Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2004 «ԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2004 «ԿԱՊԻ ՑԱՆՑԵՐ ԵՎ ...

 

 

110.0019.210313

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «21»        03            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013092

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

16 հունվարի 2013 թվականի N 19-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2004 «ԿԱՊԻ ՑԱՆՑԵՐ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՏԵԽՆԻԿ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1050-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(1-ին մաս)

 

Ղեկավարվելով «Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 16-րդ հոդվածի 1-ին մասի 2-րդ կետի, «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 72-րդ հոդվածի 1-ին մասի պահանջներով և հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության 2012թ. մարտի 22-ի «Արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթության պետական կրթական չափորոշիչների ձևավորման և հաստատման կարգը հաստատելու և ՀՀ կառավարության 2003թ. օգոստոսի 14-ի N 1079-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» N 333-Ն որոշման հավելվածով հաստատված կարգի 19-րդ կետը և ՀՀ ԿԳ նախարարության «Կրթության ազգային ինստիտուտ» ՓԲԸ «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային կենտրոն» հիմնարկի կողմից ներկայացված` ոլորտային հանձնաժողովի փորձագիտական դրական եզրակացությունը.

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`

 

1. Հաստատել միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության «Տեխնիկ» որակավորման պետական կրթական չափորոշիչը` համաձայն հավելվածի:

i

2. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2009թ. դեկտեմբերի 7-ի «Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության պետական կրթական չափորոշիչը հաստատելու մասին» N 1050-Ն հրամանը:

3. Նախարարության աշխատակազմի նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության և իրավաբանական վարչությունների պետերին` սահմանված կարգով հրամանը ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարություն` պետական գրանցման:

4. Հրամանի կատարման հսկողությունը հանձնարարել նախարարի տեղակալ Մ. Մկրտչյանին:

 

Հավելված

ՀՀ կրթության և գիտության

նախարարի

2013 թ. հունվարի 16-ի

N 19-Ն հրամանի

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2004 «ԿԱՊԻ ՑԱՆՑԵՐ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՏԵԽՆԻԿ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ

 

ԳԼՈՒԽ 1.
ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն չափորոշիչը սահմանում է միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության` ՀՀ կառավարության 2011 թվականի մարտի 31-ի թիվ 332-Ն որոշմամբ հաստատված ՀՀ կրթության որակավորումների ազգային շրջանակի 5-րդ մակարդակի «տեխնիկ» որակավորմանը (հետևյալ որակավորումներին) ներկայացվող պահանջները, հիմնական կրթական ծրագրի բովանդակության պարտադիր նվազագույնը, ուսանողների ուսումնական բեռնվածության նվազագույն և առավելագույն ծավալները:

2. Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագիրը կարող է իրականացվել ուսուցման հետևյալ ձևերով`

1) առկա

2) հեռակա

3) հեռավար

4) դրսեկություն (էքստեռնատ)

3. Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագրի իրականացման համար սահմանվում են ուսումնառության հետևյալ նորմատիվային ժամկետները.

1) կրթության առկա ձևով.

ա. միջնակարգ կրթության հիմքով` 2 տարի 6 ամիս

բ. հիմնական կրթության հիմքով` 3 տարի 6 ամիս

2) կրթության հեռակա ձևով.

ա. միջնակարգ կրթության հիմքով` 3 տարի 6 ամիս

3) հեռավար և դրսեկության (էքստեռնատ) ձևերով.

կրթության հիմքը և ուսուցման տևողությունը որոշում է ուսումնական հաստատությունը` համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2007թ. սեպտեմբերի 6-ի «Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական հիմնական կրթական ծրագրերի հեռավար (դիստանցիոն) և դրսեկությամբ (էքստեռնատով) ուսուցման կարգերը հաստատելու մասին» N 1028-Ն որոշման:

4. Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագիրը միջնակարգ կրթության հիմքով յուրացնող ուսանողի ուսումնական բեռնվածության նվազագույն ծավալը 3564 ժամ է, առավելագույն ծավալը` 5724 ժամ: Հիմնական կրթության հիմքով հիմնական կրթական ծրագրի յուրացման դեպքում ուսումնառության տևողությունն ավելանում է 52 շաբաթով:

 

ԳԼՈՒԽ 2.
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2004 «ԿԱՊԻ ՑԱՆՑԵՐ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍՆԱԳԵՏԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐԸ

 

5. Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության մասնագետի մասնագիտական գործունեության բնութագիրը տրվում է ըստ զբաղմունքների տեսակների և մասնագիտական պարտականությունների:

6. Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտությամբ մասնագետն իրականացնում է հետևյալ զբաղմունքները`

1) տեխնիկներ և օպերատորներ` քաղաքային և գյուղական հեռախոսային ցանցերի տեխնիկական սպասարկման,

2) տեխնիկներ և օպերատորներ` հեռագրակապի և հեռահաղորդակցության ծառայություններ տրամադրող կենտրոններում,

3) տեխնիկներ` բիզնես-կենտրոններում (ֆաքս, վիդեոհեռախոս, էլեկտրոնային փոստ), հաշվողական կենտրոններում,

4) տեխնիկներ` կոմուտացիայի կենտրոններում,

5) տեխնիկներ` լոկալ և գլոբալ տեղեկատվական համակարգչային և այլ ցանցերի սպասարկման:

7. Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտությամբ մասնագետի մասնագիտական պարտականություններն են.

1) գիտական հետազոտություններում և նախագծային աշխատանքների ընթացքում, տեխնոլոգիական, տնտեսական և սոցիալական համակարգերի կառավարման մեջ, ինչպես նաև մարդու հումանիտար և կենցաղային գործունեության բնագավառներում կապի ցանցերի և կոմուտացիոն համակարգերի կիրառման միջոցներ, մեթոդներ և տեխնոլոգիաներ մշակելը,

2) նախագծակոնստրուկտորական, տեխնոլոգիական և այլ տեխնիկական փաստաթղթերի ձևակերպելը,

3) կապի ցանցերի և հաղորդակցման համակարգերի տեխնիկական զարգացմանն առնչվող մշակումներին մասնակցելը,

4) կապի ցանցերի և հաղորդակցման համակարգերի աշխատանքի տեխնիկական սպասարկում, հսկում և ախտորոշում իրականացնելը,

5) կապի ցանցերի և հաղորդակցման համակարգերի շահագործման, բարելավման և ծրագրային ու տեխնիկական ապահովման ծախսերի հարցերով խորհրդատվությունը պատվիրատուներին,

6) համակարգչային և այլ տարբեր կայանների միջև հաղորդակցման ցանց ստեղծելը,

7) լուծվող խնդիրների նպատակները, արդյունքներին ներկայացվող պահանջներն ուսումնասիրելը, ցանցով տեղափոխվելու ենթակա տեղեկատվության ծավալները, կառուցվածքը, աղբյուրները, դրանց մուտքագրման, մշակման, պահպանման, տրամադրման և վերահսկման հարցերը և կառուցակարգերը, ինչպես նաև կոմուտացիայի եղանակները որոշելը:

 

ԳԼՈՒԽ 3.
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2004 «ԿԱՊԻ ՑԱՆՑԵՐ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

8. Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագրի նկատմամբ ընդհանուր պահանջները սահմանվում են շրջանավարտին ներկայացվող ընդհանուր պահանջների համաձայն:

9. Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագրով շրջանավարտը պետք է`

1) ունենա մասնագիտական գործունեության տվյալ բնագավառում իր մասնագիտական դերին անհրաժեշտ կարողությունները ձևավորելու համար պահանջվող տեսական ու գործնական գիտելիքներ,

2) դրսևորի աշխատանքային և մասնագիտական պարտականությունները կատարելու ընթացքում գործընկերների և ղեկավարների հետ հաղորդակցվելու, մասնագիտական և ընդհանուր բնույթի հարցեր ներկայացնելու, դրանք պարզաբանելու կարողություն,

3) ունենա որոշակի փոփոխվող իրավիճակներում առաջացած խնդիրներին մասնագիտական տիպային և այլընտրանքային լուծումներ առաջարկելու կարողություն,

4) դրսևորի մասնագիտական խնդիրների լուծման համար անհրաժեշտ փաստերը և տեղեկատվությունը համադրելու և ամբողջության մեջ դիտարկելու, ինչպես նաև քաղաքացիական գիտակցություն ցուցաբերելու կարողություն,

5) ունենա մասնագիտական գործունեության գործառույթները սահմանված նորմերին համապատասխան իրականացնելու հմտություններ,

6) ցուցաբերի իր և աշխատակիցների (առկայության դեպքում) մասնագիտական կարիքները գնահատելու և դրանց կարգավորման վերաբերյալ առաջարկություններ ներկայացնելու կարողություն,

7) ունենա մասնագիտական կարողությունների պարբերաբար կատարելագործման ձգտում և ինքնուսուցման կարողություն,

8) ցուցաբերի մասնագիտական և ընդհանուր բնույթի անհրաժեշտ տեղեկատվություն փնտրելու, դրանցից օգտվելու և դրանք նպատակային օգտագործելու կամ փոխանցելու կարողություն,

9) ունենա աշխատակիցների (առկայության դեպքում) աշխատանքները կազմակերպելու կամ գործընկերային հարաբերությունները (լիազորության դեպքում) ըստ կարողությունների և մասնագիտացման համակարգելու հմտություններ,

10) ընթացիկ մասնագիտական խնդիրների լուծման ժամանակ ցուցաբերի ռազմավարական մոտեցումների տարրեր կիրառելու կարողություն:

 

ԳԼՈՒԽ 4.
2004 «ԿԱՊԻ ՑԱՆՑԵՐ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅԱՆ ՊԱՐՏԱԴԻՐ ՆՎԱԶԱԳՈՒՅՆԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

10. Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագրի բովանդակության պարտադիր նվազագույնի նկատմամբ պահանջները սահմանվում են ընդհանուր հումանիտար, սոցիալ-տնտեսագիտական և ընդհանուր բնագիտական գիտելիքների, առանցքային հմտությունների, ընդհանուր և հատուկ մասնագիտական կարողությունների բնագավառում շրջանավարտին ներկայացվող պահանջների համաձայն:

11. Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագրով շրջանավարտը ընդհանուր հումանիտար, սոցիալ-տնտեսագիտական և ընդհանուր բնագիտական գիտելիքների բնագավառում պետք է`

1) իմանա ՀՀ Սահմանադրության, զբաղվածության տվյալ բնագավառը կարգավորող նորմատիվ իրավական ակտերի, մարդու և հասարակության, քաղաքացիների միջև հարաբերությունները կարգավորող օրենքների և նորմատիվ իրավական ակտերի հիմնական դրույթները,

2) տիրապետի հայոց լեզվին,

3) հաղորդակցվի առնվազն երկու օտար լեզուներով,

4) տիրապետի առողջ կենսակերպ վարելու, հիգիենայի և ֆիզիկական կուլտուրայի կանոններին,

5) գիտելիքներ ունենա ազգային և համաշխարհային պատմության և մշակույթի վերաբերյալ,

6) ունենա անձի և հասարակության զարգացման օրինաչափությունների, հասարակության սոցիալական կառուցվածքի, շարժումների, քաղաքականության սուբյեկտների, քաղաքական հարաբերությունների և գործընթացների վերաբերյալ ընդհանուր տեղեկություններ,

7) ցուցաբերի կիրառական տնտեսագիտության հիմնադրույթների, մասնագիտական գործունեության բնագավառի տնտեսական երևույթների և հարաբերությունների առանձնահատկությունների, մակրոտնտեսության և միկրոտնտեսության օրենքների, անցումային շրջանի տնտեսության առանձնահատկությունների իմացություն:

8) իմանա էկոլոգիական հիմնական հասկացությունների բովանդակությունը, բնապահպանական գլոբալ և տարածաշրջանային հիմնախնդիրների դրույթները,

9) պատկերացում ունենա արտակարգ իրավիճակների մասին, տիրապետի արտակարգ իրավիճակներում գործելու հիմնական սկզբունքներին և մոտեցումներին, տեղյակ լինի փրկարարական աշխատանքների կազմակերպման կառուցվածքին և ձևերին, օգտագործի անհատական պաշտպանության միջոցներ:

12. Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագրով շրջանավարտը պետք է տիրապետի հավելված 1-ի աղյուսակ 1-ում բերված մոդուլներով սահմանված առանցքային հմտություններին:

13. Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագրով շրջանավարտը պետք է տիրապետի հավելված 1-ի աղյուսակ 2-ում բերված մոդուլներով ըստ մասնագիտացումների սահմանված ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական կարողություններին:

 

ԳԼՈՒԽ 5.
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2004 «ԿԱՊԻ ՑԱՆՑԵՐ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ

 

14. Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագիր իրականացնող հաստատության կադրային ապահովության և կադրային համապատասխանության նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) ուսումնական պարապմունքներ վարող դասախոսը պետք է ունենա դասընթացի բնույթին համապատասխանող միջին կամ բարձրագույն մասնագիտական կրթության որակավորում, կամ տվյալ մասնագիտական զբաղվածության բնագավառում աշխատանքային գործունեության փորձ` եթե տվյալ դասընթացի ուղղությամբ միջին կամ բարձրագույն կրթություն Հայաստանի Հանրապետությունում չի իրականացվում: Հատուկ մասնագիտական դասընթացները վարող դասախոսների համար մասնագիտական աշխատանքի փորձի առկայությունը ցանկալի է,

2) ուսումնական պրակտիկան վարող արտադրական ուսուցման վարպետը պետք է ունենա տվյալ մասնագիտությամբ մասնագիտական աշխատանքի փորձ և մասնագիտական կրթություն:

3) արտադրական և նախաավարտական պրակտիկաները վարում է մասնագիտական դասընթացի դասախոսը:

15. Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագիր իրականացնող հաստատության ուսումնամեթոդական ապահովության նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) հաստատությունը պետք է ունենա մասնագիտության ուսումնական պլանով նախատեսված առարկաների և մոդուլների ծրագրային բովանդակությանը համապատասխանող ուսումնական, մեթոդական և տեղեկատվական նյութեր (գրադարանային ֆոնդ, տվյալների համակարգչային բազա և այլն), գնահատման և ատեստավորման նպատակով օգտագործվող նյութեր, ուսումնական գործընթացի արդյունավետ իրականացմանը նպաստող այլ նյութեր, ուղեցույցներ:

16. Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագիր իրականացնող հաստատության նյութատեխնիկական ապահովության նկատմամբ պահանջները սահմանվում են ըստ ուսումնական կաբինետների, լաբորատորիաների, արհեստանոցների, սպորտային համալիրի: Դրանց հագեցվածությունը որոշվում է ուսումնական ծրագրերի պահանջներին համապատասխան:

1) ՈՒսումնական կաբինետների երաշխավորվող ցանկը`

ա. հումանիտար, սոցիալ-տնտեսագիտական առարկաների,

բ. ընդհանուր բնագիտական առարկաների,

գ. օտար լեզուների,

դ. ճարտարագիտական գրաֆիկայի,

ե. հաշվողական տեխնիկայի,

զ. չափագիտության, ստանդարտիզացիայի և սերտիֆիկացիայի,

2) ՈՒսումնական լաբորատորիաների երաշխավորվող ցանկը`

ա. համակարգչային տեխնիկայի,

բ. էլեկտրատեխնիկայի, էլեկտրոնային և կիսահաղորդիչ սարքերի,

գ. հաշվողական տեխնիկայի միջոցների նախագծման, արտադրության և շահագործման:

դ. ցանցային տեխնոլոգիաների:

3) ՈՒսումնական արհեստանոցներ`

ա. Էլեկտրառադիոչափումային,

բ. էլեկտրառադիոմոնտաժային:

4) Սպորտային համալիր`

ա. մարզադահլիճ,

բ. մարզահրապարակ:

 

Կրթական ծրագիր իրականացնող հաստատությունը, ելնելով անհրաժեշտությունից, կարող է ձևավորել լրացուցիչ կաբինետներ, լաբորատորիաներ, արհեստանոցներ:

17. Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագրով ուսումնական գործընթացի կազմակերպման նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) առկա ուսուցման ձևի համար ուսումնական տարվա սկիզբը սեպտեմբերի 1-ն է, իսկ հեռակա, դրսեկության (էքստեռնատ) և հեռավար (դիստանցիոն) ձևերի համար սահմանվում է ուսումնական պլաններով,

2) ուսումնական յուրաքանչյուր տարվա տևողությունը սահմանվում է ուսումնական պլանով,

3) ուսանողի շաբաթական ուսումնական բեռնվածության առավելագույն ծավալը չպետք է գերազանցի 54 ժամը` ներառյալ լսարանային և արտալսարանային ուսումնական աշխատանքի բոլոր տեսակները,

4) ուսանողի ուսումնական բեռնվածության նվազագույն և պարտադիր պարապմունքների շաբաթական ծավալը չպետք է գերազանցի 36 ժամը` առանց նախասիրական առարկաների, խորհրդատվությունների և լրացուցիչ արտալսարանային պարապմունքների բեռնվածության,

5) հեռակա ուսուցման ձևի դեպքում ուսանողների հետ պարտադիր պարապմունքների տարեկան ծավալը առնվազն 160 ժամ է,

6) ուսումնական խմբի համար խորհրդատվության տարեկան ծավալը կազմում է մինչև 100 ժամը,

7) նախասիրական առարկաների ցանկը, դրանց ծավալը (առանձին դասացուցակով) և ուսուցման ժամկետները յուրաքանչյուր ուսումնական տարում որոշվում է հաշվի առնելով ուսանողների ընտրությունը:

18. Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագրի պրակտիկաների կազմակերպման նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագիրը ներառում է ուսումնական (տեսական ուսուցմամբ և/կամ առանց տեսական ուսուցման), արտադրական և նախաավարտական պրակտիկաներ,

2) պրակտիկայի յուրաքանչյուր տեսակի տևողությունը սույն չափորոշչով սահմանված պրակտիկայի ընդհանուր տևողությանը համապատասխան սահմանվում է մասնագիտության ուսումնական պլանով,

3) պրակտիկաների ուսումնական ծրագրերը կազմում և հաստատում է ուսումնական հաստատությունը.

4) ուսումնական պրակտիկաներն անցկացվում են պրակտիկայի ծրագրի կատարումն ապահովելու համար բավարար կահավորում և տեխնիկական հագեցում ունեցող ուսումնական արհեստանոցներում, ուսումնափորձնական տեղամասերում, ուսումնական հաստատության այլ ուսումնաօժանդակ օբյեկտներում, ինչպես նաև կազմակերպություններում, հաստատություններում,

5) արտադրական և նախաավարտական պրակտիկաները, որպես կանոն, անց են կացվում պրակտիկաների ուսումնական ծրագրերի բովանդակությանը համապատասխան պայմաններ ունեցող կազմակերպություններում:

19. Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության ուսանողների ատեստավորումների նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) ուսումնառության ընթացքում բոլոր ուսանողները պարբերաբար ատեստավորվում են, որի նպատակը ըստ սույն չափորոշչով սահմանված կարողությունների տարրերի նրանց ձեռքբերումները հավաստող վկայություններ ստանալն է,

2) ուսումնական կիսամյակի սկզբում ուսանողը տեղեկացվում է կիսամյակի ընթացքում միջանկյալ ատեստավորման բնույթի, ժամկետների, անցկացման ձևի և ներառվող նյութի ծավալի մասին,

3) պետական ամփոփիչ ատեստավորումը երաշխավորվում է անց կացնել առանձին առարկաներից կամ մոդուլներից քննության, համալիր (միջառարկայական կամ միջմոդուլային) քննության կամ ավարտական (դիպլոմային) աշխատանք կատարելու և պաշտպանելու ձևով,

4) պետական ամփոփիչ ատեստավորման ընտրված ձևը և ներառվող նյութի ծավալը պետք է հնարավորություն տա ստուգել շրջանավարտի մասնագիտական կարողությունների և հմտությունների համապատասխանությունը սույն չափորոշչով 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության մասնագետի համար սահմանված պահանջներին:

 

ԳԼՈՒԽ 6.
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2004 «ԿԱՊԻ ՑԱՆՑԵՐ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՄՈԴՈՒԼԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԸ, ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆԸ ԵՎ ԴՐԱ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐԸ

 

20. Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնելու համար հաստատությունը կազմում և հաստատում է առանցքային հմտությունների, ընդհանուր և հատուկ մասնագիտական մոդուլների, ընտրովի դասընթացի ուսումնական ծրագրերը, կրթության կառավարման պետական լիազորված մարմնի երաշխավորած ձևին համապատասխան ուսումնական պլանը` հաշվի առնելով հավելված 1-ի 3-րդ աղյուսակում բերված օրինակելի ուսումնական պլանը:

21. Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման համակարգեր» մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնող հաստատությունը սույն չափորոշչի հիման վրա մոդուլային ուսումնական ծրագրերը և ուսումնական պլանը կազմելու ժամանակ`

1) կարող է փոփոխել դասընթացների և մոդուլների ժամաքանակը` պահպանելով մասնագետի (շրջանավարտի) կարողություններին և հմտություններին ներկայացվող պահանջները,

2) պետք է մոդուլների արդյունքներին և դրանց կատարման չափանիշներին համապատասխան ուսումնական ծրագրերը մշակելիս հաշվի առնի գործատուների, գործադիր իշխանությունների, մասնագիտական ոլորտը կառավարող պետական լիազորված մարմինների, այլ շահագրգիռ սուբյեկտների (սոցիալական գործընկերների) առաջարկությունները,

3) պետք է առարկայի և /կամ/ մոդուլի ընդհանուր ժամաքանակի սահմաններում որոշի տեսական, գործնական և լաբորատոր պարապմունքների ժամաքանակները,

4) պետք է միջանկյալ ատեստավորման ընդհանուր շաբաթների սահմաններում որոշի ըստ կիսամյակների տվյալ ատեստավորմանը հատկացվող ժամանակը,

5) պետք է մասնագիտության նկարագրին համապատասխան տվյալ որակավորման ամբողջացման անհրաժեշտությունը և առանձնահատկությունը հաշվի առնելով` կազմի և հաստատի ընտրովի դասընթացների ուսումնական ծրագրերը,

6) օգտվելով երաշխավորված ձևում տրված պարզաբանումներից` պետք է կազմի ուսումնական պլանի կիրառման պարզաբանումները,

7) պետք է պրակտիկայի համար նախատեսված շաբաթների սահմաններում որոշի ուսումնական և արտադրական պրակտիկաների տևողությունները, անցկացման ժամկետները, նախաավարտական պրակտիկայի տևողությունը,

8) պետք է սույն չափորոշչով երաշխավորված ամփոփիչ ատեստավորման ձևերին համապատասխան ընտրի ամփոփիչ ատեստավորման ձևը:

 

Հավելված 1

Միջին մասնագիտական կրթության

2004 «Կապի ցանցեր և

հաղորդակցման համակարգեր»

մասնագիտության «Տեխնիկ»

որակավորման պետական կրթական

չափորոշչի

 

Աղյուսակ 1

 

Միջին մասնագիտական կրթության 2004 «Կապի ցանցեր և հաղորդակցման

համակարգեր» մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագրի առանցքային

հմտությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|             ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ»                    |

|_____________________________________________________________________|

| 1.|Մոդուլի      |ԱՀ-Հ-5-12-001                                      |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 2.|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է զարգացնել սովորողի անձնական      |

|   |նպատակը      |շփման ունակությունները, ակտիվացնել միջանձնային     |

|   |             |հաղորդակցության հնարավորությունները, ձևավորել      |

|   |             |աշխատանքային և  մասնագիտական գործունեության        |

|   |             |ընթացքում նպատակային հաղորդակցման, գործնական       |

|   |             |կապերի ու  հարաբերությունների ստեղծման             |

|   |             |կարողությունը:                                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 3.|Մոդուլի      |36  ժամ                                            |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 4.|Մուտքային    |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական        |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 5.|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների     |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 6.|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել  հաղորդակցության  դերն ու              |

|   |թյան         |նշանակությունը անձնական և  մասնագիտական            |

|   |արդյունք 1   |նպատակների իրականացման համար                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 7.|Կատարման     |1) ճիշտ է բացատրում հաղորդակցման                   |

|   |չափանիշներ   |անհրաժեշտությունը անձի ինքնադրսևորման  և  գործարար |

|   |             |հաջողությունների համար,                            |

|   |             |2)  ներկայացնում է շփման և  անձնական հաղորդակցման  |

|   |             |ձևերը,  բաղադրիչները,                              |

|   |             |3) ներկայացնում է գործնական հաղորդակցման           |

|   |             |եղանակները, բաղադրիչները,                          |

|   |             |4) շփման հնարավորությունը ուղղորդում է             |

|   |             |նպատակային հաղորդակցմանը,                          |

|   |             |5) անձնական հատկանիշները օգտագործում է գործնական   |

|   |             |հաղորդակցության մեջ:                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 8.|ՈՒսումնառու- |Կիրառել ուղղակի հաղորդակցման  ձևերը                |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 9.|Կատարման     |1) ճիշտ է ներկայացնում  ուղղակի հաղորդակցման       |

|   |չափանիշներ   |ձևերը,                                             |

|   |             |2) բանավոր հաղորդակցման ժամանակ վարում է           |

|   |             |զրույց, արձագանքում է հարցադրումներին,             |

|   |             |3) հանդես է գալիս հաղորդումներով և  զեկույցներով`  |

|   |             |ներկայացնում է հստակ և  նպատակային խոսք,           |

|   |             |4) ուղղակի հաղորդակցման ընթացքում հայտնում է       |

|   |             |տեսակետ, դրսևորում  է հետաքրքրություններ,          |

|   |             |հաճոյախոսում է,                                    |

|   |             |5) մասնակցում է դեբատների և  բանավեճերի,           |

|   |             |պահպանում է համագործակցության                      |

|   |             |շարունակականությունը:                              |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 10|ՈՒսումնառու- |Կիրառել անուղղակի հաղորդակցման  ձևերը              |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 11|Կատարման     |1) ճիշտ է ներկայացնում անուղղակի հաղորդակցման      |

|   |չափանիշներ   |ձևերը,                                             |

|   |             |2) կազմում և  ձևակերպում  է գրավոր խոսք`           |

|   |             |պահպանելով նպատակայնությունն ու էթիկան,            |

|   |             |3) օգտագործում է տեղեկատվական տեխնոլոգիաները և     |

|   |             |այլ տեխնիկական միջոցները` նպատակային               |

|   |             |տեղեկատվությունը փոխանցելու համար,                 |

|   |             |4) կազմում է գրություններ` ըստ հասցեատիրոջ և       |

|   |             |նպատակի,                                           |

|   |             |5) վարում է տեղեկատվության հավաքագրման և           |

|   |             |փոխանցման փաստաթղթեր,                              |

|   |             |6) բանավոր հաղորդակցման նյութը փոխարկում է         |

|   |             |գրավորի,                                           |

|   |             |7) գրավոր հաղորդակցման նյութը փոխարկում է          |

|   |             |բանավոր հակիրճ  նյութի:                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 12|ՈՒսումնառու- |Ձևավորել  և  զարգացնել  միջանձնային հաղորդակցում   |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 4   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 13|Կատարման     |1) նախաձեռնում է անձնական և  աշխատանքային  շփում`  |

|   |չափանիշներ   |ըստ իրավիճակի և  զրուցակցի կամ հասցեատիրոջ,        |

|   |             |2) ստանում, մշակում և  դասակարգում է անհրաժեշտ     |

|   |             |(նպատակային) տեղեկատվությունը,                     |

|   |             |3) առկա տեղեկատվությունն օգտագործում է             |

|   |             |միջանձնային հաղորդակցում ձևավորելու  համար,        |

|   |             |4) օգտագործում է հաղորդակցման հնարքները և          |

|   |             |տեխնոլոգիաները` հետաքրքրություն առաջացնելու և      |

|   |             |շահադրդելու համար,                                 |

|   |             |5) ներգրավվում է երկխոսություններում,              |

|   |             |քննարկումներում, հայտնում է կարծիք, հիմնավորում    |

|   |             |է տեսակետներ,                                      |

|   |             |6) պահպանում և  եզրափակում է երկխոսությունը,       |

|   |             |7) կարողանում է հաղորդակցվել` հաշվի առնելով        |

|   |             |իրավիճակը և  ունկնդրի հետաքրքրությունները:         |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 14|ՈՒսումնառու- |Խթանել համագործակցության ձևավորումը,  ստեղծել      |

|   |թյան         |նախապայմաններ շարունակական գործընկերության համար   |

|   |արդյունք 5   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 15|Կատարման     |1) ներկայացնում է համագործակցությանը խթանող        |

|   |չափանիշներ   |միջոցառումները (գովազդ, հայտարարություններ,        |

|   |             |ցուցահանդեսներ և  այլն),                           |

|   |             |2) հավանական  գործընկերոջ  վերաբերյալ              |

|   |             |հավաքագրում է անհրաժեշտ տեղեկատվությունը,          |

|   |             |3) հավաքագրված տեղեկատվությունն օգտագործում է      |

|   |             |գործարար հաղորդակցում ձևավորելու  համար,           |

|   |             |4) օգտագործում է հաղորդակցման հնարքները և          |

|   |             |տեխնոլոգիաները` հետաքրքրություն առաջացնելու և      |

|   |             |շահադրդելու համար,                                 |

|   |             |5) հաղորդակցման ընթացքում ձեռք է բերում            |

|   |             |վստահություն,                                      |

|   |             |6) ապահովում է հետադարձ կապի միջոցառումներ:        |

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԱՌԱՋԻՆ ՕԳՆՈՒԹՅՈՒՆ»          |

|_____________________________________________________________________|

| 16|Մոդուլի      |ԱՀ-ԱԱՕ-5-12-001                                    |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 17|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է սովորողի մոտ ձևավորել            |

|   |նպատակը      |աշխատանքային գործունեության ընթացքում և            |

|   |             |կենցաղում անվտանգության կանոնները պահպանելու,      |

|   |             |սանիտարահիգիենիկ պահանջներին համապատասխան          |

|   |             |կենցաղը և  աշխատանքը կազմակերպելու,  հավանական     |

|   |             |վտանգները և  վթարները կանխարգելելու, արտադրական    |

|   |             |վթարների դեպքում` անվտանգության միջոցառումներ      |

|   |             |իրականացնելու  և  առաջին օգնություն  ցուցաբերելու  |

|   |             |կարողություններ:                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 18|Մոդուլի      |36  ժամ                                            |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 19|Մուտքային    |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական        |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 20|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 21|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել  աշխատանքային գործունեության           |

|   |թյան         |ընթացքում  և  կենցաղում  անվտանգության կանոնները   |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 22|Կատարման     |1) ճիշտ է բացատրում անվտանգության կանոնների        |

|   |չափանիշներ   |սահմանման, իրավական կարգավորման և  պահպանման       |

|   |             |անհրաժեշտությունը,                                 |

|   |             |2) ըստ հիմնական բնագավառների ճիշտ է ներկայացնում   |

|   |             |անվտանգության կանոնների պահանջները,                |

|   |             |3) ճիշտ է ներկայացնում տեխնոլոգիական               |

|   |             |սարքավորումների շահագործման անվտանգության          |

|   |             |կանոնները,                                         |

|   |             |4) ճիշտ է ներկայացնում հրդեհային անվտանգության և   |

|   |             |հակահրդեհային պաշտպանության  կանոնները,            |

|   |             |5) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրաանվտանգության        |

|   |             |կանոնները,                                         |

|   |             |6)ներկայացնում է անվտանգության կանոնների խախտման   |

|   |             |հետևանքները,  պատասխանատվությունները:              |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 23|ՈՒսումնառու- |Կազմակերպել  կենցաղը և  աշխատանքը                  |

|   |թյան         |սանիտարահիգիենիկ պահանջներին  համապատասխան         |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 24|Կատարման     |1)  ներկայացնում է  մարդու առողջության և           |

|   |չափանիշներ   |աշխատանքի ընթացքում աշխատունակության վրա ազդող     |

|   |             |գործոնները (սանիտարահիգիենիկ,                      |

|   |             |հոգեբանաֆիզիոլոգիական, էսթետիկական,                |

|   |             |սոցիալական-հոգեբանական),                           |

|   |             |2)  ներկայացնում է աշխատավայրի սանիտարիայի և       |

|   |             |հիգիենայի ընդհանուր նորմերը (միկրոկլիման,          |

|   |             |ճառագայթումը, լուսավորվածությունը, տատանումները    |

|   |             |և  այլն),                                          |

|   |             |3)  ներկայացնում է  աշխատանքի համար անհրաժեշտ      |

|   |             |նյութերը և  դրանց անվնաս օգտագործումը,             |

|   |             |4)  ներկայացնում է սանիտարիայի և  հիգիենայի        |

|   |             |պահպանման համար անհրաժեշտ միջոցառումները:          |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 25|ՈՒսումնառու- |Կանխել հավանական վտանգները և  վթարները,            |

|   |թյան         |իրականացնել անվտանգության միջոցառումներ            |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 26|Կատարման     |1) ներկայացնում է կենցաղային և  արտադրական         |

|   |չափանիշներ   |վթարների առաջացման պատճառները և  հետևանքները,      |

|   |             |2) ներկայացնում է արտադրական վթարների կանխման      |

|   |             |աշխատանքները,                                      |

|   |             |3) ներկայացնում է առանձին խմբերի                   |

|   |             |(հաշմանդամություն ունեցող անձինք, հղիներ,          |

|   |             |անչափահասներ և  այլն) աշխատանքային առանձնահատուկ   |

|   |             |պայմանները և  վտանգների կանխման  սահմանված         |

|   |             |միջոցառումները,                                    |

|   |             |4) ներկայացնում է կենցաղային և  արտադրական         |

|   |             |վթարների ու  դժբախտ պատահարների փաստաթղթային       |

|   |             |ձևակերպումների  կարգը:                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 27|ՈՒսումնառու- |Ցուցաբերել առաջին օգնություն                       |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 4   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 28|Կատարման     |1)  տիրապետում է տարբեր իրավիճակներում առաջին      |

|   |չափանիշներ   |օգնության  հիմնական կանոններին,                    |

|   |             |2) առաջին օգնության գործողությունների քայլերը      |

|   |             |ճիշտ է ներկայացնում,                               |

|   |             |3) կատարում է արհեստական շնչառության և  սրտի       |

|   |             |աշխատանքի վերականգնման գործողություն,              |

|   |             |4) կատարում է   արյան հոսքի դադարեցման  և  բաց     |

|   |             |վնասվածքների  վիրակապման  գործողություն,           |

|   |             |5) կատարում է   այրվածքների նախնական մշակման և     |

|   |             |էլեկտրահարվածին առաջին օգնություն ցուցաբերելու     |

|   |             |գործողություններ,                                  |

|   |             |6) կատարում է  վիրակապման և  անշարժացման           |

|   |             |գործողություն` տարբեր կոտրվածքների դեպքում,        |

|   |             |է. ներկայացնում է  տարբեր թունավորման դեպքերում    |

|   |             |առաջին օգնության կազմակերպման գործողությունները:   |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ          |

|                        ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                               |

|_____________________________________________________________________|

| 29|Մոդուլի      |ԱՀ-ԱԳՀ-5-12-001                                    |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 30|Մոդուլի      |Մոդուլը նպատակաուղղված է աշխատանքային հիմնական     |

|   |նպատակը      |իրավահարաբերությունների մասին իրազեկվածության      |

|   |             |բարձրացմանը, աշխատանք փնտրելու և  գտնելու          |

|   |             |կարողությունների զարգացմանը, աշխատանքային          |

|   |             |գործունեության ընդհանուր կարողությունների և        |

|   |             |հմտությունների ձևավորմանը,   ընթացիկ  հաջողության  |

|   |             |հասնելու նախապայմանների ստեղծմանը, ինչպես նաև      |

|   |             |ցանկացած բնագավառում անհրաժեշտ աշխատանքային        |

|   |             |կուլտուրա և  էթիկա դրսևորելու,  ղեկավարի և         |

|   |             |գործընկերների հետ արդյունավետ հարաբերվելու         |

|   |             |կարողությունների, առաջացած աշխատանքային            |

|   |             |խնդիրներն ընկալելու և  համապատասխան լուծումներ     |

|   |             |տալու  կարողությունների ձևավորմանը:                |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 31|Մոդուլի      |54 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 32|Մուտքային    |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական        |

|   |պահանջները   |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                  |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 33|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների    |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 34|ՈՒսումնառու- |Փնտրել  և  գտնել աշխատանք                          |

|   |թյան         |                                                   |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 35|Կատարման     |1) ներկայացնում է աշխատանքային                     |

|   |չափանիշներ   |իրավահարաբերությունների ձևավորման                  |

|   |             |նախապայմանները,                                    |

|   |             |2)  կարողանում է փնտրել առկա աշխատատեղերի բազան,   |

|   |             |ուսումնասիրել և  ընտրել հավանական                  |

|   |             |աշխատատեղը(երը)` օգտագործելով աշխատանքի որոնման    |

|   |             |ժամանակակից միջոցները և  տեխնոլոգիաները,           |

|   |             |3) ճիշտ է կազմում գրավոր ինքնակենսագրություն       |

|   |             |(CV) ,                                             |

|   |             |4) ներկայացնում է իր մասնագիտական ուժեղ կողմերը    |

|   |             |և  հիմնավորում իր համապատասխանությունը,            |

|   |             |5) ներկայացնում է  աշխատանքի ընդունվելու,          |

|   |             |աշխատանքի փոփոխության  և  աշխատանքից ազատվելու     |

|   |             |հիմնական ընթացակարգերը:                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 36|ՈՒսումնառու- |Հարմարվել աշխատանքային միջավայրին, ապահովել        |

|   |թյան         |աշխատանքային դրական մթնոլորտ                       |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 37|Կատարման     |1) ներկայացնում է մասնագիտական գործունեության      |

|   |չափանիշներ   |ոլորտում արտադրական միջավայրին ներկայացվող         |

|   |             |հիմնական պահանջները,                               |

|   |             |2) հիմնավորում է տվյալ աշխատանքով զբաղվելու իր     |

|   |             |պատրաստակամությունը և  տրամադրվածությունը,         |

|   |             |3) ներկայացնում է գործընկերների նկատմամբ           |

|   |             |հարգալից վերաբերմունքի և  արդյունավետ              |

|   |             |հաղորդակցվելու օրինակներ,                          |

|   |             |4) առաջադրված իրավիճակում ցուցաբերում է            |

|   |             |պատրաստակամություն և  պատասխանատվության            |

|   |             |դրսևորումներ,                                      |

|   |             |5) ցուցաբերում է գործընկերոջը և  ղեկավարին         |

|   |             |ուշադիր լսելու և  հասկանալու կարողություններ:      |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 38|ՈՒսումնառու- |Արդյունավետ աշխատել թիմում` պահպանելով էթիկայի     |

|   |թյան         |նորմերը                                            |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 39|Կատարման     |1) ներկայացնում է կազմակերպության նպատակները և     |

|   |չափանիշներ   |դրա իրականացման գործում թիմային աշխատանքի և        |

|   |             |միջանձնային հարաբերությունների կարևորությունը,     |

|   |             |2) ներկայացնում է թիմային աշխատանքի հիմնական       |

|   |             |սկզբունքները և  խնդիրների լուծման մեթոդները,       |

|   |             |3) դրսևորում  է հարգալից և  պատշաճ վերաբերմունք    |

|   |             |գործընկերների նկատմամբ`  ըստ նրանց վարքագծի        |

|   |             |դրսևորման,                                         |

|   |             |4) առաջադրում է լուծումներ գործընկերների           |

|   |             |շրջանում առաջացած խնդրահարույց իրավիճակներում,     |

|   |             |5) կարողանում է առանձին իրավիճակներում գերադասել   |

|   |             |թիմային շահը անձնական շահից:                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 40|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել աշխատանքում հաջողության հասնելու       |

|   |թյան         |նախապայմանները                                     |

|   |արդյունք 4   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

| 41|Կատարման     |1)  բացատրում է աշխատանքային կարգապահության և      |

|   |չափանիշներ   |պատասխանատվության կարևորությունը  աշխատանքային     |

|   |             |հաջողությունների հասնելու գործում,                 |

|   |             |2) բացատրում է մասնագիտական կարողությունների       |

|   |             |պարբերական կատարելագործման կարևորությունը          |

|   |             |աշխատանքային հաջողությունների հասնելու գործում,    |

|   |             |3) բացատրում է նախաձեռնողականության և              |

|   |             |նպատակասլացության կարևորությունը  աշխատանքային     |

|   |             |հաջողությունների հասնելու գործում,                 |

|   |             |4) ներկայացնում է աշխատանքային գործունեության      |

|   |             |ընթացքում ստորադասության և  վերադասության          |

|   |             |հարաբերությունների պատշաճության կարևորությունը:    |

._____________________________________________________________________.

 

----------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
16.01.2013
N 19-Ն
Հրաման