(ուժը կորցրել է 17.04.15 թիվ 303-Ն հրաման)
i
110.1729.280211
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«28» 02 2011 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11011108
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՓՈԽՎԱՐՉԱՊԵՏ, ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ
ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՆԱԽԱՐԱՐ
28 դեկտեմբերի 2010 թ. N 26-Ն 23 դեկտեմբերի 2010 թ. N 1729-Ն
ՀԱՄԱՏԵՂ ՀՐԱՄԱՆ
i
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ՄԱՐԶՊԵՏՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԻ ՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՈՒՂԵՑՈՒՅՑԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՓՈԽՎԱՐՉԱՊԵՏ, ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 ԹՎԱԿԱՆԻ ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 10-Ի ԹԻՎ 25-Ն ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 ԹՎԱԿԱՆԻ ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 10-Ի ԹԻՎ 786-Ն ՀԱՄԱՏԵՂ ՀՐԱՄԱՆՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2009 թվականի մայիսի 21-ի «Հայաստանի Հանրապետության մարզպետների կողմից կատարած աշխատանքների գնահատման կարգը, Հայաստանի Հանրապետության մարզպետների կողմից կատարված աշխատանքների գնահատման չափորոշիչները, ինչպես նաև դրանց հիման վրա ձևավորվող գնահատականների միավորները հաստատելու մասին» թիվ 562-Ն որոշմամբ հաստատված հավելվածի 6-րդ կետը և «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 72-րդ հոդվածը.
ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՆՔ`
1. Հաստատել կրթության բնագավառում Հայաստանի Հանրապետության մարզպետների կողմից կատարված աշխատանքների գնահատման չափորոշիչների մեթոդական ուղեցույցը` համաձայն հավելվածի:
i
2. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության փոխվարչապետ, տարածքային կառավարման նախարարի 2009 թվականի սեպտեմբերի 10-ի թիվ 25-Ն և Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2009 թվականի սեպտեմբերի 10-ի թիվ 786-Ն համատեղ հրամանը:
Հավելված
ՀՀ փոխվարչապետ, տարածքային
կառավարման նախարարի
2010 թվականի դեկտեմբերի 28-ի
թիվ 26-Ն
ՀՀ կրթության և գիտության
նախարարի
2010 թվականի դեկտեմբերի 23-ի
թիվ 1729-Ն
համատեղ հրամանի
ՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐԶՊԵՏՆԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ԿԱՏԱՐՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԻ
1. Սույն մեթոդական ուղեցույցը սահմանում է Հայաստանի Հանրապետության մարզպետների կողմից կրթության բնագավառում կատարած աշխատանքների գնահատման ընթացակարգը:
2. Կրթության բնագավառում Հայաստանի Հանրապետության մարզպետների աշխատանքներ են համարվում Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ մարզպետներին վերապահված լիազորությունների իրականացման արդյունքում կատարված աշխատանքները:
3. Հայաստանի Հանրապետության մարզպետների` մարզերի տարածքում կրթության բնագավառում կատարված բոլոր աշխատանքներին տրված գնահատականների հանրագումարը կազմում է 5 միավոր` գնահատման հիմնական չափորոշիչների մասով:
4. Աշխատանքների գնահատման առավելագույն միավորներն ըստ չափորոշիչների դասակարգվում են հետևյալ կերպ.
1) 1-4-րդ ենթակետերում նշված աշխատանքները գնահատվում են 1-ական միավոր,
2) 5-րդ կետով նախատեսված աշխատանքները` 0.6 միավոր,
3) 6-րդ կետով նախատեսված աշխատանքները` 0.4 միավոր:
5. Մարզպետների կրթության բնագավառում կատարած աշխատանքների գնահատման համար տեղեկատվության հավաքագրումը իրականացվում է համաձայն հավելվածի:
6. Հավելվածում ներկայացված ենթակետերից որևէ մեկի վերաբերյալ մարզպետի կողմից տեղեկատվություն չներկայացնելու դեպքում այդ ենթակետը գնահատվում է 0:
7. Յուրաքանչյուր աշխատանքի գնահատականը տրվում է համաձայն հետևյալ աղյուսակի և բանաձևի.
.___________________________________________________________________.
|Կատարման որակ / |Կատարված է |Կատարված է ոչ|Կատարված է |Կատար-|
|/ Կատարման ժամկետ |առանց թերու-|էական թերու- |էական թերու-|ված չէ|
| |թյունների |թյուններով |թյուններով | |
|____________________|____________|_____________|____________|______|
|Սահմանված ժամկետին | 100 | 85 | 70 | 0 |
|____________________|____________|_____________|____________|______|
|Սահմանված ժամկետի ոչ| 90 | 75 | 60 | 0 |
|էական բացթողումներով| | | | |
|____________________|____________|_____________|____________|______|
|Սահմանված ժամկետի | 70 | 60 | 50 | 0 |
|էական բացթողումներով| | | | |
.___________________________________________________________________.
X = Y * Z / 100
Y-ը ենթաչափորոշչի առավելագույն գնահատականն է,
Z -ը ենթաչափորոշչին համապատասխան կատարած աշխատանքի գնահատականն է,
X-ը մարզպետի կողմից կատարած յուրաքանչյուր ենթաչափորոշչի գնահատականն է,
*-ը բազմապատկման նշան է:
Յուրաքանչյուր ենթաչափորոշիչ գնահատվում է տարվա ընթացքում տվյալ ենթաչափորոշչի շրջանակներում կատարած աշխատանքների միջինով:
8. Ենթակետերում նշված այն աշխատանքի, որը տարվա ընթացքում չի իրականացվել օբյեկտիվ պատճառներով, գնահատականը վերաբաշխվում է տվյալ կետի մյուս ենթակետերի միջև:
9. Կրթության բնագավառում մարզպետի կողմից կատարված աշխատանքների ամբողջական գնահատականը կազմվում է յուրաքանչյուր ենթաչափորոշչի համար կազմված աշխատանքների գնահատականի հանրագումարից:
Գնահատման չափորոշիչներ
.______________________________________________________________.
|N|Գնահատման հիմնական |Առավե-|Գնահա-|Գնահատող |
| |ենթաչափորոշիչներ |լա- |տականը|մարմիններ |
| | |գույն | | |
| | |միա- | | |
| | |վորը | | |
|_|_______________________________|______|______|______________|
| |Կրթության բնագավառում մարզպետի | 5 | |Հայաստանի |
| |կողմից կատարված աշխատանքների | | |Հանրապետության|
| |լիարժեքության | | |տարածքային |
| | | | |կառավարման |
| | | | |նախարարություն|
| | | | |Հայաստանի |
| | | | |Հանրապետության|
| | | | |կրթության և |
| | | | |գիտության |
| | | | |նախարարություն|
|_|_______________________________|______|______|______________|
|1|Հայաստանի Հանրապետության | 1 | | |
| |օրենքների, Հայաստանի | | | |
| |Հանրապետության Նախագահի | | | |
| |հրամանագրերի, | | | |
| |կարգադրությունների, | | | |
| |կառավարության և վարչապետի | | | |
| |որոշումների և այլ նորմատիվ | | | |
| |ակտերի կատարման ապահովում, | | | |
| |ինչպես նաև` օրենսդրության | | | |
| |կատարելագործման վերաբերյալ | | | |
| |առաջարկությունների ներկայացում:| | | |
| | | | | |
| |1) Պետական ուսումնական | | | |
| |հաստատության կանոնադրությամբ և | | | |
| |«Հայաստանի Հանրապետության | | | |
| |կրթության և գիտության նախարարի| | | |
| |2010 թվականի մարտի 18-ի թիվ | | | |
| |113-Ն հրամանով հաստատված` | 0,2 | | |
| |«Պետական ուսումնական | | | |
| |հաստատություն» պետական ոչ | | | |
| |առևտրային կազմակերպության | | | |
| |կոլեգիալ կառավարման մարմնի` | | | |
| |խորհրդի ձևավորման» կարգի | | | |
| |համաձայն իրականացնում է | | | |
| |կոլեգիալ կառավարման մարմնի | | | |
| |ձևավորումը, | | | |
| | | | | |
| |2) համակարգում և վերահսկում է | | | |
| |դպրոցական տարիքի և կրթության | | | |
| |առանձնահատուկ պայմանների կարիք | 0,1 | | |
| |ունեցող երեխաների հաշվառումը, | | | |
| |ապահովում է նրանց ընդգրկումը | | | |
| |ուսումնական | | | |
| |հաստատություններում, | | | |
| | | | | |
| |3) ապահովում է` | | | |
| |պետական ուսումնական | | | |
| |հաստատություններին օգտագործման | | | |
| |իրավունքով հանձնված շենքերի | 0,1 | | |
| |շահագործումը, պահպանումը, | | | |
| |համայնքային սեփականություն | | | |
| |հանդիսացող նախադպրոցական | | | |
| |հաստատությունների շենքերի | | | |
| |ծառայողական նշանակությամբ | | | |
| |օգտագործումը, ինչպես նաև` | | | |
| |համակարգում է գույքի օտարման | | | |
| |կամ վարձակալության հանձնման | | | |
| |գործընթացը, | | | |
| | | | | |
| |4) կրթության պետական կառավարման| | | |
| |լիազորված մարմնի ընդունած | | | |
| |նորմատիվ ակտերի կատարումը և | | | |
| |կրթության պետական տեսչության | | | |
| |կողմից տրված պարտադիր կատարման | | | |
| |հանձնարարականների պատշաճ | | | |
| |կատարումը հաստատության տնօրենի | | | |
| |և մարզպետարանի աշխատակազմի | 0,3 | | |
| |կողմից, ինչպես նաև` | | | |
| |հանրակրթական ուսումնական | | | |
| |հաստատության խորհրդի, տնօրենի` | | | |
| |Հայաստանի Հանրապետության | | | |
| |օրենսդրության պահանջներին | | | |
| |հակասող որոշումների, | | | |
| |հրամանների, հրահանգների, | | | |
| |կարգադրությունների և | | | |
| |ցուցումների կասեցումը կամ ուժը | | | |
| |կորցրած ճանաչումը, | | | |
| | | | | |
| |վերահսկում է` | | | |
| |5) նախադպրոցական ուսումնական | | | |
| |հաստատությունների կողմից | 0,2 | | |
| |Հայաստանի Հանրապետության | | | |
| |կրթության մասին օրենսդրության | | | |
| |և կրթության պետական կառավարման| | | |
| |լիազորված մարմնի ընդունած | | | |
| |նորմատիվ ակտերի կատարումը, | | | |
| |նախադպրոցական կրթության ոլորտի | | | |
| |պետական քաղաքականության | | | |
| |իրականացման ապահովումը, | | | |
| |նախադպրոցական կրթություն | | | |
| |ստանալու համար պայմանների | | | |
| |ապահովումը, | | | |
| | | | | |
| |աջակցում է` | | | |
| |6) մարզային ենթակայության | 0,1 | | |
| |հանրակրթական հաստատությունների | | | |
| |լիցենզավորման գործընթացին: | | | |
|_|_______________________________|______|______|______________|
|2|Հանրապետական գործադիր | 1 | | |
| | մարմինների հետ | | | |
| |համագործակցության ապահովում և | | | |
| |դրանց քննարկմանը վերջիններիս | | | |
| |իրավասությանը վերաբերող մարզին | | | |
| |առնչվող հարցերի ներկայացում: | | | |
| | | | | |
| |1) Ուսումնասիրության և | | | |
| |վերլուծության միջոցով | 0,2 | | |
| |ձևավորում է մարզի տարածքում | | | |
| |գործող նախնական մասնագիտական | | | |
| |(արհեստագործական) և միջին | | | |
| |մասնագիտական կրթության ոլորտում| | | |
| |մարզի սոցիալ-տնտեսական | | | |
| |զարգացման համար կադրերի | | | |
| |պահանջարկը, | | | |
| | | | | |
| |2) համակարգում է մարզի | 0,2 | | |
| |տարածքում հանրապետական | | | |
| |մասշտաբով սպորտային, | | | |
| |գեղագիտական, մշակութային, | | | |
| |ստեղծագործական միջոցառումների | | | |
| |և ռազմահայրենասիրական | | | |
| |դաստիարակության գործընթացը, | | | |
| | | | | |
| |3) աջակցում է դասագրքերի | 0,2 | | |
| |շրջանառու հիմնադրամի և | | | |
| |դպրոցներն անհրաժեշտ | | | |
| |գրականությամբ, գույքով ու | | | |
| |սարքավորումներով ապահովման | | | |
| |գործին, դրանց | | | |
| |ուսումնանյութատեխնիկական բազայի| | | |
| |հարստացման աշխատանքների | | | |
| |կազմակերպմանը, | | | |
| | | | | |
| |4) համագործակցում է Հայաստանի | | | |
| |Հանրապետության կրթության և | | | |
| |գիտության նախարարության | 0,2 | | |
| |կրթության ազգային ինստիտուտի | | | |
| |մարզային մասնաճյուղերի հետ` | | | |
| |նպաստելով նրանց նպատակային | | | |
| |գործունեության | | | |
| |արդյունավետության բարձրացմանը | | | |
| |տեղերում, | | | |
| | | | | |
| |5) համագործակցում է Հայաստանի | | | |
| |Հանրապետության կրթության և | | | |
| |գիտության նախարարության հետ | 0,2 | | |
| |նախակրթարանների և ավագ | | | |
| |դպրոցների ցանցերի ձևավորման և | | | |
| |զարգացման գործում: | | | |
|_|_______________________________|______|______|______________|
|3|Ոչ պետական միջոցներով կրթական | 1 | | |
| |օբյեկտների և նախադպրոցական | | | |
| |հաստատությունների մասով | | | |
| |իրականացրած ներդրումներ: | | | |
| | | | | |
| |Համագործակցում է` | | | |
| |1) միջազգային | | | |
| |կազմակերպությունների հետ | 0,4 | | |
| |հանրակրթության, այդ թվում` | | | |
| |նախադպրոցական կրթության | | | |
| |զարգացման ուղղությամբ, | | | |
| | | | | |
| |2) հասարակական | | | |
| |կազմակերպությունների հետ | | | |
| |հանրակրթության, այդ թվում` | 0,2 | | |
| |նախադպրոցական կրթության | | | |
| |զարգացման ուղղությամբ, | | | |
| | | | | |
| |3) ֆիզիկական, իրավաբանական | | | |
| |անձանց, բարեգործական | | | |
| |կազմակերպությունների հետ | 0.4 | | |
| |հանրակրթության, այդ թվում` | | | |
| |նախադպրոցական կրթության | | | |
| |զարգացման ուղղությամբ: | | | |
|_|_______________________________|______|______|______________|
|4|Դպրոցներում և իրենց | 1 | | |
| |ենթակայությամբ գործող | | | |
| |արհեստագործական | | | |
| |ուսումնարաններում ինտերնետ | | | |
| |կապով ապահովվածության | | | |
| |ուղղությամբ ձեռնարկած | | | |
| |միջոցները: | | | |
| | Աջակցում է` | | | |
| |1) մարզի համադպրոցական | 0,5 | | |
| |ինտերնետային ցանցում (ՀԴԻՑ) | | | |
| |դեռևս չընդգրկված դպրոցներին և | | | |
| |իր ենթակայությամբ գործող | | | |
| |արհեստագործական | | | |
| |ուսումնարաններին` ինտերնետային | | | |
| |կապով ապահովելու հարցում, | | | |
| | 2) կրթական տեխնոլոգիաների | 0,5 | | |
| |ազգային կենտրոնին (ԿՏԱԿ) | | | |
| |մարզում ուսումնական | | | |
| |հաստատությունների | | | |
| |գործունեության մասին | | | |
| |վիճակագրական տվյալների հավաքման| | | |
| |և շարժական ինտերնետային | | | |
| |համակարգչային կայանի | | | |
| |շահագործման հարցերում: | | | |
|_|_______________________________|______|______|______________|
|5|Կրթական հաստատություններում | 0,6 | | |
| |աշխատավարձի ժամանակին վճարում: | | | |
| | | | | |
| |1) Աշխատավարձի վճարման | | | |
| |ժամկետների վերաբերյալ տեղեկանքի| | | |
| |առկայություն` ըստ ամիսների և | | | |
| |հաստատությունների: | | | |
|6|Մարզպետարանի և մարզային | 0,4 | | |
| |ենթակայության | | | |
| |կազմակերպությունների կրթության | | | |
| |բնագավառում իրականացրած | | | |
| |գործունեության թափանցիկությունը| | | |
| |և հրապարակայնությունը: | | | |
| | | | | |
| |Ապահովում է` | | | |
| |1) կրթության բնագավառում | 0,2 | | |
| |մարզպետարանի գործունեության | | | |
| |մասին հաշվետվության տեղադրումը | | | |
| |մարզպետարանի կայքում, | | | |
| |2) կրթության բնագավառում | 0,2 | | |
| |մարզպետարանի գործունեության | | | |
| |մասին հրապարակայնությունը մարզի| | | |
| |զանգվածային լրատվական | | | |
| |միջոցներում (տպագիր մամուլում` | | | |
| |պարտադիր): | | | |
.______________________________________________________________.