Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2002 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Վավերացման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2002 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 5-Ի N 204 ...

 

 

040.0867.140703

«ՎԱՎԵՐԱՑՆՈՒՄ ԵՄ»
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՆԱԽԱԳԱՀ Ռ. ՔՈՉԱՐՅԱՆ

 

«14» հուլիսի 2003 թ.

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

10 հուլիսի 2003 թվականի N 867-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2002 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 5-Ի N 2047-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի դեկտեմբերի 5-ի «Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական համակարգի ռացիոնալացման և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2001 թվականի դեկտեմբերի 24-ի N 1236 որոշման մեջ փոփոխություններ կատարելու մասին» N 2047-Ն որոշման մեջ կատարել հետևյալ փոփոխությունները և լրացումները`

i

ա) որոշման 2-րդ կետի «զ» ենթակետում «մայիսը» բառը փոխարինել «նոյեմբերը» բառով.

i

բ) որոշման 4-րդ կետը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ նոր` «գ» ենթակետով.

«գ) մինչև 2003 թվականի հուլիսի 25-ը հաստատել`

միաձուլվող կազմակերպությունների գույքի, այլ գույքային իրավունքների և պարտականությունների նորաստեղծ կազմակերպություններին փոխանցման ակտերը,

միաձուլվող կազմակերպությունների միջև կնքված միաձուլման պայմանագրերը».

գ) որոշման N 1 հավելվածի 2-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

 

i

«2. Ռացիոնալացման նպատակով`

 

. «Հրազդանի թիվ 3 միջն. դպրոց» և «Հրազդանի թիվ 2 միջն. դպրոց» պետական ոչ

առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Հրազդանի թիվ 2 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն, . «Հրազդանի վարժարան» և «Հրազդանի թիվ 14 միջն. դպրոց» պետական ոչ

առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Հրազդանի թիվ 14 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն` նրան վերապահելով հոսքային դասարաններ ունենալու

իրավունք, . «Ծաղկաձորի ռուսական դպրոց» և «Ծաղկաձորի միջն. դպրոց» պետական ոչ

առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Ծաղկաձորի միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն` նրան վերապահելով ռուսական դասարաններ ունենալու

իրավունք, . «Չարենցավանի վարժարան» և «Չարենցավանի թիվ 5 միջն. դպրոց» պետական ոչ

առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Չարենցավանի թիվ 5 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն` նրան վերապահելով հոսքային դասարաններ ունենալու

իրավունք, . «Աբովյանի արևելյան լեզուների թեքումով հիմնական դպրոց» և «Աբովյանի թիվ

4 միջն. դպրոց» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման

ձևով վերակազմակերպել` ստեղծելով «Աբովյանի թիվ 4 միջնակարգ դպրոց» պետական

ոչ առևտրային կազմակերպություն` նրան վերապահելով պարսկերենով և

արաբերենով խորացված ուսուցմամբ դասարաններ ունենալու իրավունք, . «Աբովյանի վարժարան» և «Աբովյանի թիվ 5 միջն. դպրոց» պետական ոչ

առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Աբովյանի թիվ 5 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն` նրան վերապահելով հոսքային դասարաններ ունենալու

իրավունք, . «Բյուրեղավանի թիվ 3 միջն. դպրոց» և «Բյուրեղավանի թիվ 1 միջն. դպրոց»

պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով

վերակազմակերպել` ստեղծելով «Բյուրեղավանի թիվ 1 միջնակարգ դպրոց»

պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն` 2 դպրոցական շենքը թողնելով թիվ

1 դպրոցի օգտագործմանը».

 

դ) որոշման N 2 հավելվածը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

 

i

«Հավելված N 2

Հայաստանի Հանրապետության

կառավարության 2002 թվականի

դեկտեմբերի 5-ի N 2047-Ն որոշման

 

Ռացիոնալացման նպատակով`

 

. «Մեծամորի մանկապարտեզ-կրտսեր դպրոց» կրթահամալիրի կրտսեր դպրոցի 64

աշակերտին տեղափոխել Մեծամորի թիվ 2 դպրոց, . «Մեծամոր քաղաքի թիվ 2 միջն. դպրոց» և «Մեծամոր քաղաքի թիվ 3 միջն. դպրոց»

պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով

վերակազմակերպել` ստեղծելով «Մեծամոր քաղաքի թիվ 2 միջնակարգ դպրոց»

պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն, . Դալարիկի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցը վերակազմակերպել որպես Դալարիկի հիմնական

դպրոց, . մարզի բոլոր դպրոցներում դասարանների խտությունը համապատասխանեցնել

«Հայաստանի Հանրապետության պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատություն»

պետական ոչ առևտրային կազմակերպության օրինակելի կանոնադրության 23-րդ

կետով սահմանված չափանիշներին, և դասարանների թիվը կրճատել 292-ով».

 

ե) որոշման N 3 հավելվածից հանել 2-րդ կետը և NN 1 և 2 աղյուսակները.

i

զ) որոշման N 4 հավելվածից հանել «Ապարանի թիվ 3 միջնակարգ դպրոցի կարգավիճակը փոխել և վերակազմավորել որպես Ապարանի հիմնական դպրոց» բառերը.

է) որոշման N 5 հավելվածում`

i

2-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

 

«2. Ռացիոնալացման նպատակով`

 

. «Վանաձորի թիվ 3 միջն. դպրոց» և «Վանաձորի թիվ 4 միջն. դպրոց» պետական ոչ

առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Վանաձորի թիվ 3 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն, . «Վանաձորի թիվ 16 միջն. դպրոց» և «Վանաձորի թիվ 29 միջն. դպրոց» պետական

ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Վանաձորի թիվ 16 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն, . «Վանաձորի թիվ 20 միջն. դպրոց» և «Վանաձորի թիվ 1 վարժարան» պետական

ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Վանաձորի թիվ 20 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն, . Վանաձորի թիվ 23 միջն. դպրոցը դարձնել հիմնական ընդհանուր կրթական ծրագիր

իրականացնող դպրոց, . «Ալավերդու թիվ 5 միջն. դպրոց» և «Ալավերդու թիվ 6 միջն. դպրոց» պետական

ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Ալավերդու թիվ 5 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն, . «Ստեփանավանի թիվ 3 միջն. դպրոց» և «Ստեփանավանի թիվ 4 միջն. դպրոց»

պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով

վերակազմակերպել` ստեղծելով «Ստեփանավանի թիվ 3 միջնակարգ դպրոց» պետական

ոչ առևտրային կազմակերպություն, . Սպիտակի թիվ 5 միջն. դպրոցը դարձնել հիմնական ընդհանուր կրթական ծրագիր

իրականացնող դպրոց, . «Սպիտակի թիվ 7 միջն. դպրոց» և «Սպիտակի թիվ 2 միջն. դպրոց» պետական ոչ

առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Սպիտակի թիվ 2 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն:

 

Ինչպես նաև հիշատակված բոլոր դպրոցներում իրականացվելու են ներդպրոցական ռացիոնալացման աշխատանքներ` դասարանների վերակոմպլեկտավորում, դասարանների խտության համապատասխանեցում պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատության օրինակելի կանոնադրությամբ սահմանված նորմերին: N 1 աղյուսակում ներկայացվում են տեղեկություններ այդ դպրոցների մասին»,

 

. N 2 աղյուսակը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

._________________________________________________________________________.

|NN |    Դպրոցի     |Աշակերտ- |Դասարան- |ՈՒսուցիչ-|Դասավանդվող|Վարչական և |

|ը/կ|  անվանումը    |ների թիվը|ների թիվը|ների թիվը|դրույքների |սպասարկող  |

|   |               |         |         |**       |   թիվը*   |հաստիքների |

|   |               |         |         |         |           |   թիվը    |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|   |               |ընդամենը |ընդամենը |ընդամենը |ընդամենը   |ընդամենը   |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|1. |Վանաձորի թիվ 3 |1216     |39       |71       |70,2       |41         |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|2. |Վանաձորի թիվ 16|521      |19       |35       |34,2       |26         |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|3. |Վանաձորի թիվ 20|698      |27       |49       |48,6       |29         |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|4. |Ալավերդու թիվ 5|413      |16       |36       |27         |24         |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|5. |Ստեփանավանի    |934      |29       |53       |52,2       |23         |

|   |թիվ 3          |         |         |         |           |           |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|7. |Սպիտակի թիվ 2  |738      |27       |49       |48,6       |28         |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|   |Ընդամենը       |4520     |157      |293      |287        |171        |

._________________________________________________________________________.

Դասարանների միջին խտությունը` 29,4:

Դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/16,3:

 

* Սպասվելիք արդյունքները կանխագուշակվել են` պահպանելով մինչև

ռացիոնալացումը մեկ դասարանին համապատասխանող միջին ժամաքանակը (1,8

դրույք): ** Ցանկալի է, որ ուսուցչի շաբաթական միջին բեռնվածությունը լինի մեկ դրույք

(18 ժամ)».

 

ը) որոշման N 6 հավելվածի 2-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

 

i

«2. Ռացիոնալացման նպատակով`

 

. «Գավառի թիվ 5 միջն. դպրոց» և «Գավառի թիվ 6 միջն. դպրոց» պետական ոչ

առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Գավառի թիվ 5 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն, . «Սևանի թիվ 2 միջն. դպրոց» և «Սևանի թիվ 1 միջն. դպրոց» պետական ոչ

առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Սևանի թիվ 1 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն, . «Վարդենիսի վարժարան» և «Վարդենիսի թիվ 3 միջն. դպրոց» պետական ոչ

առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Վարդենիսի թիվ 3 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն, . «Մարտունի քաղաքի արհեստագործական ավագ դպրոց» և «Մարտունի քաղաքի թիվ 2

միջն. դպրոց» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման

ձևով վերակազմակերպել` ստեղծելով «Մարտունի քաղաքի թիվ 2 միջնակարգ դպրոց»

պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն, . «Լիճքի հիմնական դպրոց» և «Լիճքի միջն. դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել` ստեղծելով

«Լիճքի միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն, . «Վերին Գետաշենի հիմնական դպրոց» և «Վերին Գետաշենի միջն. դպրոց» պետական

ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Վերին Գետաշենի միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն, . Սևանի թիվ 8 միջն. դպրոցը դարձնել տարրական ընդհանուր կրթական ծրագիր

իրականացնող դպրոց, . Մ. Մասրիկի հիմնական դպրոցը դարձնել տարրական ընդհանուր կրթական ծրագիր

իրականացնող դպրոց, . Երանոսի թիվ 2 միջն. դպրոցը դարձնել հիմնական ընդհանուր կրթական ծրագիր

իրականացնող դպրոց, . Ծովինարի հիմնական դպրոցը դարձնել տարրական ընդհանուր կրթական ծրագիր

իրականացնող դպրոց».

 

թ) որոշման N 7 հավելվածի 2-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

 

i

«2. Ռացիոնալացման նպատակով`

 

. «Դիլիջանի թիվ 1 միջն. դպրոց» և «Դիլիջանի վարժարան» պետական ոչ

առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Դիլիջանի թիվ 1 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն, . Բագրատաշենի թիվ 2 միջն. դպրոցը դարձնել հիմնական ընդհանուր կրթական ծրագիր

իրականացնող դպրոց».

 

ժ) որոշման N 8 հավելվածում`

i

3-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

 

«3. Ռացիոնալացման նպատակով`

 

. «Գյումրու թիվ 28 միջն. դպրոց» և «Գյումրու թիվ 34 միջն. դպրոց» պետական

ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Գյումրու թիվ 28 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն, . «Գյումրու թիվ 3 միջն. դպրոց» և «Գյումրու թիվ 13 միջն. դպրոց» պետական

ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Գյումրու թիվ 3 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն, . «Գյումրու թիվ 7 միջն. դպրոց», «Գյումրու թիվ 16 միջն. դպրոց» և

«Գյումրու թիվ 14 միջն. դպրոց» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունները

միաձուլման ձևով վերակազմակերպել` ստեղծելով «Գյումրու թիվ 7 միջնակարգ

դպրոց» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն, . «Գյումրու թիվ 12 միջն. դպրոց» և «Գյումրու թիվ 4 միջն. դպրոց» պետական

ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Գյումրու թիվ 4 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն, . «Գյումրու թիվ 36 միջն. դպրոց» և «Գյումրու թիվ 15 միջն. դպրոց» պետական

ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Գյումրու թիվ 15 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն, . «Գյումրու թիվ 39 միջն. դպրոց» և «Կապսի միջն. դպրոց» պետական

ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Կապսի միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն:

Արթիկ քաղաքում` . «Արթիկի արհեստագործական վարժարան» և «Արթիկի թիվ 1 միջն. դպրոց» պետական

ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Արթիկի թիվ 1 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն»,

 

. N 2 աղյուսակը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

._________________________________________________________________________.

|NN |   Դպրոցի      |     Ընդամենը      |ՈՒսուցիչ-|Դասավանդվող|Վարչական և |

|ը/կ|  անվանումը    |                   |ների թիվը|դրույքների |սպասարկող  |

|   |               |                   |**       |   թիվը*   |հաստիքների |

|   |               |                   |         |           |   թիվը    |

|   |_______________|___________________|_________|___________|___________|

|   |Քաղ. Գյումրի   |աշակերտ- |դասարան- |ընդամենը |ընդամենը   |ընդամենը   |

|   |               |ների թիվը|ների թիվը|         |           |           |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|1. |թիվ 28         |704      |25       |45       |45         |15         |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|2. |թիվ 3          |692      |25       |45       |45         |15         |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|3. |թիվ 7          |1720     |56       |101      |101        |19         |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|4. |թիվ 4          |643      |25       |45       |45         |14,5       |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|5. |թիվ 15         |1055     |37       |67       |67         |20         |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|6. |Կապսի          |200      |10       |18       |18         |6          |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|7. |Արթիկի թիվ 1   |561      |23       |41       |41         |14,5       |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|   |Ընդամենը       |5575     |201      |362      |362        |104        |

._________________________________________________________________________.

Դասարանների միջին խտությունը` 27,6:

Դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/15:

 

* Սպասվելիք արդյունքները կանխագուշակվել են` պահպանելով մինչև

ռացիոնալացումը մեկ դասարանին համապատասխանող միջին ժամաքանակը (1,8

դրույք): ** Ցանկալի է, որ ուսուցչի շաբաթական միջին բեռնվածությունը լինի մեկ դրույք

(18 ժամ)».

 

ժա) որոշման N 9 հավելվածում`

i

3-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

 

«3. Ռացիոնալացման նպատակով`

 

. «Սիսիանի թիվ 5 միջն. դպրոց» և «Սիսիանի վարժարան» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել` ստեղծելով

«Սիսիանի թիվ 5 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն, . «Քաջարանի թիվ 4 միջն. դպրոց» և «Քաջարանի թիվ 1 միջն. դպրոց» պետական ոչ

առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Քաջարանի թիվ 1 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն, . Կապանի թիվ 4, 8 և Տեղ գյուղի թիվ 2 միջն. դպրոցները դարձնել հիմնական

ընդհանուր կրթական ծրագիր իրականացնող դպրոցներ»,

 

. N 2 աղյուսակը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

._________________________________________________________________________.

|NN |    Դպրոցի     |Աշակերտ- |Դասարան- |ՈՒսուցիչ-|Դասավանդվող|Վարչական և |

|ը/կ|  անվանումը    |ների թիվը|ների թիվը|ների թիվը|դրույքների |սպասարկող  |

|   |               |         |         |**       |   թիվը*   |հաստիքների |

|   |               |         |         |         |           |   թիվը    |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|   |               |ընդամենը |ընդամենը |ընդամենը |ընդամենը   |ընդամենը   |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|1. |Սիսիանի թիվ 5  |460      |18       |33       |32,4       |21         |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|2. |Քաջարանի թիվ 1 |751      |26       |47       |46,8       |25         |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|   |Ընդամենը       |1211     |44       |80       |79,2       |46         |

._________________________________________________________________________.

Դասարանների միջին խտությունը` 27,5:

Դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/15,2:

 

* Սպասվելիք արդյունքները կանխագուշակվել են` պահպանելով մինչև

ռացիոնալացումը մեկ դասարանին համապատասխանող միջին ժամաքանակը (1,8

դրույք): ** Ցանկալի է, որ ուսուցչի շաբաթական միջին բեռնվածությունը լինի մեկ դրույք

(18 ժամ)».

 

ժբ) որոշման N 10 հավելվածի`

i

3-րդ կետը հանել,

4-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

 

«4. Ռացիոնալացման նպատակով`

 

. «Երևանի թիվ 30 միջն. դպրոց» և «Երևանի թիվ 29 միջն. դպրոց» պետական ոչ

առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Երևանի թիվ 29 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն, . «Երևանի թիվ 4 վարժարան» և «Երևանի թիվ 16 միջն. դպրոց» պետական ոչ

առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Երևանի թիվ 16 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն, . «Ալգորիթմ» վարժարան» և «Երևանի թիվ 163 միջն. դպրոց» պետական ոչ

առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Երևանի թիվ 163 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն, . «Երևանի թիվ 26 միջն. դպրոց» և «Երևանի թիվ 124 միջն. դպրոց» պետական ոչ

առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Երևանի թիվ 26 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն, . «Երևանի թիվ 165 միջն. դպրոց» և «Երևանի թիվ 62 միջն. դպրոց» պետական

ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`

ստեղծելով «Երևանի թիվ 62 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային

կազմակերպություն»,

 

. N 2 աղյուսակը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

._________________________________________________________________________.

|NN |    Դպրոցի     |Աշակերտ- |Դասարան- |ՈՒսուցիչ-|Դասավանդվող|Վարչական և |

|ը/կ|  անվանումը    |ների թիվը|ների թիվը|ների թիվը|դրույքների |սպասարկող  |

|   |               |         |         |**       |   թիվը*   |հաստիքների |

|   |               |         |         |         |           |   թիվը    |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|   |Քաղ. Երևան     |ընդամենը |ընդամենը |ընդամենը |ընդամենը   |ընդամենը   |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|1. |թիվ 29         |929      |32       |58       |57,6       |33         |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|2. |թիվ 16         |277      |12       |22       |21,6       |22,5       |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|3. |թիվ 62         |1328     |43       |77       |77,4       |41         |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|4. |թիվ 26         |604      |22       |40       |39,6       |26,5       |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|5. |թիվ 163        |421      |17       |31       |30,6       |35         |

|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|

|   |Ընդամենը       |3559     |126      |228      |226,8      |158        |

._________________________________________________________________________.

Դասարանների միջին խտությունը` 28,2:

Դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/15,6:

 

* Սպասվելիք արդյունքները կանխագուշակվել են` պահպանելով մինչև

ռացիոնալացումը մեկ դասարանին համապատասխանող միջին ժամաքանակը (1,8

դրույք): ** Ցանկալի է, որ ուսուցչի շաբաթական միջին բեռնվածությունը լինի մեկ դրույք

(18 ժամ)»:

 

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2003 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ 12-ԻՆ

 

-------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ -  N 2 աղյուսակում բացակայում է 6-րդ կետը

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
10.07.2003
N 867-Ն
Որոշում