Սեղմել Esc փակելու համար:
«ՄԵՏՐՈՊՈԼԻՏԵՆԻ, ՃՈՊԱՆՈՒՂՈՒ ԵՎ ՏՐՈԼԵՅԲ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

«ՄԵՏՐՈՊՈԼԻՏԵՆԻ, ՃՈՊԱՆՈՒՂՈՒ ԵՎ ՏՐՈԼԵՅԲՈՒՍԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍ ...

 

05.12.2023 -

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

19 փետրվարի 2019 թվականի թիվ 04-Ն

 

«ՄԵՏՐՈՊՈԼԻՏԵՆԻ, ՃՈՊԱՆՈՒՂՈՒ ԵՎ ՏՐՈԼԵՅԲՈՒՍԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 1-ԷԼԵԿՏՐՈ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎՆ ՈՒ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Պաշտոնական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10-րդ հոդվածի 3-րդ մասի 1-ին կետով և 18-րդ հոդվածի 4-րդ մասի դրույթներով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.

1. Հաստատել «Մետրոպոլիտենի, ճոպանուղու և տրոլեյբուսային տրանսպորտի աշխատանքի մասին» Ձև 1-էլեկտրո (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության ձևը` համաձայն հավելված 1-ի:

2. Հաստատել «Մետրոպոլիտենի, ճոպանուղու և տրոլեյբուսային տրանսպորտի աշխատանքի մասին» Ձև 1-էլեկտրո (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության լրացման հրահանգը` համաձայն հավելված 2-ի:

(2-րդ կետը փոփ. 01.12.2023 թիվ 51-Ն որոշում)

3. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:

 

Հավելված 1

Հայաստանի Հանրապետության

վիճակագրության պետական խորհրդի

2019 թվականի փետրվարի 19-ի

թիվ 04-Ն որոշման

 

նկար

 

Բաժին 1. Մետրոպոլիտենի, ճոպանուղու և տրոլեյբուսային տրանսպորտի աշխատանքը

 

._____________________________________________________________________.

|Ցուցանիշի                              |Տողի     |Չափման    |Հաշվետու|

|անվանումը                              |ծածկագիրը|միավորը   |տարում  |

|_______________________________________|_________|__________|________|

|                    Ա                  |    Բ    |   Գ      |   1    |

|_______________________________________|_________|__________|________|

|Փոխադրվել են ուղևորներ                 |100      |հազար     |        |

|                                       |         |ուղևոր    |        |

|_______________________________________|_________|__________|________|

|Ուղևորաշրջանառությունը                 |105      |հազար     |        |

|                                       |         |ուղևոր-կմ |        |

|_______________________________________|_________|__________|________|

|Ուղևորների  փոխադրումներից ստացված     |110      |հազար     |        |

|հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի)|         |դրամ      |        |

|_______________________________________|_________|__________|________|

|Ուղևորների  փոխադրումների հետ կապված   |115      |-»-       |        |

|ծախսերը                                |         |          |        |

|_______________________________________|_________|__________|________|

|Ուղևորատար  շարժակազմի քանակը տարվա    |120      |հատ       |        |

|վերջին                                 |         |          |        |

|_______________________________________|_________|__________|________|

|Տրոլեյբուսի շարժակազմի վազքը           |125      |հազար     |        |

|                                       |         |մեքենա-կմ |        |

|_______________________________________|_________|__________|________|

|Ճոպանուղու շարժակազմի վազքը            |130      |հազար     |        |

|                                       |         |վագոն-կմ  |        |

|_______________________________________|_________|__________|________|

|Մետրոպոլիտենի ուղևորատար  վագոնների    |135      |հազար     |        |

|վազքը                                  |         |վագոն-կմ  |        |

|_______________________________________|_________|__________|________|

|Մետրոպոլիտենի ուղևորատար  գնացքների    |140      |հազար     |        |

|վազքը                                  |         |գնացք-կմ  |        |

|_______________________________________|_________|__________|________|

|Ուղևորատար  շարժակազմի (գնացքների)     |145      |հազար     |        |

|շարժման մեջ գտնվելու ժամանակը          |         |մեքենա    |        |

|                                       |         |(վագոն,   |        |

|                                       |         |գնացք)-   |        |

|                                       |         |ժամեր     |        |

|_______________________________________|_________|__________|________|

|Տրոլեյբուսային երթուղիների քանակը      |150      |միավոր    |        |

|_______________________________________|_________|__________|________|

|Մետրոպոլիտենի կայարանների թիվը տարվա   |155      |հատ       |        |

|վերջին                                 |         |          |        |

|_______________________________________|_________|__________|________|

|Ճանապարհների (գծերի) բացված            |160      |կմ        |        |

|երկարությունը միակողմանի հաշվարկով     |         |          |        |

|տարվա վերջին                           |         |          |        |

|_______________________________________|_________|__________|________|

|Ուղևորատար  ճանապարհների (գծերի)       |165      |-»-       |        |

|շահագործական երկարությունն երկկողմանի  |         |          |        |

|(երկգծային) հաշվարկով տարվա վերջին     |         |          |        |

|_______________________________________|_________|__________|________|

|Աշխատողների միջին տարեկան թվաքանակը    |170      |մարդ      |        |

._____________________________________________________________________.

 

Ղեկավար/Անհատ ձեռնարկատեր` _____________________ ____________________

                                (Ազգանուն, անուն)       (Ստորագրություն)

 

Լրացնող (գլխավոր հաշվապահ

    կամ այլ լիազորված անձ)`    _____________________  ____________________

                                (Ազգանուն, անուն)      (Ստորագրություն)

 

«__»_______20___թ.

 

(1-ին հավելվածը փոփ. 01.12.2023 թիվ 51-Ն որոշում)

 

Հավելված 2

Հայաստանի Հանրապետության

վիճակագրության պետական խորհրդի

2019 թվականի փետրվարի 19-ի

թիվ 04-Ն որոշման

 

ՀՐԱՀԱՆԳ «ՄԵՏՐՈՊՈԼԻՏԵՆԻ, ՃՈՊԱՆՈՒՂՈՒ ԵՎ ՏՐՈԼԵՅԲՈՒՍԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՄԱՍԻՆ»

 

ՁԵՎ 1-ԷԼԵԿՏՐՈ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ

 

1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն հրահանգը սահմանում է «Մետրոպոլիտենի, ճոպանուղու և տրոլեյբուսային տրանսպորտի աշխատանքի մասին» Ձև 1-էլեկտրո (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության (այսուհետ` Հաշվետվություն) լրացման կարգի հետ կապված հարաբերությունները:

2. Հաշվետվությունը ներկայացնում են մետրոպոլիտենով, ճոպանուղով և տրոլեյբուսային տրանսպորտով ուղևորափոխադրումներ իրականացնող կազմակերպությունները, որոնք այդ մասին իրազեկվում են Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2016 թվականի հունիսի 20-ի թիվ 05-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի դրույթներին համապատասխան:

3. Հաշվետվության դիմային էջի «Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակի» ծածկագիրը լրացվում է` համաձայն ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարի 2013 թվականի սեպտեմբերի 19-ի N 874-Ն հրամանով հաստատված «Տնտեսական գործունեության տեսակների դասակարգչի» 5-նիշ խմբավորման (տե՛ս` http://www.arlis.am/Annexes/4/GT30.1-13page1730-2124ink1392.doc հղումը):

4. Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակ է համարվում գործունեության այն տեսակը, որը հաշվետու ժամանակաշրջանում հավելյալ արժեքի ընդհանուր ծավալում փաստացի ունեցել է առավել մեծ տեսակարար կշիռ: Առավել մեծ տեսակարար կշիռը որոշվում է ընդհանուր հասույթի, հավելյալ արժեքի կամ աշխատողների ընդհանուր թվաքանակի մեջ ունեցած բաժնով և այլ համանման բնութագրող ցուցանիշներով:

5. Հաշվետվությունը ներկայացվում է Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրական կոմիտե` Հաշվետվության ձևի վրա նշված ժամկետում և պարբերականությամբ:

6. Հաշվետվության ներկայացման հետ կապված այլ հարաբերությունները կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

 

2. ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ

 

7. «100» ծածկագրով տողում լրացվում է փոխադրված ուղևորների (ներառյալ անվճար երթևեկության իրավունքից օգտվողները) թվաքանակը, որը որոշվում է երթևեկության բոլոր տեսակի վաճառված փաստաթղթերի (մեկանգամյա տոմսերի, երկարաժամկետ աբոնեմենտային տոմսերի և այլն) քանակով:

8. «105» ծածկագրով տողում լրացվում է ուղևորաշրջանառության ցուցանիշը, որը որոշվում է տեղափոխված ուղևորների թվաքանակի և 1 ուղևորի տեղափոխման միջին հեռավորության արտադրյալների հանրագումարով (1 ուղևորի տեղափոխման միջին հեռավորությունը որոշվում է ուղևորների հոսքի մեկանգամյա դիտարկումների հիման վրա և համարվում է հաստատուն մեծություն` մինչև հաջորդ դիտարկումը):

9. «110» ծածկագրով տողում լրացվում է ուղևորափոխադրումներից ստացված հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի)` հաշվեգրման սկզբունքով:

10. «115» ծածկագրով տողում լրացվում է հաշվետու ժամանակաշրջանում ուղևորափոխադրումների հետ կապված բոլոր ծախսերը (նյութական ծախսեր, աշխատավարձ և դրան հավասարեցված այլ վճարումներ, սոցիալական ապահովության վճարներ, ամորտիզացիոն մասհանումներ):

11. «120» ծածկագրով տողում լրացվում է ուղևորատար շարժակազմի քանակը տարվա վերջի դրությամբ, որը ներառում է տվյալ կազմակերպության հաշվեկշռում առկա բոլոր տրոլեյբուսների, մետրոպոլիտենի և ճոպանուղու վագոնների այն քանակը, որոնք գտնվում են աշխատանքում, պահեստում, պարապուրդում` տեխնիկապես սարքին վիճակում, վերանորոգման մեջ, վերանորոգմանը սպասելու վիճակում, ինչպես նաև աշխատանքին ոչ պիտանի վիճակում, քանի դեռ դուրս չեն գրվել հաշվեկշռից:

12. «125» և «130» ծածկագրերով տողերում լրացվում է ուղևորատար շարժակազմի վազքի ցուցանիշը, որը որոշվում է բոլոր վագոնների (մեքենաների) ուղևորներով, դատարկ և զրոյական վազքերի հանրագումարով (վագոն (մեքենա)-կմ):

13. «135» ծածկագրով տողում լրացվում է մետրոպոլիտենի ուղևորատար վագոնների վազքի ցուցանիշը, որը որոշվում է բոլոր վագոնների ուղևորներով, դատարկ և զրոյական վազքերի հանրագումարով:

14. «140» ծածկագրով տողում լրացվում է մետրոպոլիտենի ուղևորատար գնացքների վազքի ցուցանիշը, որը որոշվում է բոլոր գնացքների ուղևորներով, դատարկ և զրոյական վազքերի հանրագումարով:

15. «145» ծածկագրով տողում լրացվում է ուղևորատար շարժակազմի (գնացքների) շարժման մեջ գտնվելու ժամանակը, որը որոշվում է հաշվետու տարում յուրաքանչյուր աշխատանքային օրվա ընթացքում շարժակազմի գծում եղած ժամերի հանրագումարով: Այդ ցուցանիշի մեջ չեն մտնում վարորդների ընդմիջման և հանգստի ժամերը:

16. «150» ծածկագրով տողում լրացվում է տվյալ կազմակերպությունում գործող բոլոր տրոլեյբուսային երթուղիների քանակը:

17. «160» ծածկագրով տողում լրացվում է ճանապարհների (գծերի) բացված երկարությունը միակողմանի հաշվարկով տարվա վերջի դրությամբ (բացառությամբ շարժման համար փակ (քանդման ենթակա) գծերը), որը ներառում է կազմակերպությունների հաշվեկշռում հաշվետու տարվա վերջին առկա վերանորոգման դեպոների (վագոնների նորոգման կայան), հանգույցների, շրջադարձային օղակների, ուղեբաժանքի գծերի երկարությունները: Ճանապարհների (գծերի) բացված երկարությունը որոշվում է միակողմանի (միագիծ) հաշվարկով: Ճոպանուղու, մետրոպոլիտենային և տրոլեյբուսային ճանապարհների (գծերի) երկարությունը միակողմանի հաշվարկով որոշելիս անհրաժեշտ է միակողմանի տեղամասերի երկարությանը գումարել երկկողմանի (երկգիծ) տեղամասերի երկարությունների կրկնապատիկը: Այդ դեպքում ճոպանուղու, մետրոպոլիտենային և տրոլեյբուսային միակողմանի ճանապարհների ուղեբաժանքի գիծը հաշվարկվում է որպես երկկողմանի տեղամաս:

18. «165» ծածկագրով տողում լրացվում է ուղևորատար ճանապարհների (գծերի) շահագործական երկարությունը երկկողմանի (երկգծային) հաշվարկով տարվա վերջի դրությամբ, որը ներառում է ճոպանուղու, մետրոպոլիտենային և տրոլեյբուսային ճանապարհների (գծերի) ընդհանուր տեղամասային երկարությունը` ներառյալ ուղեբաժանքի գծերը, շրջադարձային օղակները և որոշվում է երկկողմանի (երկգիծ) հաշվարկով: Եթե շարժումը սկզբնակետից վերջնակետ և հակադարձ ուղղությամբ կատարվում է տարբեր փողոցներով, ապա երկու ճանապարհների (գծերի) երկարությունը պետք է գումարել և բաժանել երկուսի:

19. «170» ծածկագրով տողում լրացվում է աշխատողների միջին տարեկան թվաքանակը:

20. Աշխատողների`

1) միջին տարեկան թվաքանակը որոշվում է հաշվետու տարվա բոլոր ամիսների աշխատողների միջին ամսական թվաքանակների հանրագումարը տարվա բոլոր ամիսների թվին բաժանելով` տասնորդական ճշտությամբ (աշխատողների միջին տարեկան թվաքանակը վերաբերում է ինչպես էլեկտրատրանսպորտի ոլորտում զբաղված աշխատողներին, այնպես էլ վարչական աշխատողներին),

2) միջին ամսական թվաքանակը հաշվարկվում է յուրաքանչյուր ամսվա օրացուցային օրերի (ամսի 1-ից մինչև 30 (31)-ը, փետրվարի համար` 28 (29)-ը) աշխատողների թվաքանակի հանրագումարը` ներառյալ ոչ աշխատանքային օրերը, ամսվա օրացուցային օրերի թվին բաժանելով,

3) թվաքանակը հանգստյան, տոնական կամ հիշատակի (ոչ աշխատանքային) օրերի համար հաշվարկվում է նախորդ աշխատանքային օրվա թվաքանակին հավասար (երկու և ավելի ոչ աշխատանքային օրերի առկայության դեպքում այդ օրերից յուրաքանչյուրի համար աշխատողների թվաքանակը հաշվարկվում է դրանց նախորդող աշխատանքային օրվա թվաքանակին հավասար),

4) ամենօրյա հաշվառում չվարելու դեպքում աշխատողների թվաքանակը հաշվետու ամսվա համար հաշվարկվում է նախորդ ամսվա վերջի և հաշվետու ամսվա վերջի աշխատողների թվաքանակների հանրագումարը 2-ի բաժանելով:

 

(2-րդ հավելվածը փոփ. 01.12.2023 թիվ 51-Ն որոշում)

 

 

pin
Վիճակագրության պետական խորհուրդ
19.02.2019
N 04-Ն
Որոշում