040.0715.070801
«ՎԱՎԵՐԱՑՆՈՒՄ ԵՄ»
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՆԱԽԱԳԱՀ Ռ. ՔՈՉԱՐՅԱՆ
«7» օգոստոսի 2001 թ.
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
7 օգոստոսի 2001 թվականի N 715
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՀԻՄՆԱԴՐԱՄԻ ՄԻՋԵՎ 2001 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՊՐԻԼԻ 30-ԻՆ ՍՏՈՐԱԳՐՎԱԾ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐ» ՓՈԽԱՌՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՁԱՅՆԱԳԻՐՆ ՈՒԺԻ ՄԵՋ ՄՏՆԵԼՈՒ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ
Հայաստանի Հանրապետության և Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի միջև 2001 թվականի ապրիլի 30-ին ստորագրված ու 2001 թվականի հունիսի 30-ին Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի կողմից վավերացված «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագիր» փոխառության համաձայնագիրը գործողության մեջ դնելու նպատակով և նշված համաձայնագրի 7.01-րդ հոդվածին համապատասխան` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
1. Ընդունել ի գիտություն, որ Հայաստանի Հանրապետության գյուղատնտեսության նախարարությունը նշանակվել է որպես Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի գլխավոր գործակալություն և պատասխանատու է նշված ծրագրի իրականացման համար:
2. Ստեղծել Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի կառավարման խորհուրդ:
3. Հաստատել Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի կառավարման խորհրդի կանոնադրությունը և կազմը (կցվում են):
4. Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի վարչական, ֆինանսական և գործառնական աշխատանքներն իրականացնելու նպատակով ստեղծել «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի կոորդինացման գրասենյակ» պետական հիմնարկ:
5. Հաստատել «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի կոորդինացման գրասենյակ» պետական հիմնարկի կանոնադրությունը (կցվում է):
6. Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի «Ոռոգման զարգացում» բաղադրիչի «Ջրօգտագործողների սպառողական կոոպերատիվների (ՋՍԿ) և ՋՍԿ-ների ֆեդերացիաների (ՋՍԿՖ) ձևավորում և զարգացում» ենթաբաղադրիչի աշխատանքները կազմակերպելու նպատակով ստեղծել «Ջրօգտագործողների միավորումներին աջակցության կենտրոն» պետական հիմնարկ:
7. Հաստատել «Ջրօգտագործողների միավորումներին աջակցության կենտրոն» պետական հիմնարկի կանոնադրությունը (կցվում է):
Հաստատված է
ՀՀ կառավարության 2001 թ.
օգոստոսի 7-ի N 715 որոշմամբ
ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի (այսուհետև` ծրագիր) կառավարման խորհուրդը (այսուհետև` խորհուրդ) հասարակական հիմունքներով աշխատող մարմին է: Խորհուրդն ստեղծվել է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2001 թվականի օգոստոսի 7-ի «Հայաստանի Հանրապետության և Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի միջև 2001 թվականի ապրիլի 30-ին ստորագրված «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագիր» փոխառության համաձայնագիրն ուժի մեջ մտնելու միջոցառումների մասին» N 715 որոշման համաձայն:
2. Խորհուրդն իր գործունեության ընթացքում ղեկավարվում է Հայաստանի Հանրապետության ու Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի (այսուհետև` ԳԶՄՀ) միջև ստորագրված փոխառության համաձայնագրով, Հայաստանի Հանրապետության օրենքներով, Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի հրամանագրերով, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշումներով և սույն կանոնադրությամբ:
3. Խորհրդի և ծրագրի բաղադրիչներն իրականացնող բոլոր մասնակիցների միջև հարաբերությունները կարգավորվում են ծրագրի փոխառության համաձայնագրով, Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ և սույն կանոնադրությամբ:
4. Խորհրդի լրիվ անվանումն է` Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի կառավարման խորհուրդ:
II. ԽՈՐՀՐԴԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏԸ, ՆՊԱՏԱԿԸ ԵՎ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ
5. Խորհրդի գործունեության հիմնական նպատակը ԳԶՄՀ-ի կողմից Հայաստանի Հանրապետությանը տրամադրված վարկային ծրագրի իրականացման ապահովումն է:
6. Խորհուրդը հանդես չի գալիս որպես ծրագրի իրականացնող կազմակերպության կառավարման մարմին:
7. Խորհրդի խնդիրներն են`
ա) ծրագրի իրականացման ընթացքում վարկային համաձայնագրում փոփոխություններ կատարելու անհրաժեշտության դեպքում` առաջարկվող 100.0 հազ. ԱՄՆ-ի դոլար գումարից ավելի փոփոխությունները` համապատասխան հիմնավորումներով, հաստատելը, որոնք պետք է ներկայացվեն Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն` նախապես համաձայնեցնելով վարկատուի հետ.
բ) «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի կոորդինացման գրասենյակ» պետական հիմնարկի (այսուհետև` ԾԿԳ) կողմից ծրագրի իրականացման քաղաքականության ապահովումը.
գ) փոխառության համաձայնագիրն ստորագրվելուց և Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի կողմից վավերացվելուց հետո ԾԿԳ-ի մշակած ծրագրի շրջանակներում իրականացվող աշխատանքների տարեկան ժամանակացույցի և ծրագրի բյուջեի քննարկումը և հաստատումը.
դ) ծրագրով նախատեսված և խորհրդի կողմից հաստատված ծրագրի շրջանակներում աշխատանքների իրականացման ժամանակացույցին ու ծրագրի բյուջեին համապատասխան` խորհրդի կողմից սահմանված կարգով և ձևով հաշվետվությունների հաստատումը.
ե) ծրագրի շրջանակներում տնտեսված միջոցների օգտագործման, ինչպես նաև միջոցների վերաբաշխման վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն առաջարկություններ ներկայացնելը` համաձայնեցնելով ԳԶՄՀ-ի հետ.
զ) ծրագրի ավարտից հետո ծրագրի արդյունքների ամփոփումը և ծրագրի արդյունքների մասին Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն զեկուցագիր ներկայացնելը:
III. ԽՈՐՀՐԴԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ
8. Խորհուրդն իր աշխատանքները կազմակերպում է նիստերի միջոցով, որոնք գումարվում են առնվազն տարեկան 2 անգամ` ծրագրի իրականացման ընթացքի և հաստատված աշխատանքային ժամանակացույցի կատարման մասին ԾԿԳ-ի տնօրենի զեկույցը լսելու և քննարկելու նպատակով, ինչպես նաև արտահերթ նիստերի միջոցով` սույն կանոնադրությամբ սահմանված կարգով: Խորհրդի նիստերն արձանագրվում են:
9. Խորհուրդն իր արտահերթ նիստերը գումարում է ծրագրի իրականացման ընթացքում առաջացած հարցերի և խնդիրների լուծման համար` խորհրդի նախագահի նախաձեռնությամբ, խորհրդի անդամների առնվազն 1/3-ի կամ ԾԿԳ-ի տնօրենի առաջարկությամբ:
10. Խորհրդի նիստն իրավազոր է, եթե դրան մասնակցում է խորհրդի անդամների կեսից ավելին:
11. Խորհրդի նիստը վարում է խորհրդի նախագահը, իսկ նախագահի բացակայության դեպքում` նրա հանձնարարությամբ` խորհրդի անդամներից մեկը: Խորհրդի որոշումներն ընդունվում են ձայների պարզ մեծամասնությամբ: Ձայների հավասարության դեպքում խորհրդի նախագահի ձայնը վճռորոշ է:
12. Խորհրդի նիստի օրակարգը կազմվում և համապատասխան փաստաթղթերի հետ միասին տրամադրվում է խորհրդի անդամներին` ԾԿԳ-ի կողմից գումարվող նիստից հինգ օր առաջ:
13. Հարցի քննարկման ընթացքում լրացուցիչ նյութեր կամ տեղեկատվություն պահանջվելու դեպքում հարցի քննարկումը տեղափոխվում է խորհրդի հաջորդ նիստ: ԾԿԳ-ի տնօրենը պարտավոր է ապահովել պահանջվող նյութերի տրամադրումը:
14. Խորհրդի նիստը տեղի է ունենում խորհրդի նախագահի մոտ, եթե խորհրդի նախագահը նիստի կայացման տեղի վերաբերյալ այլ որոշում չի ընդունում:
15. Յուրաքանչյուր նիստ սկսվում է նիստի օրակարգի հաստատմամբ և նախորդ նիստում ընդունված որոշումների կատարման ընթացքի մասին զեկուցմամբ:
16. Խորհրդի որոշումներն ստորագրում են խորհրդի նախագահը և քարտուղարը:
17. Խորհրդի նիստերին խորհրդակցական ձայնի իրավունքով կարող են մասնակցել հրավիրված պետական պաշտոնյաներ, ինչպես նաև ծրագրի բաղադրիչներն իրականացնող կազմակերպությունների ղեկավարներ:
18. Խորհրդի նիստերին մասնակցելու համար անհրաժեշտության դեպքում կարող են հրավիրվել օրակարգի հարցերին առնչվող համապատասխան կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ:
IV. ԽՈՐՀՐԴԻ ՆԱԽԱԳԱՀԸ
19. Խորհրդի նախագահը Հայաստանի Հանրապետության գյուղատնտեսության նախարարն է:
20. Խորհրդի նախագահը`
ա) պատասխանատու է խորհրդի աշխատանքների արդյունավետ իրականացումը կազմակերպելու համար.
բ) ներկայացնում է խորհուրդը Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունում և միջազգային կազմակերպություններում:
V. ԽՈՐՀՐԴԻ ԱՆԴԱՄՆԵՐԸ
21. Խորհրդի անդամները հաստատվում են Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշմամբ: Խորհրդի անդամներ կարող են լինել ծրագրի իրականացման տարածքի մարզերի մարզպետներ, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության աշխատակազմի, Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարության, Հայաստանի Հանրապետության գյուղատնտեսության նախարարության ներկայացուցիչներ: ԾԿԳ-ի տնօրենը հանդես է գալիս որպես խորհրդի քարտուղար: Խորհրդի կազմում կարող են ընդգրկվել նաև Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի պատգամավորներ (համաձայնությամբ):
22. Խորհրդի անդամների թեկնածություններն առաջարկում է համապատասխան նախարարը:
23. Խորհրդի անդամը հիմնական աշխատանքից ազատվելու պահից դադարում է հանդիսանալ խորհրդի անդամ:
24. Խորհրդի անդամի պարտականությունները կարող են դադարեցվել համապատասխան նախարարի առաջարկությամբ` Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշմամբ:
25. Խորհրդի այն անդամը, որը համաձայն չէ խորհրդի ընդունած որոշմանը, ներկայացնում է իր գրավոր հատուկ կարծիքը, որը կցվում է որոշմանը և գրառվում խորհրդի նիստի արձանագրության մեջ:
26. Խորհրդի անդամը, եթե համաձայն չէ խորհրդի որոշմանը, խորհրդի նիստի արդյունքների մասին զեկուցագիր է ներկայացնում իր վերադասին:
VI. ԽՈՐՀՐԴԻ ՔԱՐՏՈՒՂԱՐԸ
27. Խորհրդի քարտուղարը ԾԿԳ-ի տնօրենն է:
28. ԾԿԳ-ի տնօրենը ծրագրի իրականացման ընթացքում առաջնորդվում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ, վարկային պայմանագրի դրույթներով, ԳԶՄՀ-ի հանձնարարականներով և խորհրդի որոշումներով:
29. Ծրագրի շրջանակներում առաջացող հարցերը, ԾԿԳ-ի տնօրենի ներկայացմամբ, մեկշաբաթյա ժամկետում քննարկվում են խորհրդի նիստերում:
30. Խորհրդի քարտուղարը`
ա) արձանագրում է խորհրդի նիստի քննարկումները և դրանց հիման վրա կազմում որոշման նախագծեր.
բ) նախապատրաստում է նիստի օրակարգին վերաբերող համապատասխան նյութերը և կազմակերպում դրանց տրամադրումը խորհրդի անդամներին.
գ) հետևում է խորհրդի որոշումների կատարմանը և խորհրդի նիստում զեկուցում դրանց կատարման ընթացքի մասին.
դ) վարում է խորհրդի աշխատանքների հետ կապված գործավարությունը.
ե) գրանցում է խորհրդի անդամների ներկայացրած կարծիքները.
զ) կազմակերպում է խորհրդի որոշումների համարակալումը և որոշումների պատճենները տրամադրում խորհրդի անդամներին.
է) խորհրդի որոշումները և նիստի արձանագրություններն ուղարկում է համապատասխան նախարարություններ և գերատեսչություններ:
VII. ԽՈՐՀՐԴԻ ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
31. Խորհրդի կանոնադրության մեջ լրացումներ և փոփոխություններ կատարելու վերաբերյալ առաջարկությունները` համապատասխան հիմնավորումներով, խորհրդի որոշմամբ ներկայացվում են Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն:
VIII. ԽՈՐՀՐԴԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԴԱԴԱՐՈՒՄԸ
32. Խորհրդի գործունեությունը դադարում է ծրագրի ավարտից հետո և (կամ) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշմամբ, ԳԶՄՀ-ի համաձայնությամբ:
Հաստատված է
Հայաստանի Հանրապետության
կառավարության 2003 թվականի
օգոստոսի 8-ի N 1049-Ն որոշման
ԿԱԶՄ
i
ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ
Դ. Լոքյան - ՀՀ գյուղատնտեսության նախարար (խորհրդի նախագահ)
Հ. Հակոբյան - ՀՀ Ազգային ժողովի պատգամավոր (համաձայնությամբ)
Ռ. Գրիգորյան - ՀՀ Ազգային ժողովի պատգամավոր (համաձայնությամբ)
Վ. Տերտերյան - ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների
գործունեությունը համակարգող նախարարի տեղակալ
Ս. Ավետիսյան - ՀՀ գյուղատնտեսության նախարարի առաջին տեղակալ
Ս. Գալստյան - ՀՀ գյուղատնտեսության նախարարի տեղակալ
Է. Բարսեղյան - ՀՀ Սյունիքի մարզպետ
Գ. Գյոզալյան - ՀՀ Արագածոտնի մարզպետ
Ա. Ղուլարյան - ՀՀ Տավուշի մարզպետ
Ռ. Մանուկյան - ՀՀ Շիրակի մարզպետ
Հ. Քոչինյան - ՀՀ Լոռու մարզպետ
Ս. Սարգսյան - ՀՀ Վայոց ձորի մարզպետ
Կ. Քոչարյան - ՀՀ կառավարությանն առընթեր ջրային տնտեսության պետական
կոմիտեի նախագահի առաջին տեղակալ
Ռ. Դավթյան - ՀՀ ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարության ճյուղային
տնտեսական ծրագրերի վարչության պետ
Գ. Մաթևոսյան - «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի կոորդինացման
գրասենյակ» պետական հիմնարկի տնօրեն (խորհրդի քարտուղար)
(կազմը փոփ. 21.02.02 թիվ 156, 08.08.03 թիվ 1049-Ն որոշումներ)
Հաստատված է
ՀՀ կառավարության 2001 թ.
օգոստոսի 7-ի N 715 որոշմամբ
ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԻ ԿՈՈՐԴԻՆԱՑՄԱՆ ԳՐԱՍԵՆՅԱԿ» ՊԵՏԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱՐԿԻ
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի կոորդինացման գրասենյակ» պետական հիմնարկը (այսուհետև` ԾԿԳ) իրավաբանական անձի կարգավիճակ չունեցող կազմակերպություն է: ԾԿԳ-ն ստեղծվել է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության (այսուհետև` հիմնադիր) 2001 թվականի օգոստոսի 7-ի «Հայաստանի Հանրապետության և Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի միջև 2001 թվականի ապրիլի 30-ին ստորագրված «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագիր» փոխառության համաձայնագիրն ուժի մեջ մտնելու միջոցառումների մասին» N 715 որոշման և Հայաստանի Հանրապետության ու Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի միջև ստորագրված «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագիր» փոխառության համաձայնագրի համաձայն:
2. ԾԿԳ-ն իր գործունեության ընթացքում ղեկավարվում է Հայաստանի Հանրապետության և Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի (այսուհետև` ԳԶՄՀ) միջև ստորագրված փոխառության համաձայնագրով, Հայաստանի Հանրապետության օրենքներով, սույն կանոնադրությամբ և այլ իրավական ակտերով:
3. Հիմնադրի և ԾԿԳ-ի միջև հարաբերությունները կարգավորվում են փոխառության համաձայնագրով, Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ և սույն կանոնադրությամբ:
4. ԾԿԳ-ն և դրա ամբողջ գույքը սեփականության իրավունքով պատկանում են հիմնադրին:
5. ԾԿԳ-ի անվանումն է`
հայերեն լրիվ` «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի կոորդինացման գրասենյակ» պետական հիմնարկ
ռուսերեն լրիվ` «Բյուռո պո կոոռդինացիի պռոգռամմի սելսկոխոզյայստվեննիխ ուսլուգ» գոսուդառստվեննոե ուչրեժդենիե
անգլերեն լրիվ` Agricultural Services Project Coordination Unit Government Organization
հայերեն կրճատ` ԳԾ ԾԿԳ ՊՀ
ռուսերեն կրճատ` ԲԿՊ ՍՈՒ ԳՈՒ
անգլերեն կրճատ` AS PCU GO
6. ԾԿԳ-ի գտնվելու վայրն է` քաղ. Երևան, Վաղարշյան 12, 601
II. ԾԿԳ-Ի ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՆԵՐՆ ՈՒ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԸ
7. ԾԿԳ-ի գործունեության հիմնական նպատակը Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի կողմից Հայաստանի Հանրապետությանը փոխառության համաձայնագրով նախատեսված Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի (այսուհետև` ծրագիր) իրականացման աշխատանքների կատարումը, դրանց կոորդինացումը, ֆինանսական կառավարումը, մոնիտորինգը և գնահատումն են:
8. ԾԿԳ-ի խնդիրներն են`
ա) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության անունից Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրով նախատեսված աշխատանքների պատվիրատուի գործառնությունների իրականացումը.
բ) ծրագրում ընդգրկված գործունեության շրջանակներում աշխատանքների կատարման տարեկան աշխատանքային պլանի և ծրագրի բյուջեի կազմումը.
գ) անհրաժեշտության դեպքում մրցույթների անցկացումը, առաջարկների գնահատումն ու վերլուծումը, եթե դրանք Հայաստանի Հանրապետության գյուղատնտեսության նախարարության բացառիկ իրավասությունը չեն.
դ) ծրագրի իրականացման հետ կապված բոլոր տեսակի պայմանագրերի նախապատրաստումը և ստորագրումը` համաձայն փոխառության համաձայնագրով սահմանված կանոնակարգի.
ե) ծրագրի իրականացման մոնիտորինգը, հաշվետվությունները, միջանկյալ ուսումնասիրությունները, ավարտական զեկույցը, գնահատումները` ներառյալ ԳԶՄՀ-ի համար ընդունելի ձևով հաշվետվություններ պատրաստելն ու ներկայացնելը.
զ) ծրագրով նախատեսված աշխատանքների կատարման նկատմամբ վերահսկողությունը.
է) ծրագրով նախատեսված ապրանքների, աշխատանքների, ծառայությունների (այդ թվում` խորհրդատվական) ձեռքբերումը.
ը) ծրագրով նախատեսված մասհանումների համար անհրաժեշտ դիմումները նախապատրաստելն ու ներկայացնելը.
թ) ԾԿԳ-ի գործունեության համար անհրաժեշտ նախագծային աշխատանքների, փորձագիտական գնահատումների պատվիրումն ու իրականացումը.
ժ) ծրագրի իրականացման հետ կապված վճարումները:
III. ԾԿԳ-Ի ԻՐԱՎԱՍՈՒԹՅՈՒՆԸ
9. ԾԿԳ-ն օգտվում է միջազգային համաձայնագրերով սահմանված արտոնություններից:
10. ԾԿԳ-ի իրավունակությունը ծագում է փոխառության համաձայնագիրն ուժի մեջ մտնելու և սույն կանոնադրությունը հաստատվելու պահից:
11. ԾԿԳ-ի իրավունքները և պարտականությունները սահմանվում են փոխառության համաձայնագրով, սույն կանոնադրությամբ, պայմանագրերով և այլ համաձայնագրերով:
12. ԾԿԳ-ն իր հիմնադրի անունից, սույն կանոնադրությամբ նախատեսված գործունեության նպատակներին համապատասխան, կարող է ունենալ քաղաքացիական իրավունքներ և կրել այդ գործունեության հետ կապված քաղաքացիական պարտականություններ: ԾԿԳ-ին պատկանող քաղաքացիական իրավունքները, ներառյալ դրա պաշտպանության իրավունքը, ԾԿԳ-ն իրականացնում է հիմնադրի հայեցողությամբ` նրա անունից:
13. ԾԿԳ-ն ունի անվանում, օգտագործում է հիմնադրի անունից իրեն ամրագրված գույքը, Հայաստանի Հանրապետության զինանշանի պատկերով կլոր կնիք, դրոշմակնիք, հաշիվներ բանկերում` Հայաստանի Հանրապետության արժույթով և արտարժույթով:
14. ԾԿԳ-ն հիմնադրի անունից իրավունք ունի`
ա) ձեռք բերելու և իրականացնելու գույքային ու անձնական ոչ գույքային իրավունքներ, կրելու պարտականություններ.
բ) դատարանում հանդես գալու որպես հայցվոր կամ պատասխանող.
գ) Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով կնքելու պայմանագրեր և կրելու պարտավորություններ:
15. ԾԿԳ-ի իրավունքները կարող են սահմանափակվել օրենքով նախատեսված դեպքերում և սահմանված կարգով, ինչպես նաև հիմնադրի որոշմամբ, եթե դրանք չեն հակասում փոխառության համաձայնագրին:
16. ԾԿԳ-ի պարտավորությունների համար պատասխանատվություն է կրում հիմնադիրը` օրենքով սահմանված կարգով:
17. ԾԿԳ-ն պարտավոր է`
ա) փոխառության համաձայնագրի պահանջներին համապատասխան, օրենքով և այլ իրավական ակտերով սահմանված կարգով վարել հաշվապահական հաշվառում և ներկայացնել հաշվետվություններ.
բ) ապահովել ԾԿԳ-ի փաստաթղթերի (ԾԿԳ-ի կանոնադրություն, գույքի նկատմամբ գույքային իրավունքները հաստատող փաստաթղթեր, ԾԿԳ-ի ներքին փաստաթղթեր, տարեկան հաշվետվություններ, հաշվապահական հաշվառման փաստաթղթեր, կառավարման մարմինների նիստերի արձանագրություններ, օրենքով և այլ իրավական ակտերով նախատեսված այլ փաստաթղթեր) պահպանումը.
գ) պայմանագրեր կնքել ծրագրի բաղադրիչներն իրականացնող կազմակերպությունների հետ.
դ) իր իրավասությունների սահմաններում վերահսկել ծրագրի իրականացման ընթացքը և անհրաժեշտության դեպքում առաջարկել փոփոխություններ:
IV. ԾԿԳ-Ի ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄԸ
18. ԾԿԳ-ի հիմնադրին է պատկանում ԾԿԳ-ի կառավարման և գործունեության վերաբերյալ ցանկացած հարցի վերջնական լուծման իրավունքը, որը պետք է համաձայնեցված լինի ԳԶՄՀ-ի հետ:
19. ԾԿԳ-ի հիմնադրի իրավասության հարցերն են`
ա) ԾԿԳ-ի կանոնադրության հաստատումը, դրանում փոփոխությունների ու լրացումների կատարումը.
բ) ԾԿԳ-ի գործունեության դադարումը` ԳԶՄՀ-ի համաձայնությամբ:
20. Ծրագրի գլխավոր գործակալության իրավասության հարցերն են`
ա) ԾԿԳ-ի տնօրենին պաշտոնի նշանակելը և պաշտոնից ազատելը` ԳԶՄՀ-ի համաձայնությամբ.
բ) ԾԿԳ-ի կառուցվածքը որոշելը և աշխատանքների վարձատրության ֆոնդը սահմանելը:
21. ԾԿԳ-ի ղեկավար պաշտոնատար անձը տնօրենն է, որին պաշտոնի է նշանակում գլխավոր գործակալը` ԳԶՄՀ-ի համաձայնությամբ:
22. ԾԿԳ-ի տնօրենը գործում է սույն կանոնադրության, գլխավոր գործակալի և ԳԶՄՀ-ի հանձնարարականների համաձայն: Հանձնարարականներով կարող են սահմանվել տնօրենի այլ իրավունքներ, պարտականություններ, պատասխանատվություն և փոխհարաբերություններ գլխավոր գործակալության ու կոլեկտիվի հետ և այլ դրույթներ, որոնք անհրաժեշտ կհամարեն գլխավոր գործակալությունը և ԳԶՄՀ-ն:
23. ԾԿԳ-ի տնօրենը`
ա) տնօրինում է ԾԿԳ-ի գույքը (այդ թվում` ֆինանսական միջոցները), գործարքներ կնքում հիմնադրի անունից.
բ) պատասխանատու է վարկային ծրագրի իրականացման աշխատանքների կոորդինացման համար.
գ) ներկայացնում է ԾԿԳ-ն Հայաստանի Հանրապետությունում և արտասահմանում.
դ) փոխառության համաձայնագրով սահմանված կարգով ծրագրի համապատասխան բաղադրիչներն իրականացնող գործակալությունների հետ կնքում է համաձայնագրեր, որոնցում նախանշվում են ծրագրի բաղադրիչի իրականացման նպատակներն ու գործունեության ոլորտը` ներառյալ աշխատակարգի մշակումը և ֆինանսական փոխհարաբերությունները.
ե) գործում է առանց լիազորագրի.
զ) տալիս է լիազորագրեր.
է) սահմանված կարգով կնքում է պայմանագրեր (այդ թվում` աշխատանքային).
ը) բանկերում բացում է ԾԿԳ-ի հաշվարկային (այդ թվում` տարադրամային) և այլ հաշիվներ.
թ) իր իրավասության սահմաններում արձակում է հրամաններ, հրահանգներ, տալիս է կատարման համար պարտադիր ցուցումներ և վերահսկում դրանց կատարումը.
ժ) մրցութային կարգով (բացառությամբ սպասարկող աշխատակազմի) աշխատանքի ընդունում և աշխատանքից ազատում է ԾԿԳ-ի աշխատողներին.
ժա) ԾԿԳ-ի աշխատողների նկատմամբ կիրառում է խրախուսման և կարգապահական պատասխանատվության միջոցներ.
ժբ) իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ, փոխառության համաձայնագրով, սույն կանոնադրությամբ, գլխավոր գործակալության և ԳԶՄՀ-ի հանձնարարականներով նախատեսված այլ լիազորություններ:
24. ԾԿԳ-ի գործունեության նկատմամբ վերահսկողությունն իրականացվում է հիմնադրի և ԳԶՄՀ-ի կողմից սահմանված կարգով:
V. ԾԿԳ-Ի ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԸ
25. ԾԿԳ-ի աշխատակազմի աշխատողներն աշխատանքի են նշանակվում տնօրենի կողմից` պայմանագրային հիմունքներով:
26. ԾԿԳ-ի աշխատակազմի աշխատողների ընտրությունը կատարվում է տնօրենի կողմից` ազատ հաստիքների համար հրապարակային հայտարարությունից հետո:
27. ԾԿԳ-ի աշխատակազմը (բացառությամբ սպասարկող աշխատակազմի) նշանակումից առաջ պետք է հաստատվի ԳԶՄՀ-ի և գլխավոր գործակալության կողմից:
VI. ԾԿԳ-Ի ՄԻՋՈՑՆԵՐԸ
28. ԾԿԳ-ն իր հիմնադրից առանձնացված գույք չունի: ԾԿԳ-ի գույքը սեփականության իրավունքով պատկանում է հիմնադրին:
29. ԾԿԳ-ի գույքային իրավունքների օբյեկտներն են`
ա) գույքը` ներառյալ դրամական միջոցները, արժեթղթերը և գույքային իրավունքները,
բ) աշխատանքները և ծառայությունները,
գ) տեղեկատվությունը,
դ) ոչ նյութական արժեքները:
30. ԾԿԳ-ի տնօրինությանը կարող է պատկանել ցանցային գույք` բացառությամբ գույքի առանձին տեսակների, որոնք օրենքին համապատասխան չեն կարող պատկանել ԾԿԳ-ին: ԾԿԳ-ի տնօրինությանը պատկանող գույքի թիվն ու արժեքը չեն սահմանափակվում` բացառությամբ օրենքով և փոխառության համաձայնագրով նախատեսված դեպքերի:
31. ԾԿԳ-ի գույքը գտնվում է Հայաստանի Հանրապետության պաշտպանության ներքո:
VII. ԾԿԳ-Ի ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԴԱԴԱՐՈՒՄԸ
32. ԾԿԳ-ի գործունեությունը կարող է դադարել ծրագրի ավարտից հետո կամ հիմնադրի որոշմամբ` ԳԶՄՀ-ի համաձայնությամբ:
33. ԾԿԳ-ի հիմնադիրը կազմակերպության գործունեության դադարման մասին որոշման ընդունումից հետո ստեղծում է լուծարման հանձնաժողով, սահմանում լուծարման կարգն ու ժամկետները: ԾԿԳ-ի լուծարման ժամկետը չի կարող 2 ամսվանից պակաս լինել:
34. ԾԿԳ-ի գործունեությունը համարվում է դադարած` հիմնադրի սահմանած օրվանից:
Հաստատված է
ՀՀ կառավարության 2001 թ.
օգոստոսի 7-ի N 715 որոշմամբ
ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ «ՋՐՕԳՏԱԳՈՐԾՈՂՆԵՐԻ ՄԻԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆ» ՊԵՏԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱՐԿԻ
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. «Ջրօգտագործողների միավորումներին աջակցության կենտրոն» պետական հիմնարկը (այսուհետև` ՋՄԱԿ) իրավաբանական անձի կարգավիճակ չունեցող կազմակերպություն է: ՋՄԱԿ-ն ստեղծվել է Հայաստանի Հանրապետության ու Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի միջև ստորագրված «Գյուղատնտեսության զարգացման ծրագիր» փոխառության համաձայնագրի և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության (այսուհետև` հիմնադիր) 2001 թվականի օգոստոսի 7-ի «Հայաստանի Հանրապետության և Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի միջև 2001 թվականի ապրիլի 30-ին ստորագրված «Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագիր» փոխառության համաձայնագիրն ուժի մեջ մտնելու միջոցառումների մասին» N 715 որոշման համաձայն:
2. ՋՄԱԿ-ն իր գործունեության ընթացքում ղեկավարվում է Հայաստանի Հանրապետության և Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի միջև ստորագրված փոխառության համաձայնագրով, Հայաստանի Հանրապետության օրենքներով, սույն կանոնադրությամբ և այլ իրավական ակտերով:
3. Հիմնադրի և ՋՄԱԿ-ի միջև հարաբերությունները կարգավորվում են փոխառության համաձայնագրով, Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ և սույն կանոնադրությամբ:
4. ՋՄԱԿ-ը և դրա ամբողջ գույքը սեփականության իրավունքով պատկանում են հիմնադրին:
5. ՋՄԱԿ-ի անվանումն է`
հայերեն լրիվ` «Ջրօգտագործողների միավորումներին աջակցության կենտրոն» պետական հիմնարկ
ռուսերեն լրիվ` «Ցենտռ սոդեյստվիյա օռգանիզացիյամ վոդոպոլզովատելեյ» գոսուդառստվեննոե ուչրեժդենիե
անգլերեն լրիվ` «Center for Assistance to the Water Users' Organizations» State Agency
հայերեն կրճատ` ՋՄԱԿ ՊՀ
ռուսերեն կրճատ` ՑՍՕՎ ԳՈՒ
անգլերեն կրճատ` CAWUO SA
6. ՋՄԱԿ-ի գտնվելու վայրն է`
II. ՋՄԱԿ-Ի ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՆԵՐՆ ՈՒ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԸ
7. ՋՄԱԿ-ի գործունեության հիմնական նպատակը Գյուղատնտեսության զարգացման միջազգային հիմնադրամի (ԳԶՄՀ) և Հայաստանի Հանրապետության կողմից իրականացվող Գյուղատնտեսական ծառայությունների ծրագրի (այսուհետև` ծրագիր) «Ոռոգման զարգացում» բաղադրիչի ջրի կառավարման ենթաբաղադրիչով նախատեսվող ՋՍԿ-ների, դրանց տարբեր միավորումների և ֆեդերացիաների ստեղծումը, զարգացումը և կայունացումն է` տեխնիկական աջակցություն և ուսուցում տրամադրելու միջոցով:
8. ՋՄԱԿ-ի խնդիրներն են`
ա) ԳԶՄՀ-ի կողմից իրականացվող ծրագրի շրջանակներում և տարածքում ջուր սպառողների կազմավորումների` ջուր սպառողների կոոպերատիվների (ՋՍԿ), դրանց միությունների (ՋՍԿՄ) և ֆեդերացիաների (ՋՍԿՖ) կազմակերպմանն աջակցումը.
բ) ՋՍԿ-ների կազմակերպման նպատակով տարածքներ ընտրելը` համաձայնեցնելով տեղական ինքնակառավարման մարմինների հետ, և ՋՄԱԿ-ի տնօրենի հաստատմանը ներկայացնելը.
գ) ՋՍԿ-ների, ՋՍԿՄ-ների, ՋՍԿՖ-ների կազմակերպման նպատակով քարոզչություն վարելը, դրանց կազմավորման ժամանակ կազմակերպչական և իրավական աջակցություն տրամադրելը.
դ) ջրօգտագործման, ջրաչափության, ոռոգման ցանցերի շահագործման կանոնների, աշխատանքների պլանավորման և կազմակերպման, ֆինանսական կառավարման, հաշվապահության, իրավական, կառավարման ու այլ բնագավառներում շարունակական և նպատակային ուսուցում կազմակերպելը.
ե) ՋՍԿ-ների, ՋՍԿՄ-ների և ՋՍԿՖ-ների շարունակական համագործակցությունը, մոնիտորինգն ու մեթոդական աջակցությունը.
զ) ոռոգման ցանցերի վերականգնման նախագծեր պատրաստելը, այդ թվում` ՋՍԿ-ների հետ համատեղ` պահանջվող աշխատանքների կազմը որոշելը, նախագծային առաջադրանքներ կազմելը, նախագծային կազմակերպություններ ընտրելը, պայմանագրեր կնքելը, նախագծային աշխատանքների մոնիտորինգը, նախագծերի փորձաքննություն և ՋՍԿ-ների հետ քննարկում կազմակերպելը:
Նշված խնդիրների լուծման նպատակով ՋՄԱԿ-ը կազմում և տնօրենի հաստատմանն է ներկայացնում իր տարեկան աշխատանքային պլանները` ներառյալ մանրամասն ժամանակացույցերը:
Ծրագրի շարունակական առաջընթացն ապահովելու նպատակով ՋՄԱԿ-ն իրականացնում է`
ա) ծրագրի «Ոռոգման զարգացում» բաղադրիչի ջրի կառավարման ենթաբաղադրիչի մոնիտորինգը, ԳԶՄՀ-ին ընդունելի ձևերով պարբերաբար կազմում է հաշվետվություններ, կազմակերպում և կատարում է միջանկյալ ուսումնասիրություններ ու գնահատումներ.
բ) իր իրավասության սահմաններում կազմում և կնքում է պայմանագրեր` ներգրավված իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց հետ:
III. ՋՄԱԿ-Ի ԻՐԱՎԱՍՈՒԹՅՈՒՆԸ
9. ՋՄԱԿ-ը համարվում է ծրագրի «Ոռոգման զարգացում» բաղադրիչի ջրի կառավարման ենթաբաղադրիչի իրականացնողը և, որպես այդպիսին, օգտվում է միջազգային համաձայնագրերով սահմանված արտոնություններից:
10. ՋՄԱԿ-ի իրավունակությունը ծագում է վարկային համաձայնագիրն ուժի մեջ մտնելու և սույն կանոնադրությունը հաստատելու պահից:
11. ՋՄԱԿ-ի իրավունքներն ու պարտականությունները սահմանվում են փոխառության համաձայնագրով, պայմանագրով, այլ համաձայնագրերով և սույն կանոնադրությամբ:
12. ՋՄԱԿ-ն իր հիմնադրի անունից, սույն կանոնադրությամբ նախատեսված գործունեության նպատակներին համապատասխան, կարող է ունենալ քաղաքացիական իրավունքներ և կրել այդ գործունեության հետ կապված քաղաքացիական պարտականություններ: ՋՄԱԿ-ին պատկանող քաղաքացիական իրավունքները, ներառյալ դրա պաշտպանության իրավունքը, ՋՄԱԿ-ն իրականացնում է հիմնադրի հայեցողությամբ` նրա անունից:
13. ՋՄԱԿ-ն ունի անվանում, վարկային ծրագրով իրեն ամրագրված գույք Հայաստանի Հանրապետության զինանշանի պատկերով կլոր կնիք, դրոշմակնիք, հաշիվներ բանկերում` Հայաստանի Հանրապետության արժույթով և արտարժույթով:
14. ՋՄԱԿ-ն օրենքի սահմաններում, իր կանոնադրությամբ նախատեսված ոլորտների և խնդիրների լուծման համար իրավունք ունի`
ա) ձեռք բերելու և իրականացնելու գույքային ու անձնական ոչ գույքային իրավունքներ, կրելու պարտականություններ.
բ) դատարանում հանդես գալու որպես հայցվոր կամ պատասխանող.
գ) Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով կնքելու պայմանագրեր և կրելու պարտավորություններ:
15. ՋՄԱԿ-ի իրավունքները կարող են սահմանափակվել օրենքով նախատեսված դեպքերում և սահմանված կարգով, ինչպես նաև հիմնադրի որոշմամբ, եթե դրանք չեն հակասում փոխառության համաձայնագրին:
16. ՋՄԱԿ-ի պարտավորությունների համար պատասխանատվություն է կրում հիմնադիրը` օրենքով սահմանված կարգով:
17. ՋՄԱԿ-ը պարտավոր է`
ա) փոխառության համաձայնագրի պահանջներին համապատասխան, օրենքով ու այլ իրավական ակտերով սահմանված կարգով վարել հաշվապահական հաշվառում և ներկայացնել հաշվետվություններ.
բ) ապահովել ՋՄԱԿ-ի փաստաթղթերի (ՋՄԱԿ-ի կանոնադրություն, գույքի նկատմամբ գույքային իրավունքները հաստատող փաստաթղթեր, ՋՄԱԿ-ի ներքին փաստաթղթեր, տարեկան հաշվետվություններ, հաշվապահական հաշվառման փաստաթղթեր, օրենքով և այլ իրավական ակտերով նախատեսված այլ փաստաթղթեր) պահպանումը:
IV. ՋՄԱԿ-Ի ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄԸ
18. ՋՄԱԿ-ի հիմնադրի իրավասության հարցերն են`
ա) ՋՄԱԿ-ի կանոնադրության հաստատումը, դրանում փոփոխությունների ու լրացումների կատարումը.
բ) ՋՄԱԿ-ի գործունեության դադարումը` ԳԶՄՀ-ի համաձայնությամբ:
19. Ծրագրի գլխավոր գործակալության իրավասության հարցերն են`
ա) ՋՄԱԿ-ի տնօրենին պաշտոնի նշանակելը և պաշտոնից ազատելը` ԳԶՄՀ-ի համաձայնությամբ.
բ) ՋՄԱԿ-ի կառուցվածքը որոշելը և աշխատանքների վարձատրության ֆոնդը սահմանելը` հիմնվելով փոխառության համաձայնագրի վրա:
20. ՋՄԱԿ-ի ղեկավար պաշտոնատար անձը տնօրենն է:
21. ՋՄԱԿ-ի տնօրենը գործում է սույն կանոնադրության, գլխավոր գործակալության կողմից տրված հանձնարարականների և փոխառության համաձայնագրով նախատեսված այլ իրավական ակտերի համաձայն: Հանձնարարականներով կարող են սահմանվել տնօրենի այլ իրավունքներ, պարտականություններ, պատասխանատվություն, փոխհարաբերություններ և այլ դրույթներ, որոնք անհրաժեշտ կհամարեն հիմնադիրը և ԳԶՄՀ-ն:
22. ՋՄԱԿ-ի տնօրենը`
ա) տնօրինում է ՋՄԱԿ-ի գույքը (այդ թվում` ֆինանսական միջոցները), կնքում գործարքներ.
բ) ներկայացնում է ՋՄԱԿ-ը Հայաստանի Հանրապետությունում և արտասահմանում.
գ) գործում է առանց լիազորագրի.
դ) տալիս է լիազորագրեր.
ե) սահմանված կարգով կնքում է պայմանագրեր (այդ թվում` աշխատանքային).
զ) բանկերում բացում է ՋՄԱԿ-ի հաշվարկային (այդ թվում` տարադրամային) և այլ հաշիվներ.
է) իր իրավասության սահմաններում արձակում է հրամաններ, հրահանգներ, տալիս է կատարման համար պարտադիր ցուցումներ և վերահսկում դրանց կատարումը.
ը) մրցութային կարգով աշխատանքի ընդունում և աշխատանքից ազատում է ՋՄԱԿ-ի աշխատողներին (բացառությամբ սպասարկող աշխատակազմի).
թ) ՋՄԱԿ-ի աշխատողների նկատմամբ կիրառում է խրախուսման և կարգապահական պատասխանատվության միջոցներ.
ժ) իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ, սույն կանոնադրությամբ, հիմնադրի և փոխառության համաձայնագրով նախատեսված այլ լիազորություններ:
23. ՋՄԱԿ-ի գործունեության նկատմամբ վերահսկողությունն իրականացվում է գլխավոր գործակալության և փոխառության համաձայնագրով սահմանված կարգով:
V. ՋՄԱԿ-Ի ՄԻՋՈՑՆԵՐԸ
24. ՋՄԱԿ-ն իր հիմնադրից առանձնացված գույք չունի: ՋՄԱԿ-ի գույքը սեփականության իրավունքով պատկանում է գլխավոր գործակալությանը:
25. ՋՄԱԿ-ի գույքային իրավունքների օբյեկտներն են`
ա) գույքը` ներառյալ դրամական միջոցները, արժեթղթերը և գույքային իրավունքները.
բ) աշխատանքները և ծառայությունները.
գ) տեղեկատվությունը.
դ) ոչ նյութական արժեքները:
26. ՋՄԱԿ-ի տնօրինությանը կարող է պատկանել ցանկացած գույք` բացառությամբ գույքի առանձին տեսակների, որոնք օրենքին համապատասխան չեն կարող պատկանել ՋՄԱԿ-ին: ՋՄԱԿ-ի տնօրինությանը պատկանող գույքի թիվն ու արժեքը չեն սահմանափակվում` բացառությամբ օրենքով նախատեսված դեպքերի:
27. ՋՄԱԿ-ի գույքը գտնվում է Հայաստանի Հանրապետության պաշտպանության ներքո:
VI. ՋՄԱԿ-Ի ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԴԱԴԱՐՈՒՄԸ
28. ՋՄԱԿ-ի գործունեությունը կարող է դադարել հիմնադրի որոշմամբ` ծրագրի ավարտից հետո կամ այլ պատճառով` ԳԶՄՀ-ի համաձայնությամբ:
29. ՋՄԱԿ-ի գործունեությունը համարվում է դադարած` հիմնադրի սահմանած օրվանից:
30. ՋՄԱԿ-ի հիմնադրի գործունեության դադարման մասին որոշման ընդունումից հետո ստեղծվում է լուծարման հանձնաժողով, որը սահմանում է լուծարման կարգն ու ժամկետները: ՋՄԱԿ-ի լուծարման ժամկետը չի կարող երկու ամսվանից պակաս լինել: