթղթերի (ՋՄԱԿ-ի կանոնադրություն, գույքի նկատմամբ գույքային իրավունքները հաստատող փաստաթղթեր, ՋՄԱԿ-ի ներքին փաստաթղթեր, տարեկան հաշվետվություններ, հաշվապահական հաշվառման փաստաթղթեր, օրենքով և այլ իրավական ակտերով նախատեսված այլ փաստաթղթեր) պահպանումը:

 

IV. ՋՄԱԿ-Ի ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄԸ

 

18. ՋՄԱԿ-ի հիմնադրի իրավասության հարցերն են`

ա) ՋՄԱԿ-ի կանոնադրության հաստատումը, դրանում փոփոխությունների ու լրացումների կատարումը.

բ) ՋՄԱԿ-ի գործունեության դադարումը` ԳԶՄՀ-ի համաձայնությամբ:

19. Ծրագրի գլխավոր գործակալության իրավասության հարցերն են`

ա) ՋՄԱԿ-ի տնօրենին պաշտոնի նշանակելը և պաշտոնից ազատելը` ԳԶՄՀ-ի համաձայնությամբ.

բ) ՋՄԱԿ-ի կառուցվածքը որոշելը և աշխատանքների վարձատրության ֆոնդը սահմանելը` հիմնվելով փոխառության համաձայնագրի վրա:

20. ՋՄԱԿ-ի ղեկավար պաշտոնատար անձը տնօրենն է:

21. ՋՄԱԿ-ի տնօրենը գործում է սույն կանոնադրության, գլխավոր գործակալության կողմից տրված հանձնարարականների և փոխառության համաձայնագրով նախատեսված այլ իրավական ակտերի համաձայն: Հանձնարարականներով կարող են սահմանվել տնօրենի այլ իրավունքներ, պարտականություններ, պատասխանատվություն, փոխհարաբերություններ և այլ դրույթներ, որոնք անհրաժեշտ կհամարեն հիմնադիրը և ԳԶՄՀ-ն:

22. ՋՄԱԿ-ի տնօրենը`

ա) տնօրինում է ՋՄԱԿ-ի գույքը (այդ թվում` ֆինանսական միջոցները), կնքում գործարքներ.

բ) ներկայացնում է ՋՄԱԿ-ը Հայաստանի Հանրապետությունում և արտասահմանում.

գ) գործում է առանց լիազորագրի.

դ) տալիս է լիազորագրեր.

ե) սահմանված կարգով կնքում է պայմանագրեր (այդ թվում` աշխատանքային).

զ) բանկերում բացում է ՋՄԱԿ-ի հաշվարկային (այդ թվում` տարադրամային) և այլ հաշիվներ.

է) իր իրավասության սահմաններում արձակում է հրամաններ, հրահանգներ, տալիս է կատարման համար պարտադիր ցուցումներ և վերահսկում դրանց կատարումը.

ը) մրցութային կարգով աշխատանքի ընդունում և աշխատանքից ազատում է ՋՄԱԿ-ի աշխատողներին (բացառությամբ սպասարկող աշխատակազմի).

թ) ՋՄԱԿ-ի աշխատողների նկատմամբ կիրառում է խրախուսման և կարգապահական պատասխանատվության միջոցներ.

ժ) իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ, սույն կանոնադրությամբ, հիմնադրի և փոխառության համաձայնագրով նախատեսված այլ լիազորություններ:

23. ՋՄԱԿ-ի գործունեության նկատմամբ վերահսկողությունն իրականացվում է գլխավոր գործակալության և փոխառության համաձայնագրով սահմանված կարգով:

 

V. ՋՄԱԿ-Ի ՄԻՋՈՑՆԵՐԸ

 

24. ՋՄԱԿ-ն իր հիմնադրից առանձնացված գույք չունի: ՋՄԱԿ-ի գույքը սեփականության իրավունքով պատկանում է գլխավոր գործակալությանը:

25. ՋՄԱԿ-ի գույքային իրավունքների օբյեկտներն են`

ա) գույքը` ներառյալ դրամական միջոցները, արժեթղթերը և գույքային իրավունքները.

բ) աշխատանքները և ծառայությունները.

գ) տեղեկատվությունը.

դ) ոչ նյութական արժեքները:

26. ՋՄԱԿ-ի տնօրինությանը կարող է պատկանել ցանկացած գույք` բացառությամբ գույքի առանձին տեսակների, որոնք օրենքին համապատասխան չեն կարող պատկանել ՋՄԱԿ-ին: ՋՄԱԿ-ի տնօրինությանը պատկանող գույքի թիվն ու արժեքը չեն սահմանափակվում` բացառությամբ օրենքով նախատեսված դեպքերի:

27. ՋՄԱԿ-ի գույքը գտնվում է Հայաստանի Հանրապետության պաշտպանության ներքո:

 

VI. ՋՄԱԿ-Ի ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԴԱԴԱՐՈՒՄԸ

 

28. ՋՄԱԿ-ի գործունեությունը կարող է դադարել հիմնադրի որոշմամբ` ծրագրի ավարտից հետո կամ այլ պատճառով` ԳԶՄՀ-ի համաձայնությամբ:

29. ՋՄԱԿ-ի գործունեությունը համարվում է դադարած` հիմնադրի սահմանած օրվանից:

30. ՋՄԱԿ-ի հիմնադրի գործունեության դադարման մասին որոշման ընդունումից հետո ստեղծվում է լուծարման հանձնաժողով, որը սահմանում է լուծարման կարգն ու ժամկետները: ՋՄԱԿ-ի լուծարման ժամկետը չի կարող երկու ամսվանից պակաս լինել:

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
07.08.2001
N 715
Որոշում