Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 1998 ԹՎԱԿԱՆԻ ՓԵՏՐՎԱՐ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Վավերացման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 1998 ԹՎԱԿԱՆԻ ՓԵՏՐՎԱՐԻ 26-Ի N 116 ...

 

 

040.0739.080606

«ՎԱՎԵՐԱՑՆՈՒՄ ԵՄ»
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՆԱԽԱԳԱՀ Ռ. ՔՈՉԱՐՅԱՆ

 

«8» հունիսի 2006 թ.

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

26 մայիսի 2006 թվականի N 739-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 1998 ԹՎԱԿԱՆԻ ՓԵՏՐՎԱՐԻ 26-Ի N 116 ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 1998 թվականի փետրվարի 26-ի «Արտադրանքի և ծառայությունների որակի ապահովման բնագավառում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության ամենամյա մրցանակներ սահմանելու և շնորհելու մասին» N 116 որոշման մեջ կատարել հետևյալ փոփոխությունները`

որոշմամբ հաստատված արտադրանքի և ծառայությունների որակի ապահովման բնագավառում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության ամենամյա մրցանակների շնորհման կարգում`

i

ա) 1-ին կետում «մոդելը և չափանիշները» բառերը փոխարինել «մոդելը, չափանիշները և հավակնորդ կազմակերպության գնահատման կարգը» բառերով.

բ) IV բաժնի 23-26-րդ կետերը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

i

«23. Չափանիշների թվային արժեքները ցույց են տալիս միավորների առավելագույն քանակը, որը կարող է ստանալ կազմակերպությունն ըստ յուրաքանչյուր չափանիշի և միավորների ընդհանուր գումարի:

24. «Հնարավորություններ» խմբի (N 5 ձևի 1-ին աղյուսակի 1-ին կետի «1 ա» ենթակետ - 5-րդ կետի «5 ե» ենթակետ) յուրաքանչյուր տարրի չափանիշների համար, որոնք գնահատվում են 3 տարվա կտրվածքով, նշանակում են գնահատականներ` միավորների ձևով:

Նշված միավորների հիման վրա 1-5-րդ յուրաքանչյուր ուղղության չափանիշների համար որոշվում է ընդհանուր գնահատականը (տարրերի միջին թվաբանականը):

25. «Արդյունքներ» խմբի յուրաքանչյուր ուղղության (N 5 ձևի 1-ին աղյուսակի 6-րդ կետի «6 ա» ենթակետ - 9-րդ կետի «9 բ» ենթակետ) յուրաքանչյուր տարրի չափանիշների համար, որոնք գնահատվում են 2 տարվա կտրվածքով, նշանակում են գնահատականներ` միավորների ձևով:

Նշված միավորների հիման վրա 6-9-րդ յուրաքանչյուր ուղղության չափանիշի համար որոշվում է ընդհանուր գնահատականը (տարրերի միջին թվաբանականը):

26. Հավակնորդ կազմակերպության գնահատականը որոշվում է յուրաքանչյուր ուղղության չափանիշի համար` համաձայն սույն կարգի 24-րդ և 25-րդ կետերին համապատասխան ստացված միավորների ընդհանուր գումարի:

Փորձագետների հանձնախմբի գլխավոր փորձագետը գնահատման արդյունքները ձևակերպում է գրավոր և ներկայացնում մրցանակաբաշխության հանձնաժողովին:».

գ) 4-րդ ձևի`

i

3-րդ կետի`

առաջին պարբերությունում «(N 5 ձևի 1-ին կետի «ա», «բ» ենթակետեր և այլն)» բառերը փոխարինել «(N 5 ձևի 1-ին աղյուսակի «1 ա» և «1 բ» ենթակետեր և այլն)» բառերով,

երկրորդ պարբերությունում «N 5 ձևում» բառերը փոխարինել «N 5 ձևի 1-ին աղյուսակում» բառերով,

5-րդ կետի`

երկրորդ պարբերությունից «Այս տարրը փորձագետների կողմից գնահատվում է որպես մոտեցման կատարելություն,» բառերը,

երրորդ պարբերությունից «Այս տարրը փորձագետների կողմից գնահատվում է որպես մոտեցման խորություն,» բառերը և

չորրորդ պարբերությունից «Այս տարրը փորձագետների կողմից գնահատվում է որպես մոտեցման գնահատում և վերանայում:» նախադասությունը հանել,

6-րդ կետի «բ» ենթակետի երկրորդ պարբերությունից հանել «Փորձագետներն այդպիսի տարրը գնահատում են որպես ընդգրկման խորություն:» նախադասությունը,

8-րդ կետն ուժը կորցրած ճանաչել.

դ) N 5 ձևը շարադրել նոր խմբագրությամբ` համաձայն հավելվածի:

i

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2006 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆԻՍԻ 5-ԻՆ

 

Հավելված

ՀՀ կառավարության

2006 թվականի մայիսի 26-ի

N 739-Ն որոշման

 

Ձև N 5

 

ՈՐԱԿԻ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՄՐՑԱՆԱԿԻ ՄՈԴԵԼԸ, ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄԸ

 

1. Մրցույթի մասնակից կազմակերպությունները գնահատվում են 2 խումբ ներառող միավորների չափանիշների մոդելի կիրառմամբ:

Չափանիշների առաջին խումբը բնութագրում է կազմակերպության կողմից որակի ապահովման բնագավառում նվաճումների ձեռքբերման հնարավորությունները (այսուհետ` հնարավորություններ):

Չափանիշների երկրորդ խումբը բնութագրում է կազմակերպության ձեռք բերած հաջողությունների արդյունքները (այսուհետ` արդյունքներ):

2. Առաջին և երկրորդ խմբերի չափանիշները տրված են որակի ապահովման բնագավառում մրցանակի հետևյալ մոդելում, իսկ դրանց գնահատման առավելագույն միավորները տրված են 1-ին աղյուսակում:

 

Որակի ապահովման բնագավառում մրցանակի մոդելը

.________.._________________.._________..__________________. .____________.

|        ||Անձնակազմը       ||         ||Աշխատակազմի       | |            |

|        ||(90 միավոր)      ||         ||բավարարվածությունը|_|            |

|        |._________________.|         ||(90 միավոր)       | |            |

|        |._________________.|         |.__________________. |            |

|Ղեկավա- ||Որակի բնագավառում||Կազմակեր-|.__________________. |Կազմակերպութ|

|րության ||կազմակերպության  ||պության  ||Սպառողների        | |յան         |

|առաջնոր-||քաղաքականությունը||կողմից   ||բավարարվածությունն| |աշխատանքի   |

|դութ-   ||և                ||իրականաց-||արտադրանքի կամ    |_|արդյունքները|

|յունը   ||ռազմավարությունը ||վող      ||ծառայության որակով| |(150 միավոր)|

|(100    ||(80 միավոր)      ||գործընթաց||(200 միավոր)      | |            |

|միավոր) |._________________.|ները (140|.__________________. |            |

|        |._________________.|միավոր)  |.__________________. |            |

|        ||Գործընկերությունը||         ||Հանրության վրա    | |            |

|        ||և  ռեսուրսները   ||         ||կազմակերպության   | |            |

|        ||(90 միավոր)      ||         ||ազդեցությունը     |_|            |

|        ||                 ||         ||(60 միավոր)       | |            |

.________.._________________.._________..__________________. .____________.

.___________________________.     .___________________________.

|    ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ    |     |        ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ       |

|       (500 միավոր)        |     |        (500 միավոր)       |

.___________________________.     .___________________________.

 

Աղյուսակ 1

 

._________________________________________________________________________.

|    Չափանիշները և  դրանց    |                               |Չափանիշների |

|        բաղադրիչները        |Գործունեության ուղղությունները,|և  դրանց    |

|____________________________|    որոնց վերաբերյալ պետք է    |բաղադրիչների|

|նշա-|                       |  ներկայացվի տեղեկատվություն   |առավելագույն|

|գիրը|      բնութագրերը      |                               |գնահատականը`|

|    |                       |                               |միավորներով |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

| 1  |           2           |                3              |      4     |

|____________________________________________________________|____________|

|I. ՀԱՎԱԿՆՈՐԴՆԵՐԻ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԲՆՈՒԹԱԳՐՈՂ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ |     500    |

|____________________________________________________________|____________|

| 1. |Ղեկավարության առաջնորդությունը                         |     100    |

|____|_______________________________________________________|____________|

|1 ա |Ղեկավարության կողմից   |  ղեկավարության կողմից         |     25     |

|    |կազմակերպության        |կազմակերպության նշանակությանը  |            |

|    |նշանակությանը          |համապատասխանող կանխատեսումների,|            |

|    |համապատասխանող         |քաղաքականության և              |            |

|    |կանխատեսումների,       |ռազմավարության նպատակների      |            |

|    |քաղաքականության և      |մշակում (կարճաժամկետ և         |            |

|    |ռազմավարության         |երկարաժամկետ ծրագրերի          |            |

|    |նպատակների մշակում,    |առկայություն)                  |            |

|    |անձնական օրինակով      |  ստեղծագործական և             |            |

|    |կազմակերպության        |նորամուծության աշխատանքների    |            |

|    |ղեկավարում             |խրախուսում ու աջակցություն     |            |

|    |                       |(միջոցառումների նախատեսում և   |            |

|    |                       |ռեսուրսների հատկացում)         |            |

|    |                       |  աշխատողների ներգրավմանը և    |            |

|    |                       |զարգացմանը նպաստող միջավայրի   |            |

|    |                       |ստեղծում (ծրագրերով նախատեսված |            |

|    |                       |միջոցառումներին նրանց          |            |

|    |                       |մասնակցության ապահովում)       |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|1 բ |Ղեկավարության          |  ղեկավարության կողմից         |     25     |

|    |մասնակցությունը        |կառավարման համակարգի           |            |

|    |կազմակերպության որակի  |գործընթացների մշակման և        |            |

|    |կառավարման համակարգի   |ներդրման ապահովում             |            |

|    |մշակման, ներդրման և    |  ղեկավարության կողմից         |            |

|    |անընդհատ բարելավման    |փոփոխությունների,              |            |

|    |նախագծերի, նոր         |վերլուծությունների և  առավել   |            |

|    |մեթոդների, լուծումների |կարևոր  գործունեությունների    |            |

|    |որոնումների            |արդյունքների բարձրացման        |            |

|    |գործընթացներին         |ապահովում, արդիականացում, դրանց|            |

|    |                       |ուղղահայաց ու հորիզոնական      |            |

|    |                       |կապերի ծավալում, կազմակերպական |            |

|    |                       |կառուցվածքի կատարելագործում    |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|1 գ |Ղեկավարության          |  ղեկավարության կողմից         |     25     |

|    |մասնակցությունն        |սպառողների, գործընկերների և    |            |

|    |սպառողների,            |հասարակության պահանջմունքների  |            |

|    |գործընկերների և        |և  սպասելիքների ըմբռնում և     |            |

|    |հասարակական            |բավարարում, գործընկերների հետ  |            |

|    |կազմակերպությունների   |համագործակցում` համատեղ        |            |

|    |ներկայացուցիչների հետ  |գործունեության                 |            |

|    |իրականացվող            |կատարելագործմամբ, ինչպես նաև   |            |

|    |աշխատանքներին          |կոնֆերանսների և  սեմինարների   |            |

|    |                       |աշխատանքներին մասնակցություն   |            |

|    |                       |  ղեկավարության աջակցություն`  |            |

|    |                       |շրջակա միջավայրի բարելավմանը և |            |

|    |                       |հասարակությանն օգնելուն ուղղված|            |

|    |                       |գործունեությանը                |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|1 դ |Ղեկավարության կողմից   |  ղեկավարության անձնական       |     25     |

|    |կազմակերպության        |մասնակցությունն անձնակազմին`   |            |

|    |անձնակազմին աջակցում և |ըստ կազմակերպության            |            |

|    |խրախուսում             |նշանակության, ինչպես նաև       |            |

|    |                       |արժեքների, քաղաքականության և   |            |

|    |                       |ռազմավարության պարզաբանման     |            |

|    |                       |աշխատանքներին, աշխատողներին    |            |

|    |                       |իրենց պլանների, նպատակների և   |            |

|    |                       |խնդիրների իրականացման նպատակով |            |

|    |                       |օգնության ցուցաբերում, աջակցում|            |

|    |                       |և  խրախուսում                  |            |

|    |                       |  կազմակերպության բոլոր        |            |

|    |                       |մակարդակներում առանձին անձանց  |            |

|    |                       |և  խմբերի գործունեության       |            |

|    |                       |ժամանակին ու պատշաճ գնահատում  |            |

|____|_______________________________________________________|____________|

| 2. |Անձնակազմը                                             |     90     |

|____|_______________________________________________________|____________|

|2 ա |Պլանավորում, ղեկավարում|  անձնակազմի աշխատանքային      |     18     |

|    |և  անձնակազմի հետ      |պլանների մշակում` աշխատակազմի  |            |

|    |իրականացվող            |և  առանձին այլ                 |            |

|    |աշխատանքների           |ներկայացուցիչների ներգրավմամբ  |            |

|    |բարելավում,            |  դրսից աշխատողների ներգրավման |            |

|    |փոփոխությունների       |ժամանակ արդար մոտեցման         |            |

|    |որոշում                |ապահովում` ներառյալ մշտական    |            |

|    |                       |աշխատողների համեմատ նրանց համար|            |

|    |                       |հավասար պայմանների ստեղծում    |            |

|    |                       |  անձնակազմի պլանային          |            |

|    |                       |աշխատանքների կատարելագործում`  |            |

|    |                       |աշխատակազմի հետ                |            |

|    |                       |հետազոտությունների և  հետադարձ |            |

|    |                       |կապի այլ ձևերի  օգտագործմամբ   |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|2 բ |Գիտելիքների մակարդակի  |  անձնակազմի գիտելիքների և     |     18     |

|    |որոշում, դրա զարգացմանն|իրազեկության որոշում,          |            |

|    |աջակցում և  անձնակազմի |դասակարգում և                  |            |

|    |իրազեկության ապահովում |համապատասխանեցում              |            |

|    |                       |կազմակերպության պահանջներին    |            |

|    |                       |  կազմակերպության ընթացիկ և    |            |

|    |                       |ապագա պահանջների ապահովման     |            |

|    |                       |նպատակով անձնակազմի զարգացման  |            |

|    |                       |և  ուսուցման ծրագրերի մշակում  |            |

|    |                       |և  իրագործում                  |            |

|    |                       |  իրենց աշխատանքների           |            |

|    |                       |բարելավմանը ձգտող անձնակազմին  |            |

|    |                       |աջակցում                       |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|2 գ |Կազմակերպության        |  կազմակերպության շրջանակներում|     18     |

|    |ռազմավարությունը և     |անցկացվող կոնֆերանսների,       |            |

|    |քաղաքականությունը      |հանդիսավոր միջոցառումների,     |            |

|    |կենսագործելու նպատակով |ցուցահանդեսների միջոցով        |            |

|    |անձնակազմի ներգրավում  |կատարելագործման աշխատանքներին  |            |

|    |և  նրան                |անձնակազմի ներգրավում          |            |

|    |իրավասություններով     |  պաշտոնական հրահանգների       |            |

|    |լիազորում              |միջոցով անձնակազմի             |            |

|    |                       |լիազորությունների սահմանում    |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|2 դ |Անձնակազմի հետ         |  տեղեկատվության փոխանակման    |     18     |

|    |շփումների ապահովում    |գործընթացում անձնակազմի        |            |

|    |                       |պահանջմունքների որոշում        |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|2 ե |Անձնակազմի խրախուսում  |  վարձման պայմանների           |     18     |

|    |և  նրանց մասին         |համաձայնեցում քաղաքականության  |            |

|    |հոգացություն           |և  ռազմավարության հետ` ներառյալ|            |

|    |                       |աշխատանքի վարձատրությունն ու   |            |

|    |                       |անձնակազմի տեղաբաշխումը, այդ   |            |

|    |                       |թվում` հաստիքների կրճատման     |            |

|    |                       |ժամանակ                        |            |

|    |                       |  անձնակազմի իրազեկությանն     |            |

|    |                       |աջակցում և  նրան ներգրավում,   |            |

|    |                       |առողջության պահպանման,         |            |

|    |                       |անվտանգության ապահովման, շրջակա|            |

|    |                       |միջավայրի պաշտպանության և      |            |

|    |                       |հասարակության պահանջմունքների  |            |

|    |                       |հանդեպ պատասխանատու            |            |

|    |                       |վերաբերմունքի գործում          |            |

|    |                       |  լրացուցիչ սոցիալական         |            |

|    |                       |աջակցության ցուցաբերում`       |            |

|    |                       |կենսաթոշակային ապահովման,      |            |

|    |                       |առողջության պահպանման,         |            |

|    |                       |երեխաների հանդեպ հոգացության և |            |

|    |                       |այլնի նկատմամբ                 |            |

|    |                       |  սոցիալական և  մշակութային    |            |

|    |                       |գործունեության աջակցում        |            |

|    |                       |  հարմարավետության ապահովում և |            |

|    |                       |ծառայությունների տրամադրում    |            |

|    |                       |(օրինակ` տրանսպորտի հատկացում, |            |

|    |                       |սննդի կազմակերպում, ճկուն      |            |

|    |                       |աշխատանքային գրաֆիկի կիրառում  |            |

|    |                       |և  այլն)                       |            |

|____|_______________________________________________________|____________|

| 3. |Որակի բնագավառում կազմակերպության քաղաքականությունը և  |     80     |

|    |ռազմավարությունը                                       |            |

|____|_______________________________________________________|____________|

|3 ա |Քաղաքականության և      |  տեղեկատվության հավաքում ու   |     16     |

|    |ռազմավարության մշակման |վերլուծություն` շուկայի և  դրա |            |

|    |համար սպառողների ու    |այն հատվածների որոշման համար,  |            |

|    |շահագրգիռ մարմինների   |որտեղ կազմակերպությունը ծավալել|            |

|    |առկա և  ապագա          |է իր գործունեությունը և        |            |

|    |պահանջմունքների ու     |պլանավորում է աշխատել ապագայում|            |

|    |սպասելիքների որոշում   |  սպառողների, անձնակազմի,      |            |

|    |                       |գործընկերների, հասարակության և |            |

|    |                       |այլ շահագրգիռ կողմերի          |            |

|    |                       |պահանջմունքների ու սպասելիքների|            |

|    |                       |ընկալում և  կանխատեսում        |            |

|    |                       |  շուկայի զարգացման` ներառյալ  |            |

|    |                       |մրցակիցների գործունեության     |            |

|    |                       |ընկալում և  կանխատեսում        |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|3 բ |Քաղաքականության և      |  կազմակերպության ներքին       |     16     |

|    |ռազմավարության մշակման |աշխատանքների ցուցանիշների      |            |

|    |համար ստացված          |վերլուծություն և  գնահատում    |            |

|    |չափումների,            |  մրցակիցների և  նույնատիպ     |            |

|    |հետազոտությունների,    |ոլորտի լավագույն               |            |

|    |ճանաչողական և          |կազմակերպությունների մասին     |            |

|    |ստեղծագործական         |հավաքված տեղեկատվության        |            |

|    |արդյունքների հիման վրա |վերլուծություն և  գնահատում    |            |

|    |տեղեկատվության         |  սոցիալական, բնապահպանական և  |            |

|    |օգտագործում            |իրավական տեսակետների ընկալում  |            |

|    |                       |ու հաշվառում                   |            |

|    |                       |  տնտեսական և  վիճակագրական    |            |

|    |                       |ցուցանիշների վերլուծություն ու |            |

|    |                       |գնահատում                      |            |

|    |                       |  նոր տեխնիկայի վերլուծություն |            |

|    |                       |և  գնահատում                   |            |

|    |                       |  շահագրգիռ մարմիններից        |            |

|    |                       |առաջարկված մոտեցումների        |            |

|    |                       |վերլուծություն և  կիրառում     |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|3 գ |Քաղաքականության և      |  քաղաքականության և            |     16     |

|    |ռազմավարության մշակում,|ռազմավարության մշակում`        |            |

|    |վերլուծություն ու      |շահագրգիռ կողմերի              |            |

|    |արդիականացում` հաշվի   |պահանջմունքների, սպասելիքների  |            |

|    |առնելով օրենսդրական և  |և  ճանաչողական ու ինովացիոն    |            |

|    |պայմանագրային          |գործունեության ընթացքում       |            |

|    |պահանջները             |ստացված տեղեկատվության հիման   |            |

|    |                       |վրա                            |            |

|    |                       |  կարճաժամկետ և  երկարաժամկետ  |            |

|    |                       |պահանջմունքների հաշվեկշռված    |            |

|    |                       |հաշվառում                      |            |

|    |                       |  առկա և  ապագա մրցակցային     |            |

|    |                       |պայքարում առավելությունների    |            |

|    |                       |որոշում                        |            |

|    |                       |  հաջողության առավել կարևոր    |            |

|    |                       |գործոնների որոշում             |            |

|    |                       |  կազմակերպության              |            |

|    |                       |քաղաքականության և              |            |

|    |                       |ռազմավարության վերլուծություն  |            |

|    |                       |ու արդիականացում               |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|3 դ |Հիմնական գործընթացների |  կազմակերպության              |     16     |

|    |շրջանակներում          |քաղաքականության և              |            |

|    |քաղաքականության և      |ռազմավարության իրականացման     |            |

|    |ռազմավարության ծավալում|համար անհրաժեշտ վճռորոշ        |            |

|    |                       |գործընթացների համալիր ծրագրի   |            |

|    |                       |մշակում և  նույնականացում      |            |

|    |                       |  վճռորոշ գործընթացների և      |            |

|    |                       |դրանց սպառողների որոշում       |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|3 ե |Անձնակազմին            |  կազմակերպության              |     16     |

|    |քաղաքականության և      |քաղաքականության և              |            |

|    |ռազմավարության մասին   |ռազմավարության մասին իրազեկում |            |

|    |տեղեկատվությամբ        |անձնակազմին` նրանց բոլոր       |            |

|    |ապահովում և  դրա       |մակարդակներում և  բոլոր        |            |

|    |կենսագործում           |ստորաբաժանումներում            |            |

|    |                       |  քաղաքականության և            |            |

|    |                       |ռազմավարության կիրառում`       |            |

|    |                       |գործունեության բոլոր տեսակների |            |

|    |                       |պլանավորման ժամանակ            |            |

|____|_______________________________________________________|____________|

| 4. |Գործընկերությունը և  ռեսուրսները                       |     90     |

|____|_______________________________________________________|____________|

|4 ա |Արտաքին գործընկերներ   |  քաղաքականությանը և           |     18     |

|    |                       |ռազմավարությանը համապատասխան   |            |

|    |                       |կարևոր  գործընկերների և        |            |

|    |                       |գործընկերության ռազմավարական   |            |

|    |                       |հնարավորությունների որոշում    |            |

|    |                       |  մատակարարման շղթայում        |            |

|    |                       |գործընկերային                  |            |

|    |                       |փոխհարաբերությունների          |            |

|    |                       |ձևավորում                      |            |

|    |                       |  գործընկեր                    |            |

|    |                       |կազմակերպությունների հետ փորձի |            |

|    |                       |փոխանակման և  մշակույթի        |            |

|    |                       |համատեղման ապահովում           |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|4 բ |Ֆինանսական ռեսուրսներ  |  քաղաքականության և            |     18     |

|    |                       |ռազմավարության իրականացման     |            |

|    |                       |նպատակով ֆինանսական ռեսուրսների|            |

|    |                       |օգտագործում                    |            |

|    |                       |  ֆինանսական ռազմավարության և  |            |

|    |                       |գործընթացների մշակում և        |            |

|    |                       |ներդնում նյութական և  ոչ       |            |

|    |                       |նյութական ակտիվներում կապիտալի |            |

|    |                       |ներդրման գնահատում             |            |

|    |                       |  ռեսուրսների կառուցվածքի      |            |

|    |                       |արդյունավետության ապահովման    |            |

|    |                       |համար ֆինանսական մեխանիզմների  |            |

|    |                       |և  ցուցանիշների, այդ թվում`    |            |

|    |                       |որակի ապահովման բնագավառի համար|            |

|    |                       |կատարված ծախսերի վերլուծության |            |

|    |                       |կիրառում                       |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|4 գ |Ենթակառուցվածք և       |  կազմակերպության              |     18     |

|    |նյութական ռեսուրսներ   |ենթակառուցվածքի և  նյութական   |            |

|    |                       |ռեսուրսների օգտագործում`       |            |

|    |                       |քաղաքականության և              |            |

|    |                       |ռազմավարության իրականացման     |            |

|    |                       |համար                          |            |

|    |                       |  գույքի պահպանում պատշաճ      |            |

|    |                       |վիճակում և  դրա արդյունավետ    |            |

|    |                       |օգտագործում                    |            |

|    |                       |  հասարակության և  անձնակազմի  |            |

|    |                       |վրա գույքի յուրաքանչյուր       |            |

|    |                       |բացասական ազդեցության չափում   |            |

|    |                       |(ներառյալ առողջության          |            |

|    |                       |պահպանումը և  անվտանգության    |            |

|    |                       |ապահովումը) և  կառավարում      |            |

|    |                       |  արտադրական թափոնների ծավալի  |            |

|    |                       |կրճատում և  դրանց կրկնակի      |            |

|    |                       |օգտագործում                    |            |

|    |                       |  արտադրվող արտադրանքի և       |            |

|    |                       |մատուցվող ծառայությունների     |            |

|    |                       |անվտանգության ապահովման        |            |

|    |                       |յուրաքանչյուր բացասական գործոնի|            |

|    |                       |նվազեցում                      |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|4 դ |Տեխնոլոգիաներ          |  իրականացվող քաղաքականության  |     18     |

|    |                       |և  ռազմավարության շրջանակներում|            |

|    |                       |այլընտրանքային ու նոր          |            |

|    |                       |տեխնոլոգիաների, ինչպես նաև     |            |

|    |                       |բիզնեսի և  հասարակության վրա   |            |

|    |                       |այդ տեխնոլոգիաների ազդեցության |            |

|    |                       |նույնականացում և  գնահատում    |            |

|    |                       |  առկա նոր տեխնոլոգիաների      |            |

|    |                       |օգտագործում                    |            |

|    |                       |  օգտագործվող տեխնոլոգիաների   |            |

|    |                       |կատարելագործում                |            |

|    |                       |  հնացած տեխնոլոգիաների        |            |

|    |                       |հայտնաբերում և  փոխարինում     |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|4 ե |Տեղեկատվություն և      |  քաղաքականության և            |     18     |

|    |գիտելիքներ             |ռազմավարության իրականացման     |            |

|    |                       |նպատակներով նորարարությունների |            |

|    |                       |և  գիտական աշխատանքների        |            |

|    |                       |վերաբերյալ տեղեկատվության      |            |

|    |                       |հավաքում, կարգաբերում և  դրանց |            |

|    |                       |կառավարում                     |            |

|    |                       |  ժամանակակից, ամբողջական և    |            |

|    |                       |պահպանվող տեղեկատվության       |            |

|    |                       |գրանցում և  այդ գործունեության |            |

|    |                       |կատարելագործման ապահովում      |            |

|    |                       |  տեղեկատվական ռեսուրսների և   |            |

|    |                       |գիտատեխնիկական նորույթների     |            |

|    |                       |կիրառման միջոցով աշխատողների   |            |

|    |                       |ինովացիոն և  ստեղծագործական    |            |

|    |                       |մտածելակերպի զարգացման         |            |

|    |                       |պայմանների ապահովում           |            |

|____|_______________________________________________________|____________|

| 5. |Կազմակերպության կողմից իրականացվող գործընթացները       |    140     |

|____|_______________________________________________________|____________|

|5 ա |Գործընթացների          |  կազմակերպության գործընթացների|     25     |

|    |պարբերաբար նախագծում և |նախագծում (մշակում)` ներառյալ  |            |

|    |կառավարում             |քաղաքականության և              |            |

|    |                       |ռազմավարության իրականացման     |            |

|    |                       |համար կարևոր  գործընթացները    |            |

|    |                       |  գործընթացների կառավարման     |            |

|    |                       |համար ստանդարտացման համակարգերի|            |

|    |                       |կիրառում, օրինակ` որակի        |            |

|    |                       |կառավարման համակարգերի         |            |

|    |                       |ստանդարտների շարքը (ԻՍՕ 9000), |            |

|    |                       |էկոլոգիական կառավարման         |            |

|    |                       |համակարգերի ստանդարտների շարքը |            |

|    |                       |(ԻՍՕ 14000), աշխատանքի         |            |

|    |                       |պահպանման և  անվտանգության     |            |

|    |                       |համակարգերի ստանդարտները և     |            |

|    |                       |այլն                           |            |

|    |                       |  գործընթացների բոլոր փուլերում|            |

|    |                       |արդյունավետ կառավարման նպատակով|            |

|    |                       |փոխազդեցությունների խնդիրների  |            |

|    |                       |լուծում, ինչպես կազմակերպության|            |

|    |                       |ներսում, այնպես էլ արտաքին     |            |

|    |                       |գործընկերների հետ              |            |

|    |                       |հարաբերություններում           |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|5 բ |Գործընթացների          |  բարելավման                   |     30     |

|    |կատարելագործում`       |հնարավորությունների որոշում    |            |

|    |օգտագործելով           |  անձնակազմի, սպառողների և     |            |

|    |ինովացիաները` սպառողի  |գործընկերների ստեղծագործական   |            |

|    |և  այլ շահագրգիռ       |նախաձեռնության խթանում,        |            |

|    |կողմերի լրիվ           |բարելավում                     |            |

|    |պահանջմունքներն ու     |  նոր գործընթացների և          |            |

|    |սպասելիքները           |աշխատանքի սկզբունքների         |            |

|    |բավարարելու համար      |հայտնաբերում և  օգտագործում    |            |

|    |                       |  նոր կամ փոփոխված             |            |

|    |                       |գործընթացների ներդրում,        |            |

|    |                       |փորձարկում և  հսկում           |            |

|    |                       |  գործընթացներում կատարված     |            |

|    |                       |փոփոխությունների մասին         |            |

|    |                       |շահագրգիռ մարմիններին          |            |

|    |                       |տեղեկատվությամբ ապահովում,     |            |

|    |                       |  նոր կամ գործընթացներում      |            |

|    |                       |կատարված փոփոխությունների      |            |

|    |                       |մասին, մինչև  դրանց ներդրումը, |            |

|    |                       |անձնակազմին տեղեկատվությամբ    |            |

|    |                       |ապահովում և  այդ նոր           |            |

|    |                       |պայմաններով աշխատանքների       |            |

|    |                       |կատարման համար ուսուցման       |            |

|    |                       |կազմակերպում                   |            |

|    |                       |  գործընթացներում կատարված     |            |

|    |                       |փոփոխություններից սպասվելիք    |            |

|    |                       |արդյունքների ստացման           |            |

|    |                       |վստահության ապահովում          |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|5 գ |Սպառողի սպասվելիք      |  գոյություն ունեցող արտադրանքի|     30     |

|    |պահանջմունքների հիման  |և  ծառայությունների, ինչպես    |            |

|    |վրա արտադրանքի         |նաև  առկա և  ապագա սպասելիքների|            |

|    |(ծառայության) նախագծում|և  պահանջմունքների համար       |            |

|    |և  մշակում             |շուկայի ուսումնասիրման,        |            |

|    |                       |սպառողների հետազոտման և  այլ   |            |

|    |                       |ճանապարհով ստացված             |            |

|    |                       |տեղեկատվության արդյունքների    |            |

|    |                       |օգտագործում                    |            |

|    |                       |  սպառողների ապագա             |            |

|    |                       |պահանջմունքների և  սպասելիքների|            |

|    |                       |բավարարման համար արտադրանքի և  |            |

|    |                       |ծառայությունների բարելավմանն   |            |

|    |                       |ուղղված կանխատեսումների որոշում|            |

|    |                       |և  միջոցառումների մշակում      |            |

|    |                       |  մրցունակ արտադրանքի          |            |

|    |                       |(ծառայության) մշակման համար    |            |

|    |                       |ստեղծագործ և  ինովացիոն        |            |

|    |                       |ծառայությունների նախագծում և   |            |

|    |                       |մշակում                        |            |

|    |                       |  գործընկերների հետ համատեղ նոր|            |

|    |                       |արտադրատեսակների ստեղծում      |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|5 դ |Արտադրանքի             |  համապատասխան արտադրանքի      |     30     |

|    |(ծառայության) արտադրում|(ծառայության) նախագծում,       |            |

|    |(մատուցում),           |մշակում և  ձեռքբերում          |            |

|    |մատակարարում           |  առկա և  հնարավոր սպառողներին |            |

|    |(սպասարկում)           |տեղեկատվության ապահովում,      |            |

|    |                       |շուկայի ուսումնասիրություն և   |            |

|    |                       |արտադրանքի (ծառայության)       |            |

|    |                       |վաճառքի կազմակերպում արտադրանքի|            |

|    |                       |  արտադրանքի (ծառայության)     |            |

|    |                       |հասցնում սպառողներին           |            |

|    |                       |  արտադրանքի (ծառայության)     |            |

|    |                       |հետվաճառքային սպասարկման       |            |

|    |                       |կազմակերպում                   |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|5 ե |Կառավարում և           |  սպառողների պահանջմունքների   |     25     |

|    |սպառողների հետ         |որոշման և  բավարարման նպատակով |            |

|    |փոխհարաբերությունների  |ամենօրյա շփումների ապահովում   |            |

|    |բարելավում             |  ամենօրյա շփումների ընթացքում |            |

|    |                       |սպառողներից ստացված            |            |

|    |                       |տեղեկությունների` ներառյալ     |            |

|    |                       |բողոքների քննարկում            |            |

|    |                       |  սպառողների հետ ակտիվ         |            |

|    |                       |համագործակցության ապահովում`   |            |

|    |                       |նրանց պահանջմունքների ու       |            |

|    |                       |սպասելիքների քննարկման և       |            |

|    |                       |բավարարման նպատակով            |            |

|    |                       |  վաճառքից հետո անցկացվող      |            |

|    |                       |միջոցառումների, հետվաճառքային  |            |

|    |                       |սպասարկումների և  սպառողների   |            |

|    |                       |հետ այլ շփումների ապահովում`   |            |

|    |                       |արտադրանքով (ծառայությամբ),    |            |

|    |                       |վաճառքի և  սպասարկման          |            |

|    |                       |գործընթացներով նրանց           |            |

|    |                       |բավարարվածության աստիճանի      |            |

|    |                       |որոշման համար                  |            |

|    |                       |  սպառողների հետ վաճառքի և     |            |

|    |                       |սպասարկման ժամանակ ստեղծագործ  |            |

|    |                       |և  ինովացիոն բնույթի           |            |

|    |                       |փոխհարաբերությունների աջակցում |            |

|____|_______________________________________________________|____________|

|    | II. ՀԱՎԱԿՆՈՐԴՆԵՐԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ ԲՆՈՒԹԱԳՐՈՂ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ |    500     |

|____|_______________________________________________________|____________|

| 6. |Աշխատակազմի                                            |     90     |

|    |բավարարվածությունը                                     |            |

|____|_______________________________________________________|____________|

|6 ա |Կազմակերպության        |  անձնակազմի մասնակցությունը   |     65     |

|    |գործունեության         |կազմակերպության կառավարմանը`   |            |

|    |ցուցանիշների ընկալումն |    տեղեկատվության             |            |

|    |անձնակազմի կողմից      |մատչելիությունը                |            |

|    |                       |    լիազորությունները          |            |

|    |                       |    որոշումների ընդունմանը նրա |            |

|    |                       |մասնակցությունը                |            |

|    |                       |  աշխատողների կարողությունների |            |

|    |                       |զարգացումը`                    |            |

|    |                       |    աշխատանքում առաջխաղացումը  |            |

|    |                       |    վերապատրաստման և           |            |

|    |                       |կատարելագործման                |            |

|    |                       |հնարավորությունը               |            |

|    |                       |  կոլեկտիվում հոգեբանական      |            |

|    |                       |մթնոլորտը`                     |            |

|    |                       |    ղեկավարության վերաբերմունքը|            |

|    |                       |    կոլեկտիվում                |            |

|    |                       |հարաբերությունները             |            |

|    |                       |    աշխատանքային պայմանները    |            |

|    |                       |  սոցիալական հարցերը`          |            |

|    |                       |    հավասար հնարավորությունները|            |

|    |                       |    վարձման պայմանները         |            |

|    |                       |    առողջության պահպանումը և   |            |

|    |                       |աշխատանքի անվտանգությունը      |            |

|    |                       |    զբաղվածության երաշխիքը     |            |

|    |                       |    աշխատանքի վարձատրությունը  |            |

|    |                       |և  արտոնությունները            |            |

|    |                       |  կազմակերպության ընդհանուր    |            |

|    |                       |վարկանիշը`                     |            |

|    |                       |    կազմակերպության ղեկավարի   |            |

|    |                       |գործունեությամբ կազմակերպության|            |

|    |                       |սկզբունքների և  քաղաքականության|            |

|    |                       |վարման նկատմամբ                |            |

|    |                       |բավարարվածությունը             |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|6 բ |Կազմակերպության        |  անձնակազմի ներգրավումը       |     25     |

|    |աշխատանքի ցուցանիշները`|կառավարման գործընթացում`       |            |

|    |անձնակազմի             |    բարելավման նպատակով        |            |

|    |բավարարվածության       |առաջարկությունների ներկայացումը|            |

|    |բարձրացման առմամբ      |    առանձին աշխատողների և      |            |

|    |                       |խմբերի արժանիքների ճանաչումը   |            |

|    |                       |    աշխատողների հարցումներին   |            |

|    |                       |անդրադարձման արդյունքները      |            |

|    |                       |    մասնագիտական               |            |

|    |                       |պատրաստվածության մակարդակը     |            |

|    |                       |  բավարարվածությունն           |            |

|    |                       |աշխատանքային պայմաններով`      |            |

|    |                       |    բացակայությունները         |            |

|    |                       |    վնասվածության և            |            |

|    |                       |հիվանդության մակարդակը         |            |

|    |                       |    բողոքները                  |            |

|    |                       |    աշխատանքի ընդունման        |            |

|    |                       |միտումները                     |            |

|    |                       |    կադրերի հոսքը              |            |

|    |                       |    գործադուլները              |            |

|    |                       |    կազմակերպության կողմից     |            |

|    |                       |տրամադրված                     |            |

|    |                       |հարմարավետությունների և        |            |

|    |                       |ծառայությունների օգտագործումն  |            |

|    |                       |աշխատողների կողմից             |            |

|____|_______________________________________________________|____________|

| 7. |Սպառողների բավարարվածությունն արտադրանքի կամ           |    200     |

|    |ծառայության որակով                                     |            |

|____|_______________________________________________________|____________|

|7 ա |Արտադրանքի կամ         |  Սպառողների կողմից արտադրանքի |    145     |

|    |ծառայության որակի      |կամ ծառայության որակի ընկալումը|            |

|    |ընկալումն սպառողների   |ցուցանիշները բնութագրում են    |            |

|    |կողմից` սկսած նորմատիվ |կազմակերպության գործունեության |            |

|    |փաստաթղթերի մշակումից  |ընկալումը սպառողների կողմից    |            |

|    |մինչև  արտադրանքի      |(այդ ցուցանիշները որոշվում են, |            |

|    |(ծառայության)          |օրինակ` սպառողների             |            |

|    |ընդունումը և           |հետազոտությամբ,                |            |

|    |արտադրանքի կամ         |հարցազրույցներով, ինչպես նաև   |            |

|    |ծառայության նորմատիվ   |վաճառողների վարկանիշով, ստացված|            |

|    |փաստաթղթերի պահանջներին|շնորհակալագրերով և             |            |

|    |դրանց                  |բողոքներով):                   |            |

|    |համապատասխանության     |  Ելնելով կազմակերպության      |            |

|    |ապահովումը             |գործունեության ոլորտից` տվյալ  |            |

|    |                       |տեղեկատվությունը կարող է       |            |

|    |                       |պարունակել ընկալման            |            |

|    |                       |ցուցանիշներ, որոնք բնութագրում |            |

|    |                       |են`                            |            |

|    |                       |  կազմակերպության ընդհանուր    |            |

|    |                       |վարկանիշը` ըստ`                |            |

|    |                       |    մատչելիության,             |            |

|    |                       |    կապի միջոցների առկայության,|            |

|    |                       |    վարքի ակտիվության.         |            |

|    |                       |  արտադրանքի և                 |            |

|    |                       |ծառայությունների`              |            |

|    |                       |    որակը, արժեքը,             |            |

|    |                       |հուսալիությունը, կոնստրուկցիայի|            |

|    |                       |(դիզայնի) նորամուծությունը,    |            |

|    |                       |    մատակարարումը,             |            |

|    |                       |    շրջակա միջավայրի վրա       |            |

|    |                       |ազդեցությունը.                 |            |

|    |                       |  վաճառքի և  հետվաճառքային     |            |

|    |                       |սպասարկումը`                   |            |

|    |                       |    մասնագիտական ունակությունը |            |

|    |                       |և  անձնակազմի վարքը,           |            |

|    |                       |    խորհրդատվությունը և        |            |

|    |                       |օգնությունը,                   |            |

|    |                       |    տեխնիկական փաստաթղթերի և   |            |

|    |                       |սպառողների համար նախատեսված    |            |

|    |                       |գրականության առկայությունը,    |            |

|    |                       |    արտադրանքից օգտվելու       |            |

|    |                       |վերաբերյալ ուսուցումը,         |            |

|    |                       |    բողոքներին արձագանքումը,   |            |

|    |                       |    դիմումներին անդրադառնալու  |            |

|    |                       |ժամանակը,                      |            |

|    |                       |    տեխնիկական օգնությունը,    |            |

|    |                       |    երաշխավորումը և            |            |

|    |                       |երաշխիքային սպասարկումը.       |            |

|    |                       |  սպառողների վարվեցողությունը` |            |

|    |                       |    կազմակերպության արտադրանքի |            |

|    |                       |և  ծառայությունների կրկնակի    |            |

|    |                       |գնմամբ,                        |            |

|    |                       |    կազմակերպությանն այլ       |            |

|    |                       |սպառողներին երաշխավորելու      |            |

|    |                       |ցանկությամբ:                   |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|7 բ |Կազմակերպության        |  Կազմակերպության ցուցանիշները |     55     |

|    |ցուցանիշների           |նրա գործունեության ներքին      |            |

|    |զարգացումը` սպառողների |ցուցանիշներն են, որոնք         |            |

|    |բավարարվածության       |օգտագործվում են ընթացաստուգման,|            |

|    |ապահովման առմամբ       |ճանաչման, կանխատեսման,         |            |

|    |                       |սպառողների բավարարվածության    |            |

|    |                       |բարձրացման նպատակով            |            |

|    |                       |կազմակերպության աշխատանքների   |            |

|    |                       |կատարելագործման համար:         |            |

|    |                       |  Ելնելով կազմակերպության      |            |

|    |                       |գործունեության ոլորտից` տվյալ  |            |

|    |                       |տեղեկատվությունը կարող է       |            |

|    |                       |պարունակել ներքին ցուցանիշներ, |            |

|    |                       |որոնք բնութագրում են`          |            |

|    |                       |  կազմակերպության ամբողջական   |            |

|    |                       |ընկալումը`                     |            |

|    |                       |    ստացված մրցանակները,       |            |

|    |                       |    կազմակերպության մասին      |            |

|    |                       |սպառողների արձագանքները        |            |

|    |                       |մամուլում և  այլ լրատվության   |            |

|    |                       |միջոցներում.                   |            |

|    |                       |  արտադրանքի և                 |            |

|    |                       |ծառայությունների`              |            |

|    |                       |    մրցունակությունը,          |            |

|    |                       |    արտադրանքի որակի վերաբերյալ|            |

|    |                       |վնասապահանջները, բողոքները և   |            |

|    |                       |դիտողությունները, որոնք ստացված|            |

|    |                       |և  ընդունված են կազմակերպության|            |

|    |                       |կողմից,                        |            |

|    |                       |    երաշխիքը և  երաշխիքային    |            |

|    |                       |պարտավորությունները,           |            |

|    |                       |    վաճառքը և  հետվաճառքային   |            |

|    |                       |ուղեկցումը,                    |            |

|    |                       |    սպառողներին տեղեկատվությամբ|            |

|    |                       |ապահովումը,                    |            |

|    |                       |    սպառողների հարցումներին    |            |

|    |                       |պատասխանելու հաճախականությունը |            |

|    |                       |և  արդիականությունը.           |            |

|    |                       |  մշտական սպառողները`          |            |

|    |                       |    մշտական սպառողների քանակը, |            |

|    |                       |    սպառողների հետ             |            |

|    |                       |փոխհարաբերությունների          |            |

|    |                       |շարունակականությունը:          |            |

._________________________________________________________________________.

| 8. |Հանրության վրա կազմակերպության ազդեցությունը           |     60     |

|____|_______________________________________________________|____________|

|8 ա |Հանրության կողմից      |  Հանրության կողմից            |     15     |

|    |կազմակերպության        |կազմակերպության գործունեության |            |

|    |գործունեության         |ցուցանիշները բնութագրում են    |            |

|    |ցուցանիշների ընկալումը |հասարակության կողմից           |            |

|    |                       |կազմակերպության ընկալումը (այդ |            |

|    |                       |ցուցանիշները որոշվում են,      |            |

|    |                       |օրինակ` հետազոտական, անկախ     |            |

|    |                       |արձագանքների, հասարակական      |            |

|    |                       |միջոցառումների անցկացման,      |            |

|    |                       |պետական կառավարման մարմինների  |            |

|    |                       |կարծիքների հիման վրա):         |            |

|    |                       |  Ելնելով կազմակերպության      |            |

|    |                       |գործունեության ոլորտից` տվյալ  |            |

|    |                       |տեղեկատվությունը կարող է       |            |

|    |                       |պարունակել ընկալման            |            |

|    |                       |ցուցանիշներ, որոնք բնութագրում |            |

|    |                       |են`                            |            |

|    |                       |  կազմակերպության              |            |

|    |                       |գործունեությունը, որպես        |            |

|    |                       |հասարակության անդամ`           |            |

|    |                       |    տեղեկատվության             |            |

|    |                       |թափանցիկությունը հասարակության |            |

|    |                       |համար,                         |            |

|    |                       |    կազմակերպության հետ        |            |

|    |                       |համագործակցության հավասար      |            |

|    |                       |հնարավորությունների            |            |

|    |                       |տրամադրումը,                   |            |

|    |                       |    ազդեցությունն ազգային      |            |

|    |                       |տնտեսության վրա,               |            |

|    |                       |    պետական կառավարական        |            |

|    |                       |մարմինների հետ                 |            |

|    |                       |փոխհամագործակցությունը.        |            |

|    |                       |  հասարակության կյանքում       |            |

|    |                       |մասնակցությունը`               |            |

|    |                       |    կրթության և  ուսուցման     |            |

|    |                       |համակարգին աջակցումը,          |            |

|    |                       |    առողջապահության և          |            |

|    |                       |սոցիալական ապահովությանն       |            |

|    |                       |աջակցումը,                     |            |

|    |                       |    սպորտին և  ժամանցի         |            |

|    |                       |կազմակերպմանն աջակցումը,       |            |

|    |                       |    բարեգործական և  հասարակական|            |

|    |                       |աշխատանքներին մասնակցությունը. |            |

|    |                       |  կազմակերպության աշխատանքների |            |

|    |                       |և  արտադրանքի վնասակար գործոնի |            |

|    |                       |նվազեցումը և  բացառումը`       |            |

|    |                       |    բնակչության շրջանում       |            |

|    |                       |հիվանդության և  վնասվածության  |            |

|    |                       |դեպքերի նվազեցումը,            |            |

|    |                       |    անվտանգության գործոնների   |            |

|    |                       |բարձրացումը,                   |            |

|    |                       |    աղտոտվածության, վնասաբեր   |            |

|    |                       |արտանետումների և  աղմուկի      |            |

|    |                       |նվազեցումը.                    |            |

|    |                       |  ռեսուրսների խնայողությունը`  |            |

|    |                       |    էներգառեսուրսների սպառման  |            |

|    |                       |նվազեցումը,                    |            |

|    |                       |    հումքի խնայողությունը,     |            |

|    |                       |    թափոնների կրճատումը և      |            |

|    |                       |դրանց ոչնչացումը,              |            |

|    |                       |    երկրորդական վերամշակման    |            |

|    |                       |նյութերի օգտագործումը:         |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|8 բ |Կազմակերպության        |  Կազմակերպության աշխատանքի    |     45     |

|    |աշխատանքի ցուցանիշները`|ցուցանիշները` նրա              |            |

|    |հանրության             |գործունեության ներքին          |            |

|    |բավարարվածությունը     |ցուցանիշներն են, որոնք         |            |

|    |մեծացնելու առմամբ      |օգտագործվում են ընթացաստուգման,|            |

|    |                       |ընկալման, կազմակերպության      |            |

|    |                       |աշխատանքների կատարելագործման և |            |

|    |                       |կանխատեսման համար,             |            |

|    |                       |հասարակության բավարարվածության |            |

|    |                       |բարձրացման նպատակով:           |            |

|    |                       |  Ելնելով կազմակերպության      |            |

|    |                       |գործունեության ոլորտից` տվյալ  |            |

|    |                       |տեղեկատվությունը կարող է       |            |

|    |                       |պարունակել ներքին ցուցանիշներ, |            |

|    |                       |որոնք բնութագրում են «8 ա»     |            |

|    |                       |ենթակետի բաղկացուցիչներով նշված|            |

|    |                       |ոլորտների գնահատումները, ինչպես|            |

|    |                       |նաև`                           |            |

|    |                       |    զբաղվածության մակարդակի վրա|            |

|    |                       |ազդեցությունը,                 |            |

|    |                       |    պետական կառավարման         |            |

|    |                       |մարմինների հետ                 |            |

|    |                       |համագործակցությունը`           |            |

|    |                       |համապատասխանության հավաստման   |            |

|    |                       |(սերտիֆիկացման), ներմուծման և  |            |

|    |                       |արտահանման, պլանավորման,       |            |

|    |                       |արտադրանքի թողարկման հարցերում,|            |

|    |                       |    հասարակության շահերը հաշվի |            |

|    |                       |առնելը, պետական կառավարման     |            |

|    |                       |մարմինների և  հասարակական      |            |

|    |                       |կազմակերպությունների կողմից    |            |

|    |                       |պարգևների  ստացումը:           |            |

|____|_______________________________________________________|____________|

| 9. |Կազմակերպության աշխատանքների արդյունքները              |    150     |

|____|_______________________________________________________|____________|

|9 ա |Կազմակերպության        |  Ֆինանսական ցուցանիշները      |            |

|    |աշխատանքների ֆինանսական|գնահատում են վերլուծության     |            |

|    |ցուցանիշները           |արդյունքների հիման վրա, որոնք  |            |

|    |                       |ներկայացված են գրաֆիկների,     |            |

|    |                       |աղյուսակների, դիագրամաների     |            |

|    |                       |տեսքով, այդ թվում`             |            |

|    |                       |  շահույթի և  կորուստների      |            |

|    |                       |ցուցանիշները ներառում են`      |            |

|    |                       |    սպառումից ստացված հասույթը,|            |

|    |                       |    սպառումից ստացված եկամուտը,|            |

|    |                       |    մաքուր եկամուտը,           |            |

|    |                       |    ֆինանսատնտեսական           |            |

|    |                       |գործունեությունից ստացված      |            |

|    |                       |եկամուտը,                      |            |

|    |                       |    եկամուտներից բարեգործական  |            |

|    |                       |նպատակներով հատկացումները.     |            |

|    |                       |  հաշվապահական հաշվեկշռի       |            |

|    |                       |ցուցանիշները ներառում են`      |            |

|    |                       |    հաշվեկշռի արտարժույթը,     |            |

|    |                       |    արտաշրջանառու ակտիվները,   |            |

|    |                       |    շրջանառու կապիտալը,        |            |

|    |                       |    պահուստները և  կապիտալը,   |            |

|    |                       |    երկարաժամկետ և  կարճաժամկետ|            |

|    |                       |պարտքերը,                      |            |

|    |                       |    պաշարները.                 |            |

|    |                       |  դրամային միջոցների շարժը     |            |

|    |                       |ներառում է`                    |            |

|    |                       |    բյուջետային մուծումները,   |            |

|    |                       |    կապիտալի ներդրումները      |            |

|    |                       |(սկզբունքներ և  կառուցվածք),   |            |

|    |                       |    կանխիկ դրամի շարժի         |            |

|    |                       |կառավարումը (բանկային վարկեր,  |            |

|    |                       |այդ թվում` չմարված, դեբիտորական|            |

|    |                       |և  կրեդիտորական պարտքը),       |            |

|    |                       |    շահագործման ծախսերը.       |            |

|    |                       |  ֆինանսական վիճակի            |            |

|    |                       |ցուցանիշները ներառում են`      |            |

|    |                       |    ֆինանսական կայունությունը, |            |

|    |                       |    իրացվելիությունը,          |            |

|    |                       |    շրջանառու կապիտալի         |            |

|    |                       |շրջանառունակությունը,          |            |

|    |                       |    բյուջեների (պետական,       |            |

|    |                       |տեղական, պարտադիր սոցիալական   |            |

|    |                       |ապահովագրության) նկատմամբ      |            |

|    |                       |ունեցած ժամկետանց              |            |

|    |                       |պարտավորությունները (հարկեր,   |            |

|    |                       |տուրքեր, պարտադիր վճարներ,     |            |

|    |                       |տույժեր, տուգանքներ),          |            |

|    |                       |    սնանկության                |            |

|    |                       |(անվճարունակության) կամ        |            |

|    |                       |լուծարման գործընթացում գտնվելը.|            |

|    |                       |  այլ ցուցանիշները ներառում են`|            |

|    |                       |    բաժնետիրական կապիտալի և    |            |

|    |                       |կապիտալի եկամուտները,          |            |

|    |                       |    վարկային վարկանիշը         |            |

|    |                       |(վճարունակությունը),           |            |

|    |                       |    բաժնետերերի ընդհանուր      |            |

|    |                       |եկամուտը, այդ թվում` վճարված   |            |

|    |                       |եկամուտների բաժնեմասը,         |            |

|    |                       |բաժնետերերի եկամտաբերություն,  |            |

|    |                       |որակի վրա կատարված ծախսերը:    |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|9 բ |Կազմակերպության        |  արտադրանքի (ծառայության)     |     75     |

|    |արտադրանքի             |որակը`                         |            |

|    |(ծառայության) որակը և  |    լավագույն                  |            |

|    |այլ աշխատանքների       |կազմակերպությունների հետ իր    |            |

|    |արդյունքները           |արտադրանքի համեմատումը         |            |

|    |                       |    արատավորության մակարդակը   |            |

|    |                       |    կամավոր սերտիֆիկացումը, այդ|            |

|    |                       |թվում` որակի և  էկոլոգիական    |            |

|    |                       |կառավարման համակարգերի         |            |

|    |                       |սերտիֆիկացումը                 |            |

|    |                       |  գործընթացները`               |            |

|    |                       |    նոր գործընթացների և        |            |

|    |                       |տեխնոլոգիաների ներդրումը       |            |

|    |                       |    գործընթացների բարելավումը  |            |

|    |                       |    արտադրողականությունը       |            |

|    |                       |    կայունությունը             |            |

|    |                       |  տեղեկատվությունը և           |            |

|    |                       |գիտելիքները`                   |            |

|    |                       |    կազմակերպության և  նրա     |            |

|    |                       |արտադրանքի (ծառայության) մասին |            |

|    |                       |տեղեկատվության տարածման        |            |

|    |                       |միջոցները                      |            |

|    |                       |    մատչելիությունը            |            |

|    |                       |    հավաստիությունը            |            |

|    |                       |    արդիականությունը           |            |

|    |                       |  գործունեությունն             |            |

|    |                       |ամբողջությամբ`                 |            |

|    |                       |    բաժնեմասը, որը զբաղեցնում է|            |

|    |                       |կազմակերպության արտադրանքը     |            |

|    |                       |(ծառայությունը) շուկայում      |            |

|    |                       |    արտադրանքի (ծառայության)   |            |

|    |                       |նոր տեսակների յուրացումը       |            |

|    |                       |    արտահանումը                |            |

|    |                       |    նոր արտադրանքի             |            |

|    |                       |(ծառայության) շուկա դուրս գալու|            |

|    |                       |ժամանակը,                      |            |

|    |                       |    վաճառքի ծավալները` բնական  |            |

|    |                       |արտահայտմամբ,                  |            |

|    |                       |    հիմնական ֆոնդերի           |            |

|    |                       |օգտագործումը և  վիճակը, այդ    |            |

|    |                       |թվում` դրանց միջին տարեկան     |            |

|    |                       |արժեքը, մաշվածությունը,        |            |

|    |                       |բեռնվածությունը, նորացման      |            |

|    |                       |գործակիցները, դուրսբերման կամ  |            |

|    |                       |նորացման ինտենսիվությունը,     |            |

|    |                       |արտադրության ավտոմատացումը և   |            |

|    |                       |մեքենայացումը                  |            |

|    |                       |  գործընկերությունը`           |            |

|    |                       |    գործընկերների հետ          |            |

|    |                       |համագործակցությունը            |            |

|    |                       |    մատակարարների հետ          |            |

|    |                       |համագործակցությունը` ներառյալ  |            |

|    |                       |գնվող արտադրանքի (ծառայության) |            |

|    |                       |արժեքը, մատակարարների          |            |

|    |                       |արձագանքումը կազմակերպության   |            |

|    |                       |դիմումներին                    |            |

|    |                       |  գույքի, այդ թվում` շենքերի և |            |

|    |                       |սարքավորումների արժեքազրկումը, |            |

|    |                       |սպասարկման արժեքը, օգտագործումը|            |

._________________________________________________________________________.

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
26.05.2006
N 739-Ն
Որոշում