Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ` ՊԵՏԱԿԱ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

7 դեկտեմբերի 2022 թվականի N 79-Ն

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ` ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵԻ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻՑ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՄԱՆ ԳՈՐԾԱԿԻՑՆԵՐՆ ՈՒ ՆՈՐՄԱՏԻՎՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով «Հանրակրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 30-րդ հոդվածի 1-ին մասի 26.12-րդ կետը.

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ

 

1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների` պետական բյուջեի միջոցներից ֆինանսավորման գործակիցները և նորմատիվները` համաձայն հավելվածի:

2. Սույն հրամանն ուժի մեջ է մտնում 2023 թվականի սեպտեմբերի 1-ից:

 

    ՆԱԽԱՐԱՐ                                Վ. ԴՈՒՄԱՆՅԱՆ

 

Հավելված

ՀՀ կրթության, գիտության,

մշակույթի և սպորտի նախարարի

2022 թվականի դեկտեմբերի 7-ի

N 79-Ն հրամանի

 

ԳՈՐԾԱԿԻՑՆԵՐ ՈՒ ՆՈՐՄԱՏԻՎՆԵՐ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ` ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵԻ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻՑ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՄԱՆ

 

i

1. Սույն հավելվածով հաստատվում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2022 թվականի սեպտեմբերի 22-ի թիվ 1481-Ն որոշմամբ հաստատված պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների պետական բյուջեի միջոցներից ֆինանսավորման կարգով հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների (այսուհետև` հաստատություններ) պետական բյուջեի միջոցներից ֆինանսավորման գործակիցներն ու նորմատիվները:

2. Հաստատությունների պետական բյուջեի միջոցներից ֆինանսավորման գործակիցներն ու նորմատիվները հետևյալն են.

1) ՈՒՆա-ն (ուսուցչական մեկ դրույքի համար սահմանված նվազագույն ամսական աշխատավարձի չափը (այսուհետև` դրույքաչափ)) հաշվարկվում է «Նվազագույն ամսական աշխատավարձի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 1-ին հոդվածով սահմանված Հայաստանի Հանրապետությունում նվազագույն ամսական աշխատավարձի (որի մեջ չեն ներառվում աշխատավարձից վճարվող հարկերը, սոցիալական կամ օրենքով սահմանված պարտադիր այլ վճարները) նկատմամբ կիրառելով 1,152 գործակիցը, ընդ որում, բազմահամակազմ ուսումնական խմբում դասավանդման համար ուսուցիչը լրացուցիչ վարձատրվում է`

ա. երկու դասարանի միավորման դեպքում` ստանալով լրավճար դրույքաչափի 50 տոկոսի չափով,

բ. երեք դասարանի միավորման դեպքում` ստանալով լրավճար դրույքաչափի 75 տոկոսի չափով,

2) ԴՂլ-ն (դասղեկության համար նախատեսվող լրավճարը) որը հավասար է.

ա. մինչև 18 աշակերտով կոմպլեկտավորված դասարանների դեպքում` դրույքաչափի համար սահմանված նվազագույն ամսական աշխատավարձի 10 տոկոսին,

բ. 18 և ավելի աշակերտով կոմպլեկտավորված դասարանների դեպքում` դրույքաչափի համար սահմանված նվազագույն ամսական աշխատավարձի 15 տոկոսին,

3) ՄՄգ-ն (մեթոդ միավորման ղեկավարին տրվող լրավճարը) հավասար է դրույքաչափի համար սահմանված նվազագույն ամսական աշխատավարձի 10 տոկոսին, ընդ որում,

ա. մինչև 9 դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում` ոչ ավելի քան 4,

բ. 9-ից մինչև 18 դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում` ոչ ավելի քան 6,

գ. 18-ից ավելի դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում` ոչ ավելի քան 8 մեթոդ միավորների հաշվարկով,

4) ՈՈՒԱա-ն (ոչ ուսուցչական անձնակազմի ամսական աշխատավարձի ֆոնդը) հաշվարկվում է (պահպանելով Հայաստանի Հանրապետության աշխատանքային օրենսգրքով սահմանված պահանջները հետևյալ համամասնությամբ).

 

ա. ընդհանուր ղեկավարման համար նախատեսվող հաստիքներ.

 

._____________________________________________________________________.

|հհ |Հաստիքի անվանումը |Հաստիքի քանակը                         |դրույ-|

|   |                  |                                       |քաչափը|

|___|__________________|_______________________________________|______|

|1. |Տնօրեն            |1 հաստիքային միավոր` յուրաքանչյուր     |ՆԱԱ*  |

|   |                  |հաստատությանը                          |2.62  |

|___|__________________|_______________________________________|______|

|2. |Վարչատնտեսական    |1 հաստիքային միավոր` յուրաքանչյուր     |ՆԱԱ*  |

|   |համակարգող        |հաստատությանը (վարչատնտեսական          |2.39  |

|   |                  |առանձնացված կառավարմանն անցնելու       |      |

|   |                  |դեպքում)                               |      |

|___|__________________|_______________________________________|______|

|3. |Տնօրենի տեղակալ   |- 0,5 հաստիքային միավոր` մինչև  9      |ՆԱԱ*  |

|   |                  |(առանձին ավագ դպրոցների համար` 6)      |2.17  |

|   |                  |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում, |      |

|   |                  |- 0,75 հաստիքային միավոր` 9-ից (առանձին|      |

|   |                  |ավագ դպրոցների համար` 6-ից) մինչև  18  |      |

|   |                  |(առանձին ավագ դպրոցների համար` մինչև   |      |

|   |                  |12) դասարանների տարեկան միջին թվի      |      |

|   |                  |դեպքում,                               |      |

|   |                  |- 1 հաստիքային միավոր` 18-ից (առանձին  |      |

|   |                  |ավագ դպրոցների համար` 12-ից) մինչև  36 |      |

|   |                  |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում, |      |

|   |                  |- 1 հաստիքային միավոր` գիշերակացով և/  |      |

|   |                  |կամ սնվող աշակերտների դեպքում,         |      |

|   |                  |- 1,5 հաստիքային միավոր` 36 մինչև  47  |      |

|   |                  |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում, |      |

|   |                  |- 2 հաստիքային միավոր` 47 և  ավելի     |      |

|   |                  |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում  |      |

|___|__________________|_______________________________________|      |

|   |Տնօրենի մասնագի-  |- 0,5 հաստիքային միավոր` մինչև  9      |      |

|   |տացված կրթական    |(առանձին ավագ դպրոցների համար` 6)      |      |

|   |աջակցությունների  |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում, |      |

|   |գծով տեղակալ      |- 0,75 հաստիքային միավոր` 9-ից (առանձին|      |

|   |(նախկինում`       |ավագ դպրոցների համար` 6-ից) մինչև  18  |      |

|   |դաստիարակչական    |(առանձին ավագ դպրոցների համար` մինչև   |      |

|   |աշխատանքի գծով    |12) դասարանների տարեկան միջին թվի      |      |

|   |տեղակալ)          |դեպքում                                |      |

|   |                  |- 1 հաստիքային միավոր` 18 (առանձին ավագ|      |

|   |                  |դպրոցների համար` 12) և  ավելի դասարան- |      |

|   |                  |ների տարեկան միջին թվի դեպքում         |      |

|   |                  |- 1 հաստիքային միավոր` գիշերակացով և/  |      |

|   |                  |կամ սնվող աշակերտների առկայության      |      |

|   |                  |դեպքում                                |      |

|___|__________________|_______________________________________|      |

|   |Տնօրենի տեղակալ   |- 1 հաստիքային միավոր` մինչև  վարչատն- |      |

|   |ֆինանսատնտեսական  |տեսական առանձնացված կառավարմանն անցնելը|      |

|   |գծով              |                                       |      |

._____________________________________________________________________.

 

որտեղ ՆԱԱ-ն «Նվազագույն ամսական աշխատավարձի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 1-ին հոդվածով սահմանված Հայաստանի Հանրապետությունում նվազագույն ամսական աշխատավարձի չափն է (որի մեջ չեն ներառվում աշխատավարձից վճարվող հարկերը, սոցիալական կամ օրենքով սահմանված պարտադիր այլ վճարները):

Ընդ որում, 9-ից մինչև 25 դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում (առանձին ավագ դպրոցների համար` 7-ից մինչև 16 դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում, մասնագիտացված և հատուկ ուսումնական հաստատությունների դեպքում` 6-ից մինչև 12 դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում) տնօրենի դրույքաչափի նկատմամբ կիրառելի է 1,07 գործակիցը,

25-ից մինչև 47 դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում (առանձին ավագ դպրոցների համար` 16-ից մինչև 33 դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում, մասնագիտացված և հատուկ ուսումնական հաստատությունների դեպքում` 12-ից մինչև 18 դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում) տնօրենի դրույքաչափի նկատմամբ կիրառելի է 1,19 գործակիցը,

47 և ավելի դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում (առանձին ավագ դպրոցների համար` 33 և ավելի դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում, մասնագիտացված և հատուկ ուսումնական հաստատությունների դեպքում` 18 և ավելի դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում) տնօրենի դրույքաչափի նկատմամբ կիրառելի է 1,29 գործակիցը:

 

բ. հաստատության հաշվապահական հաշվառման և ֆինանսատնտեսական գործունեության համար նախատեսվող հաստիքներ.

 

._____________________________________________________________________.

|հհ |Հաստիքի   |Հաստիքի քանակը                                 |դրույ-|

|   |անվանումը |                                               |քաչափը|

|___|__________|_______________________________________________|______|

|1. |գլխավոր   |- 0,5 հաստիքային միավոր` մինչև  9 դասարանների  |ՆԱԱ*  |

|   |հաշվապահ  |տարեկան միջին թվի դեպքում (ևս  0,5 հաստիք`     |1.79  |

|   |          |գիշերակացով աշակերտների առկայության դեպքում),  |      |

|   |          |- 1 հաստիքային միավոր` 9 և  ավելի դասարանների  |      |

|   |          |տարեկան միջին թվի դեպքում                      |      |

|___|__________|_______________________________________________|      |

|2. |տնտեսվար  |- 1 հաստիքային միավոր` գիշերակացով աշակերտների |      |

|   |          |առկայության դեպքում                            |      |

|___|__________|_______________________________________________|______|

|3. |հաշվապահ  |- 0,5 հաստիքային միավոր` 18-ից մինչև  27       |ՆԱԱ * |

|   |          |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում, ինչպես  |1.33  |

|   |          |նաև  գիշերակացով և/կամ  սնվող աշակերտների      |      |

|   |          |առկայության դեպքում 9-ից մինչև  18 դասարանների |      |

|   |          |տարեկան միջին թվի դեպքում,                     |      |

|   |          |- 0.75 հաստիքային միավոր` 27 մինչև  36 դասարան-|      |

|   |          |ների տարեկան միջին թվի դեպքում,                |      |

|   |          |- 1 հաստիքային միավոր` 36 և  ավելի դասարանների |      |

|   |          |տարեկան միջին թվի դեպքում,                     |      |

|   |          |ինչպես նաև  գիշերակացով և/կամ  սնվող աշակերտ-  |      |

|   |          |ների առկայության դեպքում 18 և  ավելի դասարան-  |      |

|   |          |ների տարեկան միջին թվի դեպքում                 |      |

|___|__________|_______________________________________________|      |

|4. |գնումների |- 0,5 հաստիքային միավոր` 27-ից մինչև  36       |      |

|   |համակարգող|դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում,         |      |

|   |          |- 1 հաստիքային միավոր` 36 և  ավելի դասարանների |      |

|   |          |տարեկան միջին թվի դեպքում,                     |      |

|   |          |- 1 հաստիքային միավոր` գիշերակացով և/կամ  սնվող|      |

|   |          |աշակերտների առկայության դեպքում                |      |

._____________________________________________________________________.

 

Ընդ որում, 10 և ավելի դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում գլխավոր հաշվապահի դրույքաչափի նկատմամբ կիրառելի է 1,18 գործակիցը, 25 և ավելի դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում` 1,32 գործակիցը, 47 և ավելի դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում` 1,42 գործակիցը, մասնագիտացված և հատուկ ուսումնական հաստատությունների դեպքում` նաև 1,27 գործակիցը, իսկ առանձին ավագ դպրոցների համար` նաև 1,2 գործակիցը:

Գնումների համակարգողի հաստիքի բացակայության դեպքում վերջինիս կողմից իրականացվող աշխատանքները տնօրենի հրամանով կարող են դրվել տնտեսագետի, հաշվապահի կամ որևէ այլ աշխատողի վրա, որոնք պետք է ունենան գնումների համակարգողի որակավորում: Այդ դեպքում տվյալ աշխատողին կարող է տրվել լրավճար, որը հավասար է գնումների համակարգողի համար նախատեսված ամսական աշխատավարձի 33 տոկոսին:

Տնտեսապես արդյունավետ լինելու պարագայում հաստատությունը կարող է նաև չունենալ Գնումների համակարգողի հաստիք և ձեռք բերել գնումների համակարգողի ծառայություն:

 

գ. հաստատությունում ուսուցիչ չհամարվող մանկավարժական աշխատանքների համար նախատեսվող հաստիքներ

 

._____________________________________________________________________.

|հհ |Հաստիքի անվանումը|Հաստիքի քանակը                          |դրույ-|

|   |                 |                                        |քաչափը|

|___|_________________|________________________________________|______|

|1. |Ուսուցչի օգնական |ուսումնական հաստատության սովորողների    |ՆԱԱ   |

|   |                 |միջին տարեկան թվի 10 տոկոսի հաշվարկից`  |      |

|   |                 |դրանով 15 երեխայի համար սահմանվում է 1  |      |

|   |                 |ուսուցչի օգնականի հաստիքային միավոր, ընդ|      |

|   |                 |որում, երեխաների թիվը 7 և  7-ից պակաս   |      |

|   |                 |լինելու դեպքում հաշվարկվում է 0,5 հաստի-|      |

|   |                 |քային միավոր, իսկ 15-ից ավելի յուրա-    |      |

|   |                 |քանչյուր մինչև  7 երեխայի համար         |      |

|   |                 |ավելացվում է ևս  0,5 հաստիքային միավոր  |      |

|___|_________________|________________________________________|______|

|2. |Լաբորանտ /յուրա- |- 0,5 հաստիքային միավոր` տվյալ լաբորա-  |ՆԱԱ   |

|   |քանչյուր կահա-   |տորիայից օգտվող մինչև  6 դասարանների    |      |

|   |վորված և  գործող |տարեկան միջին թվի դեպքում,              |      |

|   |լաբորատորիայի    |- 1 հաստիքային միավոր` տվյալ լաբորա-    |      |

|   |դեպքում/         |տորիայից օգտվող 6 և  ավելի դասարանների  |      |

|   |                 |տարեկան միջին թվի դեպքում               |      |

|___|_________________|________________________________________|______|

|3. |Դաստիարակչական   |- 0,5 հաստիքային միավոր` մինչև  9       |ՆԱԱ*  |

|   |աշխատանքների     |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում,  |1.54  |

|   |կազմակերպիչ      |- 0,75 հաստիքային միավոր` 9-ից մինչև  18|      |

|   |                 |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում,  |      |

|   |                 |- 1 հաստիքային միավոր` 18-ից մինչև  36  |      |

|   |                 |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում   |      |

|   |                 |- 1,5 հաստիքային միավոր` 36 և  ավելի    |      |

|   |                 |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում   |      |

|___|_________________|________________________________________|______|

|4. |Գրադարանավար     |- 0,5 հաստիքային միավոր` մինչև  9       |ՆԱԱ   |

|   |                 |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում / |      |

|   |                 |գիշերակացով աշակերտների առկայության և   |      |

|   |                 |մասնագիտացված և  հատուկ դպրոցների       |      |

|   |                 |դեպքում` 0,5 հաստիքային միավորով ավելի/,|      |

|   |                 |- 1 հաստիքային միավոր` 9-ից մինչև  27   |      |

|   |                 |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում / |      |

|   |                 |գիշերակացով աշակերտների առկայության և   |      |

|   |                 |մասնագիտացված և  հատուկ դպրոցների       |      |

|   |                 |դեպքում` 0,5 հաստիքային միավորով ավելի/,|      |

|   |                 |- 1,5 հաստիքային միավոր` 27 և  ավելի    |      |

|   |                 |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում   |      |

|___|_________________|________________________________________|______|

|5. |Հոգեբան          |- 0,5 հաստիքային միավոր` մինչև  9       |ՆԱԱ*  |

|   |                 |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում,  |1.13  |

|   |                 |- 0,75 հաստիքային միավոր` 9-ից մինչև  18|      |

|   |                 |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում,  |      |

|   |                 |- 1,0 հաստիքային միավոր` 18-ից մինչև  36|      |

|   |                 |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում,  |      |

|   |                 |- 1,5 հաստիքային միավոր` 36 և  ավելի    |      |

|   |                 |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում   |      |

|___|_________________|________________________________________|______|

|6. |Հատուկ մանկավարժ,|- հատուկ դպրոցների դեպքում` ըստ ուղղ-   |ՆԱԱ*  |

|   |Սոցիալական մանկա-|վածության և  կարիքի` համապատասխան       |1.13  |

|   |վարժ (լոգոպեդ,   |հիմնավորմամբ և  լիազոր մարմնի թույլտվու-|      |

|   |տիֆլոմանկավարժ,  |թյան պարագայում                         |      |

|   |սուրդոմանկավարժ, |                                        |      |

|   |օլիգոֆրենամանկա- |                                        |      |

|   |վարժ, էրգո-      |                                        |      |

|   |թերապիստ և  այլն`|                                        |      |

|   |ըստ ուղղվածու-   |                                        |      |

|   |թյան)            |                                        |      |

._____________________________________________________________________.

 

դ. հաստատությունում կադրային գործի իրականացման, գործավարության և փաստաթղթաշրջանառության աշխատանքների համար նախատեսվող հաստիքներ.

 

._____________________________________________________________________.

|հհ |Հաստիքի   |Հաստիքի քանակը                                 |դրույ-|

|   |անվանումը |                                               |քաչափը|

|___|__________|_______________________________________________|______|

|1. |Տեսուչ`   |- 0,5 հաստիքային միավոր` մինչև  9 դասարանների  |ՆԱԱ*  |

|   |կադրերի   |տարեկան միջին թվի դեպքում/մասնագիտացված և      |1.13  |

|   |գծով և/   |հատուկ դպրոցների դեպքում` 0,5 հաստիքով ավելի/, |      |

|   |կամ       |- 1 հաստիքային միավոր` 9-ից մինչև  18 դասարան- |      |

|   |Գործավար  |ների տարեկան միջին թվի դեպքում /մասնագիտացված  |      |

|   |          |և  հատուկ դպրոցների դեպքում` 0,5 հաստիքով      |      |

|   |          |ավելի/,                                        |      |

|   |          |- 1,5 հաստիքային միավոր` 18-ից մինչև  36       |      |

|   |          |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում/մասնագի- |      |

|   |          |տացված և  հատուկ դպրոցների դեպքում` 0,5        |      |

|   |          |հաստիքով ավելի/,                               |      |

|   |          |- 2 հաստիքային միավոր` 36 և  ավելի դասարանների |      |

|   |          |տարեկան միջին թվի դեպքում                      |      |

|___|__________|_______________________________________________|______|

|2. |Օպերատոր  |- 0,5 հաստիքային միավոր` մինչև  9 դասարանների  |ՆԱԱ*  |

|   |          |տարեկան միջին թվի դեպքում,                     |1.33  |

|   |          |- 1 հաստիքային միավոր` 9-ից մինչև  36 դասարան- |      |

|   |          |ների տարեկան միջին թվի դեպքում,                |      |

|   |          |- 1,5 հաստիքային միավոր` 36 և  ավելի դասարան-  |      |

|   |          |ների տարեկան միջին թվի դեպքում                 |      |

._____________________________________________________________________.

 

Ընդ որում, գործավարի կամ կադրերի գծով տեսուչի պարտականությունները կարող են դրվել համապատասխանաբար կադրերի գծով տեսուչի կամ գործավարի վրա:

 

ե. հաստատությունում լաբորատորիաների և խմբակների կազմակերպման, աջակցության և բժշկական օգնության տրամադրման աշխատանքների իրականացման համար նախատեսվող հաստիքներ.

 

._____________________________________________________________________.

|հհ |Հաստիքի անվանումը |Հաստիքի քանակը                         |դրույ-|

|   |                  |                                       |քաչափը|

|___|__________________|_______________________________________|______|

|1. |Բժիշկ             |- 0,5 հաստիքային միավոր` մինչև  9      |ՆԱԱ * |

|   |/հատուկ և  մասնա- |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում, |1.33  |

|   |գիտացված դպրոցների|- 1 հաստիքային միավոր` 9-ից ավելի      |      |

|   |դեպքում/          |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում  |      |

|___|__________________|_______________________________________|______|

|2. |Բուժքույր         |- 4 հաստիքային միավոր                  |ՆԱԱ   |

|   |/հատուկ և  մասնա- |- մարզադպրոցների դեպքում նաև`  միաժամա-|      |

|   |գիտացված դպրոցների|նակյա օգտագործվող մարզադահլիճների      |      |

|   |դեպքում/          |առավելագույն քանակից մեկով պակաս թվով  |      |

|___|__________________|_______________________________________|______|

|3. |Դաստիարակ         |- 1 հաստիքային միավոր` յուրաքանչյուր   |ՆԱԱ   |

|   |/սննդով և/կամ     |դասարանի հաշվարկով                     |      |

|   |գիշերակացով սաներ |                                       |      |

|   |ունեցող հաստատու- |                                       |      |

|   |թյունների համար/  |                                       |      |

|___|__________________|_______________________________________|______|

|4. |Գիշերային դայակ   |- 4 հաստիքային միավոր` մինչև  յուրա-   |ՆԱԱ*  |

|   |կամ գիշերային     |քանչյուր 60 գիշերակացով սանի համար     |1.13  |

|   |դաստիարակ         |                                       |      |

|___|__________________|_______________________________________|______|

|5. |Հրահանգիչ-մեթոդիստ|- 1 հաստիքային միավոր` յուրաքանչյուր   |ՆԱԱ*  |

|   |/մասնագիտացված    |մարզաձևի  հաշվարկով                    |1.13  |

|   |մարզադպրոցների    |                                       |      |

|   |դեպքում/          |                                       |      |

|___|__________________|_______________________________________|______|

|6. |Խմբակավար         |- 1 հաստիքային միավոր` յուրաքանչյուր   |ՆԱԱ*  |

|   |/հատուկ և  մասնա- |տեսակի խմբակի հաշվարկով /լիազոր մարմնի |1.13  |

|   |գիտացված դպրոցների|հաստատած խմբակների ձևավորման  կարգին   |      |

|   |դեպքում/          |համապատասխան/                          |      |

._____________________________________________________________________.

 

զ. հաստատությունում նյութատեխնիկական ապահովման աշխատանքների համար նախատեսվող հաստիքներ.

 

._____________________________________________________________________.

|հհ |Հաստիքի անվանումը |Հաստիքի քանակը                         |դրույ-|

|   |                  |                                       |քաչափը|

|___|__________________|_______________________________________|______|

|1. |Պահեստապետ /սննդով|- 0,5 հաստիքային միավոր` մինչև  9      |ՆԱԱ*  |

|   |և/կամ  գիշերակացով|դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում, |1.33  |

|   |սաներ ունեցող     |- 0,75 հաստիքային միավոր` 9-ից մինչև   |      |

|   |հաստատությունների |18 դասարանների տարեկան միջին թվի       |      |

|   |համար/            |դեպքում,                               |      |

|   |                  |- 1 հաստիքային միավոր` 18 և  ավելի     |      |

|   |                  |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում  |      |

|___|__________________|_______________________________________|______|

|2. |Վարորդ /ավտոմեքե- |- 1 հաստիքային միավոր` մեկ տրանսպոր-   |ՆԱԱ   |

|   |նայի առկայության  |տային միջոցի հաշվարկով,                |      |

|   |դեպքում/          |- հատուկ և  մասնագիտացված դպրոցների    |      |

|   |                  |դեպքում` առկա ավտոմեքենաների քանակով,  |      |

|   |                  |բայց ոչ ավելի քան 2 հաստիքային միավոր  |      |

|___|__________________|_______________________________________|______|

|3. |Տնտեսուհի կամ     |- 1 հաստիքային միավոր` մինչև  100 գիշե-|ՆԱԱ   |

|   |տնտեսվար /սննդով  |րակացով սովորողի դեպքում,              |      |

|   |և/կամ  գիշերակացով|- 2 հաստիքային միավոր` 100-300 գիշերա- |      |

|   |սաներ ունեցող     |կացով սովորողի դեպքում,                |      |

|   |հաստատությունների |- 3 հաստիքային միավոր` 301 և  ավելի    |      |

|   |համար/            |գիշերակացով սովորողի դեպքում           |      |

._____________________________________________________________________.

 

է. հաստատությունում շենքերի և սարքավորումների սպասարկման ու նորոգման աշխատանքների համար նախատեսվող հաստիքներ.

 

._____________________________________________________________________.

|հհ |Հաստիքի անվանումը|Հաստիքի քանակը                          |դրույ-|

|   |                 |                                        |քաչափը|

|___|_________________|________________________________________|______|

|1. |Պարետ            |- 1 հաստիքային միավոր` յուրաքանչյուր    |ՆԱԱ*  |

|   |                 |ննջասենյակային մասնաշենքի համար         |1.13  |

|___|_________________|________________________________________|______|

|2. |Ընթացիկ նորոգող  |- 0,5 հաստիքային միավոր` մինչև  9       |ՆԱԱ   |

|   |և  սպասարկող     |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում/  |      |

|   |մասնագետներ /    |գիշերակացով աշակերտների առկայության և   |      |

|   |էլեկտրագետ,      |մասնագիտացված և  հատուկ դպրոցների       |      |

|   |սանտեխնիկ,       |դեպքում` 0,5 հաստիքային միավորով ավելի/,|      |

|   |փականագործ/      |- 0,75 հաստիքային միավոր` 9-ից մինչև  18|      |

|   |                 |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում   |      |

|   |                 |/գիշերակացով աշակերտների առկայության և  |      |

|   |                 |մասնագիտացված և  հատուկ դպրոցների       |      |

|   |                 |դեպքում` 0,5 հաստիքային միավորով ավելի/,|      |

|   |                 |- 1 հաստիքային միավոր` 18-ից մինչև  27  |      |

|   |                 |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում   |      |

|   |                 |/գիշերակացով աշակերտների առկայության և  |      |

|   |                 |մասնագիտացված և  հատուկ դպրոցների       |      |

|   |                 |դեպքում` 0,5 հաստիքային միավորով ավելի/,|      |

|   |                 |- 1,5 հաստիքային միավոր` 27-ից մինչև  36|      |

|   |                 |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում   |      |

|   |                 |/գիշերակացով աշակերտների առկայության և  |      |

|   |                 |մասնագիտացված և  հատուկ դպրոցների       |      |

|   |                 |դեպքում` 0,5 հաստիքային միավորով ավելի/,|      |

|   |                 |- 2 հաստիքային միավոր` 36-ից մինչև  54  |      |

|   |                 |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում   |      |

|   |                 |/գիշերակացով աշակերտների առկայության և  |      |

|   |                 |մասնագիտացված և  հատուկ դպրոցների       |      |

|   |                 |դեպքում` 0,5 հաստիքային միավորով ավելի/,|      |

|   |                 |- 2,5 հաստիքային միավոր` 54 և  ավելի    |      |

|   |                 |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում   |      |

|   |                 |/գիշերակացով աշակերտների առկայության և  |      |

|   |                 |մասնագիտացված և  հատուկ դպրոցների       |      |

|   |                 |դեպքում` 0,5 հաստիքով ավելի/            |      |

|___|_________________|________________________________________|      |

|3. |Երաժշտական       |Ըստ ուղղվածության` համապատասխան հիմնա-  |      |

|   |գործիքների       |վորմամբ և  լիազոր մարմնի թույլտվության  |      |

|   |նորոգող և/կամ    |պարագայում                              |      |

|   |լարող            |                                        |      |

|___|_________________|________________________________________|      |

|4. |Հնոցապան /կաթսա- |- ջեռուցման ժամանակաշրջանում` համաձայն  |      |

|   |յատան առկայության|հերթափոխի հաշվարկի,                     |      |

|   |դեպքում/         |- գիշերակացով երեխաների դեպքում` նաև  1 |      |

|   |                 |հաստիքային միավոր                       |      |

|___|_________________|________________________________________|      |

|5. |Մասնագետ` ջեռուց-|- ջեռուցման ժամանակաշրջանում 0,5        |      |

|   |ման համակարգի    |հաստիքային միավոր` յուրաքանչյուր        |      |

|   |սպասարկման       |հաստատությանը                           |      |

|   |/ջեռուցման       |                                        |      |

|   |անհատական        |                                        |      |

|   |համակարգի        |                                        |      |

|   |դեպքում/         |                                        |      |

._____________________________________________________________________.

 

ը. հաստատությունում շենքերի (շինությունների) և հարակից տարածքների պահպանման, խնամքի և կենցաղային սպասարկման աշխատանքների համար նախատեսվող հաստիքներ.

 

._____________________________________________________________________.

|հհ |Հաստիքի անվանումը|Հաստիքի քանակը                          |դրույ-|

|   |                 |                                        |քաչափը|

|___|_________________|________________________________________|______|

|1. |Պահակ            |- 4 հաստիքային միավոր                   |ՆԱԱ   |

|___|_________________|________________________________________|      |

|2. |Այգեպան          |/բացառությամբ ձմեռային ժամանակաշրջանի/  |      |

|   |                 |- 0.5 հաստիքային միավոր` 800-ից մինչև   |      |

|   |                 |2000 քառ.մ մակերեսով բարեկարգվող այգու  |      |

|   |                 |կամ կանաչապատ տարածքի առկայության       |      |

|   |                 |դեպքում,                                |      |

|   |                 |- 1 հաստիքային միավոր` 2000 քառ.մ-ից    |      |

|   |                 |ավելի մակերեսով բարեկարգվող այգու կամ   |      |

|   |                 |կանաչապատ տարածքի դեպքում               |      |

|___|_________________|________________________________________|      |

|3. |Հավաքարար        |- 1 հաստիքային միավոր` շենք-շինություն- |      |

|   |                 |ների տարածքի յուրաքանչյուր մաքրվող      |      |

|   |                 |մինչև  600 քառ.մ-ի մաքրման համար /ընդ   |      |

|   |                 |որում, երկհերթ ուսուցում կազմակերպվելու,|      |

|   |                 |գիշերակացով աշակերտների առկայությամբ և  |      |

|   |                 |հատուկ դպրոցների դեպքում կիրառվում է 1,5|      |

|   |                 |գործակիցը /,                            |      |

|   |                 |- ևս  1 հաստիքային միավոր` բակի յուրա-  |      |

|   |                 |քանչյուր մաքրվող մինչև  2000 քառ.մ-ի    |      |

|   |                 |մաքրման համար, սակայն ոչ ավելի, քան 2   |      |

|   |                 |հաստիքային միավոր                       |      |

|___|_________________|________________________________________|______|

|4. |Սպասարկող վերե-  |- 0.5 հաստիքային միավոր` յուրաքանչյուր  |ՆԱԱ   |

|   |լակի /շահագործվող|հաստատությանը                           |      |

|   |վերելակի առկայու-|                                        |      |

|   |թյան դեպքում/    |                                        |      |

|___|_________________|________________________________________|______|

|5. |Լվացող-արդուկող/ |- 1 հաստիքային միավոր` մինչև  9 դասարան-|ՆԱԱ   |

|   |լվացքատան առկա-  |ների տարեկան միջին թվի դեպքում,         |      |

|   |յության դեպքում/ |- 1,5 հաստիքային միավոր` 9-ից մինչև  27 |      |

|   |                 |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում,  |      |

|   |                 |- 2 հաստիքային միավոր` 27 և  ավելի      |      |

|   |                 |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում   |      |

|___|_________________|________________________________________|      |

|6. |Դերձակ /կոշկակար |- 0,5 հաստիքային միավոր` մինչև  9       |      |

|   |/մարզառազմական   |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում,  |      |

|   |ուղղվածությամբ   |- 1 հաստիքային միավոր` 9 և  ավելի       |      |

|   |մասնագիտացված    |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում   |      |

|   |դպրոցների        |                                        |      |

|   |դեպքում/         |                                        |      |

._____________________________________________________________________.

 

թ. Մասնագիտացված և հատուկ դպրոցներում սննդի տրամադրման աշխատանքների համար նախատեսվող հաստիքներ.

 

._____________________________________________________________________.

|հհ |Հաստիքի անվանումը|Հաստիքի քանակը                          |դրույ-|

|   |                 |                                        |քաչափը|

|___|_________________|________________________________________|______|

|1. |Ավագ խոհարար     |- 1 հաստիքային միավոր` յուրաքանչյուր    |ՆԱԱ*  |

|   |/սննդով սաներ    |հաստատությանը                           |1.13  |

|   |ունեցող հաստատու-|                                        |      |

|   |թյունների համար/ |                                        |      |

|___|_________________|________________________________________|______|

|2. |Խոհարար          |- 1 հաստիքային միավոր` մինչև  27 դասարան|ՆԱԱ   |

|   |/սննդով սաներ    |ների տարեկան միջին թվի դեպքում,         |      |

|   |ունեցող հաստատու-|- 1,5 հաստիքային միավոր` 27 և  ավելի    |      |

|   |թյունների համար/ |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում   |      |

|   |                 |/գիշերակացով աշակերտների առկայության    |      |

|   |                 |դեպքում` 0,5 հաստիքային միավորով ավելի/ |      |

|___|_________________|________________________________________|______|

|3. |Խոհանոցի աշխատող |- 1 հաստիքային միավոր` մինչև  9 դասարան-|ՆԱԱ   |

|   |/սննդով սաներ    |ների տարեկան միջին թվի դեպքում,         |      |

|   |ունեցող հաստատու-|- 1,5 հաստիքային միավոր` 9-ից մինչև  27 |      |

|   |թյունների համար/ |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում,  |      |

|   |                 |- 2 հաստիքային միավոր` 27 և  ավելի      |      |

|   |                 |դասարանների տարեկան միջին թվի դեպքում   |      |

|   |                 |/գիշերակացով աշակերտների առկայության    |      |

|   |                 |դեպքում` 0,5 հաստիքային միավորով ավելի/ |      |

._____________________________________________________________________.

 

Ընդ որում, սույն գործակիցներում ու նորմատիվներում կիրառվող «սննդով սաներ ունեցող հաստատություններ» տերմինը վերաբերելի չէ «կայուն դպրոցական սնունդ» ծրագրից օգտվող հաստատություններին

5) ՆԽթ-ն (նախակրթարանի խմբակների թիվը) հաշվարկվում է դասարանների տարեկան միջին թվի մեջ, ընդ որում, 3,5-ից 4 ժամյա ծրագրերի դեպքում` խմբակների թվի նկատմամբ կիրառելի է 0,5 գործակիցը: Նախակրթարանների դեպքում նախատեսվող հաստիքները վերաբերելի են միայն դաստիարակներին և նրանց օգնականներին:

6) ԲԼլ-ի (բարձրլեռնային բնակավայրերի շարքում դասվող բնակավայրերում տեղակայված պետական ուսումնական հաստատությունների աշխատողներին բարձրլեռնային վայրերում աշխատելու համար տրվող լրավճարի) չափը որոշվում է տվյալ հաստատության աշխատողների թվի (ուսուցչական դրույքների, մանկավարժական և վարչական հաստիքների թվի հանրագումարի) միջին տարեկան թվի, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից սահմանած պետական մարմին չհամարվող պետական բյուջետային հիմնարկների աշխատողներին բարձրլեռնային բնակավայրերում աշխատելու համար տրվող լրավճարի (աշխատաժամանակի նորմալ կամ կրճատ տևողության դեպքում) չափի և 12 թվի արտադրյալին,

7) Սգ-ն սննդի գումարն է, որը հաշվարկվում է Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանով հաստատված Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի «Հանրակրթություն» ծրագրի «Տարրական ընդհանուր հանրակրթություն» և «Նախադպրոցական կրթություն» միջոցառումների շրջանակում սովորողներին սննդի կազմակերպման նպատակով տրամադրվող ֆինանսական միջոցների հաշվարկման նորմատիվներին և Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի «Հանրակրթության ծրագրի» միջոցառումների շրջանակում հատուկ, մասնագիտացված և արտադպրոցական կրթություն իրականացնող ուսումնական հաստատություններում սովորողների սննդի կազմակերպման նպատակով տրամադրվող ֆինանսական միջոցների հաշվարկման նորմատիվներին համապատասխան,

8) Դգ-ն դասագրքերի ներդրումային գումարների փոխհատուցման չափն է, որը հաշվարկվում է ընտանիքների անապահովության համակարգում հաշվառված կամ սոցիալական աջակցության այլ ծրագրերից օգտվող ընդգրկված ընտանիքների սովորողների /5-րդ և բարձր դասարանների սովորողներ/ և տվյալ դասարանի դասագրքերի փաթեթի համար սահմանված վարձավճարի գումարի արտադրյալի` բացառությամբ այլ ծրագրերով դասագրքերով ապահովվող դպրոցների,

9) ՀԴծ-ն համադպրոցական ծախսն է, որը ներառում է հաստատության պահպանման ծախսերը, այդ թվում`

ա. էլեկտրամատակարարման ծախսերը, որը որոշվում է վերջին երեք տարվա փաստացի ծախսերի միջինով /հաշվի առնելով սակագնային փոփոխությունները/,

բ. բնական գազի մատակարարման և սպասարկման ծախսերը, որը որոշվում է վերջին երեք տարվա փաստացի ծախսերի միջինով /հաշվի առնելով սակագնային փոփոխությունները/,

գ. այլ տիպի ջեռուցման ծախսերը, որը որոշվում է վերջին երեք տարվա փաստացի ծախսերի միջինով, ընդ որում, ջեռուցման մի տեսակից մյուսին անցնելիս հիմք է ընդունվում համանման ջեռուցման համակարգ և ծավալներ ունեցող հաստատության տվյալ տեսակի ծախսերը,

դ. ջրամատակարարման և ջրահեռացման ծախսերը, որը որոշվում է վերջին երեք տարվա փաստացի ծախսերի միջինով /հաշվի առնելով սակագնային փոփոխությունները/,

ե. աղբահանման ծախսերը, որը հավասար է «Աղբահանության և սանիտարական մաքրման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով սահմանված կարգով կրթական և ուսումնական նշանակության շենքերի և շինությունների աղբահանության վճարի տարեկան չափին,

զ. ներքին գործուղումների ծախսերը, որը հաշվարկվում է.

Երևան քաղաքից մինչև 30 կմ հեռավորությամբ գտնվող հաստատությունների համար` տարեկան 36,0 հազ. դրամ,

Երևան քաղաքից մինչև 100 կմ հեռավորությամբ գտնվող հաստատությունների համար` տարեկան 250,8 հազ. դրամ,

Երևան քաղաքից մինչև 200 կմ հեռավորությամբ գտնվող հաստատությունների համար` տարեկան 306,0 հազ. դրամ,

Երևան քաղաքից մինչև 300 կմ հեռավորությամբ գտնվող հաստատությունների համար` տարեկան 424,8 հազ. դրամ,

Երևան քաղաքից 300 կմ և ավելի հեռավորությամբ գտնվող հաստատությունների համար` տարեկան 517,2 հազ. դրամ:

Ընդ որում, առանձին ավագ դպրոցների, ինչպես նաև մասնագիտացված և հատուկ դպրոցների համար կիրառելի է 1,2 գործակիցը, Երևան քաղաքից դուրս մասնաճյուղեր ունեցող հաստատությունների համար` նաև 1,3 գործակիցը:

Է. կապի ծառայությունների ծախսերը, որը հաշվարկվում է հետևյալ աղյուսակով.

 

._____________________________________________________________________.

|Դասարանների միջին   |հասանելիք ֆիքսված հեռախոսակապի       |ընդամենը` |

|տարեկան թիվը        |_____________________________________|տարեկան   |

|                    |թիվը|ամսական|միջքաղաքային և  դեպի    |վճարը     |

|                    |    |բաժանոր|բջջային ցանց ելից հեռա- |/հազ.     |

|                    |    |դավճարը|խոսային խոսակցություն-  |դրամ/     |

|                    |    |/դրամ/ |ների ամսական սահմանաչափը|          |

|                    |    |       |/դրամ/                  |          |

|____________________|____|_______|________________________|__________|

|մինչև  9            | 1  |4800   |          2000          |   81,6   |

|____________________|____|_______|________________________|__________|

|9 և  ավելի, սակայն  | 2  |4800   |          2000          |   139,2  |

|36-ից պակաս         |    |       |                        |          |

|____________________|____|_______|________________________|__________|

|36 և  ավելի         | 3  |4800   |          4000          |   220,8  |

._____________________________________________________________________.

 

Ընդ որում, գիշերակացով աշակերտների առկայությամբ հաստատությունների համար կիրառելի է 1,3 գործակիցը, և միջքաղաքային և դեպի բջջային ցանց ելից հեռախոսային խոսակցությունների սահմանաչափը կախված չէ ֆիքսված հեռախոսակապի թվից:

ը. այլ կոմունալ ծախսերը, որը որոշվում է դասարանների տարեկան միջին թիվը բազմապատկելով 5730-ի, ընդ որում, առանձին ավագ դպրոցների համար կիրառելի է 1,2 գործակիցը, մասնագիտացված դպրոցների համար` 1,35 գործակիցը, հատուկ դպրոցների համար` 1,5 գործակիցը:

թ. գրասենյակային ապրանքների և նյութերի, տնտեսական ապրանքների և նյութերի համար նախատեսված ծախսերը, որը որոշվում է դասարանների տարեկան միջին թիվը բազմապատկելով 13740-ի, ընդ որում, առանձին ավագ դպրոցների համար կիրառելի է 1,2 գործակիցը, մասնագիտացված դպրոցների համար` 1,55 գործակիցը, հատուկ դպրոցների համար` 1,95 գործակիցը,

ժ. լաբորատորիաների ապրանքների և նյութերի համար նախատեսված ծախսերը, որը որոշվում է գործող լաբորատորիաներից օգտվող դասարանների թվով` ըստ դասարանների տարեկան միջին թվի, հետևյալ սանդղակով.

 

._____________________________________________________________________.

|լաբորատորիան     |դասարանը              |նյութածախսի տարեկան գումարը`|

|                 |                      |ՀՀ դրամ                     |

|_________________|______________________|____________________________|

|բնագիտություն    |          5           |          3,500             |

|                 |______________________|____________________________|

|                 |          6           |          3,500             |

|_________________|______________________|____________________________|

|կենսաբանություն  |          7           |          7,500             |

|                 |______________________|____________________________|

|                 |          8           |          8,000             |

|                 |______________________|____________________________|

|                 |          9           |          9,500             |

|                 |______________________|____________________________|

|                 |         10           |          13,000            |

|                 |______________________|____________________________|

|                 |         11           |          9,500             |

|                 |______________________|____________________________|

|                 |         12           |          7,500             |

|_________________|______________________|____________________________|

|քիմիա            |         7            |          3,260             |

|                 |______________________|____________________________|

|                 |         8            |          3,260             |

|                 |______________________|____________________________|

|                 |         9            |          3,260             |

|                 |______________________|____________________________|

|                 |         10           |          3,260             |

|                 |______________________|____________________________|

|                 |         11           |          24,000            |

|                 |______________________|____________________________|

|                 |         12           |          7,100             |

|_________________|______________________|____________________________|

|Ֆիզիկա           |         7            |          350               |

|                 |______________________|____________________________|

|                 |         8            |          350               |

|                 |______________________|____________________________|

|                 |         9            |          350               |

|                 |______________________|____________________________|

|                 |        10            |          700               |

|                 |______________________|____________________________|

|                 |        11            |          1,000             |

|                 |______________________|____________________________|

|                 |        12            |          400               |

._____________________________________________________________________.

 

ի. հաշմանդամություն ունեցող երեխաների համար ֆիզիկական միջավայրի հարմարեցումների համար նախատեսված ծախսերը, որը հաշվարկվում է երեք տարվա կտրվածքով 3300 հազ. դրամ (յուրաքանչյուր տարի 1100 հազ. դրամ) և տրվում է այն հաստատություններին, որոնք հարմարեցված չեն ներառական կրթությանը կամ ընդգրկված չեն այդ նպատակով ֆինանսավորվող ծրագրերում, ինչպես նաև առաջիկա երեք տարիների ընթացքում չի նախատեսվում հաստատությանն ամրացված անշարժ գույքի հիմնանորոգում: Տվյալ ծախսի նպատակահարմարությունը որոշում է հաստատության կառավարումն իրականացնող լիազոր մարմինը` հաշվի առնելով նաև այն, որ առաջիկա երեք տարիներին յուրաքանչյուր տարի հաշմանդամություն ունեցող երեխաների համար ֆիզիկական միջավայրի հարմարեցումներ պետք է իրականացվեն հաստատության կառավարումն իրականացնող լիազոր մարմնի ենթակայությամբ գործող հաստատությունների թվի առնվազն 1/3-ում,

լ. կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող, այդ թվում` հաշմանդամություն ունեցող երեխաների կրթության կազմակերպման գործընթացում խելամիտ հարմարեցումներ ապահովելու նպատակով տրամադրվող նպատակային ֆինանսավորումը, որը հաշվարկվում է հաստատությունում սովորող կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սովորողների միջին տարեկան թիվը բազմապատկելով 27,0 հազար դրամի,

խ. տրանսպորտային միջոցների համար նախատեսված ծախսերը, որը հաշվարկվում է յուրաքանչյուր առկա տրանսպորտային միջոցի հաշվարկով առավելագույնը 177,8 հազար դրամ, սակայն ոչ ավելի, քան 1 տրանսպորտային միջոց, բացառությամբ հատուկ և մասնագիտացված ուսումնական հաստատությունների, որոնց տրանսպորտային նյութերի համար նախատեսված ծախսերը ըստ տրանսպորտային միջոցների տեսակի և քանակը (ըստ հիմնավորման) ենթակա է համաձայնեցման հաստատության կառավարումն իրականացնող լիազոր մարմնի հետ,

ծ. համազգեստի համար նախատեսված ծախսերը /մարզառազմական ուղղվածությամբ մասնագիտացված դպրոցների դեպքում/, որը որոշվում է համազգեստի 1 համակազմի վերջին տարվա փաստացի ձեռքբերման գնի /ավելացված 5 տոկոսի չափով/ և տարեկան սովորողների տարեկան միջին թվի արտադրյալով,

կ. այլ ծախսերը, որը որոշվում է դասարանների տարեկան միջին թիվը բազմապատկելով 185900-ի, ընդ որում, առանձին ավագ դպրոցների համար կիրառելի է 1,2 գործակիցը, մասնագիտացված դպրոցների համար` 1,35 գործակիցը, հատուկ դպրոցների համար` 1,5 գործակիցը:

3. Սահմանել, որ.

1) մասնաճյուղեր ունեցող հաստատությունների մասնաճյուղերի համար հաշվարկը կատարվում է որպես առանձին հաստատություն` ՈՈՒԱա-ի (ոչ ուսուցչական անձնակազմի ամսական աշխատավարձի ֆոնդի) նկատմամբ կիրառելով 0,7 գործակիցը:

2) հաստատության տնօրենը (իսկ վարչատնտեսական առանձնացված կառավարման անցած դպրոցների համար` վարչատնտեսական համակարգողը) տարեկան ծախսերի նախահաշիվները և հաստիքացուցակները կազմելիս պետք է առաջնորդվի սույն ֆինանսավորման գործակիցներով և նորմատիվներով` նկատի ունենալով, որ.

ա. թույլատրվում է անհրաժեշտ հիմնավորումների առկայության դեպքում ոչ ուսուցչական անձնակազմի հաստիքացուցակներում թույլ տալ շեղումներ` չգերազանցելով ոչ ուսուցչական անձնակազմի ամսական աշխատավարձի ֆոնդի համար սույն հավելվածով հաշվարկված գումարի մեծությունը,

բ. հաստատությունում տարաբնույթ ծրագրեր իրականացվելու դեպքում սույն գործակիցներ ու նորմատիվներից տարբերվող ոչ ուսուցչական անձնակազմի հաստիքներ թույլատրվում է անհրաժեշտ հիմնավորումների առկայության դեպքում հաստիքացուցակներում թույլ տալ շեղումներ` ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության գրավոր համաձայնությամբ,

գ. տնտեսապես արդյունավետ լինելու դեպքում հաստատությունը կարող է տվյալ ծախսատեսակի համար հաշվարկված ֆինանսական միջոցների սահմաններում ձեռք բերել ծառայություններ և աշխատանքներ` առնվազն պահպանելով քանակական և որակական ցուցանիշները,

3) ԲԼլ-ն (բարձրլեռնային բնակավայրերի շարքում դասվող բնակավայրերում տեղակայված պետական ուսումնական հաստատությունների աշխատողներին բարձրլեռնային բնակավայրերում աշխատելու համար տրվող լրավճարը, Սգ-ն սննդի գումարը, Դգ-ն դասագրքերի ներդրումային գումարները, Դծ-ում (համադպրոցական ծախսերում) ներառված լաբորատորիաների ապրանքների և նյութերի համար նախատեսված ծախսերը, հաշմանդամություն ունեցող երեխաների համար ֆիզիկական միջավայրի հարմարեցումների համար նախատեսված ծախսերը, ինչպես նաև կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների համար անհրաժեշտ խելամիտ կամ այլ անհատական հարմարեցումների համար նախատեսված շարունակական ծախսերը բացառապես պետք է օգտագործվեն այդ նպատակներով:

 

Պաշտոնական հրապարակման օրը` 9 դեկտեմբերի 2022 թվական:

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
07.12.2022
N 79-Ն
Հրաման