i
(ուժը կորցրել է 25.03.2022 թիվ 6-Ն հրաման, որի գործողությունը տարածվում է 2022 թվականի հունվարի 1-ից հետո ծագած հարաբերությունների վրա)
116.0079.040311
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«04» 03 2011 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11611116
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԵՎ ԿԱՊԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
24 փետրվարի 2011 թվականի N 79-Ն
i
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ՄԻՋՊԵՏԱԿԱՆ ԵՎ ՀԱՆՐԱՊԵՏԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՎՐԱ ԳՏՆՎՈՂ` ԱՌԱՆՁԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՀԱՆՁՆՎՈՂ ՊԱՐՍՊՈՂ ՀԱՐՄԱՐԱՆՔՆԵՐԻ (ՄԵՏԱՂԱԿԱՆ ԱՐԳԵԼԱՓԱԿՈՑՆԵՐ) ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2010 թվականի նոյեմբերի 4-ի «Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման մակարդակների գնահատման ու կատարված աշխատանքների ընդունման կարգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2004 թվականի դեկտեմբերի 9-ի N 1942-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» թիվ 1419-Ն որոշման 3-րդ կետի պահանջներով.
Հաստատել`
Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող պարսպող հարմարանքների (մետաղական արգելափակոցներ) պահպանման աշխատանքների կատարման և դրանց ընդունման կարգը, համաձայն հավելվածի:
Հավելված
Տրանսպորտի և կապի նախարարի
2011 թվականի փետրվարի 24-ի
N 79-Ն հրամանի
ԿԱՐԳ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ՄԻՋՊԵՏԱԿԱՆ ԵՎ ՀԱՆՐԱՊԵՏԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՎՐԱ ԳՏՆՎՈՂ` ԱՌԱՆՁԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՀԱՆՁՆՎՈՂ ՊԱՐՍՊՈՂ ՀԱՐՄԱՐԱՆՔՆԵՐԻ (ՄԵՏԱՂԱԿԱՆ ԱՐԳԵԼԱՓԱԿՈՑՆԵՐ) ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ
Սույն կարգով սահմանվում են Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող պարսպող հարմարանքների (մետաղական արգելափակոցներ) պահպանման աշխատանքների կատարման, ինչպես նաև դրանց ընդունման սկզբունքները և մեթոդիկան:
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող պարսպող հարմարանքների (մետաղական արգելափակոցներ ԳՈՍՏ 26804-86, ԳՈՍՏ ր 52605-2006) (այսուհետ` պարսպող հարմարանքներ) պահպանման հիմնական խնդիրն է` մշտապես ապահովել կառույցի պահպանվածությունն այնպիսի վիճակում, որը համապատասխանում է անվտանգ և անխափան երթևեկության ապահովման պահանջներին:
2. Պետական կարիքների համար Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող պարսպող հարմարանքների պահպանման աշխատանքների կապալի պայմանագրերը կնքվում են Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2010 թվականի նոյեմբերի 4-ի թիվ 1419-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի 3-րդ կետում նշված ժամկետով այն կապալառու կազմակերպությունների հետ, որոնք բավարարում են սույն կարգի V բաժնի «Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող պարսպող հարմարանքների պահպանման մրցույթների առարկան և մրցույթներին մասնակից կապալառու կազմակերպություններին ներկայացվող նվազագույն տեխնիկական պահանջներ»-ում բերված նվազագույն տեխնիկական պահանջներին և ընտրվել են մրցութային կարգով` «Գնումների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքին համապատասխան:
3. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրպետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող պարսպող հարմարանքներն ըստ վիճակի խմբավորվում են համաձայն սույն կարգի Աղյուսակ 1-ի
Աղյուսակ 1
.______________________________________________________________________.
|Վիճակը|Խումբը|Վիճակի հիմնական ցուցանիշներ|Վիճակի լրացուցիչ ցուցանիշներ|
| |և |___________________________|____________________________|
| |ծածկա-|Ցուցանիշ 1 |Ցուցանիշ 2 |Ցուցանիշ 1 |Ցուցանիշ 2 |
| |գիրը |_____________|_____________|_____________|______________|
| | |Ճանապարհի |Պարսպող |Պարսպող |Պարսպող |
| | |երթևեկային |հարմարանքների|հարմարանքների|հարմարանքների |
| | |մասի եզրից |նորմերով |ներկվածության|լուսային |
| | |մինչև |սահմանված |խախտումով |անդրադար- |
| | |պարսպող |բարձրության |հատվածներ |ձիչների |
| | |հարմարանքների|չափից +/- 5 |(տոկոսը |բացակայությամբ|
| | |երեսամասը |սմ-ից ավելի |ամբողջի |հատվածներ |
| | |հեռավորության|խախտումով |նկատմամբ) |(տոկոսը |
| | |(նորմերով |հատվածներ | |ամբողջի |
| | |պահանջվում է`|(տոկոսը | |նկատմամբ) |
| | |ոչ պակաս 0.9 |ամբողջի | | |
| | |մ) խախտումով |նկատմամբ) | | |
| | |հատվածներ | | | |
| | |(տոկոսը | | | |
| | |ամբողջի | | | |
| | |նկատմամբ) | | | |
|______|______|_____________|_____________|_____________|______________|
|Լավ |Լավ | 0-5 | 0-5 | 0-10 | 0-10 |
|Բավա- |(ԱԼ) | 5-10 | 5-10 | 10-20 | 10-20 |
|րար |Բավա- | 10-ից բարձր | 10-ից բարձր | 20-ից բարձր | 20-ից բարձր |
|Վատ |րար | | | | |
| |(ԱԲ) | | | | |
| |Վատ | | | | |
| |(ԱՎ) | | | | |
.______________________________________________________________________.
II. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ՄԻՋՊԵՏԱԿԱՆ ԵՎ ՀԱՆՐԱՊԵՏԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՎՐԱ ԳՏՆՎՈՂ ՊԱՐՍՊՈՂ ՀԱՐՄԱՐԱՆՔՆԵՐԻ ԽՄԲԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ, ԱՌԿԱ ՎԻՃԱԿՆԵՐԻ ՍԱՀՄԱՆՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԱՌԿԱ ՎԻՃԱԿՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄԸ
4. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող պարսպող հարմարանքների վիճակը բնորոշվում է դրանց շահագործողական և անվտանգ երթևեկության ապահովման հատկանիշներով: Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող պարսպող հարմարանքների վիճակի գնահատման հիմնական ցուցանիշներ են համարվում` ճանապարհի երթևեկային մասի եզրից մինչև պարսպող հարմարանքի երեսամասը հեռավորությունը և պարսպող հարմարանքի բարձրությունը: Լրացուցիչ ցուցանիշներ են համարվում` պարսպող հարմարանքի ներկվածության և պարսպող հարմարանքի լուսային անդրադարձիչների վիճակը: Եթե հիմնական ցուցանիշների գնահատման արդյունքում պարսպող հարմարանքի վիճակը բնութագրող խմբերը չեն համընկնում, ապա որպես պարսպող հարմարանքի վիճակի խումբ ընդունվում է ավելի ցածր խումբը (օրինակ` ցուցանիշ 1-ի համապատասխան վիճակը գնահատվում է որպես լավ, իսկ ցուցանիշ 2-ի համապատասխան` բավարար: Այս դեպքում, պարսպող հարմարանքի վիճակը գնահատվում է որպես բավարար):
5. Սույն կարգի 3-րդ կետով սահմանված N 1 Աղյուսակում օգտագործվող Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող պարսպող հարմարանքների վիճակների սահմանումները`
1) Լավ (ԱԼ) վիճակ` պարսպող հարմարանքների վիճակն է, երբ գնահատման պահին ճանապարհի երթևեկային մասի եզրից մինչև պարսպող հարմարանքի երեսամասը հեռավորության (նորմերով պահանջվում է` ոչ պակաս 0.9 մ) խախտումով հատվածների ընդհանուր երկարությունը կազմում է 0-5% սպասարկման հանձնվող պարսպող հարմարանքների ամբողջ երկարության նկատմամբ, գնահատման պահին նորմերով սահմանված բարձրության չափից +/- 5 սմ-ից ավելի խախտումով հատվածների ընդհանուր երկարությունը կազմում է 0-5% սպասարկման հանձնվող պարսպող հարմարանքների ամբողջ երկարության նկատմամբ, գնահատման պահին ներկվածության խախտումով մակերևույթների ընդհանուր մակերեսը կազմում է 0-10% սպասարկման հանձնվող պարսպող հարմարանքների ամբողջ մակերեսի նկատմամբ, գնահատման պահին լուսային անդրադարձիչների բացակայությամբ հատվածների ընդհանուր երկարությունը կազմում է 0-10% սպասարկման հանձնվող պարսպող հարմարանքների ամբողջ երկարության նկատմամբ:
2) Բավարար (ԱԲ) վիճակ` պարսպող հարմարանքների վիճակն է, երբ գնահատման պահին ճանապարհի երթևեկային մասի եզրից մինչև պարսպող հարմարանքի երեսամասը հեռավորության (նորմերով պահանջվում է` ոչ պակաս 0.9 մ) խախտումով հատվածների ընդհանուր երկարությունը կազմում է 5-10% սպասարկման հանձնվող պարսպող հարմարանքների ամբողջ երկարության նկատմամբ, գնահատման պահին նորմերով սահմանված բարձրության չափից +/- 5 սմ-ից ավելի խախտումով հատվածների ընդհանուր երկարությունը կազմում է 5-10% սպասարկման հանձնվող պարսպող հարմարանքների ամբողջ երկարության նկատմամբ, գնահատման պահին ներկվածության խախտումով մակերևույթների ընդհանուր մակերեսը կազմում է 10-20% սպասարկման հանձնվող պարսպող հարմարանքների ամբողջ մակերեսի նկատմամբ, գնահատման պահին լուսային անդրադարձիչների բացակայությամբ հատվածների ընդհանուր երկարությունը կազմում է 10-20% սպասարկման հանձնվող պարսպող հարմարանքների ամբողջ երկարության նկատմամբ:
3) Վատ (ԱՎ) վիճակ` պարսպող հարմարանքների վիճակն է, երբ գնահատման պահին ճանապարհի երթևեկային մասի եզրից մինչև պարսպող հարմարանքի երեսամասը հեռավորության (նորմերով պահանջվում է` ոչ պակաս 0.9 մ) խախտումով հատվածների ընդհանուր երկարությունը սպասարկման հանձնվող պարսպող հարմարանքների ամբողջ երկարության նկատմամբ 10%-ից բարձր է, գնահատման պահին նորմերով սահմանված բարձրության չափից +/- 5 սմ-ից ավելի խախտումով հատվածների ընդհանուր երկարությունը սպասարկման հանձնվող պարսպող հարմարանքների ամբողջ երկարության նկատմամբ 10%-ից բարձր է, գնահատման պահին ներկվածության խախտումով մակերևույթների ընդհանուր մակերեսը սպասարկման հանձնվող պարսպող հարմարանքների ամբողջ մակերեսի նկատմամբ 20%-ից բարձր է, գնահատման պահին լուսային անդրադարձիչների բացակայությամբ հատվածների ընդհանուր երկարությունը սպասարկման հանձնվող պարսպող հարմարանքների ամբողջ երկարության նկատմամբ բարձր է 20%-ից:
6. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող պարսպող հարմարանքների վիճակի գնահատումը և պահպանման աշխատանքների ընդունումը իրականացվում է տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ճանապարհների պահպանման պատասխանատու ստորաբաժանման (այսուհետ` պատասխանատու) կողմից: Հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2008 թվականի հունվարի 10-ի N 112-Ն որոշման «3»-րդ կետում նշված դրույթները, ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ճանապարհների պահպանման պատասխանատուներ են սահմանվում`
1) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2008 թվականի հունվարի 10-ի N 112-Ն որոշման հավելված N 1-ում նշված միջպետական նշանակության և հավելված N 2-ում նշված Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտի և կապի նախարարության ենթակայության հանրապետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհների մասով` «Հայաստանի ավտոմոբիլային ճանապարհների տնօրինություն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը:
2) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2008 թվականի հունվարի 10-ի N 112-Ն որոշման NN 2 և 3 հավելվածներում նշված համապատասխան մարզի ենթակայության հանրապետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհների մասով` մարզպետի հրամանով սահմանված պատասխանատու ստորաբաժանումը:
7. Ընթացիկ տարվա մինչև հուլիսի 15-ը ընկած ժամանակահատվածում հաջորդ տարվա համար պատասխանատուի կողմից իրականացվում է Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող պարսպող հարմարանքների վիճակի գնահատում, որի հիման վրա որոշվում է պարսպող հարմարանքների վիճակը և խումբը` սույն կարգի Աղյուսակ 1-ում բերված ցուցանիշներին համապատասխան:
8. ՈՒսումնասիրության և գնահատման վերաբերյալ պատասխանատուի կողմից նախապատրաստվում է պարսպող հարմարանքների վիճակի գնահատման ակտ, որը հաստատվում է տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ղեկավարի կողմից:
III. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ՄԻՋՊԵՏԱԿԱՆ ԵՎ ՀԱՆՐԱՊԵՏԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՎՐԱ ԳՏՆՎՈՂ` ԱՌԱՆՁԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՀԱՆՁՆՎՈՂ ՊԱՐՍՊՈՂ ՀԱՐՄԱՐԱՆՔՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԸ ԵՎ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ
9. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող պարսպող հարմարանքների պահպանման հիմնական նպատակն է` պարսպող հարմարանքների վնասվածքների առաջացման կանխարգելումը, վթարների հետևանքով առաջացած վնասվածքների վերացումը, գործող տեխնիկական նորմերից շեղված պարսպող հարմարանքների գործող տեխնիկական նորմերին համապատասխանեցնելը և ընթացիկ խնամքը: Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող պարսպող հարմարանքների պահպանման հիմնական տեխնիկական պահանջները, որոնք պարտադիր են պարսպող հարմարանքների պահպանման կապալառու կազմակերպությունների (այսուհետ` կապալառու) կողմից կատարման համար, հետևյալն են`
1) Զննումների և դիտարկումների պարբերական իրականացում: Զննումները և դիտարկումները պետք է կատարվեն կապալառուի կողմից պարբերաբար` նվազագույնը տասը օրը մեկ անգամ: Կապալառուն պարտավոր է գրանցումներ կատարել պարսպող հարմարանքների պահպանման մատյանում, ձեռնարկել անհրաժեշտ միջոցներ` զննման արդյունքում հայտնաբերված անսարքությունները կամ թերությունները վերացնելու ուղղությամբ: Տեխնածին կամ բնածին վթարների դեպքում տեղեկացված լինելուց կամ հայտնաբերելուց հետո ողջամիտ ժամկետում ձեռնարկում է երթևեկության անվտանգության ապահովման ժամանակավոր միջոցառումներ և անհապաղ տեղյակ պահում պատվիրատուին` համապատասխան միջոցառումներ ձեռնարկելու նպատակով: Իրականացվող զննումների ժամանակ հատուկ ուշադրություն պետք է դարձվի պարսպող հարմարանքների ամրացմանը սյուներին, եզրերի թեքված մասերին, մակերևույթի հարթությանը, նրա վրա տեղադրված լուսային անդրադարձիչներին, ներկմանը, տեղադրման համապատասխանությանը գործող տեխնիկական նորմերին: Զննման ժամանակ անհրաժեշտ է պիկետաժավորել և քարտեզագրել առկա բոլոր թերությունները: Հեղույս-մանեկային և եռակցման միջոցով կատարված միացումներում թերությունների առկայության դեպքում դրանք համարակալվում են և գրանցվում պարսպող հարմարանքների պահպանման մատյանում:
2) Խնամքի և ընթացիկ նորոգման ապահովում: Պարսպող հարմարանքների կոնստրուկտիվ տարրերի ընթացիկ նորոգման և խնամքի աշխատանքների հիմնական նպատակն է` կանխել դրանց ժամանակից շուտ մաշվածությունը և շարքից դուրս գալը: Այդ նպատակով կապալառուն պարտավոր է իրականացնել կանխարգելիչ միջոցառումներ` վերացնելով վնասվածքներն ու անսարքությունները: Որպես խնամքի և ընթացիկ նորոգման աշխատանքներ, կապալառուն պարտավոր է իրականացնել պարսպող հարմարանքների շահագործման համար անհրաժեշտ վիճակում գտնվելու ապահովման, առաջացած թերությունների, վթարների հետևանքով առաջացած վնասվածքների վերացման աշխատանքները: Պահպանման աշխատանքներն իրականացնելուն զուգահեռ, պատվիրատուի կողմից սահմանված հատվածներում և ժամկետներում, կապալառուն պարտավոր է բերել լավ վիճակին (ԱԼ) այն պարսպող հարմարանքները, որոնք պահպանման հանձնելու պահին գնահատվել են որպես բավարար (ԱԲ) և/կամ վատ (ԱՎ) վիճակում գտնվող պարսպող հարմարանքներ: Պահպանման հանձնման պահին բավարար (ԱԲ) և/կամ վատ (ԱՎ) վիճակում գտնվող պարսպող հարմարանքների լավ վիճակին (ԱԼ) բերման աշխատանքները պետք է իրականացվեն Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2010թ-ի նոյեմբերի 4-ի N 1419-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի 5-րդ կետում նշված գարուն-ամառ-աշուն ժամանակահատվածում: Նշված աշխատանքների իրականացման վերջնաժամկետն է սահմանվում ընթացիկ տարվա հունիսի 30-ը: Ներկման աշխատանքների ավարտման վերջնաժամկետ է սահմանվում ընթացիկ տարվա մայիսի 31-ը: Բնական աղետների (երկրաշարժ, սելավներ, գետերի վարարում, փլուզումներ, սողանքներ, խոշոր հրդեհներ, ձնահյուսքեր) արդյունքում վնասված պարսպող հարմարանքների վերականգնումը չի հանդիսանում պարսպող հարմարանքների պահպանումն իրականացնող կապալառուի պարտավորությունը:
IV. ՊԱՐՍՊՈՂ ՀԱՐՄԱՐԱՆՔՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԿԱՆ
10. Ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող պարսպող հարմարանքների պահպանման կապալառու կազմակերպությունը պարտավոր է վարել պարսպող հարմարանքների պահպանման աշխատանքների մատյան (Ձև 3), որը պետք է լինի կարված, համարակալված էջերով և պատվիրատուի կողմից կնքված: Մատյանը պետք է պահվի կապալառու կազմակերպության գրասենյակում և տրամադրվի տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհի պետական կառավարման մարմնի և Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանության «Ճանապարհային ոստիկանություն» ծառայության լիազոր ներկայացուցիչներին` պարսպող հարմարանքների պահպանման վերաբերյալ դիտողություններ և առաջարկություններ գրանցելու նպատակով: Յուրաքանչյուր քաղաքացի իրավասու է տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնին և/կամ տվյալ պարսպող հարմարանքների պահպանումն իրականացնող կազմակերպությանն իրազեկել պարսպող հարմարանքների վիճակի մասին:
11. Պարսպող հարմարանքների պահպանման աշխատանքները ընդունվում են հետևյալ կերպ`
1) Պահպանման միջանկյալ դիտարկում
Պարսպող հարմարանքների պահպանման միջանկյալ դիտարկումները պատասխանատուի կողմից իրականացվում են յուրաքանչյուր ամիս` առնվազն երեք անգամ: Միջանկյալ դիտարկման ժամանակ ստուգվում է պարսպող հարմարանքների պահպանման համապատասխանությունը սույն կարգի III բաժնի «Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող պարսպող հարմարանքների պահպանման հիմնական նպատակները և հիմնական տեխնիկական պահանջները»-ում բերված պահանջներին և առկա թերություններն արձանագրվում են պարսպող հարմարանքների պահպանման աշխատանքների միջանկյալ դիտարկման ամփոփագրում (Ձև 1): Արձանագրված թերությունները և դրանց վերացման ժամկետները գրանցվում են նաև պարսպող հարմարանքների պահպանման աշխատանքների մատյանում: Պարսպող հարմարանքների պահպանման միջանկյալ դիտարկման ամփոփագրում և պարսպող հարմարանքների պահպանման աշխատանքների մատյանի գրանցումների հիման վրա կատարվում է պարսպող հարմարանքների պահպանման աշխատանքների կատարման ամսական ակտի ընդունումը:
2) Պարսպող հարմարանքների պահպանման աշխատանքների կատարման ամսական ակտի ընդունում
Պարսպող հարմարանքների պահպանման աշխատանքների կատարման ամսական ակտի ընդունումը իրականացվում է մինչև հաշվետու ամսին հաջորդող ամսվա յոթերորդ աշխատանքային օրը: Հիմնվելով միջանկյալ դիտարկումների արդյունքների վրա, կատարվում է պարսպող հարմարանքների պահպանման գնահատումը` արդյունքները ձևակերպելով պարսպող հարմարանքների պահպանման աշխատանքների ընդունման ամսական ամփոփագրում (Ձև 2):
12. Պատասխանատուի կողմից պարսպող հարմարանքների պահպանման աշխատանքներն ընդունվում և տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի կողմից վճարվում են ամբողջությամբ, եթե ապահովված են սույն կարգի III բաժնում բերված պահանջները:
13. Պատասխանատուի կողմից պարսպող հարմարանքների պահպանման աշխատանքներն ընդունվում և տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի կողմից վճարվում են մասնակիորեն` աղյուսակ N 2-ում բերված տոկոսաչափերով նվազեցումով, եթե սույն կարգի III բաժնում բերված պահանջները լիարժեք ապահովված չեն:
Աղյուսակ 2
Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական ԵՎ
հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա
գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող պարսպող հարմարանքների պահպանման
պահանջների ապահովման արժեքների տոկոսային հարաբերակցությունը
.____________________________________________________________.
|Պարսպող հարմարանքների կոնստրուկտիվ տարրերի |Թերությունը |
|թերություններ և դրանց վերացման պահանջվող |սահմանված |
|առավելագույն ժամկետը |ժամկետում |
| |չվերացնելու |
| |դեպքում |
| |պարսպող |
| |հարմարանքների|
| |պահպանման |
| |արժեքից |
| |պակասեցվող % |
|______________________________________________|_____________|
| 1 |Ամրացման սյուների թեքվածություն, | 15 |
| |ծռվածություն, բացակայություն` ընդհանուր | |
| |քանակի 5 %-ից ավելի | |
|___|__________________________________________|_____________|
| 2 |Ամրացման հանգույցների հեղույս-մանեկ | 15 |
| |միացման բացակայություն, ոչ բավարար | |
| |ձգվածություն, եռակցման կարերի | |
| |անընդհատության խախտում | |
|___|__________________________________________|_____________|
| 3 |Մետաղական հորիզոնական թիթեղների | 20 |
| |բացակայություն, ծռվածություն | |
| |(առավելագույնը` | |
| |25 մմ 1 գծմ.վրա), կոտրվածք, միացման | |
| |հատվածներում եռակցման կարերի | |
| |ընդհատվածություն, միջինը 1 քմ մակերեսի վրա| |
| |100 ք.սմ-ից ավելի կոռոզիայի ենթարկված | |
| |հատվածներ | |
| |/Պահպանման միջանկյալ դիտարկումների ժամանակ| |
| |թիթեղների ծռվածության չափումները | |
| |իրականացվում են մի ամրացման սյունից մյուս | |
| |ամրացման սյուն և հորիզոնական թիթեղի | |
| |առավելագույն ճկվածքի չափը բաժանվում է | |
| |սյուների միջև ընկած հեռավորության վրա: | |
| |Թերությունը վերացնելուց հետո հորիզոնական | |
| |թիթեղի ճկվածքի չափը պետք է համապատասխանի | |
| |ԳՈՍՏ 26804-86-ում բերված պահանջին | |
| |(3 մմ 1 գծմ. վրա)/ | |
|___|__________________________________________|_____________|
| 4 |Լուսային անդրադարձիչների բացակայություն, | 10 |
| |վնասվածք, խամրում` ընդհանուր քանակի 3%-ից | |
| |ավելի | |
|___|__________________________________________|_____________|
| 5 |Մակերևույթների ոչ ամբողջական ներկված | 15 |
| |լինելը կամ դրա ոչ բավարար | |
| |ընթեռնելիությունը | |
|___|__________________________________________|_____________|
| 6 |Եզրային թիթեղի բացակայություն կամ վնասվածք| 15 |
|___|__________________________________________|_____________|
| 7 |Պարսպող հարմարանքների բարձրության | 10 |
| |անհամապատասխանությունը նորմերին` լավ | |
| |վիճակում գտնվող պարսպող հարմարանքների | |
| |ընդհանուր երկարության 5%-ից ավելի վրա | |
.____________________________________________________________.
1-7 կետերում նշված թերությունների վերացման պահանջվող առավելագույն ժամկետը` թերությունը հայտնաբերելուց հետո 5-օրյա ժամկետում:
14. Ամսական ամփոփագրի տվյալների հիման վրա ձևակերպվում է Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող պարսպող հարմարանքների տվյալ ամսվա պահպանման աշխատանքների կատարման ամսական ակտի վերաբերյալ պատասխանատուի համապատասխան եզրակացությունը:
V. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ՄԻՋՊԵՏԱԿԱՆ ԵՎ ՀԱՆՐԱՊԵՏԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՎՐԱ ԳՏՆՎՈՂ` ԱՌԱՆՁԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՀԱՆՁՆՎՈՂ ՊԱՐՍՊՈՂ ՀԱՐՄԱՐԱՆՔՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄՐՑՈՒՅԹՆԵՐԻ ԱՌԱՐԿԱՆ ԵՎ ՄՐՑՈՒՅԹՆԵՐԻՆ ՄԱՍՆԱԿԻՑ ԿԱՊԱԼԱՌՈՒ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՆՎԱԶԱԳՈՒՅՆ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ
15. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող պարսպող հարմարանքների պահպանման մրցույթների առարկան է հանդիսանում պարսպող հարմարանքների պահպանումը պահանջող չափանիշներով ապահովող որակյալ կապալառու կազմակերպությունների ձեռք բերումը:
16. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող պարսպող հարմարանքների պահպանման մրցույթներն անց են կացվում «Գնումների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի դրույթներին համապատասխան:
17. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող պարսպող հարմարանքների պահպանման մրցույթներին կապալառու կազմակերպությունները պարտավոր են ներկայացնել աշխատանքների արժեքների հաշվարկները` Ձև 4-ի համապատասխան:
18. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող պարսպող հարմարանքների պահպանման կապալառու կազմակերպությունների ձեռք բերման մրցույթների մասնակիցներին ներկայացվող նվազագույն տեխնիկական պահանջներն են
1) Մասնակիցը նվազագույնը պետք է ունենա հետևյալ հիմնական մեքենասարքավորումները`
.___________________________________________________________________.
|Հ/հ| Անվանումը | Պահանջվող քանակը |Սեփականության ձևը |
|___|___________________|____________________|______________________|
| 1 |Ուղևորաբեռնատար |Նվազագույնը` 2 հատ |Սեփական կամ վարձակալած|
| |ավտոմեքենա | | |
|___|___________________|____________________|______________________|
| 2 |Ամբարձիչ |Նվազագույնը` 1 հատ |Սեփական կամ վարձակալած|
|___|___________________|____________________|______________________|
| 3 |Կոմպրեսոր |Նվազագույնը` 1 հատ |Սեփական կամ վարձակալած|
|___|___________________|____________________|______________________|
| 4 |Եռակցման սարք |Նվազագույնը` 1 հատ |Սեփական կամ վարձակալած|
|___|___________________|____________________|______________________|
| 5 |Ներկման սարքավորում|Նվազագույնը` 1 |Սեփական կամ վարձակալած|
| | | լրակազմ| |
.___________________________________________________________________.
2) Մասնակիցը նվազագույնը պետք է ունենա 3 մասնագետ` տրանսպորտի և/կամ շինարարության և/կամ մեխանիկայի բնագավառի բարձրագույն և/կամ միջնակարգ մասնագիտական կրթությամբ:
Ձև 1
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ՄԻՋՊԵՏԱԿԱՆ ԵՎ ՀԱՆՐԱՊԵՏԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՎՐԱ ԳՏՆՎՈՂ` ԱՌԱՆՁԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՀԱՆՁՆՎՈՂ ՊԱՐՍՊՈՂ ՀԱՐՄԱՐԱՆՔՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ ԴԻՏԱՐԿՄԱՆ ԱՄՓՈՓԱԳԻՐ
Ճանապարհի անվանումը`__________________________________________
Ճանապարհի վրա գտնվող պահպանվող պարսպող հարմարանքների տեղադրությունը (աջ կողմ` կմ....-կմ....., ձախ կողմ` կմ....-կմ.....)
_____________________________________________________________________
.__________________________________________________________.
|Հ/հ | Թերությունները | Թերության | Վերացման ժամկետը |
| | | տեղադրությունը | |
|____|_________________|________________|__________________|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|____|_________________|________________|__________________|
|____|_________________|________________|__________________|
| 1 | | | |
|____|_________________|________________|__________________|
| 2 | | | |
|____|_________________|________________|__________________|
| 3 | | | |
|____|_________________|________________|__________________|
|____|_________________|________________|__________________|
| 4 | | | |
|____|_________________|________________|__________________|
| 5 | | | |
|____|_________________|________________|__________________|
| 6 | | | |
|____|_________________|________________|__________________|
|____|_________________|________________|__________________|
| 7 | | | |
|____|_________________|________________|__________________|
| 8 | | | |
|____|_________________|________________|__________________|
.__________________________________________________________.
Ճանապարհների պահպանման պատասխանատու ստորաբաժանման լիազոր ներկայացուցիչ
_________________________________________________________________
(պաշտոն, անուն, ազգանուն, ստորագրություն)
_____ ________________ 20 թ.
Ձև 2
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ՄԻՋՊԵՏԱԿԱՆ ԵՎ ՀԱՆՐԱՊԵՏԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՎՐԱ ԳՏՆՎՈՂ` ԱՌԱՆՁԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՀԱՆՁՆՎՈՂ ՊԱՐՍՊՈՂ ՀԱՐՄԱՐԱՆՔՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԱՄՍԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓԱԳԻՐ
Ճանապարհի անվանումը`__________________________________________
Ճանապարհի վրա գտնվող պահպանվող պարսպող հարմարանքների տեղադրությունը (աջ կողմ` կմ....- կմ...., ձախ կողմ` կմ....-կմ.....)`
____________________________________________________________________________
____________
Տարին ________________ ամիսը ___________________
._______________________________________________________________________
|NN |Պարսպող|Նվազեցման տոկոսներն ըստ կոնստրուկտիվ տարրերի |
|ը/կ|հարմա- |_________________________________________________________|_
| |րանք- |Ամրաց- |Ամրաց-|Մետա- |Լուսային|Ներկված|Բարձ- |Եզրային |
| |ների |ման |ման |ղական |անդրա- |մակեր- |րության |թիթեղի |
| |պահպան-|սյուներ|հան- |հորիզո-|դարձիչ- |ևույթ |անհամա- |բացակա- |
| |ման | |գույց |նական |ներ | |պատասխա-|յություն|
| |արժեքը | | |թիթեղ | | |նություն| |
| | | | | | | |նորմերին| |
|___|_______|_______|______|_______|________|_______|________|________|_
._______________________________________________________________________
__________________.
|Նվա- |Նվա- |
|զեցման|զեցվող |
|ընդհա-|գումարը |
|նուր | |
|տոկոսը| |
| | |
| | |
| | |
_|______|_________|
__________________.
Կատարողականի գումարը նվազեցումից հետո` __________________ դրամ:
_________________________________________________________________
(պաշտոն, անուն, ազգանուն, ստորագրություն)
Կապալառու կազմակերպության լիազոր ներկայացուցիչ
_________________________________________________________________
(պաշտոն, անուն, ազգանուն, ստորագրություն)
_____ ________________ 20 թ.
Ձև 3
Պարսպող հարմարանքների պահպանման աշխատանքների տիպային մատյանի ձԵՎ
1. Կապալառու __________________________
2. Պատվիրատու ________________________
3. Կապալի պայմանագիր N ________________
4. Ճանապարհի անվանումը ____________________________
5. Հայտնաբերված թերությունների մասին գրառումներ`
.__________________________________________________________
|Արձանագրված թերության հայտնաբերման մասին գրառումներ |
|________________________________________________________|_
|Ամսա-|Կոնստ-|Թերու-|Արձա- |Վերաց-|Թերու- |Կապա- |
|թիվ |րուկ- |թյան |նագրված|ման |թյունը |լառուի |
| |տիվ |տեղա- |թերու- |ժամ- |արձա- |ներկայա- |
| |տարր |դրու- |թյան |կետը |նագրողի |ցուցչի |
| | |թյունը|նկարա- | |անունը, |անունը, |
| | | |գրու- | |ազգա- |ազգա- |
| | | |թյունը | |նունը, |նունը, |
| | | | | |պաշտոնը և |պաշտոնը |
| | | | | |ստորա- |և ստորա- |
| | | | | |գրությունը|գրությունը|
|_____|______|______|_______|______|__________|__________|_
.__________________________________________________________
__________________________________________.
|Արձանագրված թերության |
|վերացման մասին գրառումներ |
_|________________________________________|
|Վերացված է|Սահմանված|Ստուգումը |Կապալա- |
|սահմանված |ժամկետում|իրակա- |ռուի |
|ժամկետում |չի |նացնողի |ներկայա-|
| |վերացվել |անունը, |ցուցչի |
| | |ազգանունը,|անունը, |
| | |պաշտոնը և |ազգա- |
| | |ստորա- |նունը, |
| | |գրությունը|պաշտոնը |
| | | |և |
| | | |ստորա- |
| | | |գրու- |
| | | |թյունը |
_|__________|_________|__________|________|
__________________________________________.
6. Գրառումներ կատարված զննումների վերաբերյալ`
._____________________________________________________________.
|Զննման|Արձա- |Կապա- |Կապա- |Կապա- |Թերության/|Մեկնաբա-|
|օրը, |նագրված|լառուի |լառուի |լառուի |վնասվածքի |նություն|
|ամիսը |թերու- |պատասխա-|պարսպող |պարսպող |վերացման | |
| |թյուն/ |նատուի |հարմա- |հարմա- |համար | |
| |վնաս- |ստորա- |րանքների|րանքների|կատարված | |
| |վածք |գրու- |պահ- |պահ- |աշխա- | |
| |(նշել |թյունը |պանման |պանման |տանքները | |
| |որ | |պատասխա-|պատասխա-|և դրանց | |
| |կոնստ- | |նատուի |նատուի |կատարման | |
| |րուկտիվ| |հանձնա- |ստորա- |օրը, | |
| |տարրե- | |րարականը|գրու- |ամիսը | |
| |րում) | | |թյունը | | |
|______|_______|________|________|________|__________|________|
._____________________________________________________________.
7. Գրառումներ պարսպող հարմարանքների պահպանման կատարված այլ աշխատանքների վերաբերյալ
.___________________________________________________________.
|Աշխատանքի|Տեղադրությունը|Աշխատանքի կատարման|Կապալառուի |
|տեսակը | |օրը, ամիսը |պատասխանատուի |
| | | |ստորագրությունը|
|_________|______________|__________________|_______________|
.___________________________________________________________.
Ձև 4
Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և
հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա
գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող պարսպող հարմարանքների պահպանման
աշխատանքների արժեքների հաշվարկներ
1) Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող պարսպող հարմարանքների 1 գծ.մ-ի պահպանման աշխատանքների արժեք
._________________________________________________________________.
| N | Հիմնական աշխատանքների անվանումը |Տարվա |
| | |կտրվածքով|
| | |պարսպող |
| | |հարմա- |
| | |րանքների |
| | |1 գծ.մ-ի |
| | |պահպանման|
| | |արժեք (ՀՀ|
| | |դրամ) |
|___|___________________________________________________|_________|
|1.1|Ամրացման սյուների թեքվածության, ծռվածության | |
| |վերացում և բացակայող ամրացման սյուների տեղադրում | |
|1.2|Ամրացման հանգույցների հեղույս-մանեկ միացման | |
| |բացակայության վերացում, ոչ բավարար ձգվածության | |
| |վերացում, եռակցման կարերի անընդհատության խախտման | |
| |վերացում | |
|1.3|Մետաղական հորիզոնական թիթեղների ծռվածության | |
| |ուղղում, բացակայող թիթեղների տեղադրում, | |
| |կոտրվածքների վերացում, միացման հատվածներում | |
| |եռակցման կարերի ընդհատվածության վերացում, | |
| |կոռոզիայի վերացում | |
|1.4|Լուսային անդրադարձիչների լրացում, վնասվածքների | |
| |վերացում, խամրածների փոխարեն նորերի տեղադրում | |
|1.5|Ներկում, ներկի վնասվածքների վերացում | |
|1.6|Բացակայող կամ վնասված եզրային թիթեղի տեղադրում | |
|1.7|Լավ վիճակում գտնվող պարսպող հարմարանքների նորմերով | |
| |սահմանված բարձրության ապահովում | |
|_______________________________________________________|_________|
|Ընդամենը | |
|_______________________________________________________|_________|
|2. |Այլ ծախսեր | |
|_______________________________________________________|_________|
|Ընդամենը | |
|_______________________________________________________|_________|
|3. |Շահութաբերություն ____ % | |
|_______________________________________________________|_________|
|Ընդամենը | |
|_______________________________________________________|_________|
|ԱԱՀ-20 % | |
|_______________________________________________________|_________|
|Ամբողջը` տարվա կտրվածքով պարսպող հարմարանքների 1գծ.մ-ի | |
|պահպանման համար | |
._________________________________________________________________.
2) Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող` առանձին պահպանման հանձնվող բավարար և վատ վիճակում գտնվող 1 գծ.մ պարսպող հարմարանքների լավ վիճակին բերելու աշխատանքների արժեք
._________________________________________________________________.
| N | Հիմնական աշխատանքների անվանումը |Բավարար |
| | |և վատ |
| | |վիճակում |
| | |գտնվող |
| | |պարսպող |
| | |հարմա- |
| | |րանքների |
| | |1 գծ.մ-ի |
| | |լավ |
| | |վիճակին |
| | |բերելու |
| | |արժեք |
| | |(ՀՀ դրամ)|
|___|___________________________________________________|_________|
|1.1| Ճանապարհի երթևեկային մասի եզրից մինչև պարսպող | |
| | հարմարանքների երեսամասը նորմերով սահմանված | |
| | հեռավորության ապահովում | |
|___|___________________________________________________|_________|
|1.2| Նորմերով սահմանված բարձրության ապահովում | |
|_______________________________________________________|_________|
| Ընդամենը | |
|_______________________________________________________|_________|
|2. | Այլ ծախսեր | |
|_______________________________________________________|_________|
| Ընդամենը | |
|_______________________________________________________|_________|
|3. | Շահութաբերություն___________% | |
|_______________________________________________________|_________|
| Ընդամենը | |
|_______________________________________________________|_________|
| ԱԱՀ-20 % | |
|_______________________________________________________|_________|
| Ամբողջը` բավարար և վատ վիճակում գտնվող պարսպող | |
| հարմարանքների 1 գծ.մ-ի լավ վիճակին բերելու համար | |
._________________________________________________________________.