Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 1999 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆԻՍԻ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 1999 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆԻՍԻ 10-Ի N 429 Ո ...

 

 

040.0138.210212

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

9 փետրվարի 2012 թվականի N 138-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 1999 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆԻՍԻ 10-Ի N 429 ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(1-ին մաս)

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2010 թվականի դեկտեմբերի 30-ի «Հայաստանի Հանրապետության սեյսմիկ անվտանգության համակարգի զարգացման հայեցակարգով նախատեսված սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման միջոցառումների ծրագիրը հաստատելու մասին» N 1760-Ն որոշման հավելվածի 5-րդ կետին համապատասխան` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

i

1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 1999 թվականի հունիսի 10-ի «Հայաստանի Հանրապետության տարածքում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման համալիր ծրագրի մասին» N 429 որոշման 1-ին կետով հավանության արժանացած համալիր ծրագիրը շարադրել նոր խմբագրությամբ` համաձայն N 1 հավելվածի:

2. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության տարածքում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման միջոցառումների համալիր ծրագրի ժամանակացույցը` համաձայն N 2 հավելվածի:

3. Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների նախարարին` Հայաստանի Հանրապետության տարածքում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման համալիր ծրագրում ներառված միջոցառումների ֆինանսավորման հնարավորության հարցը, սահմանված կարգով ներկայացված հայտի առկայության պայմաններում, քննարկել համապատասխան տարվա բյուջետային գործընթացի շրջանակներում:

4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2012 ԹՎԱԿԱՆԻ ՓԵՏՐՎԱՐԻ 21-ԻՆ

 

Հավելված N 1

ՀՀ կառավարության

2012 թվականի փետրվարի 9-ի

N 138-Ն որոշման

 

«ՀԱՄԱԼԻՐ ԾՐԱԳԻՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՏԱՐԱԾՔՈՒՄ ՍԵՅՍՄԻԿ ՌԻՍԿԻ ՆՎԱԶԵՑՄԱՆ

 

I. ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

 

1. Հայաստանի Հանրապետության տարածքում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման համալիր ծրագրով (այսուհետ` ծրագիր) ներկայացվում են Հայաստանի Հանրապետության տարածքի սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման քաղաքականության հիմնական ուղղությունները:

2. Հայաստանի Հանրապետությունում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցումն առանձին, ինքնուրույն և կարևորագույն խնդիր է` հետևյալ գլխավոր պատճառներով`

1) շենքերի և շինությունների սեյսմակայունության զգալիորեն ցածր մակարդակն իրական սեյսմիկ վտանգի մակարդակից.

2) բնակչության ու ղեկավար մարմինների` սեյսմիկ ռիսկի նվազեցմանն ուղղված գործողություններին պատրաստվածության ոչ անհրաժեշտ մակարդակը:

3. Ծրագրի կատարումն իրականացվում է տեղական ինքնակառավարման մարմինների, բոլոր շահագրգիռ պետական մարմինների կողմից` իրենց վերապահված գործառույթների շրջանակներում:

 

II. ՀԻՄՆԱԽՆԴՐԻ ՆԵՐԿԱ ՎԻՃԱԿԸ

 

4. Հայաստանի տարածքն ինչպես և անցյալում, կարող է ենթարկվել 7.0 մագնիտուդով ուժեղ երկրաշարժի, ինչը համապատասխանում է 9-10 բալ ինտենսիվության` ըստ MSK-64 սանդղակի: Հատուկ պետական ծրագրով սեյսմիկ ռիսկի մակարդակն զգալիորեն չնվազեցնելու դեպքում զոհերի և կորուստների թիվը կհասնի այնպիսի մակարդակի, որի դեպքում հնարավոր չի լինի արդյունավետ օգնություն ցուցաբերել բնակչությանը և վերացնել ավերածությունները:

5. 1988 թվականի Սպիտակի երկրաշարժից հետո վերանայվեցին Հայաստանի Հանրապետության տարածքի սեյսմիկ պայմանները, որի արդյունքում երկրաշարժից սեյսմիկ ազդեցության գնահատականը բարձրացավ 1-2 բալով: Բազմաբնակարան բնակելի շենքերի գերակշիռ մասը կառուցվել է մինչև 1990 թվականը և հանրապետությունում սեյսմիկ պայմանների վերանայումից հետո դրանք արդեն իսկ չեն բավարարում ներկայիս գործող սեյսմիկ նորմերի պահանջները: Այս հանգամանքներով պայմանավորված` կարևորվում է շենքերի ու շինությունների սեյսմակայունությանը և հուսալիությանն ուղղված միջոցառումների հետևողական իրականացումը:

 

III. ԾՐԱԳՐԻ ԳԼԽԱՎՈՐ ՆՊԱՏԱԿԸ, ԾՐԱԳՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ԼՈՒԾՎՈՂ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ

 

6. Ծրագրի գլխավոր նպատակն է Հայաստանի Հանրապետության տարածքում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցումը մինչև բնակչության անվտանգությունն ու հանրապետության կայուն զարգացումն ապահովող մակարդակը:

7. Ծրագիրը հիմք է Հայաստանի Հանրապետության համայնքների զարգացման ծրագրերում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցմանն ուղղված միջոցառումներ ներառելու համար:

8. Ծրագիրն ընդգրկում է երեք հիմնական խնդիրների լուծումը`

1) սեյսմիկ վտանգի գնահատում.

2) սեյսմիկ ռիսկի գնահատում.

3) սեյսմիկ ռիսկի նվազեցում:

9. Սեյսմիկ վտանգի գնահատումը բաղկացած է երկու հիմնական մասերից`

1) առաջնային սեյսմիկ վտանգի գնահատում.

2) երկրորդային սեյսմիկ վտանգի գնահատում:

10. Առաջնային վտանգը գրունտի ցնցումները, ճեղքվածքները, երկրակեղևի խզվածքներն են, այսինքն` երկրաշարժը: Երկրորդային վտանգը երկրաշարժերով պայմանավորված բնական և տեխնածին երևույթներն են:

11. Բնական երևույթների թվում են սողանքները, փլուզումները, սելավները, դիֆերենցված նստվածքները, գրունտի ջրիկացումը, ենթաողողումը: Տեխնածինների թվում են վթարները, հրդեհները:

12. Առաջնային վտանգի գնահատումն ընդգրկում է երկարաժամկետ և ընթացիկ սեյսմիկ վտանգի գնահատումը: Երկարաժամկետ վտանգի գնահատումն առավելագույն հնարավոր ցնցումների տեղի և ուժգնության որոշումն է Հայաստանի Հանրապետության տարածքում` հաջորդաբար աճող մասշտաբների քարտեզներում: Առաջնային վտանգը Հայաստանի Հանրապետության տարածքի համար մանրամասնորեն որոշվում է Հայաստանի Հանրապետության տարածքի, հատուկ և կարևոր նշանակության օբյեկտների սեյսմամիկրոշրջանացման (ՍՄՇ) M=1:5000, M=1:10000 քարտեզների միջոցով:

13. Ընթացիկ սեյսմիկ վտանգի գնահատումը Հայաստանի Հանրապետության տարածքում կամ նրանից վտանգավոր հեռավորության վրա հնարավոր ուժեղ սեյսմիկ իրադարձության (1>-7 բալ MSK-64 սանդղակով) տեղի, ուժգնության և ժամանակի կանխատեսումն է:

14. Սեյսմիկ ռիսկի գնահատումը համալիր խնդիր է, որի լուծումը պահանջում է նկատի ունենալ բոլոր օբյեկտիվ և սուբյեկտիվ գործոնները: Այդ խնդրի լուծման համար կազմվում են մարզերի և բնակավայրերի տարածքների սեյսմիկ ռիսկի տարբեր մասշտաբների քարտեզներ: Սեյսմիկ ռիսկի ճիշտ գնահատումը թույլ կտա մշակել դրա նվազեցման արդյունավետ միջոցառումների ծրագրեր: Սեյսմիկ ռիսկի գնահատումը ենթադրում է հետևյալ խնդիրների լուծումը`

1) շենքերի և շինությունների խոցելիության գնահատում երկրաշարժի տարբեր սցենարների դեպքում.

2) հատուկ և կարևոր նշանակության օբյեկտների` սեյսմիկ խոցելիության գնահատում.

3) երկրաշարժի տարբեր սցենարների դեպքում մարդկային կորուստների գնահատում.

4) երկրորդային սեյսմիկ վտանգով պայմանավորված` բնական և տեխնածին երևույթների ռիսկի գնահատում.

5) քաղաքի ենթակառուցվածքների (ջրագծեր ու կոյուղագծեր, էլեկտրամատակարարման 6 կՎ ու ավելի լարման գծեր, գազամատակարարման միջին ճնշման գծեր և այլն) սեյսմիկ ռիսկի գնահատում.

6) քաղաքի կենսաապահովման արտաքին գծերի (ջրամատակարարման, էլեկտրամատակարարման, գազամատակարարման, հեռախոսային կապի, երկաթուղու, ավտոճանապարհների և այլն) սեյսմիկ խոցելիության գնահատում.

7) քաղաքի տարածքի սեյսմիկ ռիսկի գնահատում.

8) սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման կոնկրետ առաջարկները ներկայացնելը:

15. Սեյսմիկ ռիսկի նվազեցումը ենթադրում է հետևյալ խնդիրների լուծումը`

1) ռիսկի նվազեցման համար իրավական հիմք ապահովող նորմատիվ փաստաթղթերի ընդունում.

2) Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարության սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման կառավարման կենտրոնի ստեղծում.

3) վաղ ահազանգման համակարգի ստեղծում.

4) Հայաստանի Հանրապետության տարածքի սեյսմիկ խոցելիության նվազեցման` ֆինանսավորմամբ ապահովված միջնաժամկետ ծախսային ծրագրերի (տիպային բնակելի, դպրոցների, առողջապահական հիմնարկների և այլ շենքերի) մշակում ու իրականացում, որը ներառի վտանգի մակարդակին համապատասխան շենքերի ու շինությունների սեյսմակայունության բարձրացումը, ենթակառուցվածքների ու կենսաապահովման գծերի սեյսմիկ խոցելիության նվազեցումը, արդյունավետ հողօգտագործումը.

5) տիպային, մեծ քանակ կազմող շենքերի ուժեղացման նոր, էժան ու արդյունավետ տեխնոլոգիաների ընտրում, տեղայնացում ու մշակում, այդ թվում` գործարանային արտադրության կոնստրուկցիաների կիրառմամբ.

6) երկրաշարժի երկրորդային հետևանքների (հրդեհներ, սողանքներ, թունավոր նյութերի մթնոլորտ ու ջրային միջավայր արտանետումներ, հնարավոր համաճարակներ, երկաթուղու և գլխավոր ճանապարհների շարքից դուրս գալը, վնասվածքներ և այլն) նվազեցումը.

7) Հայաստանի Հանրապետության տարածքի սեյսմիկ ռիսկի աճի կանխման երկարաժամկետ ծրագրի մշակում, որում կարտացոլվեն վտանգավոր օբյեկտների ապակենտրոնացումը քաղաքներից, քաղաքների մեխանիկական աճի, հետևաբար նաև սեյսմիկ ռիսկի աճի, կանխումը.

8) բնակչության նախապատրաստում (ուսուցում).

9) պետական կառավարման և տեղական ինքնակառավարման մարմինների նախապատրաստում ռիսկի կառավարմանը.

10) բժշկական պատրաստվածության բարձրացում.

11) արագ արձագանքման ուժերի զարգացում.

12) փրկարարների պատրաստվածության ապահովում.

13) ապահովագրության համակարգի ստեղծում.

14) բնակչության արտահոսքի կանխում:

 

IV. ԱԿՆԿԱԼՎՈՂ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՈՒՂՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

 

16. Սույն ծրագրի իրականացումը կտա հետևյալ հիմնական արդյունքները`

1) կկազմավորվի նոր հեռանկարային երկարաժամկետ պետական քաղաքականություն` բնակչության անվտանգության և Հայաստանի Հանրապետության կայուն զարգացմանն ուղղված սեյսմիկ ռիսկի նվազեցում.

2) կստեղծվի պլանավորված, Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարության կողմից համակարգվող Հայաստանի Հանրապետության տարածքում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման համակարգ, որը կիրականացվի պետական մարմինների, տեղական ինքնակառավարման մարմինների, հասարակական կազմակերպությունների, այսինքն, գործնականում ամբողջ հասարակության հետ համատեղ, ինչը համապատասխանում է այս բարդագույն խնդրի լուծման միջազգային մոտեցմանը.

3) կբարձրանա պետական կառավարման և տեղական ինքնակառավարման մարմինների ընդհանուր պատրաստվածությունն ուժեղ ցնցումների և աղետների նկատմամբ.

4) նախադրյալներ կստեղծվեն սեյսմիկ ռիսկը նվազեցված տնտեսության մեջ խոշոր ֆինանսական ներդրումների համար.

5) կընդգրկվեն սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման նորագույն տեխնոլոգիաներ.

6) բոլոր ուղղություններով` սեյսմիկ վտանգի կանխատեսումից մինչև սեյսմակայուն շինարարություն և բնակչության նախապատրաստում, նոր տեխնոլոգիաների ներդրում, ինչը հնարավոր կլինի օգտագործել պետության գործունեության բոլոր մնացած ոլորտներում.

7) կբարելավվեն տեխնիկական բազան և գիտելիքների բազան ապահովագրության, գիտության և տեխնիկայի զարգացման համար:

17. Նշված ակնկալվող արդյունքները կարող են ձեռք բերվել միմյանց լրացնող ծրագրերի մշակման և իրականացման միջոցով` երեք հիմնական ուղղություններով`

1) սեյսմիկ վտանգի գնահատման բնագավառում`

ա. ազգային դիտացանցի, ինչպես նաև տվյալների հավաքման, մշակման և վերլուծության հետագա զարգացում,

բ. տվյալների բազայի և գիտելիքների բազայի հետագա զարգացում, սեյսմիկ վտանգի կանխատեսում` փորձագիտական համակարգերի և աշխարհագրական տեղեկատվական համակարգի (այսուհետ` ԱՏՀ) հիման վրա և դրա քարտեզագրում,

գ. Հայաստանի Հանրապետության Նախագահին, Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանը, շահագրգիռ պետական մարմիններին և բնակչությանը կանխատեսման տեղեկատվության փոխանցման կանոնակարգի մշակում լիազոր մարմնի կողմից և այն ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն` հաստատման.

2) սեյսմիկ ռիսկի գնահատման բնագավառում`

ա. տվյալների բազայի և գիտելիքների բազայի ստեղծում,

բ. ռիսկի լրիվ, բազմագործոնային վերլուծություն,

գ. ԱՏՀ-ի հիման վրա սեյսմիկ ռիսկի քարտեզագրում.

3) սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման բնագավառում`

ա. Հայաստանի Հանրապետության ամբողջ տարածքով հնարավոր ուժեղ երկրաշարժի դեպքում վաղ ահազանգման համակարգի ստեղծում,

բ. Հայաստանի Հանրապետության տարածքի խոցելիության նվազեցում` գոյություն ունեցող շենքերի և շինությունների սեյսմակայունության բարձրացման, քաղաքաշինական նորմերի հիման վրա նոր սեյսմակայուն շինարարության, սողանքավտանգ և նստվածքավտանգ տեղամասերի արդյունավետ պաշտպանական ինժեներական կառուցվածքների ստեղծման, հանրապետության տարածքի ինժեներական պաշտպանության գծով այլ միջոցառումների միջոցով,

գ. բնակչության պատրաստվածության մակարդակի բարձրացում` հատուկ հեռուստառադիոհաղորդումների կազմակերպման, համապատասխան գրականության և ձեռնարկների լույսընծայման և տարածման, երկրաշարժից առաջ, ընթացքում և հետո բնակչության գործողությունների վերաբերյալ ուսումնական ծրագրերի մշակման և օգտագործման, տարբեր տարիքային խմբերի մարդկանց հոգեբանական նախապատրաստման, օգնություն ցուցաբերելու անհատական և կոլեկտիվ միջոցների ուսուցման, Հայաստանի Հանրապետության բոլոր համայնքներում բնակչությանը երկրաշարժերից և դրանց հետ կապված երկրորդային աղետներից պաշտպանությունն ուսուցանող պատրաստված հրահանգիչների ցանցի ստեղծման, ուսումնական տագնապների անցկացման միջոցով: Բոլոր թվարկված ծրագրերն իրականացվում են բնակչության տարբեր շերտերի համար` հասարակության յուրաքանչյուր շերտին առանձնահատուկ մոտեցում կիրառելով,

դ. պետական կառավարման և տեղական ինքնակառավարման մարմինների նախապատրաստում ռիսկի կառավարմանը` ուժեղ երկրաշարժի կամ դրա վտանգի դեպքում գործողությունների վերաբերյալ մեթոդական նյութերի մշակման, ուժեղ երկրաշարժի կամ դրա վտանգի դեպքում որոշումներ ընդունելու վերաբերյալ գործնական պարապմունքների անցկացման սցենարի մշակման, կառավարման մարմինների ղեկավար աշխատողների նախապատրաստման և վերապատրաստման ուսումնական բազայի կատարելագործման և այլնի միջոցով,

ե. բժշկական պատրաստվածության բարձրացում` աղետների բժշկության տեղեկատվական-կառավարման ավտոմատացված ծրագրի մշակման և ներդրման, հանրապետության մակարդակով աղետների բժշկության ծառայության զարգացման ծրագրի մշակման և ներդրման, հնարավոր սանիտարական կորուստների (զոհվածների և վիրավորների) ռիսկի գնահատման նպատակով երկրաշարժերի դեպքում վնասվածքների առանձնահատկությունների վերլուծության, երկրաշարժերի հետևանքների վերացման համար անհրաժեշտ միջոցներն ու ուժերն արտացոլող բժշկական-աշխարհագրական քարտեզների մշակման միջոցով,

զ. Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարության Հայաստանի փրկարար ծառայության մասնագիտական փրկարարական նյութատեխնիկական բազայի և հանդերձավորման հետագա զարգացում,

է. բնակչության արտագաղթի կանխում` երկրաշարժերի դեպքում առաջին անհրաժեշտության ենթակառուցվածքների կայուն գործունեության ապահովման ծրագրի մշակման միջոցով,

ը. անձի հոգեբանական խոցելիության նվազեցում` համապատասխան միջազգային կազմակերպություններից տեղեկատվության հավաքման, Հայաստանի Հանրապետության պայմաններում սթրեսի հաղթահարման մեթոդների մշակման, Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարություն «Ճգնաժամային կառավարման պետական ակադեմիա» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունում ուսուցողական ծրագրերի մշակման միջոցով: Ծրագրի իրականացումը հնարավորություն կտա բարձրացնելու ուժեղ երկրաշարժերին Հայաստանի Հանրապետության բնակչության պատրաստվածության մակարդակը, ինչը, իր հերթին, երկրաշարժերի հետևանքների վերացման ծախսերի նվազեցման միջոցով կհանգեցնի Հայաստանի Հանրապետության առավել կայուն սոցիալ-տնտեսական զարգացմանը:

18. Ծրագրի իրականացման ընթացքում դրական տեղաշարժեր ձեռք կբերվեն նաև հետևյալ ուղղություններով`

1) շրջակա միջավայրի վիճակի բարելավում և դրա պահպանություն.

2) հասարակական կազմակերպությունների ակտիվացում և ընդգրկում ընդհանուր կառավարման համակարգում.

3) երեխաներին կենսականորեն անհրաժեշտ հմտությունների ուսուցման կազմակերպում.

4) հաշմանդամների բժշկասոցիալական վերականգնում, նրանց ընդգրկումն ընդհանուր կառավարման համակարգում:

 

V. ԾՐԱԳՐԻ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ԴՐԱ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄԸ

 

19. Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարությունը ծրագրի պատասխանատու կատարողն ու համակարգողն է:

20. Առաջարկել համայնքների ղեկավարներին`

1) մասնակցել համայնքի տարածքում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման բնագավառում տարվող աշխատանքների կազմակերպմանը.

2) ապահովել համայնքի տարածքում ուժեղ երկրաշարժերին բնակչությանը նախապատրաստելու աշխատանքները.

3) աջակցել համայնքի տարածքում սեյսմիկ պաշտպանության բնագավառում պետական ծրագրերի կատարմանը:

21. Հայաստանի Հանրապետության տարածքում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման ռազմավարության հիմքում ընկած են հետևյալ հիմնական սկզբունքները`

1) պատրաստվածության գերակայությունը վերականգնման նկատմամբ.

2) պատրաստվածության ոլորտում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման բոլոր տարրերի հավասար գերակայությունը.

3) ծրագրի իրականացման գործընթացում պետական մարմինների, պետական կառավարման տարածքային և տեղական ինքնակառավարման մարմինների, հասարակական կազմակերպությունների և ընդհանրապես հասարակության մասնագիտաբար համակարգվող ջանքերի միասնականությունը.

4) սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման հիմնախնդրի բոլոր ուղղություններով ենթածրագրերի զուգահեռ իրականացումը.

5) ծրագրի միջազգայնացումը` դրա իրականացման մեջ լավագույն միջազգային և ազգային կենտրոնների ընդգրկման միջոցով.

6) արտասահմանյան դոնորների և ներդրողների ընդգրկումը ծրագրի տարբեր ենթածրագրերի ֆինանսավորման համար.

7) ծրագրի բազմափուլային բնույթը, կազմված կարճաժամկետ (մինչև 1 տարի), միջնաժամկետ (մինչև 5 տարի) և երկարաժամկետ (մինչև 20 տարի) ենթածրագրերից, որոնք իրականացվում են տարբեր պետական մարմինների կողմից:

22. Ծրագրի իրականացմանը մասնակցում են Հայաստանի Հանրապետության տարբեր հասարակական կազմակերպություններ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ իրենց վերապահված գործառույթների շրջանակներում:

23. Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարության աշխատակազմի «Սեյսմիկ պաշտպանության ազգային ծառայություն» գործակալությունը և սեյսմիկ պաշտպանության ոլորտի պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունները մասնակցում են սեյսմիկ ռիսկի նվազեցմանն ուղղված Հայաստանի Հանրապետության տարածքի և նրա համայնքների զարգացման հեռանկարային ծրագրերի մշակման և իրականացման աշխատանքներին:

24. Անհրաժեշտության դեպքում, Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարությունը կարող է արտաբյուջետային միջոցների հաշվին ծրագրի տարբեր բաժինների իրականացման համար ներգրավել տարբեր արտասահմանյան փորձագետների:

25. Ծրագրի իրականացումը կբարձրացնի ուժեղ երկրաշարժերին Հայաստանի Հանրապետության բնակչության պատրաստվածության մակարդակը: Դա, համապատասխանաբար, կհանգեցնի սեյսմիկ ռիսկի զգալի նվազեցմանը, ինչը, ընդհանուր առմամբ, կապահովի հասարակության կայուն սոցիալ-տնտեսական զարգացումը:

 

VI. ԾՐԱԳՐՈՒՄ ՆԵՐԴՐՈՒՄՆԵՐԸ

 

26. Ծրագրի ֆինանսավորումն իրականացվում է Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեից, համայնքային բյուջեից և օրենքով չարգելված այլ միջոցներից:

 

VII. ԾՐԱԳՐԻ ՌԻՍԿԸ

 

27. Հայաստանի Հանրապետության կառավարության քաղաքականության փոփոխությունը Հայաստանի տարածքում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման ծրագրի առաջնահերթության նկատմամբ, ծրագրի իրականացման համար դոնորների բացակայությունը:

 

VIII. ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

28. Ծրագրի իրականացման համար հաշվետվությունը ներկայացվում է հետևյալ ընթացակարգերով`

1) ծրագրի կատարողների կողմից յուրաքանչյուր կիսամյակ հաշվետվություն է ներկայացվում ծրագրի համակարգողին: Ծրագրի համակարգողը յուրաքանչյուր տարին մեկ անգամ արդյունքների մասին տեղեկատվություն է ներկայացնում պատվիրատուին` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանը: Արդյունքների մասին տեղեկատվությունը ընդգրկվում է սեյսմիկ պաշտպանության բնագավառում լիազորված մարմնի ղեկավարի` Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի նիստի ամենամյա հաղորդման մեջ.

2) պատվիրատուն կարող է պահանջել լրացուցիչ հաշվետվություն` դրա մասին իր քննարկումից առնվազն երեք ամիս առաջ տեղեկացնելով ծրագրի համակարգողին:»:

 

Հավելված N 2

ՀՀ կառավարության

2012 թվականի փետրվարի 9-ի

N 138-Ն որոշման

 

ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՏԱՐԱԾՔՈՒՄ ՍԵՅՍՄԻԿ ՌԻՍԿԻ ՆՎԱԶԵՑՄԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ՀԱՄԱԼԻՐ ԾՐԱԳԻՐ

 

._________________________________________________________________________.

|Անմիջա- |Արդյունքները|Միջոցառումները|Ծրագրի     |Ժամանակա-    |Ֆինանսա-  |

|կան     |            |              |կատարողները|ցույցը       |վորումը   |

|նպատակ- |            |              |           |             |          |

|ները    |            |              |           |             |          |

|________|____________|______________|___________|_____________|__________|

|   1    |      2     |       3      |     4     |       5     |     6    |

|________|____________|______________|___________|_____________|__________|

|Անմիջա- |1.1.        |1.1.1.        |ՀՀ ԱԻՆ     |Անընդմեջ     |ՀՀ պետական|

|կան     |Արդյունք 1  |Միջոցառում 1  |           |իրականացվող  |բյուջե,   |

|նպատակ 1|Սեյսմիկ     |Սեյսմիկ վտանգի|           |մոնիթորինգ   |օրենքով   |

|        |վտանգի և    |և  դրա հետ    |           |             |չարգելված |

|Սեյսմիկ |դրա հետ     |կապված այլ    |           |             |այլ       |

|վտանգի  |կապված      |երկրորդային   |           |             |միջոցներ  |

|գնահա-  |երկրորդային |վտանգների     |           |             |          |

|տում    |վտանգավոր   |մոնիթորինգ    |           |             |          |

|        |երևույթների |              |           |             |          |

|        |գնահատում   |1.1.2.        |ՀՀ ԱԻՆ     |Հիմնավորված  |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 2  |           |անհրաժեշտու- |բյուջե,   |

|        |            |Տվյալների     |           |թյան դեպքում |օրենքով   |

|        |            |հավաքման ու   |           |             |չարգելված |

|        |            |վերլուծության |           |             |այլ       |

|        |            |գոյություն    |           |             |միջոցներ  |

|        |            |ունեցող       |           |             |          |

|        |            |համակարգի     |           |             |          |

|        |            |զարգացում և   |           |             |          |

|        |            |կատարելա-     |           |             |          |

|        |            |գործում       |           |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |1.1.3.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Անընդմեջ     |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 3  |ՀՀ համայնք-|իրականացվող  |բյուջե,   |

|        |            |Սեյսմիկ վտանգի|ներ        |տվյալների    |օրենքով   |

|        |            |վերաբերյալ    |(համաձայ-  |բազայի       |չարգելված |

|        |            |ստեղծված      |նությամբ), |ընդլայնում   |այլ       |

|        |            |տվյալների     |ՀՀ ՔՆ,     |(սեյսմիկ     |միջոցներ  |

|        |            |բազայի        |ՀՀ ԳԱԱ     |վտանգի       |          |

|        |            |ընդլայնում    |(համաձայ-  |գնահատման    |          |

|        |            |              |նությամբ), |վերաբերյալ   |          |

|        |            |              |ՀՀ Տ և     |տվյալների    |          |

|        |            |              |ԿՆ, ՀՀ Է   |բազան        |          |

|        |            |              |և  ԲՊՆ,    |լրացվում է   |          |

|        |            |              |ՀՀ կառավա- |ծրագրի       |          |

|        |            |              |րությանն   |կատարողների  |          |

|        |            |              |առընթեր    |կողմից       |          |

|        |            |              |միջուկային |ներկայացվող  |          |

|        |            |              |անվտանգու- |տվյալներով`  |          |

|        |            |              |թյան կարգա-|լիազոր մարմնի|          |

|        |            |              |վորման     |ներկայացրած  |          |

|        |            |              |պետական    |ցանկի և      |          |

|        |            |              |կոմիտե,    |ժամանակացույ-|          |

|        |            |              |ՀԱԷԿ       |ցի համաձայն):|          |

|        |            |              |(համաձայ-  |             |          |

|        |            |              |նությամբ), |             |          |

|        |            |              |ՀՀ ՏԿՆ     |             |          |

|        |            |              |ջրային     |             |          |

|        |            |              |տնտեսու-   |             |          |

|        |            |              |թյան       |             |          |

|        |            |              |պետական    |             |          |

|        |            |              |կոմիտե,    |             |          |

|        |            |              |ՀՀ ԳՆ      |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |1.1.4.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |2012 թ.      |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 4  |ՀՀ ԳԱԱ     |ապրիլ,       |բյուջե,   |

|        |            |Համապատասխան  |(համաձայ-  |ժամանակա-    |օրենքով   |

|        |            |փորձագիտական  |նությամբ), |ցույցը`      |չարգելված |

|        |            |համակարգերի   |ՀՀ Է և     |համաձայն ՀՀ  |այլ       |

|        |            |մշակում`      |ԲՊՆ, ՀՀ    |կառավարության|միջոցներ  |

|        |            |սեյսմիկ վտանգի|կառավարու- |2010 թ.      |          |

|        |            |և  դրա հետ    |թյանն      |դեկտեմբերի   |          |

|        |            |կապված        |առընթեր    |30-ի N 1760-Ն|          |

|        |            |հնարավոր      |միջուկային |որոշման      |          |

|        |            |աղետների      |անվտանգու- |հավելվածի    |          |

|        |            |կանխատեսման   |թյան       |14-րդ կետով  |          |

|        |            |համար (գիտական|կարգավորման|նախատեսված   |          |

|        |            |ուղղվածություն|պետական    |ծրագրի,      |          |

|        |            |ունեցող       |կոմիտե,    |ինչպես նաև   |          |

|        |            |աշխատանքներ   |ՀԱԷԿ       |հիմնավորված  |          |

|        |            |են)           |(համաձայ-  |անհրաժեշտու- |          |

|        |            |              |նությամբ)  |թյան դեպքում |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |1.1.5.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Հիմնավորված  |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 5  |ՀՀ Տ և  ԿՆ |անհրաժեշտու- |բյուջե,   |

|        |            |Ազգային       |           |թյան դեպքում |օրենքով   |

|        |            |դիտացանցի կապի|           |             |չարգելված |

|        |            |համակարգի     |           |             |այլ       |

|        |            |ընդլայնում և  |           |             |միջոցներ  |

|        |            |կատարելա-     |           |             |          |

|        |            |գործում տարբեր|           |             |          |

|        |            |հիերարխիային  |           |             |          |

|        |            |մակարդակներով |           |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |1.1.6.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Անընդմեջ     |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 6  |ՀՀ ԳԱԱ     |իրականացվող  |բյուջե,   |

|        |            |Սեյսմիկ       |(համաձայ-  |գիտաարտադրա- |օրենքով   |

|        |            |իրադարձության |նությամբ)  |կան          |չարգելված |

|        |            |կանխանշանների |           |ուսումնա-    |այլ       |

|        |            |և  ուժեղ      |           |սիրություն   |միջոցներ  |

|        |            |երկրաշարժի    |           |             |          |

|        |            |միջև  օրինա-  |           |             |          |

|        |            |չափությունների|           |             |          |

|        |            |հաստատում     |           |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |1.1.7.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Հիմնավորված  |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 7  |ՀՀ ՔՆ,     |անհրաժեշտու- |բյուջե,   |

|        |            |Սեյսմիկ       |ՀՀ ԳԱԱ     |թյան դեպքում |օրենքով   |

|        |            |շրջանացման    |(համաձայ-  |             |չարգելված |

|        |            |մեթոդիկայի    |նությամբ)  |             |այլ       |

|        |            |վերամշակում և |           |             |միջոցներ  |

|        |            |լրացում       |           |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |1.1.8.        |ՀՀ ԱԻՆ, ՀՀ |1) սեյսմիկ   |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 8  |համայնքներ |վտանգի       |բյուջե,   |

|        |            |Սեյսմիկ վտանգի|(համաձայ-  |կարճաժամկետ  |օրենքով   |

|        |            |կարճաժամկետ,  |նությամբ), |և            |չարգելված |

|        |            |միջնաժամկետ և |ՀՀ ՏԿՆ     |միջնաժամկետ  |այլ       |

|        |            |երկարաժամկետ  |           |քարտեզագրում |միջոցներ  |

|        |            |քարտեզագրում  |           |կատարվում է  |          |

|        |            |              |           |անընդմեջ     |          |

|        |            |              |           |իրականացվող  |          |

|        |            |              |           |մոնիթորինգի  |          |

|        |            |              |           |արդյունքում. |          |

|        |            |              |           |2) սեյսմիկ   |ՀՀ պետական|

|        |            |              |           |վտանգի       |բյուջե,   |

|        |            |              |           |երկարաժամկետ |օրենքով   |

|        |            |              |           |քարտեզագրում |չարգելված |

|        |            |              |           |իրականացվում |այլ       |

|        |            |              |           |է քաղաքա-    |միջոցներ  |

|        |            |              |           |շինական      |          |

|        |            |              |           |փաստաթղթերի  |          |

|        |            |              |           |կազմման      |          |

|        |            |              |           |ընթացքում    |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |1.1.9. ՀՀ     |ՀՀ ԱԻՆ     |2013 թվականի |Ֆինանսա-  |

|        |            |Նախագահին, ՀՀ |           |ընթացքում    |վորում չի |

|        |            |կառավարությանը|           |             |պահանջվում|

|        |            |շահագրգիռ     |           |             |          |

|        |            |պետական       |           |             |          |

|        |            |մարմինների և  |           |             |          |

|        |            |բնակչությանը  |           |             |          |

|        |            |կանխատեսման   |           |             |          |

|        |            |տեղեկատվության|           |             |          |

|        |            |փոխանցման     |           |             |          |

|        |            |կանոնակարգի   |           |             |          |

|        |            |մշակում       |           |             |          |

|________|____________|______________|___________|_____________|__________|

|Անմիջա- |2.1.        |2.1.1.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Անընդմեջ     |ՀՀ պետական|

|կան     |Արդյունք 1  |Միջոցառում 1  |ՀՀ ՔՆ,     |իրականացվող  |բյուջե,   |

|նպատակ 2|Սեյսմիկ     |Սեյսմիկ ռիսկի |ՀՀ ԿԳՆ,    |տվյալների    |օրենքով   |

|        |ռիսկի       |տվյալների     |ՀՀ ԳԱԱ     |բազայի       |չարգելված |

|Սեյսմիկ |քարտեզներ   |բազայի        |(համաձայ-  |ընդլայնում   |այլ       |

|ռիսկի   |            |համալրում     |նությամբ), |(սեյսմիկ     |միջոցներ  |

|գնահա-  |            |              |ՀՀ Տ և     |ռիսկի        |          |

|տում    |            |              |ԿՆ, ՀՀ Է և |գնահատման    |          |

|        |            |              |ԲՊՆ, ՀՀ    |վերաբերյալ   |          |

|        |            |              |կառավարու- |տվյալների    |          |

|        |            |              |թյանն      |բազան        |          |

|        |            |              |առընթեր    |լրացվում է   |          |

|        |            |              |միջուկային |ծրագրի       |          |

|        |            |              |անվտանգու- |կատարողների  |          |

|        |            |              |թյան       |կողմից       |          |

|        |            |              |կարգավորման|ներկայացվող  |          |

|        |            |              |պետական    |տվյալներով`  |          |

|        |            |              |կոմիտե,    |լիազոր մարմնի|          |

|        |            |              |ՀԱԷԿ       |ներկայացրած  |          |

|        |            |              |(համաձայ-  |ցանկի և      |          |

|        |            |              |նությամբ), |ժամանակա-    |          |

|        |            |              |ՀՀ ԳՆ, ՀՀ  |ցույցի       |          |

|        |            |              |ՏԿՆ ջրային |համաձայն):   |          |

|        |            |              |տնտեսության|             |          |

|        |            |              |պետական    |             |          |

|        |            |              |կոմիտե     |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |2.1.2.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Համաձայն ՀՀ  |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 2  |ՀՀ ԳԱԱ     |կառավարության|բյուջե,   |

|        |            |ԱՏՀ-ի (GIS)   |(համաձայ-  |2010 թ.      |օրենքով   |

|        |            |բազայի հիման  |նությամբ)  |դեկտեմբերի   |չարգելված |

|        |            |վրա սեյսմիկ   |           |30-ի N 1760-Ն|այլ       |

|        |            |ռիսկի ծրագրերի|           |որոշման      |միջոցներ  |

|        |            |փաթեթի մշակում|           |հավելվածի    |          |

|        |            |(գիտական      |           |9-րդ կետով   |          |

|        |            |ուղղվածություն|           |նախատեսված   |          |

|        |            |ունեցող       |           |ծրագրի,      |          |

|        |            |աշխատանքներ   |           |ինչպես նաև   |          |

|        |            |են)           |           |հիմնավորված  |          |

|        |            |              |           |անհրաժեշտու- |          |

|        |            |              |           |թյան դեպքում |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |2.1.3.        |ՀՀ         |Համաձայն ՀՀ  |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 3  |համայնքներ |ԱԻՆ սեյսմիկ  |բյուջե,   |

|        |            |ՀՀ համայնքների|(համաձայ-  |պաշտպանության|օրենքով   |

|        |            |տարածքների    |նությամբ), |ոլորտի       |չարգելված |

|        |            |տեղագրական    |ՀՀ ԱԻՆ     |ՊՈԱԿ-ների    |այլ       |

|        |            |գծագրերի      |           |տարեկան      |միջոցներ  |

|        |            |կազմում`      |           |ծրագրերի     |          |

|        |            |յուրաքանչյուր |           |             |          |

|        |            |օբյեկտի       |           |             |          |

|        |            |նախագծային    |           |             |          |

|        |            |սեյսմակայու-  |           |             |          |

|        |            |նության       |           |             |          |

|        |            |նշումով       |           |             |          |

|________|____________|______________|___________|_____________|__________|

|        |            |2.1.4.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Ժամանակա-    |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 4  |ՀՀ ՔՆ, ՀՀ  |ցույցը`      |բյուջե,   |

|        |            |ՀՀ            |համայնքներ |համաձայն ՀՀ  |օրենքով   |

|        |            |համայնքներում |(համաձայ-  |կառավարության|չարգելված |

|        |            |շենքերի և     |նությամբ)  |2010 թ.      |այլ       |

|        |            |շինությունների|           |դեկտեմբերի   |միջոցներ  |

|        |            |փաստացի       |           |30-ի N 1760-Ն|          |

|        |            |տեխնիկական    |           |որոշման      |          |

|        |            |վիճակի և      |           |հավելվածի    |          |

|        |            |վնասվածության |           |16-րդ կետի,  |          |

|        |            |աստիճանի      |           |համայնքների  |          |

|        |            |հայտնաբերման  |           |զարգացման    |          |

|        |            |նպատակով      |           |ծրագրերով    |          |

|        |            |հետազննման    |           |ներկայացված  |          |

|        |            |իրականացում և |           |ժամանակա-    |          |

|        |            |փաստացի       |           |ցույցի       |          |

|        |            |սեյսմակայու-  |           |             |          |

|        |            |նության       |           |             |          |

|        |            |որոշում       |           |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |2.1.5.        |ՀՀ ԱԻՆ, ՀՀ |Իրականացվում |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 5  |համայնքներ |է հատուկ և   |բյուջե,   |

|        |            |Ռիսկի հաշվարկ |(համաձայ-  |կարևոր       |օրենքով   |

|        |            |և             |նությամբ)  |նշանակության |չարգելված |

|        |            |քարտեզագրում: |           |օբյեկտների   |այլ       |

|        |            |Հատուկ և      |           |սեփականատերե-|միջոցներ  |

|        |            |կարևոր        |           |րի կողմից, ՀՀ|          |

|        |            |օբյեկտների    |           |համայնքների  |          |

|        |            |խոցելիության  |           |զարգացման    |          |

|        |            |գնահատում,    |           |ընթացիկ      |          |

|        |            |խոցելի        |           |ծրագրերի     |          |

|        |            |օբյեկտների    |           |կազմման      |          |

|        |            |նվազեցման     |           |ընթացքում:   |          |

|        |            |ծրագրի մշակում|           |             |          |

|        |            |և  հաստատում  |           |             |          |

|        |            |ՀՀ            |           |             |          |

|        |            |կառավարության |           |             |          |

|        |            |կողմից:       |           |             |          |

|        |            |Դպրոցների,    |           |             |          |

|        |            |հիվանդանոցների|           |             |          |

|        |            |և  այլ        |           |             |          |

|        |            |ուսումնական ու|           |             |          |

|        |            |առողջապահական |           |             |          |

|        |            |հաստատություն-|           |             |          |

|        |            |ների          |           |             |          |

|        |            |խոցելիության  |           |             |          |

|        |            |գնահատում,    |           |             |          |

|        |            |խոցելի        |           |             |          |

|        |            |շինությունների|           |             |          |

|        |            |նվազեցման     |           |             |          |

|        |            |ծրագրի մշակում|           |             |          |

|        |            |և  հաստատում  |           |             |          |

|        |            |ՀՀ            |           |             |          |

|        |            |կառավարության |           |             |          |

|        |            |կողմից:       |           |             |          |

|        |            |Բազմաբնակարան |           |             |          |

|        |            |շենքերի       |           |             |          |

|        |            |խոցելիության  |           |             |          |

|        |            |գնահատում,    |           |             |          |

|        |            |խոցելի շենքերի|           |             |          |

|        |            |նվազեցման     |           |             |          |

|        |            |ծրագրի մշակում|           |             |          |

|        |            |և  հաստատում  |           |             |          |

|        |            |ՀՀ            |           |             |          |

|        |            |կառավարության |           |             |          |

|        |            |կողմից        |           |             |          |

|________|____________|______________|___________|_____________|__________|

|Անմիջա- |3.1.        |3.1.1.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Իրականացվում |ՀՀ պետական|

|կան     |Արդյունք 1  |Միջոցառում 1  |ՀՀ Տ և     |է Հայաստանի  |բյուջե,   |

|նպատակ 3|Հայաստանի   |Հայաստանի     |ԿՆ ՀՀ      |Հանրապետու-  |օրենքով   |

|        |Հանրապետու- |Հանրապետության|համայնքներ |թյան արտակարգ|չարգելված |

|Հայաս-  |թյան        |համայնքների,  |(համաձայ-  |իրավիճակների |այլ       |

|տանի    |արտակարգ    |ծրագրի        |նությամբ)  |նախարարության|միջոցներ  |

|Հանրա-  |իրավիճակների|կատարողների   |           |սեյսմիկ ռիսկի|          |

|պետու-  |նախարարու-  |և  Հայաստանի  |           |նվազեցման    |          |

|թյան    |թյան ստեղծած|Հանրապետության|           |կառավարման   |          |

|տարած-  |սեյսմիկ     |արտակարգ      |           |կենտրոնի     |          |

|քում    |ռիսկի       |իրավիճակների  |           |ստեղծման     |          |

|սեյսմիկ |նվազեցման   |նախարարության |           |ծրագրի       |          |

|ռիսկի   |կառավարման  |միջև  կապի    |           |համաձայն:    |          |

|նվազե-  |կենտրոնը    |արդյունավետ   |           |             |          |

|ցում    |            |միջոցների     |           |             |          |

|        |            |մշակում       |           |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |3.1.2.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Լիազոր մարմին|Ֆինանսա-  |

|        |            |Միջոցառում 2  |ՀՀ ԱԻՆ ՓԾ  |տարեկան      |վորում չի |

|        |            |Հայաստանի     |           |տեղեկատվու-  |պահանջվում|

|        |            |Հանրապետության|           |թյուն        |          |

|        |            |պայմաններում  |           |ներկայացնելը |          |

|        |            |սեյսմիկ       |           |տեխնոլոգիա-  |          |

|        |            |հնարավոր աղետի|           |ների         |          |

|        |            |մասշտաբների   |           |կատարելա-    |          |

|        |            |և  բնույթի    |           |գործման      |          |

|        |            |գնահատման     |           |վերաբերյալ   |          |

|        |            |նորագույն     |           |             |          |

|        |            |տեխնոլոգիաների|           |             |          |

|        |            |կիրառումը`    |           |             |          |

|        |            |փրկարարական և |           |             |          |

|        |            |վերականգնողա- |           |             |          |

|        |            |կան           |           |             |          |

|        |            |աշխատանքների  |           |             |          |

|        |            |համար ուժերի  |           |             |          |

|        |            |և  միջոցների  |           |             |          |

|        |            |բաշխման       |           |             |          |

|        |            |վերաբերյալ    |           |             |          |

|        |            |որոշումներ    |           |             |          |

|        |            |ընդունելու    |           |             |          |

|        |            |նպատակով      |           |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |3.1.3.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Անընդմեջ     |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 3  |ՀՀ ԱԻՆ ՓԾ, |իրականացվող  |բյուջե,   |

|        |            |Սեյսմիկ ռիսկի |ՀՀ         |տվյալների    |օրենքով   |

|        |            |նվազեցման     |համայնքներ |բազայի       |չարգելված |

|        |            |բաղադրիչների  |(համաձայ-  |ընդլայնում   |այլ       |

|        |            |վերաբերյալ    |նությամբ), |(սեյսմիկ     |միջոցներ  |

|        |            |տվյալների     |ՀՀ ՔՆ,     |ռիսկի        |          |

|        |            |բազայի        |ՀՀ ԿԳՆ,    |նվազեցման    |          |

|        |            |համալրում     |ՀՀ ԳԱԱ     |վերաբերյալ   |          |

|        |            |              |(համաձայ-  |տվյալների    |          |

|        |            |              |նությամբ), |բազան        |          |

|        |            |              |ՀՀ Տ և  ԿՆ,|լրացվում է   |          |

|        |            |              |ՀՀ Է և     |ծրագրի       |          |

|        |            |              |ԲՊՆ,       |կատարողների  |          |

|        |            |              |Հայկական   |կողմից       |          |

|        |            |              |կարմիր խաչի|ներկայացվող  |          |

|        |            |              |ընկերու-   |տվյալներով`  |          |

|        |            |              |թյուն      |լիազոր մարմնի|          |

|        |            |              |(համաձայ-  |ներկայացրած  |          |

|        |            |              |նությամբ)  |ցանկի և      |          |

|        |            |              |           |ժամանակա-    |          |

|        |            |              |           |ցույցի       |          |

|        |            |              |           |համաձայն):   |          |

|________|____________|______________|___________|_____________|__________|

|        |3.2.        |3.2.1.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Ժամանակա-    |ՀՀ պետական|

|        |Արդյունք 2  |Միջոցառում 1  |ՀՀ Տ և  ԿՆ |ցույցը`      |բյուջե,   |

|        |Հայաստանի   |ՈՒժեղ         |           |համաձայն ՀՀ  |օրենքով   |

|        |Հանրապետու- |երկրաշարժի վաղ|           |կառավարության|չարգելված |

|        |թյան ամբողջ |ահազանգման    |           |2010 թ.      |այլ       |

|        |տարածքով    |համակարգի     |           |դեկտեմբերի   |միջոցներ  |

|        |ուժեղ       |նախագծի       |           |30-ի N 1760-Ն|          |

|        |երկրաշարժի  |մշակում:      |           |որոշման      |          |

|        |դեպքում վաղ |              |           |հավելվածի    |          |

|        |ահազանգման  |              |           |17-րդ կետով  |          |

|        |համակարգի   |              |           |նախատեսված   |          |

|        |ստեղծում    |              |           |ծրագրի       |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |3.2.2.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Համաձայն     |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 2  |ՀՀ Տ և  ԿՆ |3.2.1-ին     |բյուջե,   |

|        |            |Հայաստանի     |           |կետով        |օրենքով   |

|        |            |Հանրապետության|           |նախատեսված   |չարգելված |

|        |            |արտակարգ      |           |ծրագրի       |այլ       |

|        |            |իրավիճակների  |           |             |միջոցներ  |

|        |            |նախարարության |           |             |          |

|        |            |աշխատակազմի   |           |             |          |

|        |            |«Սեյսմիկ      |           |             |          |

|        |            |պաշտպանության |           |             |          |

|        |            |ազգային       |           |             |          |

|        |            |ծառայություն» |           |             |          |

|        |            |գործակալության|           |             |          |

|        |            |ազգային       |           |             |          |

|        |            |դիտացանցի     |           |             |          |

|        |            |արդիականացում`|           |             |          |

|        |            |Հայաստանի     |           |             |          |

|        |            |Հանրապետության|           |             |          |

|        |            |վաղ ահազանգման|           |             |          |

|        |            |համակարգում   |           |             |          |

|        |            |օգտագործելու  |           |             |          |

|        |            |նպատակով      |           |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |3.2.3.        |ՀՀ ԱԻՆ     |Համաձայն     |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 3  |           |3.2.1-ին     |բյուջե,   |

|        |            |Վաղ ահազանգման|           |կետով        |օրենքով   |

|        |            |համակարգի     |           |նախատեսված   |չարգելված |

|        |            |համար ծրագրերի|           |ծրագրի:      |այլ       |

|        |            |փաթեթի մշակում|           |             |միջոցներ  |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |3.2.4.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Համաձայն     |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 4  |ՀՀ         |3.2.1-ին     |բյուջե,   |

|        |            |Վաղ ահազանգման|համայնքներ |կետով        |օրենքով   |

|        |            |համակարգի     |(համաձայ-  |նախատեսված   |չարգելված |

|        |            |համար         |նությամբ), |ծրագրի       |այլ       |

|        |            |ազդանշանային  |ՀՀ Տ և  ԿՆ |             |միջոցներ  |

|        |            |ցանցի ստեղծում|           |             |          |

|________|____________|______________|___________|_____________|__________|

|        |3.3.        |3.3.1.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Ժամանակա-    |ՀՀ պետական|

|        |Արդյունք 3  |Միջոցառում 1  |ՀՀ ՔՆ,     |ցույցը`      |բյուջե,   |

|        |Երկրաշարժերի|ՈՒժեղ         |ՀՀ մարզ-   |համաձայն ՀՀ  |օրենքով   |

|        |նկատմամբ    |երկրաշարժի    |պետարաններ |կառավարության|չարգելված |

|        |Հայաստանի   |նկատմամբ      |համայնքներ |2010 թ.      |այլ       |

|        |Հանրապետու- |տարածքների    |(համաձայ-  |դեկտեմբերի   |միջոցներ  |

|        |թյան        |խոցելիության  |նությամբ)  |30-ի         |          |

|        |տարածքում   |նվազեցման     |           |N 1760-Ն     |          |

|        |շենքերի և   |ծրագրերի      |           |որոշման      |          |

|        |շինություն- |մշակում       |           |հավելվածի    |          |

|        |ների, կենսա-|              |           |15-րդ և      |          |

|        |ապահովման   |              |           |16-րդ կետերով|          |

|        |գծերի և     |              |           |նախատեսված   |          |

|        |բնակավայրերի|              |           |ծրագրի       |          |

|        |ենթակառուց- |              |           |             |          |

|        |վածքի       |3.3.2.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Ժամանակա-    |ՀՀ պետական|

|        |նվազեցված   |Միջոցառում 2  |ՀՀ ՔՆ,     |ցույցը`      |բյուջե,   |

|        |խոցելիու-   |Հայաստանի     |ՀՀ ՏԿՆ     |համաձայն     |օրենքով   |

|        |թյուն       |Հանրապետության|           |մարզերի և    |չարգելված |

|        |            |համայնքների   |           |համայնքների  |այլ       |

|        |            |սեյսմիկ       |           |զարգացման    |միջոցներ  |

|        |            |միկրոշրջանա-  |           |ծրագրերի     |          |

|        |            |ցում`         |           |             |          |

|        |            |հաստատված     |           |             |          |

|        |            |մեթոդիկայի    |           |             |          |

|        |            |պահանջների    |           |             |          |

|        |            |համաձայն      |           |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |3.3.3.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Անընդմեջ     |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 3  |ՀՀ ԳԱԱ     |իրականացվող  |բյուջե,   |

|        |            |Գրունտների    |(համաձայ-  |մոնիթորինգ   |օրենքով   |

|        |            |ուժեղ շարժման |նությամբ)  |             |չարգելված |

|        |            |տվյալների     |           |             |այլ       |

|        |            |բանկի         |           |             |միջոցներ  |

|        |            |համալրում,    |           |             |          |

|        |            |Հայաստանի     |           |             |          |

|        |            |Հանրապետության|           |             |          |

|        |            |տարածքի տարբեր|           |             |          |

|        |            |գրունտային    |           |             |          |

|        |            |պայմանների    |           |             |          |

|        |            |համար թույլ ու|           |             |          |

|        |            |միջին         |           |             |          |

|        |            |երկրաշարժերի  |           |             |          |

|        |            |սինթեզված     |           |             |          |

|        |            |ակսելերոգրամ- |           |             |          |

|        |            |ների ստացում  |           |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |3.3.4.        |ՀՀ ԳԱԱ     |2012 թ.      |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 4  |(համաձայ-  |ընթացքում    |բյուջե,   |

|        |            |Շրջակա        |նությամբ), |«Շրջակա      |օրենքով   |

|        |            |միջավայրի վրա |ՀՀ ԲՆ,     |միջավայրի վրա|չարգելված |

|        |            |ուժեղ         |ՀՀ ԱԻՆ,    |ուժեղ        |այլ       |

|        |            |երկրաշարժերի  |ՀՀ ԳՆ,     |երկրաշարժերի |միջոցներ  |

|        |            |ազդեցության   |ՀՀ ՏԿՆ     |ազդեցության  |          |

|        |            |գնահատման     |ջրային     |գնահատման    |          |

|        |            |մեխանիզմի     |տնտեսության|մեխանիզմ»    |          |

|        |            |մշակում և     |պետական    |ծրագրի       |          |

|        |            |կիրառում      |կոմիտե     |մշակում      |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |3.3.5.        |ՀՀ ՔՆ,     |Լիազոր մարմին|ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 5  |ՀՀ մարզ-   |տարեկան      |բյուջե,   |

|        |            |Շենքերի և     |պետարաններ,|տեղեկատվու-  |օրենքով   |

|        |            |շինությունների|ՀՀ         |թյուն        |չարգելված |

|        |            |սեյսմակայու-  |համայնքներ |ներկայացնելը |այլ       |

|        |            |նության       |(համաձայ-  |շենքերի և    |միջոցներ  |

|        |            |բարձրացման    |նությամբ), |շինություն-  |          |

|        |            |տեխնոլոգիաների|ՀՀ ԱԻՆ     |ների սեյսմա- |          |

|        |            |կատարելա-     |           |կայունության |          |

|        |            |գործում և     |           |բարձրացման   |          |

|        |            |կիրառում`     |           |տեխնոլոգիա-  |          |

|        |            |հաշվի առնելով |           |ների կատարելա|          |

|        |            |Հայաստանի     |           |գործման      |          |

|        |            |Հանրապետության|           |վերաբերյալ   |          |

|        |            |կառուցապատման |           |             |          |

|        |            |առանձնահատկու-|           |             |          |

|        |            |թյունները     |           |             |          |

|        |            |(գիտական      |           |             |          |

|        |            |ուղղվածություն|           |             |          |

|        |            |ունեցող       |           |             |          |

|        |            |աշխատանքներ   |           |             |          |

|        |            |են)           |           |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |3.3.6.        |ՀՀ ԳԱԱ     |Հիմնավորված  |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 6  |(համաձայ-  |անհրաժեշտու- |բյուջե,   |

|        |            |ՈՒժեղ         |նությամբ), |թյան դեպքում |օրենքով   |

|        |            |երկրաշարժերով |ՀՀ ՔՆ,     |«ՈՒժեղ       |չարգելված |

|        |            |պայմանավորված |ՀՀ ԲՆ,     |երկրաշարժերով|այլ       |

|        |            |վտանգավոր     |ՀՀ մարզպե- |պայմանավորված|միջոցներ  |

|        |            |տեղային       |տարաններ,  |վտանգավոր    |          |

|        |            |երկրաբանական  |ՀՀ         |տեղային      |          |

|        |            |և  հիդրոերկրա-|համայնքներ |երկրաբանական |          |

|        |            |բանական       |(համաձայ-  |և  հիդրոերկրա|          |

|        |            |պրոցեսներից   |նությամբ), |բանական      |          |

|        |            |Հայաստանի     |ՀՀ ԱԻՆ,    |պրոցեսներից  |          |

|        |            |Հանրապետության|           |Հայաստանի    |          |

|        |            |բնակելի -     |           |Հանրապետու-  |          |

|        |            |քաղաքացիական  |           |թյան         |          |

|        |            |ու արտադրական |           |ինժեներական  |          |

|        |            |օբյեկտների,   |           |պաշտպանության|          |

|        |            |տրանսպորտային |           |մեթոդներ»    |          |

|        |            |մայրուղիների  |           |ծրագրի       |          |

|        |            |(ճանապարհների |           |մշակում      |          |

|        |            |և             |           |             |          |

|        |            |երկաթգծերի),  |           |             |          |

|        |            |ինչպես նաև    |           |             |          |

|        |            |կենսաապահովման|           |             |          |

|        |            |օբյեկտների    |           |             |          |

|        |            |ինժեներական   |           |             |          |

|        |            |պաշտպանության |           |             |          |

|        |            |մեթոդների     |           |             |          |

|        |            |մշակում և     |           |             |          |

|        |            |կիրառում      |           |             |          |

|        |            |(գիտական      |           |             |          |

|        |            |ուղղվածություն|           |             |          |

|        |            |ունեցող       |           |             |          |

|        |            |աշխատանքներ   |           |             |          |

|        |            |են)           |           |             |          |

|________|____________|______________|___________|_____________|__________|

 

------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
09.02.2012
N 138-Ն
Որոշում