Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ Գ ...

 

 

320.0231.210111

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «21»        01            2011 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 32011034

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ ՀՐԱՄԱՆ

 

21 դեկտեմբերի 2010 թվականի N 231-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԻ 2004 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 9-Ի N 192-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 70-րդ հոդվածով`

 

Հրամայում եմ`

 

1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետի 2004 թվականի դեկտեմբերի 9-ի «Հայաստանի Հանրապետությունում օդանավերի պետական գրանցման, օդանավերի ռեգիստրի վարման ու թռիչքային պիտանիության սերտիֆիկատների տրման և օտարերկրյա թռիչքային պիտանիության սերտիֆիկատների ճանաչման կարգը հաստատելու մասին» N 192-Ն հրամանով հաստատված «Հայաստանի Հանրապետությունում օդանավերի պետական գրանցման, օդանավերի ռեգիստրի վարման ու թռիչքային պիտանիության սերտիֆիկատների տրման և օտարերկրյա թռիչքային պիտանիության սերտիֆիկատների ճանաչման կարգում» (այսուհետ` Կարգ) կատարել հետևյալ փոփոխությունները և լրացումները.

1) Կարգի 5-րդ կետը լրացնել նոր պարբերությամբ հետևյալ բովանդակությամբ.

i

«Նախկին ԽՍՀՄ արտադրության այն օդանավերի տիպերը (Հավելված 13), որոնք չեն բավարարում սույն կետի «բ» ենթակետի պահանջներին, սակայն երկար ժամանակ շահագործվել են Հայաստանի Հանրապետությունում, կարող են գրանցվել և շահագործվել նախագծող կազմակերպության կողմից որոշված անհատական ժամկետներով և փաստաթղթերի հիման վրա` ուղևորատար օդանավերի դեպքում` մինչև 2012 թվականի դեկտեմբերի 31-ը, իսկ այլ նշանակության օդանավերի դեպքում` մինչև 2014 թվականի դեկտեմբերի 31-ը:»:

2) Կարգի 6-րդ կետը շարադրել նոր խմբագրությամբ`

i

«Կետ 5-ի պայմանները բավարարող օդանավը ժամանակավորապես ընդգրկվում է Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական օդանավերի պետական ռեգիստրի հավելվածում հետևյալ դեպքերում`

ա) այդ օդանավի տիպը ունի շահագործման ժամանակի սահմանափակում,

բ) օդանավին որոշակի ժամանակ չի կարող տրվել թռիչքային Պիտանիության Սերտիֆիկատ (օդանավը գտնվում է տեխնիկական սպասարկման կամ վերանորոգման գործընթացի մեջ և այլն),

գ) հայտատուի հայտի հիման վրա, եթե սեփականատիրոջ ու շահագործողի միջև կնքված պայմանագրով նախատեսվում է ժամկետային սահմանափակում:»:

3) Կարգի 9-րդ կետից հանել «կամ գրանցման ժամանակավոր Սերտիֆիկատ» բառերը:

i

4) Կարգի 11-րդ կետում.

i

ա. «բ» ենթակետը «նկարահանման,» բառից հետո լրացնել «ուսումնական,» բառով.

բ. վերջին պարբերությունը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«Բացառություն են կազմում օդանավերի տիպերը, որոնք չեն բավարարում սույն կետի պահանջներին, սակայն նշված են Հավելված 13-ում, ուղևորատար օդանավերի դեպքում` մինչև 2012 թվականի դեկտեմբերի 31-ը, իսկ այլ նշանակության օդանավերի դեպքում` մինչև 2014 թվականի դեկտեմբերի 31-ը:»:

5) Կարգի 14-րդ կետում.

i

ա. «Մաս BԴ (ԱՊ-BԴ)» բառերը փոխարինել «Մաս ՎԴ (ԱՊ-ՎԴ)» բառերով.

բ. 2-րդ պարբերությունից հետո լրացնել նոր պարբերությամբ հետևյալ բովանդակությամբ.

«Գլխավոր Վարչության կողմից ճանաչվում են նաև օդանավերի մասերի անձնագրերը, որոնք տրված են համաձայն Միջպետական Ավիացիոն Կոմիտեի Ավիացիոն Ռեգիստրի ԴՊ 4-2004 (ԴՊ 4-2004), ԳՈՍՏ 27693-88 (ԳՕՍՏ 27693-88), մասերի թռիչքային պիտանիության կտրոնները` տրված համաձայն Եվրոպական թռիչքային անվտանգության գործակալության (EASA) Ֆորմ 1 (Form 1), ԱՄՆ ֆեդերալ ավիացիոն իշխանությունների (FAA) 8130-3, ՏՍիԱ Ֆորմ 24-0078 (TCA Form 24-0078) և Միջպետական Ավիացիոն Կոմիտեի նշանակված ներկայացուցիչների կողմից վավերացված թռիչքային պիտանիության հաստատման կտրոնները:

Նշված փաստաթղթերը հանդիսանում են հաստատված կառուցվածքին արտադրանքի համապատասխանությունը հավաստող համարժեք փաստաթղթեր և ընդունելի են Գլխավոր Վարչության կողմից:»:

6) Կարգի 16-րդ կետի «է» ենթակետը ուժը կորցրած ճանաչել:

i

7) Կարգի 29-րդ կետի «բ» ենթակետից հանել «և 15-րդ հոդվածի 2-րդ կետի համաձայն Գլխավոր Վարչությունը համապատասխան որոշում չի կայացրել,» բառերը:

8) Կարգի 34-րդ կետը լրացնել նոր «դ» ենթակետով հետևյալ բովանդակությամբ.

i

«դ) նախագծող կամ արտադրող կազմակերպության կողմից օդանավի անհատական ժամկետների երկարաձգման վերաբերյալ փաստաթղթերի, եթե այդպիսիք նախատեսված են:

Եթե օդանավը նախկինում գրանցված է եղել այլ պետության ռեգիստրում, ապա թռիչքային Պիտանիության Սերտիֆիկատի տրման ժամանակ կարող են հիմք ընդունվել նաև օտարերկրյա պետության կողմից տրված Արտահանման Թռիչքային Պիտանիության Սերտիֆիկատը կամ գործող Թռիչքային Պիտանիության Սերտիֆիկատը:»:

i

9) Կարգի 58-րդ կետի երկրորդ պարբերությունը, 59-րդ, 60-րդ, 61-րդ, 62-րդ և 63-րդ կետերը «Արտահանման» բառից հետո լրացնել «Թռիչքային» բառով:

i

10) Կարգի Հավելվածներ 1-ում, 3-ում, 4-ում, 5-ում, 6-ում, 8-ում և 9-ում.

««___»_________ 200_թ.» թվերը փոխարինել »»___»_________ 20__թ.» թվերով:

11) Կարգի Հավելվածներ 1-ում, 3-ում, 4-ում, 6-ում, 8-ում և 9-ում «ստանդարտների վարչության թռիչքային պիտանիության վերաբերյալ եզրակացությունը» բառերը փոխարինել «պիտանիության վարչության եզրակացությունը» բառերով:

12) Կարգի Հավելվածներ 1-ում և 3-ում «/օդանավի թռիչքային պիտանիության մասին/» բառերը հանել:

13) Կարգի Հավելված 5-ում.

ա. «ինքնաթիռը հանձնեց» բառերը փոխարինել «օդանավը հանձնեց» բառերով.

բ. «ինքնաթիռը ընդունեց» բառերը փոխարինել «օդանավը ընդունեց» բառերով:

14) Կարգի Հավելվածներ 2-ում, 7-ում, 10-ում, 11-ում, 12-ում և 14-ում.

i

ա. «Թռիչքների անվտանգության տեսչական վարչության պետ

Director Fligհt Safety Inspection Department» բառերը փոխարինել

«Թռիչքային պիտանիության վարչության պետ

Director of Airwortհiness Department» բառերով.

բ. «___________ «___» 200__թ.» թվերը փոխարինել

«___________ «___» 20___թ.» թվերով:

15) Կարգի Հավելված 13-ը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

 

i

«Հավելված 13

 

ՑԱՆԿ

ԿԱՐԳԻ 5-ՐԴ ԵՎ 11-ՐԴ ԿԵՏԵՐՈՒՄ ՆՇՎԱԾ ՕԴԱՆԱՎԵՐԻ ՏԻՊԵՐԸ

.______________________________________________________________.

| Հ/հ |                        Օդանավի տիպը                    |

|_____|________________________________________________________|

| 1   |    ԻԼ - 76, ԻԼ - 76Տ, ԻԼ - 76ՏԴ                        |

|_____|________________________________________________________|

| 2   |    ՏՈՒ - 134Ա-3, ՏՈՒ - 134Բ-3                          |

|_____|________________________________________________________|

| 3   |    ԱՆ - 12, ԱՆ - 12Բ, ԱՆ - 12ՏԲ, ԱՆ -12ԲԿ, ԱՆ - 12ԲՊ   |

|_____|________________________________________________________|

| 4   |    ԱՆ - 26, ԱՆ - 26Բ                                   |

|_____|________________________________________________________|

| 5   |    Մի - 8Տ, Մի-8ՄՏՎ                                    |

.______________________________________________________________.

2. Սույն հրամանը ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:

 

 

pin
Քաղաքացիական ավիացիայի վարչություն
21.12.2010
N 231-Ն
Հրաման