Սեղմել Esc փակելու համար:
ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՏՆԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՍԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՏՆԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

29 օգոստոսի 2022 թվականի N 31-Ն

 

ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՏՆԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

i

Ղեկավարվելով «Հանրակրթության մասին» ՀՀ օրենքի 30-րդ հոդվածի 26.21-րդ կետով`

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ

 

1. Սահմանել սովորողների տնային ուսուցման կարգը` համաձայն հավելվածի:

2. Սույն հրամանն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

 

Վ. ԴՈՒՄԱՆՅԱՆ

 

Հավելված

ՀՀ կրթության, գիտության,

մշակույթի և սպորտի նախարարի

2022 թվականի օգոստոսի 29-ի

N 31-Ն հրամանի

 

ԿԱՐԳ

ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՏՆԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ

 

1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն կարգով կարգավորում են հանրակրթական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատություններում (այսուհետ` Հաստատություն) հաշվառված, առողջական վիճակի, ինչպես նաև բուժման պատճառով Հաստատություն հաճախել չկարողացող սովորողների (այսուհետ` սովորող) ուսումնառությունը տնային, հիվանդանոցային (այդ թվում` արտերկրում) (այսուհետ` տնային պայմաններ) իրականացնելու վերաբերյալ իրավահարաբերությունները:

i

2. Սովորողների համար տնային ուսուցումը կազմակերպում է այն Հաստատությունը, որտեղ հաշվառված է սովորողը: Այն կարող է իրականացվել նաև հեռավար ուսուցման ձևով` Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի 2020 թվականի մայիսի 20-ի N 09-Ն և Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2013 թվականի ապրիլի 15-ի N 396-Ն հրամանների համաձայն:

3. Տնային ուսուցման կազմակերպման համար հիմք են հանդիսանում բժշկական հաստատության տված տեղեկանքը սովորողի առողջության և (կամ) բուժման կազմակերպման ձևի մասին և սովորողի ծնողի (օրինական ներկայացուցչի) (այսուհետ` ծնող) գրավոր դիմումը` համաձայն Ձև 3-ի, և ծնողի և հաստատության միջև կնքված պայմանագիրը` համաձայն Ձև 1-ի:

4. Տնային ուսուցման ժամանակահատվածում Հաստատությունն իրականացնում է աշխատանքներ` սովորողի ուսուցումը Հաստատությունում իրականացնելու համար:

5. Տնային ուսուցում կազմակերպելու մասին պայմանագիրը կնքվում է առավելագույնը 2 ուսումնական տարի ժամկետով, և դրա գործողության ժամկետը կարող է երկարաձգվել միայն երեխայի առողջության պահպանման տեսանկյունից Հաստատություն հաճախելու անհնարինության դեպքում` Հաստատության մանկավարժական խորհրդի որոշման և առողջության վերաբերյալ տեղեկանքի հիման վրա:

6. Սովորողի` տնային ուսուցումը կազմակերպելու մասին Հաստատությունը եռօրյա ժամկետում տեղեկացնում է ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության միասնական սոցիալական ծառայության տարածքային կենտրոնին և նշում է կատարում Դպրոցների կառավարման տեղեկատվական համակարգում:

 

2. ՏՆԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ

 

7. Տնային ուսուցման կազմակերպման իրավահարաբերությունների մասնակիցներն են` սովորողները, ծնողները, այդ սովորողների ուսուցման կազմակերպման մեջ ներգրավված ուսուցիչները, մանկավարժական այլ աշխատողներ, ինչպես նաև Տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնի մասնագետները` ըստ անհրաժեշտության:

8. Սովորողների համար տնային ուսուցումը կազմակերպվում է Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության կողմից սահմանված տնային և հիվանդանոցային պայմաններում երկարատև բուժվող երեխաների անհատական ուսուցման ուսումնական պլանի, իսկ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սովորողի պարագայում նաև Հաստատության կազմած անհատական ուսուցման պլանի (այսուհետ` ԱՈՒՊ) համաձայն:

9. Սովորողի տնային ուսուցումը կազմակերպելու համար նրա ծնողը Հաստատություն է ներկայացնում հետևյալ փաստաթղթերը.

1) դիմում` ուղղված Հաստատության տնօրենին (համաձայն Ձև 3-ի).

2) սովորողի առողջության վերաբերյալ տեղեկանք.

3) հիվանդանոցային պայմաններում կազմակերպելու դեպքում` բժշկական հաստատությունից տեղեկանք` հիվանդանոցային բուժման մասին:

10. Սովորողի տնային ուսուցումը կազմակերպվում է Հաստատության տնօրենի հրամանով` համաձայն Ձև 2-ի` ծնողի դիմումի և սովորողի առողջության վերաբերյալ տեղեկանքի հիման վրա:

11. Ծնողի կողմից փաստաթղթերի փաթեթը ներկայացնելու պահից առավելագույնը 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում Հաստատության մանկավարժական խորհուրդը որոշում է ընդունում դիմումը բավարարելու կամ մերժելու վերաբերյալ, որի մասին 1 աշխատանքային օրվա ընթացքում Հաստատության տնօրենը տեղեկացնում է ծնողին: Դիմումը բավարարվելու դեպքում Հաստատության և ծնողի միջև կնքվում է սովորողի տնային ուսուցման կազմակերպման պայմանագիր` պահպանելով սույն կարգի 5-րդ կետով սահմանված ժամկետը:

12. Տնային ուսուցումը կազմակերպվում է պայմանագրի կնքման պահից:

13. Տնային ուսուցման կազմակերպման գործընթացը երկարաձգելու համար սովորողի ծնողը սույն կարգի 5-րդ կետով սահմանված ժամկետը լրանալուց հետո` 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում, Հաստատություն է ներկայացնում սույն կարգի 9-րդ կետով սահմանված փաստաթղթերը:

14. Սովորողի տնային ուսուցման վաղաժամկետ դադարեցումը հնարավոր է սովորողի ծնողի նախաձեռնությամբ` դիմումի հիման վրա:

15. Տնային պայմաններում սովորողին տրամադրվող մանկավարժահոգեբանական աջակցությունն իրականացվում է Հաստատության և Հաստատությանը սպասարկող Տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնի մանկավարժահոգեբանական աջակցության թիմի մասնագետների կողմից` համաձայն սովորողի ԱՈՒՊ-ի:

16. Հաստատությունը տնային ուսուցման ընթացքում`

1) ապահովում է տնային ուսուցում ստացող սովորողների կրթության իրավունքը` հաստատություն հաճախող սովորողների հետ հավասար հիմունքներով.

2) սովորողին անվճար տրամադրում է Հաստատության գրադարանային ֆոնդում առկա ուսումնաօժանդակ նյութեր` ըստ անհրաժեշտության,

3) ապահովում է սովորողի ուսումնառության իրականացումը տանը` ներառյալ էլեկտրոնային ուսուցման կիրառումը և հեռավար ուսուցման տեխնոլոգիաների տրամադրումը` ըստ անհրաժեշտության,

4) կազմում է ուսուցման ժամանակացույցը,

5) ընտրում և օգտագործում է սովորողի ուսումնառության և զարգացման առանձնահատկություններին համապատասխան ուսուցման մեթոդներ ու միջոցներ,

6) կազմակերպում է ուսումնական գործընթացն օրացուցային ուսումնական ժամանակացույցին համապատասխան (օրացուցային-թեմատիկ պլանավորում` ըստ անհատական դասացուցակի),

7) սովորողին և իր ծնողին կարող է ներգրավել Հաստատության կողմից իրականացվող կրթական և այլ գործունեության մեջ,

8) պայմաններ է ստեղծում հնարավորության դեպքում սովորողի` առարկայական օլիմպիադաներին, ստուգատեսներին և փառատոններին, սպորտային մրցույթներին, արտադպրոցական աշխատանքներին, ինչպես նաև կազմակերպված ժամանցի և լրացուցիչ կրթության այլ ձևերին մասնակցությունն ապահովելու համար,

9) իրականացնում է սովորողի ուսումնական առաջադիմության ընթացիկ գնահատում, ամփոփիչ ստուգում, ատեստավորում և սովորողի փոխադրում հաջորդ դասարան,

10) խորհրդատվություն է տրամադրում սովորողի ծնողներին` սովորողի կրթության գործընթացն առավել արդյունավետ իրականացնելու նպատակով:

17. Սովորողի ծնողը`

1) ապահովում է սովորողի ուսումնառության և մանկավարժահոգեբանական աջակցությունների տրամադրման կազմակերպումը տնային պայմաններում` ներառյալ էլեկտրոնային ուսուցման համար անհրաժեշտ տեխնիկական միջոցները` առկայության դեպքում,

2) տնային ուսուցում իրականացնող ուսուցչի (մանկավարժական աշխատողի) առաջարկով և (կամ) հեռավար կազմակերպման դեպքում ապահովում է ընտանիքի չափահաս անդամի ներկայությունը դասապրոցեսին,

3) վերահսկում և հետևում է սովորողի տնային աշխատանքների կատարմանը,

4) ժամանակին տեղեկացնում է ուսուցչին/մանկավարժական աշխատողին սովորողի առողջական վիճակով պայմանավորված ուսումնական պարապմունքները դադարեցնելու անհրաժեշտության և դրանց վերսկսման հնարավորության մասին,

5) հնգօրյա ժամկետում տեղեկացնում է տնային ուսուցման կազմակերպման համար հիմքերի (սովորողի առողջական վիճակի կամ բուժման) փոփոխության կամ վերացման մասին:

18. Հաստատության տնային ուսուցում իրականացնող մանկավարժական աշխատողների և սովորողների իրավունքները և պարտականությունները սահմանվում են Հաստատության կանոնադրությամբ, ներքին կարգապահական կանոններով, կողմերի միջև կնքված պայմանագրով և սույն կարգով:

19. Հաստատության կողմից տնային ուսուցման կազմակերպման և գործընթացի վերահսկողության համար պատասխանատու է Հաստատության տնօրենը:

 

3. ՏՆԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՈՒՄԸ

 

20. Տնային ուսուցումը կազմակերպվում է պետական բյուջեով Հաստատությանը հատկացված ֆինանսական միջոցների հաշվին:

i

21. Տնային ուսուցման պայմաններում հանրակրթական ծրագրերի մատուցման համար ֆինանսավորման չափի կարգավորումները սահմանված են «Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների` պետական բյուջեի միջոցներից ֆինանսավորման կարգը սահմանելու և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2006 թվականի օգոստոսի 24-ի N 1262-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման դրույթներով:

22. Տնային ուսուցում իրականացնող ուսուցիչների վարձատրությունն իրականացվում է ժամավճարով` հաշվի առնելով Հաստատությունում սահմանված դրույքաչափը:

23. Ուսուցչի/մանկավարժական աշխատողի հիվանդության և բացակայության դեպքում Հաստատության տնօրենը, հաշվի առնելով կադրային հնարավորությունները, պարտավոր է կա՛մ ապահովել այլ ուսուցչի/մանկավարժական աշխատողի ներգրավվածությունը, կա՛մ տնային ուսուցումը կազմակերպել սույն կարգի 2-րդ կետի պահանջներին համապատասխան, կա՛մ տեղափոխել դասերը` ծնողների հետ գրավոր համաձայնությամբ` ընդունելով համապատասխան հրաման: Հրամանում նշվում է, որ տնային ուսուցում իրականացնող ուսուցչի/մանկավարժական աշխատողի հիվանդության պատճառով դասերը կիրականացվեն այլ ուսուցչի/մանկավարժական աշխատողի կողմից, կամ դասերը տեղափոխվում են` նշելով նաև փոխարինման և տեղափոխման օրերն ու ժամերը:

 

ՁԵՎ 1

 

ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՁԵՎ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԾՆՈՂԻ ՄԻՋԵՎ ՏՆԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՆՊԱՏԱԿՈՎ ԿՆՔՎՈՂ ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԻ

 

    ք.________                           «____» ____________ 20____թ.

 

Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական ուսումնական հաստատությունը (այսուհետ` Հաստատություն

_______________________________________________________________________

(հաստատության լրիվ անվանումը, ըստ կրթական ծրագրերի աստիճանի)

 

ի դեմս տնօրեն` ___________________________________________________- ի

(անուն, հայրանուն, ազգանուն) (այսուհետ` Տնօրեն), ով գործում է

 

ուսումնական հաստատության կանոնադրության հիման վրա, և մյուս կողմից սովորողի օրինական ներկայացուցիչը` (ծնող, խնամակալ, որդեգրող)

___________________________________________________________________________

                         (անուն, հայրանուն, ազգանուն)

 

անձնագիր`____________տրված _____,______, ______,

____________________________________________________

(համար) (տրման ամսաթիվ) (հասցեն) (այսուհետ` Կողմեր):

 

Հաստատության կանոնադրության (այսուհետ` Կանոնադրություն) համաձայն, որպես կատարող և ծնողի (օրինական ներկայացուցչի) կնքեցին սույն պայմանագիրը (այսուհետ` Պայմանագիր) _______________________________________________-ի

(անուն, հայրանուն, ազգանուն) (այսուհետ` Սովորող) տնային պայմաններում ուսուցումը կազմակերպելու մասին:

 

1. Պայմանագրի առարկան և նպատակը

1.1. Պայմանագրի առարկան սովորողի ուսուցման իրականացումն է տնային պայմաններում` նրա համար հարմարեցված հիմնական հանրակրթական ծրագրի մշակման կազմակերպումը` սովորողի առողջության վերաբերյալ տեղեկանքի հիման վրա:

1.2. Պայմանագրի նպատակը` Հաստատության և ծնողի իրավունքների և պարտականությունների սահմանումը:

 

2. Կողմերի իրավունքները և պարտականությունները

2.1. Հաստատությունը պարտավոր է.

2.1.1. Ստեղծել նպաստավոր պայմաններ Սովորողի մտավոր, բարոյական, ֆիզիկական զարգացման համար:

2.1.2. Երաշխավորել Սովորողի իրավունքների և ազատությունների պաշտպանությունը:

2.1.3. Պատասխանատվություն կրել օրենսդրությամբ և սովորողների տնային ուսուցման կարգով` տնային ուսուցման գործընթացի շրջանակներում:

2.1.4. Սովորողին անվճար տրամադրել Հաստատության գրադարանային ֆոնդում առկա ուսումնաօժանդակ նյութեր, գեղարվեստական, տեղեկատու և այլ գրականություն` ներառյալ էլեկտրոնային ուսուցման և հեռավար ուսուցման տեխնոլոգիաների տրամադրումը` ըստ անհրաժեշտության:

2.1.5. Ապահովել Սովորողի անհատական ուսուցման պլանի իրականացումը:

2.1.6. Պայմաններ ստեղծել, որպեսզի Սովորողը մասնակցի առարկայական օլիմպիադաներին, գեղարվեստական ստեղծագործության ստուգատեսներին և փառատոններին, սպորտային մրցույթներին և կազմակերպված ժամանցի և լրացուցիչ կրթության այլ ձևերի:

2.1.7. Իրականացնել միջանկյալ ատեստավորում և Սովորողի տեղափոխումը հաջորդ դասարան:

2.1.8. Խորհրդատվություն տրամադրել Սովորողի ծնողներին (օրինական ներկայացուցիչներին):

2.1.9. Ապահովել Սովորողի համար Հաստատության գրադարանից, ընթերցասրահից, լաբորատորիաներից և ուսումնական այլ ռեսուրսներից օգտվելու հնարավորություններ:

2.1.10. Ապահովել պայմաններ ծնողներին (օրինական ներկայացուցիչներին) ծանոթանալու կրթական գործընթացի ընթացքին ու բովանդակությանը, Սովորողի առաջադիմությանը:

2.2. Հաստատությունն իրավունք ունի.

2.2.1. Որոշել աշխատանքների բովանդակությունը, ընտրել և օգտագործել ուսուցման ձևերը և մեթոդները, օգտագործել տնային ուսուցման ծրագրերը և Հաստատության կանոնադրությամբ ու «Տնային ուսուցման կարգով» սահմանված ուսումնադաստիարակչական գործունեության այլ միջոցներ:

2.2.2. Կազմել դասերի ժամանակացույց` հաշվի առնելով Սովորողի անհատական ուսուցման պլանը:

2.2.3. Սահմանել տնային ուսուցման աշխատանքի ռեժիմը:

2.2.4. Հաստատության կանոնադրությամբ սահմանված կարգով տնային ուսուցման ընդգրկված Սովորողի նկատմամբ կիրառել խրախուսման և կարգապահական պատասխանատվության միջոցներ:

2.3. Ծնողը (սովորողի օրինական ներկայացուցիչը) պարտավոր է.

2.3.1. Համագործակցել ուսուցչի և մանկավարժական աշխատողների հետ տնային ուսուցման կազմակերպման հարցերում:

2.3.2. Ապահովել պայմաններ ուսումնական պարապմունքների անցկացման համար, ներառյալ Սովորողի աշխատավայրի կազմակերպումը:

2.3.3. Ապահովել ընտանիքի չափահաս անդամի ներկայությունն ուսուցչի (մանկավարժական աշխատողի) առաջարկով և (կամ) հեռավար ուսուցման ընթացքում:

2.3.4. Ապահովել ուսուցիչների կողմից Սովորողին տրված առաջադրանքների ժամանակին և ամբողջությամբ կատարումը:

2.3.5. ժամանակին տեղեկացնել ուսուցչին/Հաստատությանը Պայմանագրի կնքման ժամանակ նշված տեղեկատվության ցանկացած փոփոխության մասին, ներառյալ տեղեկություններ նրա առողջական վիճակի և հոգեֆիզիկական զարգացման, բնակության հասցեի, կոնտակտային համարների մասին:

2.3.6. Հաստատության հետ համատեղ տնային ուսուցման ընթացքում ստուգել իր երեխային մատուցված ծառայությունների որակը:

2.4. Ծնողը (սովորողի օրինական ներկայացուցիչը) իրավունք ունի.

2.4.1. Մասնակցել տնային ուսուցման աշխատանքների վերաբերյալ հարցերով Հաստատության մանկավարժական քննարկումներին, խորհրդի նիստին:

2.4.2. Հաստատությունում ստանալ խորհրդատվություն Սովորողի կրթության և դաստիարակության հարցերի շուրջ:

2.4.3. Ներկա լինել Սովորողի հետ դասին:

2.4.4. Դիմել հաստատության տնօրինությանը, դասղեկին, տնային ուսուցում իրականացնող ուսուցչին/ մանկավարժական աշխատողին, մանկավարժահոգեբանական աջակցություն տրամադրող մասնագետներին, մանկավարժական խորհրդին` տնային ուսուցման Սովորողի հետ կապված կոնֆլիկտային իրավիճակները լուծելու նպատակով:

 

3. Պայմանագրի գործողության ժամկետը

3.1. Պայմանագիրը կնքվում և ուժի մեջ է մտնում Կողմերի ստորագրման պահից և գործում է «___» _________ 20__ թվականից մինչև «___» _____ 20__ թվականը:

 

4. Պայմանագրի լուծման հիմքերը

4.1. Պայմանագիրը կարող է լուծվել հետևյալ հիմքերից մեկի առկայության պարագայում`

4.1.1. Պայմանագրով նախատեսված ժամկետը լրանալու հիմքով,

4.1.2. Պայմանագրի հիմքերի փոփոխության կամ վերացման դեպքերում,

4.1.3. Ծնողի (օրինական ներկայացուցչի) դիմումի հիման վրա,

4.1.4. Կողմերի նախաձեռնությամբ, երբ կողմը չի կատարել Պայմանագրով իր ստանձնած պարտականությունները:

4.2. Պայմանագրի միակողմանի դադարեցման դեպքում նախաձեռնող կողմը մյուս կողմին պարտավոր է այդ մասին գրավոր ձևով տեղյակ պահել առնվազն հինգ աշխատանքային օր առաջ:

 

5. Կողմերի պատասխանատվությունը

5.1. Կողմերը պատասխանատվություն են կրում պայմանագրով սահմանված իրենց պարտականությունների չկատարման, ոչ պատշաճ կատարման համար` գործող օրենսդրությամբ և Հաստատության կանոնադրությամբ սահմանված կարգով:

 

6. Վեճերի լուծման կարգը

6.1. Կողմերի միջև ծագող վեճերը լուծվում են բանակցությունների միջոցով: Կողմերի միջև համաձայնություն ձեռք չբերելու դեպքում` վեճերը լուծվում են դատական կարգով:

 

7. Այլ պայմաններ

7.1. Պայմանագիրը կնքվում է հայերեն լեզվով` երկու օրինակից, որոնք ունեն հավասարազոր իրավաբանական ուժ: Յուրաքանչյուր կողմին տրվում է մեկական օրինակ:

7.2. Պայմանագրում կատարված փոփոխությունները և լրացումները կնքվում են այն ձևով, ինչով պայմանագիրը:

 

8. Կողմերի հասցեները և ստորագրությունները

 

    Տնօրեն` __________________           Ծնող (օրինական ներկայացուցիչ)

    __________________________           Անուն`_________________________

    ___________________________          Ազգանուն`______________________

ուսումնական հաստատության

անվանումը

    Հասցեն`_________________________     Հասցեն`______________________

    ՀՎՀՀ`_____________ հեռ. ________     Հեռախոս_____________________

    Տնօրեն` ______________________       Ծնող`_____________ ___________

             ստորագրություն, Կ.Տ.             ստորագրություն, անուն,

                                              ազգանուն

 

ՁԵՎ 2

 

ՀՐԱՄԱՆ N «_____» _____________ 20___թ.

 

ՏՆԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊԵԼՈՒ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ

 

Համաձայն «Հանրակրթության մասին» ՀՀ օրենքի 17-րդ հոդվածի 5-րդ մասի և ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի 2022 թվականի _________________-ի` սովորողների տնային ուսուցման կարգը սահմանելու մասին N __________ հրամանի և թիվ ______ պայմանագրի`

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ

 

1. Ներքոհիշյալ սովորողի(ների) համար 20__-20__ ուսումնական տարվա հանրակրթական ծրագիրն իրականացնել տնային ուսուցմամբ ըստ հետևյալ առարկաների ցանկի` համապատասխան ուսուցիչների օգնությամբ:

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/Հ|Սովորողի|Դասարան|Ուսուցչի|ժամերի |Սովորողի առողջության վերաբերյալ|

|   |անուն,  |       |անուն,  |թիվ/   |տեղեկանքի հիման վրա դասընթացի  |

|   |ազգանուն|       |ազգանուն|առարկա |տևողությունը`  սկիզբ, ավարտ    |

|___|________|_______|________|_______|_______________________________|

|1. |        |       |________|___|___|                               |

|   |        |       |________|___|___|                               |

|   |        |       |________|___|___|                               |

|___|________|_______|________|___|___|_______________________________|

|2. |        |       |        |   |   |                               |

._____________________________________________________________________.

 

2. Մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայություններ տրամադրել հետևյալ մասնագետների միջոցով.

__________________________________________________________________________

                          անուն, ազգանուն, մասնագիտություն

___________________________________________________________________________

                       անուն, ազգանուն, մասնագիտություն

 

3. Անհատական ուսուցման պլանը մշակել հետևյալ մասնագետների միջոցով.

__________________________________________________________________________

                         անուն, ազգանուն, մասնագիտություն

___________________________________________________________________________

                        անուն, ազգանուն, մասնագիտություն

4.____________________________________________________________-ը

ուսումնական գծով տեղակալի անուն, ազգանուն պատասխանատու է

տնային ուսուցում ստացող սովորողների անհատական ուսուցման պլանի մշակման և իրականացման, նրանց օրացուցային ուսուցման ժամանակացույցի, անհատական դասացուցակների կազմման կազմակերպման համար:

5. Հրամանի կատարման վերահսկողությունը դնել տնօրենի վրա:

 

    Տնօրեն` ______________     __________________________

            ստորագրություն        անուն, ազգանուն

 

Կ.Տ.

 

ՁԵՎ 3

______________________________________

                                     (հանրակրթական ուսումնական հաստատության

                                      անվանումը)

                                      տնօրեն ___________________________-ին

                                             (անուն, ազգանուն)

                                    _____________________________________-ի

                                           (սովորողի անուն, ազգանուն)

 

ծնող (օրինական ներկայացուցիչ)`

____________________________________-ից

(անուն, ազգանուն)

Հասցե`______________________________

Հեռ. _______________________________

 

ԴԻՄՈՒՄ

 

Խնդրում եմ Ձեզ իմ երեխայի`___________________________-ի համար «___»

(անուն, ազգանուն)

 

_________ 20__ թվականից մինչև «___» _________ 20__ թվականը ներառյալ կազմակերպել տնային ուսուցում` իր առողջական վիճակին համապատասխան, առողջության վերաբերյալ տեղեկանքի հիման վրա:

 

    Ծնված`         թ.,

Սովորում է _____դասարանում:

Առդիր` սովորողի առողջության վերաբերյալ տեղեկանք:

 

Պարտավորվում եմ պայմաններ ստեղծել տնային ուսուցման դասընթացների անցկացման համար, այդ թվում` ապահովել աշխատանքային պայմաններ և դասերի ժամանակացույցին համապատասխան ընտանիքի չափահաս անդամի ներկայություն:

 

«______» ______ 20 ____ թ.

                                   ___________________        ____________

                                    անուն, ազգանուն          ստորագրություն

 

Պաշտոնական հրապարակման օրը` 1 սեպտեմբերի 2022 թվական:

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
29.08.2022
N 31-Ն
Հրաման