Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0714.05....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0714.05.5 «ՌԱԴԻՈԷԼԵԿՏ ...

 

 

110.1164.291216

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «29»        12            2016 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11016472

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

14 նոյեմբերի 2016 թվականի N 1164-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0714.05.5 «ՌԱԴԻՈԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ ԵՎ ՆՈՐՈԳՈՒՄ (ԸՍՏ ՃՅՈՒՂԵՐԻ)» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0714.05.01.5 «ՏԵԽՆԻԿ` ՌԱԴԻՈԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՍԱՐՔԵՐԻ ԵՎ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ԵՎ ՆՈՐՈԳՄԱՆ (ԸՍՏ ՃՅՈՒՂԵՐԻ)» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1059-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(1-ին մաս)

 

Ղեկավարվելով «Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 16-րդ հոդվածի 1-ին մասի 2-րդ կետի, «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 72-րդ հոդվածի 1-ին մասի պահանջներով և հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2012 թ. մարտի 22-ի N 333-Ն որոշման հավելվածով հաստատված կարգի 19-րդ կետը և ՀՀ ԿԳ նախարարության «Կրթության ազգային ինստիտուտ» ՓԲԸ «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային կենտրոն» հիմնարկի կողմից ներկայացված` ոլորտային հանձնաժողովի փորձագիտական դրական եզրակացությունը.

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`

 

1. Հաստատել միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման պետական կրթական չափորոշիչը` համաձայն հավելվածի:

2. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2009 թ. դեկտեմբերի 7-ի «Միջին մասնագիտական կրթության 2014 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության պետական կրթական չափորոշիչը հաստատելու մասին» N 1059-Ն հրամանը:

3. Նախարարության աշխատակազմի նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության և իրավաբանական վարչությունների պետերին` սահմանված կարգով հրամանը ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարություն` պետական գրանցման:

4. Հրամանի կատարման հսկողությունը հանձնարարել` նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանին:

 

Հավելված

ՀՀ կրթության և

գիտության Նախարարի

14 նոյեմբերի 2016թ.

N 1164-Ն հրամանի

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0714.05.5 «ՌԱԴԻՈԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ ԵՎ ՆՈՐՈԳՈՒՄ (ԸՍՏ ՃՅՈՒՂԵՐԻ)» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0714.05.01.5 «ՏԵԽՆԻԿ` ՌԱԴԻՈԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՍԱՐՔԵՐԻ ԵՎ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ԵՎ ՆՈՐՈԳՄԱՆ (ԸՍՏ ՃՅՈՒՂԵՐԻ)» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ

 

ԳԼՈՒԽ 1.
ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն չափորոշիչը սահմանում է միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության` ՀՀ կառավարության 2011 թվականի մարտի 31-ի N 332-Ն որոշմամբ հաստատված Հայաստանի Հանրապետության որակավորումների ազգային շրջանակի 5-րդ մակարդակի 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորմանը ներկայացվող պահանջները, հիմնական կրթական ծրագրի բովանդակության պարտադիր նվազագույնը, ուսանողների ուսումնական բեռնվածության նվազագույն և առավելագույն ծավալները:

2. Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրը կարող է իրականացվել ուսուցման հետևյալ ձևերով`

1) առկա,

2) հեռակա,

3) դրսեկության (էքստեռնատ),

4) հեռավար (դիստանցիոն):

3. Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի իրականացման համար սահմանվում են ուսումնառության հետևյալ նորմատիվային ժամկետները.

1) կրթության առկա ձևով.

ա. միջնակարգ կրթության հիմքով` 3 տարի,

բ. հիմնական կրթության հիմքով` 4 տարի

2) կրթության հեռակա ձևով.

ա. միջնակարգ կրթության հիմքով` 4 տարի

3) դրսեկության (էքստեռնատ) և հեռավար (դիստանցիոն) ձևերով կրթության հիմքը և ուսուցման տևողությունը որոշում է ուսումնական հաստատությունը` համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2007թ. սեպտեմբերի 6-ի «Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական հիմնական կրթական ծրագրերի հեռավար (դիստանցիոն) և դրսեկությամբ (էքստեռնատով) ուսուցման կարգերը հաստատելու մասին» N 1028-Ն որոշման:

4. Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրը միջնակարգ կրթության հիմքով յուրացնող ուսանողի ուսումնական բեռնվածության նվազագույն ծավալը 4104 ժամ է, առավելագույն ծավալը` 6642 ժամ: Հիմնական կրթության հիմքով հիմնական կրթական ծրագրի յուրացման դեպքում ուսումնառության տևողությունն ավելանում է 52 շաբաթով:

ԳԼՈՒԽ 2.
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0714.05.5 «ՌԱԴԻՈԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ ԵՎ ՆՈՐՈԳՈՒՄ (ԸՍՏ ՃՅՈՒՂԵՐԻ)» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0714.05.01.5 «ՏԵԽՆԻԿ` ՌԱԴԻՈԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՍԱՐՔԵՐԻ ԵՎ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ԵՎ ՆՈՐՈԳՄԱՆ (ԸՍՏ ՃՅՈՒՂԵՐԻ)» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՄԱՍՆԱԳԵՏԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐԸ

 

5. Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման մասնագետի մասնագիտական գործունեության բնութագիրը տրվում է ըստ զբաղմունքների տեսակների և մասնագիտական պարտականությունների:

6. Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտությամբ 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորմամբ մասնագետն իրականացնում է հետևյալ զբաղմունքները.

1) ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի բնագավառի հետազոտություններին առնչվող տեխնիկական խնդիրներ լուծող,

2) ռադիոընդունիչներ, հեռուստացույցներ, ձայնագրման, տեսագրման, վերարտադրման և համանման այլ սարքավորումներ վերանորոգող և սպասարկող:

7. Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորմամբ մասնագետի մասնագիտական պարտականություններն են.

1) ապահովել տեխնիկական օգնություն ռադիոէլեկտրոնային սարքավորումների հետազոտությունների, կատարելագործման և փորձանմուշների փորձարկման բնագավառում,

2) մշակել ռադիոէլեկտրոնային սարքավորումների գծագրեր` մասնագրերին համապատասխան,

3) որոշել անհրաժեշտ նյութական և աշխատանքային ծախսերը ռադիոէլեկտրոնային սարքավորումներ պատրաստելու և տեղակայելու համար` մասնագրերին համապատասխան,

4) վարել ռադիոէլեկտրոնային սարքավորումների աշխատանքի ցուցանիշների և ռեժիմների, տեխնիկական փաստաթղթերի հաշվառում,

5) սարքավորումներն աշխատանքի նախապատրաստել, անսարքությունների հայտնաբերման նպատակով կատարել թեստային ստուգումներ, կարգաբերել առանձին տարրեր և հանգույցներ,

6) հսկել ռադիոէլեկտրոնային սարքավորումների ճիշտ շահագործմանը, կատարել կանխարգելիչ զննումներ և նորոգում,

7) ապահովել տեխնիկական հսկողություն ռադիոէլեկտրոնային սարքավորումների պատրաստման, կարգաբերման, շահագործման և նորոգման աշխատանքների որակն ապահովելու համար` գործող կանոններին և մասնագրերին համապատասխան,

8) կիրառել ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի բնագավառի գիտելիքները, սկզբունքները և փորձը աշխատանքի ընթացքում ծագող խնդիրները հայտնաբերելու և լուծելու համար,

9) կատարել բովանդակությամբ կից պարտականություններ:

 

ԳԼՈՒԽ 3.
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0714.05.5 «ՌԱԴԻՈԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ ԵՎ ՆՈՐՈԳՈՒՄ (ԸՍՏ ՃՅՈՒՂԵՐԻ)» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0714.05.01.5 «ՏԵԽՆԻԿ` ՌԱԴԻՈԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՍԱՐՔԵՐԻ ԵՎ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ԵՎ ՆՈՐՈԳՄԱՆ (ԸՍՏ ՃՅՈՒՂԵՐԻ)» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

8. Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի նկատմամբ ընդհանուր պահանջները սահմանվում են շրջանավարտին ներկայացվող ընդհանուր պահանջների համաձայն:

9. Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրով շրջանավարտը պետք է`

1) ունենա մասնագիտական գործունեության տվյալ բնագավառում իր մասնագիտական դերին անհրաժեշտ կարողությունները ձևավորելու համար պահանջվող տեսական ու գործնական գիտելիքներ,

2) դրսևորի աշխատանքային և մասնագիտական պարտականությունները կատարելու ընթացքում գործընկերների և ղեկավարների հետ հաղորդակցվելու, մասնագիտական և ընդհանուր բնույթի հարցեր ներկայացնելու, դրանք պարզաբանելու կարողություն,

3) ունենա որոշակի փոփոխվող իրավիճակներում առաջացած խնդիրներին մասնագիտական տիպային և այլընտրանքային լուծումներ առաջարկելու կարողություն,

4) դրսևորի մասնագիտական խնդիրների լուծման համար անհրաժեշտ փաստերը և տեղեկատվությունը համադրելու և ամբողջության մեջ դիտարկելու, ինչպես նաև քաղաքացիական գիտակցություն ցուցաբերելու կարողություն,

5) ունենա մասնագիտական գործունեության գործառույթները սահմանված նորմերին համապատասխան իրականացնելու հմտություններ,

6) ցուցաբերի իր և աշխատակիցների (առկայության դեպքում) մասնագիտական կարիքները գնահատելու և դրանց կարգավորման վերաբերյալ առաջարկություններ ներկայացնելու կարողություն,

7) ունենա մասնագիտական կարողությունների պարբերաբար կատարելագործման ձգտում և ինքնուսուցման կարողություն,

8) ցուցաբերի մասնագիտական և ընդհանուր բնույթի անհրաժեշտ տեղեկատվություն փնտրելու, դրանցից օգտվելու և դրանք նպատակային օգտագործելու կամ փոխանցելու կարողություն,

9) ունենա աշխատակիցների (առկայության դեպքում) աշխատանքները կազմակերպելու կամ գործընկերային հարաբերությունները (լիազորության դեպքում) ըստ կարողությունների և մասնագիտացման համակարգելու հմտություններ,

10) ընթացիկ մասնագիտական խնդիրների լուծման ժամանակ ցուցաբերի ռազմավարական մոտեցումների տարրեր կիրառելու կարողություն:

 

ԳԼՈՒԽ 4.
0714.05.5 «ՌԱԴԻՈԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ ԵՎ ՆՈՐՈԳՈՒՄ (ԸՍՏ ՃՅՈՒՂԵՐԻ)» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0714.05.01.5 «ՏԵԽՆԻԿ` ՌԱԴԻՈԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՍԱՐՔԵՐԻ ԵՎ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ԵՎ ՆՈՐՈԳՄԱՆ (ԸՍՏ ՃՅՈՒՂԵՐԻ)» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅԱՆ ՊԱՐՏԱԴԻՐ ՆՎԱԶԱԳՈՒՅՆԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

10. Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի բովանդակության պարտադիր նվազագույնի նկատմամբ պահանջները սահմանվում են ընդհանուր հումանիտար, սոցիալ-տնտեսագիտական և ընդհանուր բնագիտական գիտելիքների, առանցքային հմտությունների, ընդհանուր և հատուկ մասնագիտական կարողությունների բնագավառում շրջանավարտին ներկայացվող պահանջների համաձայն:

11. Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրով շրջանավարտը ընդհանուր հումանիտար, սոցիալ-տնտեսագիտական և ընդհանուր բնագիտական գիտելիքների բնագավառում պետք է`

1) իմանա ՀՀ Սահմանադրության, զբաղվածության տվյալ բնագավառը կարգավորող հիմնական նորմատիվ ակտերի, մարդու և հասարակության, քաղաքացիների միջև հարաբերությունները կարգավորող օրենքների և նորմատիվ փաստաթղթերի հիմնական դրույթները,

2) տիրապետի հայոց լեզվին,

3) հաղորդակցվի առնվազն երկու օտար լեզուներով,

4) տիրապետի առողջ կենսակերպ վարելու, հիգիենայի և ֆիզիկական կուլտուրայի կանոններին,

5) գիտելիքներ ունենա ազգային և համաշխարհային պատմության և մշակույթի վերաբերյալ,

6) ունենա անձի և հասարակության զարգացման օրինաչափությունների, հասարակության սոցիալական կառուցվածքի, շարժումների, քաղաքականության սուբյեկտների, քաղաքական հարաբերությունների և գործընթացների վերաբերյալ ընդհանուր տեղեկություններ,

7) ցուցաբերի կիրառական տնտեսագիտության հիմնադրույթների, մասնագիտական գործունեության բնագավառի տնտեսական երևույթների և հարաբերությունների առանձնահատկությունների, մակրոտնտեսության և միկրոտնտեսության օրենքների, անցումային շրջանի տնտեսության առանձնահատկությունների իմացություն,

8) իմանա էկոլոգիական հիմնական հասկացությունների բովանդակությունը, բնապահպանական գլոբալ և տարածաշրջանային հիմնախնդիրների դրույթները,

9) պատկերացում ունենա արտակարգ իրավիճակների մասին, տիրապետի արտակարգ իրավիճակներում գործելու հիմնական սկզբունքներին և մոտեցումներին, տեղյակ լինի փրկարարական աշխատանքների կազմակերպման կառուցվածքին և ձևերին, օգտագործի անհատական պաշտպանության միջոցներ:

12. Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրով շրջանավարտը պետք է տիրապետի հավելված 1-ի աղյուսակ 1-ում բերված մոդուլներով սահմանված առանցքային հմտություններին:

13. Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրով շրջանավարտը պետք է տիրապետի հավելված 1-ի աղյուսակ 2-ում բերված մոդուլներով ըստ մասնագիտացումների սահմանված ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական կարողություններին:

 

ԳԼՈՒԽ 5.
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0714.05.5 «ՌԱԴԻՈԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ ԵՎ ՆՈՐՈԳՈՒՄ (ԸՍՏ ՃՅՈՒՂԵՐԻ)» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0714.05.01.5 «ՏԵԽՆԻԿ` ՌԱԴԻՈԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՍԱՐՔԵՐԻ ԵՎ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ԵՎ ՆՈՐՈԳՄԱՆ (ԸՍՏ ՃՅՈՒՂԵՐԻ)» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ

 

14. Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիր իրականացնող հաստատության կադրային ապահովության և կադրային համապատասխանության նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) ուսումնական պարապմունքներ վարող դասախոսը պետք է ունենա դասընթացի բնույթին համապատասխանող միջին կամ բարձրագույն մասնագիտական կրթության որակավորում, կամ տվյալ մասնագիտական զբաղվածության բնագավառում աշխատանքային գործունեության փորձ` եթե տվյալ դասընթացի ուղղությամբ միջին կամ բարձրագույն կրթություն Հայաստանի Հանրապետությունում չի իրականացվում: Հատուկ մասնագիտական դասընթացները վարող դասախոսների համար մասնագիտական աշխատանքի փորձի առկայությունը ցանկալի է,

2) ուսումնական պրակտիկան վարող արտադրական ուսուցման վարպետը պետք է ունենա տվյալ մասնագիտությամբ մասնագիտական աշխատանքի փորձ և մասնագիտական կրթություն:

3) արտադրական և նախաավարտական պրակտիկաները վարում է մասնագիտական դասընթացի դասախոսը:

15. Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիր իրականացնող հաստատության ուսումնամեթոդական ապահովության նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) հաստատությունը պետք է ունենա մասնագիտության ուսումնական պլանով նախատեսված առարկաների և մոդուլների ծրագրային բովանդակությանը համապատասխանող ուսումնական, մեթոդական և տեղեկատվական նյութեր (գրադարանային ֆոնդ, տվյալների համակարգչային բազա և այլն), գնահատման և ատեստավորման նպատակով օգտագործվող նյութեր, ուսումնական գործընթացի արդյունավետ իրականացմանը նպաստող այլ նյութեր, ուղեցույցներ:

16. Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիր իրականացնող հաստատության նյութատեխնիկական ապահովության նկատմամբ պահանջները սահմանվում են ըստ ուսումնական կաբինետների, լաբորատորիաների, արհեստանոցների, սպորտային համալիրի: Դրանց հագեցվածությունը որոշվում է ուսումնական ծրագրերի պահանջներին համապատասխան:

1) ՈՒսումնական կաբինետների երաշխավորվող ցանկը`

ա. ընդհանուր հումանիտար և սոցիալ-տնտեսագիտական առարկաների,

բ. ընդհանուր բնագիտական առարկաների,

գ. տեղեկատվական տեխնոլոգիաների,

դ. օտար լեզուների,

ե. ճարտարագիտական գրաֆիկայի,

զ. կենսագործունեության անվտանգության և աշխատանքի պաշտպանության,

է. ռադիոէլեկտրոնային տարրային բազայի:

2) ՈՒսումնական լաբորատորիաների երաշխավորվող ցանկը`

ա. էլեկտրատեխնիկայի,

բ. էլեկտրոնային և միկրոկոնտրոլերային սարքերի,

գ. ռադիոէլեկտրաչափիչ տեխնիկայի,

դ. էլեկտրոնիկայի և սխեմատեխնիկայի:

3) ՈՒսումնական արհեստանոցներ`

ա. փականագործական,

բ. ռադիոէլեկտրամոնտաժի,

գ. ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի վերանորոգման:

4) Սպորտային համալիր`

ա. մարզադահլիճ,

բ. մարզահրապարակ:

Կրթական ծրագիր իրականացնող հաստատությունը, ելնելով անհրաժեշտությունից, կարող է ձևավորել լրացուցիչ կաբինետներ, լաբորատորիաներ, արհեստանոցներ:

17. Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրով ուսումնական գործընթացի կազմակերպման նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) առկա ուսուցման ձևի համար ուսումնական տարվա սկիզբը սեպտեմբերի 1-ն է, իսկ հեռակա, դրսեկության (էքստեռնատ) և հեռավար (դիստանցիոն) ձևերի համար սահմանվում է ուսումնական պլաններով,

2) ուսումնական յուրաքանչյուր տարվա տևողությունը սահմանվում է ուսումնական պլանով,

3) ուսանողի շաբաթական ուսումնական բեռնվածության առավելագույն ծավալը չպետք է գերազանցի 54 ժամը` ներառյալ լսարանային և արտալսարանային ուսումնական աշխատանքի բոլոր տեսակները,

4) ուսանողի ուսումնական բեռնվածության նվազագույն և պարտադիր պարապմունքների շաբաթական ծավալը չպետք է գերազանցի 36 ժամը` առանց նախասիրական առարկաների, խորհրդատվությունների և լրացուցիչ արտալսարանային պարապմունքների բեռնվածության,

5) հեռակա ուսուցման ձևի դեպքում ուսանողների հետ պարտադիր պարապմունքների տարեկան ծավալը առնվազն 160 ժամ է,

6) ուսումնական խմբի համար խորհրդատվության տարեկան ծավալը կազմում է մինչև 100 ժամը,

7) նախասիրական առարկաների ցանկը, դրանց ծավալը (առանձին դասացուցակով) և ուսուցման ժամկետները յուրաքանչյուր ուսումնական տարում որոշվում է հաշվի առնելով ուսանողների ընտրությունը:

18. Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի պրակտիկաների կազմակերպման նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագիրը ներառում է ուսումնական (տեսական ուսուցմամբ և/կամ առանց տեսական ուսուցման), արտադրական և նախաավարտական պրակտիկաներ,

2) պրակտիկայի յուրաքանչյուր տեսակի տևողությունը սույն չափորոշչով սահմանված պրակտիկայի ընդհանուր տևողությանը համապատասխան սահմանվում է մասնագիտության ուսումնական պլանով,

3) պրակտիկաների ուսումնական ծրագրերը կազմում և հաստատում է ուսումնական հաստատությունը.

4) ուսումնական պրակտիկաներն անցկացվում են պրակտիկայի ծրագրի կատարումն ապահովելու համար բավարար կահավորում և տեխնիկական հագեցում ունեցող ուսումնական արհեստանոցներում, ուսումնափորձնական տեղամասերում, ուսումնական հաստատության այլ ուսումնաօժանդակ օբյեկտներում, ինչպես նաև կազմակերպություններում, հաստատություններում,

5) արտադրական և նախաավարտական պրակտիկաները, որպես կանոն, անց են կացվում պրակտիկաների ուսումնական ծրագրերի բովանդակությանը համապատասխան պայմաններ ունեցող կազմակերպություններում:

19. Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման ուսանողների ատեստավորումների նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) ուսումնառության ընթացքում բոլոր ուսանողները պարբերաբար ատեստավորվում են, որի նպատակն ըստ սույն չափորոշչով սահմանված կարողությունների տարրերի նրանց ձեռքբերումները հավաստող վկայություններ ստանալն է,

2) ուսումնական կիսամյակի սկզբում ուսանողը տեղեկացվում է կիսամյակի ընթացքում միջանկյալ ատեստավորման բնույթի, ժամկետների, անցկացման ձևի և ներառվող նյութի ծավալի մասին,

3) պետական ամփոփիչ ատեստավորումը երաշխավորվում է անց կացնել առանձին առարկաներից կամ մոդուլներից քննության, համալիր (միջառարկայական կամ միջմոդուլային) քննության կամ ավարտական (դիպլոմային) աշխատանք կատարելու և պաշտպանելու ձևով,

4) պետական ամփոփիչ ատեստավորման ընտրված ձևը և ներառվող նյութի ծավալը պետք է հնարավորություն տա ստուգել շրջանավարտի մասնագիտական կարողությունների և հմտությունների համապատասխանությունը սույն չափորոշչով 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման մասնագետի համար սահմանված պահանջներին:

 

ԳԼՈՒԽ 6.
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0714.05.5 «ՌԱԴԻՈԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ ԵՎ ՆՈՐՈԳՈՒՄ (ԸՍՏ ՃՅՈՒՂԵՐԻ)» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0714.05.01.5 «ՏԵԽՆԻԿ` ՌԱԴԻՈԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՍԱՐՔԵՐԻ ԵՎ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ԵՎ ՆՈՐՈԳՄԱՆ (ԸՍՏ ՃՅՈՒՂԵՐԻ)» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՄՈԴՈՒԼԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԸ, ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆԸ ԵՎ ԴՐԱ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐԸ

 

20. Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնելու համար հաստատությունը կազմում և հաստատում է առանցքային հմտությունների, ընդհանուր և հատուկ մասնագիտական մոդուլների, ընտրովի դասընթացի ուսումնական ծրագրերը, կրթության կառավարման պետական լիազորված մարմնի երաշխավորած ձևին համապատասխան ուսումնական պլանը` հաշվի առնելով հավելված 1-ի 3-րդ աղյուսակում բերված օրինակելի ուսումնական պլանը:

21. Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնող հաստատությունը սույն չափորոշչի հիման վրա մոդուլային ուսումնական ծրագրերը և ուսումնական պլանը կազմելու ժամանակ`

1) կարող է փոփոխել դասընթացների և մոդուլների ժամաքանակը` պահպանելով մասնագետի (շրջանավարտի) կարողություններին և հմտություններին ներկայացվող պահանջները,

2) պետք է մոդուլների արդյունքներին և դրանց կատարման չափանիշներին համապատասխան ուսումնական ծրագրերը մշակելիս հաշվի առնի գործատուների, գործադիր իշխանությունների, մասնագիտական ոլորտը կառավարող պետական լիազորված մարմինների, այլ շահագրգիռ սուբյեկտների (սոցիալական գործընկերների) առաջարկությունները,

3) պետք է առարկայի և /կամ/ մոդուլի ընդհանուր ժամաքանակի սահմաններում որոշի տեսական, գործնական և լաբորատոր պարապմունքների ժամաքանակները,

4) պետք է միջանկյալ ատեստավորման ընդհանուր շաբաթների սահմաններում որոշի ըստ կիսամյակների այդ ատեստավորմանը հատկացվող ժամանակը,

5) պետք է մասնագիտության նկարագրին համապատասխան տվյալ որակավորման ամբողջացման անհրաժեշտությունը և առանձնահատկությունը հաշվի առնելով` կազմի և հաստատի ընտրովի դասընթացների ուսումնական ծրագրերը,

6) օգտվելով երաշխավորված ձևում տրված պարզաբանումներից` պետք է կազմի ուսումնական պլանի կիրառման պարզաբանումները,

7) պետք է պրակտիկայի համար նախատեսված շաբաթների սահմաններում որոշի ուսումնական և արտադրական պրակտիկաների տևողությունները, անցկացման ժամկետները, նախաավարտական պրակտիկայի տևողությունը,

8) պետք է սույն չափորոշչով երաշխավորված ամփոփիչ ատեստավորման ձևերին համապատասխան ընտրի ամփոփիչ ատեստավորման ձևը:

 

Հավելված 1

 

Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5

«Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի տեխնիկական

սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)»

մասնագիտության 0714.05.01.5 «Տեխնիկ`

ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և

սարքավորումների տեխնիկական սպասարկման և

նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման

պետական կրթական չափորոշչի

 

Աղյուսակ 1

 

Միջին մասնագիտական կրթության 0714.05.5 «Ռադիոէլեկտրոնային տեխնիկայի

տեխնիկական սպասարկում և նորոգում (ըստ ճյուղերի)» մասնագիտության

0714.05.01.5 «Տեխնիկ` ռադիոէլեկտրոնային սարքերի և սարքավորումների

տեխնիկական սպասարկման և նորոգման (ըստ ճյուղերի)» որակավորման

հիմնական կրթական ծրագրի առանցքային հմտությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ»                                 |

|_____________________________________________________________________|

|1.  |Մոդուլի դասիչը       |ԱՀ-Հ-5-16-001                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|2.  |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է զարգացնել ուսանողի      |

|    |                     |անձնական շփման ունակությունները,          |

|    |                     |ակտիվացնել միջանձնային հաղորդակցության    |

|    |                     |հնարավորությունները, ձևավորել             |

|    |                     |աշխատանքային և  մասնագիտական              |

|    |                     |գործունեության ընթացքում նպատակային       |

|    |                     |հաղորդակցման, գործնական կապերի ու         |

|    |                     |հարաբերությունների ստեղծման               |

|    |                     |կարողություններ:                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|3.  |Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|4.  |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար         |

|    |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք    |

|    |                     |չեն:                                      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|5.  |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված   |

|    |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|    |                     |ապահովումն է:                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|6.  |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել հաղորդակցության դերն ու       |

|    |արդյունք 1           |նշանակությունն անձնական և  մասնագիտական   |

|    |                     |նպատակների իրականացման համար              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|7.  |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում հաղորդակցման          |

|    |                     |անհրաժեշտությունն անձի ինքնադրսևորման  և  |

|    |                     |գործարար հաջողությունների համար,          |

|    |                     |2) ներկայացնում է շփման և  անձնական       |

|    |                     |հաղորդակցման ձևերը,  բաղադրիչները,        |

|    |                     |3) ներկայացնում է գործնական               |

|    |                     |հաղորդակցման եղանակները, բաղադրիչները,    |

|    |                     |4) ուղղորդում է շփման հնարավորությունը    |

|    |                     |նպատակային հաղորդակցմանը,                 |

|    |                     |5) օգտագործում է անձնական հատկանիշները    |

|    |                     |գործնական հաղորդակցության մեջ:            |

|____|_____________________|__________________________________________|

|8.  |ՈՒսումնառության      |Կիրառել ուղղակի հաղորդակցման ձևերը        |

|    |արդյունք 2           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|9.  |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ուղղակի            |

|    |                     |հաղորդակցման ձևերը,                       |

|    |                     |2) վարում է զրույց բանավոր հաղորդակցման   |

|    |                     |ժամանակ, արձագանքում հարցադրումներին,     |

|    |                     |3) հանդես է գալիս հաղորդումներով և        |

|    |                     |զեկույցներով` ներկայացնում հստակ և        |

|    |                     |նպատակային խոսք,                          |

|    |                     |4) հայտնում է տեսակետ ուղղակի հաղորդակցման|

|    |                     |ընթացքում, դրսևորում  հետաքրքրություններ, |

|    |                     |հաճոյախոսում,                             |

|    |                     |5) մասնակցում է դեբատների և  բանավեճերի,  |

|    |                     |պահպանում համագործակցության               |

|    |                     |շարունակականությունը:                     |

|____|_____________________|__________________________________________|

|10. |ՈՒսումնառության      |Կիրառել անուղղակի հաղորդակցման ձևերը      |

|    |արդյունք 3           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|11. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում անուղղակի          |

|    |                     |հաղորդակցման ձևերը,                       |

|    |                     |2) կազմում է և  ձևակերպում  գրավոր խոսք`  |

|    |                     |պահպանելով նպատակայնությունն ու էթիկան,   |

|    |                     |3) օգտագործում է տեղեկատվական             |

|    |                     |տեխնոլոգիաները և  այլ տեխնիկական          |

|    |                     |միջոցները` նպատակային տեղեկատվությունը    |

|    |                     |փոխանցելու համար,                         |

|    |                     |4) կազմում է գրություններ` ըստ հասցեատիրոջ|

|    |                     |և  նպատակի,                               |

|    |                     |5) վարում է տեղեկատվության հավաքագրման    |

|    |                     |և  փոխանցման փաստաթղթեր,                  |

|    |                     |6) փոխարկում է բանավոր հաղորդակցման       |

|    |                     |նյութը գրավորի,                           |

|    |                     |7) փոխարկում է գրավոր հաղորդակցման նյութը |

|    |                     |բանավոր հակիրճ նյութի:                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|12. |ՈՒսումնառության      |Ձևավորել  և  զարգացնել միջանձնային        |

|    |արդյունք 4           |հաղորդակցում                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|13. |Կատարման չափանիշներ  |1) նախաձեռնում է անձնական և  աշխատանքային |

|    |                     |շփում` ըստ իրավիճակի և  զրուցակցի կամ     |

|    |                     |հասցեատիրոջ,                              |

|    |                     |2) ճիշտ է ստանում, մշակում և  դասակարգում |

|    |                     |անհրաժեշտ (նպատակային) տեղեկատվությունը,  |

|    |                     |3) օգտագործում է առկա տեղեկատվությունը    |

|    |                     |միջանձնային հաղորդակցում ձևավորելու       |

|    |                     |համար,                                    |

|    |                     |4) օգտագործում է հաղորդակցման հնարքները   |

|    |                     |և  տեխնոլոգիաները` հետաքրքրություն        |

|    |                     |առաջացնելու և  շահադրդելու համար,         |

|    |                     |5) ներգրավվում է երկխոսություններում,     |

|    |                     |քննարկումներում, հայտնում է կարծիք,       |

|    |                     |հիմնավորում է տեսակետներ,                 |

|    |                     |6) պահպանում և  եզրափակում է              |

|    |                     |երկխոսությունը,                           |

|    |                     |7) հաղորդակցվում է` հաշվի առնելով         |

|    |                     |իրավիճակը և  ունկնդրի հետաքրքրությունները:|

|____|_____________________|__________________________________________|

|14. |ՈՒսումնառության      |Խթանել համագործակցության ձևավորմանը,      |

|    |արդյունք 5           |ստեղծել նախապայմաններ շարունակական        |

|    |                     |գործընկերության համար                     |

|____|_____________________|__________________________________________|

|15. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում համագործակցությանը |

|    |                     |խթանող միջոցառումները (գովազդ,            |

|    |                     |հայտարարություններ, ցուցահանդեսներ և      |

|    |                     |այլն),                                    |

|    |                     |2) հավաքագրում է հավանական գործընկերոջ    |

|    |                     |վերաբերյալ անհրաժեշտ տեղեկատվությունը,    |

|    |                     |3) օգտագործում է հավաքագրված              |

|    |                     |տեղեկատվությունը գործարար հաղորդակցում    |

|    |                     |ձևավորելու  համար,                        |

|    |                     |4) օգտագործում է հաղորդակցման հնարքները   |

|    |                     |և  տեխնոլոգիաները` հետաքրքրություն        |

|    |                     |առաջացնելու և  շահադրդելու համար,         |

|    |                     |5) ձեռք է բերում վստահություն հաղորդակցման|

|    |                     |ընթացքում,                                |

|    |                     |6) ապահովում է հետադարձ կապի              |

|    |                     |միջոցառումներ:                            |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ՕՊԵՐԱՏՈՐՈՒԹՅՈՒՆ»                    |

|_____________________________________________________________________|

|16. |Մոդուլի դասիչը       |ԱՀ-ՀՕ-5-16-001                            |

|____|_____________________|__________________________________________|

|17. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ            |

|    |                     |ձևավորել  MICRՕSՕFT WՕRD տեքստային        |

|    |                     |խմբագրի վերաբերյալ տարրական գիտելիքներ,   |

|    |                     |տեքստային փաստաթղթերի պատրաստման,         |

|    |                     |խմբագրման, դրանց ֆորմատավորման ու         |

|    |                     |ձևավորման,  ինչպես նաև  փաստաթղթերի       |

|    |                     |պահպանման, տպագրման և  համացանցում        |

|    |                     |աշխատելու հմտություններ, կատարելագործել   |

|    |                     |համացանցից օգտվելու կարողությունները և    |

|    |                     |տեղեկատվական բազաների հետ նպատակային      |

|    |                     |աշխատելու հմտությունները:                 |

|____|_____________________|__________________________________________|

|18. |Մոդուլի տևողությունը |108 ժամ                                   |

|____|_____________________|__________________________________________|

|19. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար         |

|    |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ չեն     |

|    |                     |պահանջվում:                               |

|____|_____________________|__________________________________________|

|20. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար             |

|    |                     |նախատեսված կատարման չափանիշների բավարար   |

|    |                     |մակարդակի ապահովումն է:                   |

|____|_____________________|__________________________________________|

|21. |ՈՒսումնառության      |Տիրապետել համակարգչային տեխնիկային և      |

|    |արդյունք 1           |կիրառել օպերացիոն համակարգը               |

|____|_____________________|__________________________________________|

|22. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում համակարգչի հիմնական|

|    |                     |և  լրացուցիչ բաղադրիչները,                |

|    |                     |2) ճիշտ է միացնում, օգտագործում և         |

|    |                     |անջատում համակարգչային տեխնիկան,          |

|    |                     |3) ճիշտ է օգտվում համակարգչային օժանդակ   |

|    |                     |տեխնիկական սարքերից (priոter, scaոer,     |

|    |                     |prօjectօr, fax, պատճենման սարք և  այլն),  |

|    |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում օպերացիոն          |

|    |                     |համակարգի պատուհանային կառուցվածքը,       |

|    |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում կիրառվող           |

|    |                     |հիմնական ծրագրերը (micrօsօft օffice),     |

|    |                     |6) ճիշտ է բացում առաջադրված թղթապանակը    |

|    |                     |և  ֆայլը,                                 |

|    |                     |7) ճիշտ է օգտվում պատուհանային մենյուի    |

|    |                     |հիմնական հրամաններից,                     |

|    |                     |8) ճիշտ է ստեղծում նոր թղթապանակ ու ֆայլ, |

|    |                     |պահպանում, բացում, փակում և  տեղադրում    |

|    |                     |առաջադրված վայրում,                       |

|    |                     |9) ճիշտ է տպագրում (Priոt) առաջադրված     |

|    |                     |փաստաթղթերը:                              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|23. |ՈՒսումնառության      |Խմբագրել և  ֆորմատավորել տեքստեր          |

|    |արդյունք 2           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|24. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է պատրաստում ծրագրերը հայերեն     |

|    |                     |և  օտար լեզուներով տեքստ մուտքագրելու     |

|    |                     |համար,                                    |

|    |                     |2) ճիշտ է մուտքագրում տեքստ, մեծատառ      |

|    |                     |նշաններ, սիմվոլներ, թվանշաններ,           |

|    |                     |3) ճիշտ է տեղաշարժում տեքստային ցուցիչը   |

|    |                     |տեքստի մեջ կատարելով ուղղումներ,          |

|    |                     |ջնջումներ, լրացումներ,                    |

|    |                     |4) ճիշտ է ֆորմատավորում մուտքագրված       |

|    |                     |տեքստը` փոխելով տողերի դասավորությունը,   |

|    |                     |միջտողային տարածությունները, տեքստի       |

|    |                     |գունային ֆոնը, պարբերության               |

|    |                     |խորությունները լուսանցքներից,             |

|    |                     |5) ճիշտ է ներմուծում տեքստին կից նկարներ, |

|    |                     |գրաֆիկներ, աղյուսակներ, անիմացիաներ և     |

|    |                     |այլն:                                     |

|____|_____________________|__________________________________________|

|25. |ՈՒսումնառության      |Պատրաստել և  խմբագրել աղյուսակներ         |

|    |արդյունք 3           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|26. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում աղյուսակներ        |

|    |                     |կազմելու համապատասխան ծրագրերը և          |

|    |                     |նախապատրաստում դրանք,                     |

|    |                     |2) ճիշտ է կազմում աղյուսակ առաջադրված     |

|    |                     |չափերով և  մուտքագրում տվյալներ,          |

|    |                     |3) ճիշտ է կատարում ուղղումներ ու          |

|    |                     |լրացումներ աղյուսակում (տվյալներ, տողեր,  |

|    |                     |սյուներ և  այլն),                         |

|    |                     |4) ճիշտ է փնտրում և  գտնում տվյալներ      |

|    |                     |աղյուսակում,                              |

|    |                     |5) ճիշտ է ստեղծում պարզ ֆունկցիոնալ       |

|    |                     |կախվածություն տվյալների մեջ:              |

|____|_____________________|__________________________________________|

|27. |ՈՒսումնառության      |Խմբագրել և  նկարազարդել գրաֆիկական        |

|    |արդյունք 4           |օբյեկտներ                                 |

|____|_____________________|__________________________________________|

|28. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է գծում գրաֆիկական օբյեկտներ,     |

|    |                     |2) ճիշտ է գծում գրաֆիկական օբյեկտներ`     |

|    |                     |օգտագործելով Aսtօsհapes պատուհանի         |

|    |                     |պատրաստի ձևերը,                           |

|    |                     |3) ճիշտ է գծագրում կանոնավոր պատկերներ,   |

|    |                     |4) ճիշտ է ֆորմատավորում գրաֆիկական        |

|    |                     |օբյեկտները` տեղափոխելով, պատճենելով,      |

|    |                     |պտտելով և  չափերը փոխելով,                |

|    |                     |5) ճիշտ է խմբավորում գրաֆիկական           |

|    |                     |օբյեկտները,                               |

|    |                     |6) ճիշտ է գծագրում տեքստային բլոկներ,     |

|    |                     |7) ճիշտ է կատարում գրաֆիկական օբյեկտների  |

|    |                     |գունաերանգավորում:                        |

|____|_____________________|__________________________________________|

|29. |ՈՒսումնառության      |Կազմակերպել ցուցադրություն                |

|    |արդյունք 5           |համակարգչային ծրագրերով                   |

|____|_____________________|__________________________________________|

|30. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ցուցադրական        |

|    |                     |ծրագրերը, պատուհանի կառուցվածքը,          |

|    |                     |2) ճիշտ է մուտքագրում տեքստ, թվային       |

|    |                     |արժեքներ և  պարզ գործողություններ,        |

|    |                     |3) ճիշտ է ներբեռնում նկարներ, տեսանյութեր,|

|    |                     |անիմացիաներ, տվյալներ` աղյուսակի, գրաֆիկի |

|    |                     |տեսքով,                                   |

|    |                     |4) ճիշտ է պատրաստում առաջադրված թեմայով   |

|    |                     |ավարտուն փաստաթուղթ ցուցադրության         |

|    |                     |համար,                                    |

|    |                     |5) ճիշտ է ցուցադրում պատրաստված           |

|    |                     |տեղեկատվական նյութը:                      |

|____|_____________________|__________________________________________|

|31. |ՈՒսումնառության      |Աշխատել համացանցում                       |

|    |արդյունք 6           |                                          |

|____|_____________________|__________________________________________|

|32. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում «համացանց»         |

|    |                     |հասկացությունը,                           |

|    |                     |2) ճիշտ է օգտագործում համացանցային        |

|    |                     |հիմնական ծրագրերը,                        |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում Histօry,           |

|    |                     |Favօrites, Stօp, Refresհ հրամանների,      |

|    |                     |Back և  Fօrward կոճակների նշանակությունը, |

|    |                     |4) ճիշտ է փնտրում առաջադրված տվյալները    |

|    |                     |համացանցի տեղեկատվական բազաներում         |

|    |                     |(որոնողական և  բաց ցանցերից),             |

|    |                     |5) ճիշտ է ներբեռնում համացանցից           |

|    |                     |տեղեկությունները, պահպանում և             |

|    |                     |օգտագործում,                              |

|    |                     |6) ճիշտ է գրանցվում էլեկտրոնային փոստում, |

|    |                     |համացանցային ծրագրերում և  այլ կայքերում, |

|    |                     |7) ճիշտ է օգտագործում էլեկտրոնային փոստի  |

|    |                     |հնարավորությունները, ուղարկում և  ստանում |

|    |                     |տեղեկատվություն (հաղորդագրություն, նամակ  |

|    |                     |և  կցորդ):                                |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԱՌԱՋԻՆ ՕԳՆՈՒԹՅՈՒՆ»              |

|_____________________________________________________________________|

|33. |Մոդուլի դասիչը       |ԱՀ-ԱԱՕ-5-16-001                           |

|____|_____________________|__________________________________________|

|34. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել   |

|    |                     |աշխատանքային գործունեության ընթացքում     |

|    |                     |անվտանգության կանոնները պահպանելու,       |

|    |                     |հավանական վտանգները և  վթարները           |

|    |                     |կանխարգելելու, արտադրական վթարների        |

|    |                     |դեպքում` անվտանգության միջոցառումներ      |

|    |                     |իրականացնելու և  առաջին օգնություն        |

|    |                     |ցուցաբերելու կարողություններ:             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|35. |Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|36. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար         |

|    |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ չեն     |

|    |                     |պահանջվում:                               |

|____|_____________________|__________________________________________|

|37. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|    |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար             |

|    |                     |նախատեսված կատարման չափանիշների բավարար   |

|    |                     |մակարդակի ապահովումն է:                   |

|____|_____________________|__________________________________________|

|38. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել և  սահմանել աշխատանքի         |

|    |արդյունք 1           |պաշտպանության իրավական և  կազմակերպչական  |

|    |                     |դրույթները                                |

|____|_____________________|__________________________________________|

|39. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքի          |

|    |                     |պաշտպանության վերաբերյալ իրավական ակտերը, |

|    |                     |օրենքները և  աշխատանքի պաշտպանության      |

|    |                     |կազմակերպման ներքին նորմատիվային          |

|    |                     |փաստաթղթերը,                              |

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքի          |

|    |                     |պաշտպանության նորմերի և  կանոնների        |

|    |                     |պահպանման նկատմամբ վերահսկողության        |

|    |                     |ձևերը,  մեխանիզմները և  դրանց խախտման հետ |

|    |                     |կապված պատասխանատվությունը,               |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր մակարդակների|

|    |                     |ղեկավարների պատասխանատվությունն աշխատանքի |

|    |                     |պաշտպանության նորմերի պահպանման վերաբերյալ|

|    |                     |և  դժբախտ դեպքերի ու պատահարների          |

|    |                     |փաստաթղթավորման կարգը:                    |

|____|_____________________|__________________________________________|

|40. |ՈՒսումնառության      |Պահպանել և  սահմանել անվտանգության        |

|    |արդյունք 2           |տեխնիկայի նորմերը և  կանոնները            |

|    |                     |ռադիոէլեկտրոնային սարքավորումների         |

|    |                     |սպասարկման և  նորոգման աշխատանքներն       |

|    |                     |իրականացնելիս                             |

|____|_____________________|__________________________________________|

|41. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է սահմանում և  կիրառում           |

|    |                     |էլեկտրոնային սարքավորումների շահագործման  |

|    |                     |և  վերանորոգման անվտանգության տեխնիկայի   |

|    |                     |հիմնական պահանջները,                      |

|    |                     |2) ճիշտ է սահմանում և  պահպանում          |

|    |                     |էլեկտրաանվտանգության կանոնները,           |

|    |                     |3) ճիշտ է սահմանում և  պահպանում          |

|    |                     |հրդեհաանվտանգության կանոնները:            |

|____|_____________________|__________________________________________|

|42. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ռադիոէլեկտրոնային             |

|    |արդյունք 3           |սարքավորումների վերանորոգման և  սպասարկման|

|    |                     |աշխատանքների ժամանակ կանխատեսվող հնարավոր |

|    |                     |վնասվածքների տեսակները, դրանց պատճառները  |

|    |                     |և  պաշտպանվելու միջոցները                 |

|____|_____________________|__________________________________________|

|43. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրական հոսանքից|

|    |                     |առաջացող վնասվածքները, դրանց պատճառները և |

|    |                     |պաշտպանվելու միջոցները,                   |

|    |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում զոդման աշխատանքների|

|    |                     |ժամանակ առաջացող այրվածքները, դրանց       |

|    |                     |պատճառները և  պաշտպանվելու միջոցները.     |

|    |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում օրգանիզմի          |

|    |                     |թունավորում առաջացնող պատճառները և        |

|    |                     |պաշտպանվելու միջոցները.                   |

|    |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում օրգանիզմի          |

|    |                     |գերբարձրհաճախային ազդանշաններով           |

|    |                     |ճառագայթահարման պատճառները և              |

|    |                     |պաշտպանվելու միջոցները,                   |

|    |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում մեխանիկական        |

|    |                     |աշխատանքների ընթացքում առաջացող           |

|    |                     |վնասվածքները, դրանց պատճառները և          |

|    |                     |պաշտպանվելու միջոցները:                   |

|____|_____________________|__________________________________________|

|44. |ՈՒսումնառության      |Կազմակերպել առաջին օգնություն և  կիրառել  |

|    |արդյունք 4           |անհրաժեշտ միջոցներ                        |

|____|_____________________|__________________________________________|

|45. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կազմակերպում առաջին օգնությունը,|

|    |                     |կիրառելով անհրաժեշտ միջոցներ,             |

|    |                     |2) ճիշտ է տալիս արհեստական շնչառություն և |

|    |                     |վերականգնում սրտի աշխատանքը էլեկտրահարման |

|    |                     |դեպքում,                                  |

|    |                     |3) ճիշտ է դադարեցում արյան հոսքը և        |

|    |                     |վիրակապում բաց վնասվածքների դեպքում,      |

|    |                     |4) ճիշտ է մշակում այրվածքները,            |

|    |                     |5) ճիշտ է մաքրում օրգանիզմը թունավորման   |

|    |                     |ժամանակ:                                  |

|____|_____________________|__________________________________________|

 

-------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
14.11.2016
N 1164-Ն
Հրաման