Սեղմել Esc փակելու համար:
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Չի գործում
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ...

25.04.2016 -ին ուժը կորցրած ակտի տվյալ խմբագրությունը գործել է   19.04.2010  -ից մինչեւ   25.04.2016  -ը:
 

(ուժը կորցրել է 17.03.16 թիվ 167-Ն հրաման)

i

110.1011.220210

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «22»        02            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11010055

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

7 դեկտեմբերի 2009 թվականի N 1011-Ն

 

i

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2203 «ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉՆԵՐԻ ՕՊԵՐԱՏՈՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀՀ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ՀՈՒԼԻՍԻ 13-Ի N 610-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՉԵՂՅԱԼ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(1-ին մաս)

 

Ղեկավարվելով «Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության մասին» ՀՀ օրենքի 16-րդ հոդվածի 2-րդ կետի, «Իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքի 75-րդ հոդվածի պահանջներով և հիմք ընդունելով ՀՀ ԿԳ նախարարի 2009 թ. մայիսի 12-ի «Նախնական և միջին մասնագիտական կրթության պետական կրթական չափորոշիչների և ուսումնամեթոդական փաստաթղթերի վերաբերյալ փորձագիտական եզրակացություն տալու նպատակով ստեղծվող ոլորտային հանձնաժողովների կազմը` ըստ մասնագիտական խմբերի հաստատելու մասին» N 445-Ա/Ք հրամանով հաստատված ոլորտային հանձնաժողովների փորձագիտական եզրակացությունը.

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`

 

1. Հաստատել նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգիչների օպերատոր» որակավորման պետական կրթական չափորոշիչը` համաձայն հավելվածի:

2. Չեղյալ ճանաչել ՀՀ ԿԳ նախարարի 2009 թ. հուլիսի 13-ի «Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության պետական կրթական չափորոշիչը հաստատելու մասին» N 610-Ն հրամանը:

3. Նախարարության աշխատակազմի նախնական և միջին մասնագիտության կրթության վարչությանը (պետ` Ա. Աղբալյան) և օրենսդրության և իրավաբանական վարչությանը (պետ` Մ. Գրիգորյան)` սահմանված կարգով հրամանը ներկայացնել ՀՀ արդարադատության նախարարություն` պետական գրանցման:

4. Հրամանի կատարման հսկողությունը հանձնարարել նախարարի տեղակալ Ա. Ավետիսյանին:

 

Հավելված

ՀՀ կրթության և գիտության

նախարարի

2009 թ. դեկտեմբերի 7-ի

N 1011-Ն հրամանի

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2203 «ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ՕՊԵՐԱՏՈՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ

 

ԳԼՈՒԽ 1
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2203 «ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ՕՊԵՐԱՏՈՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐԸ

 

1. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Արհեստավոր» որակավորման աստիճանի «Համակարգչային օպերատոր» որակավորումը հաստատված է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2008 թ. հուլիսի 31-ի «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2006 թ. հունվարի 12-ի N 73-ն որոշման մեջ փոփոխություն կատարելու մասին» N 838-Ն որոշմամբ:

2. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի յուրացումն իրականացվում է ուսուցման առկա և դրսեկության (էքստեռն) ձևերով:

3. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի յուրացման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2008 թ. հուլիսի 31-ի «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2006 թ. հունվարի 12-ի N 73-ն որոշման մեջ փոփոխություն կատարելու մասին» N 838-Ն որոշմամբ

1) կրթության առկա ձևով`

ա. միջնակարգ (լրիվ) ընդհանուր կրթության հիմքով` 1 տարի,

բ. հիմնական ընդհանուր կրթության հիմքով առանց միջնակարգ (լրիվ) ընդհանուր

կրթություն ստանալու` 1 տարի,

գ. հիմնական ընդհանուր կրթության հիմքով` ավագ դպրոցի կրթական ծրագրի հետ

համատեղելու դեպքում` 3 տարի

2) դրսեկության (էքստեռնատ) ձևով ուսուցման տևողությունը համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2007 թ. սեպտեմբերի 6-ի «Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական հիմնական կրթական ծրագրերի հեռավար (դիստանցիոն) և դրսեկությամբ (էքստեռնատով) ուսուցման կարգերը հաստատելու մասին» N 1028-Ն որոշմամբ սահմանված կարգի որոշում է ուսումնական հաստատությունը:

4. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրը միջնակարգ (լրիվ) ընդհանուր կրթության հիմքով և հիմնական ընդհանուր կրթության հիմքով յուրացնող ուսանողի ուսումնական բեռնվածության նվազագույն ծավալը 1368 ժամ է, առավելագույն ծավալը` 2322 ժամ: Հիմնական կրթական ծրագիրը հիմնական ընդհանուր կրթության հիմքով` ավագ դպրոցի կրթական ծրագրի հետ համատեղելու դեպքում ուսումնառության տևողությունն ավելանում է 104 շաբաթով:

 

ԳԼՈՒԽ 2.
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2203 «ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ՕՊԵՐԱՏՈՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐՆ ԱՎԱՐՏԱԾ ՇՐՋԱՆԱՎԱՐՏԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐԸ

 

5. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորմամբ մասնագետը կարող է իրականացնել հետևյալ զբաղմունքները.

1) կազմակերպության խնդիրներից և գործառույթներից ելնելով իրականացնել տեղեկատվության թվայնացման, պահպանման և փոխանցման գործառույթը,

2) համակարգիչների շահագործում ցանկացած կազմակերպաիրավական կարգավիճակ ունեցող հիմնարկում կատարել օպերատորական աշխատանք` կիրառելով նորագույն տեղեկատվական և կոմունիկացիոն տեխնոլոգիաները:

6. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորմամբ շրջանավարտը իր մասնագիտական գործունեության ընթացքում պետք է իրականացնի հետևյալ պարտականությունները.

1) թվայնացնել և համապատասխան տեղում պահպանել փաստաթղթերը (տեքստային, գրաֆիկական խմբագրիչներով, էլեկտրոնային աղյուսակներով),

2) փաստաթղթերի ուղարկում` Էլեկտրոնային կապի միջոցների օգնությամբ` mail, fax,

3) աշխատել գրասենյակային համակարգչային հարակից սարքերով /տպիչ, սկաներ, թվային ֆոտոխցիկ, մուլտիմեդիա պրոյեկտոր/,

4) կատարել տեղեկատվության որոնում ինտերնետում:

 

ԳԼՈՒԽ 3.
ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ «ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ՕՊԵՐԱՏՈՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ

 

7. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրը շրջանավարտի համար պետք է ապահովի`

1) ժամանակակից անհատի և քաղաքացու ձևավորման պահանջներին համապատասխան ազգային և համամարդկային մշակույթի ու պատմության վերաբերյալ գիտելիքների յուրացում, դրանք մասնագիտական գործունեության ընթացքում կիրառելու հմտությունների ձևավորում,

2) մասնագիտական ոլորտի ընդհանուր գիտելիքների յուրացում, որոնք բավարար հիմք են հանդիսանում մասնագիտական խնդիրների հետ կապված հանձնարարությունները կատարելու համար,

3) մասնագիտական տեսական ու գործնական գիտելիքները կիրառելով արդյունավետ օգտագործել համապատասխան գործիքներ, սարքավորումներ, հարմարանքներ,

4) մասնագիտական գործառնությունները համապատասխան նորմաների սահմաններում իրականացնելու հմտությունների ձևավորում,

5) մասնագիտական տերմինաբանության ճիշտ ընկալում և կիրառում,

6) մասնագիտական գործունեության ժամանակ համապատասխան գործողությունների սոցիալական հետևանքները հաշվի առնելու հմտություն,

7) մասնագիտական ինքնազարգացման և կատարելագործման նպատակով իրեն անհրաժեշտ տեղեկությունները մասնագիտական աղբյուրներից ձեռք բերելու հմտությունների ձևավորում,

8) աշխատանքային խնդիրների լուծման ժամանակ պատասխանատվություն ստանձնելու, լուծումները հիմնավորված իրականացնելու կարևորությունը պատկերացնելու, նման աշխատանքի պատրաստ լինելու մակարդակ,

9) ինչպես ընդհանուր, այնպես էլ որոշակի փոփոխվող գործոններով իրավիճակներում աշխատելու համար հմտությունների ձևավորում:

 

ԳԼՈՒԽ 4.
ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ «ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ՕՊԵՐԱՏՈՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅԱՆ ՊԱՐՏԱԴԻՐ ՆՎԱԶԱԳՈՒՅՆԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ

 

8. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրը շրջանավարտի համար ընդհանուր հումանիտար և սոցիալ-տնտեսագիտական գիտելիքների բնագավառում պետք է ապահովի`

1) իմանալ ՀՀ Սահմանադրության, մարդու և հասարակության, քաղաքացիների միջև հարաբերությունները կարգավորող, իր բնագավառի օրենքների և նորմատիվ փաստաթղթերի հիմնական դրույթները,

2) տիրապետել հայոց լեզվին,

3) հաղորդակցվել մեկ օտար լեզվով,

4) պատկերացում ունենալ առողջ կենսակերպի մասին, տիրապետել ֆիզիկական կատարելագործման ունակություններին և հմտություններին,

5) ծանոթանալ ազգային և համաշխարհային պատմությանն ու մշակույթին,

6) պատկերացում ունենալ անձի և հասարակության զարգացման օրինաչափությունների, հասարակության սոցիալական կառուցվածքի, շարժումների, քաղաքականության սուբյեկտների, քաղաքական հարաբերությունների և գործընթացների մասին:

9. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրը շրջանավարտի համար մաթեմատիկական և ընդհանուր բնագիտական գիտելիքների բնագավառում պետք է ապահովի`

1) ծանոթ լինել էկոլոգիական հիմնական հասկացություններին, բնապահպանական գլոբալ և տարածքային հիմնախնդիրներին,

2) տիրապետի տեղեկատվության հավաքման, պահպանման և մշակման համակարգչային մեթոդներին և կարողանա օգտագործել ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ,

3) պատկերացում ունենալ արտակարգ իրավիճակների մասին, տիրապետել արտակարգ իրավիճակներում գործելու սկզբունքներին, ծանոթ լինել փրկարարական աշխատանքների կազմակերպման կառույցներին և փրկարարական տեխնիկային, կարողանալ օգտագործել անհատական պաշտպանության միջոցներ:

10. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրը շրջանավարտի համար պետք է ապահովի առանցքային հմտություններին տիրապետում` ըստ աղյուսակ 1-ում բերված մոդուլների:

11. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրը շրջանավարտի համար պետք է ապահովի ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական կարողությունների ձեռքբերում` ըստ աղյուսակ 2-ում բերված մոդուլների:

 

ԳԼՈՒԽ 5.
ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2203 «ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ՕՊԵՐԱՏՈՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ

 

12. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիր իրականացնող հաստատության կադրային ապահովության և կադրային համապատասխանության նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիր իրականացնող հաստատություններում ուսումնական գործընթացն իրականացնում են մանկավարժական և ուսումնաօժանդակ անձնակազմի աշխատողները:

2) Հաստատության մանկավարժական աշխատողների կազմում ընդգրկվում են դասախոսներ, արտադրական ուսուցման վարպետներ:

3) Դասախոսական անձնակազմի աշխատողները, որպես կանոն, պետք է ունենան իրենց կողմից ուսուցանվող դասընթացի գծով բարձրագույն մասնագիտական կրթություն:

4) Հատուկ մասնագիտական դասընթացները պարապող դասախոսների համար մասնագիտական աշխատանքի փորձի առկայությունը ցանկալի է:

5) ՈՒսումնական պրակտիկան վարող արտադրական ուսուցման վարպետը պետք է ունենա համապատասխան մասնագիտական կրթություն և մասնագիտական աշխատանքի փորձ:

6) Արտադրական և նախաավարտական պրակտիկաները վարում է մասնագիտական դասընթացի դասախոսը:

13. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիր իրականացնող հաստատության ուսումնամեթոդական ապահովության նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի իրականացումը պետք է ապահովված լինի ուսանողի համար մատչելի տեղեկատվական նյութերով (գրադարանային ֆոնդ, տվյալների համակարգչային բազա), ինչն, ըստ բովանդակության, պետք է համապատասխանի մասնագիտության ուսումնական պլանով նախատեսված առարկաների լրիվ ցանկին: Այդ առարկաների, ինչպես նաև ուսումնական գործընթացի կազմակերպման բոլոր ձևերի գծով (տեսական, գործնական պարապմունքների, ուսումնական, արտադրական և նախաավարտական պրակտիկաների, կուրսային աշխատանքների) պետք է առկա լինեն համապատասխան դասագրքեր, ուսումնամեթոդական, մեթոդական ձեռնարկներ, ուղեցույցներ (գործնական պարապմունքների, ինքնուրույն արտալսարանային աշխատանքների կազմակերպման համար), գործնական խաղերի սցենարներ (դերային խաղեր), թեստային հանձնարարականների հավաքածուներ, ալգորիթմներ, մեթոդական մշակումներ, ցուցումներ, երաշխավորություններ, դիտողական նյութեր, ուսուցման տեխնիկական միջոցներ (ուսումնադիտողական, լսատեսողական նյութեր դասավանդվող բոլոր առարկաների և բոլոր տեսակի պարապմունքների վերաբերյալ` ուսանողների և դասախոսների համար), ինչպես նաև միջանկյալ և ամփոփիչ ատեստավորման նյութեր:

14. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիր իրականացնող կազմակերպության նյութատեխնիկական ապահովության նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) ՈՒսումնական կաբինետների երաշխավորվող ցանկը`

ա. հումանիտար առարկաների,

բ. սոցիալ-տնտեսագիտական առարկաների,

գ. հայոց լեզվի և խոսքի մշակույթի,

դ. օտար լեզուների,

ե. քաղաքացիական պաշտպանության և արտակարգ իրավիճակների, էկոլոգիայի և կենսագործունեության ապահովության,

զ. մեթոդական:

2) ՈՒսումնական լաբորատորիաների երաշխավորվող ցանկը`

ա. համակարգչային և հեռահաղորդակցական տեխնիկայի,

բ. ուսուցման տեխնիկական միջոցների:

4) Սպորտային համալիր`

ա. մարզադահլիճ,

բ. մարզահրապարակ:

Կրթական ծրագիր իրականացնող կազմակերպությունը, ելնելով անհրաժեշտությունից, կարող է ձևավորել լրացուցիչ կաբինետներ, լաբորատորիաներ, արհեստանոցներ:

15. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրով ուսումնական գործընթացի կազմակերպման նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) ՈՒսանողի շաբաթական ուսումնական բեռնվածության առավելագույն ծավալը չպետք է գերազանցի 54 ժամը` ներառյալ լսարանային և արտալսարանային ուսումնական աշխատանքի բոլոր տեսակները:

2) ՈՒսումնառության ընթացքում ուսանողի բեռնվածությունը պարտադիր լսարանային պարապմունքներով չպետք է գերազանցի շաբաթական 36 ժամը, ինչը նաև ուսումնական բեռնվածության նվազագույն ծավալն է, ընդ որում` նշված ծավալը չի ներառում նախասիրական առարկաների պարապմունքները, խորհրդատվությունները և լրացուցիչ արտալսարանային պարապմունքները:

3) ՈՒսումնական խմբի համար սահմանվում են խորհրդատվության ժամեր յուրաքանչյուր ուսումնական տարում մինչև 100 ժամ:

4) ՈՒսումնական տարվա սկիզբը և ավարտը բոլոր կուրսերում որոշվում է ուսումնական պլաններով:

5) ՈՒսանողների համար սահմանվում են արձակուրդներ տարեկան առնվազն երկու անգամ` 8-11 շաբաթ ընդհանուր տևողությամբ, այդ թվում 2 շաբաթից ոչ պակաս ձմռան ժամանակահատվածում: Արձակուրդների կոնկրետ տևողությունները և ժամկետները սահմանում է ուսումնական հաստատությունը:

6) Նախասիրական առարկաների ցանկը, դրանց ծավալը (ոչ ավել, քան շաբաթական 4 ժամ` առանձին դասացուցակով) և ուսուցման ժամկետները որոշում է կազմակերպությունը` ուսանողների ընտրությամբ:

16. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի պրակտիկաների կազմակերպման նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի ուսուցումը ներառում է ուսումնական (տեսական ուսուցմամբ և(կամ) առանց տեսական ուսուցման), արտադրական և նախաավարտական պրակտիկաները:

2) Պրակտիկաների ընթացքում ուսանողները կատարելագործում են իրենց գործնական հմտությունները:

3) Պրակտիկայի տևողությունը սահմանվում է մասնագիտության ուսումնական պլանով:

4) Պրակտիկաների ուսումնական ծրագրերը կազմում և հաստատում են ուսումնական հաստատությունները:

5) Պրակտիկաների անցկացումը վարում են արտադրական ուսուցման վարպետները, դասախոսները:

6) ՈՒսումնական պրակտիկաներն անց են կացվում պրակտիկայի ծրագրի կատարումն ապահովելու համար բավարար կահավորում ու տեխնիկական հագեցում ունեցող ուսումնական, ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում, ուսումնական տնտեսություններում, ուսումնափորձնական տեղամասերում, ուսումնական հաստատության այլ ուսումնաօժանդակ օբյեկտներում, ինչպես նաև արտադրական կազմակերպություններում, հաստատություններում:

7) Արտադրական և նախաավարտական պրակտիկաները, որպես կանոն, անց են կացվում պրակտիկաների ուսումնական ծրագրերի բովանդակությանը համապատասխան պայմաններ ունեցող կազմակերպություններում:

17. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնելու ընթացքում ուսանողների միջանկյալ և ամփոփիչ ատեստավորումների նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրով ուսուցման ընթացքը վերահսկելու և արդյունքների ձեռքբերումը գնահատելու նպատակով անց է կացվում ուսանողների միջանկյալ ատեստավորում, իսկ որակավորում շնորհելու համար` շրջանավարտների պետական ամփոփիչ ատեստավորում:

2) Միջանկյալ ատեստավորում անց է կացվում ուսումնական կիսամյակի ընթացքում և վերջում:

3) ՈՒսումնական կիսամյակի սկզբում ուսանողը տեղեկացվում է կիսամյակի ընթացքում միջանկյալ ատեստավորման բնույթի, ներառվող նյութի ծավալի և ժամկետների մասին:

4) ՈՒսանողների միջանկյալ ատեստավորման տեսակը և անցկացման ձևը ընտրում է ուսումնական հաստատությունը:

5) Շրջանավարտների ամփոփիչ ատեստավորում երաշխավորվում է անց կացնել առանձին առարկաներից կամ մոդուլներից պետական քննության, համալիր (միջառարկայական կամ միջմոդուլային) պետական քննության կամ ավարտական /դիպլոմային/ աշխատանք կատարելու և պաշտպանելու ձևով: Ամփոփիչ ատեստավորման ձևը ընտրում է ուսումնական հաստատությունը:

6) Ամփոփիչ ատեստավորման ընտրված ձևը և ներառվող նյութի ծավալը պետք է հնարավորություն տա համոզվել սույն չափորոշչով 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման արհեստավորի պատրաստվածության նկատմամբ սահմանված պահանջներին շրջանավարտի համապատասխանության մեջ:

 

ԳԼՈՒԽ 6.
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2203 «ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ՕՊԵՐԱՏՈՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆԸ ԵՎ ՆՐԱ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐԸ

 

18. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնելու նպատակով սահմանվում է օրինակելի ուսումնական պլան` համաձայն աղյուսակ 3-ի:

19. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203 «Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնող կազմակերպությունը`

1) սույն չափորոշչով սահմանված օրինակելի ուսումնական պլանի հիման վրա կազմում և հաստատում է աշխատանքային ուսումնական պլանը,

2) աշխատանքային ուսումնական պլանը կազմելիս կարող է մինչև 5% չափով փոփոխել դասընթացների և մոդուլների ժամաքանակը,

3) կարող է փոփոխել առանձին առարկաների և մոդուլների ծրագրային նյութի բովանդակությունը 15%-ի սահմաններում` չփոփոխելով արդյունքները և կատարման չափանիշները,

4) առարկայի և (կամ) մոդուլի ընդհանուր ժամաքանակի սահմաններում որոշում է տեսական, գործնական և լաբորատոր պարապմունքների ժամաքանակները,

5) պրակտիկայի համար նախատեսված շաբաթների սահմաններում որոշում է ուսումնական և արտադրական պրակտիկաների տևողությունները, անցկացման ժամկետները, նախաավարտական պրակտիկայի տևողությունը,

6) մասնագիտական առարկաների և մոդուլների ուսումնական ծրագրերը կազմելիս հաշվի է առնում գործատուների, գործադիր իշխանությունների, մասնագիտական ոլորտը կառավարող պետական լիազորված մարմինների, այլ շահագրգիռ սուբյեկտների (սոցիալական գործընկերների) առաջարկությունները,

7) ընտրում է շրջանավարտների` սույն չափորոշչով երաշխավորված ամփոփիչ ատեստավորման ձևերից մեկը:

 

Աղյուսակ 1

 

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203

«Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային

օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի առանցքային

հմտությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|                 ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ»                |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՀՂՀ-3-08-001                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլը նախատեսված է նրանց համար, ովքեր    |

|                     |կարիք ունեն զարգացնելու և  ամրապնդելու         |

|                     |հաղորդակցության իրենց ունակությունները: Մոդուլը|

|                     |կարելի է սովորել ոչ միայն մասնագիտական         |

|                     |ուսումնառությանը զուգընթաց, այլև  առանձին, քանի|

|                     |որ այն պարունակում է նաև  ընդհանուր կրթության  |

|                     |և  անձի զարգացման համար կարևոր  տարրեր: Սա     |

|                     |նշանակում է, որ դասավանդողները պիտի խրախուսեն  |

|                     |տարբեր մոտեցումներ բացահայտելու                |

|                     |հնարավորությունները, ինչպես օրինակ` դերային    |

|                     |խաղեր, տեսանյութեր, մամուլի ուսումնասիրություն |

|                     |և  այլն: Ավարտելով այս մոդուլը` ուսանողը       |

|                     |կզարգացնի հաղորդակցության կարևոր               |

|                     |ունակություններ, ձեռք կբերի ինքնավստահություն, |

|                     |որպեսզի կարողանա արդյունավետ և  ակտիվ կերպով   |

|                     |հաղորդակցվել աշխատանքային ու մասնագիտական      |

|                     |գործունեության ընթացքում, ինչպես նաև`  անձնական|

|                     |կյանքում:                                      |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Չկան                                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Սահմանել ուսումնառության անձնական նպատակները   |

|արդյունք 1           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է սահմանում ուսումնառության անձնական   |

|                     |   նպատակները,                                 |

|                     |բ. ճիշտ է պլանավորում և  կիրառում              |

|                     |   ուսումնառության անձնական նպատակների         |

|                     |   ձեռքբերմանն ուղղված ուսումնառության         |

|                     |   գործընթացները,                              |

|                     |գ. ճիշտ է սահմանում ուսումնառության տարբեր     |

|                     |   եղանակները:                                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Բանավոր և  գրավոր տեղեկատվական հաղորդում       |

|արդյունք 2           |կատարել պարզ թեմաների և  տեքստերի մասին        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. օգտագործում է բանավոր և  գրավոր խոսքի       |

|                     |   համապատասխան կառուցվածք,                    |

|                     |բ. հաղորդումը պարունակում է պարզ               |

|                     |   տեղեկատվություն, կարծիքներ կամ գաղափարներ,  |

|                     |գ. տեղեկատվության առանձնացում /խմբավորումը     |

|                     |   կատարում է նպատակային,                      |

|                     |դ. հաղորդումը իրականացնում է` հաշվի առնելով    |

|                     |   իրավիճակը և  լսարանը:                       |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Նախաձեռնել, պահպանել, եզրափակել                |

|արդյունք 3           |երկխոսություններ և  քննարկումներ               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է կիրառում «ակտիվ ունկնդրման» ժամանակ  |

|                     |   օգտագործվող հմտությունները, (պարզաբանումներ |

|                     |   ստանալու ձգտումը, գրառումներ կատարելը,      |

|                     |   ամփոփելը),                                  |

|                     |բ. ազատ կերպով ձևակերպում,  արտահայտում և      |

|                     |   պաշտպանում է իր գաղափարները, տեսակետներն ու |

|                     |   կարծիքները,                                 |

|                     |գ. ցուցաբերում է համոզելու կարողություն,       |

|                     |դ. կատարում է ճիշտ ամփոփում /եզրափակում:       |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Մեկնաբանել սխեմաներ, աղյուսակներ, դիագրամներ,  |

|արդյունք 4           |քարտեզներ և  նկարներ                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է նախանշում սխեմաների, աղյուսակների,   |

|                     |   դիագրամների, քարտեզների և  նկարների         |

|                     |   նշանակությունը և  նրանց միջև  եղած          |

|                     |   տարբերությունները,                          |

|                     |բ. ճիշտ է մեկնաբանում առաջադրված սխեմաները,    |

|                     |   աղյուսակները, դիագրամները, քարտեզները և     |

|                     |   նկարները.                                   |

|                     |գ. մեկնաբանման ընթացքում օգտագործում է խոսքի   |

|                     |   համապատասխան կառուցվածք:                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կատարել փաստաթղթավորում                        |

|արդյունք 5           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է սահմանում տարբեր փաստաթղթերը` ըստ    |

|                     |   դրանց նշանակության,                         |

|                     |բ. ճիշտ է նախանշում տարբեր փաստաթղթերի         |

|                     |   օգտագործման տեղն ու դերը,                   |

|                     |գ. ճիշտ է կատարում տարբեր տեսակի               |

|                     |   տեղեկատվությունների փաստաթղթավորումը:       |

|_____________________________________________________________________|

|        ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԱՌԱՋԻՆ ՕԳՆՈՒԹՅՈՒՆ»      |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ԱԱՕ 3-08-001                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլը մշակվել է արտադրական               |

|                     |կազմակերպություններում աշխատանքի անվտանգության |

|                     |վերաբերյալ ուսանողներին գիտելիքներ, աշխատանքի  |

|                     |պաշտպանության միջոցառումների իրականացման և     |

|                     |առաջին օգնության կազմակերպման հմտություններ    |

|                     |տալու համար: Այն անհրաժեշտ է արտադրական        |

|                     |կազմակերպության բոլոր մակարդակների             |

|                     |աշխատողներին:                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |40 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Չկան                                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ աշխատանքի պաշտպանության իրավական և      |

|արդյունք 1           |և  կազմակերպչական դրույթները                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Գիտի աշխատանքի պաշտպանության վերաբերյալ     |

|                     |   իրավական ակտերը և  օրենքները:               |

|                     |բ. Գիտի կազմակերպություններում աշխատանքի       |

|                     |   պաշտպանության կազմակերպման ներքին           |

|                     |   նորմատիվային փաստաթղթերը:                   |

|                     |գ. Գիտի աշխատանքի պաշտպանության նորմերի և      |

|                     |   կանոնների խախտման հետ կապված                |

|                     |   պատասխանատվությունը:                        |

|                     |դ. Գիտի աշխատանքի պաշտպանության նորմերի և      |

|                     |   կանոնների պահպանման նկատմամբ վերահսկողության|

|                     |   ձևերը  և  մեխանիզմները:                     |

|                     |ե. Գիտի արտադրությունում դժբախտ դեպքերի և      |

|                     |   պատահարների հետաքննության, փաստաթղթավորման  |

|                     |   և  հաշվառման կարգը:                         |

|                     |զ. Գիտի արտադրության տարբեր մակարդակների       |

|                     |   ղեկավարների պատասխանատվությունը աշխատանքի   |

|                     |   պաշտպանության նորմերի պահպանման վերաբերյալ: |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ կազմակերպություններում անվտանգության    |

|արդյունք 2           |տեխնիկայի նորմերը և  կանոնները                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Գիտի տեխնոլոգիական սարքավորումների,         |

|                     |   մեխանիզմների, փոխադրամիջոցների շահագործման  |

|                     |   անվտանգության տեխնիկայի հիմնական պահանջները:|

|                     |բ. Գիտի էլեկտրաանվտանգության կանոնները և       |

|                     |   պաշտպանությունը:                            |

|                     |գ. Գիտի հրդեհանվտանգության կանոնները և         |

|                     |   պաշտպանությունը:                            |

|                     |դ. Գիտի ճնշման տակ աշխատող սարքավորումների և   |

|                     |   մեխանիզմների անվտանգ շահագործման կանոնները: |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ արտադրական սանիտարիայի և  հիգիենայի     |

|արդյունք 3           |վերաբերյալ պահանջները                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Պատկերացնում է արտադրական սանիտարիայի և     |

|                     |   հիգիենայի հասկացությունները:                |

|                     |բ. Գիտի արտադրական միկրոկլիմայի վերաբերյալ     |

|                     |   նորմատիվային պահանջները:                    |

|                     |գ. Գիտի արտադրական աղմուկից և  ցնցումներից     |

|                     |   պաշտպանվելու միջոցները:                     |

|                     |դ. Գիտի արտադրական լուսավորվածությանը          |

|                     |   ներկայացվող պահանջները և  նորմերը:          |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ առաջին օգնության կազմակերպումը և        |

|արդյունք 4           |անհրաժեշտ միջոցները                            |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Գիտի ճիշտ կատարել արհեստական շնչառություն:  |

|                     |բ. Գիտի ճիշտ կատարել սրտի աշխատանքի            |

|                     |   վերականգնում:                               |

|                     |գ. Գիտի դադարեցնել արյան հոսքը և  դնել վիրակապ:|

|                     |դ. Գիտի կոտրվածքների վիրակապման կարգը:         |

|                     |ե. Ճիշտ է կատարում առաջին օգնությունն          |

|                     |   այրվածքների դեպքում:                        |

|                     |զ. Ճիշտ է կատարում առաջին օգնությունն          |

|                     |   էլեկտրահարման դեպքում:                      |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 2

 

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2203

«Համակարգիչների շահագործում» մասնագիտության «Համակարգչային

օպերատոր» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի ընդհանուր

մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|         ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻՉ»          |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՀՇՕ 3-08-001                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլը նախատեսում է ուսանողին գիտելիքներ  |

|                     |տալ համակարգչի ընդհանուր կառուցվածքի,          |

|                     |համակարգչից օգտվելու անվտանգության կանոնների և |

|                     |հիգիենիկ նորմերի մասին: ՈՒսանողի մոտ զարգացնել |

|                     |ֆայլերի և  թղթապանակների հետ աշխատելու         |

|                     |հմտությունները:                                |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |62 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Չկան                                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ համակարգչի հիմնական բաղադրիչները        |

|արդյունք 1           |(համակարգչային բլոկ, մկնիկ, ստեղնաշար, մոնիտոր)|

|                     |դրանց աշխատանքի սկզբունքները: Ճիշտ ձևով        |

|                     |միացնել, անջատել և  վերաբեռնավորել համակարգիչը:|

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Գիտի համակարգչի համակարգչային բլոկի         |

|                     |   նշանակությունը, ճիշտ ձևով  միացնել, անջատել |

|                     |   և  վերաբեռնավորել համակարգիչը:              |

|                     |բ. Գիտի համակարգչի մկնիկի և  ստեղնաշարի հետ    |

|                     |   աշխատել                                     |

|                     |գ. Գիտի ճիշտ ձևով  միացնել անջատել մոնիտորը:   |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարողանալ օգտվել մենյուից և  պատուհաններից:    |

|արդյունք 2           |                                               |

|                     |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Կարողանում է օգտվել մենյուից:               |

|                     |բ. Կարողանում է օգտվել պատուհաններից           |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ տեղեկատվության պահպանման ձևերը  և       |

|արդյունք 3           |հասցեավորումը համակարգչում, ֆայլ, թղթապանակ,   |

|                     |սկավառակ, արտաքին կրիչներ` CD, DVD, Flash:     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Գիտի ինչ է ֆայլը, և  թղթապանակը             |

|                     |բ. Գիտի հասցեավորումը համակարգչում, կոշտ       |

|                     |   սկավառակ, արտաքին կրիչներ` CD, DVD, Flash:  |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Գիտենալ ֆայլի և  թղթապանակի հատկությունները,   |

|արդյունք 4           |տեղեկատվության ծավալի չափման միավորները:       |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Գիտի որն է տեղեկատվության ծավալի չափման     |

|                     |   միավորը:                                    |

|                     |բ. Գիտի որոնք են և  ինչպես դիտել ֆայլի և       |

|                     |   թղթապանակի հատկությունները և  դիտելու ձևը:  |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարողանա ջնջել, վերականգնել, պատճենահանել,     |

|արդյունք 5           |տեղափոխել ֆայլերը և  թղթապանակները խմբագրել    |

|                     |դրանց անվանումները                             |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Կարողանում է ջնջել, վերականգնել ֆայլերը     |

|                     |բ. Կարողանում է ջնջել, վերականգնել             |

|                     |   թղթապանակները                               |

|                     |գ. Կարողանում է խմբագրել ֆայլերի անվանումները  |

|                     |դ. Կարողանում է խմբագրել թղթապանակների         |

|                     |   անվանումները                                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Տեղեկատվություն որոնում համակարգչում (ըստ      |

|արդյունք 6           |փաստաթղթի տեսակի, ստեղծման ամսաթվի, պահպանման  |

|                     |հասցեի, ծավալի):                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Կարողանում է համակարգչում որոնել            |

|                     |   տեղեկատվությունը ըստ փաստաթղթի տեսակի,      |

|                     |   ստեղծման ամսաթվի, պահպանման հասցեի, ծավալի: |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Համակարգչից օգտվելու անվտանգության կանոնները և |

|արդյունք 7           |հիգիենիկ նորմերը:                              |

|                     |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Գիտի համակարգչից օգտվելու անվտանգության     |

|                     |   կանոնները                                   |

|                     |բ. Գիտի համակարգչից օգտվելու հիգիենիկ նորմերը  |

|_____________________________________________________________________|

|                  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՕՊԵՐԱՑԻՈՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳ»             |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՀՇՕ 3-08-002                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլը նախատեսում է ուսանողին տալ         |

|                     |ընդհանուր գիտելիքներ օպերացիոն համակարգի (ՕՀ)  |

|                     |դերի և  նշանակության ու դրա տիպերի մասին:      |

|                     |ՈՒսանողի մոտ զարգացնել ՕՀ-ի ստանդարտ ծրագրերի  |

|                     |օգտագործման, պարզ կարգաբերումներ կատարելու,    |

|                     |կիրառական ծրագրերի տեղադրման և  հեռացման       |

|                     |հմտությունները:                                |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար, ուսանողը    |

|                     |պետք է նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՇՕ 3-08-001 |

|                     |«Տեղեկատվություն և  համակարգիչ» մոդուլը:       |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |ՕՀ դերն ու նշանակությունը: Տարածված ՕՀ տիպերը: |

|արդյունք 1           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Գիտի ՕՀ դերն ու նշանակությունը:             |

|                     |բ. Գիտի տարածված ՕՀ տիպերը:                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |ՕՀ ստանդարտ ծրագրեր                            |

|արդյունք 2           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարողանում է օգտվել ՕՀ ստանդարտ ծրագրերից   |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |ՕՀ պարզ կարգաբերում                            |

|արդյունք 3           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարողանում է կատարել ՕՀ պարզ կարգաբերում    |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կիրառական ծրագրերի տեղադրում և  հեռացում       |

|արդյունք 4           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |կարողանում է տեղադրել և  հեռացնել կիրառական    |

|                     |ծրագիր                                         |

|_____________________________________________________________________|

|         ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ»          |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՀՇՕ 3-08-003                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Նախատեսված է համակարգչային գրագրություն        |

|                     |ուսումնասիրող ցանկացած ուսումնական             |

|                     |հաստատությունում օգտագործելու համար:           |

|                     |Մոդուլը նախատեսում է ուսումնասիրել ինֆորմացիոն |

|                     |տեխնոլոգիաների փուլերը, այն որպես գիտություն,  |

|                     |նրա օգտագործման հիմնական նպատակը,              |

|                     |ուսումնասիրման առարկան, տարածումը և  ընդգրկած  |

|                     |բնագավառները, տեքստային պրոցեսորների դերը որպես|

|                     |ինֆորմացիայի ստեղծման, մշակման, խմբագրման և    |

|                     |պահպանման հիմնական միջոց:                      |

|                     |Այն նախատեսում է նաև  համակարգչային            |

|                     |տեխնոլոգիաների կիրառմամբ սովորողներին          |

|                     |ուսուցանել զանգվածային կիրառություն խմբագրիչի  |

|                     |դերը, տեքստերի մշակման, պահպանման, ձևավորման   |

|                     |միջոցները, որոնք կիրառվում են ցանկացած         |

|                     |բնագավառի աշխատատեղերում համակարգչային         |

|                     |գրագրության կազմակերպման համար, ինչպես նաև     |

|                     |գործարար գրագրության միջոցները:                |

|                     |Մոդուլի ուսումնասիրման արդյունքում սովորողների |

|                     |մոտ պետք է ձևավորված  լինեն խորը գիտելիքներ և  |

|                     |կայուն իմացություն` որակավորման բնութագրերին   |

|                     |համապատասխանող պահանջներով:                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք|

|                     |է ուսումնասիրած լինի ՀՇՕ 3-08-001              |

|                     |«Տեղեկատվություն և  համակարգիչ» մոդուլը        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Գիտի` տեքստային պրոցեսորների դերը որպես        |

|արդյունք 1           |ինֆորմացիայի ստեղծման, մշակման, խմբագրման և    |

|                     |պահպանման հիմնական միջոց, տեքստերի մշակման     |

|                     |տեխնոլոգիան, տեքստային խմբագրիչի ինտերֆեյսում  |

|                     |տեղ գտած տեղամասերի և  գործիքների              |

|                     |նշանակությունը, նրանց տեղադրման ու հեռացման    |

|                     |միջոցները, ռեժիմների կարգավորման հրամանները,   |

|                     |տեքստերի մուտքագրման ու պահպանման միջոցները    |

|                     |որպես տեքստային տարբեր ֆորմատի փաստաթղթեր,     |

|                     |որպես նմուշ, նմուշների ներդրման նշանակությունը |

|                     |տիպային փաստաթղթեր մշակելու և  այդ աշխատանքների|

|                     |ավտոմատացումը իրագործելու գործում, տեքստերի    |

|                     |ձևավորման  հրամանները, տառատեսակների           |

|                     |ներկայացումը տարբեր ոճերով ու չափերով, տառերի  |

|                     |և  տողերի միջև  հեռավորությունների, սահմանների,|

|                     |լուսանցքների տեղադրման ու փոփոխման հրամանները, |

|                     |տողերի դասավորման հրամանները (ձախից, աջից,     |

|                     |մեջտեղից ու երկկողմանի հավասարեցումով),        |

|                     |փաստաթուղթը տարբեր գրաֆիկական պատկերներով ու   |

|                     |սիմվոլներով ձևավորելու  հրամաններն ու          |

|                     |գործիքները, տարբեր օգնող ծրագրերի հետ կապ      |

|                     |ապահովող տեղամասերը, ինչպես նաև  տարբեր        |

|                     |գրաֆիկական և  տեքստային խմբագրիչների միջև:     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. գիտի ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների փուլերը,    |

|                     |   ուսումնասիրման առարկան, հաշվողական տեխնիկայի|

|                     |   զարգացման պատմությունը, տեքստային           |

|                     |   պրոցեսորների դերը որպես ինֆորմացիայի        |

|                     |   ստեղծման, մշակման, խմբագրման և  պահպանման   |

|                     |   հիմնական միջոց, տեքստերի մշակման            |

|                     |   տեխնոլոգիան,                                |

|                     |բ. գիտի տեքստային խմբագրիչի ինտերֆեյսում տեղ   |

|                     |   գտած տեղամասերի և  գործիքների               |

|                     |   նշանակությունը, նրանց տեղադրման ու հեռացման |

|                     |   միջոցները, ռեժիմների կարգավորման հրամանները,|

|                     |գ. գիտի տեքստերի մուտքագրման ու պահպանման      |

|                     |   միջոցները որպես տեքստային տարբեր ֆորմատի    |

|                     |   փաստաթղթեր, որպես նմուշ, նմուշների ներդրման |

|                     |   նշանակությունը տիպային փաստաթղթեր մշակելու  |

|                     |   և  այդ աշխատանքների ավտոմատացումը           |

|                     |   իրագործելու գործում,                        |

|                     |դ. գիտի տեքստերի ձևավորման  հրամանները,        |

|                     |   տառատեսակների ներկայացումը տարբեր ոճերով ու |

|                     |   չափերով, տառերի և  տողերի միջև              |

|                     |   հեռավորությունների, սահմանների, լուսանցքների|

|                     |   տեղադրման ու փոփոխման հրամանները, տողերի    |

|                     |   դասավորման հրամանները (ձախից, աջից, մեջտեղից|

|                     |   ու երկկողմանի հավասարեցումով),              |

|                     |ե. գիտի փաստաթուղթը տարբեր գրաֆիկական          |

|                     |   պատկերներով ու սիմվոլներով ձևավորելու       |

|                     |   հրամաններն ու գործիքները, տարբեր օգնող      |

|                     |   ծրագրերի հետ կապ ապահովող տեղամասերը, ինչպես|

|                     |   օպերացիոն համակարգի միջավայրում աշխատող     |

|                     |   տարբեր գրաֆիկական և  տեքստային խմբագրիչների |

|                     |   միջև:                                       |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարողանա պատրաստել դիմումներ, նամակներ,        |

|արդյունք 2           |տեղեկանքներ, հուշագրեր, հրամաններ,             |

|                     |հայտարարագրեր, երաշխավորագրեր, պայմանագրեր`    |

|                     |ռուսերեն, հայերեն, անգլերեն լեզուներով,        |

|                     |կենսագրական տվյալներով փաստաթղթերի նմուշներ,   |

|                     |կատարել էջի պարամետրերի հաստատում, էջերի       |

|                     |համարակալում և  տպում, ստեղծել, վերանվանել,    |

|                     |պատճենել հեռացնել ֆայլերը տեքստային խմբագրիչի  |

|                     |միջավայրում, կատարել հղումներ ցանցային տպիչին  |

|                     |կամ ցանցի որևէ  համակարգչի:                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Ճիշտ է կատարում տեքստային փաստաթղթի ստեղծման|

|                     |   գործողությունները վերը նշված փաստաթղթերից   |

|                     |   որևէ  մեկի պատրաստման օրինակի վրա:          |

|                     |բ. Ճիշտ է կատարում փաստաթուղթը անհրաժեշտ ոճերով|

|                     |   ձևավորման  աշխատանքները, բազմաէջ փաստաթղթերի|

|                     |   համարակալումը և  դիտումը տպելուց առաջ:      |

|                     |գ. Ճիշտ է կատարում տեքստային խմբագրիչի         |

|                     |   միջավայրում ֆայլերի ստեղծման ու պահպանման   |

|                     |   գործողությունները:                          |

|                     |դ. պահպանում է աշխատանքի և  ինֆորմացիայի       |

|                     |   անվտանգության ապահովման խնդիրները:          |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Օգտագործում է տեքստի պատրաստման համար տարբեր   |

|արդյունք 3           |ազգային տառատեսակներ (այբուբեններ)` հայկական,  |

|                     |կիրիլիկական, լատինական` հայալեզու, ռուսալեզու  |

|                     |և  լատինական լեզուներով, ստանդարտ և            |

|                     |օգտագործողի կողմից պահպանված նմուշները` նոր    |

|                     |տիպային փաստաթղթերի պատրաստման համար:          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Ճիշտ է օգտագործում տարբեր ազգային           |

|                     |   տառատեսակները:                              |

|                     |բ. վարժ է օգտագործում տեքստային ինֆորմացիայի   |

|                     |   ստեղծման և  մշակման գործողությունները       |

|                     |   ստանդարտ և  օգտագործողի կողմից պահպանված    |

|                     |   նմուշների հիման վրա:                        |

|                     |գ. Ճիշտ է օգտագործում տպիչը:                   |

|                     |դ. Գիտի և  պահպանում է աշխատանքի անվտանգության |

|                     |   և  ինֆորմացիայի պահպանման կանոնները:        |

|_____________________________________________________________________|

|       ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՄՆԵՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ԽՄԲԱԳԻՐ»        |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՀՇՕ 3-08-004                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլը նախատեսում է ուսուցանել գիտելիքներ |

|                     |ներկայացումների պատրաստման խմբագրով աշխատելու  |

|                     |համար: Մոդուլը նախատեսված է ներկայացումների    |

|                     |խմբագրի միջոցով պատրաստել գործնական բնույթ կրող|

|                     |սլայդներ, որոնք ներկայացվող նյութի առավել      |

|                     |պատկերավորությունն ապահովելու համար կարող են   |

|                     |օգտագործվել համաժողովների, նախագծերի, ծրագրերի |

|                     |և  այլ տեսակի նյութերի տեսողական և  ձայնային   |

|                     |ձևաչափով  ներկայացնելու համար:                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |42 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք|

|                     |է ուսումնասիրած լինի ՀՇՕ 3-08-001              |

|                     |«Տեղեկատվություն և  համակարգիչ» մոդուլը        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

 

----------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
07.12.2009
N 1011-Ն
Հրաման