Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ 2001-2005 ԹՎԱԿ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ 2001-2005 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ՊԵՏԱԿԱ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՆԻՍՏԻ
ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԻՑ ՔԱՂՎԱԾՔ

 

18 դեկտեմբերի 2003 թվականի N 50

 

i

54. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ 2001-2005 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐՈՒՄ ՆԵՐԱՌՎԱԾ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ 2004 ԹՎԱԿԱՆԻ ՏԱՐԵԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՄԱՍԻՆ

 

Հավանություն տալ Հայաստանի Հանրապետության կրթության զարգացման 2001-2005 թվականների պետական ծրագրում ներառված միջոցառումների 2004 թվականի տարեկան ծրագրին և այն սահմանված կարգով ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողով:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2003 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 23-ԻՆ

 

2004 ԹՎԱԿԱՆԻ ՏԱՐԵԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ 2001-2005 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐՈՒՄ ՆԵՐԱՌՎԱԾ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ

 

._________________________________________________________________________.

|NN |                     Միջոցառման անվանումը                            |

|ը/կ|                                                                     |

|_________________________________________________________________________|

|          I. Կրթության համակարգի ֆինանսական վիճակի բարելավում            |

|_________________________________________________________________________|

|1. |Կրթության ընդհանուր պետական ծախսերում հանրակրթության ծախսերի         |

|   |ավելացում` մինչև  76%                                                |

|___|_____________________________________________________________________|

|2. |Հանրակրթական բոլոր դպրոցների անցում ֆինանսավորման նոր ձևի`  համաձայն |

|   |ՀՀ կառավարության 23.04.02 թ. N 444 որոշման                           |

|___|_____________________________________________________________________|

|3. |Հանրակրթական դպրոցում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք       |

|   |ունեցող երեխաների լիարժեք կրթությունն ապահովելու նպատակով դպրոցի     |

|   |ֆինանսավորման մեխանիզմի և  բանաձևի  լրամշակում` ապահովելով հատուկ    |

|   |չափաբաժին                                                            |

|___|_____________________________________________________________________|

|4. |Հատուկ դպրոցների` մեկ տողով` ըստ աշակերտների թվի ֆինանսավորման նոր   |

|   |համակարգի մշակում                                                    |

|___|_____________________________________________________________________|

|5. |10 հատուկ դպրոցի նախապատրաստում` նոր եղանակով փորձնական ֆինանսավորման|

|___|_____________________________________________________________________|

|6. |Միջին և  բարձրագույն մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում    |

|   |սովորողների կրթական ծախսերի փոխհատուցման նպատակով համապատասխան       |

|   |մեխանիզմների վերաբերյալ առաջարկների մշակում` համաձայն բարձրագույն    |

|   |կրթության զարգացման ռազմավարական ծրագրի սկզբունքների                 |

|___|_____________________________________________________________________|

|7. |Կրթաթոշակների սահմանման սկզբունքների մշակում և  համապատասխան         |

|   |հանձնարարականի պատրաստում                                            |

|_________________________________________________________________________|

|                 II. Օրենսդրական դաշտի կատարելագործում                   |

|_________________________________________________________________________|

|1. |«Միջին մասնագիտական կրթության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի լրամշակում    |

|___|_____________________________________________________________________|

|2. |Կրթության համակարգի իրավական դաշտի վերլուծություն, նոր նորմատիվային  |

|   |ակտերի և  գործող ակտերում փոփոխություններ կատարելու վերաբերյալ       |

|   |առաջարկությունների ներկայացում                                       |

|___|_____________________________________________________________________|

|3. |Կրթության համակարգի կադրերի վերապատրաստման և  ատեստավորման կարգերի   |

|   |մշակում                                                              |

|___|_____________________________________________________________________|

|4. |Կրթության համակարգի նորմատիվային ակտերի եռամսյա տեղեկագրի            |

|   |հրատարակում                                                          |

|_________________________________________________________________________|

|               III. Կառավարման համակարգի կատարելագործում                 |

|_________________________________________________________________________|

|1. |Նախադպրոցական հաստատությունների ղեկավար կադրերի ատեստավորման կարգի   |

|   |մշակում                                                              |

|___|_____________________________________________________________________|

|2. |Նախադպրոցական հաստատությունների 120 ղեկավար կադրերի վերապատրաստման   |

|   |դասընթացների կազմակերպում                                            |

|___|_____________________________________________________________________|

|3. |Հանրակրթական բոլոր դպրոցների անցում խորհուրդների միջոցով կառավարման  |

|   |նոր համակարգի` համաձայն ՀՀ կառավարության 23.04.02 թ. N 444 որոշմամբ  |

|   |հաստատված ժամանակացույցի                                             |

|___|_____________________________________________________________________|

|4. |Կառավարման նոր համակարգի անցած հանրակրթական հաստատությունների 400    |

|   |տնօրենի և  խորհուրդների 2600 անդամի վերապատրաստման դասընթացների      |

|   |կազմակերպում                                                         |

|___|_____________________________________________________________________|

|5. |Կրթության կառավարման տեղեկատվական ժամանակակից համակարգի աստիճանական  |

|   |ներդրում` ՀՀ կրթության և  գիտության նախարարության տեղական            |

|   |համակարգչային ցանցի գործարկում                                       |

|___|_____________________________________________________________________|

|6. |Կրթության ոլորտի տեղեկատվության դասակարգման (ռեգիստրի) լրամշակում,   |

|   |տվյալների հավաքում, ամփոփում և  վերլուծում, ամփոփ հաշվետվության      |

|   |հրատարակում                                                          |

|___|_____________________________________________________________________|

|7. |Փորձնական հատուկ հաստատություններում կառավարման խորհուրդների         |

|   |ձևավորում                                                            |

|___|_____________________________________________________________________|

|8. |Փորձնական հատուկ հաստատությունների տնօրենների և  խորհուրդների        |

|   |անդամների վերապատրաստման դասընթացների կազմակերպում                   |

|___|_____________________________________________________________________|

|9. |Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների           |

|   |բժշկահոգեբանամանկավարժական (ԲՀՄ) գնահատման չափանիշների ներկայացում`  |

|   |պետական գրանցման                                                     |

|___|_____________________________________________________________________|

|10.|Մարզային և  հանրապետական ԲՀՄ հանձնաժողովների կանոնադրությունների     |

|   |ներկայացում` պետական գրանցման                                        |

|___|_____________________________________________________________________|

|11.|ՄՄՈՒՀ-ների ղեկավար կադրերին` պաշտոնի նշանակման համար ներկայացվող     |

|   |չափանիշների մշակում                                                  |

|___|_____________________________________________________________________|

|12.|ՄՄՈՒՀ-ների ղեկավար կադրերի ատեստավորման կարգի մշակում                |

|___|_____________________________________________________________________|

|13.|ՄՄՈՒՀ-ների ղեկավար 20 կադրի` վերապատրաստման դասընթացների կազմակերպում|

|___|_____________________________________________________________________|

|14.|Ոչ պետական ուսումնական հաստատությունների լիցենզավորման, ատեստավորման |

|   |և  հավատարմագրման գործընթացի շարունակական իրականացում                |

|_________________________________________________________________________|

|            IV. Ինտեգրացում միջազգային կրթական հանրությանը               |

|_________________________________________________________________________|

|1. |Համագործակցության ընդլայնում` TACIS ծրագրի շրջանակներում: «Միջին     |

|   |մասնագիտական կրթության մասին» օրենքի նախագծի մշակման և  միջին        |

|   |մասնագիտական կրթության համակարգի զարգացման աջակցության ծրագրերի      |

|   |առաջարկների ներկայացում TACIS                                        |

|___|_____________________________________________________________________|

|2. |Գիտելիքների գնահատման ժամանակակից համակարգի ներդրում`                |

|   |ա) սովորողների գիտելիքների գնահատման և  բուհական ընդունելության նոր  |

|   |ընթացակարգերի մշակում,                                               |

|   |բ) գնահատման նոր համակարգի համապատասխան դպրոցի ավարտական և  բուհերի  |

|   |ընդունելության թեստերի մշակում` 9 հիմնական առարկայի համար            |

|___|_____________________________________________________________________|

|3. |Սփյուռքի կրթօջախների և  կրթական կարիքների քարտեզագրման աշխատանքների  |

|   |շարունակում` ներառելով նոր կազմավորվող դպրոցները                     |

|___|_____________________________________________________________________|

|4. |Աջակցություն սփյուռքի կրթօջախներին`                                  |

|   |- Սիրիայի հայագիտական դասընթացի բովանդակային բարելավում,             |

|   |- Ռոստովում հայագիտական մեթոդական օղակի ստեղծմանն աջակցություն,      |

|   |- նախարարությունում սփյուռքի հարցերով մեթոդական խորհրդի ստեղծում:    |

|___|_____________________________________________________________________|

|5. |Համագործակցություն Համահայկական երիտասարդական կենտրոնի հետ`          |

|   |սփյուռքահայ աշակերտների Հայաստան այցելության ծրագրերի իրականացման    |

|   |նպատակով                                                             |

|___|_____________________________________________________________________|

|6. |Հայաստանի և  սփյուռքի դպրոցների միջև  անմիջական կապերի հաստատում,    |

|   |քույր դպրոցների ծրագրի իրագործում (տարեկան 10 դպրոց)                 |

|___|_____________________________________________________________________|

|7. |ՀՀ կրթության և  գիտության նախարարության ինտերնետային էջի             |

|   |կատարելագործում                                                      |

|___|_____________________________________________________________________|

|8. |Բարձրագույն կրթության եռաստիճան համակարգի անցման ժամանակացույցի      |

|   |կազմում` ըստ բուհերի և  մասնագիտությունների                          |

|___|_____________________________________________________________________|

|9. |Բելառուսի հետ կրթության պետական նմուշի ավարտական փաստաթղթերի փոխադարձ|

|   |ճանաչման և  համարժեքության մասին համաձայնագրի նախապատրաստում         |

|___|_____________________________________________________________________|

|10.|«Համալսարաններ ընդունվելու հնարավորություն ընձեռող դիպլոմների        |

|   |համարժեքության մասին» Եվրոպական կոնվենցիայի ներկայացում` վավերացման  |

|_________________________________________________________________________|

|        V. Կրթության մատչելիության և  ընդգրկվածության ապահովում          |

|_________________________________________________________________________|

|1. |Նախադպրոցական տարաբնույթ կրթական ծառայությունների ներդրում`          |

|   |- Արարատի մարզում նախադպրոցական այլընտրանքային ծառայությունների      |

|   |փորձնական ծրագրի իրականացում,                                        |

|   |- ծնողների կրթության ծրագրի ընդլայնում:                              |

|___|_____________________________________________________________________|

|2. |Ծնողների համար 4 մեթոդական ձեռնարկի (24 մամուլ) հրատարակում          |

|___|_____________________________________________________________________|

|3. |Նախադպրոցական հիմնարկներում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք |

|   |ունեցող երեխաների ինտեգրացված խնամքի և  դաստիարակության փորձնական    |

|   |ծրագրերի շարունակում                                                 |

|___|_____________________________________________________________________|

|4. |Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների           |

|   |ստեղծագործական աշխատանքների մրցույթների, ցուցահանդեսների կազմակերպում|

|___|_____________________________________________________________________|

|5. |Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների           |

|   |իրավունքներին նվիրված ռադիո- և  հեռուստահաղորդումների կազմակերպում   |

|___|_____________________________________________________________________|

|6. |Մասնագիտական կրթության համակարգում էքստեռն (դրսեկության) կարգով      |

|   |պատրաստվող մասնագիտությունների ցանկի մշակում                         |

|___|_____________________________________________________________________|

|7. |«Օգնություն բուհերի դիմորդներին» խորագրով ռադիո- և                   |

|   |հեռուստահաղորդումների կազմակերպում, հանրամատչելի գրականության        |

|   |հրատարակում                                                          |

|_________________________________________________________________________|

|       VI. Մանկավարժական և  գիտամանկավարժական կադրերով ապահովում         |

|_________________________________________________________________________|

|1. |ՀՀ-ում մագիստրատուրայի ընդունելության անցկացման կանոնակարգի մշակում, |

|   |ՀՀ-ում ասպիրանտուրայի ընդունելության քննությունների և  ստուգարքների  |

|   |անցկացման կանոնակարգի լրամշակում                                     |

|___|_____________________________________________________________________|

|2. |Գիտության և  տեխնիկայի զարգացման գերակա ուղղություններով             |

|   |ասպիրանտուրայի 80 տեղի հատկացում                                     |

|___|_____________________________________________________________________|

|3. |ՀՀ հանրային ոլորտի բարեփոխումների ծրագրի շրջանակում կրթության        |

|   |համակարգի մարդկային (կադրային) ռեսուրսների կառավարման գործառույթների |

|   |մշակում                                                              |

|___|_____________________________________________________________________|

|4. |Թերհամալրված դպրոցների համար ինտեգրացված դասընթացների և  բազմապրոֆիլ |

|   |ուսուցչական կադրերի պատրաստում` ըստ ստացված հայտերի                  |

|___|_____________________________________________________________________|

|5. |Սփյուռքի համար մանկավարժական կադրերի նպատակային պատրաստում           |

|   |Հայաստանում առաջնահերթ նշանակության մասնագիտություններով             |

|___|_____________________________________________________________________|

|6. |Սփյուռքի համար գիտամանկավարժական կադրերի պատրաստում                  |

|___|_____________________________________________________________________|

|7. |Սփյուռքահայ մանկավարժների վերապատրաստման դասընթացների կազմակերպում`  |

|   |ա) «Սփյուռք» կենտրոնում,                                             |

|   |բ) Վրաստանում` հայկական դպրոցների ուսուցիչների վերապատրաստում` 10    |

|   |առարկայի գծով                                                        |

|___|_____________________________________________________________________|

|8. |ՈՒսուցիչների որակավորման բարձրացման և  վերապատրաստման դասընթացների   |

|   |կազմակերպում`                                                        |

|   |ա) երկարատև`  2000 ուսուցիչ,                                         |

|   |բ) կարճատև`  4800 ուսուցիչ:                                          |

|___|_____________________________________________________________________|

|9. |Բուհերի պրոֆեսորադասախոսական կազմի ատեստավորման կարգի մշակում        |

|___|_____________________________________________________________________|

|10.|Մանկավարժների` որպես սոցիալական խավի համակողմանի (սոցիալական,        |

|   |իրավական) ապահովման ծրագրի մշակում                                   |

|___|_____________________________________________________________________|

|11.|Մանկավարժական կադրերի գործուղում` ՀՀ հեռավոր և  սահմանամերձ          |

|   |բնակավայրեր                                                          |

|___|_____________________________________________________________________|

|12.|«Լավագույն դաստիարակ», «Լավագույն ուսուցիչ», «Լավագույն տնօրեն»      |

|   |ամենամյա մրցույթների կազմակերպում                                    |

|_________________________________________________________________________|

|    VII. ՈՒսուցման և  դաստիարակության գործընթացների միասնականացում       |

|_________________________________________________________________________|

|1. |Հանրակրթական դպրոցի ուսումնական պլաններում ընդգրկված հումանիտար      |

|   |առարկաների ծրագրերի արդիականացում Կրթության որակի և                  |

|   |համապատասխանության վարկային ծրագրի շրջանակներում                     |

|___|_____________________________________________________________________|

|2. |«Հայոց եկեղեցու պատմություն» 6-8-րդ դասարանների դասագրքերի           |

|   |հրատարակում                                                          |

|___|_____________________________________________________________________|

|3. |Հանրակրթական հաստատությունների և  ՄՄՈՒՀ-ների ռազմագիտության          |

|   |կաբինետների վերականգնում, ուսումնական զենքով ապահովում               |

|___|_____________________________________________________________________|

|4. |Դպրոցականների շրջանում ռազմահայրենասիրական ամենամյա խաղերի և         |

|   |մրցումների կազմակերպում                                              |

|___|_____________________________________________________________________|

|5. |Հանրակրթական հաստատությունների` 240 դաստիարակության գծով             |

|   |փոխտնօրենների և  կազմակերպիչների որակավորման բարձրացման դասընթացների |

|   |կազմակերպում                                                         |

|___|_____________________________________________________________________|

|6. |Նախադպրոցական հաստատությունների (նախակրթարանների) զարգացման          |

|   |ռազմավարության մշակում                                               |

|___|_____________________________________________________________________|

|7. |Մանկապատանեկան և  երիտասարդական հասարակական (հայրենասիրական,         |

|   |բնապահպանական, ստեղծագործական և  այլն) կազմակերպությունների          |

|   |գործունեության խթանում                                               |

|___|_____________________________________________________________________|

|8. |Մանկապատանեկան և  երիտասարդական գեղագիտական դաստիարակության ամենամյա |

|   |մրցույթների և  փառատոնների, մարզաառողջարարական սպարտակիադաների       |

|   |կազմակերպում                                                         |

|_________________________________________________________________________|

|     VIII. Նյութատեխնիկական և  ուսումնամեթոդական հիմքի բարելավում        |

|_________________________________________________________________________|

|1. |Մարդասիրական կազմակերպությունների միջոցով նախադպրոցական հիմնարկների  |

|   |զարգացման ծրագրերի մշակում և  իրականացում                            |

|___|_____________________________________________________________________|

|2. |«Քայլ առ քայլ» ծրագրի ընդլայնում                                     |

|___|_____________________________________________________________________|

|3. |Նախադպրոցական հիմնարկների համար 2 ձեռնարկի (12 մամուլ) հրատարակում   |

|___|_____________________________________________________________________|

|4. |Միջնակարգ դպրոցների հիմնանորոգում                                    |

|___|_____________________________________________________________________|

|5. |Միջնակարգ դպրոցում համակարգչային դասարանների ստեղծում և  ինտերնետային|

|   |կապի հաստատում`                                                      |

|   |ա) Կրթության որակի և  համապատասխանության մասին վարկային ծրագրի       |

|   |շրջանակներում` 150 դպրոց (առանց ինտերնետային կապի),                  |

|   |բ) դոնոր կազմակերպությունների աջակցությամբ` ըստ հնարավորությունների  |

|___|_____________________________________________________________________|

|6. |Միջնակարգ դպրոցներին 8000 սեղան-նստարանների հատկացում (ՀՍՆ հիմնադրամ)|

|___|_____________________________________________________________________|

|7. |Հատուկ դպրոցի շենքի վերանորոգում                                     |

|___|_____________________________________________________________________|

|8. |Հատուկ կրթության 2 ձեռնարկի (8 մամուլ) հրատարակում                   |

|___|_____________________________________________________________________|

|9. |Նախադպրոցական և  հատուկ կրթության համար մեթոդական նյութերի           |

|   |հրատարակում` «Նախաշավիղ» պարբերականում                               |

|_________________________________________________________________________|

|                 IX. Կրթության համակարգի ռացիոնալացում                   |

|_________________________________________________________________________|

|1. |Նախադպրոցական հաստատության օրինակելի հաստիքացուցակի և  խմբերի        |

|   |նորմատիվային խտության վերահաստատում                                  |

|___|_____________________________________________________________________|

|2. |Կրթության համակարգի ռացիոնալացման գործընթացի ընդլայնում              |

|___|_____________________________________________________________________|

|3. |ՄՄՈՒՀ-ների առավել նպատակահարմար ներքին կառուցվածքի սահմանում և       |

|   |ներդրում                                                             |

|_________________________________________________________________________|

|       X. Կրթության կառուցվածքի և  բովանդակության արդիականացում          |

|_________________________________________________________________________|

|1. |11-ամյա հանրակրթության անցնելու նպատակով Կրթության որակի և           |

|   |համապատասխանության մասին վարկային ծրագրի շրջանակներում (ըստ          |

|   |ժամանակացույցի)`                                                     |

|   |ա) միջնակարգ (լրիվ) ընդհանուր կրթության չափորոշչի մշակում,           |

|   |բ) հենքային ուսումնական պլանի մշակում,                               |

|   |գ) առարկայական չափորոշիչների և  ծրագրերի վերանայում:                 |

|___|_____________________________________________________________________|

|2. |Գիտական հետազոտությունների կատարման խթանում` բարձրագույն և           |

|   |հետբուհական կրթության համակարգում                                    |

|___|_____________________________________________________________________|

|3. |Միջին և  բարձրագույն մասնագիտական կրթության 5-7 մասնագիտությունների  |

|   |չափորոշիչների մշակում                                                |

|___|_____________________________________________________________________|

|4. |Մասնագիտական կրթության ուսումնական պլանների և  առարկայական ծրագրերի  |

|   |համապատասխանեցում հաստատված չափորոշիչներին                           |

|___|_____________________________________________________________________|

|5. |Օտար լեզուների դասավանդման մեթոդիկաների կատարելագործում և  ուսուցման |

|   |համամասնությունների սահմանում (հանրակրթության համակարգում)           |

._________________________________________________________________________.

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
18.12.2003
N 50
Արձանագրային որոշում