Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐՈ ...

 

 

040.0574.240510

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

22 ապրիլի 2010 թվականի N 574-Ն

 

i

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐՈՎ ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ` ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԵՎ ԿԱՊԻ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի 2007 թվականի փետրվարի 7-ի ՆՀ-37-Ն հրամանագրի 2-րդ կետով` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության ազգային անվտանգության ռազմավարության դրույթներով նախատեսված` Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտի և կապի նախարարության գործունեության ծրագիրը` համաձայն հավելվածի:

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2010 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԱՅԻՍԻ 24-ԻՆ

 

Հավելված

ՀՀ կառավարության

2010 թվականի մայիսի 10-ի

N 574-Ն որոշման

 

ԾՐԱԳԻՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐՈՎ ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ` ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԵՎ ԿԱՊԻ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ

 

I. Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտի և կապի նախարարության

տրանսպորտային համակարգի գործունեության ծրագիրը

 

1. Տրանսպորտային համակարգի, որպես Հայաստանի Հանրապետության արտադրական ենթակառուցվածքի բաղկացուցիչ մասի, արդյունավետ և անխափան գործունեությունը կարևորագույն և անհրաժեշտ պայման է տնտեսության կայունացման, զարգացման և կառուցվածքային բարեփոխման, երկրի ազգային անվտանգության ու պաշտպանության, ժողովրդի կենսապայմանների բարելավման համար:

2. Երկրի ազգային անվտանգության ապահովման համար անհրաժեշտ է բարձրացնել տրանսպորտի զորահավաքային պատրաստականության մակարդակը` հատուկ պայմաններում դրա հստակ աշխատելու ունակությունը պահպանելու ճանապարհով:

3. Երկրի պաշտպանունակության բարձրացման և արտակարգ իրավիճակների դեպքում տրանսպորտի հստակ աշխատանքի ապահովման համար անհրաժեշտ է`

1) մշակել ավտոմոբիլային տրանսպորտի զորահավաքային նախապատրաստության պլանը.

2) մշակել ավտոմոբիլային ճանապարհների զորահավաքային նախապատրաստության պլանը.

3) մշակել կապի բնագավառի զորահավաքային նախապատրաստության պլանը:

4. Երկրի տնտեսական անկախության ապահովման համար տրանսպորտային համակարգը հարկավոր է պահել զարգացման և գործունեության այնպիսի մակարդակի վրա, որը`

1) ցանկացած պայմաններում կբավարարի տնտեսության, զինված ուժերի և բնակչության տրանսպորտային ծառայությունների պահանջները.

2) կպահպանի երկրի տնտեսական միասնությունը, պայմաններ կստեղծի մարզերի միջև տնտեսական տրանսպորտային կապերի զարգացման համար:

5. Տնտեսության արմատական փոփոխությունները և Հայաստանի Հանրապետության աշխարհագրական դիրքը հաշվի առնելով` անհրաժեշտ է իրականացնել այնպիսի պետական տրանսպորտային քաղաքականություն, որը տնտեսության և սոցիալական զարգացման ոլորտում հաշվի կառնի տրանսպորտի առանձնահատկությունները և դերը:

6. Տրանսպորտային համակարգի պետական քաղաքականության ռազմավարությունը պետք է նպատակաուղղված լինի այնպիսի տրանսպորտային համակարգի ձևավորմանը, որը կապահովի ուղևորների և բեռների երաշխավորված փոխադրումը, պաշտպանական, բնապահպանական և այլ հատուկ պահանջների բավարարումը, ինչպես նաև ապրանքների գներում տրանսպորտային բաղադրիչի նվազեցումը, այդ թվում այլընտրանքային, ավելի էժան ու մաքուր վառելիքների, մասնավորապես, սեղմված բնական գազի, օգտագործման ծավալների ավելացման ճանապարհով:

7. Տրանսպորտի զարգացումը պետք է ուղղված լինի ուղևորների և բեռների փոխադրման պահանջարկի բավարարմանը, արտադրության այլ ճյուղերի գործունեության խթանմանը, արտաքին առևտրի զարգացմանը: Այն պետք է կազմի երկրի ընդհանուր սոցիալ-տնտեսական զարգացման բաղկացուցիչ մասը, բավարարի կապիտալ ներդրումների տնտեսական պահանջները և կանխատեսի տրանսպորտի բոլոր տեսակների տեխնիկական վիճակի զգալի բարելավում և կատարելագործում` ապահովելով էկոլոգիական բնութագրերով տրանսպորտային միջոցների պարկի ստեղծումը, ինչպես նաև ավտոտրանսպորտային միջոցներից վտանգավոր արտանետումների կրճատումը:

8. Տրանսպորտի տեխնիկական վերազինումը և զարգացման ուղղությունը պետք է համընկնեն ինչպես տրանսպորտային համակարգի արդյունավետ ձևավորման, այնպես էլ կոնկրետ տնտեսական պահանջների հետ և տնտեսության զարգացման ազգային մակարդակի բարձրացմանը զուգընթաց համապատասխանեն ժամանակակից միջազգային չափանիշների պահանջներին` ապահովելով նաև շրջակա միջավայրի պահպանությունը և բնակչության առողջության պաշտպանությունն ավտոտրանսպորտային միջոցների արտածվող գազերում պարունակվող աղտոտող նյութերի ազդեցությունից:

9. Նշված խնդիրների լուծման համար առաջին հերթին անհրաժեշտ է տնտեսական բարեփոխումներին համապատասխան իրականացնել կառուցվածքային բարեփոխումներ, կատարելագործել տնտեսական և օրենսդրական հիմքը, ինչպես նաև կատարելագործել տրանսպորտային համակարգի պետական կարգավորման մեխանիզմները:

10. Տրանսպորտի համակարգի տնտեսական բարեփոխումների հիմնական ուղղություններից մեկը գործունեության արդյունավետության բարձրացումն է, որի հիմքում սեփականատիրոջ ակտիվությունն է, տրանսպորտային ծառայությունների, կապիտալի և աշխատուժի շուկայի զարգացումը, պետություն-մասնավոր սեկտոր հատվածի համագործակցության կանոնակարգումը:

11. Տրանսպորտային ծառայությունների շուկայի ձևավորման գործում կարևոր տեղ է տրվում մարքեթինգային կառույցներին, փոխադրողների ընտրությանը, ինչպես նաև լիցենզավորման և սերտիֆիկացման համակարգերին, որոնք պետք է ապահովեն բարձր որակավորում ունեցող ցանկացած փոխադրողի և տեխնիկապես սարքին փոխադրամիջոցի մուտքը նշված շուկան:

12. Բարեփոխումների նոր ժամանակահատվածում անհրաժեշտ է մասնավորեցման գործընթացին զուգահեռ ապահովել մասնավորեցված ընկերությունների զարգացման համար նպաստավոր պայմանների ստեղծումը:

13. Տրանսպորտային համակարգի հետագա զարգացման և բարեփոխման կարևորագույն ուղղություններն են լինելու`

1) պետական տրանսպորտային քաղաքականության իրականացումը.

2) տրանսպորտային կազմակերպությունների գործունեության պետական կարգավորման համակարգի ձևավորումը.

3) նոր տնտեսական պայմաններին համապատասխան օրենսդրական դաշտի ստեղծումը.

4) ընդհանուր օգտագործման տրանսպորտի, այդ թվում` քաղաքային էլեկտրական տրանսպորտի զարգացման առաջնահերթության ապահովումը, ինչպես նաև հաշմանդամների և սակավաշարժուն այլ խմբերի համար հասարակական տրանսպորտի մատչելիության ապահովմանն ուղղված միջոցառումների իրականացումը.

5) տրանսպորտային ծառայությունների լիարժեք շուկայի կայացման արդյունքում սահմանամերձ լեռնային և բարձր լեռնային գոտիներում բնակչության կողմից ընդհանուր օգտագործման տրանսպորտային միջոցներից օգտվելու մատչելիության մակարդակի բարձրացումը:

14. Իրավական դաշտը, որպես տրանսպորտային գործունեության պետական կարգավորման հիմք, պետք է նպաստի սեփականության տարբեր ձևերով և կառուցվածքով տրանսպորտային կազմակերպությունների ստեղծմանը, ապահովի տրանսպորտային տարբեր համակարգերի արդյունավետ համագործակցությունը, տրանսպորտային ծառայություններից օգտվողների շահերի պետական պաշտպանվածությունը, տրանսպորտային գործունեության անվտանգությունը և շրջակա միջավայրի պահպանությունը:

15. Տրանսպորտի զարգացման հիմնական խնդիրներից են նաև նոր ավտոմոբիլային ճանապարհների կառուցումը և գոյություն ունեցող ավտոմոբիլային ճանապարհների ու երկաթուղու տեխնիկական մակարդակի հետագա բարձրացումը:

16. Ավտոմոբիլային հաղորդակցության ուղիների վիճակի բարելավման և զարգացման նպատակով կարևորվում են հետևյալ աշխատանքների կատարումը`

1) (Մ-3) Մարգարա-Վանաձոր-Տաշիր-Վրաստանի սահման միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի Տաշիր-Վրաստանի սահման ճանապարհահատվածի վերականգնման աշխատանքների իրականացումը.

2) յուրաքանչյուր տարի Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեով նախատեսել համապատասխան ֆինանսական միջոցներ և ապահովել Հայաստանի Հանրապետության ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման և վերականգնման աշխատանքների իրականացումը.

3) Ասիական զարգացման բանկի, Համաշխարհային բանկի, Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի և այլ ֆինանսական աղբյուրների շրջանակներում գյուղական բնակավայրերն սպասարկող ավտոմոբիլային ճանապարհների հիմնանորոգման աշխատանքների իրականացումը` ապահովելով դրանց անցանելիությունը:

17. Ներկայումս հրատապ է մնում հանրապետության լեռնային և սահմանամերձ բնակավայրերի կայուն կապի ապահովումը մարզկենտրոնների հետ և արտակարգ իրավիճակների կամ ռազմական դրության դեպքում դրանց տրանսպորտային սպասարկման հարցը:

18. Երկրի արտաքին առևտրական կապերի ապահովման, միջազգային տրանսպորտային շուկայում հայրենական ուղևորափոխադրողների և բեռնափոխադրողների, ինչպես նաև տրանսպորտային ծառայությունների մատուցման ոլորտում գործունեություն ծավալող ձեռնարկատերերի դիրքերի պաշտպանության, մրցունակության ապահովման և զարգացման, Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտային համակարգն աստիճանաբար համաշխարհային տրանսպորտային համակարգի հետ ինտեգրման համար անհրաժեշտ է`

1) ձևավորել տրանսպորտային համակարգի միջազգային նորմերին համապատասխան օրենսդրական դաշտ.

2) նախաձեռնել միջպետական երկկողմ և բազմակողմ նոր համաձայնագրերի մշակում և ստորագրում, միջազգային կոնվենցիաներին և պայմանագրերին անդամակցում.

3) ընդլայնել և խորացնել համագործակցությունը տրանսպորտային միջազգային կազմակերպությունների հետ.

4) Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտային գործունեությունը կարգավորող օրենսդրությունը համահունչ դարձնել միջազգային երկկողմ և բազմակողմ համաձայնագրերի շրջանակներում երկրի կողմից ստանձնված պարտավորություններին, այդ թվում` մշակել տրանսպորտային միջոցներին և միջազգային տրանսպորտային գործունեությամբ զբաղվող կազմակերպություններին ներկայացվող տեխնիկական պահանջները և գործունեության կարգը սահմանող նոր իրավական նորմատիվ ակտեր` ապահովել վերջիններիս ընդունումը և կիրառումը.

5) իրականացնել արդյունավետ պետական վերահսկողություն միջազգային տրանսպորտային գործունեություն իրականացնող հայկական և Հայաստանի Հանրապետության տարածք մուտք գործող օտարերկրյա փոխադրողների և ձեռնարկատերերի նկատմամբ:

19. Միջազգային տրանսպորտային փոխադրումների որակական փոփոխությունների համար կարևորագույն նշանակություն ունի «Եվրոպա-Կովկազ-Ասիա միջանցքի զարգացման միջազգային տրանսպորտի մասին հիմնական բազմակողմ համաձայնագրի», «Հիմնական տրանսեվրոպական տրանսպորտային առանցքները դեպի հարևան պետություններ և տարածաշրջաններ ընդլայնելու հարցերով բարձրաստիճան խմբի», «Հյուսիս-Հարավ միջազգային տրանսպորտային միջանցքի մասին», ՄԱԿ-ի «Տրանսասիական երկաթուղային ցանցի մասին» և «Տրանսեվրոպական մայրուղային ցանցի մասին» համաձայնագրերի շրջանակներում ընդունված հիմնական երթուղիների ակտիվ զարգացումը, ենթակառուցվածքների կատարելագործումը և բեռնահոսքերի ներգրավումը:

20. Եվրամիության, եվրոպական հանձնաժողովի և ԱՊՀ մասնակից պետությունների հետ համաձայնեցված տրանսպորտային քաղաքականության վարման նպատակով Հայաստանի Հանրապետության համար առաջնահերթ նշանակության խնդիրներ են համարվում`

1) տրանսպորտային օրենսդրության համաձայնեցված մշակումն ու միասնականացումը.

2) ընդհանուր տրանսպորտային համակարգերի համաձայնեցված զարգացումը.

3) տրանսպորտային գործընթացների տեղեկատվական միասնական համակարգի (վարչական ռեգիստրի) ստեղծումը.

4) ավտոմոբիլային տրանսպորտի ազատ տեղաշարժի ապահովումը:

21. Հայաստանի Հանրապետության ազգային անվտանգության ապահովման համար անհրաժեշտ և հիմնական խնդիրներից մեկը տարածաշրջանի պետությունների հետ տրանսպորտային հաղորդակցության ապահովումն ու շրջափակման վերացումն է:

22. Հայաստանի տրանսպորտային բնագավառի բնականոն գործունեության ապահովման հարցում կարևորագույն տեղ է զբաղեցնում Վրաստանը, որը Հայաստանի Հանրապետության համար ներկայումս հանդիսանում է միակ տարանցիկ երկիրը դեպի ԱՊՀ և եվրոպական պետություններ: Վրաստանի հետ հարաբերություններում առաջնահերթ դիտարկվում են վրացական Փոթի և Բաթումի նավահանգիստները, որոնք միակ գործող մուտք են հանդիսանում դեպի Սև ծով: Նավահանգիստների միջոցով ԱՊՀ և եվրոպական պետությունների հետ Հայաստանի Հանրապետության կապն առավել հուսալի դարձնելու նպատակով անհրաժեշտ է աշխատանքներ տանել նշված նավահանգիստների ենթակառուցվածքներում հայկական կապիտալի ներթափանցման ուղղությամբ: Հատկապես կարևոր է դիտարկել հայկական թե՛ մասնավոր և թե՛ պետական ներդրումների միջոցով սեփական երկաթուղաավտոմոբիլային համապիտանի լաստանավի ձեռքբերումը: Միևնույն ժամանակ անհրաժեշտ է շարունակել աշխատանքները երկաթուղու աբխազական հատվածի վերաբացման, ինչպես նաև վրաց-ռուսական սահմանի բացման ուղղությամբ:

23. Նշված միջոցառումները կնպաստեն Հայաստանի Հանրապետության` որպես տարանցիկ երկրի ներուժի մեծացմանը, առևտրական կապերի զարգացմանը և հայկական բեռների փոխադրումների ծավալների մեծացմանը և հայկական փոխադրողներին միջազգային շուկայում մրցունակության ապահովմանը:

24. Հայաստանի Հանրապետության համար որպես տարանցիկ պետություն դեպի Մերձավոր Արևելք, Արաբական երկրներ և Միջին Ասիա իր նշանակալից տեղն է զբաղեցնում Իրանի Իսլամական Հանրապետությունը: Առավել մեծ կարևորություն է հանդիսանում դեպի Պարսից Ծոց անխափան տրանսպորտային հաղորդակցության ապահովումը:

25. Անհրաժեշտ է հետևողականորեն լուծումներ գտնել Հայաստանի Հանրապետության ու Իրանի Իսլամական Հանրապետության միջև ուղիղ երկաթուղային գծի նախագծման ու կառուցման հարցի վերաբերյալ, որն իր արտացոլումն է գտել Հայաստանի Հանրապետության ու Իրանի Իսլամական Հանրապետության տնտեսական կապերի կոորդինացման միջկառավարական հանձնաժողովի ութերորդ համատեղ նիստի փոխըմբռնման հուշագրում, ինչպես նաև Հայաստան-Իրան ուղիղ երկաթուղային կապի կառուցման բարձրաստիճան եռակողմ Հայաստան-Իրան-Ռուսաստան աշխատանքային խմբի օրակարգում:

26. Առանձին քննարկման առարկա է հանդիսանում Հայաստանի Հանրապետության հարևան Թուրքիայի և Ադրբեջանի կողմից միակողմանի տրանսպորտային շրջափակումը: Շրջափակման արդյունքում հայկական փոխադրողների կողմից այլընտրանքային երթուղիների օգտագործումը և դրա հետևանքով լրացուցիչ մաքսակետերի հատումը բերել են տրանսպորտային ծառայությունների ինքնարժեքի բարձրացմանը, ինչպես նաև ուղևորների և բեռների փոխադրման ժամանակի զգալի աճին և որոշ դեպքերում նաև նշված փոխադրումների անհնարինությանը:

27. Նշված պարագայում առավել նպատակահարմար է աշխատանքներ տանել Հայաստան - Թուրքիա և Հայաստան - Ադրբեջան ավտոմոբիլային և երկաթուղային ճանապարհները բացելու ուղղությամբ: Մասնավորապես երկու պետություններից անհրաժեշտ է պահանջել այն բազմակողմ համաձայնագրերի դրույթների կատարումը, որոնց անդամ են հանդիսանում Հայաստանի Հանրապետությունը, Թուրքիան և Ադրբեջանը:

Մեծ կարևորություն ունի նաև Հայ-թուրքական արձանագրությունների վավերացումը: Թուրքական սահմանների բացման դեպքում կմեծանա նաև Հայաստանի Հանրապետություն ներմուծվող տարբեր ապրանքատեսակների ծագման երկրների ընտրության հնարավորությունը: ՈՒսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ երկաթուղային տրանսպորտով Հայաստանի Հանրապետություն են ներմուծվում հիմնականում ցորեն, շաքար, հեղուկ նավթային բեռներ, պարարտանյութ և մետաղ: Նշված ապրանքատեսակների մեծ մասն այլընտրանքի բացակայության արդյունքում ներմուծվում է ԱՊՀ երկրներից: Սակայն թուրքական ուղղության բացման հետ կմեծանա նաև ապրանքատեսակների ծագման երկրների ընտրությունը: Հնարավոր է նաև վերջիններիս առավել էժան արժեքով ձեռքբերումը: Հաշվի առնելով այդ հանգամանքը, ինչպես նաև այն փաստը, որ թուրքական նավահանգիստներն ավելի խոշոր են, քան վրացականները, ունեն սպասարկման և պահեստավորման առավել ցածր սակագներ, այդ ապրանքների ներմուծման ուղղությունը կփոխարինվի թուրքականով` չնայած, որ հեռավորությունները դեպի այդ նավահանգիստներ ավելի մեծ են, քան դեպի վրացական նավահանգիստները:

28. Հայկական երկաթուղու համակարգը կոնցեսիոն պայմանագրով «Ռուսական երկաթուղիներ» բաց բաժնետիրական ընկերության կողմից ստեղծված «Հարավկովկասյան երկաթուղի» փակ բաժնետիրական ընկերությանը փոխանցելու կապակցությամբ առաջնահերթ խնդիր է համարվում կոնցեսիոների կողմից իրականացվող ներդրումային ծրագրով նախատեսվող ներդրումների նպատակաուղղումը հայկական երկաթուղու ենթակառուցվածքի բարելավմանն ու զարգացմանը, ինչպես նաև ուղևորափոխադրումների և բեռնափոխադրումների կանխատեսվող ծավալների ապահովմանն ու որակի բարձրացմանը:

29. Կարևոր նշանակություն ունի նաև կոնցեսիոների կողմից կոնցեսիոն պայմանագրի դրույթների ժամանակին և որակով կատարման նկատմամբ լիազոր մարմնի արդյունավետ վերահսկողության իրականացումը:

 

II. Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտի և կապի նախարարության կապի

և տեղեկատվայնացման համակարգի գործունեության ծրագիրը

 

30. Հայաստանի Հանրապետության ազգային անվտանգության ապահովման գործում առանձնահատուկ նշանակություն ունի կապի և տեղեկատվայնացման համակարգում իրականացվող ռազմավարությունը:

31. Կապի ոլորտում իրականացվող ռազմավարությունը նպատակաուղղված է`

1) կապի` փոստի և էլեկտրոնային հաղորդակցության ոլորտների զարգացմանը և արդիականացմանը.

2) նորագույն տեխնոլոգիաների հիման վրա գործող կապի միջոցների ներդրմանը, համակարգի թվայնացմանը, կառուցման, պահպանման և շահագործման ծախսերի նվազեցմանը, հուսալիության բարձրացմանը.

3) պահուստային ենթակառուցվածքների ստեղծմանը.

4) Հայաստանի Հանրապետության տարածքում կապի համակարգի ընդլայնմանը` կիրառելով գծային, ռադիոռելեային, շարժական և արբանյակային կապի միջոցները:

32. Տեղեկատվայնացման ոլորտում իրականացվող ռազմավարությունը նպատակաուղղված է`

1) տեղեկատվական համակարգերի զարգացմանն աջակցող քաղաքականության մշակմանը և կիրառմանը` կառուցելով ցանցեր և ներդնելով նոր համակարգչային-տեղեկատվական համակարգեր Հայաստանի Հանրապետության տարածքում, ինչպես պետական մարմինների, այնպես էլ ազգաբնակչության լայն զանգվածներին տեղեկատվական համակարգերին հասանելիության ապահովման համար: Պետական մարմինների գործունեության արդյունավետության բարձրացման նպատակով կառուցվող համակարգչային ցանցերի համար ֆինանսավորումն իրականացվելու է ՀՀ պետական բյուջեով նախատեսված ֆինանսական աղբյուրներից: Ինչ վերաբերում է ոլորտի զարգացմանը մասնավոր սեկտորում, ապա դրա ֆինանսավորումն իրականացվելու է ոլորտում գործունեություն ծավալող օպերատորների գործարար ծրագրերում նախատեսված ֆինանսական աղբյուրներից.

2) Հայաստանի Հանրապետության տարածքում էլեկտրոնային հաղորդակցության ցանցերի զարգացմանը և հասարակության լայն շրջանակներին տարատեսակ ինտերնետ ծառայություններով ապահովմանը.

3) ինտերնետ ծառայություններ մատուցող կազմակերպությունների համապատասխան մասնագիտական, տեխնոլոգիական, տեխնիկական, ծրագրային և իրավական խնդիրների լուծմանը` ոլորտի զարգացման քաղաքականությանը համահունչ.

4) արտակարգ իրավիճակների և ռազմական դրության պայմաններում գործելու նպատակով պետական մարմինների միասնական էլեկտրոնային հաղորդակցության համակարգի ստեղծմանը և դրա շահագործման ապահովմանը.

5) տեղեկատվայնացման ոլորտի օրենսդրական դաշտի բարեփոխմանը.

6) սույն կետի 1-5-րդ ենթակետերով սահմանված գործառույթների լիարժեք իրականացման վերջնաժամկետն է 2015 թվականը:

 

i

III. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐՈՎ ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ` ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԵՎ ԿԱՊԻ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ԿԱՏԱՐՈՒՄՆ ԱՊԱՀՈՎՈՂ 2008-2013 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԸ

 

._________________________________________________________________________.

|NN |Միջոցառումների|Միջոցառումների|Միջոցառումների|Միջոցառումների|Միջոցա-  |

|ը/կ|նպատակը       |անվանումը     |իրականացումից |իրականացման   |ռումների |

|   |              |              |ակնկալվող     |ֆինանսական    |կատարման |

|   |              |              |արդյունքը     |աղբյուրները   |ժամկետը  |

|___|______________|______________|______________|______________|_________|

| 1 |       2      |       3      |       4      |       5      |    6    |

|_________________________________________________________________________|

|                        Տրանսպորտային համակարգ                           |

|_________________________________________________________________________|

|1. |Երկրի պաշտպան-|1) մշակել     |արտակարգ      |Լրացուցիչ     |2011 թ.  |

|   |ունակության   |ավտոմոբիլային |իրավիճակների  |ֆինանսական    |հունիսի  |

|   |բարձրացման և  |տրանսպորտի    |և  ռազմական   |աղբյուրներ չեն|3-րդ     |

|   |արտակարգ      |զորահավաքային |դրության      |պահանջվում:   |տասնօրյակ|

|   |իրավիճակների  |նախապատրաստու-|առկայության   |              |         |

|   |դեպքում       |թյան պլանը.   |դեպքում       |              |         |

|   |տրանսպորտի և  |2) մշակել     |տրանսպորտի    |              |         |

|   |կապի հստակ    |ավտոմոբիլային |համակարգի     |              |         |

|   |աշխատանքի     |ճանապարհների  |հստակ         |              |         |

|   |ապահովումը    |զորահավաքային |գործունեության|              |         |

|   |              |նախապատրաստու-|ապահովումը    |              |         |

|   |              |թյան պլանը.   |              |              |         |

|   |              |3) մշակել կապի|արտակարգ      |              |         |

|   |              |բնագավառի     |իրավիճակների  |              |         |

|   |              |զորահավաքային |և  ռազմական   |              |         |

|   |              |նախապատրաստու-|դրության      |              |         |

|   |              |թյան պլանը.   |առկայության   |              |         |

|   |              |              |դեպքում կապի, |              |         |

|   |              |              |տեղեկատվության|              |         |

|   |              |              |և  կառավարման |              |         |

|   |              |              |համակարգերի   |              |         |

|   |              |              |հստակ         |              |         |

|   |              |              |գործունեության|              |         |

|   |              |              |ապահովումը    |              |         |

|___|______________|______________|______________|______________|_________|

|2. |(2-րդ կետն ուժը կորցրել է 21.11.13 թիվ 1269-Ն որոշում)               |

|___|______________|______________|______________|______________|_________|

|3. |Ավտոմոբիլային |1. Միջպետական |Համապատասխան  |ՀՀ պետական    |2010-    |

|   |ճանապարհների  |և  հանրա-     |ֆինանսավորման |բյուջե        |2012 թթ. |

|   |պահպանում և   |պետական       |առկայության   |              |         |

|   |տեխնիկական    |նշանակության  |պարագայում    |              |         |

|   |մակարդակի     |(բացառությամբ |յուրաքանչյուր |              |         |

|   |հետագա        |մարզային      |նշանակության  |              |         |

|   |բարձրացում    |ենթակայության |բավարար և  լավ|              |         |

|   |              |և  համայնքային|վիճակ ունեցող |              |         |

|   |              |սեփականության |ճանապարհների  |              |         |

|   |              |կենսական      |հարաբերու-    |              |         |

|   |              |նշանակություն |թյունը տվյալ  |              |         |

|   |              |ունեցող)      |նշանակության  |              |         |

|   |              |ճանապարհների  |ճանապարհների  |              |         |

|   |              |պահպանման և   |ընդհանուր     |              |         |

|   |              |վերականգնման  |երկարության   |              |         |

|   |              |աշխատանքների  |նկատմամբ      |              |         |

|   |              |իրականացում   |տոկոսային     |              |         |

|   |              |2. Գյուղական  |արտահայտու-   |              |         |

|   |              |համայնքներն   |թյամբ հասցնել |              |         |

|   |              |սպասարկող     |միջպետական`   |              |         |

|   |              |մարզային      |շուրջ 90      |              |         |

|   |              |ենթակայության |տոկոսի,       |              |         |

|   |              |և  համայնքային|հանրապետական` |              |         |

|   |              |սեփականություն|շուրջ 70      |              |         |

|   |              |հանդիսացող    |տոկոսի:       |              |         |

|   |              |կենսական      |              |              |         |

|   |              |նշանակություն |Համապատասխան  |              |         |

|   |              |ունեցող       |ֆինանսավորման |Ասիական       | 2010-   |

|   |              |ավտոմոբիլային |առկայության   |զարգացման բանկ| 2012 թթ.|

|   |              |ճանապարհների  |պարագայում    |Համաշխարհային |         |

|   |              |բարելավում և  |գյուղական     |բանկ          |         |

|   |              |պահպանում     |բնակավայրերն  |ՀՀ պետական    |         |

|   |              |              |սպասարկող     |բյուջե և  այլ |         |

|   |              |              |կենսական      |ֆինանսական    |         |

|   |              |              |նշանակության  |միջոցներ      |         |

|   |              |              |բավարար և  լավ|              |         |

|   |              |              |վիճակ ունեցող |              |         |

|   |              |              |ճանապարհների  |              |         |

|   |              |              |հարաբերու-    |              |         |

|   |              |              |թյունը տվյալ  |              |         |

|   |              |              |նշանակության  |              |         |

|   |              |              |ճանապարհների  |              |         |

|   |              |              |ընդհանուր     |              |         |

|   |              |              |երկարության   |              |         |

|   |              |              |նկատմամբ      |              |         |

|   |              |              |տոկոսային     |              |         |

|   |              |              |արտահայտու-   |              |         |

|   |              |              |թյամբ հասցնել |              |         |

|   |              |              |շուրջ 45      |              |         |

|   |              |              |տոկոսի:       |              |         |

|___|______________|______________|______________|______________|_________|

|4. |Հայաստանի     |Մինչև  2006 թ.|Հայաստանի     |միջազգային    |2010-    |

|   |Հանրապետության|Հայաստանի     |Հանրապետության|ֆինանսական    |2012 թթ. |

|   |տրանսպորտային |Հանրապետու-   |ճանապարհային  |կազմակերպու-  |         |

|   |համակարգն     |թյունն        |նշանները      |թյունների     |         |

|   |աստիճանաբար   |անդամակցում էր|միջազգային    |դրամաշնորհներ |         |

|   |համաշխարհային |ՄԱԿ-ի Եվրոպայի|չափանիշներին  |              |         |

|   |տրանսպորտային |տնտեսական և   |համապատասխանե-|              |         |

|   |համակարգի հետ |սոցիալական    |ցում, որը     |              |         |

|   |ինտեգրման     |համագործակ-   |կնպաստի       |              |         |

|   |ապահովում     |ցության       |օտարերկրյա    |              |         |

|   |              |տրանսպորտի    |վարորդների    |              |         |

|   |              |բնագավառի 56  |կողմից ՀՀ     |միջազգային    |2010-    |

|   |              |համաձայնա-    |տարածքում     |ֆինանսական    |2012 թթ. |

|   |              |գրերից        |խախտումների   |կազմակերպու-  |         |

|   |              |ընդամենը 2-ին:|նվազեցմանը,   |թյունների     |         |

|   |              |Ներկայում     |ինչպես նաև    |դրամաշնորհներ |         |

|   |              |նշված         |հայկական      |              |         |

|   |              |համաձայնագրերի|փոխադրողների  |              |         |

|   |              |թիվը հասել է  |այլ երկրներում|              |         |

|   |              |9-ի: Այժմ     |կողմնորոշվելու|              |         |

|   |              |նպատակահարմար |դյուրացմանը:  |              |         |

|   |              |է հանդիսանում |Ընդհանուր     |              |         |

|   |              |միանալ ևս  մի |առմամբ        |              |         |

|   |              |շարք          |կոնվենցիան    |              |         |

|   |              |միջազգային    |ուղղված է     |              |         |

|   |              |կոնվենցիաներին|միջազգային    |              |         |

|   |              |այդ թվում`    |ուղևորափոխա-  |              |         |

|   |              |1) 1968 թ.    |դրումների և   |              |         |

|   |              |«Ճանապարհային |բեռնափոխա-    |              |         |

|   |              |նշանների      |դրումների     |              |         |

|   |              |մասին»        |դյուրացմանը:  |              |         |

|   |              |կոնվենցիա` իր |              |              |         |

|   |              |1971 թ.       |Կոմերցիոն     |միջազգային    |2010-    |

|   |              |արձանագրու-   |ավտոմեքենաների|ֆինանսական    |2012 թթ. |

|   |              |թյուններով.   |ժամանակավոր   |կազմակերպու-  |         |

|   |              |2) 1956 թ.    |ներմուծման    |թյունների     |         |

|   |              |«Կոմերցիոն    |համապատասխանե-|դրամաշնորհներ |         |

|   |              |ավտոմեքենաների|ցումը         |              |         |

|   |              |ժամանակավոր   |միջազգային    |              |         |

|   |              |ներմուծման    |չափանիշներին  |              |         |

|   |              |մասին»        |և  ներմուծման |              |         |

|   |              |կոնվենցիային  |միջազգային    |              |         |

|   |              |միացում.      |չափանիշներին  |              |         |

|   |              |3) 1997       |համապատասխան  |              |         |

|   |              |թվականին      |կարգավորումը  |              |         |

|   |              |Վիեննայում    |              |              |         |

|   |              |ընդունված     |Հայաստանի     |միջազգային    |2010-    |

|   |              |«Անվային      |Հանրապետու-   |ֆինանսական    |2012 թթ. |

|   |              |տրանսպորտային |թյունում      |կազմակերպու-  |         |

|   |              |միջոցների     |գրանցված      |թյունների     |         |

|   |              |պարբերական    |տրանսպորտային |դրամաշնորհներ |         |

|   |              |տեխնիկական    |միջոցներն այլ |              |         |

|   |              |զննության     |պետություն    |              |         |

|   |              |համար         |մուտք գործելիս|              |         |

|   |              |միասնական     |պարտադիր      |              |         |

|   |              |պայմանների    |տեխնիկական    |              |         |

|   |              |ընդունման և   |զննություն    |              |         |

|   |              |այդպիսի       |իրականացնող   |միջազգային    |2010-    |

|   |              |զննությունների|կազմակերպու-  |ֆինանսական    |2012 թթ. |

|   |              |փոխադարձ      |թյունների     |կազմակերպու-  |         |

|   |              |ճանաչման      |կողմից        |թյունների     |         |

|   |              |մասին»        |անցկացված     |դրամաշնորհներ |         |

|   |              |համաձայնագրին |տեխնիկական    |              |         |

|   |              |Հայաստանի     |զննության     |              |         |

|   |              |Հանրապետության|արդյունքների  |              |         |

|   |              |միացման հետ   |ճանաչումը     |              |         |

|   |              |կապված        |տվյալ         |              |         |

|   |              |փաստաթղթերի   |պետության     |              |         |

|   |              |փաթեթի        |իրավասու      |              |         |

|   |              |մշակումը.     |մարմինների    |              |         |

|   |              |4) 1957 թ.    |կողմից        |              |         |

|   |              |«Վտանգավոր    |              |              |         |

|   |              |բեռների       |վտանգավոր     |              |         |

|   |              |ավտոմոբիլային |բեռների       |              |         |

|   |              |փոխադրումների |ավտոմոբիլային |              |         |

|   |              |մասին»        |փոխադրումների |              |         |

|   |              |կոնվենցիային  |միջազգային    |              |         |

|   |              |միացում.      |չափանիշներին  |              |         |

|   |              |5) 1970 թ.    |համապատասխան  |              |         |

|   |              |«Արագ փչացող  |կարգավորում   |              |         |

|   |              |բեռների       |              |              |         |

|   |              |փոխադրումների |Արագ փչացող   |              |         |

|   |              |մասին»        |բեռների       |              |         |

|   |              |կոնվենցիային  |փոխադրումների |              |         |

|   |              |միացում.      |միջազգային    |              |         |

|   |              |6) Տրանսպոր-  |չափանիշներին  |              |         |

|   |              |տային         |համապատասխան  |              |         |

|   |              |գործընթացների |կարգավորում:  |              |         |

|   |              |տեղեկատվական  |Հաշվի առնելով |              |         |

|   |              |միասնական     |Հայաստանի     |              |         |

|   |              |համակարգի     |Հանրապետու-   |              |         |

|   |              |(վարչական     |թյունից       |              |         |

|   |              |ռեգիստրի)     |արտահանվող    |              |         |

|   |              |ստեղծումը.    |բեռների       |              |         |

|   |              |              |ընդհանուր     |              |         |

|   |              |              |ծավալում արագ |              |         |

|   |              |              |փչացող բեռների|              |         |

|   |              |              |գերակշիռ մասը`|              |         |

|   |              |              |նշված         |              |         |

|   |              |              |կոնվենցիային  |              |         |

|   |              |              |միացումը      |              |         |

|   |              |              |կնպաստի       |              |         |

|   |              |              |նմանատիպ      |              |         |

|   |              |              |բեռների       |              |         |

|   |              |              |փոխադրումների |              |         |

|   |              |              |որակի         |              |         |

|   |              |              |բարձրացմանը,  |              |         |

|   |              |              |ինչպես նաև    |              |         |

|   |              |              |կորուստների   |              |         |

|   |              |              |նվազեցմանը:   |միջազգային    |2010-    |

|   |              |              |              |ֆինանսական    |2011 թթ. |

|   |              |              |Եվրոմիության, |կազմակերպու-  |         |

|   |              |              |եվրոպական     |թյունների     |         |

|   |              |              |հանձնաժողովի  |դրամաշնորհներ |         |

|   |              |              |և  ԱՊՀ        |              |         |

|   |              |              |մասնակից      |              |         |

|   |              |              |պետությունների|              |         |

|   |              |              |հետ           |              |         |

|   |              |              |համաձայնեցված |              |         |

|   |              |              |տրանսպորտային |              |         |

|   |              |              |քաղաքականու-  |              |         |

|   |              |              |թյան վարումը  |              |         |

|___|______________|______________|______________|______________|_________|

|5. |Հանրապետության|1) Հայաստան - |Հայաստանի և   |Քննարկման     |2010-    |

|   |տնտեսական և   |Իրան          |Իրանի միջև    |փուլում է.    |2012 թթ. |

|   |հաղորդակցային |միջազգային    |ուղիղ         |նախնական      |         |

|   |մեկուսացման   |ուղիղ         |երկաթուղային  |հետազոտական   |         |

|   |փորձերի       |երկաթուղային  |կապի ստեղծում |աշխատանքների  |         |

|   |չեզոքացում    |կապի ստեղծման |              |համար Ասիական |         |

|   |              |տեխնիկատնտե-  |Երկու երկրների|բանկը         |         |

|   |              |սական         |միջև          |հատկացրել է   |         |

|   |              |հիմնավորման   |երկաթուղային  |մեկ մլն ԱՄՆ-ի |         |

|   |              |մշակում և     |կապի ստեղծման |դոլար:        |         |

|   |              |Հայաստանի     |տեխնիկատնտե-  |              |         |

|   |              |Հանրապետության|սական         |Նախագծի       |2010-    |

|   |              |կառավարություն|հիմնավորման   |ընդհանուր     |2011 թթ. |

|   |              |առաջարկություն|մշակումը      |ֆինանսավորումը|         |

|   |              |ներկայացնելը. |հնարավորու-   |կազմելու է 962|         |

|   |              |2) Երևան  -   |թյուն կստեղծի |մլն ԱՄՆ-ի     |         |

|   |              |Գյումրի-Բավրա-|երկաթուղու    |դոլար, որից   |         |

|   |              |Նինոցմինդա-   |կառուցման     |500 մլն դոլարը|         |

|   |              |Ախալցխե-      |ֆինանսավորման |տրամադրվելու է|         |

|   |              |Շուախևի-      |աղբյուրների   |ԱԶԲ-ի, իսկ    |         |

|   |              |Բաթումի       |ներգրավման    |մնացած        |         |

|   |              |ավտոճանապարհի |համար:        |գումարը`      |         |

|   |              |վերականգնում, |              |Համաշխարհային |         |

|   |              |ինչպես նաև    |Դեպի վրացական |բանկի,        |         |

|   |              |ճանապարհի որոշ|նավահանգիստներ|Ճապոնական     |         |

|   |              |հատվածների    |նոր, առավել   |միջազգային    |         |

|   |              |կառուցման     |կարճ ճանապարհի|համագործակցու-|         |

|   |              |համար         |կառուցում,    |թյան          |         |

|   |              |անհրաժեշտ     |բեռնատար      |գործակալության|         |

|   |              |տեխնիկատնտե-  |տրանսպորտային |(JICA) և  այլ |         |

|   |              |սական         |միջոցների     |միջազգային    |         |

|   |              |հիմնավորման   |երթևեկու-     |դոնորների     |         |

|   |              |մշակում և     |թյունը        |կողմից:       |         |

|   |              |նախագծի       |Բագրատաշենի   |              |         |

|   |              |իրականացման   |մաքսային      |              |         |

|   |              |համար         |անցակետից այլ |              |         |

|   |              |անհրաժեշտ     |մաքսակետ      |              |         |

|   |              |վարկավորումը  |տեղափոխում:   |              |         |

|   |              |միջազգային    |Նշված         |              |         |

|   |              |ֆինանսական    |ճանապարհը     |              |         |

|   |              |կազմակերպու-  |հնարավորու-   |              |         |

|   |              |թյուններից    |թյուն կստեղծի |              |         |

|   |              |ստացման       |մինչև         |              |         |

|   |              |ուղղությամբ   |վրացական      |              |         |

|   |              |միջոցների     |նավահանգիստնե-|              |         |

|   |              |ձեռնարկում.   |րը գոյություն |              |         |

|   |              |3) Մ-3        |ունեցող       |              |         |

|   |              |Թուրքիայի     |ճանապարհը     |              |         |

|   |              |սահման-Մարգարա|200 կմ        |              |         |

|   |              |-Վանաձոր-Տաշիր|նվազեցնելու,  |              |         |

|   |              |-Վրաստանի     |ինչպես նաև    |              |         |

|   |              |սահման        |կնվազեցնի     |              |         |

|   |              |միջպետական    |Բագրատաշենի   |              |         |

|   |              |նշանակության  |մաքսակետում   |              |         |

|   |              |ավտոմոբիլային |գոյություն    |              |         |

|   |              |ճանապարհի     |ունեցող       |              |         |

|   |              |Տաշիր-Վրաստանի|տրանսպորտային |              |         |

|   |              |սահման ճանա-  |միջոցների     |              |         |

|   |              |պարհահատվածի  |կուտակումները:|              |         |

|   |              |վերականգնման  |              |              |         |

|   |              |աշխատանքների  |Արտաքին       |              |         |

|   |              |իրականացում.  |աշխարհի հետ   |ՀՀ պետական    |2010-    |

|   |              |              |կապող         |բյուջե        |2011 թթ. |

|   |              |              |ճանապարհային  |              |         |

|   |              |              |ցանցի         |1,0 մլրդ դրամ |         |

|   |              |              |բարելավում    |              |         |

|_________________________________________________________________________|

|             Կապի և  էլեկտրոնային հաղորդակցության համակարգ               |

|_________________________________________________________________________|

|1. |Հայաստանի     |«Հայաստանի    |Առավել        |7.5 մլրդ դրամ |2011-    |

|   |Հանրապետության|Հանրապետության|արդյունավետ   |              |2012 թթ. |

|   |տարածքում     |տարածքում     |օգտագործել    |ՀՀ պետական    |նոյեմբերի|

|   |ռադիոյի և     |ռադիոյի և     |սահմանափակ    |բյուջե        |3-րդ     |

|   |հեռուստատեսու-|հեռուստա-     |հաճախականու-  |              |տասնօրյակ|

|   |թյան ոլորտի   |տեսության     |թյունների     |միջազգային    |         |

|   |թվայնացման    |բնագավառում   |ռեսուրսը`     |ֆինանսական    |         |

|   |ապահովում     |հեռարձակման   |միաժամանակ    |կազմակերպու-  |         |

|   |              |թվային        |բարձրացնելով  |թյունների     |         |

|   |              |համակարգի     |ձայնի և       |դրամաշնորհներ |         |

|   |              |ներդրման      |պատկերի որակը`|              |         |

|   |              |ծրագիր» ՀՀ    |հնարավորու-   |              |         |

|   |              |կառավարության |թյուն         |              |         |

|   |              |որոշման       |ստեղծելով     |              |         |

|   |              |նախագիծը ՀՀ   |նույն         |              |         |

|   |              |կառավարություն|կապուղիներով  |              |         |

|   |              |ներկայացնելը  |մատուցելու    |              |         |

|   |              |              |տեղեկատվական  |              |         |

|   |              |              |և  ինտերակտիվ |              |         |

|   |              |              |լրացուցիչ     |              |         |

|   |              |              |ծառայություն- |              |         |

|   |              |              |ներ:          |              |         |

|___|______________|______________|______________|______________|_________|

|2. |Հայաստանի     |«Հայաստանի    |ՀՀ տարածքում  |Ծրագրի 1-ին   |2011-    |

|   |Հանրապետության|Հանրապետության|հեռուստառադիո-|փուլի         |2012 թթ. |

|   |ամբողջ        |ամբողջ        |ծրագրերի      |ընդհանուր     |նոյեմբերի|

|   |տարածքում     |տարածքում     |եթերային      |գումարը       |3-րդ     |

|   |ռադիոճառա-    |ռադիոճառա-    |հեռարձակումը, |կազմում է     |տասնօրյակ|

|   |գայթման       |գայթման       |շարժական      |3.8 մլրդ.     |         |

|   |կառավարման    |մոնիթորինգի   |բջջային կապի  |դրամ:         |         |

|   |ապահովում     |իրականացման   |ծառայություն- |              |         |

|   |              |ծրագրի        |ների          |ՀՀ պետական    |         |

|   |              |իրականացում»  |մատուցումը    |բյուջե        |         |

|   |              |ՀՀ            |վնասակար      |              |         |

|   |              |կառավարության |խանգարումներից|միջազգային    |         |

|   |              |որոշման       |զերծ պահելու, |ֆինանսական    |         |

|   |              |նախագիծը ՀՀ   |չթույլատրված  |կազմակերպու-  |         |

|   |              |կառավարություն|ռադիոհաճախա-  |թյունների     |         |

|   |              |ներկայացնելը, |կանությունների|դրամաշնորհներ |         |

|   |              |այդ թվում`    |տիրույթներում |              |         |

|   |              |1) տեխնիկական |հեռարձա-      |              |         |

|   |              |նախագծի       |կումների      |              |         |

|   |              |մշակում.      |հայտնաբերման  |              |         |

|   |              |2)            |և  բացառման,  |              |         |

|   |              |աշխատանքների  |կապի համակարգի|              |         |

|   |              |իրականացման   |անվտանգության,|              |         |

|   |              |նախահաշվի և   |ինչպես նաև    |              |         |

|   |              |ժամանակացույցի|Հայաստանի     |              |         |

|   |              |մշակում.      |Հանրապետության|              |         |

|   |              |3) ՀՀ 10      |տարածքում     |              |         |

|   |              |մարզկենտրոն-  |բազային և     |              |         |

|   |              |ներում`       |շարժական      |              |         |

|   |              |Գյումրի,      |ռադիոմոնի-    |              |         |

|   |              |Վանաձոր,      |թորինգի       |              |         |

|   |              |Արմավիր,      |համակարգերի   |              |         |

|   |              |Իջևան,        |կառուցման և   |              |         |

|   |              |Աշտարակ,      |կենտրոնացված  |              |         |

|   |              |Արտաշատ,      |ղեկավարման    |              |         |

|   |              |Գավառ,        |իրականացման   |              |         |

|   |              |Եղեգնաձոր,    |ապահովումը ՀՀ |              |         |

|   |              |Հրազդան և     |տարածքում     |              |         |

|   |              |Կապան         |ռադիոմոնի-    |              |         |

|   |              |համակարգի     |թորինգի       |              |         |

|   |              |տեղակայում և  |համակարգի     |              |         |

|   |              |կարգաբերում.  |ներդրումով    |              |         |

|   |              |4) ռադիոմոնի- |ակնկալվում է  |              |         |

|   |              |թորինգի       |իրականացնել ՀՀ|              |         |

|   |              |մարզային      |ամբողջ        |              |         |

|   |              |համակարգերի   |տարածքի       |              |         |

|   |              |համակցում     |ռադիոմոնի-    |              |         |

|   |              |ցանցային      |թորինգ, որը   |              |         |

|   |              |տեխնոլոգիաների|կբացառի ՀՀ    |              |         |

|   |              |հիման վրա, այդ|տարածքում     |              |         |

|   |              |թվում`        |չարտոնված     |              |         |

|   |              |ա. ռադիո-     |ռադիոճառա-    |              |         |

|   |              |մոնիթորինգի   |գայթման       |              |         |

|   |              |համակարգի     |աղբյուրների   |              |         |

|   |              |համընդհանուր  |գործունեու-   |              |         |

|   |              |թեստավորում և |թյունը և  ի   |              |         |

|   |              |փորձնական     |հայտ կբերի    |              |         |

|   |              |շահագործում,  |բոլոր         |              |         |

|   |              |բ. փորձնական  |շեղումները,   |              |         |

|   |              |շահագործման   |ինչպես նաև    |              |         |

|   |              |ընթացքում     |հատկացված     |              |         |

|   |              |հայտնաբերված  |ռադիոհաճախա-  |              |         |

|   |              |թերությունների|կանությունների|              |         |

|   |              |վերացում և    |ոչ նպատակային |              |         |

|   |              |ռադիոմոնիթորին|օգտագործումը: |              |         |

|   |              |գի համակարգի  |              |              |         |

|   |              |արտադրական    |              |              |         |

|   |              |շահագործման   |              |              |         |

|   |              |հանձնում,     |              |              |         |

|___|______________|______________|______________|______________|_________|

|3. |ՀՀ պետական    |ՀՀ պետական    |ՀՀ պետական    |Լրացուցիչ     |2010-    |

|   |մարմինների    |մարմիններում  |մարմիններում  |ֆինանսական    |2011 թթ. |

|   |(ներառյալ     |(ներառյալ     |ներքին        |աղբյուրներ չեն|         |

|   |բոլոր մարզ-   |բոլոր մարզ-   |հեռախոսակապի  |պահանջվում:   |         |

|   |պետարանների)  |պետարաններում)|ապահովում     |              |         |

|   |ներքին        |տեղադրված     |առկա հեռախոսա-|              |         |

|   |հեռախոսակապի  |Ալկատել 4200  |կայանների     |              |         |

|   |աշխատունակու- |և  Ալկատել    |միջոցով       |              |         |

|   |թյան ապահովում|4400 հեռախոսա-|              |              |         |

|   |              |կայանների     |              |              |         |

|   |              |տեխնիկական ու |              |              |         |

|   |              |ծրագրային     |              |              |         |

|   |              |սպասարկում և  |              |              |         |

|   |              |վթարային      |              |              |         |

|   |              |նորոգման      |              |              |         |

|   |              |իրականացում   |              |              |         |

|___|______________|______________|______________|______________|_________|

|4. |Փոստային կապի |«Փոստային կապի|»Փոստային կապի|Լրացուցիչ     |2012 թ.  |

|   |բնագավառի     |մասին»        |մասին»        |ֆինանսական    |         |

|   |բարելավում    |Հայաստանի     |Հայաստանի     |աղբյուրներ չեն|         |

|   |              |Հանրապետության|Հանրապետության|պահանջվում:   |         |

|   |              |օրենքում      |օրենքում      |              |         |

|   |              |փոփոխություն- |փոփոխություն- |              |         |

|   |              |ներ և  լրացում|ներ և         |              |         |

|   |              |ներ կատարելու |լրացումներ    |              |         |

|   |              |մասին»,       |կատարելու     |              |         |

|   |              |«Լիցենզավորման|մասին»,       |              |         |

|   |              |մասին»        |«Լիցենզավորման|              |         |

|   |              |Հայաստանի     |մասին»        |              |         |

|   |              |Հանրապետության|Հայաստանի     |              |         |

|   |              |օրենքում      |Հանրապետության|              |         |

|   |              |փոփոխություն  |օրենքում      |              |         |

|   |              |կատարելու     |փոփոխություն  |              |         |

|   |              |մասին» և      |կատարելու     |              |         |

|   |              |«Պետական      |մասին» և      |              |         |

|   |              |տուրքի մասին» |«Պետական      |              |         |

|   |              |Հայաստանի     |տուրքի մասին» |              |         |

|   |              |Հանրապետության|Հայաստանի     |              |         |

|   |              |օրենքում      |Հանրապետության|              |         |

|   |              |փոփոխություն  |օրենքում      |              |         |

|   |              |կատարելու     |փոփոխություն  |              |         |

|   |              |մասին» ՀՀ     |կատարելու     |              |         |

|   |              |օրենքների     |մասին ՀՀ      |              |         |

|   |              |նախագծերը ՀՀ  |օրենքների     |              |         |

|   |              |կառավարություն|մշակում, որոնց|              |         |

|   |              |ներկայացնելը  |նպատակն է     |              |         |

|   |              |              |կարգավորել    |              |         |

|   |              |              |սուրհանդակային|              |         |

|   |              |              |կապի ծառայու- |              |         |

|   |              |              |թյունների հետ |              |         |

|   |              |              |կապված հարա-  |              |         |

|   |              |              |բերությունները|              |         |

|   |              |              |և  տարանջատել |              |         |

|   |              |              |սուրհանդակային|              |         |

|   |              |              |կապի ծառայու- |              |         |

|   |              |              |թյունները     |              |         |

|   |              |              |փոստային կապի |              |         |

|   |              |              |ծառայություն- |              |         |

|   |              |              |ներից:        |              |         |

._________________________________________________________________________.

 

(III բաժինը փոփ. 14.02.13 թիվ 124-Ն, 21.11.13 թիվ 1269-Ն որոշումներ)

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
22.04.2010
N 574-Ն
Որոշում