Սեղմել Esc փակելու համար:
ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑԻԿ, Ձ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Չի գործում
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Վավերացման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑԻԿ, ՁՄԵՌԱՅԻՆ ՊԱՀՊԱ ...

18.11.2010 -ին ուժը կորցրած ակտի տվյալ խմբագրությունը գործել է   01.11.2007  -ից մինչեւ   18.11.2010  -ը:
 

(ուժը կորցրել է 04.11.10 թիվ 1419-Ն որոշում)

i

040.1942.030205

«ՎԱՎԵՐԱՑՆՈՒՄ ԵՄ»
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՆԱԽԱԳԱՀ Ռ. ՔՈՉԱՐՅԱՆ

 

«3» փետրվարի 2005 թ.

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

9 դեկտեմբերի 2004 թվականի N 1942-Ն

 

ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑԻԿ, ՁՄԵՌԱՅԻՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՇԱՀԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

 

Ավտոմոբիլային ճանապարհների կառավարում, ինչպես նաև ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա աշխատանքներ իրականացնողների կողմից ավտոմոբիլային ճանապարհների և դրանց վրա գտնվող ինժեներական կառույցների պահպանման աշխատանքների արդյունավետության բարձրացման նպատակով Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հաստատել ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ, ձմեռային պահպանության ու շահագործման մակարդակի գնահատման և կատարված աշխատանքների ընդունման մեթոդական ցուցումները` համաձայն հավելվածի:

i

2. Սահմանել, որ պետական կարիքների համար ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ, ձմեռային պահպանության ու շահագործման, ինչպես նաև ծածկի հորիզոնական և ուղեանցերի հենարանների ուղղաձիգ նշագծման աշխատանքների կապալի պայմանագրերը կնքվում են 3 տարի ժամկետով:

(2-րդ կետը փոփ. 04.10.07 թիվ 1193-Ն որոշում)

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2005 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆՎԱՐԻ 26-ԻՆ

 

Հավելված

ՀՀ կառավարության

2004 թվականի դեկտեմբերի 9-ի

N 1942-Ն որոշման

 

ՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՑՈՒՑՈՒՄՆԵՐ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑԻԿ, ՁՄԵՌԱՅԻՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅԱՆ ՈՒ ՇԱՀԱԳՈՐԾՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԵՎ ԿԱՏԱՐՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ

 

Սույն մեթոդական ցուցումները (այսուհետ` ցուցումներ) մշակվել են ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանության մակարդակի գնահատման համար` ճանապարհային տնտեսությունը կառավարողի, ինչպես նաև աշխատանքներ իրականացնողների կողմից` ավտոմոբիլային ճանապարհների և դրանց վրա գտնվող ինժեներական կառույցների պահպանման աշխատանքների արդյունավետության բարձրացման նպատակով:

Ցուցումներով որոշվում են ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման մակարդակի գնահատման եղանակը և աշխատանքների կատարման մեթոդիկան, բացահայտվում է ճանապարհի պահպանման յուրաքանչյուր մակարդակի գնահատման մեթոդոլոգիան, դիտարկվում են ճանապարհի առանձին հատվածի, ամբողջ ճանապարհի գնահատման սկզբունքները:

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանության խնդիրն այն է, որ մշտապես ապահովվի ճանապարհի և կառույցների պահպանվածությունը` այնպիսի վիճակում, որը համապատասխանում է տարվա ցանկացած ժամանակ երթևեկության ապահովման պահանջներին:

2. Ավտոմոբիլային ճանապարհի պահպանման մակարդակի գնահատումը ճանապարհների պահպանումը կառավարողի պարտադիր պարտականությունն է, որն իրականացվում է հետևյալ նպատակներով`

ա) պատվիրատուի և կատարողի միջև կնքված պայմանագրում նշված ճանապարհների պահպանման մակարդակի աստիճանի որոշումը, որի հիման վրա, պայմանագրի պահանջներից ելնելով, որոշվում է կատարված աշխատանքների վճարի չափը կամ պատժամիջոցների կիրառման հարցը.

բ) տարբեր կատարողների կողմից ճանապարհի, դրա մի հատվածի, ցանցի պահպանման փաստացի մակարդակի վերաբերյալ իրական լրատվության ստացում:

3. Պատվիրատուն իրավունք ունի ցանկացած օրը և ժամին կատարելու պահպանման մակարդակի գնահատում` 24 ժամ առաջ իրազեկելով կատարողին:

4. Ճանապարհի պահպանման նկատմամբ պահանջները տարբեր են` կախված տարվա ձմեռային և գարուն-ամառ-աշուն ժամանակաշրջաններից: Նշված ժամկետների սկիզբն ու ավարտը սահմանում է պատվիրատուն և նշում է մասնագրում:

5. Ճանապարհի պահպանման մակարդակի գնահատվող հատվածի նվազագույն երկարությունն ընդունվում է մեկ կիլոմետրին հավասար: Այն դեպքում, երբ ճանապարհի երկարությունն ամբողջական կիլոմետր չէ, 500 մետրից ավելին գնահատվում է որպես առանձին կիլոմետր, իսկ 500 մետրից պակասի համար ընդունվում է նախորդ կիլոմետրի գնահատականը:

6. Սույն ցուցումներով կարելի է գնահատել ճանապարհի պահպանման մակարդակը`

ա) ճանապարհի 1 կմ հատվածի հետևյալ կոնստրուկտիվ տարրերի`

հողապաստառ, ջրահեռացման տարրեր,

երթևեկելի մաս,

արհեստական կառույցներ,

կահավորանքի տարրեր,

ճանապարհի օտարման շերտում գտնվող անտառածածկույթ.

բ) ճանապարհի մեկ կիլոմետր հատվածի.

գ) ավտոմոբիլային ճանապարհի (որոշակի հատվածի):

7. Հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ ճանապարհի պահպանման մակարդակը գնահատվում է` կախված ճանապարհի սպառողական հատկանիշներից, ավտոմոբիլային ճանապարհները բաժանվում են խմբերի, որոնք ներկայացված են N 1 աղյուսակում:

8. Որպես պահպանման մակարդակի գնահատման ցուցանիշ ընդունվում է թերությունների առկայությունը:

9. Սույն ցուցումներով ընդունված է պահպանման աշխատանքների նորմատիվային 3 մակարդակ` թույլատրելի, միջին և բարձր, ինչպես նաև մեկ անթույլատրելի մակարդակ, որի դեպքում չեն ապահովվում պահպանման նորմատիվային մակարդակին առաջադրվող պահանջները:

Ճանապարհի պահպանման նորմատիվ մակարդակի բնութագրերը ներկայացված են N 2 աղյուսակում:

 

Ճանապարհների խմբավորումները

 

Աղյուսակ 1.

._______________________________________________________________________.

|Ճանապարհի   |Վիճակը |Ծածկագիրը|                Նկարագիրը               |

|տեսակը      |       |         |________________________________________|

|            |       |         |երթևեկելի     |ջրահեռացնող  |կողնակների |

|            |       |         |մասի          |առուների     |իջեցումը և |

|            |       |         |փոսայնությունը|առկայությունը|բարձրացումը|

|            |       |         |(տոկոս)       |(պահանջվող   |(ընդհանուր |

|            |       |         |              |երկարության  |երկարության|

|            |       |         |              |տոկոսը)      |տոկոսը)    |

|____________|_______|_________|______________|_____________|___________|

|Միջպետական  |լավ    |ՄԼ (I)   |0             |90-ից ավելի  |մինչև  10  |

|            |բավարար|ՄԲ (II)  |0-0.5         |40-90        |10-30      |

|            |վատ    |ՄՎ (III) |0.5-1.5       |10-40        |30-50      |

|            |շատ վատ|ՄՇՎ (IV) |1.5-4         |10-ից պակաս  |50-ից ավելի|

|____________|_______|_________|______________|_____________|___________|

|Հանրապետական|լավ    |ՀԼ (I)   |մինչև  0.8    |80-ից ավելի  |մինչև  20  |

|            |բավարար|ՀԲ (II)  |0.8-2         |40-90        |20-40      |

|            |վատ    |ՀՎ (III) |2-4           |10-40        |40-60      |

|            |շատ վատ|ՀՇՎ (IV) |4-ից ավելի    |10-ից պակաս  |60-ից ավելի|

|____________|_______|_________|______________|_____________|___________|

|Տեղական     |լավ    |ՏԼ (I)   |մինչև  1      |75-ից ավելի  |մինչև  25  |

|            |բավարար|ՏԲ (II)  |1-2.5         |30-75        |25-50      |

|            |վատ    |ՏՎ (III) |2.5-5         |10-30        |50-70      |

|            |շատ վատ|ՏՇՎ (IV) |5-ից ավելի    |10-ից պակաս  |70-ից ավելի|

._______________________________________________________________________.

 

Ճանապարհի պահպանման նորմատիվ մակարդակի բնութագրերը

 

Աղյուսակ 2.

._____________________________________________________________________.

|Ճանապարհի  |             Պահպանման մակարդակի բնութագրերը             |

|պահպանման  |                                                         |

|մակարդակը  |                                                         |

|___________|_________________________________________________________|

|     1     |                               2                         |

|___________|_________________________________________________________|

|Բարձր      |Բավարարված են N 1 աղյուսակում նշված պահանջները` ըստ      |

|           |կոնստրուկտիվ տարրերի:                                    |

|           |Ճանապարհը և  կոնստրուկտիվ տարրն ապահովում են շուրջօրյա   |

|           |անխափան երթևեկությունը`  բացառությամբ արտակարգ           |

|           |իրավիճակների դեպքերի (երկրաշարժ, երկարատև`  ավելի քան    |

|           |2 օր, ձնաբքեր, սելավներ, գետերի ուժեղ հորդացում` անձրևից |

|           |կամ ձնհալից):                                            |

|           |Սպասարկման թերությունը նպաստող հանգամանք չի դարձել       |

|           |ճանապարհատրանսպորտային պատահարի համար:                   |

|           |Չի թույլատրվում ունենալ անբավարար մակարդակով սպասարկվող  |

|           |ճանապարհահատվածներ:                                      |

|___________|_________________________________________________________|

|Միջին      |Բավարարված են N 1 աղյուսակում նշված պահանջները` ըստ      |

|           |կոնստրուկտիվ տարրերի:                                    |

|           |Թույլատրվում է երթևեկության  ժամանակավոր սահմանափակում   |

|           |(բացի արտակարգ իրավիճակների դեպքերից)` ոչ ավելի քան 2 օր:|

|           |Սպասարկման թերությունը նպաստող հանգամանք չի դարձել       |

|           |ճանապարհատրանսպորտային պատահարի համար:                   |

|           |Անբավարար մակարդակով սպասարկվող ճանապարհահատվածների      |

|           |երկարությունը ոչ ավելի է, քան 10 տոկոսը:                 |

|___________|_________________________________________________________|

|Թույլատրելի|Բավարարված են N 1 աղյուսակում նշված պահանջները` ըստ      |

|           |կոնստրուկտիվ տարրերի:                                    |

|           |Թույլատրվում է երթևեկության  ժամանակավոր սահմանափակում   |

|           |(բացի արտակարգ իրավիճակների դեպքերից)` ոչ ավելի քան 5 օր:|

|           |Սպասարկման թերությունը նպաստող հանգամանք չի դարձել       |

|           |ճանապարհատրանսպորտային պատահարի համար:                   |

|           |Անբավարար մակարդակով սպասարկվող ճանապարհահատվածների      |

|           |երկարությունը ոչ ավելի է, քան 20 տոկոսը:                 |

|___________|_________________________________________________________|

|Անբավարար  |Սպասարկման մակարդակի ցուցանիշները բարձր կամ ցածր են      |

|           |«թույլատրելի» մակարդակի համար սահմանվածներից:            |

._____________________________________________________________________.

 

10. Նույն ճանապարհի տարբեր հատվածների համար կարող են սահմանվել պահպանման տարբեր մակարդակներ:

11. Պահպանման մակարդակի գնահատման ենթակա չեն (ճանապարհային երթևեկության համապատասխան միջոցներով կազմակերպման դեպքում) հետևյալ ճանապարհահատվածները`

ա) այն ճանապարհահատվածները, որոնք ենթարկվել են տարերային աղետի կամ այլ ազդեցության` այն ժամանակահատվածում, որը սահմանվել է աղետի վերացման պետական մարմնի կողմից.

բ) այն ճանապարհահատվածները, որոնք գնահատման ժամանակ ենթարկվում են հիմնական նորոգման կամ վերակառուցման:

Նշված աշխատանքները կատարող կազմակերպությունը պարտավոր է նորոգվող (վերակառուցվող) ճանապարհահատվածում տեղադրել, պահպանել և աշխատանքներն ավարտելուց հետո վերացնել երթևեկության կազմակերպման ժամանակավոր տեղադրված միջոցները: Նորոգման (վերակառուցման) աշխատանքներն սկսելու և ավարտելու ժամկետները որոշվում են աշխատանքներն սկսելու մասին հանձնման-ընդունման և դրանք ավարտելուց հետո ճանապարհահատվածը շահագործման հանձնելու մասին ակտերով.

գ) ճանապարհի կոնստրուկտիվ տարրերը կամ դրանց բաղադրիչները, որոնք չեն համապատասխանում նորմերի կամ սույն կարգի պահանջներին, եթե դրանց նորմատիվ վիճակի բերելը չի նախատեսված ճանապարհի պահպանման պայմանագրով:

Կոնստրուկտիվ տարրերը կամ դրանց բաղադրիչները, որոնք ենթակա չեն պահպանման մակարդակի գնահատման, պետք է նշված լինեն ճանապարհի պահպանման պայմանագրի տեխնիկական մասնագրում:

12. Ավտոմոբիլային ճանապարհների կոնստրուկտիվ տարրերի բնորոշ թերությունների նկարագրերը ներկայացված են N 3 աղյուսակում:

13. Ճանապարհի պահպանման մակարդակը բնորոշող ցուցանիշների նկատմամբ առաջադրվող պահանջները գարուն-ամառ-աշուն ժամանակաշրջանի և ձմռան ամիսների համար ներկայացված են N 4 աղյուսակում:

Թերությունների վերացման ժամկետները նշված են պահպանման աշխատանքների կատարման նկատմամբ ընթացիկ հսկողության և թերությունների վերացման ժամկետի գնահատման համար:

14. Այն դեպքերում, երբ եղանակային պայմանների հետևանքով առաջանում են ոչ ստանդարտ իրավիճակներ (ձմռան ամիսներին` երկարաժամկետ հալոցներ կամ գարնան ու աշնան ամիսներին` անժամանակ ձյան տեղումներ և այլն), պատվիրատուն և կատարողը համաձայնեցնում են այն ցուցանիշները, որոնցով պետք է գնահատվի պահպանման մակարդակը:

 

II. ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ (ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ) ՄԵԹՈԴԻԿԱՆ

 

15. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման մակարդակի գնահատումը (աշխատանքների ընդունումը) կատարվում է հանձնաժողովի կողմից, որը բաղկացած է պատվիրատուի և կատարողի ներկայացուցիչներից: Հանձնաժողովում պատվիրատուի ցանկությամբ կարող են ընդգրկվել նաև այլ շահագրգիռ կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ:

16. Կատարողը նախապատրաստում է գնահատման համար անհրաժեշտ հետևյալ փաստաթղթերը (փաստաթղթերի ցուցակը նախապես նշվում է մասնագրում)`

ա) հաշվետու ժամանակաշրջանում պահպանման որակի վերաբերյալ պատվիրատուից, վերադաս վերահսկող մարմիններից և պետավտոտեսչությունից ստացված առաջարկություններ ու փաստաթղթեր.

բ) պատվիրատուի կողմից տրված տեխնիկական առաջադրանք առանձին աշխատատեսակների կատարման ժամկետների վերաբերյալ.

գ) ավտոմոբիլային ճանապարհի պահպանման մակարդակի գնահատման (աշխատանքների ընդունման) միջանկյալ ամփոփագրերը գարուն-ամառ-աշուն և ձմեռային ժամանակաշրջանի համար (NN 1 և 2 ձևեր) և ավտոմոբիլային ճանապարհի պահպանման մակարդակի գնահատման (աշխատանքների ընդունման) ընդհանրական ամփոփագիրը (N 3 ձև), ավտոմոբիլային ճանապարհի պահպանման մակարդակի գնահատման (աշխատանքների ընդունման) մասին ակտը (N 4 ձև) նախօրոք լրացված ելակետային տվյալներով (ճանապարհի անվանումը, շահագործման խումբը, հատվածի հասցեն, պահպանման պահանջվող մակարդակը).

դ) ճանապարհի ու արհեստական կառույցների պահպանման աշխատանքների իրականացման մասին հաշվետվությունը և թերությունների գրանցման մատյանները:

17. Հանձնաժողովը մինչև ճանապարհների հետազոտումը ծանոթանում է մատյաններում կատարված գրառումներին, տեղեկանքներին, ի հայտ բերում պահպանման թերություններ ունեցող ճանապարհահատվածները և պատճառները:

18. Պատվիրատուն և կատարողը համատեղ կատարում են ակնադիտական հետազոտում: Տարակարծության դեպքում` թերությունների չափերի ու ծավալների որոշման համար կատարվում է ստուգում` համապատասխան գործիքներով:

19. Հետազոտման ընթացքում հանձնաժողովը յուրաքանչյուր կիլոմետրում և ըստ ճանապարհի կոնստրուկտիվ տարրերի նշում է պահպանման թերությունները, անհրաժեշտության դեպքում` նաև չափերն ու ծավալները:

20. Հանձնաժողովը մշակում է հետազոտման արդյունքները, խմբավորում թերությունները և դրանք համեմատում գարուն-ամառ-աշուն ժամանակաշրջանի և ձմռան ամիսների համար սույն ցուցումների պահանջների հետ: Այն դեպքում, երբ թերության առկայությունը կամ դրա չափը չի համապատասխանում մասնագրում նշվածին, միջանկյալ ամփոփագրում նշվում է տվյալ թերության վայրը (կիլոմետր):

21. Միջանկյալ ամփոփագրի 3-րդ սյունակում յուրաքանչյուր թերության համար նշված են նվազեցման գործակիցները:

Նվազեցման գործակիցն այն մեծությունն է, որով նվազեցվում է կատարողականը` պահպանման աշխատանքի թերության համար: Պատվիրատուն պարտավոր է աշխատանքների կատարման մրցույթի անցկացման ժամանակ մրցակիցներին իրազեկել թերությունների համար կատարողականի նվազեցման կարգի մասին: Պահպանման աշխատանքների իրականացման մասին պայմանագրում պարտադիր նշվում են սույն ցուցումներով սահմանվող նվազեցման գործակիցները: Նվազեցման գործակիցները պետք է միասնական լինեն բոլոր կատարողների համար: Նվազեցվող գործակցի կիրառմամբ նվազեցվում է կապալառուին վճարվող գումարի չափը, իսկ թերությունների վերացման համար պահանջվող ծախսերը կատարվում են կապալառուի միջոցների հաշվին:

22. Պահպանման մակարդակի գնահատման (աշխատանքների ընդունման) ընդհանրական ամփոփագիրը միջանկյալ ամփոփագրի արդյունքների հիման վրա լրացվում է հետևյալ կերպ`

ա) միջանկյալ ամփոփագրի 2-րդ սյունակում աճման հերթականությամբ նշվում են պահպանման թերություն ունեցող ճանապարհի կիլոմետրերը.

բ) ընդհանրական ամփոփագրի 3, 4, 5 և 6-րդ սյունակներում միջանկյալ ամփոփագրից կիլոմետրի տողի կոնստրուկտիվ տարրի սյունակում նշվում է նվազեցման գործակիցը: Եթե նույն կիլոմետրում միևնույն կոնստրուկտիվ տարրի գծով առկա են մի շարք թերություններ, ապա նվազեցման գործակիցները նշվում են` ստորակետով անջատելով իրարից.

գ) ընդհանրական ամփոփագրի 7-րդ սյունակում լրացվում է 3, 4, 5 և 6-րդ սյունակներում նշված նվազեցման գործակիցների գումարը, բայց ոչ ավելի, քան 1-ը.

դ) գումարվում են 7-րդ սյունակի թվերը, որը կատարողականի նվազեցման ընդհանուր գործակիցն է:

Ընդհանրական ամփոփագրի տվյալների հիման վրա ձևակերպվում է ավտոմոբիլային ճանապարհի պահպանման մակարդակի գնահատման (աշխատանքների ընդունման) մասին ակտը (N 4 ձև):

23. Եթե կամրջի պահպանումն առանձնացված չէ առանձին պայմանագրով, ապա այն գնահատվում է որպես ճանապարհի կոնստրուկտիվ տարր:

24. Եթե կամրջի պահպանման աշխատանքները կատարվում են համաձայն առանձին պայմանագրի, ապա գնահատման այս կարգը չի տարածվում այդ պայմանագրի վրա:

25. Ճանապարհների օտարման շերտում գտնվող անտառածածկույթը համարվում է ճանապարհի տարր, որի պահպանման աշխատանքները կապալառուն իրականացնում է պայմանագրի գործողության ամբողջ ընթացքում:

 

Ավտոմոբիլային ճանապարհների կոնստրուկտիվ տարրերի

բնորոշ թերությունները

 

Աղյուսակ 3.

i

._________________________________________________________________________.

|Կոնստրուկտիվ  |               Թերության բնութագիրը                       |

|տարրի և       |                                                          |

|ցուցանիշի     |                                                          |

|անվանումները  |                                                          |

|______________|__________________________________________________________|

|1. Հողային    |բարձր կամ ցածր երթևեկելի  մասի եզրից ավելի քան 5 սմ       |

|պաստառ և      |նկատելի քայքայվածք` առաջացած անձրևաջրից  կամ ձնհալից,     |

|ջրահեռացում   |մինչև  7 սմ խորությամբ, անվահետքեր` մինչև  7 սմ           |

|______________|խորությամբ, շինանյութի, ձյան թմբեր` չնշված համապատասխան   |

|ա) կողնակներ  |նշանով, հարթեցումից հետո մնացած հողաթումբ, կողնակի        |

|և  բաժանարար  |եզրագծում մնացած ձնաթումբ, աղբ, խոտածածկույթ,             |

|գոտի          |տեսանելիությանը խանգարող ճյուղեր, օտար առարկաներ`         |

|              |հողապաստառի և  շեպերի վրա                                 |

|______________|__________________________________________________________|

|բ) ջրահեռացում|կողային առուների և  վաքերի ջրթողությանը խանգարող          |

|              |անսարքություններ, աղբով, շինանյութով, առվի շեպերից        |

|              |թափվածքներով, օտար առարկաներով, ձնհալից առաջ սառույցով կամ|

|              |ձյունով խցանումներ, վաքերի նստվածքներ, որոնց պատճառով     |

|              |ջուրը ներթափանցում է հողապաստառ, առվի ողողավտանգ          |

|              |հատվածներում մեծ երկայնական թեքությունների դեպքում քարե   |

|              |բարաքների փլվածքներ                                       |

|______________|__________________________________________________________|

|2. Երթևեկելի  |կատարելագործված ծածկերի փոսայնություն, երկայնական և       |

|մաս           |լայնական չլցված ճաքեր` 3 մմ-ից ավելի լայնությամբ, եզրերի  |

|              |ջարդվածք, ծածկի ալիքավորում (լայնական կամ երկայնական),    |

|              |տեղախախտված եզրաքարի առկայություն, կոպճային ծածկերի       |

|              |աղուրներ, անձրևաջրի  հոսքի հետքեր և  խանդակներ` մինչև     |

|              |5 սմ խորությամբ, լայնական կամ երկայնական ալիքավորում,     |

|              |չմաքրած ձնաշերտ, հակամերկասառուցային նյութերով չմշակված   |

|              |կամ տրորված-սառած ձյուն, ձնաբքի ստեղծած ձյունալեզվակներ,  |

|              |որոնք խոչընդոտում են երթևեկությունը                       |

|______________|__________________________________________________________|

|3. Արհեստական |խողովակի ներսի լցվածքներ` տիղմով կամ ջրի բերվածքներով,    |

|կառույցներ    |մուտքի ու ելքի հուների լցվածքներ, խոտածածկույթ` 30 սմ-ից  |

|              |ոչ ավելի բարձրությամբ, թփեր` գլխամասից մինչև  5 սմ        |

|              |տարածքում, աղբի առկայություն` անվահրիչի երկարությամբ,     |

|              |կամրջի և  ուղեանցի ջրթող հարմարանքների, մայթերի տակի      |

|              |անցքերի խցանումներ` աղբով կամ սառույցով, թեքված, չներկված,|

|              |կեղտոտ բազրիքներ և  պաշտպանիչներ, կամրջի մուտքի ու ելքի   |

|              |հուների մինչև  25 մ հեռավորությամբ հատվածներում ծառերի,   |

|              |թփերի, խոշոր քարերի ու բերվածքների առկայություն, որոնք    |

|              |խանգարում են կամրջի լրիվ բացվածքով ջրի հոսքին և  կարող են |

|              |պատճառ դառնալ հենարանի տեղային ողողման                    |

|______________|__________________________________________________________|

|4. Կահավորանք |թեքված, ծռված, չներկված, վնասված կանգնակներով ճանապարհային|

|              |նշաններ և  կարճասյուներ, ծռված, չներկված, շեպի նստվածքի   |

|              |պատճառով կախված հենարանով պաշտպանիչներ, անդրադարձիչների   |

|              |բացակայություն` կարճասյունի և  պաշտպանիչի վրա, նշանների   |

|              |անընթեռնելիություն` քամիների բերած ձյան կամ ցեխոտվածության|

|              |պատճառով                                                  |

._________________________________________________________________________.

(3-րդ աղյուսակը փոփ. 04.10.07 թիվ 1193-Ն որոշում)

 

Պահպանման ցուցանիշներին առաջադրվող պահանջները

 

Աղյուսակ 4.

i

._________________________________________________________________________.

|Ցուցա-|Ցուցանիշի       |Վիճակի |            Սպասարկման մակարդակը         |

|նիշի  |անվանումը,      |գնահա- |_________________________________________|

|ծածկա-|թերության       |տականը |    բարձր    |    միջին    |   բավարար   |

|գիրը  |բովանդակությունը|       |             |             |             |

|______|________________|_______|_____________|_____________|_____________|

|  1   |       2        |   3   |      4      |      5      |      6      |

|_________________________________________________________________________|

|                   1. Հողային պաստառ և  օտարման շերտ                     |

|_________________________________________________________________________|

|1.1.1.|Կողնակը բարձր է |լավ    |                                         |

|      |երթևեկելի  մասի |բավարար|             չի թույլատրվում             |

|      |եզրից:          |վատ    |                                         |

|______|________________|_______|_________________________________________|

|1.1.2.|Կողնակը ցածր է  |լավ    |չի           |100(150, 200)|150(200, 250)|

|      |երթևեկելի  մասի |       |թույլատրվում |             |             |

|      |եզրից` ավելի քան|բավարար|50(100, 150) |100(200, 300)|200(250, 300)|

|      |5 սմ (գծմ/կմ):  |վատ    |      -      |-(300, 400)  |250(350, 450)|

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |10 օր է:        |       |             |             |             |

|______|________________|_______|_____________|_____________|_____________|

|1.1.3.|Չհարթեցված      |լավ    |30(60, 100)  |50(100, 200) |70(150, 300) |

|      |կողնակ          |բավարար|40(70, 150)  |75(150, 250) |100(200, 350)|

|      |(աղուրներ,      |վատ    |-(300, 500)  |150(400, 600)|200(500, 700)|

|      |անձրևաջրի       |       |             |             |             |

|      |լվացումներ`     |       |             |             |             |

|      |մինչև  7 սմ     |       |             |             |             |

|      |խորությամբ)` 1  |       |             |             |             |

|      |կմ-ում ոչ ավելի,|       |             |             |             |

|      |քան (քառ. մ)`   |       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |10(15, 20) օր է:|       |             |             |             |

|______|________________|_______|_____________|_____________|_____________|

|1.1.4.|Կողնակի         |լավ    |չի           |30(50, 100)  |50(80, 250)  |

|      |խոտածածկ` 10    |       |թույլատրվում |             |             |

|      |սմ-ից բարձր,    |բավարար|20(50, 100)  |40(80, 150)  |60(100, 200) |

|      |տեսանելիությանը |վատ    |-(80, 150)   |75(150, 200) |100(200, 400)|

|      |խանգարող        |       |             |             |             |

|      |ճյուղեր`        |       |             |             |             |

|      |1,2 մ-ից ցածր   |       |             |             |             |

|      |(գծմ/կմ)`       |       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |5(7, 10) օր է:  |       |             |             |             |

|______|________________|_______|_____________|_____________|_____________|

|1.2.1.|Չմաքրված կողային|լավ    |50(100, 200) |80(150, 250) |100(250, 450)|

|      |առուներ (ջրի    |բավարար|100(200, 300)|150(300, 400)|200(400, 600)|

|      |բերվածքներ,     |վատ    |150(300, 400)|200(400, 600)|300(600, 800)|

|      |լանջերի         |       |             |             |             |

|      |թափվածքներ)     |       |             |             |             |

|      |(գծմ/կմ)`       |       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |3(5, 7) օր է:   |       |             |             |             |

|______|________________|_______|_____________|_____________|_____________|

|1.2.2.|Անձրևաջրի       |լավ    |10(25, 40)   |20(30, 50)   |30(40, 60)   |

|      |բերվածքով լցված |բավարար|20(40, 50)   |30(50, 70)   |40(60, 80)   |

|      |վաքեր (տոկոս`   |վատ    |      -      |60(70, 80)   |70(80, 90)   |

|      |վաքի ընդհանուր  |       |             |             |             |

|      |երկարությունից)`|       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |5(7, 10) օր է:  |       |             |             |             |

|______|________________|_______|_____________|_____________|_____________|

|1.2.3.|Վաքերի առանձին  |լավ    |6(10, 20)    |10(20, 30)   |15(25, 40)   |

|      |օղակների        |բավարար|10(25, 35)   |10(40, 50)   |30(50, 60)   |

|      |նստվածքի        |վատ    |      -      |30(50, 60)   |40(60, 70)   |

|      |պատճառով ջրի    |       |             |             |             |

|      |թափանցում վաքի  |       |             |             |             |

|      |տակ (տոկոս` վաքի|       |             |             |             |

|      |ընդհանուր       |       |             |             |             |

|      |երկարությունից)`|       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |7(10, 15) օր է: |       |             |             |             |

|______|________________|_______|_____________|_____________|_____________|

|1.3.1.|Խոտածածկույթ    |լավ    |չի           |100(200, 300)|200(300, 400)|

|      |բաժանարար       |       |թույլատրվում |             |             |

|      |գոտում` 15 սմ-ից|բավարար|100(200, 300)|175(250, 400)|225(350, 500)|

|      |բարձր,          |վատ    |      -      |200(300, 400)|300(400, 500)|

|      |երթևեկությանը   |       |             |             |             |

|      |խանգարող ճյուղեր|       |             |             |             |

|      |(գծմ/կմ)`       |       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |3(5, 7) օր է:   |       |             |             |             |

|______|________________|_______|_____________|_____________|_____________|

|  1.4.|Աղբ և  օտար     |լավ    |400(300, 200)|300(250, 150)|100(75, 50)  |

|      |առարկաներ`      |բավարար|250(200, 100)|200(150, 100)|100(75, 50)  |

|      |երթևեկելի  մասի,|վատ    |      -      |100(75, 50)  |100(50, 30)  |

|      |կողնակների և    |       |             |             |             |

|      |շեպերի վրա,     |       |             |             |             |

|      |որոնք հանդիպում |       |             |             |             |

|      |են հաճախ, քան   |       |             |             |             |

|      |(մ)`            |       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |1(2, 5) օր է:   |       |             |             |             |

|_________________________________________________________________________|

|                           2. Երթևեկելի  մաս                             |

|_________________________________________________________________________|

|  2.1.|Փոսեր`          |լավ    |5(10, 15)    |7,5(15, 20)  |10(20, 30)   |

|      |երթևեկելի  մասի |բավարար|7,5(15, 20)  |10(20, 30)   |15(30, 40)   |

|      |ծածկի 1000 քառ. |վատ    |10(20, 30)   |20(30, 40)   |30(40, 50)   |

|      |մետրի վրա, ոչ   |       |             |             |             |

|      |ավելի (քառ. մ)` |       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման        |       |             |             |             |

|      |ժամկետը` լավ` 5 |       |             |             |             |

|      |օր, բավ.` 7 օր, |       |             |             |             |

|      |վատ` 10 օր է:   |       |             |             |             |

|______|________________|_______|_____________|_____________|_____________|

|  2.2.|Կոպճածածկի      |լավ    |5(10, 20)    |7,5(15, 20)  |10(20, 30)   |

|      |անհարթություններ|բավարար|7,5(10, 20)  |10(20, 30)   |15(30, 40)   |

|      |(աղուրներ,      |վատ    |10(20, 30)   |20(30, 40)   |30(40, 50)   |

|      |անձրևաջրի  հոսքի|       |             |             |             |

|      |հետքեր` 5 սմ-ից |       |             |             |             |

|      |ոչ ավելի        |       |             |             |             |

|      |խորությամբ      |       |             |             |             |

|      |(քառ. մ)`       |       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |7 օր է:         |       |             |             |             |

|______|________________|_______|_____________|_____________|_____________|

|  2.3.|Չմշակված ճաքեր  |լավ    |100(200, 300)|200(300, 400)|300(400, 500)|

|      |(լայնական կամ   |բավարար|250(350, 450)|400(500, 600)|500(700, 800)|

|      |երկայնական)` 3  |վատ    |500(700, 800)|700(800,     |1000(1400,   |

|      |մմ-ից ավելի     |       |             |1000)        |1600)        |

|      |լայնությամբ     |       |             |             |             |

|      |(գծմ/կմ)`       |       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |15(20, 25) օր է:|       |             |             |             |

|_________________________________________________________________________|

|                       3. Արհեստական կառույցներ                          |

|_________________________________________________________________________|

|3.1.1.|Բերվածքների,    |լավ    |չի           |1/10(1/5,    |1/6(1/4, 1/3)|

|      |տիղմի նստվածք   |       |թույլատրվում |1/2,5)       |             |

|      |խողովակում,     |բավարար|1/10(1/20,   |1/5(1/4, 1/3)|1/4(1/3, 1/2)|

|      |ուղղանկյուն     |       |1/25)        |             |             |

|      |խողովակի աշխատող|վատ    |1/5(1/4, 1/5)|1/4(1/3, 1/2)|1/3(1/2, 1/2)|

|      |բարձրության,    |       |             |             |             |

|      |կլոր խողովակի   |       |             |             |             |

|      |տրամագծի        |       |             |             |             |

|      |մասերով`        |       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |5(10, 20) օր է: |       |             |             |             |

|______|________________|_______|_____________|_____________|_____________|

|3.1.2.|Խողովակի մուտքի |լավ    |չի           |10(25, 30)   |25(30, 40)   |

|      |և  ելքի հուների |       |թույլատրվում |             |             |

|      |լցվածք`         |բավարար|15(20, 30)   |20(30, 40)   |30(40, 50)   |

|      |գլխամասից 5 մ   |վատ    |20(30, 40)   |30(54, 50)   |40(50, 50)   |

|      |հեռավորությամբ, |       |             |             |             |

|      |խոտածածկույթ` 30|       |             |             |             |

|      |սմ-ից ոչ ավելի  |       |             |             |             |

|      |բարձրությամբ    |       |             |             |             |

|      |(հունի մակերեսի |       |             |             |             |

|      |տոկոսը)`        |       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |5(10, 20) օր է: |       |             |             |             |

|______|________________|_______|_____________|_____________|_____________|

|3.2.1.|Աղբի            |լավ    |չի           |10(20, 30)   |20(30, 40)   |

|      |առկայություն    |       |թույլատրվում |             |             |

|      |անվահրիչի մոտ`  |բավարար|10(20, 30)   |20(30, 40)   |30(40, 50)   |

|      |շերտի           |վատ    |20(30, 40)   |30(40, 40)   |40(50, 50)   |

|      |լայնությամբ, ոչ |       |             |             |             |

|      |ավելի, քան (սմ)`|       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |3(5, 10) օր է:  |       |             |             |             |

|______|________________|_______|_____________|_____________|_____________|

|3.2.2.|Կամրջի, ուղեանցի|լավ    |չի           |10(20, 30)   |20(30, 40)   |

|      |երթևեկելի  մասի |       |թույլատրվում |             |             |

|      |ջրթող           |բավարար|10(20, 30)   |20(30, 40)   |25(40, 40)   |

|      |հարմարանքների,  |վատ    |20(30, 40)   |      -      |      -      |

|      |մայթերի տակ     |       |             |             |             |

|      |ջրթող անցքերի   |       |             |             |             |

|      |խցանում         |       |             |             |             |

|      |(ընդհանուր      |       |             |             |             |

|      |քանակի տոկոսը)` |       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |3(5, 10) օր է:  |       |             |             |             |

|______|________________|_______|_____________|_____________|_____________|

|3.2.3.|Թեքված,         |լավ    |չի           |10(15, 20)   |15(20, 30)   |

|      |չներկված, կեղտոտ|       |թույլատրվում |             |             |

|      |բազրիքներ և     |բավարար|5(10, 20)    |10(20, 30)   |20(30, 40)   |

|      |պաշտպանիչներ, ոչ|վատ    |10(20, 30)   |20(30, 40)   |30(40, 50)   |

|      |ավելի (ընդհանուր|       |             |             |             |

|      |երկարության     |       |             |             |             |

|      |տոկոսը)`        |       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |3(5, 10) օր է:  |       |             |             |             |

|______|________________|_______|_____________|_____________|_____________|

|3.2.4.|Կամրջի լրիվ     |լավ    |     չի թույլատրվում       |10(15, 20)   |

|      |բացվածքով ջրի   |բավարար|5(10, 20)    |10(15, 20)   |20(25, 30)   |

|      |անցնելուն       |վատ    |10(20, 30)   |20(30, 40)   |30(40, 50)   |

|      |խանգարող        |       |             |             |             |

|      |բերվածքներ,     |       |             |             |             |

|      |թփեր` կամրջից 25|       |             |             |             |

|      |մ հեռավորության |       |             |             |             |

|      |վրա (մակերեսի   |       |             |             |             |

|      |տոկոսը` բարձր   |       |             |             |             |

|      |ջրի հորիզոնով)` |       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |10(15, 20) օր է:|       |             |             |             |

|_________________________________________________________________________|

|                             4. Կահավորանք                               |

|_________________________________________________________________________|

|  4.1.|Թեքված, ծռված,  |լավ    |     չի թույլատրվում       |10(15, 20)   |

|      |վնասված         |բավարար|10(15, 20)   |20(30, 40)   |30(40, 50)   |

|      |ճանապարհային    |վատ    |20(30, 40)   |30(40, 50)   |40(50, 50)   |

|      |նշաններ         |       |             |             |             |

|      |(ընդհանուր թվի  |       |             |             |             |

|      |տոկոսը)`        |       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |3(5, 10) օր է:  |       |             |             |             |

|______|________________|_______|___________________________|_____________|

|  4.2.|Թեքված, ծռված,  |լավ    |     չի թույլատրվում       |10(15, 20)   |

|      |չներկված, կախված|բավարար|10(20, 30)   |20(30, 40)   |30(40, 50)   |

|      |կամ իջեցված     |վատ    |20(30, 40)   |30(40, 50)   |40(50, 50)   |

|      |հենարանով       |       |             |             |             |

|      |պաշտպանիչներ,   |       |             |             |             |

|      |անդրադարձիչների |       |             |             |             |

|      |բացակայություն  |       |             |             |             |

|      |(պաշտպանիչի     |       |             |             |             |

|      |երկարության     |       |             |             |             |

|      |տոկոսը)`        |       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |3(5, 10) օր է:  |       |             |             |             |

|______|________________|_______|_____________|_____________|_____________|

|  4.3.|Թեքված,         |լավ    |10(20, 30)   |20(30, 40)   |30(40, 50)   |

|      |չներկված,       |բավարար|10(20, 30)   |20(30, 40)   |30(40, 50)   |

|      |բացակայող       |վատ    |20(30, 40)   |30(40, 50)   |40(50, 50)   |

|      |անդրադարձիչով   |       |             |             |             |

|      |կարճասյուներ    |       |             |             |             |

|      |(ընդհանուր թվի  |       |             |             |             |

|      |տոկոսը)`        |       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |3(5, 7) օր է:   |       |             |             |             |

._________________________________________________________________________.

(4-րդ աղյուսակը փոփ. 04.10.07 թիվ 1193-Ն որոշում)

 

______________________

Ծանոթագրություն: Փակագծերում համապատասխանաբար նշված են հանրապետական և

տեղական նշանակության ճանապարհների ցուցանիշները:

 

Ճանապարհների ձմեռային պահպանման ցուցանիշներին

առաջադրվող պահանջները

 

._________________________________________________________________________.

|  1   |       2        |   3   |      4      |      5      |      6      |

|_________________________________________________________________________|

|                           1. Հողային պաստառ                             |

|_________________________________________________________________________|

|1.1.1.|Ձյան շերտ       |լավ    |չի           |             |             |

|      |կողնակի վրա`    |       |թույլատրվում |             |             |

|      |հաստությունը ոչ |       |(4) (6, 7)   |5(7) (7, 10) |7(10), (10,  |

|      |ավելի (սմ)      |       |             |             |12)          |

|      |(առաջին         |բավարար|5(7) (7, 10) |7(10),       |10(13),      |

|      |փակագծում       |       |             |(10, 12)     |(12, 14)     |

|      |ներկայացված են  |       |             |             |15 (բոլորին) |

|      |չկատարելագործված|վատ    |7(10),       |10(13),      |(16, 18)     |

|      |ծածկով          |       |(10, 12)     |(12, 14)     |             |

|      |կողնակները,     |       |             |             |             |

|      |երկրորդ         |       |             |             |             |

|      |փակագծում`      |       |             |             |             |

|      |համապատասխանաբար|       |             |             |             |

|      |հանրապետական և  |       |             |             |             |

|      |տեղական         |       |             |             |             |

|      |ճանապարհներինը)`|       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |3(5, 7) օր է:   |       |             |             |             |

|      |                |_______|_____________|_____________|_____________|

|      |Երթևեկելի  մասի |լավ    |6(8, 10)     |8(10, 12)    |10(12, 15)   |

|      |մաքրումից հետո  |բավարար|8(10, 12)    |10(12, 15)   |1(1.5, 2) օր |

|      |կողնակը մաքրելու|վատ    |1(2, 3) օր   |2(3, 4) օր   |3(4, 5) օր   |

|      |ժամկետը ոչ ավելի|       |             |             |             |

|      |(ժամ)`          |       |             |             |             |

|______|________________|_______|_____________|_____________|_____________|

|1.1.2.|Ձնաթումբ`       |լավ    |10(14, 20)   |15(20, 24)   |1(2, 3) օր   |

|      |կողնակի վրա`    |բավարար|15(20, 24)   |1(2, 3) օր   |1.5(3, 4)    |

|      |ձնհալն սկսվելուց|վատ    |2(3, 4) օր   |3(4, 5) օր   |4 (5 օրվանից |

|      |առաջ, ոչ ավելի  |       |             |             |ավելի)       |

|      |(ժամ)`          |       |             |             |             |

|_________________________________________________________________________|

|                           2. Երթևեկելի  մաս                             |

|_________________________________________________________________________|

|  2.1.|Ձյան շերտ`      |լավ    |3(5) (5, 7)  |5(7) (7, 10) |7(10),       |

|      |երթևեկելի  մասի |       |             |             |(10, 12)     |

|      |վրա,            |բավարար|5(7) (7, 10) |(7, 10)      |(10, 12)     |

|      |հաստությունը` ոչ|վատ    |10(15, 24)   |15(20) (1, 2)|20(25) (2, 3)|

|      |ավելի (սմ)      |       |             |օր           |օր           |

|      |(առաջին         |       |             |             |             |

|      |փակագծում       |       |             |             |             |

|      |ներկայացված են  |       |             |             |             |

|      |չկատարելագործված|       |             |             |             |

|      |ծածկերինը,      |       |             |             |             |

|      |երկրորդ         |       |             |             |             |

|      |փակագծում`      |       |             |             |             |

|      |համապատասխանաբար|       |             |             |             |

|      |հանրապետական և  |       |             |             |             |

|      |տեղական         |       |             |             |             |

|      |ճանապարհներինը)`|       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |4(10, 24) ժամից |       |             |             |             |

|      |ոչ ավելի է:     |       |             |             |             |

|______|________________|_______|_____________|_____________|_____________|

|  2.2.|Մերկասառույց կամ|լավ    |10(15, 20)   |15(20, 25)   |20(25, 30)   |

|      |տրորված-պնդացած |բավարար|15(20, 25)   |20(25, 30)   |25(30, 35)   |

|      |ձյուն`          |վատ    |30 (բոլորին) |40 (բոլորին) |50 (բոլորին) |

|      |երթևեկելի  մասի |       |             |             |             |

|      |վրա` չմշակված   |       |             |             |             |

|      |աղ-ավազով (1000 |       |             |             |             |

|      |քառ. մ մակերեսի |       |             |             |             |

|      |տոկոսը)`        |       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |սառելուց        |       |             |             |             |

|      |(պնդանալուց)    |       |             |             |             |

|      |հետո 4(6, 10)   |       |             |             |             |

|      |ժամ է           |       |             |             |             |

|      |(փակագծում`     |       |             |             |             |

|      |համապատասխանաբար|       |             |             |             |

|      |հանրապետական և  |       |             |             |             |

|      |տեղական         |       |             |             |             |

|      |ճանապարհների    |       |             |             |             |

|      |համար)          |       |             |             |             |

|_________________________________________________________________________|

|                       3. Արհեստական կառույցներ                          |

|_________________________________________________________________________|

|3.1.1.|Սառույցով       |լավ    |5(10, 15)    |10(15, 20)   |20(25, 30)   |

|      |խցանված ջրթող   |բավարար|10(15, 20)   |20(25, 30)   |30(40, 50)   |

|      |հարմարանքներ    |վատ    |20(25, 30)   |30(40, 50)   |30(40, 50)   |

|      |(ընդհանուր թվի  |       |             |             |             |

|      |տոկոսը)`        |       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |5(10, 20) օր է: |       |             |             |             |

|_________________________________________________________________________|

|                             4. Կահավորանք                               |

|_________________________________________________________________________|

|  4.1.|Ձյան պատճառով   |լավ    |5(10, 15)    |10(15, 20)   |20(25, 30)   |

|      |անընթեռնելի     |բավարար|10(15, 20)   |20(25, 30)   |30(40, 50)   |

|      |դարձած          |վատ    |20(25, 30)   |30(40, 50)   |30(40, 50)   |

|      |ճանապարհային    |       |             |             |             |

|      |նշաններ և       |       |             |             |             |

|      |անդրադարձիչներ  |       |             |             |             |

|      |(ընդհանուր թվի  |       |             |             |             |

|      |տոկոսը)`        |       |             |             |             |

|      |Թերության       |       |             |             |             |

|      |վերացման ժամկետը|       |             |             |             |

|      |1(2, 3) օր է:   |       |             |             |             |

._________________________________________________________________________.

 

______________________

Ծանոթագրություն: 1.1.2, 2.2, 3.1 և 4.1-ին կետերում փակագծերում

համապատասխանաբար նշված են հանրապետական և տեղական

նշանակության ճանապարհների ցուցանիշները:

 

Ձև N 1

 

i

ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ (ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ) ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ ԱՄՓՈՓԱԳԻՐ (ԳԱՐՈՒՆ-ԱՄԱՌ-ԱՇՈՒՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱՇՐՋԱՆ)

 

Ճանապարհի անվանումը ______________________________________________________ Ճանապարհի վիճակը _________________________________________________________ Ճանապարհի պահպանվող տեղամասը (կմ-ից կմ) __________________________________ Պահպանման ժամանակաշրջանը` ԳԱՐՈՒՆ-ԱՄԱՌ-ԱՇՈՒՆ), տարին _______ ամիսը ________ Ճանապարհի պահպանման պահանջվող մակարդակը __________________________________

 

._________________________________________________________________________.

|Ծածկա-|Կոնստրուկտիվ տարրերի վիճակի ցուցանիշները|Նվազեցման|Պահպանման      |

|գիրը  |                                        |գործակիցը|պահանջվող      |

|      |                                        |         |մակարդակին     |

|      |                                        |         |չհամապատասխանող|

|      |                                        |         |կիլոմետրերը    |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|  1   |                  2                     |    3    |       4       |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|      |1. Հողային պաստառ                       |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|1.1.1.|Կողնակը բարձր է երթևեկելի  մասի եզրից:  |0.15     |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|1.1.2.|Կողնակը ցածր է երթևեկելի  մասի եզրից`   |0.05     |               |

|      |ավելի քան 5 սմ:                         |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|1.1.3.|Չհարթեցված կողնակ (աղուրներ, անձրևաջրի  |0.05     |               |

|      |լվացումներ` մինչև  7 սմ խորությամբ)     |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|1.1.4.|Կողնակի խոտածածկ` 10 սմ-ից բարձր,       |0.1      |               |

|      |տեսանելիությանը խանգարող ճյուղեր`       |         |               |

|      |1,2 մ-ից ցածր                           |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|1.2.1.|Չմաքրված կողային առուներ (ջրի           |0.15     |               |

|      |բերվածքներ, լանջերի թափվածքներ)         |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|1.2.2.|Անձրևաջրի  բերվածքով լցված վաքեր        |0.1      |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|1.2.3.|Վառելիքի առանձին օղակների նստվածքի      |0.1      |               |

|      |պատճառով ջրի թափանցում վաքի տակ         |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|1.3.1.|Խոտածածկույթ` բաժանարար գոտում` 25 սմ-ից|0.05     |               |

|      |բարձր, երթևեկությանը  խանգարող ճյուղեր  |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|  1.4.|Աղբ և  օտար առարկաներ` երթևեկելի  մասի, |0.05     |               |

|      |կողնակների և  շեպերի վրա                |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|      |2. Երթևեկելի  մաս                       |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|  2.1.|Փոսեր` երթևեկելի  մասի ծածկի վրա        |0.15     |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|  2.2.|Կոպճածածկի անհարթություններ (աղուրներ,  |0.1      |               |

|      |անձրևաջրի  հոսքի հետքեր)                |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|  2.3.|Չմշակված ճաքեր (լայնական կամ            |0.1      |               |

|      |երկայնական)` 3 մմ-ից ավելի լայնությամբ  |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|      |3. Արհեստական կառուցվածքներ             |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|3.1.1.|Բերվածքների, տիղմի նստվածք` խողովակում  |0.05     |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|3.1.2.|Խողովակի մուտքի և  ելքի հուների լցվածք` |0.05     |               |

|      |գլխամասից 5 մ հեռավորությամբ,           |         |               |

|      |խոտածածկույթ` 30 սմ-ից ոչ ավելի         |         |               |

|      |բարձրությամբ                            |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|3.2.1.|Աղբի առկայություն` անվահրիչի մոտ        |0.02     |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|3.2.2.|Կամրջի, ուղեանցի ջրթող հարմարանքների    |0.05     |               |

|      |անցքերի խցանում                         |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|3.2.3.|Թեքված, չներկված, կեղտոտ բազրիքներ և    |0.02     |               |

|      |պաշտպանիչներ                            |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|3.2.4.|Կամրջի լրիվ բացվածքով ջրի անցնելուն     |0.05     |               |

|      |խանգարող բերվածքներ, թփեր` կամրջից 15 մ |         |               |

|      |հեռավորության վրա                       |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|      |4. Կահավորում                           |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|  4.1.|Թեքված, ծռված, վնասված ճանապարհային     |0.05     |               |

|      |նշաններ                                 |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|  4.2.|Թեքված, ծռված, չներկված, կախված         |0.05     |               |

|      |պաշտպանիչներ, անդրադարձիչների           |         |               |

|      |բացակայություն                          |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|  4.3.|Թեքված, չներկված, առանց անդրադարձիչների |0.02     |               |

|      |կարճասյուներ                            |         |               |

._________________________________________________________________________.

 

Պատվիրատուի                        Կապալառուի

ներկայացուցիչ ___________________  ներկայացուցիչ ___________________

               (ստորագրությունը)                  (ստորագրությունը)

              ___________________                ___________________

              (անունը, ազգանունը)                (անունը, ազգանունը)

 

___ _____________ 200 թ.

 

    Կ.Տ.                               Կ.Տ.

 

(1-ին ձևը փոփ. 04.10.07 թիվ 1193-Ն որոշում)

Ձև N 2

 

ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ (ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ) ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ ԱՄՓՈՓԱԳԻՐ (ՁՄԵՌԱՅԻՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱՇՐՋԱՆ)

 

Ճանապարհի անվանումը ______________________________________________________ Ճանապարհի վիճակը _________________________________________________________ Ճանապարհի պահպանվող տեղամասը (կմ-ից կմ) __________________________________ Պահպանման ժամանակաշրջանը` ՁՄԵՌ, տարին _______ ամիսը ________ Ճանապարհի պահպանման պահանջվող մակարդակը __________________________________

 

._________________________________________________________________________.

|Ծածկա-|Կոնստրուկտիվ տարրերի վիճակի ցուցանիշները|Նվազեցման|Պահպանման      |

|գիրը  |                                        |գործակիցը|պահանջվող      |

|      |                                        |         |մակարդակին     |

|      |                                        |         |չհամապատասխանող|

|      |                                        |         |կիլոմետրերը    |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|      |1. Հողային պաստառ                       |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|1.1.1.|Ձյան շերտ` կողնակի վրա                  |0.1      |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|1.1.2.|Ձնաթումբ` կողնակի վրա` ձնհալն սկսվելուց |0.1      |               |

|      |առաջ                                    |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|      |2. Երթևեկելի  մաս                       |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|  2.1.|Ձյան շերտ` երթևեկելի  մասի վրա          |0.15     |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|  2.2.|Մերկասառույց կամ տրորված-պնդացած ձյուն` |0.15     |               |

|      |երթևեկելի  մասի վրա` չմշակված աղ-ավազով |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|      |3. Արհեստական կառույցներ                |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|3.1.1.|Սառույցով խցանված ջրթող հարմարանքներ    |0.05     |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|      |4. Կահավորում                           |         |               |

|______|________________________________________|_________|_______________|

|  4.1.|Ձյան պատճառով անընթեռնելի դարձած        |0.05     |               |

|      |ճանապարհային նշաններ և  անդրադարձիչներ  |         |               |

._________________________________________________________________________.

 

Պատվիրատուի                        Կապալառուի

ներկայացուցիչ ___________________  ներկայացուցիչ ___________________

               (ստորագրությունը)                  (ստորագրությունը)

              ___________________                ___________________

              (անունը, ազգանունը)                (անունը, ազգանունը)

 

___ _____________ 200 թ.

 

    Կ.Տ.                               Կ.Տ.

 

Ձև N 3

 

ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ (ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ) ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ ԱՄՓՈՓԱԳԻՐ

 

Ճանապարհի անվանումը ______________________________________________________ Ճանապարհի վիճակը _________________________________________________________ Ճանապարհի պահպանվող տեղամասը (կմ-ից կմ) __________________________________ Պահպանման ժամանակաշրջանը (ՁՄԵՌ կամ ԳԱՐՈՒՆ-ԱՄԱՌ-ԱՇՈՒՆ) ___________________ Տարին _______ ամիսը ________ Ճանապարհի պահպանման պահանջվող մակարդակը __________________________________

 

._________________________________________________________________________.

|NN |Հայտնաբերված |Նվազեցման գործակիցներն ըստ կոնստրուկտիվ      |Նվազեցման|

|ը/կ|թերություններ|տարրերի                                      |գործակիցն|

|   |ունեցող      |_____________________________________________|ըստ      |

|   |ճանապարհի    |հողա-    |երթևեկելի |արհեստական   |կահավորում|կիլոմետրի|

|   |կիլոմետրերը  |պաստառ   |մաս       |կառուցվածքներ|          |         |

|___|_____________|_________|__________|_____________|__________|_________|

| 1 |      2      |    3    |     4    |      5      |     6    |    7    |

|___|_____________|_________|__________|_____________|__________|_________|

|___|_____________|_________|__________|_____________|__________|_________|

|___|_____________|_________|__________|_____________|__________|_________|

|_________________________________________________________________________|

|            Ընդհանուր նվազեցման գումարային գործակիցը                     |

._________________________________________________________________________.

 

ՈՒսումնասիրված է ընդամենը _________ կմ: Պահպանման պահանջվող մակարդակին չի համապատասխանում (2-րդ սյունակում գրանցված կիլոմետրերի թիվը)` _________ կմ: Պահպանման պահանջվող մակարդակին համապատասխանում է` _________ կմ: Կատարողականից հանման ենթակա կիլոմետրերի թիվը` _________ կմ:

 

______________________

Ծանոթագրություններ: 1. 3, 4, 5 և 6-րդ սյունակներում գրանցվում են հայտնաբերված թերությունների

համար նվազեցման գործակիցներն ըստ միջանկյալ ամփոփագրի տվյալների: 2. 7-րդ սյունակում գրանցվում է տվյալ կիլոմետրի համար 3, 4, 5 և 6-րդ

սյունակներում ներկայացված նվազեցման գործակիցների գումարը (ոչ ավելի, քան

1-ը):

 

    Պատվիրատուի ներկայացուցիչ       Կապալառուի ներկայացուցիչ

 

    _________________________       _________________________

       (ստորագրությունը)                (ստորագրությունը)

    _________________________        _________________________

       (անունը, ազգանունը)              (անունը, ազգանունը)

 

___ _____________ 200 թ.

 

    Կ.Տ.                               Կ.Տ.

 

Ձև N 4

 

«ՀԱՍՏԱՏՈՒՄ ԵՄ»

Պատվիրատու կազմակերպության

ղեկավար

___________________________

                                                  (ստորագրությունը)

                                            ___________________________

                                                (անունը, հայրանունը,

                                                      ազգանունը)

 

___ _____________ 200 թ.

 

ԱԿՏ

 

ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ (ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ) ՄԱՍԻՆ

 

200 թ. _____________ ամսվա համար

 

Հանձնաժողովի կազմը` 1. Պատվիրատուի ներկայացուցիչ _____________________________________________

__________________________________________________________________________

2. Կապալառուի ներկայացուցիչ ______________________________________________

__________________________________________________________________________

3. _______________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Հանձնաժողովը 200 թ. __________ ___ -ից մինչև 200 թ. __________ ___ -ը տեղում կատարել է հետևյալ ավտոճանապարհի (ճանապարհահատվածի) ուսումնասիրությունն ու պահպանման մակարդակի գնահատումը` __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Արդյունքում արձանագրվում է հետևյալը` 1. ՈՒսումնասիրվել է ընդամենը _______________________ կմ: 2. Պահպանման պահանջվող մակարդակին չեն համապատասխանում հետևյալ կիլոմետրերը` _____________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Ընդամենը` ____ կմ: 3. Պահպանման պահանջվող մակարդակին համապատասխանում է ընդամենը _______ կմ: 4. Կատարողականից հանման ենթակա կիլոմետրերի թիվը (հաշվի առնելով հայտնաբերված թերությունների կարևորությունը)` ընդամենը _______ կմ:

 

Հանձնաժողովի եզրակացությունը

 

1. Հաշվետու ժամանակաշրջանում ճանապարհի կոնստրուկտիվ տարրերի` պայմանագրով նախատեսված պահպանման աշխատանքները կատարված են, և պահպանման պահանջվող մակարդակն ապահովված է`

ա) լրիվ (աշխատանքներն ընդունվում են ամբողջությամբ)* _____

բ) մասնակիորեն* _____

2. Կատարողականի նվազեցման տոկոսը** _____

3. Ընդունվող կատարողականը*** _____ տոկոս

4. Ընդունվող կատարողականը**** _____ դրամ

 

______________________

Ծանոթագրություններ:

* Լրացնել «Այո» կամ «Ոչ»:

** կատարողականից հանման ենթակա կիլոմետրերի թիվը` բաժանած սպասարկվող

ճանապարհի (ճանապարհահատվածի) ընդհանուր երկարության վրա և

բազմապատկած 100 տոկոսով

*** 100 տոկոս` հանած կատարողականի նվազեցման տոկոսը **** հաշվետու ժամանակաշրջանում ճանապարհի պահպանման համար հասանելիք 100

տոկոս գումարից հանած կատարողականի նվազեցման տոկոսի գումարը

 

ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԻ ԱՆԴԱՄՆԵՐԻ ՍՏՈՐԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

 

    _________________________       _________________________

       (ստորագրությունը)               (անունը, ազգանունը)

    _________________________       _________________________

       (ստորագրությունը)               (անունը, ազգանունը)

    _________________________       _________________________

       (ստորագրությունը)               (անունը, ազգանունը)

 

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
09.12.2004
N 1942-Ն
Որոշում