14.11.2025 -
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
ՈՐՈՇՈՒՄ
12 նոյեմբերի 2018 թվականի թիվ 65-Ն
«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԵՎ ՈՉ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԵՐԿԱՐՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 1-ՏՐԱՆՍՊՈՐՏ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎՆ ՈՒ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2013 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 4-Ի ԹԻՎ 19-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(1-ին մաս)
Ղեկավարվելով «Պաշտոնական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10-րդ հոդվածի 3-րդ մասի 1-ին կետով և 18-րդ հոդվածի 4-րդ մասով, ինչպես նաև «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին մասի դրույթներով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
1. Հաստատել «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքի և ոչ ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների երկարության մասին» Ձև 1-տրանսպորտ (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության ձևը` համաձայն հավելված 1-ի:
2. Հաստատել «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքի և ոչ ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների երկարության մասին» Ձև 1-տրանսպորտ (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության լրացման հրահանգը` համաձայն հավելված 2-ի:
3. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2013 թվականի հոկտեմբերի 4-ի ««Ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքի և ոչ ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների երկարության մասին» Ձև 1-տրանսպորտ (տարեկան) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևն ու լրացման հրահանգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2010 թվականի հուլիսի 7-ի թիվ 17-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» թիվ 19-Ն որոշումը:
4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում 2019 թվականի մարտի 1-ից:
Հավելված 1
Հայաստանի Հանրապետության
վիճակագրության պետական խորհրդի
2018 թվականի նոյեմբերի 12-ի
թիվ 65-Ն որոշման
(նկար)
Բաժին 1. Առկա շարժակազմը տարվա վերջի դրությամբ
._________________________________________________________________________.
|Ցուցանիշի անվանումը |Տողի |Ընդա-|որից` |Ընդհանուր |
| |ծածկա-|մենը |տեխնիկա-|բեռնատարողությունը, |
| |գիրը |(հատ)|պես |տոննա, |
| | | |սարքին |(ուղևորատարողությունը, |
| | | | |միավոր) ըստ 1 սյունակի |
| | | | |ավտոմոբիլների |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
| Ա | Բ | 1 | 2 | 3 |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|Ավտոմոբիլներ (ներառյալ |100 | | | X |
|վարձակալված ավտոմոբիլներ), | | | | |
|ընդամենը | | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|Բեռնատար ավտոմոբիլներ, |105 | | | |
|այդ թվում` | | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|ինքնաթափեր |105.1 | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|ռեֆրիժերատորներ |105.2 | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|ցիստեռններ |105.3 | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|բեռնատար ֆուրգոններ |105.4 | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|այլ ավտոմոբիլներ |105.5 | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|105 տողից` ըստ |110 | | | X |
|բեռնատարողության | | | | |
|(կիլոգրամ) | | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|մինչև 4999 |110.1 | | | X |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|4999-9999 |110.2 | | | X |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|9999 և ավելի |110.3 | | | X |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|105 տողից, որոնք |115 | | | X |
|հիմնականում օգտագործում են`| | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|բենզին |115.1 | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|դիզելային վառելանյութ |115.2 | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|հեղուկացված նավթային գազ |115.3 | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|բնական սեղմված գազ |115.4 | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|էլեկտրաէներգիա |115.5 | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|Ուղևորատար ավտոբուսներ |120 | | | |
|(ներառյալ | | | | |
|միկրոավտոբուսներ), | | | | |
|ընդամենը, որից` | | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|միկրոավտոբուսներ |120.1 | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|120 տողից` ավտոբուսներ |125 | | | X |
|(ներառյալ | | | | |
|միկրոավտոբուսներ), | | | | |
|ընդամենը, որոնք | | | | |
|հիմնականում օգտագործում են`| | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|բենզին |125.1 | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|դիզելային վառելանյութ |125.2 | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|հեղուկացված նավթային գազ |125.3 | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|բնական սեղմված գազ |125.4 | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|էլեկտրաէներգիա |125.5 | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|Թեթև մարդատար ավտոմոբիլներ|130 | | | X |
|(տաքսիներ և ծառայողական | | | | |
|ավտոմոբիլներ), ընդամենը, | | | | |
|որից` | | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|տաքսիներ |130.1 | | | X |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|Պիկապներ |135 | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|Մոտոռոլերներ |140 | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|Հատուկ ավտոմոբիլներ, |145 | | | X |
|ընդամենը, այդ թվում` | | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|սանիտարական առողջապահական |145.1 | | | X |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|հրդեհային |145.2 | | | X |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|ավտոկռունկներ |145.3 | | | X |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|հատուկ այլ ավտոմոբիլներ |145.4 | | | X |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|145 տողից, որոնք |150 | | | X |
|հիմնականում օգտագործում են`| | | | |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|բենզին |150.1 | | | X |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|դիզելային վառելանյութ |150.2 | | | X |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|հեղուկացված նավթային գազ |150.3 | | | X |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|բնական սեղմված գազ |150.4 | | | X |
|___________________________|______|_____|________|_______________________|
|էլեկտրաէներգիա |150.5 | | | X |
._________________________________________________________________________.
Բաժին 2. Բեռնատար տրանսպորտի աշխատանքը
._______________________________________________________________.
|Ցուցանիշի անվանումը |Տողի |Չափման |Բեռնատար ավտոմոբիլներ|
| |ծածկա-|միավորը |(ներառյալ պիկապներ, |
| |գիրը | |մոտոռոլերներ և |
| | | |ավտոկցորդներ) |
| | | |«230-235» ծածկագրերով|
| | | |տողերը լրացվում են |
| | | |առանց ավտոկցորդների |
|_____________________|______|____________|_____________________|
| Ա | Բ | Գ | 1 |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|Փոխադրվել են բեռներ, |210 |հազար տոննա | |
|ընդամենը | | | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|Բեռնափոխադրումների |215 |կիլոմետր | |
|միջին | | | |
|հեռավորություն | | | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|Բեռնաշրջանառությունը,|220 |հազար տոննա-| |
|ընդամենը | |կիլոմետր | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|220 տողից` |225 |հազար տոննա-| |
|ավտոմոբիլների | |կիլոմետր | |
|բեռնաշրջանառությունը,| | | |
|այդ թվում` | | | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|բենզինով |225.1 |հազար տոննա-| |
| | |կիլոմետր | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|դիզելային |225.2 |հազար տոննա-| |
|վառելանյութով | |կիլոմետր | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|հեղուկացված նավթային |225.3 |հազար տոննա-| |
|գազով | |կիլոմետր | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|բնական սեղմված գազով |225.4 |հազար տոննա-| |
| | |կիլոմետր | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|էլեկտրաէներգիայով |225.5 |հազար տոննա-| |
| | |կիլոմետր | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|Ընդհանուր վազք, |230 |հազար | |
|ընդամենը, այդ թվում` | |կիլոմետր | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|բենզինով |230.1 |հազար | |
| | |կիլոմետր | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|դիզելային |230.2 |հազար | |
|վառելանյութով | |կիլոմետր | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|հեղուկացված նավթային |230.3 |հազար | |
|գազով | |կիլոմետր | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|բնական սեղմված գազով |230.4 |հազար | |
| | |կիլոմետր | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|էլեկտրաէներգիայով |230.5 |հազար | |
| | |կիլոմետր | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|230 տողից, բեռով |235 |հազար | |
|վազքը | |կիլոմետր | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|Օգտագործված վառելիք, |240 | - | X |
|որից` | | | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|բենզինով |240.1 |հազար լիտր | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|դիզելային |240.2 |հազար լիտր | |
|վառելանյութով | | | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|հեղուկացված նավթային |240.3 |հազար լիտր | |
|գազով | | | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|բնական սեղմված գազով |240.4 |կիլոգրամ | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|էլեկտրաէներգիա |240.5 |կիլովատտ- | |
| | |ժամ | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|Ավտոմոբիլների |245 |հազար դրամ | |
|շահագործումից | | | |
|ստացված հասույթը | | | |
|(առանց ավելացված | | | |
|արժեքի հարկի) | | | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|Ավտոմոբիլների |250 |հազար դրամ | |
|շահագործման ծախսերը | | | |
|_____________________|______|____________|_____________________|
|Տրանսպորտային |255 |մարդ | |
|գործունեությամբ | | | |
|զբաղվող աշխատողների | | | |
|միջին տարեկան | | | |
|թվաքանակը | | | |
._______________________________________________________________.
Բաժին 2. 1. Ուղևորատար և հատուկ տրանսպորտի աշխատանքը
._________________________________________________________________________.
|Ցուցանիշի անվանումը |Տողի |Չափման |Ուղևորատար |Ուղևորա- |Հատուկ |
| |ծածկա-|միավորը|ավտոբուսներ|տար թեթև |ավտոմոբիլ- |
| |գիրը | |(ներառյալ |մարդատար |ներ (ներառ-|
| | | |միկրոավտո- |ավտոմոբիլ-|յալ հատուկ |
| | | |բուսներ) |ներ (տաք- |թեթև մաս- |
| | | | |սիներ և |նագիտացված |
| | | | |ծառայողա- |ավտոմոբիլ- |
| | | | |կան ավտո- |ներ) |
| | | | |մոբիլներ) | |
|_______________________|______|_______|___________|__________|___________|
| Ա | Բ | Գ | 1 | 2 | 3 |
|_______________________|______|_______|___________|__________|___________|
|Փոխադրվել են |260 |հազար | | | X |
|ուղևորներ, ընդամենը | |ուղևոր | | | |
|_______________________|______|_______|___________|__________|___________|
|Ուղևորափոխադրումների |265 |կիլո- | | | X |
|միջին հեռավորություն | |մետր | | | |
|_______________________|______|_______|___________|__________|___________|
|Ուղևորաշրջանառություն, |270 |հազար | | | X |
|ընդամենը | |ուղևոր | | | |
| | |կիլո- | | | |
| | |մետր | | | |
|_______________________|______|_______|___________|__________|___________|
|Ավտոմոբիլների վազք, |275 |հազար | | | |
|ընդամենը, այդ թվում` | |կիլո- | | | |
| | |մետր | | | |
|_______________________|______|_______|___________|__________|___________|
|բենզինով |275.1 |հազար | | | |
| | |կիլո- | | | |
| | |մետր | | | |
|_______________________|______|_______|___________|__________|___________|
|դիզելային վառելանյութով|275.2 |հազար | | | |
| | |կիլո- | | | |
| | |մետր | | | |
|_______________________|______|_______|___________|__________|___________|
|հեղուկացված նավթային |275.3 |հազար | | | |
|գազով | |կիլո- | | | |
| | |մետր | | | |
|_______________________|______|_______|___________|__________|___________|
|բնական սեղմված |275.4 |հազար | | | |
|գազով | |կիլո- | | | |
| | |մետր | | | |
|_______________________|______|_______|___________|__________|___________|
|էլեկտրաէներգիայով |275.5 |հազար | | | |
| | |կիլո- | | | |
| | |մետր | | | |
|_______________________|______|_______|___________|__________|___________|
|Օգտագործված վառելիք, |280 | - | X | X | X |
|որից` | | | | | |
|_______________________|______|_______|___________|__________|___________|
|բենզինով |280.1 |հազար | | | |
| | |լիտր | | | |
|_______________________|______|_______|___________|__________|___________|
|դիզելային վառելանյութով|280.2 |հազար | | | |
| | |լիտր | | | |
|_______________________|______|_______|___________|__________|___________|
|հեղուկացված նավթային |280.3 |հազար | | | |
|գազ | |լիտր | | | |
|_______________________|______|_______|___________|__________|___________|
|բնական սեղմված գազ |280.4 |կիլո- | | | |
| | |գրամ | | | |
|_______________________|______|_______|___________|__________|___________|
|էլեկտրաէներգիա |280.5 |կիլո- | | | |
| | |վատտ- | | | |
| | |ժամ | | | |
|_______________________|______|_______|___________|__________|___________|
|Ավտոմոբիլների |285 |հազար | | | |
|շահագործումից ստացված | |դրամ | | | |
|հասույթը (առանց | | | | | |
|ավելացված արժեքի հարկի)| | | | | |
|_______________________|______|_______|___________|__________|___________|
|Ավտոմոբիլների |290 |հազար | | | |
|շահագործման ծախսերը | |դրամ | | | |
|_______________________|______|_______|___________|__________|___________|
|Տրանսպորտային |295 |մարդ | | | |
|գործունեությամբ | | | | | |
|զբաղվող աշխատողների | | | | | |
|միջին տարեկան | | | | | |
|թվաքանակը | | | | | |
._________________________________________________________________________.
Բաժին 3. Ոչ ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների երկարությունը
կիլոմետր
.______________________________________________________________.
|Ցուցանիշի անվանումը|Տողի |Ընդամենը| այդ թվում` |
| |ծածկա-| |__________________________|
| |գիրը | |կապիտալ|թեթևացված |անցողիկ|
|___________________|______|________|_______|__________|_______|
| Ա | Բ | 1 | 2 | 3 | 4 |
|___________________|______|________|_______|__________|_______|
|Տարվա սկզբից |310 | | | | |
|___________________|______|________|_______|__________|_______|
|Ընդունված է |315 | | | | |
|հաշվեկշիռ տարվա | | | | | |
|ընթացքում, որից` | | | | | |
|___________________|______|________|_______|__________|_______|
|նոր շինարարության |315.1 | | | | |
|հաշվին | | | | | |
|___________________|______|________|_______|__________|_______|
|Դուրս է գրված |320 | | | | |
|հաշվեկշռից տարվա | | | | | |
|ընթացքում, որից` | | | | | |
|___________________|______|________|_______|__________|_______|
|հանձնված է |320.1 | | | | |
|ճանապարհների | | | | | |
|ընդհանուր | | | | | |
|օգտագործման ցանցին | | | | | |
|___________________|______|________|_______|__________|_______|
|Հաշվետու տարվա |325 | | | | |
|վերջին | | | | | |
.______________________________________________________________.
Ղեկավար __________________________ _______________________
(Ազգանուն, անուն) (Ստորագրություն)
Լրացնող
(գլխավոր
հաշվապահ կամ
այլ լիազորված
անձ) __________________________ _______________________
(Ազգանուն, անուն) (Ստորագրություն) __
«__ «______ ____20___թ.
(1-ին հավելվածը խմբ. 24.01.2024 թիվ 13-Ն, 23.09.2025 թիվ 13-Ն որոշումներ)
---------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում