Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆՎԱՐ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆՎԱՐԻ 20-Ի N 36-Ն ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

21 փետրվարի 2019 թվականի N 130-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆՎԱՐԻ 20-Ի N 36-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(1-ին մաս)

 

i

Հիմք ընդունելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 34-րդ հոդվածը` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

i

1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2011 թվականի հունվարի 20-ի «Հայաստանի Հանրապետության` անհապաղ պաշտպանության կարիք ունեցող ոչ նյութական մշակութային ժառանգության ցանկերի գրանցման ու կազմման չափորոշիչները և դրանց հիման վրա կազմված ոչ նյութական մշակութային ժառանգության արժեքների ցանկը հաստատելու մասին» N 36-Ն որոշման N 2 հավելվածը լրացնել նոր` 8-12-րդ կետերով` համաձայն հավելվածի:

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2019 ԹՎԱԿԱՆԻ ՓԵՏՐՎԱՐԻ 26-ԻՆ

 

Հավելված

ՀՀ կառավարության

2019 թվականի փետրվարի 21-ի

N 130-Ն որոշման

 

 

.__________________________________________________________________________.

|8.|Որդան     |Ավանդական  |Արարատյան    |Արարատյան  |Տարրի     |Արարատյան  |

|  |կարմիր.   |արհեստ,    |որդան կարմիրը|որդան      |կրողները  |որդան      |

|  |հայկական  |դեկորատիվ- |միջատների    |կարմիրի    |ՀՀ        |կարմիրը,   |

|  |որդանին   |կիրառական  |յուրահատուկ  |մասին      |Արմավիրի  |դրանից     |

|  |առնչվող   |արվեստի    |խմբի`        |հնագույն   |մարզի     |ստացվող    |

|  |ավանդական |հետ կապված |պորֆիրային   |հայկական   |Արազափ և  |ներկանյութը|

|  |գիտելիք-  |հմտու-     |կամ          |ձեռագրերի  |Ջրառատ    |և  դրա հետ |

|  |ներ,      |թյուններ   |կարմինակիր   |վկայակո-   |համայնք-  |կապված     |

|  |հմտու-    |և  գիտե-   |որդանների    |չումները   |ների բնա- |ավանդական  |

|  |թյուններ  |լիքներ     |սեռի էնդեմիկ |մեզ են     |կիչներն   |գիտելիքներն|

|  |և  փորձա- |           |ներկայացուցիչ|հասել 5-րդ |են, մանրա-|ու հմտու-  |

|  |ռություն  |           |է, հայտնի է  |դարից:     |նկարչու-  |թյունները  |

|  |          |           |նաև          |Պատմիչ     |թյամբ,    |մշակութային|

|  |          |           |լատիներեն    |Ղազար      |գորգագոր- |ժառանգու-  |

|  |          |           |անվանմամբ    |Փարպեցին,  |ծությամբ, |թյան       |

|  |          |           |(«Ararat     |նկարագրելով|բժշկագի-  |արժեքներ են|

|  |          |           |Cochineal»,  |Արարատյան  |տությամբ  |և  ենթակա  |

|  |          |           |«Armenian    |դաշտավայրը,|զբաղվող   |են         |

|  |          |           |Cochineal»,  |առանձնահա- |մասնագետ- |համակողմանի|

|  |          |           |«Porphyro-   |տուկ նշել է|ները,     |պահպանու-  |

|  |          |           |phora hameli |որդան      |ովքեր     |թյան:      |

|  |          |           |Brandt») և   |կարմիրի    |որդան     |Համեմատու- |

|  |          |           |մի ամբողջ    |մասին:     |կարմիրը   |թյան մեջ   |

|  |          |           |մշակութային  |Մովսես     |դարձրել են|դնելով     |

|  |          |           |ժառանգության |Խորենացին  |իրենց     |բնական     |

|  |          |           |հիմք է       |ևս  աշխարհա|ուսումնա- |ներկանյու- |

|  |          |           |հանդիսացել:  |գրությանը  |սիրության |թերը       |

|  |          |           |Կարմիր որդի  |նվիրված իր |և  կիրա-  |սինթետիկ   |

|  |          |           |տարածման     |գրքում     |ռության   |ներկերի    |

|  |          |           |արեալը ՀՀ    |անդրադարձել|առարկան:  |հետ`       |

|  |          |           |Արմավիրի և   |է Արարատյան|Տարրի     |ակնհայտ է, |

|  |          |           |ՀՀ Արարատի   |որդանին:   |կրողներից |որ դրանք   |

|  |          |           |մարզերի      |Հայաստանում|են Ջրառատ |առավել     |

|  |          |           |Արազափ և     |տարածված   |և  Արազափ |լուսադիմաց-|

|  |          |           |Ջրառատ       |որդան      |համայնք-  |կուն են և  |

|  |          |           |համայնքներն  |կարմիրից   |ների որոշ |անվնաս     |

|  |          |           |են: 20-րդ    |ստացվող    |ընտանիք-  |մարդու     |

|  |          |           |դարի կեսերին |ներկի բարձր|ներ,      |առողջության|

|  |          |           |արեալը       |որակի և    |ինչպես    |համար: Դեռ |

|  |          |           |կազմում էր   |արժեքի     |օրինակ`   |19-րդ դարի |

|  |          |           |10,000 հա:   |մասին են   |Պետրոսյան-|վերջերից   |

|  |          |           |1990 թ.      |վկայում    |ների      |սինթետիկ   |

|  |          |           |տվյալներով   |նաև        |ընտանիքը  |եղանակով   |

|  |          |           |արեալն       |միջնադարի  |Ջրառատ    |ստացված    |

|  |          |           |ընդամենը     |արաբ մատենա|համայնքից:|էժանագին   |

|  |          |           |2,000 հա էր  |գիրները`   |Ընտանիքի  |ներկերը    |

|  |          |           |և  բաղկացած  |Ալ-Իստխրին,|ավագ      |գործնակա-  |

|  |          |           |էր երկու     |Իբն-ալ     |ներկայա-  |նում դուրս |

|  |          |           |իրարից       |Ֆակինը, Ալ |ցուցիչնե- |մղեցին     |

|  |          |           |տարանջատված  |Մուկադդա-  |րից մեկի  |բնական     |

|  |          |           |Արազափ (200  |սին, Իբն-  |մոտ       |ներկանյու- |

|  |          |           |հա) և  Ջրառատ|Խաուկալը:  |պահպանված |թերը:      |

|  |          |           |(17 հա)      |Որդան      |գրառում-  |Սակայն     |

|  |          |           |համայնքների  |կարմիրի    |ների      |ժամանակի   |

|  |          |           |տարածքներից: |արտադրու-  |միջոցով   |ընթացքում, |

|  |          |           |Ներկայում այն|թյունը եղել|ավանդական |բացասական  |

|  |          |           |կազմում է    |է հայ      |գիտելիք-  |հատկանիշ-  |

|  |          |           |220 հա:      |թագավորների|ներն ու   |ների       |

|  |          |           |Հնում հայերը |մենաշնորհը:|հմտու-    |բացահայ-   |

|  |          |           |մեծ          |Հին        |թյունները |տումից     |

|  |          |           |քանակությամբ |Հայաստանի  |փոխանցվում|հետո,      |

|  |          |           |հավաքում էին |մայրաքաղաք |են սերնդե-|սինթետիկ   |

|  |          |           |այդ որդերից  |Արտաշատում |սերունդ:  |ներկերի    |

|  |          |           |և  մշակում   |եղել են    |Տարրի     |գործածու-  |

|  |          |           |յուրահատուկ  |արքունի    |կրողներն  |թյունը     |

|  |          |           |եղանակով`    |ներկատներ: |են նաև    |զգալի չափով|

|  |          |           |ստանալով մուգ|Արաբ       |«Մատենա-  |նեղացվեց:  |

|  |          |           |և  վառ կարմիր|մատենագիր- |դարան»    |Ընդ որում, |

|  |          |           |գույների     |ներն       |Մեսրոպ    |հաշվի է    |

|  |          |           |լուսադիմաց-  |Արտաշատ    |Մաշտոցի   |առնվել այն |

|  |          |           |կուն ներկ,   |քաղաքը     |անվան հին |հանգամանքը,|

|  |          |           |բալասաններ,  |ճանաչում   |ձեռագրերի |որ դրանից  |

|  |          |           |կոսմետիկ     |էին որպես  |գիտահետա- |ստացվող    |

|  |          |           |պարագաներ և  |որդան      |զոտական   |ներկը, բացի|

|  |          |           |նույնիսկ     |կարմիրի    |ինստիտուտ»|բարձր      |

|  |          |           |բուժիչ       |քաղաք: Այս |հիմնադրամի|լուսադիմաց-|

|  |          |           |նշանակություն|ներկով     |հայ միջնա-|կունությու-|

|  |          |           |ունեցող      |ներկված    |դարյան    |նից և      |

|  |          |           |խմիչքներ:    |գորգերն ու |բժշկագի-  |երանգների  |

|  |          |           |Դրանց        |գործվածք-  |տության   |բազմազանու-|

|  |          |           |պատրաստման   |ները       |բաժնի     |թյունից,   |

|  |          |           |բաղադրատոմ-  |արքայական  |մասնագետ- |հանդիսանում|

|  |          |           |սերը         |նվերներ են |ները` Ա.  |է մարդու   |

|  |          |           |պահպանվել են |համարվել,  |Սահակյանի |օրգանիզմի  |

|  |          |           |հայկական     |իսկ որդանից|գլխավորու-|համար      |

|  |          |           |միջնադարյան  |ստացվող    |թյամբ,    |բոլորովին  |

|  |          |           |ձեռագրերում, |նշանավոր   |ովքեր     |անվնաս     |

|  |          |           |ինչպես նաև   |ծիրանին    |արդեն մի  |արտադրանք: |

|  |          |           |վերոնշյալ    |համարվել է |քանի      |Հատկապես   |

|  |          |           |համայնքներում|միայն      |տասնամյակ |այդ հատկա- |

|  |          |           |բնակվող      |հայկական   |է շարունա-|նիշներն են,|

|  |          |           |ընտանիքներում|արքայական  |կում են   |որոնց      |

|  |          |           |որոնք իրենց  |տան առանձնա|ուսումնա- |շնորհիվ    |

|  |          |           |գիտելիք-     |շնորհը. այդ|սիրել միջ-|բնական     |

|  |          |           |ներն,        |երանգը     |նադարյան  |կարմիրը    |

|  |          |           |ու հմտու-    |ստացել է   |ձեռագրե-  |հանդիսանում|

|  |          |           |թյունները ոչ |«Հայկական  |րում      |է անփոխարի-|

|  |          |           |միայն բանավոր|ծիրանի»    |պահպանված |նելի հումք |

|  |          |           |են փոխանցել, |անվանումը: |բաղադրա-  |ինչպես     |

|  |          |           |այլև`        |Որդան      |տոմսերը`  |բարձրորակ  |

|  |          |           |ընտանեկան    |կարմիր է   |վերծանելով|ներկերի    |

|  |          |           |նոթատետրերի  |օգտագործվել|դրանք և   |արդյունա-  |

|  |          |           |գրառումների  |նաև  կաթո- |տարատեսակ |բերության  |

|  |          |           |տեսքով:      |ղիկոսական  |փորձեր    |(հատկապես  |

|  |          |           |Բնական կարմիր|կնքադրոշմը |կատարելով:|գույների   |

|  |          |           |ներկի        |պատրաստե-  |Այս աշխա- |վերականգըն |

|  |          |           |գեղեցկության |լիս:       |տանքների  |ման աշխա-  |

|  |          |           |և  դիմացկու- |Որդան      |շարունակա-|տանքնե-    |

|  |          |           |նության վառ  |կարմիրը    |կանու-    |րում),     |

|  |          |           |ապացույցն են |հայերի մոտ |թյունն    |այնպես էլ  |

|  |          |           |Մեսրոպ       |համարվել է |ապահովելու|գորգագոր-  |

|  |          |           |Մաշտոցի անվան|միասնության|նպատակով  |ծության,   |

|  |          |           |հին ձեռագրերի|խորհրդանիշ:|դրա       |տեքստիլի,  |

|  |          |           |ինստիտուտում`|Պատմական   |իրականաց- |սննդի,     |

|  |          |           |Մատենադարա-  |Հայաստանի  |ման       |խնամքի     |

|  |          |           |նում պահվող  |բոլոր      |ծրագրերում|պարագաների |

|  |          |           |միջնադարյան  |գավառների  |ներգրավված|և          |

|  |          |           |հայկական     |և          |են        |կոսմետիկայի|

|  |          |           |ձեռագրերը,   |իշխանական  |հիմնակա-  |արտադրու-  |

|  |          |           |որոնք դարեր  |տների      |նում      |թյան, կենսա|

|  |          |           |շարունակ     |զինադրոշ-  |երիտասարդ-|բանության  |

|  |          |           |պահպանել են  |ների վրա   |ներ,      |և  բժշկու- |

|  |          |           |իրենց        |այս գույնն |շահագրգիռ |թյան մեջ:  |

|  |          |           |թարմությունն |էր իշխում. |հասարակա- |Ներկայում  |

|  |          |           |ու գույների  |Տիգրան     |կան կազմա-|մի քանի    |

|  |          |           |մաքրությունը:|Բ-ի թագավո-|կերպու-   |կրողներ կան|

|  |          |           |Որդան        |րության    |թյուններ, |Արազափ և   |

|  |          |           |կարմիրից     |ժամանակա-  |արվեստա-  |Ջրառատ     |

|  |          |           |ստացվող ներկը|շրջանում   |գետներ,   |համայնք-   |

|  |          |           |լայնածավալ   |Հայաստանի  |ավանդական |ներում,    |

|  |          |           |կիրառություն |հպատակու-  |բժշկության|ովքեր      |

|  |          |           |է ունեցել    |թյունն     |մասնագետ- |դեռևս      |

|  |          |           |նաև  գորգա-  |ընդունած   |ներ,      |տիրապետում |

|  |          |           |գործության,  |վասալ      |ինչպես    |են որդան   |

|  |          |           |մանածագոր-   |արքաներն   |նաև       |կարմիրին   |

|  |          |           |ծության,     |իրենց      |վերոնշյալ |առնչվող    |

|  |          |           |որմնանկար-   |դրոշների   |համայնք-  |ավանդական  |

|  |          |           |չության մեջ: |վերին երիզը|ների բնա- |գիտելիքնե- |

|  |          |           |Հետաքրքիր է` |ներկում էին|կիչները:  |րին`       |

|  |          |           |այդ ամենը    |որդան      |Հայաստա-  |ապահովելով |

|  |          |           |հնարավոր է   |կարմիրով,  |նում որդան|այս        |

|  |          |           |պատրաստել    |որով իրենց |կարմիրին  |մշակութային|

|  |          |           |միայն միջատի |հավատարմու-|առնչվող   |ժառանգու-  |

|  |          |           |էգերից:      |թյունն էին |գիտելիք-  |թյան կեն-  |

|  |          |           |Այս միջատից  |հավաստում  |ները      |սունակու-  |

|  |          |           |քիչ քանակով  |հայոց      |պահպանող  |թյունն ու  |

|  |          |           |հավաքելու    |արքայից    |կենտրոն-  |փոխանցումը:|

|  |          |           |մասին հայտնի |արքային:   |ներն են   |Մատենադա-  |

|  |          |           |է Էջմիածնի   |Հայաստանը  |ՀՀ բնապահ-|րանի գիտ-  |

|  |          |           |վարդապետ     |դարեր      |պանության |աշխատողները|

|  |          |           |Սահակ        |շարունակ   |նախարարու-|ուսումնա-  |

|  |          |           |Ծաղկարարի    |հայտնի է   |թյան կենսա|սիրում են  |

|  |          |           |գործերից, որը|եղել որպես |ռեսուրս-  |արժեքի     |

|  |          |           |մշակել է     |որդան      |ների      |վերաբերյալ |

|  |          |           |որդան կարմիրի|կարմիրից   |կառավարման|կրողներից  |

|  |          |           |հավաքման,    |ստացվող վառ|գործակա-  |գրանցված   |

|  |          |           |ճարպազերծման |կարմիր,    |լությունը |նյութը`    |

|  |          |           |և            |լուսադիմաց-|և  «Արգե- |զուգորդելով|

|  |          |           |ներկանյութի  |կուն ներկի |լոցապար-  |այն        |

|  |          |           |ստացման      |մատակարա-  |կային     |միջնադարյան|

|  |          |           |մեթոդներ,    |րող:       |համալիր», |ձեռագրերից |

|  |          |           |քանի որ 19-րդ|Հայաստանից |«ՀՀ ԳԱԱ   |քաղված     |

|  |          |           |դարում       |արտահանվող |կենդանաբա-|արժեքավոր  |

|  |          |           |կարմիրը      |ապրանքների |նության և |տեղեկու-   |

|  |          |           |ստանալու     |ցանկերը    |հիդրոէկո- |թյուններով:|

|  |          |           |գաղտնիքն     |սկսվում էին|լոգիայի   |Ներկայում  |

|  |          |           |արդեն անհայտ |Որդան      |գիտական   |Արարատյան  |

|  |          |           |էր:          |կարմիրով:  |կենտրոն»  |որդան      |

|  |          |           |Գունային ու  |Դրանով     |ՊՈԱԿ-ները,|կարմիրի    |

|  |          |           |որակական     |ներկված    |ինչպես    |պահանջը,   |

|  |          |           |բարձր        |գորգերն ու |նաև       |որպես      |

|  |          |           |հատկանիշներով|գործվածք-  |«Մատենա-  |բնական     |

|  |          |           |այն ունեցել է|ները մեծ   |դարան»    |ներկանյութ,|

|  |          |           |համաշխարհային|համբավ էին |Մեսրոպ    |կտրուկ աճել|

|  |          |           |համբավ:      |վայելում   |Մաշտոցի   |է և  կարող |

|  |          |           |Հայաստանը    |միջազգային |անվան հին |է կիրառվել |

|  |          |           |կոչել են     |առևտրական  |ձեռագրերի |տնտեսության|

|  |          |           |«Որդան       |կենտրոն-   |գիտահետա- |տարբեր     |

|  |          |           |կարմիրի      |ներում:    |զոտական   |ճյուղերում,|

|  |          |           |երկիր»:      |1828-1829թթ|ինստիտուտ»|ուստի      |

|  |          |           |«Հայկական    |հետո       |հիմնադրա- |անհրաժեշ-  |

|  |          |           |կարմիրը»,    |Արարատյան  |մը:       |տություն են|

|  |          |           |Մերձավոր     |որդան      |          |վերջինիս   |

|  |          |           |Արևելքում    |կարմիրը    |          |արդյունա-  |

|  |          |           |կիրառվելուց  |կրկին      |          |բերական    |

|  |          |           |զատ,         |դառնում է  |          |ծավալներով |

|  |          |           |արտահանվել է |ուսումնասի-|          |արտադրու-  |

|  |          |           |եվրոպական    |րության    |          |թյան հնարա-|

|  |          |           |երկրներ,     |առարկա:    |          |վորություն-|

|  |          |           |որտեղ մեծ    |Խորհրդային |          |ների       |

|  |          |           |պահանջարկ է  |Միության   |          |ուսումնա-  |

|  |          |           |ունեցել և    |կազմավորման|          |սիրումը և  |

|  |          |           |շատ թանկ է   |տարիներին  |          |կազմակեր-  |

|  |          |           |գնահատվել:   |դրա        |          |պումը: Բացի|

|  |          |           |             |հավաքման   |          |այդ, որդան |

|  |          |           |             |գործընթացը,|          |կարմիրի    |

|  |          |           |             |որպես      |          |պահպանու-  |

|  |          |           |             |այդպիսին,  |          |թյան հարցը |

|  |          |           |             |չի շարու-  |          |ներկայում  |

|  |          |           |             |նակվել:    |          |խիստ       |

|  |          |           |             |Մեքսիկական |          |կարևոր     |

|  |          |           |             |որդանից    |          |նշանակու-  |

|  |          |           |             |ստացվող    |          |թյուն ունի,|

|  |          |           |             |բնական     |          |քանի որ այս|

|  |          |           |             |կարմիրի    |          |տեսակի     |

|  |          |           |             |գինը շատ   |          |միջատի     |

|  |          |           |             |թանկ էր,   |          |գոյությունը|

|  |          |           |             |ինչը դրդեց,|          |վտանգված է:|

|  |          |           |             |որ ԽՍՀՄ-ում|          |Ըստ        |

|  |          |           |             |վերսկսվեն  |          |բնության   |

|  |          |           |             |որդան      |          |պահպանու-  |

|  |          |           |             |կարմիրի    |          |թյան       |

|  |          |           |             |արտադրանքի |          |միջազգային |

|  |          |           |             |վերականգն- |          |միության   |

|  |          |           |             |ման հնարա- |          |(IUCN)     |

|  |          |           |             |վորության  |          |չափանիշ-   |

|  |          |           |             |մասին      |          |ների`      |

|  |          |           |             |ուսումնասի-|          |միջատն     |

|  |          |           |             |րություններ|          |ընդգրկված է|

|  |          |           |             |կատարելու  |          |Կարմիր     |

|  |          |           |             |հարցի      |          |գրքում`    |

|  |          |           |             |քննարկում- |          |որպես      |

|  |          |           |             |ները:      |          |անհետացման |

|  |          |           |             |1987 թ.    |          |եզրին      |

|  |          |           |             |Արմավիրի   |          |գտնվող     |

|  |          |           |             |մարզում    |          |տեսակ:     |

|  |          |           |             |ստեղծվեց   |          |Օրեցօր     |

|  |          |           |             |«Որդան     |          |նվազում է  |

|  |          |           |             |կարմիր»    |          |մշակման հետ|

|  |          |           |             |պետական    |          |կապված     |

|  |          |           |             |արգելավայ- |          |գիտելիք և  |

|  |          |           |             |րը, որտեղ  |          |հմտություն |

|  |          |           |             |աշխատանքներ|          |ունեցող    |

|  |          |           |             |են տարվում |          |կրողների   |

|  |          |           |             |այդ միջատն |          |քանակը,    |

|  |          |           |             |արհեստական |          |ինչը       |

|  |          |           |             |պայմաննե-  |          |վտանգում է |

|  |          |           |             |րում       |          |ավանդական  |

|  |          |           |             |բազմացնելու|          |մշակույթի  |

|  |          |           |             |և  արդյու- |          |այս տեսակի |

|  |          |           |             |նաբերական  |          |պահպանու-  |

|  |          |           |             |նպատակներով|          |թյան և     |

|  |          |           |             |օգտագործե- |          |շարունակա- |

|  |          |           |             |լու        |          |կանության  |

|  |          |           |             |ուղղու-    |          |ապահովումը:|

|  |          |           |             |թյամբ:     |          |           |

|  |          |           |             |2008 թ.    |          |           |

|  |          |           |             |Կատարվել է |          |           |

|  |          |           |             |արգելոցի   |          |           |

|  |          |           |             |քարտեզագ-  |          |           |

|  |          |           |             |րում և     |          |           |

|  |          |           |             |սահմանա-   |          |           |

|  |          |           |             |զատում:    |          |           |

|__|__________|___________|_____________|___________|__________|___________|

|9.|Գյումրվա  |Ավանդական  |Կլկլանը      |Որպես      |Տարրի     |Ինքնատիպ   |

|  |կլկլան    |արհեստ,    |պղնձից և     |Առաջավոր   |կրողները  |այս ջրամանը|

|  |(մուշուր- |դեկորատիվ- |արույրից     |Ասիայի     |ՀՀ Շիրակի |Գյումրիի   |

|  |բա)       |կիրառական  |պատրաստված,  |պղնձագոր-  |մարզի     |խորհրդանի- |

|  |          |արվեստի    |ներսից       |ծության    |Գյումրի   |շերից մեկն |

|  |          |հետ կապված |անագապատ     |նշանավոր   |քաղաքի    |է դարձել,  |

|  |          |հմտու-     |կանթավոր     |կենտրոն-   |վարպետները|ստացել է   |

|  |          |թյուններ   |ջրաման է, որն|ներից մեկը,|և  նրանց  |հուշանվերի |

|  |          |և  գիտե-   |այդպես է     |Հայաստանում|սաներն են,|կարգավիճակ,|

|  |          |լիքներ     |անվանվում    |պղնձյա     |ինչպես    |սակայն     |

|  |          |           |հատակի հատուկ|տարբեր     |նաև  այն  |նվազել է   |

|  |          |           |ուռուցիկ     |չափի, ձևի  |կիրառող   |դրա        |

|  |          |           |կառուցվածքի  |ու         |մարզի     |պատրաստման |

|  |          |           |ներսում      |կիրառության|բնակչու-  |հմտություն-|

|  |          |           |ամրացված     |անոթները   |թյունը:   |ներին      |

|  |          |           |լեզվակի      |հայտնի են  |          |տիրապետող  |

|  |          |           |շնորհիվ ջուրը|եղել       |          |վարպետների |

|  |          |           |խմելու և     |վաղնջական  |          |թիվը,      |

|  |          |           |թափվելու     |ժամանակ-   |          |վտանգված է |

|  |          |           |ժամանակ      |ներից:     |          |նաև        |

|  |          |           |առաջացող ջրի |Կլկլանների |          |ավանդույթի |

|  |          |           |պղպջակների   |ամենավաղ   |          |սերնդեսե-  |

|  |          |           |ձայնի`       |տարբերակ-  |          |րունդ      |

|  |          |           |կլկլոցի հետ  |ները       |          |փոխանցումը:|

|  |          |           |կապված: Մեր  |կիրառվել են|          |Կլկլանը`   |

|  |          |           |օրերում,     |բաղնիքում` |          |որպես ոչ   |

|  |          |           |որպես        |որպես      |          |նյութական  |

|  |          |           |դեկորատիվ    |կանանց     |          |մշակութային|

|  |          |           |առարկա,      |լոգանքի    |          |ժառանգու-  |

|  |          |           |պատրաստվում է|պարագա:    |          |թյան       |

|  |          |           |նաև  արծաթից:|18-19-րդ   |          |դրսևորում  |

|  |          |           |Կլկլանները   |դարերից    |          |արժևորելու |

|  |          |           |լինում են    |սկսած      |          |նպատակով,  |

|  |          |           |պարզ         |Կարինում և |          |վերջին     |

|  |          |           |փայլեցրած,   |Կարսում,   |          |տարիներին  |

|  |          |           |փորագրազարդ  |այնուհետև  |          |Գյումրիում |

|  |          |           |և  դրվագա-   |Ալեքսանդրա-|          |«Մուշուրբա»|

|  |          |           |զարդ:        |պոլում     |          |խորագրով   |

|  |          |           |«Կլկլան» բառի|կլկլան     |          |մրցանակա-  |

|  |          |           |փոխարեն, որը |պատրաստող  |          |բաշխություն|

|  |          |           |ջրի հոսքը    |վարպետները |          |է          |

|  |          |           |վերարտադրող  |մասնագի-   |          |անցկացվում,|

|  |          |           |բնաձայնական  |տացան      |          |որի ժամանակ|

|  |          |           |կազմություն  |խմելու     |          |ոսկեջրած   |

|  |          |           |ունի,        |ջրամաններ  |          |կլկլաններ  |

|  |          |           |գործածվել է  |պատրաստելու|          |են տրվում  |

|  |          |           |նաև          |մեջ:       |          |տարվա      |

|  |          |           |«մուշուրբա»  |Համաձայն   |          |ընթացքում  |

|  |          |           |կամ «միշիրբա»|ռուսական   |          |իրենց      |

|  |          |           |բառը:        |տեղեկատու -|          |գործունեու-|

|  |          |           |Մուշուրբա    |վիճակագրա- |          |թյամբ աչքի |

|  |          |           |բառն ունի    |կան        |          |ընկած      |

|  |          |           |արաբական     |աղբյուրների|          |անհատներին |

|  |          |           |ծագում       |(ՍՄՕՄՊԿ,   |          |և  կազմա-  |

|  |          |           |(mi(e)srebe= |վիպ. XI,   |          |կերպու-    |

|  |          |           |masrapa):    |Տիֆլիս,    |          |թյուններին:|

|  |          |           |Պոլսի        |1891)`     |          |Ներկայում  |

|  |          |           |բարբառում    |Ալեքսանդրա-|          |անհրաժեշտու|

|  |          |           |հայտնի է     |պոլում     |          |թյուն է    |

|  |          |           |«մօրշուփա-   |19-րդ դարի |          |կլկլանի    |

|  |          |           |morsupa»,    |վերջին     |          |պահպանու-  |

|  |          |           |Վանի         |պղնձագործ  |          |թյան և     |

|  |          |           |բարբառում    |վարպետների |          |փոխանցման  |

|  |          |           |մուշուրբա    |շարքում մեկ|          |ուղղությամբ|

|  |          |           |ձևերով,  որը,|տասնյակից  |          |իրականացվող|

|  |          |           |ըստ լեզվաբան |ավելին     |          |ծրագրերի և |

|  |          |           |Հ. Աճառյանի, |մասնագիտաց-|          |միջոցառում-|

|  |          |           |նշանակում է  |ված էր     |          |ների       |

|  |          |           |«ըմպանակ, ջրի|արույրից   |          |իրականա-   |

|  |          |           |թիթեղեայ մեծ |գավաթներ   |          |ցումը,     |

|  |          |           |բաժակ»:      |պատրաստելու|          |որպեսզի    |

|  |          |           |Կլկլանը      |մեջ:       |          |կորստյան   |

|  |          |           |տարածված էր  |Նշանավոր   |          |չմատնվեն   |

|  |          |           |Բարձր Հայքում|կլկլան     |          |դրա        |

|  |          |           |և  հատկապես  |սարքողներ  |          |պատրաստման |

|  |          |           |Կարսում,     |էին        |          |գիտելիքներն|

|  |          |           |որտեղից էլ   |Անտոնյան   |          |ու հմտու-  |

|  |          |           |բերվել է     |Կարապետը,  |          |թյունները  |

|  |          |           |Ալեքսանդրապոլ|Խուրդայան  |          |և  նորովի  |

|  |          |           |և  կատարելա- |Միքայելը,  |          |վերարժևոր- |

|  |          |           |գործվել:     |Ժամակոչյան |          |վի ոչ      |

|  |          |           |Կլկլանի      |Սուրենը:   |          |նյութական  |

|  |          |           |գործածական ու|Արդի       |          |մշակութային|

|  |          |           |գեղագիտական  |շրջանում   |          |ժառանգու-  |

|  |          |           |արժեքը դարձել|կլկլանը    |          |թյան այս   |

|  |          |           |է նրա        |փոխել է իր |          |տարրը:     |

|  |          |           |երկարակեցու- |նախկին     |          |           |

|  |          |           |թյան         |կիրարկման  |          |           |

|  |          |           |գրավականը:   |ոլորտը և   |          |           |

|  |          |           |             |կենցաղային |          |           |

|  |          |           |             |գործածու-  |          |           |

|  |          |           |             |թյան       |          |           |

|  |          |           |             |առարկայից  |          |           |

|  |          |           |             |վերածվել   |          |           |

|  |          |           |             |դեկորատիվ -|          |           |

|  |          |           |             |հուշանվե-  |          |           |

|  |          |           |             |րայինի: Դա |          |           |

|  |          |           |             |է պատճառը, |          |           |

|  |          |           |             |որ քաղաքի  |          |           |

|  |          |           |             |հայտնի     |          |           |

|  |          |           |             |արծաթագործ-|          |           |

|  |          |           |             |ներից      |          |           |

|  |          |           |             |ոմանք,     |          |           |

|  |          |           |             |որպես      |          |           |

|  |          |           |             |թանկարժեք  |          |           |

|  |          |           |             |հուշանվեր, |          |           |

|  |          |           |             |պատրաստում |          |           |

|  |          |           |             |են արծաթյա |          |           |

|  |          |           |             |(երբեմն`   |          |           |

|  |          |           |             |ոսկեջրած)  |          |           |

|  |          |           |             |փորագրազարդ|          |           |

|  |          |           |             |կլկլաններ: |          |           |

|__|__________|___________|_____________|___________|__________|___________|

|10|Ստվերների |Ժողովրդական|Ավանդական    |Ստվերների  |Տարրի     |Ստվերների  |

|  |տիկնիկային|թատրոն     |ստվերների    |թատրոնը    |կրողներն  |տիկնիկային |

|  |թատրոն    |           |տիկնիկային   |ձևավորվել  |են        |թատրոնի    |

|  |          |           |թատրոնի      |է դեռ անտիկ|«Այրոգի»  |ժողովրդական|

|  |          |           |ցուցադրման   |շրջանում:  |ստվերների |կատարողական|

|  |          |           |վայրում      |Համարվում է|թատրոնը,  |արվեստի    |

|  |          |           |կախվել է մուգ|Արևելք-    |ՀՀ        |փորձառու-  |

|  |          |           |գույնի, 2 քմ |Արևմուտք   |Արագածոտնի|թյունը, որը|

|  |          |           |չափի         |պատմամշա-  |մարզի     |ժամանակի   |

|  |          |           |վարագույր,   |կութային   |Բյուրական |ընթացքում  |

|  |          |           |որի աջ ու ձախ|փոխառնչու- |համայնքում|դուրս էր   |

|  |          |           |կողմերն      |թյան       |«Տոնացույց|մղվել      |

|  |          |           |ամրացվել են  |արդյունք:  |ավանդական |ժողովրդական|

|  |          |           |պատից պատ    |Հայտնի է   |տոների    |տոնական    |

|  |          |           |կապված       |եղել       |վերա-     |մշակույթից`|

|  |          |           |պարանին:     |«Ղարագյոզ» |ծնունդ»   |պահպանվել  |

|  |          |           |Վարագույրի   |անվանմամբ` |կրթամշա-  |ու         |

|  |          |           |մեջտեղում    |որպես      |կութային  |փոխանցվել է|

|  |          |           |կարվել է 1000|ժողովրդա-  |հասարա-   |միայն      |

|  |          |           |մմ x 600 մմ  |պրոֆեսիոնալ|կական     |սակավաթիվ  |

|  |          |           |մեծությամբ   |տիկնիկային |կազմակեր- |շահագրգիռ  |

|  |          |           |սպիտակ քաթան,|թատրոն:    |պության   |անհատների  |

|  |          |           |որը ծառայել է|«Ղարագյոզի»|կողմից    |գիտելիքների|

|  |          |           |որպես էկրան: |արմատները  |հիմնադրված|ու հմտու-  |

|  |          |           |Ներսի կողմից |տեսանելի են|թատրոնը,  |թյունների  |

|  |          |           |էկրանի       |հայ վարձակ |ինչպես    |շնորհիվ:   |

|  |          |           |ներքևի  եզրի |դերասանու- |նաև       |20-րդ դարի |

|  |          |           |մոտ դրվել է  |հիների և   |թատրոնի   |ընթացքում  |

|  |          |           |հատուկ       |գուսանների |սաները և  |շատ        |

|  |          |           |պատրաստված   |վիպասանու- |այն       |ավանդական  |

|  |          |           |արկղ, որի    |թյան,      |կիրառող   |տոներ      |

|  |          |           |մակերեսին    |հեթանոսական|համայնքի  |կորցրեցին  |

|  |          |           |տեղադրվել է  |առասպելների|բնակչու-  |իրենց      |

|  |          |           |յուղի ճրագը, |մեջ, որոնց |թյունը:   |երբեմնի    |

|  |          |           |նավթի լամպը  |մասին      |          |դերը:      |

|  |          |           |կամ          |վկայում են |          |Ավանդույթ- |

|  |          |           |ճարպամոմը:   |հայ        |          |ների       |

|  |          |           |Այդ մակերեսը |մատենագրու-|          |մոռացման և |

|  |          |           |կարող էր     |թյան       |          |նոր տեխնո- |

|  |          |           |լինել        |էջերում    |          |լոգիաների ի|

|  |          |           |հորիզոնական  |լայնորեն   |          |հայտ գալուն|

|  |          |           |կամ էլ       |սփռված     |          |զուգահեռ   |

|  |          |           |ունենար      |հիշատակու- |          |մշակութային|

|  |          |           |թեքություն`  |թյունները, |          |տարբեր     |

|  |          |           |որպեսզի      |ինչպես նաև |          |ուղղու-    |

|  |          |           |էկրանի       |բանահյու-  |          |թյուններ   |

|  |          |           |հակառակ      |սական      |          |կորցրեցին  |

|  |          |           |ուղղությամբ  |նյութերը:  |          |իրենց      |

|  |          |           |տիկնիկներ    |Թեմային    |          |կենսունա-  |

|  |          |           |խաղացնողի    |անդրադարձել|          |կությունը, |

|  |          |           |ձեռքերի      |են ինչպես  |          |այդ թվում  |

|  |          |           |ստվերները    |հայ        |          |նաև`       |

|  |          |           |չերևան  (սա  |(Գ. Լևո-   |          |ստվերների  |

|  |          |           |այն դեպքում, |նյան,      |          |թատրոնը:   |

|  |          |           |երբ          |Գ. Գոյան,  |          |Կինեմատոգ- |

|  |          |           |օգտագործվում |Գ. Ստեփա-  |          |րաֆիայի,   |

|  |          |           |էր լույսի մի |նյան,      |          |ռադիոյի,   |

|  |          |           |քանի         |Ժ. Խաչա-   |          |հեռուստա-  |

|  |          |           |աղբյուր):    |տրյան,     |          |տեսության, |

|  |          |           |Տիկնիկները   |Է. Պետրո-  |          |անիմացիայի |

|  |          |           |հպվում են    |սյան,      |          |զարգացումը |

|  |          |           |էկրանին և    |Վ. Փափա-   |          |նույնպես   |

|  |          |           |խաղացվում    |զյան),     |          |նպաստեց    |

|  |          |           |լույսի       |այնպես էլ  |          |թատրոնի այս|

|  |          |           |աղբյուրի ու  |օտար (Վ.   |          |տեսակի     |

|  |          |           |էկրանի միջև: |Մինորսկի,  |          |նկատմամբ   |

|  |          |           |Հանդիսատեսի  |Ֆ.Կրիժիցկի,|          |հետաքրքրու-|

|  |          |           |կողմից       |Ի.Կունեշ,  |          |թյան       |

|  |          |           |երևում  են   |Գ.Յակոբ,   |          |նվազմանը:  |

|  |          |           |միայն խաղացող|Մ. Ռեգվանի,|          |Արդյունքում|

|  |          |           |տիկնիկների   |Մ.Անդ,     |          |ընդհատվեց  |

|  |          |           |ստվերները:   |Օ.Շպիս,    |          |ավանդույթի |

|  |          |           |Դրսի կողմից` |Ա.Թալասսո, |          |սերնդե-    |

|  |          |           |վարագույրի   |Ն.Մարտինո- |          |սերունդ    |

|  |          |           |մոտ նստում   |վիչ, Տ.    |          |փոխանցման  |

|  |          |           |էին          |Պուտինցևա, |          |շղթան:     |

|  |          |           |երաժիշտները: |Ի.Գրիշաշվի-|          |Ներկայում  |

|  |          |           |Եղել են      |լի)        |          |անհրաժեշ-  |

|  |          |           |խաղացնողներ, |հետազոտող- |          |տություն է |

|  |          |           |որոնք        |ներ, հիմնա-|          |ստվերների  |

|  |          |           |ներկայացումից|կանում`    |          |տիկնիկային |

|  |          |           |առաջ         |թատերագետ- |          |թատրոնի    |

|  |          |           |հանդիսատեսին |ներ:       |          |պահպանու-  |

|  |          |           |ներկայացրել  |Տվյալներ   |          |թյան և     |

|  |          |           |են           |կան, որ    |          |պաշտպանու- |

|  |          |           |ներկայացման  |17-19-րդ   |          |թյան       |

|  |          |           |բովանդակու-  |դարերում   |          |ուղղությամբ|

|  |          |           |թյունը` հետո |թատրոնի հայ|          |տարվող     |

|  |          |           |միայն անցել  |ժողովրդական|          |աշխատանք-  |

|  |          |           |ներկայացման  |վարպետները |          |ների       |

|  |          |           |ցուցադրմանը: |«Ղարագյոզ» |          |իրականա-   |

|  |          |           |Թատրոնի      |են         |          |ցումը`     |

|  |          |           |տիկնիկները   |ներկայացրել|          |որպես      |

|  |          |           |պատրաստվում  |ոչ միայն   |          |հայկական   |

|  |          |           |են էշի,      |Կոստանդնու-|          |ավանդական  |

|  |          |           |հորթի,       |պոլսում,   |          |մշակույթի  |

|  |          |           |եղջերուի կամ |Անկարայում,|          |կարևորա-   |

|  |          |           |ուղտի մշակված|Բուրսայում,|          |գույն      |

|  |          |           |կաշվից, տափակ|Տրապիզո-   |          |դրսևորում  |

|  |          |           |են և         |նում, այլև |          |և          |

|  |          |           |խաղացվում են |Հայաստանի  |          |ժողովրդական|

|  |          |           |փայտե շյուղի |մշակութային|          |տոների     |

|  |          |           |միջոցով:     |կենտրոննե- |          |բաղկացուցիչ|

|  |          |           |Տիկնիկների   |րում,      |          |մաս:       |

|  |          |           |տարբեր       |ինչպես     |          |           |

|  |          |           |մասերը, որպես|նաև`       |          |           |

|  |          |           |կանոն,       |Թիֆլիսում, |          |           |

|  |          |           |կտրատվում են |Բաքվում,   |          |           |

|  |          |           |առանձին և    |Ախալցխա-   |          |           |

|  |          |           |իրար են      |յում,      |          |           |

|  |          |           |միացվում     |Շուշիում,  |          |           |

|  |          |           |ոչխարի բարակ |Գյանջայում:|          |           |

|  |          |           |ու նուրբ     |Հայաստանում|          |           |

|  |          |           |աղիներից     |«Ղարագյոզի»|          |           |

|  |          |           |պատրաստված   |արմատավոր- |          |           |

|  |          |           |թելերով:     |ման վառ    |          |           |

|  |          |           |Տիկնիկի      |վկայություն|          |           |

|  |          |           |մեջտեղի      |ներից է    |          |           |

|  |          |           |մասում և/կամ |տիկնիկավար |          |           |

|  |          |           |շարժական     |Թումասյան- |          |           |

|  |          |           |մասերին      |ների       |          |           |

|  |          |           |շյուղն       |գերդաստանի |          |           |

|  |          |           |ամրացնելու   |գործունեու-|          |           |

|  |          |           |տեղում       |թյունը     |          |           |

|  |          |           |տիկնիկը      |վերջին 150 |          |           |

|  |          |           |հաստացվում է |տարում     |          |           |

|  |          |           |կաշվից մի    |Ջավախքում: |          |           |

|  |          |           |քանի շերտ    |Ներկայացման|          |           |

|  |          |           |ավելացնելու  |ձևի        |          |           |

|  |          |           |միջոցով:     |առումով    |          |           |

|  |          |           |Հաստացված    |թատրոնը    |          |           |

|  |          |           |մասում անցք է|գործնակա-  |          |           |

|  |          |           |արվում,      |նում մնացել|          |           |

|  |          |           |որպեսզի      |է անփոփոխ: |          |           |

|  |          |           |խաղացնողը    |Փոփոխվել են|          |           |

|  |          |           |կարողանա սուր|սյուժեները`|          |           |

|  |          |           |ծայրով փայտի |պահպանելով |          |           |

|  |          |           |շյուղն       |հերոսների  |          |           |

|  |          |           |ամրացնել     |կերպարները:|          |           |

|  |          |           |տիկնիկին:    |Բանահավաք  |          |           |

|  |          |           |Խաղացնողը    |Ժ.Խաչատ-   |          |           |

|  |          |           |շյուղի       |րյանը դեռ  |          |           |

|  |          |           |միջոցով      |1960-ական  |          |           |

|  |          |           |շարժում,     |թթ.        |          |           |

|  |          |           |խաղացնում է  |Ջավախքում  |          |           |

|  |          |           |տիկնիկը:     |ստվերների  |          |           |

|  |          |           |Շյուղը բարակ |տիկնիկային |          |           |

|  |          |           |է, որպեսզի   |թատրոնի    |          |           |

|  |          |           |ստվերը չերևա |վարպետ ու  |          |           |

|  |          |           |էկրանին, մոտ |խաղացնող Խ.|          |           |

|  |          |           |50 սմ        |Թումասյանից|          |           |

|  |          |           |երկարությամբ:|գրանցել է  |          |           |

|  |          |           |Տիկնիկների   |ստվերների  |          |           |

|  |          |           |չափը` 19-30  |թատրոնի    |          |           |

|  |          |           |սմ. տափակ են,|սյուժեները,|          |           |

|  |          |           |ներկվում են  |իսկ նրա    |          |           |

|  |          |           |սև  գույնով` |տիկնիկները |          |           |

|  |          |           |լույսի       |հանձնվել են|          |           |

|  |          |           |անդրադարձից  |Սարդարապատի|          |           |

|  |          |           |խուսափելու   |պատմության |          |           |

|  |          |           |համար:       |թանգարանին,|          |           |

|  |          |           |Կան նաև      |որտեղ և    |          |           |

|  |          |           |կաշվի մեկ    |պահպանվում |          |           |

|  |          |           |կտորից       |են:        |          |           |

|  |          |           |պատրաստված   |Կան նաև    |          |           |

|  |          |           |տիկնիկներ,   |տեղեկու-   |          |           |

|  |          |           |առանց        |թյուններ   |          |           |

|  |          |           |շարժական     |ստվերների  |          |           |

|  |          |           |մասերի:      |թատրոն     |          |           |

|  |          |           |Խաղացնողը    |խաղացնող   |          |           |

|  |          |           |ներկայացման  |Մելքոնյան  |          |           |

|  |          |           |ընթացքում    |Հովհաննեսի |          |           |

|  |          |           |օգտագործում է|(Մելքոնենց |          |           |

|  |          |           |տարբեր       |Հովհաննես) |          |           |

|  |          |           |գործիքներ    |մասին, որը |          |           |

|  |          |           |(զանգեր,     |մինչև      |          |           |

|  |          |           |սուլիչներ և  |1962թ.     |          |           |

|  |          |           |այլն),       |ներկայա-   |          |           |

|  |          |           |հագնում է    |ցումներով  |          |           |

|  |          |           |փայտից հատուկ|հանդես է   |          |           |

|  |          |           |նալիկներ`    |եկել       |          |           |

|  |          |           |ներկայացման  |Լոռիում և  |          |           |

|  |          |           |ձայնային     |Շիրակում:  |          |           |

|  |          |           |ձևավորման    |Մելքոնենց  |          |           |

|  |          |           |համար:       |Հովհաննեսի |          |           |

|  |          |           |Ներկայացումը |ցուցադրման |          |           |

|  |          |           |տրվում է     |տեխնիկան,  |          |           |

|  |          |           |ընդմիջում-   |տիկնիկները,|          |           |

|  |          |           |ներով կամ    |լուսավորու-|          |           |

|  |          |           |առանց        |թյունը,    |          |           |

|  |          |           |ընդմիջման,   |սյուժեները |          |           |

|  |          |           |որի տևողու-  |տարբերվում |          |           |

|  |          |           |թյունը կարող |էին Խ.     |          |           |

|  |          |           |է հասնել մի  |Թումասյանի |          |           |

|  |          |           |քանի ժամի:   |ներկայա-   |          |           |

|  |          |           |             |ցումներից  |          |           |

|  |          |           |             |իրենց      |          |           |

|  |          |           |             |սյուժեներով|          |           |

|  |          |           |             |և  ոճով:   |          |           |

|  |          |           |             |1983 թ.    |          |           |

|  |          |           |             |մինչ այսօր |          |           |

|  |          |           |             |թատրոնի այս|          |           |

|  |          |           |             |տեսակը     |          |           |

|  |          |           |             |ցուցադրվում|          |           |

|  |          |           |             |է «Այրուձի»|          |           |

|  |          |           |             |արշավախմբի |          |           |

|  |          |           |             |«Այրոգի»   |          |           |

|  |          |           |             |ստվերների  |          |           |

|  |          |           |             |և  այլ     |          |           |

|  |          |           |             |թատրոն-    |          |           |

|  |          |           |             |ներում,    |          |           |

|  |          |           |             |որտեղ      |          |           |

|  |          |           |             |ավանդական  |          |           |

|  |          |           |             |սյուժեներին|          |           |

|  |          |           |             |զուգահեռ   |          |           |

|  |          |           |             |ժամանակակից|          |           |

|  |          |           |             |թեմաներով  |          |           |

|  |          |           |             |ներկայա-   |          |           |

|  |          |           |             |ցումներ են |          |           |

|  |          |           |             |բեմադրվում:|          |           |

|__|__________|___________|_____________|___________|__________|___________|

 

-------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
21.02.2019
N 130-Ն
Որոշում