Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՈՐԾԱՐԱՐ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻ ԲԱՐԵԼԱՎՄ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Չի գործում
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՈՐԾԱՐԱՐ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄ ...

18.02.2010 -ին ուժը կորցրած ակտի տվյալ խմբագրությունը գործել է   14.05.2009  -ից մինչեւ   18.02.2010  -ը:
 

(ուժը կորցրել է 21.01.10 թիվ 97-Ն որոշում)

i

040.0775.280708

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

26 հունիսի 2008 թվականի N 775-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՈՐԾԱՐԱՐ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հավանություն տալ Հայաստանի գործարար միջավայրի բարելավման միջոցառումների ծրագրին` համաձայն հավելվածի:

2. Հայաստանի Հանրապետության պետական կառավարման մարմիններին` մինչև յուրաքանչյուր եռամսյակին հաջորդող ամսվա 5-ը ծրագրում ընդգրկված միջոցառումների կատարման մասին տեղեկատվությունը ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարություն:

3. Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարին` ամփոփել ներկայացված տեղեկատվությունը և մինչև յուրաքանչյուր եռամսյակին հաջորդող ամսվա 15-ը կատարված աշխատանքների ընթացքի մասին տեղեկատվությունը ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության կառավարության աշխատակազմ:

4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2008 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ 28-ԻՆ

 

Հավելված

ՀՀ կառավարության

2008 թվականի հունիսի 26-ի

N 775-Ն որոշման

 

«ԳՈՐԾԱՐԱՐՈՒԹՅԱՄԲ ԶԲԱՂՎԵԼԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ» ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ՀՈՒՇԱԳՐԻ ՀԻՄԱՆ ՎՐԱ ԿԱԶՄՎԱԾ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՈՐԾԱՐԱՐ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ

 

._________________________________________________________________________.

|NN |Բարեփոխում-|Առաջարկվող միջոցառումը    |Նպատակը/   |Պատասխա- |Կատարման|

|ը/կ|ների       |                          |արդյունքը  |նատու    |ժամկետը |

|   |հուշագրով  |                          |           |մարմինը  |        |

|   |ներկայացված|                          |           |         |        |

|   |առաջարկը   |                          |           |         |        |

|___|___________|__________________________|___________|_________|________|

| 1 |     2     |            3             |     4     |    5    |    6   |

|___|___________|__________________________|___________|_________|________|

|1. |Հարկերի    |- հարկային մարմիններին    |հարկային   |ՀՀ ֆի-   |01.01.  |

i

|   |վճարում    |ներկայացվող               |վարչարարու-|նանսների |2009 թ. |

|   |           |հաշվետվությունների կազմի  |թյան       |նախարա-  |        |

|   |- վերացնել |և  բովանդակության         |պարզեցում, |րություն |        |

|   |հարկային   |վերանայում և  կրճատման    |ընթացա-    |         |        |

|   |հաշվետվութ-|վերաբերյալ օրենսդրական    |կարգերի    |ՀՀ կառավա|01.07.  |

|   |յունները   |փոփոխությունների          |իրականացման|րությանն |2009 թ. |

|   |անձամբ     |առաջարկությունների        |ժամանակի և |առընթեր  |        |

|   |հարկային   |ներկայացում` հաշվի առնելով|ծախսերի    |հարկային |        |

|   |ծառայութ-  |«Գործարարությամբ զբաղվելը»|կրճատում,  |պետական  |        |

|   |յուններ    |ծրագրի (Doing Business)   |մասնավորա- |ծառայութ-|        |

|   |ներկայաց-  |«հարկերի վճարումը»        |պես,       |յուն     |        |

|   |նելու      |բաղադրիչով արձանագրված    |արձանագրված|         |        |

|   |պահանջը,   |ժամկետների կրճատման       |1120 մարդ/ |ՀՀ       |30.11.  |

|   |           |անհրաժեշտությունը         |ժամ        |աշխատանքի|2008 թ. |

|   |- միավորել |- հարկային                |ցուցանիշի  |և  սոցիա-|        |

|   |հարկային   |հաշվետվությունների        |կրճատում   |լական    |        |

|   |վճարում-   |ընդունման էլեկտրոնային    |մինչև  400 |հարցերի  |        |

|   |ները,      |համակարգի ներդրում:       |մարդ/ժամ   |նախարա-  |        |

|   |           |- ՀՀ պետական կառավարման   |բիզնեսի    |րություն |        |

|   |- կիրառել  |մարմիններին ներկայացվող   |վարչական   |         |        |

|   |ռիսկի վրա  |հաշվետվությունների կազմի  |ծախսերի    |ՀՀ կենտ- |շարունա-|

|   |հիմնված    |և  բովանդակության         |կրճատում   |րոնական  |կական   |

|   |ստուգում-  |վերանայում և  կրճատման    |           |բանկ     |        |

|   |ներ/       |վերաբերյալ օրենսդրական    |ռիսկի վրա  |         |        |

|   |աուդիտներ  |փոփոխությունների          |հիմնված    |ՀՀ ֆի-   |        |

|   |           |իրականացում, մասնավորապես,|ստուգում-  |նանսների |        |

|   |           |ՓՄՁ-ի կողմից ֆինանսական   |ների       |նախարա-  |        |

|   |           |հաշվետվության ներկայացման |իրականացման|րություն |        |

|   |           |պահանջի վերացում          |հնարավորու-|         |        |

|   |           |- ռիսկային չափանիշների վրա|թյունների  |ՀՀ կառավա|01.09.  |

|   |           |հիմնված ստուգման ենթակա   |ընդլայնում |րությանն |2008 թ. |

|   |           |հարկ վճարողների ընտրության|           |առընթեր  |        |

|   |           |համակարգի ներդրում և      |հարկման    |անշարժ   |        |

|   |           |կիրառում (սահմանված է ՀՀ  |արդարացիու-|գույքի   |        |

|   |           |կառավարության 2007 թ.-ի   |թյան       |կադաստրի |        |

|   |           |մայիսի 24-ի N 696-Ն       |բարձրացում,|պետական  |        |

|   |           |որոշմամբ հաստատված` ՀՀ    |հարկման    |կոմիտե   |        |

|   |           |հարկային համակարգի        |սկզբունքնե-|         |        |

|   |           |զարգացման 2007-2009 թթ.   |րի միասնա- |այլ      |2009 թ. |

|   |           |եռամյա ծրագրի 4-րդ բաժնի  |կանացում,  |շահագրգիռ|        |

|   |           |3-րդ միջոցառման 1-ին      |հարկային   |մարմիններ|        |

|   |           |բաղադրիչ): «Ռիսկի         |արտոնութ-  |         |        |

|   |           |գործոնների հիման վրա      |յունների   |         |        |

|   |           |ստուգման ենթակա հարկ      |համակարգի  |         |        |

|   |           |վճարողների ընտրության» և  |բարելավում |         |        |

|   |           |«Ավելացված արժեքի հարկի   |           |         |        |

|   |           |գերավճարների վերադարձի    |հողի և     |         |        |

|   |           |գործընթացին օժանդակող,    |շինություն-|         |        |

|   |           |հաշվառող» համակարգչային   |ների       |         |        |

|   |           |ծրագրերի մշակում և        |առանձին    |         |        |

|   |           |ներդրում                  |գնահատում- |         |        |

|   |           |- մշակել և  ընդունել      |ների       |         |        |

|   |           |«Անշարժ գույքի միասնական  |արդյունքում|         |        |

|   |           |հարկի մասին» և            |կատարվող   |         |        |

|   |           |«Փոխադրամիջոցների         |ծախսերի    |         |        |

|   |           |գույքահարկի մասին» ՀՀ     |կրճատում   |         |        |

|   |           |օրենքներ և  դրանց         |           |         |        |

|   |           |կիրարկումն ապահովող այլ   |անշարժ     |         |        |

|   |           |իրավական ակտերի փաթեթ,    |գույքի     |         |        |

|   |           |ինչպես նաև  ներդնել սույն |միասնական  |         |        |

|   |           |հարկերի վճարման           |հարկի և    |         |        |

|   |           |էլեկտրոնային (on-line)    |փոխադրա-   |         |        |

|   |           |համակարգ                  |միջոցների  |         |        |

|   |           |- կենսաթոշակային համակարգի|գույքահարկի|         |        |

|   |           |բարեփոխումների իրականացման|էլեկտրոնա- |         |        |

|   |           |ծրագրի շրջանակներում      |յին        |         |        |

|   |           |առնվազն ապահովել          |(on-line)  |         |        |

|   |           |եկամտահարկի և  պարտադիր   |համակարգով |         |        |

|   |           |սոցիալական ապահովության   |վճարում    |         |        |

|   |           |վճարների ներկայիս գործող  |           |         |        |

|   |           |հաշվետվությունները որպես  |գույքային  |         |        |

|   |           |մեկ միասնական             |հարկերի,   |         |        |

|   |           |հաշվետվություն սահմանող   |որպես      |         |        |

|   |           |անհրաժեշտ իրավական ակտերի |սեփականութ-|         |        |

|   |           |փաթեթ                     |յունից     |         |        |

|   |           |                          |գանձվող    |         |        |

|   |           |                          |հարկերի    |         |        |

|   |           |                          |հարկման    |         |        |

|   |           |                          |հորիզոնական|         |        |

|   |           |                          |և          |         |        |

|   |           |                          |ուղղահայաց |         |        |

|   |           |                          |արդարության|         |        |

|   |           |                          |սկզբունքնե-|         |        |

|   |           |                          |րի         |         |        |

|   |           |                          |ամրապնդում,|         |        |

|   |           |                          |հարկի բեռի |         |        |

|   |           |                          |արդարացի և |         |        |

|   |           |                          |հավասարաչափ|         |        |

|   |           |                          |բաշխում`   |         |        |

|   |           |                          |առանց նվազ |         |        |

|   |           |                          |ապահովված  |         |        |

|   |           |                          |հարկ       |         |        |

|   |           |                          |վճարողների |         |        |

|   |           |                          |հարկային   |         |        |

|   |           |                          |բեռի       |         |        |

|   |           |                          |ավելացման  |         |        |

|   |           |                          |           |         |        |

|   |           |                          |գույքային  |         |        |

|   |           |                          |հարկերի    |         |        |

|   |           |                          |մասով      |         |        |

|   |           |                          |հարկային   |         |        |

|   |           |                          |վարչարարու-|         |        |

|   |           |                          |թյան       |         |        |

|   |           |                          |պարզեցում  |         |        |

|   |           |                          |           |         |        |

|   |           |                          |պետական և  |         |        |

|   |           |                          |տեղական    |         |        |

|   |           |                          |ինքնակառա- |         |        |

|   |           |                          |վարման     |         |        |

|   |           |                          |մարմինների |         |        |

|   |           |                          |միջև       |         |        |

|   |           |                          |անշարժ     |         |        |

|   |           |                          |գույքի     |         |        |

|   |           |                          |վերաբերյալ |         |        |

|   |           |                          |տեղեկատվու-|         |        |

|   |           |                          |թյան       |         |        |

|   |           |                          |փոխանակման |         |        |

|   |           |                          |ցանցի      |         |        |

|   |           |                          |զարգացում  |         |        |

|   |           |                          |           |         |        |

|   |           |                          |անշարժ     |         |        |

|   |           |                          |գույքի     |         |        |

|   |           |                          |ամբողջական |         |        |

|   |           |                          |և  ճշգրիտ  |         |        |

|   |           |                          |կադաստրային|         |        |

|   |           |                          |գնահատում  |         |        |

|   |           |                          |           |         |        |

|   |           |                          |հարկերի    |         |        |

|   |           |                          |հավաքագրման|         |        |

|   |           |                          |ծախսերի    |         |        |

|   |           |                          |կրճատում   |         |        |

|___|___________|__________________________|___________|_________|________|

|2. |Միջազգային/|արտահանման և  ներմուծման  |մաքսային   |ՀՀ ֆի-   |01.09.  |

|   |արտաքին    |գործարքների ժամանակ       |վարչարարու-|նանսների |2008 թ. |

|   |առևտուր    |մաքսային հսկողության համար|թյան       |նախարա-  |        |

|   |           |պահանջվող փաստաթղթերի     |պարզեցում` |րություն |        |

|   |- վերացնել |ցանկի կրճատում (ՀՀ        |պահանջվող  |         |        |

|   |արտահանման |կառավարության 2003 թ.-ի   |փաստաթղթերի|ՀՀ կառավա|        |

|   |թույլտվութ-|N 1779-Ն որոշման          |թվի,       |րությանն |        |

|   |յունների   |փոփոխություն)             |ընթացա-    |առընթեր  |        |

|   |պահանջը    |- մաքսային հսկողության    |կարգերի    |մաքսային |        |

|   |           |համար պահանջվող ոչ        |իրականացման|պետական  |01.01.  |

|   |- նվազեցնել|սակագնային կարգավորման    |ժամանակի և |կոմիտե   |2009 թ. |

|   |փաստաթղթա- |նպատակով փաստաթղթերի ցանկի|ծախսերի    |         |        |

|   |յին        |վերանայում և  կրճատում,   |կրճատում   |ՀՀ էկոնո-|        |

|   |պահանջները |մասնավորապես,             |           |միկայի   |        |

|   |           |համապատասխանության        |Արդյունքում|նախարա-  |        |

|   |- դիտանցել |հավաստման հավաստագիրը և   |կպահանջվի  |րություն |        |

|   |մաքսային   |այլն                      |արտահանման |         |        |

|   |ընթացա-    |- արտահանման դեպքում      |համար 3    |         |        |

|   |կարգերի    |մաքսային հսկողության համար|փաստաթուղթ,|         |        |

|   |իրականացման|ներկայիս պահանջվող 5      |ներմուծման |         |01.01.  |

|   |ժամկետները`|փաստաթղթի փոխարեն միայն   |համար` 3:  |         |2009 թ. |

|   |խոչընդոտնե-|3 փաստաթղթի ներկայացման   |           |         |(շարու- |

|   |րը որոշելու|պահանջ, իսկ ներմուծման    |           |         |նակական)|

|   |համար      |դեպքում ներկայիս 6-ի      |           |         |01.11.  |

|   |           |փոխարեն 3 փաստաթղթի       |           |         |2008 թ. |

|   |- վերացնել |ներկայացման պահանջ        |           |         |        |

|   |ապրանքների |- ապրանքների գնահատման    |           |         |01.12.  |

|   |գնահատման  |մեթոդաբանությունը և       |           |         |2008 թ. |

|   |անորոշութ- |մոտեցումները դարձնել      |           |         |        |

|   |յունները   |թափանցիկ, հրապարակել ՀՀ   |           |         |        |

|   |           |ներքին շուկայի ապրանքի    |           |         |        |

|   |           |միավորի իրացման գնի հիման |           |         |        |

|   |           |վրա որոշվող ապրանքների    |           |         |        |

|   |           |մաքսային արժեքների        |           |         |        |

|   |           |վերաբերյալ                |           |         |        |

|   |           |տեղեկատվությունը          |           |         |        |

|   |           |- ԱՏԳ-ի սուբյեկտների      |           |         |        |

|   |           |մաքսային հսկողությունն    |           |         |        |

|   |           |իրականացնելու համար       |           |         |        |

|   |           |ներդնել տարբերակված       |           |         |        |

|   |           |հսկողության համակարգ, որը |           |         |        |

|   |           |հիմնված կլինի ԱՏԳ-ի       |           |         |        |

|   |           |սուբյեկտի գործունեության  |           |         |        |

|   |           |պատմության վրա            |           |         |        |

|   |           |- ՀՀ ԿԱ ՄՊԿ-ի աշխատողների |           |         |        |

|   |           |կողմից պարտադիր կատարման  |           |         |        |

|   |           |համար ընդունել «Էթիկայի և |           |         |        |

|   |           |վարվելակերպի կանոններ»    |           |         |        |

|   |           |փաստաթուղթը և  այն դարձնել|           |         |        |

|   |           |հրապարակային              |           |         |        |

|___|___________|__________________________|___________|_________|________|

|3. |Ընկերության|- գրանցման ժամանակ        |ընկերության|ՀՀ       |01.07.  |

|   |հիմնադրում |իրավաբանական անձի         |հիմնադրման |արդարադա-|2009 թ. |

|   |           |(առևտրային                |ընթացա-    |տության  |        |

|   |- միասնական|կազմակերպությունների)     |կարգերի    |նախարա-  |        |

|   |դարձնել    |կանոնադրություն           |պարզեցում, |րություն |        |

|   |ընկերութ-  |ներկայացնելու պահանջի     |ժամանակի և |         |        |

|   |յուն       |վերացում                  |ծախսերի    |ՀՀ էկոնո-|        |

|   |հիմնադրելու|- գրանցման ժամանակ գրավոր |կրճատում`  |միկայի   |        |

|   |ընթացա-    |հայտարարություն այն մասին,|հաշվի      |նախարա-  |        |

|   |կարգերը    |որ հիմնադրվող իրավաբանական|առնելով    |րություն |        |

|   |           |անձը գործունեություն է    |FATF-ի և   |         |        |

|   |- վերացնել |ծավալելու համապատասխան    |այս        |ՀՀ կենտ- |        |

|   |նվազագույն |կազմակերպաիրավական տեսակի |ոլորտում   |րոնական  |        |

|   |կանոնա-    |համար սահմանված ՀՀ        |գործող այլ |բանկ     |        |

|   |դրական     |օրենսդրությանը            |միջազգային |         |        |

|   |կապիտալի   |համապատասխան (by default) |կազմակերպու|ՀՀ կառավա|        |

|   |պահանջը    |- ցանկության դեպքում      |թյունների  |րությանն |        |

|   |           |կանոնադրության            |պահանջները |առընթեր  |        |

|   |- հանել    |ներկայացում, որի          |ընթացա-    |հարկային |        |

|   |կնիքի      |բովանդակությունը չի       |կարգերի    |պետական  |        |

|   |թույլտվութ-|ստուգվում, այլ միայն      |իրականացում|ծառայութ-|        |

|   |յան պահանջը|գրանցվում, հաշվառվում է   |2 օրում,   |յուն     |        |

|   |           |գրանցող մարմնի կողմից     |ներկայիս   |         |        |

|   |-բարձրացնել|- նվազագույն կանոնադրական |18-20 օրվա |ՀՀ կառավա|        |

|   |համակարգչա-|կապիտալի պահանջի, այդ     |փոխարեն    |րությանն |        |

|   |յին հուսա- |թվում` դրա առկայության    |           |առընթեր  |        |

|   |լիությունը/|(փաստաթղթային ապացուցման) |ընկերության|ՀՀ       |        |

|   |վստահելիու-|պահանջի վերացում          |հիմնադրման |ոստիկա-  |        |

|   |թյունը     |- գրանցման ժամանակ        |նպատակով   |նություն |        |

|   |պետական    |իրավաբանական անձի կողմից  |այցելութ-  |         |        |

|   |ռեգիստրում |կապիտալի չափի մասին       |յուն միայն |Տեղական  |        |

|   |           |տեղեկատվության            |մեկ        |ինքնակա- |        |

|   |           |ներկայացում, որն այդ պահին|կառույց,   |ռավարման |        |

|   |           |չի ստուգվում, այլ միայն   |որը        |մարմիններ|        |

|   |           |հաշվառվում է (բացառություն|փաստաթղթերն|         |        |

|   |           |այս կարգից պետք է արվի    |ընդունելուց|այլ      |        |

|   |           |միայն ֆինանսական          |հետո ինքն է|շահագրգիռ|        |

|   |           |միջնորդության             |իրականաց-  |մարմիններ|        |

|   |           |գործունեությամբ զբաղվելու |նում բոլոր |         |        |

|   |           |նպատակով ստեղծվող         |ընթացա-    |         |        |

|   |           |իրավաբանական անձանց համար)|կարգերը`   |         |        |

|   |           |- իրավաբանական անձի       |համա-      |         |        |

|   |           |գրանցում անհրաժեշտ        |գործակցելով|         |        |

|   |           |նվազագույն տեղեկատվության`|պետական    |         |        |

|   |           |վավերապայմանների          |ռեգիստրի,  |         |        |

|   |           |ներկայացման հիման վրա     |ՀՀ կառավա- |         |        |

|   |           |(նախատեսված ֆիրմային      |րությանն   |         |        |

|   |           |անվանում և  այլն)`        |առընթեր    |         |        |

|   |           |վարչական ակտի ընդունման և |հարկային   |         |        |

|   |           |տրամադրման միջոցով        |պետական    |         |        |

|   |           |(Ministerial act), որը    |ծառայութ-  |         |        |

|   |           |կպարունակի առնվազն ֆիրմայի|յան, ՀՀ    |         |        |

|   |           |անվանման և  ՀՎՀՀ-ի մասին  |էկոնոմիկայի|         |        |

|   |           |տեղեկատվություն           |նախարարութ-|         |        |

|   |           |- իրավաբանական անձի կնիք  |յան, ՀՀ    |         |        |

|   |           |ունենալու պարտադիր պահանջի|կառավարութ-|         |        |

|   |           |վերացման նպատակով ՀՀ ՀՊԾ-ի|յանն       |         |        |

|   |           |կողմից ստեղծել            |առընթեր ՀՀ |         |        |

|   |           |աշխատանքային խումբ և      |ոստիկանութ-|         |        |

|   |           |եռամսյա ժամկետում         |յան,       |         |        |

|   |           |միջազգային փորձագետների   |Երևանի     |         |        |

|   |           |հետ համագործակցությամբ    |քաղաքապետա-|         |        |

|   |           |ներկայացնել կնիքին        |րանի,      |         |        |

|   |           |փոխարինող անհատականացման  |տեղական    |         |        |

|   |           |այլ միջոցներ              |ինքնա-     |         |        |

|   |           |(մասնավորապես,            |կառավարման |         |        |

|   |           |ստորագրությունների        |մարմինների |         |        |

|   |           |նմուշների էլեկտրոնային    |և  այլ     |         |        |

|   |           |բազայի ստեղծում և         |մարմինների |         |        |

|   |           |ստորագրությունների        |հետ        |         |        |

|   |           |ստուգման համակարգչային    |           |         |        |

|   |           |ծրագրերի ներդրում)        |           |         |        |

|   |           |- իրավաբանական անձի կողմից|           |         |        |

|   |           |կնիք ունենալու ցանկության |           |         |        |

|   |           |դեպքում դրա ստանալու      |           |         |        |

|   |           |թույլտվության պահանջի     |           |         |        |

|   |           |վերացում                  |           |         |        |

|   |           |- իրավաբանական անձանց     |           |         |        |

|   |           |վերաբերյալ էլեկտրոնային   |           |         |        |

|   |           |վարչական վիճակագրության և |           |         |        |

|   |           |փաստաթղթային տեղեկատվական |           |         |        |

|   |           |բազայի ստեղծում, որի      |           |         |        |

|   |           |միջոցով իրավաբանական      |           |         |        |

|   |           |անձանց վերաբերյալ         |           |         |        |

|   |           |անհրաժեշտ տեղեկատվությունը|           |         |        |

|   |           |հասանելի կլինի բոլոր      |           |         |        |

|   |           |շահագրգիռ պետական         |           |         |        |

|   |           |կառավարման մարմիններին    |           |         |        |

|   |           |  (օրինակ, այդ թվում`     |           |         |        |

|   |           |իրավաբանական անձի կողմից  |           |         |        |

|   |           |բանկերում կատարված        |           |         |        |

|   |           |վճարումների հավաստիության |           |         |        |

|   |           |ստուգում էլ. հարցման      |           |         |        |

|   |           |միջոցով, արդյունքում      |           |         |        |

|   |           |վճարման անդորրագրերի      |           |         |        |

|   |           |ներկայացման պահանջի       |           |         |        |

|   |           |վերացում)                 |           |         |        |

|   |           |  այս բարեփոխումների      |           |         |        |

|   |           |իրականացման համար և  դրա  |           |         |        |

|   |           |հետ մեկտեղ գոյություն     |           |         |        |

|   |           |ունեցող պետական           |           |         |        |

|   |           |կառույցների հենքի վրա     |           |         |        |

|   |           |բիզնեսի աջակցման          |           |         |        |

|   |           |կենտրոնների հիմնում, որը  |           |         |        |

|   |           |տնտեսավարող սուբյեկտներին |           |         |        |

|   |           |«Մեկ պատուհան, մեկ կանգառ»|           |         |        |

|   |           |/one stop shop/ սկզբունքով|           |         |        |

|   |           |կմատուցի հանրային         |           |         |        |

|   |           |ծառայություններ,          |           |         |        |

|   |           |մասնավորապես, ընկերություն|           |         |        |

|   |           |հիմնադրելու ամբողջ        |           |         |        |

|   |           |գործընթացի, ինչպես նաև    |           |         |        |

|   |           |այլ վարչական ռեգիստրներին`|           |         |        |

|   |           |կոմունալ ծառայությունների |           |         |        |

|   |           |միացումների և  այլնի      |           |         |        |

|   |           |վերաբերյալ                |           |         |        |

|   |           |Նպատակահարմար է նաև,  որ  |           |         |        |

|   |           |այդ կառույցների համար     |           |         |        |

|   |           |հասանելի լինեն այլ        |           |         |        |

|   |           |տվյալների բազաներ (օրինակ`|           |         |        |

|   |           |աշխատուժի շուկայի, անշարժ |           |         |        |

|   |           |գույքի շուկայի,           |           |         |        |

|   |           |խորհրդատվական             |           |         |        |

|   |           |ընկերությունների,         |           |         |        |

|   |           |հաշվապահական և  այլ       |           |         |        |

|   |           |գործարար ծառայություն     |           |         |        |

|   |           |մատուցող ընկերությունների |           |         |        |

|   |           |վերաբերյալ օպերատիվ       |           |         |        |

|   |           |տեղեկատվության տրամադրման |           |         |        |

|   |           |հնարավորություն)          |           |         |        |

|   |           |- վերացնել անհատ          |           |         |        |

|   |           |ձեռնարկատերերի գրանցման   |           |         |        |

|   |           |պահանջը` դրա փոխարեն      |           |         |        |

|   |           |ձեռնարկատիրական           |           |         |        |

|   |           |գործունեությամբ զբաղվել   |           |         |        |

|   |           |ցանկացող ֆիզիկական անձանց |           |         |        |

|   |           |տրամադրելով ՀՎՀՀ:         |           |         |        |

|___|___________|__________________________|___________|_________|________|

|   |           |- լիցենզավորման և         |ընկերության|ՀՀ ֆի-   |01.01.  |

|   |           |թույլտվությունների        |գործունեու-|նանսների |2009 թ. |

|   |           |ընթացակարգերի և           |թյան       |նախարա-  |        |

|   |           |պահանջների պարզեցում և    |մեկնարկի   |րություն |        |

|   |           |հստակեցում                |ընթացա-    |         |        |

|   |           |                          |կարգերի    |ՀՀ էկոնո-|        |

|   |           |                          |պարզեցում, |միկայի   |        |

|   |           |                          |ժամանակի և |նախարա-  |        |

|   |           |                          |ծախսերի    |րություն |        |

|   |           |                          |կրճատում   |         |        |

|   |           |                          |           |ՀՀ կենտ- |        |

|   |           |                          |           |րոնական  |        |

|   |           |                          |           |բանկ     |        |

|   |           |                          |           |         |        |

|   |           |                          |           |պետական  |        |

|   |           |                          |           |կառավար- |        |

|   |           |                          |           |ման      |        |

|   |           |                          |           |մարմիններ|        |

|___|___________|__________________________|___________|_________|________|

|4. |Շինարարական|- տես նաև  3-րդ կետի      |ընթացա-    |Երևանի   |01.01.  |

|   |թույլտվութ-|միջոցառումները            |կարգերի    |քաղաքապետ|2009 թ. |

|   |յուններ    |- քաղաքաշինական           |պարզեցում  |         |        |

|   |           |գործունեության ծավալման   |և  թափանցի-|ՀՀ քաղաքա|        |

|   |- բացառել  |ընթացակարգերի             |կության    |շինության|        |

|   |պարտադիր   |կատարելագործմանն ուղղված  |բարձրացում |նախարա-  |        |

|   |վճարների   |իրավական ակտերի փաթեթի    |           |րություն |        |

|   |իրականացու-|մշակում և  ընդունում,     |ժամանակի և |         |        |

|   |մը         |ոլորտի հանրային           |ծախսերի    |ՀՀ արդարա|        |

|   |քաղաքային  |ծառայությունների մատուցում|կրճատում   |դատության|        |

|   |բարեգործա- |«Մեկ պատուհան, մեկ կանգառ»|           |նախարա-  |        |

|   |կան հիմնա- |սկզբունքով                |հասարակական|րություն |        |

|   |դրամներին  |- պետական և  համայնքային  |վերահսկո-  |         |        |

|   |           |հողերի օտարման և          |ղության    |Առաջարկել|        |

|   |- ներդնել  |օգտագործման տրամադրման,   |հնարավորու-|         |        |

|   |«Մեկ       |դրանց մեկնարկային գների   |թյան       |Տեղական  |        |

|   |պատուհան,  |սահմանման, ինչպես նաև     |ստեղծում   |ինքնակա- |        |

|   |մեկ կանգառ»|շինարարության             |           |ռավարման |        |

|   |կոմունալ   |թույլտվությունների        |           |մարմիննե-|        |

|   |ծառայութ-  |տրամադրման թափանցիկ և     |           |րին      |        |

|   |յունների   |հրապարակային մեխանիզմների |           |         |        |

|   |միացման    |ներդրում` հանրապետության  |           |         |01.09.  |

|   |համար      |բոլոր համայնքներում: Դրանց|           |         |2008 թ. |

|   |           |ընթացակարգերի պարզեցում և |           |         |        |

|   |           |հստակեցում, ժամկետների    |           |         |        |

|   |           |կրճատում, ինչպես նաև      |           |         |        |

|   |           |հստակ նկարագրությամբ      |           |         |        |

|   |           |պաշտոնական տեղեկատվության |           |         |        |

|   |           |պարբերաբար տեղակայում     |           |         |        |

|   |           |պետական համապատասխան      |           |         |        |

|   |           |կառավարման մարմինների     |           |         |        |

|   |           |պաշտոնական էլեկտրոնային   |           |         |        |

|   |           |կայքերի գլխավոր էջերում   |           |         |        |

|   |           |  ՀՀ քաղաքաշինության      |           |         |        |

|   |           |նախարարության             |           |         |        |

|   |           |գլխավորությամբ գործող     |           |         |        |

|   |           |աշխատանքային խմբի կողմից  |           |         |        |

|   |           |մշակված շինարարական       |           |         |        |

|   |           |թույլտվությունների և      |           |         |        |

|   |           |ընթացակարգերի             |           |         |        |

|   |           |ուսումնասիրությունների և  |           |         |        |

|   |           |առաջարկների փաթեթը եռամսյա|           |         |        |

|   |           |ժամկետում ներկայացնել     |           |         |        |

|   |           |քննարկման                 |           |         |        |

|   |           |- լրատվության միջոցներով  |           |         |        |

|   |           |«Երևան  հիմնադրամին»      |           |         |        |

|   |           |փոխանցումներ կատարելը     |           |         |        |

|   |           |կամավոր և  բարեգործական   |           |         |        |

|   |           |հիմունքներով լինելը       |           |         |        |

|   |           |հանրությանը հասանելի      |           |         |        |

|   |           |դարձնել                   |           |         |        |

|___|___________|__________________________|___________|_________|________|

|5. |Պայմանա-   |                          |գույքի     |ՀՀ արդարա|        |

i

|   |գրերի      |                          |վաճառքի    |դատության|        |

|   |կիրարկում  |                          |գործընթացի |նախարա-  |        |

|   |           |                          |ժամկետների |րություն |01.07.  |

|   |- արագացնել|                          |կրճատում`  |         |2009 թ. |

|   |գույքի     |                          |           |ՀՀ կենտ- |        |

|   |դատական    |                          |           |րոնական  |01.09.  |

|   |կարգով     |                          |           |բանկ     |2009 թ. |

|   |հանրային   |                          |           |         |        |

|   |վաճառքը/   |                          |           |ՀՀ       |2009 թ. |

|   |աճուրդը    |                          |           |ֆինանս-  |        |

|   |           |                          |           |ների     |01.01.  |

|   |- արագացնել|- դատավարական ժամկետների  |           |նախարա-  |2009 թ. |

|   |հայցի      |վերանայում և  հստակեցում` |           |րություն |        |

|   |լրացման և  |դատաքննության ընդհանուր   |դատավարական|         |        |

|   |պատասխանո- |ժամկետների կրճատման       |ժամկետների |ՀՀ կառավա|        |

|   |ղին        |նպատակով                  |կրճատում   |րությանն |        |

|   |ծանուցման  |- դատավարական ժամկետների  |           |առընթեր  |        |

|   |ընթացա-    |պահպանման նպատակով        |նախնական   |պետական  |        |

|   |կարգը      |հսկողության իրականացում   |հայցի      |գույքի   |        |

|   |           |- դատարաններում հայցի     |լրացման և  |կառավար- |        |

|   |           |լրացման և  պատասխանողին   |պատասխանո- |ման      |        |

|   |           |ծանուցում ուղարկելու      |ղին        |վարչութ- |        |

|   |           |ընթացակարգերի ժամկետների  |ծանուցման  |յուն     |        |

|   |           |հստակեցման վերաբերյալ     |ընթացակարգի|         |        |

|   |           |օրենսդրական փոփոխության   |տևողության |         |        |

|   |           |նախաձեռնում` ժամկետների   |կրճատում`  |         |        |

|   |           |կրճատման նպատակով         |ներկայիս   |         |        |

|   |           |                          |միջինում   |         |        |

|   |           |                          |40 օրից    |         |        |

|   |           |                          |մինչև  7 օր|         |        |

|___|___________|__________________________|___________|_________|________|

|6. |Վարկերի    |վարկային տեղեկատվության   |բանկային   |ՀՀ կենտ- |01.01.  |

|   |ստացում    |շրջանառության և  դրա      |փոխառութ-  |րոնական  |2009 թ. |

|   |           |հավաքագրման հետ կապված    |յուն կամ   |բանկ     |        |

|   |- վերացնել |հարաբերությունների        |վարկային   |         |        |

|   |վարկային   |կարգավորման համար         |քարտ       |         |        |

|   |տեղեկատվու-|«Վարկային տեղեկատվության  |չունեցող   |         |        |

|   |թյունը     |շրջանառության և  վարկային |անձանց     |         |        |

|   |հավաքա-    |բյուրոների գործունեության |համար      |         |        |

|   |գրելու և   |մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի  |վարկային   |         |        |

|   |տարածելու  |և  դրա ընդունմամբ         |պատմության |         |        |

|   |օրենսդրական|պայմանավորված այլ         |ստեղծման և |         |        |

|   |խոչընդոտնե-|օրենքներում               |ձեռնարկատե-|         |        |

|   |րը         |փոփոխություններ և         |րերի կողմից|         |        |

|   |           |լրացումներ կատարելու մասին|բիզնես     |         |        |

|   |- նախատեսել|մի շարք օրենքների         |հիմնելու և |         |        |

|   |գույքի և   |նախագծերի ընդունում       |զարգացնելու|         |        |

|   |որպես գրավ |                          |համար      |         |        |

|   |օգտագործվող|                          |անհրաժեշտ  |         |        |

|   |բոլոր      |                          |միջոցների  |         |        |

|   |տեսակի     |                          |ներգրավման |         |        |

|   |գույքի     |                          |հնարավորու-|         |        |

|   |համար ավելի|                          |թյան       |         |        |

|   |շուտ       |                          |ընձեռում   |         |        |

|   |ընդհանուր, |                          |           |         |        |

|   |քան հատուկ |                          |           |         |        |

|   |նկարագրութ-|                          |           |         |        |

|   |յունը      |                          |           |         |        |

|   |           |                          |           |         |        |

|___|___________|__________________________|___________|_________|________|

|7. |Ներդրողների|- կորպորատիվ կառավարման   |Հայաստանյան|ՀՀ էկոնո-|2009 թ. |

|   |/փոքր      |զարգացման հայեցակարգի     |ընկերութ-  |միկայի   |        |

|   |բաժնետերերի|մշակում և  ընդունում      |յուններում |նախարա-  |01.01.  |

|   |պաշտպանութ-|- կորպորատիվ կառավարման   |կորպորատիվ |րություն |2009 թ. |

|   |յուն       |օրենսգրքի մշակում և       |կառավարման |         |        |

|   |           |ընդունում                 |և  փոքր    |ՀՀ կենտ- |        |

|   |-բարձրացնել|- հաշվետվության           |բաժնետերերի|րոնական  |        |

|   |բացահայտման|ներկայացում, որը          |շահերի     |բանկ     |        |

|   |պահանջները`|կբացահայտի                |պաշտպանութ-|         |        |

|   |           |ընկերությունների մասին    |յան        |ՀՀ արդարա|        |

|   |-բարձրացնել|ՀՀ օրենքների              |սկզբունք-  |դատության|        |

|   |տնօրենի    |համապատասխանությունը ԵՄ   |ների       |նախարա-  |        |

|   |պատասխանատ-|ստանդարտներին,            |միջազգային |րություն |        |

|   |վությունը  |մասնավորապես, բացահայտման |լավագույն  |         |        |

|   |կորպորատիվ |պահանջները և  տնօրենի     |փորձին     |         |        |

|   |ակտիվները  |պատասխանատվությունը       |համապատաս- |         |        |

|   |ոչ         |կորպորատիվ ակտիվները ոչ   |խանեցում   |         |        |

|   |նպատակային |նպատակային տնօրինելու     |           |         |        |

|   |տնօրինելու |համար                     |           |         |        |

|   |համար      |                          |           |         |        |

|___|___________|__________________________|___________|_________|________|

|8. |Աշխատանքա- |ՀՀ աշխատանքային           |աշխատուժի  |ՀՀ       |01.07.  |

|   |յին        |օրենսգրքում               |շուկայի    |աշխատանքի|2009 թ. |

|   |հարաբերութ-|փոփոխությունների          |ճկունության|և  սոցիա-|        |

|   |յունների   |նախաձեռնում`              |բարձրացում |լական    |        |

|   |կանոնա-    |- աշխատանքային            |           |հարցերի  |        |

|   |կարգում    |պայմանագրերի կնքման և     |տոնական և  |նախարա-  |        |

|   |           |ժամկետային                |հանգստի    |րություն |        |

|   |- հանել    |սահմանափակումների պարտադիր|օրերին     |         |        |

|   |գիշերային  |պահանջի վերացում և        |աշխատանքի  |ՀՀ էկոնո-|        |

|   |և  շաբաթվա |իրավաբանական անձանց կողմից|դիմաց      |միկայի   |        |

|   |հանգստյան  |աշխատանքային              |հավելավճարի|նախարա-  |        |

|   |օրերին     |հարաբերությունների        |պահանջի    |րություն |        |

|   |աշխատանքի  |կանոնակարգերի ինստիտուտի  |վերացում   |         |        |

|   |դիմաց      |հստակեցում                |           |         |        |

|   |վճարվող    |- գործուղումների ժամանակ  |աշխատանքա- |         |        |

|   |հավելավճարի|իրավաբանական անձանց       |յին պայմա- |         |        |

|   |պահանջը    |աշխատողներին տրվող        |նագրերի    |         |        |

|   |           |գործուղման ծախսերի        |հնարավորինս|         |        |

|   |- աշխատան- |նվազագույն սահմանի        |պարզեցում  |         |        |

|   |քային պայ- |վերացում                  |           |         |        |

|   |մանագրերը  |- արձակուրդի կամ նմանատիպ |ներդրումա- |         |        |

|   |առավելա-   |այլ ներքին ակտերի         |յին        |         |        |

|   |գույնս     |վերաբերյալ իրավաբանական   |միջավայրի  |         |        |

|   |պարզեցնելու|անձի աշխատողներին ոչ      |գրավչության|         |        |

|   |նպատակով   |թղթային` էլեկտրոնային     |բարձրացում |         |        |

|   |իրավաբանա- |եղանակով ծանուցման        |           |         |        |

|   |կան անձանց |հնարավորության սահմանում  |օտարերկրյա |         |        |

|   |կողմից     |- իրականացնել             |աշխատուժի  |         |        |

|   |աշխատանքա- |ուսումնասիրություն, որը   |աշխատանքի  |         |        |

|   |յին        |կբացահայտի աշխատանքային   |թույլտվութ-|         |        |

|   |հարաբերութ-|օրենսդրության խոչընդոտները|յան        |         |        |

|   |յունների   |(այդ թվում` վարչական)     |ժամկետային |         |        |

|   |կանոնա-    |բիզնեսի զարգացման վրա     |սահմանափակ-|         |        |

|   |կարգերի    |- հնարավորություն ստեղծել |ման        |         |        |

|   |ներդրում   |գործատուի համար սեփական   |վերացում   |         |        |

|   |           |հայեցողությամբ աշխատողին  |           |         |        |

|   |           |ազատելու աշխատանքից`      |           |         |        |

|   |           |պայմանով, որ նման         |           |         |        |

|   |           |իրավունքի մասին աշխատողը  |           |         |        |

|   |           |ստորագրությամբ տեղեկացված |           |         |        |

|   |           |է եղել մինչև  աշխատանքի   |           |         |        |

|   |           |ընդունվելը                |           |         |        |

|   |           |«Օտարերկրացիների մասին»   |           |         |        |

|   |           |ՀՀ օրենքում փոփոխության   |           |         |        |

|   |           |նախաձեռնում               |           |         |        |

|___|___________|__________________________|___________|_________|________|

|9. |Սեփականութ-|անշարժ գույքի կադաստրում  |գույքի     |ՀՀ կառավա|01.07.  |

|   |յան        |գույքի նկատմամբ           |նկատմամբ   |րությանն |2009 թ. |

|   |գրանցում   |իրավունքների պետական      |իրավունք-  |առընթեր  |        |

|   |           |գրանցման ընթացակարգերի    |ների       |անշարժ   |        |

|   |- ընթացա-  |էլեկտրոնային եղանակով     |պետական    |գույքի   |        |

|   |կարգերն    |իրականացման նպատակով      |գրանցման   |կադաստրի |        |

|   |անշարժ     |եռամսյա ժամկետում         |ընթացա-    |պետական  |        |

|   |գույքի     |ներկայացնել հստակ         |կարգերի    |կոմիտե   |        |

|   |կադաստրում |գործողությունների ծրագիր  |պարզեցում, |         |        |

|   |իրականացնել|                          |ժամանակի   |ՀՀ       |        |

|   |էլեկտրոնա- |                          |և  ծախսերի |ֆինանս-  |        |

|   |յին        |                          |կրճատում   |ների     |        |

|   |եղանակով   |                          |           |նախարա-  |        |

|   |(on-line)  |                          |անշարժ     |րություն |        |

|   |           |                          |գույքի     |         |        |

|   |           |                          |գործարքների|ՀՀ էկոնո-|        |

|   |           |                          |թափանցիկու-|միկայի   |        |

|   |           |                          |թյան       |նախարա-  |        |

|   |           |                          |բարձրացում |րություն |        |

|___|___________|__________________________|___________|_________|________|

|10.|Ձեռնարկութ-|- «Իրավաբանական անձանց    |իրավաբանա- |ՀՀ էկոնո-|01.01.  |

|   |յան փակում |պետական գրանցման մասին» ՀՀ|կան անձանց |միկայի   |2009 թ. |

|   |(լուծարում)|օրենքում փոփոխությունների |լուծարման  |նախարա-  |        |

|   |           |կատարում                  |գործընթաց- |րություն |        |

|   |-շարունակել|Իրավաբանական անձանց       |ների       |         |        |

|   |նոր        |լուծարման ժամկետների      |փաստացի    |ՀՀ արդարա|        |

|   |լուծարման  |կրճատման նպատակով`        |ժամկետների |դատության|        |

|   |ընթացա-    |լուծարման վերջնական       |կրճատում   |նախարա-  |        |

|   |կարգերի    |(զրոյական) հաշվեկշիռ      |           |րություն |        |

|   |իրականացու-|ներկայացնելուց հետո       |           |         |        |

|   |մը         |օրենքով նախատեսված բոլոր  |           |         |        |

|   |           |գործողություններն         |           |         |        |

|   |           |իրականացրած և  ժամկետներն |           |         |        |

|   |           |սպառված լինելու դեպքում   |           |         |        |

|   |           |իրավաբանական անձի         |           |         |        |

|   |           |լուծարումը համարվում է    |           |         |        |

|   |           |գրանցված:                 |           |         |        |

._________________________________________________________________________.

(ծրագիրը փոփ. 16.10.08 թիվ 1172-Ն, 23.04.09 թիվ 443-Ն որոշումներ)

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
26.06.2008
N 775-Ն
Որոշում