Սեղմել Esc փակելու համար:
ՍՊՈՐՏԻ ԵՎ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐՑԵՐԻ ԲՆԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Չի գործում
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՍՊՈՐՏԻ ԵՎ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐՑԵՐԻ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ ՀՀ Մ ...

11.04.2011 -ին ուժը կորցրած ակտի տվյալ խմբագրությունը գործել է   25.12.2009  -ից մինչեւ   11.04.2011  -ը:
 

(ուժը կորցրել է 28.12.10 թիվ 4-Ն հրաման)

i

121.0024.301109

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «30»        11            2009 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 12109415

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՓՈԽՎԱՐՉԱՊԵՏ, ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

    ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ         ՍՊՈՐՏԻ ԵՎ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴՈՒԹՅԱՆ

                                          ՀԱՐՑԵՐԻ ՆԱԽԱՐԱՐ

 

    9 սեպտեմբերի 2009 թ. N 24-Ն           9 սեպտեմբերի 2009 թ. N 2-Ն

 

ՀԱՄԱՏԵՂ ՀՐԱՄԱՆ

 

i

ՍՊՈՐՏԻ ԵՎ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐՑԵՐԻ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐԶՊԵՏՆԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ԿԱՏԱՐՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԻ ՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՈՒՂԵՑՈՒՅՑԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2009 թվականի մայիսի 21-ի «Հայաստանի Հանրապետության մարզպետների կողմից կատարված աշխատանքների գնահատման կարգը, Հայաստանի Հանրապետության մարզպետների կողմից կատարված աշխատանքների գնահատման չափորոշիչները, ինչպես նաև դրանց հիման վրա ձևավորվող գնահատականների միավորները հաստատելու մասին» թիվ 562-Ն որոշմամբ /այսուհետ` Որոշում/ հաստատված N 1 հավելվածի 6-րդ կետը

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՆՔ`

 

հաստատել Որոշմամբ հաստատված N 2 հավելվածի գնահատման հիմնական չափորոշիչներ սյունակի 9-րդ կետի` սպորտի և երիտասարդության հարցերի բնագավառում Հայաստանի Հանրապետության մարզպետների կողմից կատարված աշխատանքների գնահատման չափորոշիչների մեթոդական ուղեցույցը` համաձայն N 1 հավելվածի:

 

Հավելված N 1

ՀՀ փոխվարչապետ, տարածքային

կառավարման նախարարի

2009 թվականի սեպտեմբերի 9-ի

թիվ 24-Ն

և

ՀՀ սպորտի և երիտասարդության

հարցերի նախարարի

2009 թվականի սեպտեմբերի 9-ի

թիվ 2-Ն

համատեղ հրամանի

 

ՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ ՍՊՈՐՏԻ ԵՎ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐՑԵՐԻ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐԶՊԵՏՆԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ԿԱՏԱՐՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԻ

 

1. Գործառույթի նպատակը

Գնահատման միջոցով իրականացնել մարզի բնակչության

1. ֆիզիկական ակտիվության, առողջության և ակտիվ կենսակերպի ամրապնդումը, անհատի ներդաշնակ զարգացումը, աշխատունակության բարձրացումը և երկարակեցության ապահովումը.

2. տարիքային և սոցիալական տարբեր խմբերի անձանց համար ֆիզիկական դաստիարակության անընդհատությունը և ֆիզիկական կուլտուրայով ու սպորտով զբաղվելու մատչելիությունը.

3. հայրենիքի պաշտպանությանը պատրաստ երիտասարդության ֆիզիկական պատրաստականության ապահովումը:

2. Գնահատման չափորոշիչների մեթոդական ուղեցույցը համաձայն աղյուսակ 1-ի

 

Աղյուսակ 1

.__________________________________________________________________.

| N |         Անվանումը          |        Գնահատման միավորը        |

|   |                            |_________________________________|

|   |                            | առավել   |  միջին   |   բարձր   |

|   |                            | ցածր     |          |           |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

| 1 |             2              |    3     |    4     |     5     |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|1. |Մարզի բնակչության ֆիզիկական |          |          |0.3 միավոր |

|   |ակտիվության զարգացմանը      |          |          |           |

|   |նպաստող քաղաքականության     |          |          |           |

|   |վերաբերյալ մարզպետի որոշում |          |          |           |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|2. |Ֆիզիկական ակտիվության       |Ներդրում  |Ընթացքի   |Կատարվել է |

|   |զարգացման բնագավառում       |չի        |մեջ է     |           |

|   |մարզպետի ձեռնարկած          |կատարվել  |          |           |

|   |միջոցառումները Հայաստանի    |__________|__________|___________|

|   |Հանրապետության պետական      |0 միավոր  |0.1       |0.2 միավոր |

|   |բյուջեի, դրամաշնորհների,    |          |միավոր    |           |

|   |իրավաբանական կամ ֆիզիկական  |          |          |           |

|   |անձանց օգնությամբ կատարված  |          |          |           |

|   |ներդրումը                   |          |          |           |

|___|____________________________|__________|______________________|

|3. |Քաղաքի կամ գյուղի           |Անբարվոք  |Պահպանելու համար      |

|   |պլանավորված հատակագծով      |վիճակ     |իրականացված           |

|   |նախատեսված շրջակա միջավայրի |          |վերահսկողական         |

|   |կանաչապատման,               |          |գործառույթը           |

|   |խաղահրապարակների, սպորտով   |          |                      |

|   |զբաղվելու գոտիների,         |__________|______________________|

|   |զբոսայգիների, հետիոտնի      |0 միավոր  |1.0 միավոր            |

|   |համար նախատեսված            |          |                      |

|   |ճանապարհների պահպանումը և   |          |                      |

|   |ավելացումը (հաշվի է առնվել, |          |                      |

|   |որ մարզի բնակչության        |          |                      |

|   |ֆիզիկական ակտիվությունը     |          |                      |

|   |կախված է մարզի շրջակա       |          |                      |

|   |միջավայրի վիճակից)          |          |                      |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|4. |Ոտքով և  հեծանվով           |Բնակչու-  |Բնակչու-  |Բնակչության|

|   |երթևեկողները  կազմում են    |թյան 30%-ը|թյան      |60%-ից     |

|   |                            |          |30-60%-ը  |ավելի      |

|   |                            |__________|__________|___________|

|   |                            |0 միավոր  |0.09      |0.1 միավոր |

|   |                            |          |միավոր    |           |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|5. |Մարզական մրցումների,        |Մասնակից  |Մինչև  10 |10-ից ավելի|

|   |միջոցառումների (պաշտոնական  |չկա       |մարդ      |           |

|   |և  ոչ պաշտոնական)           |__________|__________|___________|

|   |մասնակիցների թիվը           |0 միավոր  |0.01      |0.02 միավոր|

|   |                            |          |միավոր    |           |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|6. |Բնության գրկում իրականացված |Չի իրակա- |Նախա-     |Իրականացվել|

|   |ակտիվ խաղերի միջոցառումները |նացվել    |տեսված է  |է          |

|   |                            |__________|__________|___________|

|   |                            |0 միավոր  |0.01      |0.02 միավոր|

|   |                            |          |միավոր    |           |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|7. |Նախատեսվել և  կազմակերպվել  |Չի նախա-  |Նախա-     |Կազմա-     |

|   |է «Ֆիզկուլտուրայի օր»,      |տեսվել    |տեսվել,   |կերպվել է  |

|   |«Ֆիզիկական ակտիվության      |          |բայց չի   |(միջոցառման|

|   |մարզային օր» և  այլ         |          |կազմա-    |անվանումը) |

|   |միջոցառումներ               |          |կերպվել   |           |

|   |                            |__________|__________|___________|

|   |                            |0 միավոր  |0.02      |0.04 միավոր|

|   |                            |          |միավոր    |           |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|8. |Սպորտի և  ակտիվ կենսակերպի  |Չի        |Ընթացքի   |Կատարվել է |

|   |հարցերով զբաղվող            |կատարվել  |մեջ է     |           |

|   |կազմակերպությունների հետ    |__________|__________|___________|

|   |համատեղ կազմակերպված և      |0 միավոր  |0.02      |0.04 միավոր|

|   |իրականացված ֆիզիկական       |          |միավոր    |           |

|   |ակտիվության                 |          |          |           |

|   |հնարավորությունների         |          |          |           |

|   |բարելավման և  սոցիալական    |          |          |           |

|   |համախմբվածության            |          |          |           |

|   |ամրապնդմանն ուղղված ծրագիր  |          |          |           |

|   |(ծրագրեր)                   |          |          |           |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|9. |2009 թվականին ոտքով և       |Կատարվել  |Կատարվել  |Չի կատարվել|

|   |հեծանվով երթևեկողների       |է մեկից   |է մեկ     |           |

|   |ճանապարհներին կատարված      |ավելի     |          |           |

|   |հանցագործությունների        |__________|__________|___________|

|   |ցուցանիշը                   |0 միավոր  |0.001     |0.04 միավոր|

|   |                            |          |միավոր    |           |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|10.|Իրականացված բազմակողմանի    |Չի        |Ընթացքի   |Իրականացվել|

|   |միջոցառումներ նվիրված       |իրակա-    |մեջ է     |է մեկ կամ  |

|   |ֆիզիկական ակտիվությանը      |նացվել    |          |ավելի      |

|   |                            |__________|__________|___________|

|   |                            |0 միավոր  |0.02      |0.04 միավոր|

|   |                            |          |միավոր    |           |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|11.|Անվտանգ զբոսայգիների, ոտքով |Չի        |Տեղադրվել |Տեղադրվել է|

|   |և  հեծանվով երթևեկելու      |տեղադրվել,|է կայք    |մարզի կայք |

|   |համար նախատեսված            |չի        |էջում     |էջում և    |

|   |ճանապարհների,               |ներկա-    |          |ներկայացվել|

|   |խաղահրապարակների,           |յացվել    |          |է լրատվական|

|   |սահադաշտերի, լողավազանների  |          |          |միջոցներին |

|   |և  ֆիզկուլտուրայով ու       |__________|__________|___________|

|   |սպորտով զբաղվելու այլ       |0 միավոր  |0.02      |0.04 միավոր|

|   |հնարավորությունների,        |          |միավոր    |           |

|   |հովանավորչական միջոցներով   |          |          |           |

|   |իրականացվող ծրագրերի,       |          |          |           |

|   |մարզական միջոցառումների     |          |          |           |

|   |մասին տեղեկատվության        |          |          |           |

|   |տեղադրումը մարզի կայք       |          |          |           |

|   |էջում, ներկայացումը         |          |          |           |

|   |լրատվական միջոցներին        |          |          |           |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|12.|Բոլոր տարիքի մարդկանց       |Չի        |Ընթացքի   |Իրականացվել|

|   |համար հեծանվային            |իրակա-    |մեջ է     |է մեկ կամ  |

|   |փոխադրամիջոցի զարգացմանը    |նացվել    |          |ավելի      |

|   |նպաստող իրականացված         |          |          |(միջոցառման|

|   |միջոցառում (ինչպիսիք են     |          |          |անվանումը) |

|   |քաղաքի փողոցներում          |__________|__________|___________|

|   |ավտոմոբիլային տրանսպորտի    |0 միավոր  |0.02      |0.04 միավոր|

|   |համար ցածր արագություն      |          |միավոր    |           |

|   |սահմանելը, տրանսպորտային    |          |          |           |

|   |քաղաքականության մեջ         |          |          |           |

|   |հեծանվով երթևեկողներին      |          |          |           |

|   |գերակայություն տալը կամ     |          |          |           |

|   |որոշ ժամանակահատվածում      |          |          |           |

|   |տրանսպորտի երթևեկության     |          |          |           |

|   |դադարեցումը, ճանապարհների   |          |          |           |

|   |հարմարեցում և  այլն)        |          |          |           |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|13.|Զբոսայգիներում քայլողների   |Չի իրակա- |Ընթացքի   |Իրականացվել|

|   |և  անվասայլակներով զբոսնող  |նացվել    |մեջ է     |է մեկ կամ  |

|   |հաշմանդամների համար`        |          |          |ավելի      |

|   |կատարված համապատասխան       |          |          |(միջոցառման|

|   |միջոցառումները              |          |          |անվանումը) |

|   |                            |__________|__________|___________|

|   |                            |0 միավոր  |0.02      |0.03 միավոր|

|   |                            |          |միավոր    |           |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|14.|Իրականացված բոլոր հնարավոր  |Չի իրակա- |Ընթացքի   |Իրականացվել|

|   |միջոցները ապահովելու`       |նացվել    |մեջ է     |է մեկ կամ  |

|   |ֆիզկուլտուրայի              |          |          |ավելի      |

|   |պարապմունքների              |          |          |(միջոցառման|

|   |ընդգրկվածությունը բոլոր     |          |          |անվանումը) |

|   |դասարանների ամենօրյա        |__________|__________|___________|

|   |դասացուցակներում            |0 միավոր  |0.09      |0.1 միավոր |

|   |                            |          |միավոր    |           |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|15.|Տեղ և  մարզագույք           |Չի իրակա- |Ընթացքի   |Իրականացվել|

|   |տրամադրելու համար           |նացվել    |մեջ է     |է մեկ կամ  |

|   |ձեռնարկված միջոցառումները   |          |          |ավելի      |

|   |և  արդյունքը                |          |          |(միջոցառման|

|   |                            |          |          |անվանումը) |

|   |                            |__________|__________|___________|

|   |                            |0 միավոր  |0.1       |0.2 միավոր |

|   |                            |          |միավոր    |           |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|16.|Արտադպրոցական մարզական      |Դպրոցի    |Դպրոցի    |Դպրոցի     |

|   |պարապմունքների, խմբերի և    |աշակերտ-  |աշակերտ-  |աշակերտների|

|   |մասնակիցների քանակը         |ների      |ների      | 60% -ից   |

|   |                            |30%-ը     |30-60%-ը  |ավելի      |

|   |                            |__________|__________|___________|

|   |                            |0 միավոր  |0.03      |0.05 միավոր|

|   |                            |          |միավոր    |           |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|17.|Նախադպրոցական մանկական      |Ծրագիր    |Ընթացքի   |Հաստատված  |

|   |կազմակերպություններում      |չկա       |մեջ է     |ծրագրով    |

|   |ամենօրյա, անվտանգ,          |          |          |կազմակերպվե|

|   |զվարճալի, բացօթյա և  փակ    |          |          |լ է խաղեր  |

|   |տարածքում խաղերի            |          |          |(ծրագրի    |

|   |կազմակերպման հաստատված      |          |          |անվանումը) |

|   |ծրագրի առկայությունը        |__________|__________|___________|

|   |                            |0 միավոր  |0.01      |0.02 միավոր|

|   |                            |          |միավոր    |           |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|18.|Տարված աշխատանքը դպրոցների  |Աշխատանք  |Ընթացքի   |Աշխատանք   |

|   |կրթական մարմինների,         |չի տարվել |մեջ է     |տարվել է,  |

|   |ծնողների, իրավասու          |          |          |կա ուղի    |

|   |մարմինների և  տեղական       |          |          |ստեղծելու  |

|   |կազմակերպությունների հետ`   |          |          |նախագիծ կամ|

|   |նպատակ ունենալով դպրոց      |          |          |ստեղծվել է |

|   |տանող անվտանգ, ակտիվ ուղի   |          |          |մեկ կամ մի |

|   |ստեղծելը                    |          |          |քանի       |

|   |                            |          |          |ուղիներ)   |

|   |                            |__________|__________|___________|

|   |                            |0 միավոր  |0.02      |0.08 միավոր|

|   |                            |          |միավոր    |           |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|19.|Ծնողները կամ չափահաս        |Դպրոցի    |Դպրոցի    |Դպրոցի     |

|   |հարազատները փոքր տարիքի     |աշակերտ-  |աշակերտ-  |աշակերտների|

|   |երեխաներին դպրոց ոտքով կամ  |ների      |ների      |60%-ից     |

|   |հեծանվով ուղեկցելու         |30%-ը     |30-60%-ը  |ավելի      |

|   |հարաբերական տոկոսը          |__________|__________|___________|

|   |                            |0 միավոր  |0.04      |0.06 միավոր|

|   |                            |          |միավոր    |           |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|20.|Իր ղեկավարի դերում          |Դպրոցի    |Դպրոցի    |Դպրոցի     |

|   |մյուսներին օրինակ ծառայելը` |աշակերտ-  |աշակերտ-  |աշակերտների|

|   |հանդես գալով որպես          |ների      |ների      |60%-ից     |

|   |քայլելու, հեծանվով          |30%-ը     |30-60%-ը  |ավելի      |

|   |երթևեկելու,  ակտիվ          |__________|__________|___________|

|   |կենսակերպի հետևողական       |0 միավոր  |0 միավոր  |0.5 միավոր |

|   |ջատագով                     |          |          |           |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|21.|Երիտասարդության հոգևոր  ու  |Չի        |Ընթացքի   |Ընդունվել է|

|   |ֆիզիկական զարգացմանն        |ընդունվել |մեջ է     |           |

|   |ուղղված խնդիրների ներառմամբ |__________|__________|___________|

|   |մարզային (տեղային) մշակված  |0 միավոր  |0.02      |0.04 միավոր|

|   |կամ ընդունված ծրագրերը      |          |միավոր    |           |

|___|____________________________|__________|__________|___________|

|22.|Երիտասարդ քաղաքացիների      |Չի        |Ընթացքի   |Ընդունվել է|

|   |անմիջական մասնակցությամբ    |ընդունվել |մեջ է     |           |

|   |մշակված` երիտասարդության    |__________|__________|___________|

|   |խնդիրներին առնչվող մարզային |0 միավոր  |0.02      |0.04 միավոր|

|   |նշանակության ծրագրեր        |          |միավոր    |           |

.__________________________________________________________________.

 

 

pin
Տարածքային կառ. եւ ենթակառու
09.09.2009
N 24-Ն
Հրաման