116.0710.260111
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«26» 01 2011 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11611042
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԵՎ ԿԱՊԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
7 դեկտեմբերի 2010 թվականի N 710-Ն
i
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՎՐԱ ԳՏՆՎՈՂ` ԱՌԱՆՁԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՀԱՆՁՆՎՈՂ ԹՈՒՆԵԼՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ ԵՎ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԿԱՐԳԸ, ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՎՐԱ ԳՏՆՎՈՂ` ԱՌԱՆՁԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՀԱՆՁՆՎՈՂ ԿԱՄՈՒՐՋՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ ԵՎ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(1-ին մաս)
Ղեկավարվելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2010 թվականի նոյեմբերի 4-ի «Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման մակարդակների գնահատման ու կատարված աշխատանքների ընդունման կարգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2004 թվականի դեկտեմբերի 9-ի N 1942-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» թիվ 1419-Ն որոշման 3-րդ կետի պահանջներով.
Հաստատել`
1. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող թունելների պահպանման աշխատանքների կատարման և ընդունման կարգը, համաձայն թիվ 1 հավելվածի:
2. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող կամուրջների պահպանման աշխատանքների կատարման և ընդունման կարգը, համաձայն թիվ 2 հավելվածի:
Թիվ 1 հավելված
ՀՀ տրանսպորտի և կապի
նախարարի
2010 թվականի դեկտեմբերի 7-ի
N 710-Ն հրամանի
ԿԱՐԳ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՎՐԱ ԳՏՆՎՈՂ` ԱՌԱՆՁԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՀԱՆՁՆՎՈՂ ԹՈՒՆԵԼՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ ԵՎ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ
Սույն կարգով սահմանվում են Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող թունելների պահպանման աշխատանքների կատարման և ընդունման սկզբունքները և մեթոդիկան:
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող թունելների պահպանման հիմնական խնդիրն է` մշտապես ապահովել կառույցի պահպանվածությունն այնպիսի վիճակում, որը համապատասխանում է անվտանգ և անխափան երթևեկության ապահովման պահանջներին:
2. Պետական կարիքների համար ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող թունելների պահպանման աշխատանքների կապալի պայմանագրերը կնքվում են 5 տարի ժամկետով այն կապալառու կազմակերպությունների հետ, որոնք բավարարում են սույն կարգի գլուխ IV «Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող թունելների պահպանման մրցույթների առարկան և մրցույթներին մասնակից կապալառու կազմակերպություններին ներկայացվող նվազագույն տեխնիկական պահանջներ»-ում բերված նվազագույն տեխնիկական պահանջներին և ընտրվել են մրցութային կարգով` «Գնումների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքին համապատասխան:
II. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՎՐԱ ԳՏՆՎՈՂ` ԱՌԱՆՁԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՀԱՆՁՆՎՈՂ ԹՈՒՆԵԼՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ
3. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող թունելների պահպանման հիմնական սկզբունքն է` թունելների կառույցների, սարքավորումների և այլ տարրերի վնասվածքների առաջացման կանխարգելումը, որի համար պետք է իրականացնել թունելների զննման, հսկողության, խնամքի և ընթացիկ նորոգման աշխատանքներ:
4. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող թունելների պահպանման հիմնական տեխնիկական պահանջները, որոնք պարտադիր են թունելների պահպանման կապալառու կազմակերպությունների (այսուհետ` կապալառու) կողմից կատարման համար, հետևյալն են`
1) Զննումների և դիտարկումների ամենօրյա իրականացում: Զննումները և դիտարկումները պետք է կատարվեն կապալառուի հերթափոխի պետի կողմից ամեն օր: Կապալառուի հերթափոխի պետը պարտավոր է գրանցումներ կատարել թունելի պահպանման հերթափոխային մատյանում, որը տվյալ հերթափոխի ավարտին փոխանցվում է հաջորդ հերթափոխի պետին, ձեռնարկել անհրաժեշտ միջոցներ` զննման արդյունքում հայտնաբերված անսարքությունները կամ թերությունները հերթափոխի ուժերով վերացնելու ուղղությամբ, երթևեկության անվտանգությանը վտանգ սպառնալու կամ արտակարգ իրավիճակների դեպքում, շտապ (մեկ ժամվա ընթացքում) զեկուցել պատվիրատուին` համապատասխան միջոցառումներ ձեռնարկելու նպատակով:
2) Հսկողության ապահովում: Հսկողությունն իրականացնում է կապալառուի թունելի պահպանման պատասխանատուն տվյալ հերթափոխի պետի հետ համատեղ` առնվազն շաբաթական մեկ անգամ: Արդյունքները և հանձնարարականները (ներառյալ կատարման ժամկետները) գրանցվում են կապալառուի թունելի պահպանման և հերթափոխային մատյաններում:
ա. Իրականացվող զննումների և հսկողության ժամանակ հատուկ ուշադրություն պետք է դարձվի թունելի երեսարկման և պատերի սվաղի վիճակին, երթևեկամասի և մայթերի ծածկի վրա ճաքերի ու փոսերի առկայությանը, շինարարական կոնստրուկցիաների ճկվածքներին, սվաղի կպածությանը կոնստրուկցիաներին, պատերին ու առաստաղին ամրացված սարքերի կայունությանը, ջրի հոսքի և կաթոցների ինտենսիվությանը: Զննման ժամանակ պետք է քարտեզագրել առկա բոլոր ջրահոսքերը, կաթոցները, խոնավացած հատվածները, նկարագրել դրանց սեզոնայնությունը, ջրի ելքերի ծավալները, հոսքերի փոփոխման շարժը, ձմեռային սեզոնին` սառցակալման ենթարկվելը: Թունելների երեսարկի վիճակի զննման ժամանակ անհրաժեշտ է քարտեզագրել առկա բոլոր վնասվածքները (ճաքեր, բետոնի քայքայված հատվածներ, բետոնի շերտազատման հատվածներ, պատերի սվաղի քայքայված հատվածներ, ամրանների բետոնե-պաշտպանիչ շերտի բացակայություն):
բ. Թունելի պատերի և առաստաղի վրա 0.5 մմ-ից լայն ճաքերի սահմանները նշվում են սվաղի վրա, իսկ արագ զարգացող ճաքերին ամրացվում են «փարոսներ»` դրանց զարգացման դիտարկումը իրականացնելու նպատակով: «Փարոսներ»-ը համարակալվում են և դրանց տեղադրությունը գրանցվում է կապալառուի թունելի պահպանման և հերթափոխային մատյաններում: Ամսական առնվազն մեկ անգամ կապալառուի հերթափոխի պետը ստուգում է «փարոսներ»-ի վիճակը և համապատասխան գրառում է կատարում կապալառուի թունելի պահպանման և հերթափոխային մատյաններում: Ճաքերի վտանգավորության աստիճանը որոշվում է` ելնելով կառույցի կոնստրուկտիվ առանձնահատկություններից և հաշվի առնելով նրա վրա ազդող բոլոր գործոնները (լեռնային և հիդրոստատիկ ճնշում, սեփական քաշ, բետոնի կծկում, ջերմային ազդեցություն և այլն): Այն դեպքերում, երբ «փարոսների» զննման արդյունքում պարզվում է, որ ճաքերի զարգացման դինամիկան նորմատիվայինից բարձր է և վտանգված է թունելի նորմալ աշխատանքային ռեժիմը, թունելի պահպանման կապալառուն պարտավոր է, ներկայացնելով զննման արդյունքները, զեկուցել պատվիրատուին` համապատասխան միջոցառումներ ձեռնարկելու նպատակով:
գ. Տարվա անձրևային սեզոնից առաջ և դրա ավարտին կապալառուի թունելի պահպանման պատասխանատուն ստուգում է ճակատամուտքերի հանույթների, լիցքերի, հենապատերի, ջրահեռացման համակարգի, լեռնային առուների և ճանապարհային կահավորանքի վիճակը և պահանջվող տեխնիկական նորմերին դրանց համապատասխանեցնելու նպատակով կատարված աշխատանքները` արդյունքների մասին գրանցում կատարելով կապալառուի թունելի պահպանման մատյանում:
3) Խնամքի և ընթացիկ նորոգման ապահովում: Թունելի կոնստրուկտիվ տարրերի, կառույցների, սարքավորումների, համակարգերի ընթացիկ նորոգման և խնամքի աշխատանքների հիմնական նպատակն է` կանխել դրանց ժամանակից շուտ մաշվածությունը: Այդ նպատակով կապալառուն պարտավոր է իրականացնել կանխարգելիչ միջոցառումներ` վերացնելով վնասվածքներն ու անսարքությունները:
ա. Որպես խնամքի և ընթացիկ նորոգման աշխատանքներ, կապալառուն պարտավոր է իրականացնել թունելի լվացման, աղբի, ձյան և սառույցի հեռացման, հակահրդեհային համակարգի, օդափոխության համակարգի, լուսավորման համակարգի, կապի և ազդանշանային համակարգի, թունելային շինությունների և կահավորանքի, երթևեկամասի և մայթերի (այդ թվում` թունելի երկու ճակատամուտքերից հաշված` 100 մետր երկարությամբ երթևեկամասի և մայթերի հատվածներ) շահագործման համար անհրաժեշտ վիճակում գտնվելու ապահովման, թունելի պատերի և կամարի վրա առաջացած թերությունների (ճաքերի և վնասվածքների) վերացման աշխատանքներ, իսկ ձմեռվա սեզոնին իրականացնել նաև թունելի պատերի, առաստաղի և հատակի վրա սառցաբեկորների և սառցալեզվակների հեռացում:
5. Ստորև բերված են թունելի հիմնական տարրերի և կոնստրուկտիվ համակարգերի պահպանման հիմնական տեխնիկական պահանջները, որոնց ապահովման նպատակով կապալառուն պարտավոր է տեղամասում իրականացնել շուրջօրյա հերթապահություն`
1) Երթևեկամաս, մայթեր և դրանց պահպանման հիմնական պահանջներն են`
ա. Երթևեկամասի և մայթերի ծածկը մշտապես պետք է լինի մաքուր և զերծ ավելորդ առարկաներից, ձնից, սառույցից ու շինարարական նյութերից: Արգելվում է շրջված կամ շարժվող անվահրիչ եզրաքարերի առկայությունը: Ձյան տեղումների դադարումից 1 ժամ հետո ճակատամուտքից հաշված 100 մ երկարությամբ ճանապարհահատվածը պետք է լինի մաքրված ու մշակված հակամերկասառուցային նյութերով:
բ. Արգելվում է 3 մմ-ից ավելի լայնությամբ ճաքերի առկայություն ծածկի մակերևույթում: Ճաքերը պետք է մաքրվեն սրածայր քերիչներով, փոշեզրկվեն և լցվեն բիտումային խառնուրդով կամ բիտումային մածիկով:
գ. Փոսերի առկայությունը 1000 քմ ծածկի վրա պետք է լինի ոչ ավելի, քան 5 քմ: Փոսային նորոգման աշխատանքները պետք է կատարվեն երթևեկության նվազագույն ինտենսիվության պայմաններում, աշխատավայրը պետք է կահավորվի անհրաժեշտ ճանապարհային և լուսաազդանշանային համակարգով: Ծածկի փոսային նորոգումը պետք է կատարվի շինարարական նորմերի և տեխնիկական պայմանների պահանջներին համապատասխան և նույն տիպի ու հատիկային կազմ ունեցող ասֆալտբետոնյա խառնուրդով` ապահովելով շինարարական նորմերով նախատեսված անհրաժեշտ խտացումը: Այն դեպքում, երբ ծածկի փոսային նորոգման աշխատանքը կատարվում է թունելի ամբողջ երկարությամբ և լայնությամբ, տրանսպորտային միջոցների երթևեկությունը թունելով պետք է ժամանակավորապես դադարեցվի և իրականացվի լեռնանցքային վերգետնյա կրկնորդ երթուղով:
դ. Երթևեկամասի ծածկի հետ անիվի կառչման գործակիցը պետք է տարեկան մեկ անգամ ստուգվի և լինի ոչ պակաս 0.6-ից կամ ավտոմեքենայի արգելակումից հետո մինչև նրա լրիվ կանգառը անցած ճանապարհը չպետք է գերազանցի 10, 24, 42 մ համապատասխանաբար ավտոմեքենայի 40, 60, 80 կմ/ժամ արագությամբ շարժվելու դեպքում:
ե. Թունելի երթևեկամասը և մայթերը շաբաթական առնվազն 2 անգամ, իսկ պատերն ամսական մեկ անգամ պետք է լվացվեն մրից ու փոշուց` հակահրդեհային համակարգի միջոցով կամ ջրցան մեքենայով:
2) Ջրահեռացման համակարգ և դրա պահպանման հիմնական պահանջներն են`
ա. Ջրահեռացման համակարգի տարրերը մշտապես պետք է գտնվեն մաքուր վիճակում և ապահովեն ջրի ազատ հոսքը:
բ. Թունելի ճակատամուտքերի եզրապատերի և հենապատերի հետնամասերում գտնվող վաքերը, ինչպես նաև ջրահեռացման լեռնային առուները պետք է լինեն մաքուր, զերծ տիղմից ու թափվածքներից և ապահովեն ջրի ազատ հոսքը:
գ. Մայթերի և պաշտպանիչ գոտու եզրաքարերի ու թունելի առանցքով տեղադրված ցամաքուրդային և ջրթող խողովակները մշտապես պետք է լինեն մաքուր և զերծ տիղմի նստվածքներից ու թափվածքներից: Խցանումների հայտնաբերման դեպքում պետք է վերացնել դրանց առաջացման պատճառները:
դ. Տիղմազտիչները մշտապես պետք է լինեն մաքուր և առանց ճաքերի:
ե. Դիտահորերը մշտապես պետք է լինեն սարքին ու մաքուր և ապահովեն դրանցում տեղադրված սարքավորումների և հաղորդակցումների անխափան աշխատանքը:
զ. Թունելային երեսարկման պատերից գրունտային ջրերի հոսքի, կաթոցի կամ խոնավացման տեղերի հայտնաբերման դեպքում, սվաղի հաստության հաշվին, առանց վնասելու մետաղական ցանցը, պետք է ստեղծել ջրահավաք փորվածք` մեկուսացնելով մակերեսը բիտումով կամ ջրադիմացկուն ներկով, ճկափողի շուրթը սոսնձով կպցնելով փորվածքի հատակին, իսկ մյուս ծայրը տեղադրելով մոտակա տիղմազտիչի մեջ: Այն դեպքում, երբ փողրակը չի ապահովում ջրահեռացումը (ջրի ելքը մեծ է 1-3 լիտր/ժամ) պատերի վրա արվում են ատամնաորմածքներ և դրանք միացվում են տիղմազտիչին: Թունելի առաստաղային մասից հոսող ջուրը հավաքվում է մետաղական կամ պլաստիկ կախովի խողովակներով, փողրակներով կամ ատամնաորմածքներով: Ջրի հոսքի վերացումից հետո ջրահավաք փորվածքները և ատամնաորմածքները մշակվում են ցեմենտի շաղախով: Պետք է արգելակել թունելի պատերից և առաստաղից առաջացող ջրահոսքերը և ջրի կաթոցները թունելի երթևեկամասի ու մայթերի վրա: Պարտադիր պետք է կատարել բոլոր ջրահոսքերի և կաթոցների կազմակերպված հեռացում դեպի թունելի դրենաժային համակարգ: Ձմեռվա սեզոնին նաև պետք է ձեռնարկել համապատասխան միջոցներ` առկա ջրահոսքերի և կաթոցների սառցակալման դեմ: Մշտապես պետք է իրականացվեն ջրահոսքերի ջրամեկուսացման աշխատանքներ թունելի երեսարկի ողջ մակերեսով:
3) Օդափոխության համակարգ և դրա պահպանման հիմնական պահանջներն են`
ա. Ամսական առնվազն չորս անգամ պետք է ստուգել բոլոր օդափոխիչների աշխատանքը` շահագործման կանոններին դրանց համապատասխանությունը որոշելու նպատակով և անսարքությունների բացահայտման դեպքում իրականացնել վերականգնման աշխատանքներ: Արդյունքների մասին պետք է գրանցում կատարել կապալառուի թունելի պահպանման մատյանում:
բ. Ամսական առնվազն չորս անգամ պետք է ստուգել օդափոխիչ հորանների և օդամուղ անցքերի մաքրությունն ու անցքերի փականների աշխատանքը և անսարքությունների բացահայտման դեպքում իրականացնել վերականգնման աշխատանքներ: Արդյունքների մասին պետք է գրանցում կատարել կապալառուի թունելի պահպանման մատյանում:
գ. Ածխածնի օքսիդի (CO) սահմանային թույլատրելի պարունակությունը օդերևութաբանական անբարենպաստ պայմանների և տրանսպորտային միջոցների առավելագույն հոսքի դեպքում չպետք է գերազանցի 100 մլգ/խոր. մ: Ածխածնի օքսիդի (CO) պարունակությունը թունելում օպերատիվ որոշելու համար կապալառուն պարտադիր պետք է ունենա համապատասխան սարքավորում:
դ. Օդամղիչներով մղվող օդի արագությունը թունելի տրանսպորտային ծավալում (եզրաչափերից ներս գտնվող հատվածում), չհաշված երթևեկող տրանսպորտային միջոցների ազդեցությունը, չպետք է գերազանցի 6 մ/վրկ:
ե. Ամսական առնվազն չորս անգամ պետք է ստուգել օդափոխիչների աշխատանքի կառավարումը ինչպես կենտրոնական կառավարման խցիկից, այնպես էլ անմիջական օդափոխիչների խցիկից և անսարքությունների բացահայտման դեպքում իրականացնել վերականգնման աշխատանքներ: Արդյունքների մասին պետք է գրանցում կատարել կապալառուի թունելի պահպանման մատյանում:
զ. Թունելի պահպանման մատյանում պետք է կատարել օդափոխիչների աշխատանքի վերաբերյալ ամենօրյա գրանցումներ` նշելով յուրաքանչյուր օդափոխիչի աշխատած ժամանակահատվածները և ռեժիմները:
4) Լուսավորման համակարգ և դրա պահպանման հիմնական պահանջներն են`
ա. Օրական առնվազն մեկ անգամ պետք է ստուգել լամպերի, վարդակների, խրոցների, վահանների առկայությունը և դրանց աշխատանքը, ինչպես նաև լուսավորման համակարգի ավտոմատ կառավարումը: Դրանց բացակայության կամ անսարքության դեպքում պետք է իրականացնել վերականգնման աշխատանքներ: Արդյունքների մասին պետք է գրանցում կատարել կապալառուի թունելի պահպանման մատյանում:
բ. Թունելի լուսավորությունը պետք է մշտապես ապահովի բնական լուսավորությունից արհեստականին անցման սահունությունը: Այդ նպատակով, թունելի ճակատամուտքերից սկսած երթևեկամասի առանցքային հատվածում ծածկի հորիզոնական լուսավորությունը պետք է լինի ստորև բերված աղյուսակում տրված պահանջներից ոչ պակաս.
.____________________________________________________________.
|Լուսավորման ռեժիմ |Լուսավորությունը (լյուքսերով) ճակատամասից|
| | հաշված հեռավորության վրա (մետրերով) |
| |_________________________________________|
| | 0 | 25 | 50 | 75 | 100 և |
| | | | | | ավելի |
|__________________|______|_______|_______|_______|__________|
|Ցերեկային ժամեր | 750 | 600 | 400 | 200 | 30 |
|__________________|______|_______|_______|_______|__________|
|Գիշերային ժամեր | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 |
.____________________________________________________________.
գ. Երթևեկամասի ծածկի լուսավորման առավելագույն պայծառության հարաբերությունը հարևան հատվածի լուսավորման նվազագույն պայծառությանը չպետք է գերազանցի 3:1-ին:
դ. Թունելների օդափոխության և լուսավորության ուղիները, ինչպես նաև սպասարկման տարածքները մշտապես պետք է ունենան լուսավորման հնարավորություն` զննումները, ուսումնասիրությունները և նորոգման աշխատանքները իրականացնելու համար:
ե. Լուսավորության ցուցանիշները թունելում օպերատիվ որոշելու համար կապալառուն պարտադիր պետք է ունենա համապատասխան սարքավորում:
5) Կապի, հակահրդեհային, արգելափակման և ազդանշանային համակարգեր և դրանց պահպանման հիմնական պահանջներն են`
ա. Շաբաթական առնվազն երկու անգամ պետք է ստուգել թունելի ճակատամուտքերի մոտեցումներում տեղադրված անհրաժեշտ ճանապարհային նշանների առկայությունը և դրանց ընթեռնելիությունը: Անհրաժեշտության դեպքում դրանք փոխարինել նորերով: Արդյունքների մասին գրանցում կատարել կապալառուի թունելի պահպանման մատյանում:
բ. Շաբաթական առնվազն երկու անգամ պետք է ստուգել թունելի հեռախոսակապի և բարձրախոսների աշխատանքը: Անսարքության դեպքում պետք է իրականացնել վերականգնման աշխատանքներ: Արդյունքների մասին պետք է գրանցում կատարել կապալառուի թունելի պահպանման մատյանում:
գ. Մշտական հսկողություն ապահովել թունելի երկարությամբ խցիկներում տեղադրված մուտքն արգելող ազդանշանային համակարգի (ինչպես թունելի խցիկներում տեղադրված կետերից, այդպես էլ կենտրոնական կառավարման խցիկից) նորմալ աշխատանքների վերաբերյալ:
6) Թունելային շինություններ, կահավորանք և դրանց պահպանման հիմնական պահանջներն են`
ա. Մայթերը պետք է լինեն մաքուր:
բ. Ճանապարհային նշանները պետք է լինեն ընթեռնելի և տեղադրված «Ճանապարհային ոստիկանություն» ծառայության հետ համաձայնեցված ճանապարհային նշանների տեղաբաշխման սխեմային համապատասխան: Խստիվ արգելվում է պետական ստանդարտներին չհամապատասխանող նշանների տեղադրումը:
գ. Մայթերը և պաշտպանիչ գոտու եզրաքարերը պետք է լինեն նշագծված:
դ. Թունելի առանցքային գծանշումը մշտապես պետք է լինի ընթեռնելի և համապատասխանի գործող նորմերին:
ե. Թունելի մուտքային մասերում պատերը երկու կողմից պետք է ներկված լինեն լուսանդրադարձիչ սպիտակ ներկով` 100 մ երկարությամբ և 1.5 մ բարձրությամբ: Թունելի մյուս հատվածների պատերը պետք է ներկված լինեն համաձայն գործող նորմերի:
7) Թունելի երեսարկ, օդափոխության ուղիներ, հորիզոնական սալ, միջնորմներ և դրանց նորոգման հիմնական պահանջներն են`
ա. Թունելում առաջացած ճաքերը պետք է նորոգվեն` հետագա զարգացումը կանխելու նպատակով: Ըստ անհրաժեշտության ճաքերը պետք է սվաղվեն կամ կատարվի տորկրետացում մետաղական ցանցի և որմակերի հեղյուսների (անկերների) տեղադրումով:
բ. Ամրանները պետք է փակված լինեն բետոնի պահպանիչ շերտով: Ամրանների բաց լինելու դեպքում պետք է վերականգնումը իրականացնել սվաղով կամ տորկրետացումով:
գ. Թունելի երեսարկի վրա առաջացած վնասվածքները և/կամ թերությունները (բետոնի քայքայված և/կամ շերտազատված հատվածներ) պետք է վերականգնվեն` բետոնացման կամ տորկրետացման աշխատանքների իրականացմամբ:
դ. Թունելի պատերի վրա առաջացած վնասվածքները և/կամ թերությունները (սվաղի քայքայված և/կամ շերտազատված հատվածներ) պետք է վերականգնվեն` սվաղման աշխատանքների իրականացմամբ:
III. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՎՐԱ ԳՏՆՎՈՂ` ԱՌԱՆՁԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՀԱՆՁՆՎՈՂ ԹՈՒՆԵԼՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԿԱՆ
6. Թունելի պահպանման կապալառուն պարտավոր է վարել թունելի պահպանման աշխատանքների մատյան, որը պետք է լինի կարված, համարակալված էջերով և պատվիրատուի կողմից կնքված: Մատյանը պետք է պահվի կապալառուի թունելի պահպանման հերթափոխի գրասենյակում և տրամադրվի տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհի պետական կառավարման մարմնի և Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանության «Ճանապարհային ոստիկանություն» ծառայության լիազոր ներկայացուցիչներին` թունելի պահպանման վերաբերյալ դիտողություններ և առաջարկություններ գրանցելու նպատակով: Յուրաքանչյուր քաղաքացի իրավասու է տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնին և/կամ տվյալ թունելի պահպանումը իրականացնող կապալառուին իրազեկել թունելի վիճակի մասին:
7. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող թունելների պահպանման գնահատումը և կատարված աշխատանքների ընդունումը իրականացվում է տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ճանապարհների պահպանման պատասխանատու ստորաբաժանման (այսուհետ` պատասխանատու) կողմից: Հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2008 թվականի հունվարի 10-ի N 112-Ն որոշման «3»-րդ կետում նշված դրույթները, ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ճանապարհների պահպանման պատասխանատուներ են սահմանվում`
1) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2008 թվականի հունվարի 10-ի N 112-Ն որոշման հավելված N 1-ում նշված միջպետական նշանակության և հավելված N 2-ում նշված Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտի և կապի նախարարության ենթակայության ճանապարհների մասով` «Հայաստանի ավտոմոբիլային ճանապարհների տնօրինություն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը.
2) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2008 թվականի հունվարի 10-ի N 112-Ն որոշման NN 2 և 3 հավելվածներում նշված համապատասխան մարզի ենթակայության ճանապարհների մասով` մարզպետի հրամանով սահմանված պատասխանատու ստորաբաժանումը:
8. Թունելի պահպանման աշխատանքները ընդունվում են հետևյալ կերպ`
1) Պահպանման միջանկյալ դիտարկում
Թունելի պահպանման միջանկյալ դիտարկումները իրականացվում են յուրաքանչյուր ամիս` առնվազն երեք անգամ: Միջանկյալ դիտարկման ժամանակ ստուգվում է թունելի պահպանման համապատասխանությունը սույն կարգի գլուխ II. «Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող թունելների պահպանման հիմնական տեխնիկական պահանջները»-ում բերված պահանջներին և առկա թերություններն արձանագրվում են թունելի պահպանման աշխատանքների միջանկյալ դիտարկման ամփոփագրում (Ձև 1): Արձանագրված թերությունները և դրանց վերացման ժամկետները գրանցվում են նաև թունելի պահպանման աշխատանքների մատյանում: Թունելի պահպանման միջանկյալ դիտարկման ամփոփագրում և թունելի պահպանման աշխատանքների մատյանում գրանցումների հիման վրա կատարվում է թունելի պահպանման աշխատանքների կատարման ամսական ակտի ընդունումը:
2) Թունելի պահպանման աշխատանքների կատարման ամսական ակտի ընդունում
Թունելի պահպանման աշխատանքների կատարման ամսական ակտի ընդունումը իրականացվում է մինչև հաշվետու ամսվան հաջորդող ամսվա յոթերորդ աշխատանքային օրը: Հիմնվելով միջանկյալ դիտարկումների արդյունքների վրա, կատարվում է թունելի պահպանման գնահատումը` արդյունքները ձևակերպելով թունելի պահպանման աշխատանքների ընդունման ամսական ամփոփագրում (Ձև 2):
Ձև 1
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՎՐԱ ԳՏՆՎՈՂ` ԱՌԱՆՁԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՀԱՆՁՆՎՈՂ ԹՈՒՆԵԼՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ ԴԻՏԱՐԿՄԱՆ ԱՄՓՈՓԱԳԻՐ
Ճանապարհի անվանումը`_____________________________________
Ճանապարհի վրա գտնվող պահպանվող թունելի տեղադրությունը (կմ)` _________
._________________________________________________.
|Հ/հ| Թերությունները |Թերության |Վերացման |
| | |տեղադրությունը |ժամկետը |
|___|___________________|_______________|_________|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|_________________________________________________|
| ա/ Երթևեկամաս և մայթեր |
|_________________________________________________|
| 1.| | | |
|___|___________________|_______________|_________|
| 2.| | | |
|___|___________________|_______________|_________|
|...| | | |
|_________________________________________________|
| բ) Ջրահեռացման համակարգ |
|_________________________________________________|
| 1.| | | |
|___|___________________|_______________|_________|
| 2.| | | |
|___|___________________|_______________|_________|
|...| | | |
|_________________________________________________|
| գ) Օդափոխության համակարգ |
|_________________________________________________|
| 1.| | | |
|___|___________________|_______________|_________|
| 2.| | | |
|___|___________________|_______________|_________|
|...| | | |
|_________________________________________________|
| դ) Լուսավորման համակարգ |
|_________________________________________________|
| 1.| | | |
|___|___________________|_______________|_________|
| 2.| | | |
|___|___________________|_______________|_________|
|...| | | |
|_________________________________________________|
| ե) Կապի, հակահրդեհային, արգելափակման և |
| ազդանշանային համակարգեր |
|_________________________________________________|
| 1.| | | |
|___|___________________|_______________|_________|
| 2.| | | |
|___|___________________|_______________|_________|
|...| | | |
|_________________________________________________|
| զ) Թունելային շինություններ և կահավորանք |
|_________________________________________________|
| 1.| | | |
|___|___________________|_______________|_________|
| 2.| | | |
|___|___________________|_______________|_________|
|...| | | |
|_________________________________________________|
| է) Թունելի երեսարկ, օդափոխության ուղիների |
| հորիզոնական սալ և միջնորմներ |
|_________________________________________________|
| 1.| | | |
|___|___________________|_______________|_________|
| 2.| | | |
|___|___________________|_______________|_________|
|...| | | |
._________________________________________________.
Ճանապարհների պահպանման պատասխանատու ստորաբաժանման լիազոր ներկայացուցիչ
_____________________________________________________________________
(պաշտոն, անուն, ազգանուն, ստորագրություն)
_____ _____________ 20 թ.
Ձև 2
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՎՐԱ ԳՏՆՎՈՂ` ԱՌԱՆՁԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՀԱՆՁՆՎՈՂ ԹՈՒՆԵԼՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԱՄՍԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓԱԳԻՐ
Ճանապարհի անվանումը`__________________________________________
Ճանապարհի վրա գտնվող պահպանվող թունելի տեղադրությունը (կմ)` ________
____________________________________________________________________
Տարին ________________ ամիսը ___________________
._________________________________________________________________________.
|NN |Թունելի |Նվազեցման տոկոսներն ըստ կոնստրուկտիվ տարրերի|Նվա- |Նվա- |
|ը/կ|պահպանման|____________________________________________|զեցման|զեցվող |
| |արժեքը |Երթե-|Ջրա- |Օդափո-|Լու-|Կապի, |Թունե-|Թու- |ընդհա-|գումարը|
| | |վեկա-|հեռաց-|խութ- |սա- |հակա- |լային |նելի |նուր | |
| | |մաս |ման |յան |վոր-|հրդե- |շինու-|երե- |տոկոսը| |
| | |և |համա- |համա- |ման |հային,|թյուն-|սարկ,| | |
| | |մայ- |կարգ |կարգ |համա|արգե- |ներ և |օդափո| | |
| | |թեր | | |կարգ|լա- |կա- |խութ-| | |
| | | | | | |փակման|հավո- |յան | | |
| | | | | | |և |րանք |ուղի-| | |
| | | | | | |ազդա- | |ների | | |
| | | | | | |նշանա-| |հորի-| | |
| | | | | | |յին | |զոնա-| | |
| | | | | | |համա- | |նական| | |
| | | | | | |կարգեր| |սալ | | |
| | | | | | | | |և | | |
| | | | | | | | |միջ- | | |
| | | | | | | | |նորմ-| | |
| | | | | | | | |ներ | | |
|___|_________|_____|______|______|____|______|______|_____|______|_______|
| | | | | | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
Կատարողականի գումարը նվազեցումից հետո` __________________ դրամ:
Ճանապարհների պահպանման պատասխանատու ստորաբաժանման լիազոր ներկայացուցիչ
_______________________________________________________________________
(պաշտոն, անուն, ազգանուն, ստորագրություն)
_____ ________________ 20 թ.
Ձև 3
Թունելի պահպանման աշխատանքների տիպային մատյանի ձև
1. Կապալառու _______________________________________________________
2. Պատվիրատու ______________________________________________________
3. Կապալի պայմանագիր N _____________________________________________
4. Ճանապարհի անվանումը _____________________________________________
5. Ճանապարհի վրա գտնվող պահպանվող թունելի տեղադրությունը` կմ _______
6. Հայտնաբերված թերությունների մասին գրառումներ`
._________________________________________________________________________.
|Արձանագրված թերության հայտնաբերման մասին |Արձանագրված թերության |
|գրառումներ |վերացման մասին գրառումներ |
|____________________________________________|____________________________|
|Ամ-|Կոնստ-|Թերու-|Արձա-|Վե- |Թերու- |Կապա- |Վերաց|Սահ- |Ստու- |Կապա- |
|սա-|րուկ- |թյան |նագր-|րաց-|թյունը |լառուի |ված է|ման- |գումը |լառուի |
|թիվ|տիվ |տեղա- |ված |ման |արձա- |ներկա- |սահ- |ված |իրակա- |ներկայա-|
| |տարր |դրու- |թե- |ժամ-|նագրո- |յացուց |ման- |ժամ- |նացնողի|ցուցչի |
| | |թյունը|րութ |կետը|ղի |չի |ված |կե- | |անունը, |
| | | |յան | |անունը,|անունը,|ժամ- |տում |անունը,|ազգա- |
| | | |նկա- | |ազգա- |ազգա- |կե- |չի |ազգա- |նունը, |
| | | |րա- | |նունը, |նունը, |տում |վերաց|նունը, |պաշտոնը |
| | | |գրու-| |պաշ- |պաշ- | |վել |պաշտոնը|և ստո- |
| | | |թյու-| |տոնը և |տոնը և | | |և ստո-|րագրու- |
| | | |նը | |ստորա- |ստորա- | | |րագրու |թյունը |
| | | | | |գրու- |գրու- | | |թյունը | |
| | | | | |թյունը |թյունը | | | | |
|___|______|______|_____|____|_______|_______|_____|_____|_______|________|
| | | | | | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
7. Գրառումներ կատարված զննումների վերաբերյալ`
._____________________________________________________________________.
|Զննման|Արձանագր-|Կապալառուի|Կապալառուի|Կապալառուի|Թերության/|Մեկնաբա-|
|օրը, |ված թերու|հերթափոխի |թունելի |թունելի |վնասվածքի |նություն|
|ամիսը |թյուն |պետի |պահպանման |պահպանման |վերացման | |
| |վնասվածք |ստորագրու-|պատասխանա-|պատասխա- |համար | |
| |(նշել որ |թյունը |տուի |նատուի |կատարված | |
| |համակար- | |հանձնարա- |ստորագրու-|աշխատանք- | |
| |գում կամ | |րականը |թյունը |ները և | |
| |որ կոնս- | | | |դրանց | |
| |տրուկտիվ | | | |կատարման | |
| |տարրե- | | | |օրը, ամիսը| |
| |րում) | | | | | |
|______|_________|__________|__________|__________|__________|________|
| | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
8. Տեղադրված «փարոսների» վերաբերյալ գրառումներ`
.______________________________________________________.
|Զննման|«Փարոսների» |Մանրա-|Կապալառուի |Մեկնաբա- |
|օրը, |տեղադրությունը |մասներ|հերթափոխի պետի|նություն |
|ամիսը | | |ստորագրություն| |
|______|_______________|______|______________|_________|
| | | | | |
.______________________________________________________.
9. Օդափոխության համակարգի աշխատանքի վերաբերյալ գրառումներ`
.______________________________________________.
|Օդափոխության|Օդափոխիչի |Կապալառուի |
|համակարգ |աշխատած |հերթափոխի պետի |
|(նշել |ժամանակահատվածը |ստորագրությունը|
|օդափոխիչը) |(նշել օրը, ամիսը,| |
| |ժամերը) և ռեժիմը| |
|____________|_________________|_______________|
| | | |
.______________________________________________.
10. Գրառումներ թունելի պահպանման կատարված այլ աշխատանքների վերաբերյալ`
._______________________________________________________.
|Աշխատանքի |Տեղադրությունը|Աշխատանքի |Կապալառուի |
|տեսակը | |կատարման օրը,|հերթափոխի պետի |
| | |ամիսը |ստորագրությունը|
|__________|______________|_____________|_______________|
| | | | |
._______________________________________________________.
9. Պատասխանատուի կողմից թունելի պահպանման աշխատանքները ընդունվում և տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի կողմից վճարվում են ամբողջությամբ, եթե ապահովված են սույն կարգի գլուխ II. «Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող թունելների պահպանման հիմնական տեխնիկական պահանջները»-ում բերված պահանջները:
10. Պատասխանատուի կողմից թունելի պահպանման աշխատանքները ընդունվում և տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի կողմից վճարվում են մասնակիորեն` աղյուսակ N 1-ում բերված տոկոսաչափերով նվազեցումով, եթե սույն կարգի գլուխ II. «Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող թունելների պահպանման հիմնական տեխնիկական պահանջները»-ում բերված պահանջները լիարժեք ապահովված չեն:
Աղյուսակ N 1. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման
ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող
թունելների պահպանման պահանջների ապահովման արժեքների տոկոսային
հարաբերակցությունը
._____________________________________________________________________.
|Թունելի կոնստրուկտիվ տարրերի թերությունները և վերացման |% թունելի|
|ժամկետները |պահպանման|
| |արժեքից |
|___________________________________________________________|_________|
|ա) Երթևեկամաս և մայթեր, այդ թվում` | 15 |
|___________________________________________________________|_________|
|Երթևեկամասի և մայթերի վրա աղբի, ավելորդ առարկաների, ձյան | 10 |
|և սառույցի (ձմեռվա սեզոնին) առկայություն (վերացման | |
|պահանջվող առավելագույն ժամկետը` թերությունը հայտնաբերելուց | |
|հետո` 3 ժամ): Երթևեկամասի, մայթերի և պատերի վրա մրի ու | |
|փոշու առկայություն (վերացման պահանջվող առավելագույն | |
|ժամկետը` թերությունը հայտնաբերելուց հետո` 1 օր) | |
|___________________________________________________________|_________|
|3 մմ-ից ավելի լայնությամբ ճաքերի առկայություն (վերացման | 2 |
|պահանջվող առավելագույն ժամկետը` թերությունը հայտնաբերելուց | |
|հետո` 2 օր) | |
|___________________________________________________________|_________|
|1000 քառ. մ ծածկի մակերեսի վրա 5 քառ. մ ավելի փոսերի | 3 |
|առկայություն (վերացման պահանջվող առավելագույն ժամկետը` | |
|թերությունը հայտնաբերելուց հետո` 5 օր) | |
|___________________________________________________________|_________|
|բ) Ջրահեռացման համակարգ, այդ թվում` | 15 |
|___________________________________________________________|_________|
|Թունելի ճակատամուտքերում եզրապատերի և հենապատերի | 3 |
|հետնամասում գտնվող վաքերում, ջրահեռացման լեռնային | |
|առուներում տիղմի, թափվածքների առկայություն (վերացման | |
|պահանջվող առավելագույն ժամկետը` թերությունը հայտնաբերելուց | |
|հետո` 1 օր) | |
|___________________________________________________________|_________|
|Մայթերի ու պաշտպանիչ գոտու եզրաքարերի ու թունելի առանցքով | 3 |
|տեղադրված ցամաքուրդային և ջրթող խողովակներում տիղմի և | |
|լցվածքների առկայություն (վերացման պահանջվող առավելագույն | |
|ժամկետը` թերությունը հայտնաբերելուց հետո` 1 օր) | |
|___________________________________________________________|_________|
|Տիղմազտիչներում և դիտահորերում ճաքերի և ավելորդ | 2 |
|առարկաների առկայություն (վերացման պահանջվող առավելագույն | |
|ժամկետը` թերությունը հայտնաբերելուց հետո` 2 օր) | |
|___________________________________________________________|_________|
|Թունելային երեսարկման պատերի վրա գրունտային ջրերի հոսք և | 7 |
|կաթոց, որոնք հնարավոր է վերացնել առանց կապիտալ վերականգնման| |
|(վերացման պահանջվող առավելագույն ժամկետը` թերությունը | |
|հայտնաբերելուց հետո` 3 օր) | |
|___________________________________________________________|_________|
|գ) Օդափոխության, լուսավորման, կապի, հակահրդեհային, | 55 |
|արգելափակման և ազդանշանային համակարգեր, այդ թվում` | |
|___________________________________________________________|_________|
|Օդափոխության համակարգի ցանկացած անսարքություն (վերացման | 25 |
|պահանջվող առավելագույն ժամկետը` թերությունը հայտնաբերելուց | |
|հետո` 3 օր) | |
|___________________________________________________________|_________|
|Պահանջվող լուսավորության ոչ պատշաճ ապահովում (վերացման | 25 |
|պահանջվող առավելագույն ժամկետը` թերությունը հայտնաբերելուց | |
|հետո` 1 օր, լուսավորման լամպերի անսարքության կամ | |
|բացակայության դեպքում` 1 ժամ) | |
|___________________________________________________________|_________|
|Կապի, հակահրդեհային, արգելափակման և ազդանշանային | 5 |
|համակարգերի ցանկացած անսարքություն (վերացման պահանջվող | |
|առավելագույն ժամկետը` թերությունը հայտնաբերելուց հետո` 1 | |
|օր) | |
|___________________________________________________________|_________|
|դ) Թունելային շինություններ և կահավորանք, այդ թվում` | 5 |
|___________________________________________________________|_________|
|Ճանապարհային նշանների պահանջվող քանակի բացակայություն կամ | 2 |
|դրանց ոչ բավարար ընթեռնելիություն (վերացման պահանջվող | |
|առավելագույն ժամկետը` թերությունը հայտնաբերելուց հետո` 1 | |
|օր) | |
|___________________________________________________________|_________|
|Մայթերի և պաշպանիչ գոտու եզրաքարերի նշագծված չլինելը | 1 |
|(վերացման պահանջվող առավելագույն ժամկետը` թերությունը | |
|հայտնաբերելուց հետո` 1 օր) | |
|___________________________________________________________|_________|
|Թունելի առանցքային գծանշման բացակայումը կամ դրա ոչ բավարար | 2 |
|ընթեռնելիությունը (վերացման պահանջվող առավելագույն ժամկետը`| |
|թերությունը հայտնաբերելուց հետո` 1 օր) | |
|___________________________________________________________|_________|
|ե) Թունելի երեսարկ, օդափոխության ուղիների հորիզոնական սալ | 10 |
|և միջնորմներ, այդ թվում` | |
|___________________________________________________________|_________|
|Թունելում չմշակված ճաքերի առկայություն (վերացման պահանջվող | 3 |
|առավելագույն ժամկետը` թերությունը հայտնաբերելուց հետո` 5 | |
|օր) | |
|___________________________________________________________|_________|
|Թունելում բաց ամրանների առկայություն (վերացման պահանջվող | 3 |
|առավելագույն ժամկետը` թերությունը հայտնաբերելուց հետո` 5 | |
|օր) | |
|___________________________________________________________|_________|
|Թունելում բետոնի և/կամ սվաղի քայքայված և/կամ շերտազատված | 4 |
|հատվածների առկայություն (վերացման պահանջվող առավելագույն | |
|ժամկետը` թերությունը հայտնաբերելուց հետո` 10 օր) | |
._____________________________________________________________________.
11. Ամսական ամփոփագրի տվյալների հիման վրա ձևակերպվում է Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող թունելի տվյալ ամսվա պահպանման աշխատանքների կատարման ամսական ակտի վերաբերյալ պատասխանատուի համապատասխան եզրակացությունը:
IV. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՎՐԱ ԳՏՆՎՈՂ` ԱՌԱՆՁԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՀԱՆՁՆՎՈՂ ԹՈՒՆԵԼՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄՐՑՈՒՅԹՆԵՐԻ ԱՌԱՐԿԱՆ ԵՎ ՄՐՑՈՒՅԹՆԵՐԻՆ ՄԱՍՆԱԿԻՑ ԿԱՊԱԼԱՌՈՒ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՆՎԱԶԱԳՈՒՅՆ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ
12. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող թունելների պահպանման մրցույթների առարկան է հանդիսանում թունելների պահանջվող չափանիշներով պահպանումը ապահովող որակյալ կապալառու կազմակերպությունների ձեռքբերումը:
13. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող թունելների պահպանման մրցույթները անց են կացվում «Գնումների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքին համապատասխան:
14. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող թունելների պահպանման կապալառու կազմակերպությունների ձեռքբերման մրցույթների մասնակիցներին ներկայացվող նվազագույն տեխնիկական պահանջներն են`
1) Մասնակիցը պետք է ունենա նվազագույնը երեք տարվա աշխատանքային փորձ` թունելների շինարարության և/կամ թունելների պահպանման և/կամ ավտոմոբիլային ճանապարհների շինարարության ոլորտներում:
2) Մասնակիցը նվազագույնը պետք է ունենա հետևյալ հիմնական մեքենասարքավորումները`
.________________________________________________________________.
|Հ/հ| Անվանումը |Պահանջվող քանակը |Սեփականության|
| | | |ձևը |
|___|___________________________|__________________|_____________|
| 1 |ՈՒղևորաբեռնատար ավտոմեքենա|Նվազագույնը` 1 հատ|Սեփական կամ |
| | | |վարձակալած |
|___|___________________________|__________________|_____________|
| 2 |Ջրթող ավտոմեքենա |Նվազագույնը` 1 հատ|Սեփական կամ |
| | | |վարձակալած |
|___|___________________________|__________________|_____________|
| 3 |Ամբարձիչ |Նվազագույնը` 1 հատ|Սեփական կամ |
| | | |վարձակալած |
|___|___________________________|__________________|_____________|
| 4 |Կոմպրեսոր |Նվազագույնը` 1 հատ|Սեփական կամ |
| | | |վարձակալած |
|___|___________________________|__________________|_____________|
| 5 |Գլդոն (> 5 տ) |Նվազագույնը` 1 հատ|Սեփական կամ |
| | | |վարձակալած |
|___|___________________________|__________________|_____________|
| 6 |Էքսկավատոր |Նվազագույնը` 1 հատ|Սեփական կամ |
| | | |վարձակալած |
|___|___________________________|__________________|_____________|
| 7 |Եռակցման համակարգ |Նվազագույնը` 1 հատ|Սեփական |
|___|___________________________|__________________|_____________|
| 8 |Էլեկտրասնուցման համակարգի |Նվազագույնը` 1 |Սեփական |
| |վերականգնման համար |լրակազմ | |
| |անհրաժեշտ սարքավորումներ | | |
|___|___________________________|__________________|_____________|
| 9 |Ածխածնի օքսիդի (CO) |Նվազագույնը` 1 հատ|Սեփական |
| |պարունակությունը որոշելու | | |
| |սարքավորում | | |
|___|___________________________|__________________|_____________|
|10 |Լուսավորության ցուցանիշները|Նվազագույնը` 1 հատ|Սեփական |
| |որոշելու սարքավորում | | |
.________________________________________________________________.
3) Բացի նշված սեփական մեքենասարքավորումներից` մնացած պահանջվող մեքենասարքավորումների քանակի մեկ չորրորդն է թույլատրվում վարձակալել, սակայն պայմանով, որ վարձակալությամբ ձեռք բերվող մեքենասարքավորումները վարձակալության ժամանակահատվածում չեն օգտագործվելու վարձատուի կողմից և/կամ չեն տրամադրվի այլ կազմակերպությանը և/կամ անհատին:
4) Մասնակիցը նվազագույնը պետք է ունենա 3 մասնագետ`տրանսպորտի և/կամ շինարարության բնագավառի բարձրագույն և/կամ միջնակարգ մասնագիտական կրթությամբ:
15. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող թունելների պահպանման մրցույթների համար այլ որակավորման չափանիշների սահմանումը, ինչպես նաև դրանց գնահատումը կարգավորվում են «Գնումների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով:
Թիվ 2 հավելված
ՀՀ տրանսպորտի և կապի
նախարարի
2010 թվականի դեկտեմբերի 7-ի
N 710-Ն հրամանի
ԿԱՐԳ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՎՐԱ ԳՏՆՎՈՂ` ԱՌԱՆՁԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՀԱՆՁՆՎՈՂ ԿԱՄՈՒՐՋՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ ԵՎ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ
Սույն կարգով սահմանվում են Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող կամուրջների պահպանման աշխատանքների կատարման և ընդունման սկզբունքները և մեթոդիկան:
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող կամուրջների պահպանման հիմնական խնդիրներն են`
1) Տրանսպորտային միջոցների շուրջտարյա, անընդհատ երթևեկության ապահովումը` ճանապարհների համար հաշվարկված արագությունների, առանցքային բեռնվածքների հաշվարկներին համապատասխան:
2) Աշխատանքի և նյութատեխնիկական ռեսուրսների նվազագույն ծախսերով կամուրջների երաշխավորված անվտանգ ու տեխնիկապես բարեկարգ վիճակի և նրանց ծառայության հաշվարկային ժամկետի ապահովում:
3) Կամուրջների արտաքին տեսքի պատշաճ վիճակում պահպանում:
2. Պետական կարիքների համար ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող կամուրջների պահպանման աշխատանքների կապալի պայմանագրերը կնքվում են 5 տարի ժամկետով այն կապալառու կազմակերպությունների հետ, որոնք բավարարում են սույն կարգի գլուխ IV «Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող կամուրջների պահպանման մրցույթների առարկան և մրցույթներին մասնակից կապալառու կազմակերպություններին ներկայացվող նվազագույն տեխնիկական պահանջներ»-ում բերված նվազագույն տեխնիկական պահանջներին և ընտրվել են մրցութային կարգով` «Գնումների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքին համապատասխան:
II. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՎՐԱ ԳՏՆՎՈՂ` ԱՌԱՆՁԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՀԱՆՁՆՎՈՂ ԿԱՄՈՒՐՋՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ
3. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող կամուրջների պահպանման հիմնական սկզբունքն է` կամուրջների կոնստրուկտիվ տարրերի վնասվածքների առաջացման կանխարգելումը, որի համար անհրաժեշտ է իրականացնել կամուրջների զննման, հսկողության, խնամքի և կանխարգելիչ նորոգման ամբողջական աշխատանքներ: Նշված աշխատանքները պետք է իրականացնել Հայաստանի Հանրապետությունում գործող տեխնիկական նորմերին, կանոններին և այլ նորմատիվ փաստաթղթերին համապատասխան: Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող կամուրջների պահպանման հիմնական տեխնիկական պահանջները, որոնք պարտադիր են կամուրջների պահպանման կապալառու կազմակերպությունների (այսուհետ` կապալառու) կողմից կատարման համար, հետևյալն են`
1) Զննումների և դիտարկումների իրականացում:
Զննումները և դիտարկումները պետք է կատարվեն կապալառուի կամուրջների պահպանման պատասխանուտուի կողմից նվազագույնը երեք օրը մեկ անգամ: Զննումները և դիտարկումերը պետք է ուղղված լինեն` կամրջի ընդհանուր վիճակի գնահատմանը, վնասվածքների և առաջացած թերությունների հայտնաբերմանը:
Զննումները և դիտարկումները իրականացնելու ժամանակ պետք է օգտագործել հետևյալ հիմնական սարքավորումները` լուսանկարչական ապարատ, հեռադիտակ, խոշորացույց, թեոդոլիտ, արանքչափիչներ, հարթաչափ, ուղղալար (OP-2 տիպի կամ հավասարազոր), մետաղական քանոններ (0.5 և 1.0 մ), մետաղական և փայտյա մուրճեր, չքայքայող մեթոդով ստուգման համար սարքավորումներ:
Զննումները և դիտարկումները պետք է իրականացվեն հետևյալ կոնստրուկտիվ տարրերի վիճակը ուսումնասիրելու նպատակով`
._____________________________________________________________________.
|Կոնստրուկտիվ տարրի |Զննման ենթարկվում են` |Հատուկ ուշադրության |
|անվանումը | |արժանացնել` |
|_____________________|______________________|________________________|
|Կամրջային մոտեցումներ|Ճանապարհային ծածկ և |Անհարթություն, ճաքեր և |
| |մայթեր |փոսեր, վնասվածքներ, |
| | |նստվածքներ, թափվածքներ, |
| | |աղբ, ավելորդ առարկաների |
| | |առկայություն |
| |______________________|________________________|
| |Կողնակներ |Անհարթություն և փոսեր, |
| | |աղբ, ավելորդ առարկաների |
| | |առկայություն |
| |______________________|________________________|
| |Թեքլանջ |Հարթեցում, աղբ, ավելորդ |
| | |առարկաների առկայություն |
| |______________________|________________________|
| |Պարսպող համակարգ |Վնասվածքներ, |
| |(արգելափակոցներ) |բացակայություն |
| |______________________|________________________|
| |Ջրահեռացման համակարգ |Վնասվածքներ, թափվածքներ,|
| | |աղբ, ավելորդ առարկաների |
| | |առկայություն |
|_____________________|______________________|________________________|
|Ենթակամրջային գոտի |Հենապատեր, կարգավորիչ |Քայքայում, վնասվածքներ |
| |պատեր և ջրահեռացման | |
| |վաքեր | |
| |______________________|________________________|
| |Ենթակամրջային բացվածք |Նեղացում, հենարանների |
| | |ողողում, ողողատների |
| | |առկայություն |
|_____________________|______________________|________________________|
|Կամրջային պաստառ |Ճանապարհային ծածկ |Անհարթություն, ճաքեր և |
| | |փոսեր, վնասվածքներ, |
| | |նստվածքներ, թափվածքներ, |
| | |աղբ, ավելորդ առարկաների |
| | |առկայություն |
| |______________________|________________________|
| |Կամրջի կապակցումը |Նստվածքներ, ճաքեր և |
| |մոտեցումներին |փոսեր |
| |______________________|________________________|
| |Պարսպող համակարգ |Վնասվածքներ, |
| |(արգելափակոցներ) |բացակայություն |
| |______________________|________________________|
| |Մայթեր |Ճաքեր, փոսեր, այլ |
| | |վնասվածքներ |
| |______________________|________________________|
| |Ջրահեռացման համակարգ |Բացակայություն, |
| | |վնասվածքներ, աղբ, |
| | |ավելորդ առարկաների |
| | |առկայություն |
| |______________________|________________________|
| |Կամրջով անցնող |Ամրացում և վնասվածքներ,|
| |կոմունիկացիաներ |որոնք կարող են վնաս |
| | |պատճառել կամրջին |
| |______________________|________________________|
| |Դեֆորմացիոն կարեր |Վնասվածքներ |
|_____________________|______________________|________________________|
|Թռիչքային |Հեծաններ |Ճաքեր, խոնավացման |
|կառուցվածքներ | |գոտիների առկայություն, |
|(երկաթբետոնյա, | |դեֆորմացիաներ, |
|բետոնյա և քարե) | |քայքայում, այլ |
| | |վնասվածքներ |
|_____________________|______________________|________________________|
|Թռիչքային |Հեծաններ |Դեֆորմացիաներ, ճաքեր, |
|կառուցվածքներ | |ներկի վնասվածքներ, այլ |
|(երկաթյա) | |վնասվածքներ |
| |______________________|________________________|
| |Դուրգամակարեր և |Ընդհանուր վիճակ, |
| |եռակցման կարեր |կոռոզիա և այլ |
| | |վնասվածքներ |
|_____________________|______________________|________________________|
|Հենարաններ |Հենարան |Ընդհանուր վիճակ, ճաքեր, |
| | |քայքայում, թեքվածք և |
| | |այլ վնասվածքներ |
| |______________________|________________________|
| |Հիմք (երևացող մաս) |Ընդհանուր վիճակ, ճաքեր, |
| | |քայքայում, թեքվածք, |
| | |ողողում և այլ |
| | |վնասվածքներ |
|_____________________|______________________|________________________|
|Հենարանային մասեր |Հենարանային մասեր |Աղտոտվածություն, |
| | |հենարանային մասերի |
| | |թեքության անկյուն, |
| | |կոռոզիա, ռետինե մասերի |
| | |վնասվածքներ, բետոնի |
| | |քայքայում |
._____________________________________________________________________.
---------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում