Սեղմել Esc փակելու համար:
ՌԱԶՄԱՐԴՅՈՒՆԱԲԵՐԱԿԱՆ ԵՎ ՌԱԶՄԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՌԱԶՄԱՐԴՅՈՒՆԱԲԵՐԱԿԱՆ ԵՎ ՌԱԶՄԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒ ...

 

 

031.0015.310117

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱԳԱՀԻ
ԿԱՐԳԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

ՌԱԶՄԱՐԴՅՈՒՆԱԲԵՐԱԿԱՆ ԵՎ ՌԱԶՄԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով 2005 թվականի փոփոխություններով Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության 56-րդ հոդվածով և «Ռազմարդյունաբերական համալիրի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետով` որոշում եմ.

1. Հաստատել Ռազմարդյունաբերական և ռազմատեխնիկական քաղաքականության ռազմավարությունը` համաձայն հավելվածի:

2. Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանը` սույն կարգադրությունն ուժի մեջ մտնելուց հետո եռամսյա ժամկետում մշակել և հաստատել ռազմարդյունաբերական և ռազմատեխնիկական քաղաքականության ռազմավարությունից բխող միջոցառումների ծրագիրը:

3. Սույն կարգադրությունն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

 

31 հունվարի 2017 թվականի

ՆԿ-15-Ն

 

Հավելված

ՀՀ Նախագահի

2017 թ. հունվարի 31-ի

ՆԿ-15-Ն կարգադրության

 

ՌԱԶՄԱՐԴՅՈՒՆԱԲԵՐԱԿԱՆ ԵՎ ՌԱԶՄԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Հայաստանի Հանրապետության անվտանգության ամրապնդման քաղաքականության բաղկացուցիչ մաս հանդիսացող Ռազմարդյունաբերական և ռազմատեխնիկական քաղաքականությունը (այսուհետ` ՌԱՌՏՔ) պետության սահմանած պաշտոնական տեսակետը և գործունեությունն է` ուղղված Հայաստանի Հանրապետության զինված ուժերի (այսուհետ` ԶՈՒ) սպառազինության և ռազմական տեխնիկայի զարգացման ծրագրերով ԶՈՒ-ն և այլ զորքերը ներհանրապետական ռազմական ապրանքով և գույքով ապահովելուն, ինչպես նաև, ելնելով պետության անվտանգության ապահովման, ռազմատնտեսական մրցունակության և սոցիալ-տնտեսական զարգացման անհրաժեշտությունից, Հայաստանի Հանրապետության ռազմարդյունաբերական համալիրի (այսուհետ` ՌԱՀ) իրավական ու ռազմատնտեսական միջոցառումների և գործողությունների համակարգ է:

2. ՌԱՀ-ի կայացման և զարգացման կարևորագույն բաղկացուցիչը համապատասխան գիտատեխնիկական բազայի առկայությունն է, որի զարգացումն անմիջականորեն կախված է գիտատեխնիկական համալիրի նկատմամբ տարվող քաղաքականությունից և ռազմատեխնիկական քաղաքականության (այսուհետ` ՌՏՔ) իրականացման հիմնական երաշխիքն է:

3. ՌԱՀ-ի զարգացման պետական քաղաքականության ռազմավարությունը հիմնվում է մինչև 2015 թ. ընկած ժամանակահատվածում Հայաստանի Հանրապետության ռազմարդյունաբերության ոլորտում ձեռք բերված արդյունքների, ինչպես նաև 2016 թ. ապրիլյան պատերազմի փաստերի վերլուծության վրա:

4. Սույն իրավական ակտում սահմանվում են ՌԱՌՏՔ նպատակները, սկզբունքները, հիմնական խնդիրները, ինչպես նաև դրանց իրականացման մեխանիզմներն ու մինչև 2020 թթ. ՌՏՔ և ռազմարդյունաբերական քաղաքականության (այսուհետ` ՌԱՔ) գերակա ուղղությունները:

5. ՌԱՌՏՔ ռազմավարության իրավական և հայեցակարգային հիմք են հանդիսանում Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությունը, Հայաստանի Հանրապետության միջազգային ռազմատեխնիկական համագործակցության պայմանագրերը, «Ռազմարդյունաբերական համալիրի մասին», «Պաշտպանության մասին» և «Զորահավաքային նախապատրաստության և զորահավաքի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքները, Հայաստանի Հանրապետության ռազմական դոկտրինը, Հայաստանի Հանրապետության ռազմական արդյունաբերության համակարգի բարեփոխումների և զարգացման հայեցակարգը, Հայաստանի Հանրապետության զինված ուժերի զարգացման պլանը, Հայաստանի Հանրապետության ազգային անվտանգության ռազմավարությունը, Հայաստանի Հանրապետության զինված ուժերի սպառազինության և ռազմական տեխնիկայի զարգացման պետական ծրագիրը, Հայաստանի Հանրապետության տնտեսության զորահավաքային ծրագիրը, Հայաստանի Հանրապետության պաշտպանության և անվտանգության բնագավառներին վերաբերող` Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի հրամանագրերն ու կարգադրությունները, Հայաստանի Հանրապետության պաշտպանության ռազմավարական վերանայման փաստաթղթերը:

6. ՌԱՌՏՔ-ը մշակվում է ԶՈՒ-ի զարգացման պլանի և տվյալ ժամանակաշրջանի առանձնահատկությունները բնութագրող գործոնների վերլուծության հիման վրա: Մասնավորապես, այդ գործոններն են` Հայաստանի ռազմական վտանգների և սպառնալիքի փոփոխվող բնույթը, զինված ուժերի զարգացմանն ուղղված քաղաքականությունը, տնտեսության կառավարման ապակենտրոնացվածությունը, պետական միջամտությամբ կազմակերպությունների փոխկապվածության բացակայությունը, ինչպես նաև տնտեսական ճգնաժամերը և ռազմարդյունաբերության ոլորտին հատկացված ֆինանսների իրավիճակային օգտագործումը:

 

II. ՌԱՌՏՔ-Ի ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԸ, ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՄԵԽԱՆԻԶՄՆԵՐԸ ԵՎ ՌԱՀ-Ի ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԻՄՔԵՐԸ

 

7. ՌԱՌՏՔ-ի նպատակներն են`

1) պետության աջակցությամբ գիտատեխնիկական և արտադրատեխնոլոգիական ներուժը վերածել համակարգաստեղծ տեխնոլոգիական գործուն ու նորարարական միջոցի, որը կապահովի Հայաստանի Հանրապետության ռազմական անվտանգության ապահովման համապատասխան ՌԱՀ-ի հզորություն, ինչպես նաև տնտեսական զարգացում և կնպաստի հնարավոր ցնցումների դիմակայմանը,

2) ամրապնդել ՌԱՀ-ի դերը Հայաստանի Հանրապետության տնտեսության նորարարական զարգացման մեջ` որպես բարձր տեխնոլոգիական բազմապրոֆիլային համակարգ,

3) հասնել Հայաստանի Հանրապետությունում արտադրվող և արտերկրից ձեռք բերվող սպառազինության և ռազմական տեխնիկայի (այսուհետ` ՍՌՏ), ռազմատեխնիկական ունեցվածքի (այսուհետ` ՌՏՈՒ) և հատուկ տեխնիկայի ծավալների օպտիմալ հարաբերակցությանը,

4) ապահովել ՌԱՀ-ի կազմակերպությունների արտադրանքի մրցունակությունն արտերկրի շուկաներում:

8. ՌԱՌՏՔ-ի իրականացման մեխանիզմներն են`

1) ԶՈՒ-ի պահանջարկին համապատասխան գիտահետազոտական և փորձակոնստրուկտորական աշխատանքների մարտավարատեխնիկական առաջադրանքների և դրանց իրականացման նպատակով անհրաժեշտ ելակետային տվյալների մշակման, ինչպես նաև ռազմագիտատեխնիկական ուղեկցման համար ռազմական գիտահետազոտական կառույցի (հաստատության) ստեղծումը,

2) պետական, ինչպես նաև ոչ պետական կառույցների կողմից հիմնադրամների ստեղծումը` ռազմարդյունաբերության զարգացման ծրագրերի ֆինանսավորման նպատակով,

3) ՌՏՔ-ի ուղղություններով պետական, ինչպես նաև ոչ պետական բաժնեմասով կազմակերպությունների ձևավորումը` նրանցում պարտադիր ստեղծելով կամ ընդգրկելով համապատասխան գիտատեխնիկական կառույց (կոնստրուկտորական բյուրո կամ գիտահետազոտական ինստիտուտ),

4) համակարգային հիմնախնդիրներ ներառող սպառազինության և ռազմական տեխնիկայի մշակման համար պետական պատասխանատուների ինստիտուտի ներդրումը:

9. ՌԱՀ-ի զարգացման հիմքերն են`

1) ՍՌՏ-ի, ՌՏՈՒ-ի և հատուկ տեխնիկայի մշակման ու արտադրության, հիմնական նորոգման, արդիականացման և օգտահանման աշխատանքների տնտեսագիտորեն հիմնավորված գնի հաշվարկի իրականացումը` հաշվի առնելով շուկայում ձևավորված նմանատիպ աշխատանքների կատարման վարձատրության չափը,

2) բարձր տեխնոլոգիական ապրանքների արտադրության, պետական ծրագրերի իրականացման անհրաժեշտությունից ելնելով` ընկերությունների տեխնիկական վերազինման նպատակով ֆինանսական աջակցության մեխանիզմների կիրառումը,

3) հիմնական արտադրական գործունեության և կապիտալ ներդրումների համար կազմակերպություններին վարկերի ստացման պետական երաշխիքների տրամադրումը,

4) գիտատեխնիկական մշակումների համար դրամաշնորհների ստացման մեխանիզմների ներդրումը,

5) ՍՌՏ-ի, ՌՏՈՒ-ի և հատուկ տեխնիկայի նոր նմուշների մշակման և արտադրության կազմակերպման նպատակով լաբորատոր ու արտադրական հզորությունների ստեղծումը և դրանց զարգացմանն ուղղված միջոցառումների իրականացումը,

6) համակարգաստեղծ տեխնոլոգիաների մշակման կամ ձեռքբերման համար պետական նպատակային ծրագրերի մշակումը և իրականացումը,

7) ռացիոնալ կառուցվածքի ու կազմի ներդրմամբ` ռազմական պատվերի կատարման որակի կառավարման համակարգի ռազմական նշանակության ապրանքների որակի բարձրացումը,

8) ՌԱՀ-ի աշխատանքները համակարգող նորմատիվ իրավական և նորմատիվ տեխնիկական փաստաթղթերի համապատասխան բազաների ստեղծումը,

9) ՌԱՀ-ի տեխնոլոգիական արդիականացման և աշխատանքի արտադրողականության աճի ապահովման, ինչպես նաև ՌԱՀ-ի կադրային ներուժի զարգացման համար ՌԱՀ-ի կադրերի պատրաստման և որակավորման բարձրացման համակարգի ստեղծումը,

10) ԶՈՒ-ի սպառազինման ծրագրի և պետական պաշտպանական պատվերի ձևավորման ու իրականացման ֆինանսական և տեխնոլոգիական ռիսկերի գնահատման համակարգի ստեղծումը,

11) ՌԱՀ-ի միասնական տեղեկատվավերլուծական համակարգի ստեղծումը,

12) ՌԱՀ-ի կառավարման կազմի և կառուցվածքի օպտիմալացմամբ, համապատասխան կանոնակարգող օրենսդրական և այլ նորմատիվ իրավական ակտերի ընդունմամբ, ՌԱՀ-ի զարգացման ծրագրանպատակային պլանավորման համակարգի ձևավորումը:

 

III. ՌԱՌՏՔ-Ի ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՍԿԶԲՈՒՆՔՆԵՐԸ

 

10. ՌԱՌՏՔ-ի իրականացման հիմնական սկզբունքներն են`

1) երկրի պաշտպանական կարիքների համար ռազմարդյունաբերական և ռազմատեխնիկական ներուժի համապատասխանության ապահովումը,

2) ներհանրապետական գնումների և արտադրության կազմակերպման առաջնայնության ապահովումը,

3) հետզհետե արտերկրից կախվածության կրճատումը` նոր տեխնոլոգիաների մշակման կամ դրանք արտերկրից ձեռքբերման միջոցով,

4) ռազմարդյունաբերական և ռազմատեխնիկական կարիքների համար նյութական միջոցների կիրառման տնտեսապես հիմնավորված և արդյունավետ օգտագործումը,

5) մարդ-մեքենա համակարգի բաղադրամասերի և ՍՌՏ-ի հարմարավետ օգտագործման ապահովումը,

6) ՌԱՔ-ի սուբյեկտների շահերի համակցման և դրանց միջև արդյունավետ համագործակցության ապահովումը,

7) ՌԱՌՏՔ-ի իրականացման կազմակերպական և գործառնական համատեղելիության ապահովումը,

8) գիտատեխնիկական աշխատանքների իրականացման փուլերում առանձին հաշվառվող մոդուլների ստացման ապահովումը:

11. ՌԱՌՏՔ-ի ձևակերպված սկզբունքները կարող են լրացվել այնպիսի կարևոր դրույթներով, որոնք վերաբերում են ՌԱՌՏՔ-ի խնդիրների լուծման համալիրության (համակարգվածության), գիտատեխնիկական և տեխնոլոգիական բազայի զարգացման առաջնայնությանը` պայմանավորված ՍՌՏ-ի նոր նմուշների ստեղծման ժամանակ գիտության նորագույն նվաճումների օգտագործման անհրաժեշտությամբ:

 

IV. ՌԱՌՏՔ-Ի ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ

 

12. ՌԱՌՏՔ-ի հիմնական խնդիրներն են`

1) ՌՏՔ-ի զարգացման գերակա ուղղությունների իրականացման նպատակով գիտաարտադրական պաշարով գիտատեխնիկական համալիրի ստեղծումը` ԶՈՒ-ի և այլ զորքերի պահանջմունքի բավարարման համար, որը գիտատեխնիկական զարգացման կանխատեսման հիման վրա կմշակի և կիրականացնի ՌԱՀ-ի զարգացման երկարաժամկետ պլանավորում` հիմնարար հետազոտական և գիտատեխնիկական, ինչպես նաև նորարարական աշխատանքների համար,

2) գոյություն ունեցող արդյունաբերական տեխնոլոգիական հիմքի վրա, ապահովելով տնտեսական աճ, կազմակերպել նոր սերնդի գիտատարողունակ մրցունակ ռազմական և քաղաքացիական արտադրանքի արտադրություն, ինչպես նաև նորարարական կառավարման մոդելների կիրառմամբ նոր որակական մակարդակի բարձրացնել արտադրության կազմակերպումը, գնահատել և իրականացնել ապրանքների արտահանման հնարավորությունը,

3) ապահովել ՌԱՀ-ի կազմակերպությունների կայուն գործունեությունը,

4) ՌԱՀ-ի զարգացման բարձր ցուցանիշներ ապահովելու համար իրականացնել հիմնական արտադրության անցումն ավելի բարձր տեխնոլոգիական մակարդակի,

5) պետական օժանդակությամբ, համապատասխան գիտատեխնիկական և արտադրատեխնոլոգիական ներուժի ներգրավմամբ, համակարգաստեղծ կազմակերպությունների ստեղծումը,

6) ներքին և արտաքին շուկաներում հայրենական արտադրանքի դիրքի ամրապնդման համար համապատասխան միջոցառումների իրականացումը,

7) երկրի արտաքին սպառնալիքներին համապատասխան` ՌԱՀ-ի զորահավաքային նախապատրաստության ապահովումը և շարունակական կատարելագործումը,

8) երկարատև ցիկլով ՍՌՏ-ի, ՌՏՈՒ-ի և հատուկ տեխնիկայի ներհանրապետական գնման երկարաժամկետ պետական պաշտպանական պատվերի համակարգի ներդրումը և զարգացումը,

9) ՌԱՀ-ի և այլ պետությունների կազմակերպությունների միջև կոոպերացիոն և ինտեգրացիոն համագործակցության զարգացումը,

10) գիտատեխնիկական ծրագրերում տեխնոլոգիաների հաշվառմամբ, ինչպես նաև փուլային մշակումների ընթացքում արտադրանքի մոդուլների պարտադիր քարտացուցակավորմամբ աշխատանքների կրկնությունների բացառումը,

11) քաղաքացիական և ռազմական սեկտորների փոխգործակցությանը նպաստելը,

12) ՌԱՀ-ի վիճակի վերաբերյալ մշտադիտարկման անցկացումը և համապատասխան միջոցառումների իրականացումը:

 

V. ՌԱՀ-Ի ԳԻՏԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼԻՐԸ ԵՎ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ

 

13. ՌԱՀ-ի գիտատեխնիկական համալիրը գիտահետազոտական, բուհական, արտադրական և տնտեսության այլ բնագավառներում հիմնարար և կիրառական հետազոտական ու գիտատեխնիկական աշխատանքներ իրականացնող տեխնոլոգիական բազայով կազմակերպությունների համախումբ է, որը կապահովի ՌԱՀ-ի զարգացումը և արդիականացումը` Հայաստանի Հանրապետության ռազմական անվտանգությունն ապահովելու նպատակով:

14. Գիտատեխնիկական համալիրի հիմնական խնդիրներն են`

1) ՌԱՀ-ի զարգացման և արդիականացման ապահովումը,

2) հետագա նպատակային կիրառման նպատակով գիտահետազոտական աշխատանքների կատարումը,

3) գիտական և ճարտարագիտական կադրերի պատրաստումը,

4) առաջնահերթ կարևորության ուղղություններում առաջանցիկ գիտատեխնոլոգիական պաշարի ձևավորումը:

15. Գիտատեխնիկական համալիրի բազա են հանդիսանում`

1) բարձր որակավորմամբ գիտնականները, ճարտարագետները և գործարարները, որոնք զբաղված են գիտելիքի ստեղծմամբ և այն ապրանքի վերածմամբ,

2) հիմնարար գիտական իմացությունները, ժամանակակից տեխնոլոգիական մշակումները և տեխնիկական որոշումներն ու լուծումները,

3) ժամանակակից հետազոտական, տեխնոլոգիական և փորձարարական լաբորատորիաներն ու փորձնական արտադրությունները:

16. Գիտատեխնիկական համալիրի հիմնական խնդիրների իրականացումը կապահովվի Հայաստանի գիտական և գիտաարտադրական հնարավորությունների գնահատմամբ որոշված առաջնահերթ գերակա ուղղություններին համապատասխան պետական համալիր ծրագրի առկայությամբ, պետական հսկողությամբ և համակարգված կատարմամբ:

17. Պետական համալիր ծրագրի նպատակն է երկրի ռազմական և տնտեսական անվտանգության երաշխավորված ապահովումը` գիտատեխնիկական հետազոտությունների և մշակումների հիմքերի ստեղծմամբ ու զարգացմամբ:

18. Գիտատեխնիկական համալիրի ստեղծման հիմնական միջոցառումներն են`

1) ՌԱՀ-ի ոլորտում աշխատանքների անընդհատությունը և զարգացումն ապահովելու նպատակով մասնագետների` բուհական, հետբուհական, միջին մասնագիտական պատրաստման և վերապատրաստման համապատասխան պետական ծրագրի մշակումը և կենսագործումը,

2) համապատասխան պետական մարմնի (մարմինների) կողմից ազգային ներուժի, ինչպես նաև Հայաստանի Հանրապետությունում մշակված կամ ձեռք բերված համակարգաստեղծ տեխնոլոգիաների, եզակի սարքավորումների հաշվառման մեխանիզմների ներդրումը և վարումը,

3) պետական օժանդակությամբ ռազմական արդյունաբերության գերակա ուղղություններով նախատեսված ՌԱՀ-ի ճյուղերի ստեղծման և զարգացման համար գիտատեխնիկական, արտադրատեխնոլոգիական ներուժի, առկա տեխնոլոգիաների պահպանման և զարգացման անհրաժեշտ պայմանների ստեղծումը:

 

VI. ՌՏՔ-Ի ԳԵՐԱԿԱ ՈՒՂՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

 

19. Մինչև 2020 թ. ՌՏՔ-ի գերակա ուղղություններն են`

1) ԶՈՒ-ի սպառազինությունում գոյություն ունեցող ՍՌՏ-ի, ՌՏՈՒ-ի նորոգումը, արդիականացումը,

2) նոր ՍՌՏ-ների, ՌՏՈՒ-ների ստեղծումը և արտադրումը, որոնք են`

ա. հրաձգային զենքերը, զինամթերքը, ՌՏՈՒ-ն, թեթև սպառազինությունը, հրետանային միջոցները, ՍՌՏ-ի բազային և հատուկ մասերը.

բ. լազերային, օպտիկաէլեկտրոնային, ռադիոէլեկտրոնային և ռադիոլոկացիոն սպառազինությունը.

գ. անօդաչու թռչող սարքերը, հարվածային անօդաչու թռչող սարքերը և հակառակորդի նմանատիպ սարքերին հակազդման միջոցները.

դ. հետախուզության տեխնիկական միջոցները.

ե. կապի տեխնիկական միջոցները.

զ. նավարկային միջոցները.

է. ռադիոէլեկտրոնային պայքարի միջոցները.

ը. քիմիական և կենսաբանական պաշտպանական միջոցները,

3) հրթիռաշինության զարգացումը.

4) ավտոմատացված կառավարման համակարգերի ստեղծումը:

20. ՌՏՔ-ի գերակա ուղղությունները կարող են փոփոխվել ռազմաքաղաքական իրավիճակից ելնելով:

 

VII. ՌԱՔ-Ի ԳԵՐԱԿԱ ՈՒՂՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

 

21. Մինչև 2020 թ. ՌԱՔ-ի գերակա ուղղություններն են`

1) մետաղամշակող կենտրոնների և ճշգրիտ դետալներ մշակող հաստոցային պարկի ստեղծումը,

2) ռադիոէլեկտրոնային սարքավորումների և դետալների հավաքման արտադրության ստեղծումը,

3) պայթուցիկ նյութերի` հեքսոգենի, օկտոգենի ու վառելիքային նյութերի համաձուլվածքների արտադրության ստեղծում, ինչպես նաև կոմպոզիցիոն նյութերի տեխնոլոգիաների յուրացումը,

4) բարձր, գիտատարողունակ և մրցունակ տեխնոլոգիաների յուրացումը, նոր մշակումների և արտադրությունների կազմակերպումը:

22. ՌԱՔ-ի գերակա ուղղությունները կարող են փոփոխվել ռազմաքաղաքական իրավիճակից ելնելով:

 

 

pin
ՀՀ Նախագահ
31.01.2017
N ՆԿ-15-Ն
Կարգադրություն