Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀԱՐԿՄԱՆ ՆՊԱՏԱԿՈՎ ՀԱՄԱԽԱՌՆ ԵԿԱՄՏԻՑ ՆՎԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀԱՐԿՄԱՆ ՆՊԱՏԱԿՈՎ ՀԱՄԱԽԱՌՆ ԵԿԱՄՏԻՑ ՆՎԱԶԵՑՎՈՂ ՆԱՎԹԱՄ ...

 

 

103.1259.011216

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «01»        12            2016 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 10316406

 

Համաձայնեցված է

ՀՀ կառավարությանն առընթեր

պետական եկամուտների կոմիտեի հետ

ստորագրություն

30.11.2016

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԵՎ ՆԵՐԴՐՈՒՄՆԵՐԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

30 նոյեմբերի 2016 թվականի N 1259-Ն

 

ՀԱՐԿՄԱՆ ՆՊԱՏԱԿՈՎ ՀԱՄԱԽԱՌՆ ԵԿԱՄՏԻՑ ՆՎԱԶԵՑՎՈՂ ՆԱՎԹԱՄԹԵՐՔԻ ՏԵՂԱՓՈԽՄԱՆ ԵՎ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿ ԳՈՅԱՑՈՂ ՓԱՍՏԱՑԻ ԿՈՐՍՏԻ (ԲՆԱԿԱՆ ԿՈՐՍՏԻ) ՉԱՓԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 1999 թ. ապրիլի 29-ի «Հարկման նպատակով համախառն եկամտից նվազեցվող գույքի փաստացի կորստի (բնական կորստի) չափերը սահմանելու կարգի մասին» N 272 որոշումը.

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`

 

1. Հաստատել հարկման նպատակով համախառն եկամտից նվազեցվող նավթամթերքի տեղափոխման և պահպանման ժամանակ գոյացող փաստացի կորստի (բնական կորստի) չափերը` համաձայն հավելվածի:

 

Հավելված

ՀՀ տնտեսական զարգացման

և ներդրումների նախարարի

2016 թվականի նոյեմբերի 30-ի

N 1259-Ն հրամանի

 

ՉԱՓԵՐ

ՀԱՐԿՄԱՆ ՆՊԱՏԱԿՈՎ ՀԱՄԱԽԱՌՆ ԵԿԱՄՏԻՑ ՆՎԱԶԵՑՎՈՂ ՆԱՎԹԱՄԹԵՐՔԻ ՏԵՂԱՓՈԽՄԱՆ ԵՎ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿ ԳՈՅԱՑՈՂ ՓԱՍՏԱՑԻ ԿՈՐՍՏԻ (ԲՆԱԿԱՆ ԿՈՐՍՏԻ)

 

1. Ընդհանուր դրույթներ

 

1.1 Նավթամթերքի փաստացի (բնական) կորուստը բեռնափոխադրման, բեռնաթափման, պահպանման և բեռնաբարձման ժամանակ վառելիքի զանգվածի բնականոն նվազումն է` որակի պահպանմամբ, ինչը ֆիզիկաքիմիական հատկությունների, բնակլիմայական գործոնների ազդեցության և տեղափոխման ու պահպանման համար օգտագործվող տեխնիկական միջոցների անկատարության հետևանք է:

1.2 Փաստացի (բնական) կորուստներին չեն վերաբերում նավթամթերքի այն պակասորդները, որոնք առաջացել են տնտեսվարող սուբյեկտի կողմից սահմանված պահանջների և տեխնիկական շահագործման կանոնների խախտման կամ բնական աղետների հետևանքներով:

1.3 Փաստացի (բնական) կորուստների նորմերում ներառված չեն կորուստներ, որոնք առաջացել են տարողությունների և խողովակաշարերի մաքրման և վերանորոգման աշխատանքների հետևանքով (բոլոր տեսակի), վթարային կորուստները, ինչպես նաև կորուստները գողոնից, բնական աղետներից և ներպահեստային պոմպային մղումներից:

1.4 Փաստացի (բնական) կորուստների հաշվարկն իրականացվում է սահմանված նորմերին համապատասխան, դրանք համադրելով մնացորդային նավթամթերքի փաստացի զանգվածի հետ: Այն դեպքում, երբ փաստացի մնացորդային զանգվածն ավելի մեծ է, քան փաստացի (բնական) կորստի նորմերով հաշվարկված զանգվածը, հիմք է ընդունվում փաստացի մնացորդային զանգվածը: Այն դեպքում, երբ փաստացի մնացորդային զանգվածն ավելի քիչ է, քան փաստացի (բնական) կորստի նորմերով հաշվարկված զանգվածը, հիմք է ընդունվում փաստացի (բնական) կորստի նորմերով հաշվարկված զանգվածը:

1.5 Նավթամթերքների դասերը սահմանվում են 4 կետով:

 

2. Նավթամթերքի տեղափոխման դեպքում փաստացի (բնական) կորստի չափերը

 

1.6 Նավթամթերքի տեղափոխման դեպքում փաստացի (բնական) կորստի առավելագույն թույլատրելի չափաքանակը հաշվարկվում է ապրանքաուղեկից փաստաթղթերով տեղափոխման համար հայտարարագրված և փաստացի բարձված բեռի ընդհանուր զանգվածը բազմապատկելով Աղյուսակ 1-ում ներկայացված տոկոսներով արտահայտված կորստի նորմերով: Կորստի նորմերը սահմանվում են ելնելով տեղափոխման եղանակից` հաշվի առնելով տեղափոխման, տրանզիտային պահման, բեռնաբարձման և բեռնաթափման հետևանքով նավթամթերքի բնական կորուստների առաջացումը:

1.7 Եթե նավթամթերքը տեղափոխվում է տարբեր տեսակի տրանսպորտային միջոցներով, ապա նավթամթերքի փաստացի (բնական) կորուստը հաշվարկվում է Աղյուսակ 1-ով ներկայացված տրանսպորտային միջոցների դրույքաչափերի հանրագումարի չափով:

 

Աղյուսակ 1.

 

(%-ով բեռի զանգվածից)

._________________________________________________.

|Նավթամթերքի |Ավտոմոբիլային|Երկաթուղային|Ջրային   |

|դաս         |տրանսպորտ    |տրանսպորտ   |տրանսպորտ|

|____________|_____________|____________|_________|

|1, 2, 3     |   0.25      |   0.50     |  0.50   |

|4, 5        |   0.25      |   0.50     |  0.75   |

|6           |   0.25      |   0.40     |  0.50   |

._________________________________________________.

 

3. Նավթամթերքի տարողություններում պահպանման ընթացքում փաստացի (բնական) կորստի չափերը

 

1.8 Նավթամթերքի տարողություններում պահպանման դեպքում փաստացի (բնական) կորստի առավելագույն թույլատրելի չափաքանակը հաշվարկվում է փաստաթղթերով ձևակերպված պահուստավորման ընդունված ու տարողություններում պահվող նավթամթերքի միջին ամսական փաստացի զանգվածը բազմապատկելով Աղյուսակ 2-ում ներկայացված տոկոսներով արտահայտված կորստի նորմերով:

1.9 Պահվող նավթամթերքի միջին ամսական փաստացի զանգվածը հաշվարկվում է որպես ամսվա ընթացքում յուրաքանչյուր օրացուցային օրվա ավարտին տարողություններում պահվող նավթամթերքի զանգվածների միջին թվաբանական մեծություն:

1.10 Կորստի նորմերը սահմանվում են ելնելով նավթամթերքի դասից, հաշվի առնելով նաև բեռնաբարձման և բեռնաթափման հետևանքով նավթամթերքի բնական կորուստների առաջացումը:

 

Աղյուսակ 2.

 

(%-ով բեռի զանգվածից)

.____________________________________.

|Նավթամթերքի դաս|Վերգետնյա|Ստորգետնյա|

|_______________|_________|__________|

|1, 2, 3        |  0.10   |  0.09    |

|_______________|_________|__________|

|4, 5, 6        |  0.03   |  0.03    |

.____________________________________.

 

4. Նավթամթերքների դասակարգումը

 

.____________________________________________________________________.

|Դաս|                Նավթամթերքի տեսակները                           |

|___|________________________________________________________________|

|1  |Ավտոմոբիլային բենզիններ բոլոր տեսակների.                        |

|   |ՈՒղղակի թորված բենզին.                                          |

|   |Գազի կայուն կոնդենսատ.                                          |

|   |Բենզին գազային կայուն (գազային կոնդենսատից).                    |

|___|________________________________________________________________|

|2  |Նավթային լուծիչներ բոլոր տեսակների` +50 oC-ից մինչև  +100 oC    |

|   |եռման ջերմաստիճանով                                             |

|   |Ավիացիոն բենզիններ բոլոր տեսակների                              |

|   |Տեխնիկական իզոոկտան                                             |

|   |Նորմալ հեպտան                                                   |

|   |Նավթային բենզոլ                                                 |

|   |Օգտագործված նավթամթերքներ CHO մակնիշի                           |

|   |Ռեակտիվ շարժիչների վառելիք T-2                                  |

|___|________________________________________________________________|

|3  |Նավթային լուծիչներ բոլոր տեսակների +100 oC-ից բարձր եռման       |

|   |ջերմաստիճանով                                                   |

|   |Ռեակտիվ շարժիչների վառելիք +100 oC-ից մինչև  +150 oC եռման      |

|   |ջերմաստիճանով, բացառությամբ T-2                                 |

|   |Նավթային սոլվենտ                                                |

|   |Տեխնիկական կերոսին                                              |

|   |Լիգրոյին                                                        |

|   |Նավթային քսիլոլ                                                 |

|   |Նավթային տոլուոլ                                                |

|   |Էթիլբենզոլ տեխնիկական                                           |

|___|________________________________________________________________|

|4  |Կեռոսին լուսավորման համար բոլոր տեսակների                       |

|   |Դիզելային և  նավային վառելիքներ մինուս 10 oC-ից ցածր պղտորման   |

|   |(սառեցման) կամ զտման սահմանային ջերմաստիճանով                   |

|   |Ռեակտիվ շարժիչներ վառելիք, +150 oC-ից բարձր եռման ջերմաստիճանով |

|   |Իզոպռոպիլբենզոլ տեխնիկական                                      |

|___|________________________________________________________________|

|5  |Դիզելային և  նավային վառելիքներ մինուս 10 oC-ից բարձր պղտորման  |

|   |(սառեցման) կամ զտման սահմանային ջերմաստիճանով                   |

|   |Վառարանային վառելիք կենցաղային                                  |

|   |Միջին և  ցածր պտույտով դիզելային շարժիչային վառելիք             |

|___|________________________________________________________________|

|6  |Բոլոր տեսակի մազութներ                                          |

|   |Քսայուղեր բոլոր տեսակի                                          |

|   |Այլ հեղուկ նավթամթերքներ, որոնք պահանջում են տաքացում           |

|   |Օգտագործված նավթամթերքներ բացառությամբ CHO մակնիշի              |

.____________________________________________________________________.

 

 

pin
Էկոնոմիկայի / Տնտեսական զարգ. եւ նե
30.11.2016
N 1259-Ն
Հրաման